Sari la conținut

5. SHARK Grand Prix de France 2023


B.B.
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Nu erai si tu printre cei care anul trecut erai entuziasmat de felul in care "topea" Peco , cel cu stofa de campion, diferenta de puncte dintre el si Q, fara sa (vrei) sa vezi cum reusea sa o faca? Acum ne plangem de calitatea campionului. Pai nu poate iesi un "true champion" dintr-un campionat in care cursele se castiga cu strategii si ordine intre echipe. la ce te asteptai? 

Tu tot insisti cu teoria conspirației de 1an și ceva...  vezi Doamne ii făceau toți de la DDucati loc,dar refuzi sa vezi ca Bestia îl calarea cursa de cursa.wtf,crezi ce vrei nu mai încerc eu sa te conving ca aia 2 chiar s.au bătut între ei,dar nu o mai arunca pe asta cu "Pecco e slab si a ieșit campion pt ca l.au ajutat 8 ducati"

Pecco a ieșit campion pt ca restul dormeau.

 

Da, Pecco are stofă de campion,o stofa cam stravezie însă tot stofa e....din moment ce e campion nu?La fel și Mir.

Lumea a căzut s.a accidentat și a rupt mâini picioare a pierdut 95 de puncte n.a găsit presiunea în gume samd nu sunt problemele lui Pecco.

Bravo lui ca a fost în spatele lor sa ridice mingea scăpată de ei și sa ia campionatul.

E vorba de preferințe personale - as fi preferat sa câștige Q anul trecut pt ca el chiar a făcut din călcat nici,insa dacă e slab psihic...a câștigat Pecco....nu ca asta ar fi mult mai puternic.Repet - Nu Pecco a recuperat în 2022 95 de puncte - nu era posibil asa ceva,ci Q a pierdut cu mânuțele lui titlul acela.

 

Nu  e vorba despre Pecco decât indirect - intradevar ma lamentez ca e un campion slăbuț (care am impresia ca nici anul asta nu va fi contestat serios de cineva),problema sunt restul candidaților la titlu.

Care sunt oriunde numa unde trebuie nu.Si care astfel ii permit lui Pecco sa mai împuște un titlu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 564
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

6 hours ago, Method said:

Acosta a zis ceva de genul ca la anul va fi imbracat in orange...sau in rosu.Hah ! Deci si Gigi il curteaza?

 

Cred că mai degrabă el le transmite un mesaj celor de la Ducati. Este normal, vrea să fie pe cea mai bună motocicletă de pe grilă.

 

Sau poate este totul la derută - a sugerat implicit și că ar mai putea sta un an la Moto2. Ceea ce nu ar avea absolut niciun sens.

 

Sprint uscat până la urmă.

 

Cum se mișcă Honda aia sub Márquez. Incredibil cum poate recupera pe frânare.

 

Jorge Martín a venit de nicăieri și l-a bătut pe campion cu aceeași motocicletă. Bagnaia ar trebui să lase gesturile cu mâinile și să piloteze mai bine.

 

KTM au o motocicletă rapidă și aici. Păcat de Miller; în continuare inconstant.

 

Din nou dezamăgire la Aprilia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow frumoasa cursa.

JM când vrea e imbatabil.Pacat ca nu e mai constant.

Binder a mers superb.

 

Pecco cam în dificultate când a fost luat în voleuri de MM.

 

S.ar putea sa avem o bătălie la campionat cu un contracandidat surpriza.

Oricum sa fie doar sa fie bătaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Method said:

S.ar putea sa avem o bătălie la campionat cu un contracandidat surpriza.

 

Binder? Nu cred că are materialul necesar pentru a se bate cu un Ducati oficial.

Martín? Prea inconstant.

 

4 minutes ago, ENEOS said:

Fanii mm, în visele voastre urâte v-ați gândit că îl va depăși "prințul" Marini?

 

Cu aproape cea mai bună motocicletă versus (probabil) cea mai slabă? Și cu Márquez revenit după o absență de 3 etape? Mi se pare că a mers incredibil #93. Și nici n-a rănit pe nimeni.

 

Sezon de sacrificiu pentru Quartararo deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca JM a terminat în față :)

 

Bagnaia mi se pare ca s.a bătut fix cu cine nu trebuie,MM nu mai e important pt campionat.

Aa,bine poate dpdv al fanilor contează skirmish ul lor,dar eu am văzut un Bagnaia slab aici.

JM i.a dat ....juma de sec pe tur?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, Method said:

un Bagnaia slab aici.

 

În prima parte a cursei, absolut. Poate a avut probleme cu gumele la început? În ultimele ture și-a revenit, dar prea târziu. Nu a fost deloc confortabil în primele ture. Dacă rezolvă problema asta, e candidat la victorie mâine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

 

Binder? Nu cred că are materialul necesar pentru a se bate cu un Ducati oficial.

Martín? Prea inconstant.

 

 

Cu aproape cea mai bună motocicletă versus (probabil) cea mai slabă? Și cu Márquez revenit după o absență de 3 etape? Mi se pare că a mers incredibil #93. Și nici n-a rănit pe nimeni.

 

Sezon de sacrificiu pentru Quartararo deja.

 

mi-i se pare ca s-a mai linistit MM....la un moment dat am crezut ca se baga in Bag, dar a ramas in spate. Cursa f buna facuta de MM....doamne cu ce inclinare venea pe Garage Bleu, dar pierdea pe tractiune.

Yamaha, cum am mai zis, poate dupa jumatatea sezonului sa gaseasca ceva setari, desi sincer ma indoiesc. Q nu cred ca are rabdarea lui Esp sa dezvolte ceva. Probabil ca viteza cu care se schimba ceva in Japonia este muullt inferioara fata de cum se dezvolta prototipurile in Europa....

 

Sunt curios sa vad Ktm pe Mugello, un circuit cu grip mai mare, daca sunt la fel de performanti, atunci chiar au o motoreta performanta.

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

 

În prima parte a cursei, absolut. Poate a avut probleme cu gumele la început? În ultimele ture și-a revenit, dar prea târziu. Nu a fost deloc confortabil în primele ture. Dacă rezolvă problema asta, e candidat la victorie mâine.

 

Si eu cred ca Bag e favorit maine, daca nu cade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JM si zilele lui bune, cand nu-si curata echipamentul de pietrisul de pe marginea pistei.

 

 Q dezastru 

 

excelenta performata pt cei doi de la mooney

 

Binder mege cu KTMul ala ca la dirt track, cel putin eu nu inteleg cum KTMul nu are probleme cu uzura gumelor ca si BB si Miller iau 75% din curbe de-a latu. cursa asta mai putin dar la Jerez a fost mai evident.

 

nu s-a abtinut MM de la un giont acolo pe depasire la Peco, acum n-au mai dat drop a position...

 

Peco locul 3 strange puncte si bine face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

 

În prima parte a cursei, absolut. Poate a avut probleme cu gumele la început? În ultimele ture și-a revenit, dar prea târziu. Nu a fost deloc confortabil în primele ture. Dacă rezolvă problema asta, e candidat la victorie mâine.

Nu, s-a umflat tărâța în el imediat după ce l-a depasit Marquez, brusc și-a adus minte ca poate merge mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

Binder? Nu cred că are materialul necesar pentru a se bate cu un Ducati oficial.

Martín? Prea inconstant.

Binder.

Da si eu zic ca nu are însă iată ca weekend de weekend asta e tot pe podium.

Ducati e net superior.

Pecco însă nu.

Va fi interesant.

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

Cu aproape cea mai bună motocicletă versus (probabil) cea mai slabă? Și cu Márquez revenit după o absență de 3 etape? Mi se pare că a mers incredibil #93. Și nici n-a rănit pe nimeni.

 

Sezon de sacrificiu pentru Quartararo deja.

True True.

Super bună cursa lui MM.

Bagnaia deja la interviuri însă a și dat.o pe agresivitatea lui MM - e,aici nu mai sunt de acord.

Deja cred ca Bagnaia încearcă sa bage politica în joc cam cum facea și mentorul sau.

Aici MM a mers chiar curat,a depasit la interior iar Bagnaia degeaba vocifereaza - sa nu mai lase interiorul deschis dacă nu vrea sa plonjeze MM pe lângă el.

Cea mai mișto a fost depășirea lui Binder,i-a rupt pe genunchi pe amândoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Cavaleru a spus:

 

nu s-a abtinut MM de la un giont acolo pe depasire la Peco, acum n-au mai dat drop a position...

 

 

A fost cat se poate de involuntar...

Acuma hai sa căutăm nod in papură.

 

Si Peco a dat ghionturi cursele trecute ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Method a spus:

Binder.

Da si eu zic ca nu are însă iată ca weekend de weekend asta e tot pe podium.

Ducati e net superior.

Pecco însă nu.

Va fi interesant.

True True.

Super bună cursa lui MM.

Bagnaia deja la interviuri însă a și dat.o pe agresivitatea lui MM - e,aici nu mai sunt de acord.

Deja cred ca Bagnaia încearcă sa bage politica în joc cam cum facea și mentorul sau.

Aici MM a mers chiar curat,a depasit la interior iar Bagnaia degeaba vocifereaza - sa nu mai lase interiorul deschis dacă nu vrea sa plonjeze MM pe lângă el.

Cea mai mișto a fost depășirea lui Binder,i-a rupt pe genunchi pe amândoi.

Exact. Cum a vazut microfonul: sa stiti ca m-a bătut nenea Marquez!

 

Eu cred ca asta deja are un complex cu MM deși ca MM sa stranga puncte de acum incolo incat sa reprezinte o amenințare pt el..deja e SF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, damager a spus:

Sunt curios sa vad Ktm pe Mugello, un circuit cu grip mai mare, daca sunt la fel de performanti, atunci chiar au o motoreta performanta.

Aia am zis și eu.

Mugello mi se pare examenul.Daca se bate și acolo la podium,s.ar putea sa avem un competitor.Doamne ajuta.

 

Da și mie mi se părea ca Honda avea viteza mai mare pe viraj,dar pe accel și viteza,Ducati reigns supreme.

MM îl ținea în spate pe Pecco numai și numai din frane.Eram sigur ca o va comite pe frânarile alea disperate însă nu.

Cursa solida pt MM n.am ce zice de data asta.

Chiar acum, B.B. a spus:

Exact. Cum a vazut microfonul: sa stiti ca m-a bătut nenea Marquez!

 

Eu cred ca asta deja are un complex cu MM deși ca MM sa stranga puncte de acum incolo incat sa reprezinte o amenințare pt el..deja e SF.

Nu cred ca e complex cred ca deja e politics.Am zis - a avut antrenor bun în croșetari din astea.

Însă MM e atât de indiferent la înțepăturile lui Pecco încât e hilar.

Pecco cred ca încearcă puțin sa influențeze comisarii în caz de viitoare bumps (clar vor fi de la MM),acesta sa primească o penalizare mai rapid.

Nu gândește rău însă cred ca acum comisarii sunt cam timorați după greșelile ce le.au comis și mai ales după putdown 'ul FIM declanșat de....Honda, încât nu vor mai aplica penalizări asa ușor.Si mai ales lui MM.Insa asta nu îl oprește pe Pecco sa încerce,e normal pana la urma exista și aceasta dimensiune....politică.

 

Btw aici nu era acea mare sedinta cu comisarii si toți piloții?ceva știri de la ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, damager said:

Cursa f buna facuta de MM....doamne cu ce inclinare venea pe Garage Bleu, dar pierdea pe tractiune.

 

Honda oricum pierde pe tracțiune. Singurul avantaj pe care-l are Márquez este pe frânare, trebuie să-l maximizeze. Pierde la apex, pierde la ieșire, dar câștigă pe frânare.

 

5 minutes ago, damager said:

Probabil ca viteza cu care se schimba ceva in Japonia este muullt inferioara fata de cum se dezvolta prototipurile in Europa....

 

În afară de mentalitate și abordare, este clar mai complicat când constructorul este în partea cealaltă a lumii față de echipă. Europenii nu au problema asta.

 

6 minutes ago, Cavaleru said:

cel putin eu nu inteleg cum KTMul nu are probleme cu uzura gumelor ca si BB si Miller iau 75% din curbe de-a latu. cursa asta mai putin dar la Jerez a fost mai evident.

 

Uzura gumei este accentuată pe accelerare, dacă patinează. Pe frânare, chiar și cu derapaj, uzura este mai mică. Iar KTM-ul se pare că reușește să păstreze cel mai bine roata spate în contact cu solul pe frânare.

 

7 minutes ago, Method said:

Deja cred ca Bagnaia încearcă sa bage politica în joc cam cum facea și mentorul sau.

 

Ar fi păcat. Ca pilot are lipsuri față de cei mai buni, dar la nivel de comportament a fost exemplar până acum.

 

Aprilia am impresia că se comportă ca un prototip 4 în linie. Sunt rapizi în antrenamente, calificări, dar în curse nu reușesc să depășească.

 

Bagnaia: "la început nu am avut grip pe spate, ceilalți aveau".

 

 

Cu căzătura lui Quartararo, niciun punct pentru Morbidelli și revenirea lui Márquez, Yamaha au ajuns ultimii la constructori. Ceva de neimaginat acum 2-3 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, PzKpfW a spus:

 

Cu căzătura lui Quartararo, niciun punct pentru Morbidelli și revenirea lui Márquez, Yamaha au ajuns ultimii la constructori. Ceva de neimaginat acum 2-3 ani.

 

Ma asteptam la Yamaha sa fie asa...de remarcat faptul ca, Q avea ritmul de cursa a lui Martin pana sa cada.

Aici e nedumerirea mea, ok,....nu merge, nu ai ritm de cursa, nu reusesti timp in calificari.

Totusi, Q reuseste ritm de cursa f bun, tot din franari, ca acuma se pare ca yamaha nu mai are nici avantajul vitezei pe viraj. 

Eu in continuare cred ca dupa jumatatea sezonului vor gasi niste setari la nivel de electronica care sa ii faca mai competitivi. Cel putin pe Q. 

este extrem de dificil cand ai 2 piloti pe grila, dintre care unul a avut o cursa buna la inceput si cam atat. Nu au date....

 

Pacat de Aprilia, spre sa revina Oliveira si sa se mai bata sus.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, PzKpfW said:

Ar fi păcat. Ca pilot are lipsuri față de cei mai buni, dar la nivel de comportament a fost exemplar până acum.

Din punctul tau de vedere, care sunt cei mai buni? Mie mi se par toti slabi daca e sa-i compar cu vechea generatie de piloti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagnaia a fost sanctionat direct in timpul cursei trecute, in timp ce MM este la episodul 24131677324 in care face ciobanisme si nu pateste nimic. Si tot Bagnaia este cel slab sau prost? 

Este o rusine absoluta comportamentul lui Marquez. Este o chestiune de timp pana cand rupe din nou pe cineva. Nu s-a vazut pana acum cat de istet este pentru ca talentul, munca si motocicleta foarte buna mereu au ajutat sa nu ajunga in situatia de a se duela prea mult. Cand a facut-o cu Rossi si a avut sclipiri de cioban au sarit oamenii pe batran ca e frustrat din cauza ca-l bate tanarul aspirant. Acum cand a ramas doar cu talentul si munca este vizibila istetimea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

58 minutes ago, Method said:

Vezi ca JM a terminat în față :)

JM i.a dat ....juma de sec pe tur?

 

8 zecimi pe jumatate de tur imediat dupa depasire...chiar si nenea Haralambie a remarcat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, adidas said:

Din punctul tau de vedere, care sunt cei mai buni? Mie mi se par toti slabi daca e sa-i compar cu vechea generatie de piloti.

 

Comparația dintre generații mi se pare complicată, motocicletele de MotoGP actuale sunt foarte diferite de cele de acum 10-15 ani. Printre altele, diferențele tehnice sunt mai mici acum. Din generația anterioară, cel mai talentat pilot a fost cel mai probabil Stoner. Cei care au lucrat cu el sunt de acord în această privință. Piloți precum Pedrosa sunt greu de judecat în absolut pentru că și-au petrecut toată cariera pe aceeași motocicletă. Ar fi fost foarte (foarte) interesant de văzut pe o Yamaha - lucru care aproape s-a întâmplat. Rossi a fost un pilot foarte bun dar poate nu atât de bun pe cât rezultatele pe care le-a avut: în perioada lui de glorie a avut cea mai bună motocicletă (cea mai eficientă modelului competițional din MotoGP la vremea respectivă) și o bună perioadă de timp nu a prea avut rival. Lorenzo domina și era de invidiat când a avut cea mai bună motocicletă. Mi s-a părut impresionant că a reușit să se adapteze și să câștige pe Ducati, o motocicletă care nu se preta deloc stilului lui. Ar fi avut potențialul să fie unul dintre cei mai buni, dar din varii motive nu s-a întâmplat.

 

Din generația actuală, singurul care iese cu adevărat în evidență este Marc Márquez; l-a bătut pe Pedrosa încă din primul an, iar de când Honda nu mai are motocicletă competitivă este vizibil cum se luptă cu ea și este singurul care reușește să aibă rezultate (independent de modul iresponsabil și egoist în care o face). Al doilea ar fi Binder; a reușit o victorie în a 3-a lui cursă de MotoGP, pe o motocicletă mediocră. No comment. Quartararo ar fi probabil al treilea, deși devine din ce în ce mai greu de contextualizat. Spre deosebire de ceilalți mari piloți, nu a strălucit neapărat în clasele mici, apoi a ajuns la momentul oportun pe o motocicletă cu care s-a înțeles foarte bine în MotoGP (i.e. a avut ceva noroc). Ar trebui să își facă puțin curaj și să încerce altă motocicletă, asta ar putea să-i demonstreze definitiv capacitățile - sau să-i termine cariera. Cum spunea Miller la Jerez (într-un atac voalat la adresa lui): A lot of guys in this championship sit there and complain about the bike they’re on and how other bikes are better. If you really want it, go and do it.

 

11 minutes ago, therocketscientist1 said:

Bagnaia a fost sanctionat direct in timpul cursei trecute, in timp ce MM este la episodul 24131677324 in care face ciobanisme si nu pateste nimic. Si tot Bagnaia este cel slab sau prost? 

Este o rusine absoluta comportamentul lui Marquez.

 

De acord. Dar dacă era alt pilot care se duela astăzi cu Bagnaia toată lumea ar fi trecut cu vederea. În mod obiectiv nu mi s-a părut ieșit din comun ce a făcut Márquez astăzi. Au fost multe dueluri asemănătoare între el și Dovizioso de exemplu. Cum spunea Guintoli: Le Mans este un circuit puțin atipic, oferind destule oportunități de depășire dar fiind în același timp și foarte îngust. Contactele sunt greu de evitat, mai ales în contextul actual din MotoGP.

 

Legat de penalizare: după criticile de la Jerez, probabil că FIM l-a sugerat comisarilor să nu mai arunce cu sancțiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, PzKpfW a spus:

 

Din generația actuală, singurul care iese cu adevărat în evidență este Marc Márquez; l-a bătut pe Pedrosa încă din primul an, iar de când Honda nu mai are motocicletă competitivă este vizibil cum se luptă cu ea și este singurul care reușește să aibă rezultate (independent de modul iresponsabil și egoist în care o face). Al doilea ar fi Binder; a reușit o victorie în a 3-a lui cursă de MotoGP, pe o motocicletă mediocră. No comment. Quartararo ar fi probabil al treilea, deși devine din ce în ce mai greu de contextualizat. Spre deosebire de ceilalți mari piloți, nu a strălucit neapărat în clasele mici, apoi a ajuns la momentul oportun pe o motocicletă cu care s-a înțeles foarte bine în MotoGP (i.e. a avut ceva noroc). Ar trebui să își facă puțin curaj și să încerce altă motocicletă, asta ar putea să-i demonstreze definitiv capacitățile - sau să-i termine cariera. Cum spunea Miller la Jerez (într-un atac voalat la adresa lui): A lot of guys in this championship sit there and complain about the bike they’re on and how other bikes are better. If you really want it, go and do it.


parerea mea e ca dupa MM, in talent pur, Qua mi-i se pare peste Binder.

este si parerea mai multor specialisti.

din pacate, pana nu il vedem si pe alta mobra, nu vom sti dc si cat de repede se poate adapta.

Sezonul asta nu e asa competitiv pentru ca nu reuseste sa lege un tur rapid din vary motive, dar la nivel de ritm de cursa, reuseste timpi asemanatori cu cei din fata. 
tare as vrea sa-l vad cum s-ar descurca cu o aprilia de exemplu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...