Sari la conținut

7. Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland - Sachsenring


frigider
 Share

Postări Recomandate

Are si timp. Valentino si MM au stat 2 ani la clasa mijlocie, respectiv 2 si 3 ani la cea mica. Lorenzo a stat 3 ani la fiecare. Toti 3 au ajuns la clasa mare cu 2 titluri.

 

Acosta a stat doar 1 an la clasa mica si a luat si campionatul. Nu ar fi rau deloc pentru palmares, dar mai ales pentru dezvoltarea sa ca pilot sa stea 2 ani la Moto 2. Dupa 3 ani ar putea avea 3 titluri mondiale, deci ar avea nevoie "doar" de 7 la clasa mare. In plus KTM e in crestere, dar sunt inca sub Ducati si mi-e greu sa cred ca vor reusi sa ii bata pe italieni la anul. In 2025 insa e posibil ca lucrurile sa se schimbe un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 349
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai la Acosta e al2lea an la moto2. Și dacă (cel mai probabil da) iese campion anul acesta, o sa fie mare presiune pe el anul viitor pentru ca va trebui să-și apere titlul, altfel ar da urat  la palmares și ar fi oarecum într-o postura neplăcută să-și negocieze trecerea la casa mare din postura de looser. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa, mi-am dat seama de greseala aproape imediat, doar ca am avut ceva treaba si editarea e cum e.

 

Oricum logica ramane, 4 ani la clasele inferioare se pot traduce in 3 campionate mondiale, adica mai bine decat cei mai buni 3 piloti din ultimii 25 ani. 

 

Loser ar fi daca ar iesi pe 5-6 in 2024 ... de ceva vreme nu doar campionul mondial face saltul la categoria superioara, chiar si cei pe podium o fac sau cei cu oarecare potential.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, RuInCV a spus:

Are si timp. Valentino si MM au stat 2 ani la clasa mijlocie, respectiv 2 si 3 ani la cea mica. Lorenzo a stat 3 ani la fiecare. Toti 3 au ajuns la clasa mare cu 2 titluri.

 

Acosta a stat doar 1 an la clasa mica si a luat si campionatul. Nu ar fi rau deloc pentru palmares, dar mai ales pentru dezvoltarea sa ca pilot sa stea 2 ani la Moto 2. Dupa 3 ani ar putea avea 3 titluri mondiale, deci ar avea nevoie "doar" de 7 la clasa mare. In plus KTM e in crestere, dar sunt inca sub Ducati si mi-e greu sa cred ca vor reusi sa ii bata pe italieni la anul. In 2025 insa e posibil ca lucrurile sa se schimbe un pic.

Incep sa cred ca experienta de la moto2 conteaza foarte putin in motogp.

conteaza mult sa reusesti sa te adaptezi si sa prinzi o mobra buna:

ex RF, RG care veneau pe val, nu am facut nimic.

Q, care a venit fara prea mari rezultate a devenit campion.

nu stiu dc chiar merita sa stai mai mult la moto2. 
un an de debut, un an cu titul si aia e...motogp... te adaptezi, te bagi sus... nu te adaptezi, te intorci inapoi la moto2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, damager a spus:

Incep sa cred ca experienta de la moto2 conteaza foarte putin in motogp.

conteaza mult sa reusesti sa te adaptezi si sa prinzi o mobra buna:

ex RF, RG care veneau pe val, nu am facut nimic.

Q, care a venit fara prea mari rezultate a devenit campion.

nu stiu dc chiar merita sa stai mai mult la moto2. 
un an de debut, un an cu titul si aia e...motogp... te adaptezi, te bagi sus... nu te adaptezi, te intorci inapoi la moto2.

Nu prea mai e valabil în zilele noastre, când singurele motociclete performante la clasa mare sunt Ducati și eventual KTM. Iar de întors la Moto2, cu atâția copii talentați la clasa mică, mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, xt600 a spus:

Exact asta cred si eu, pe baza a ceea ce a declarat Miller, ca electronica este foarte avansata, putand controla o multime de parametri. Miller, de pilda, spunea ca din electronica motocicleta ajusta frana de motor, puterea si TC pentru fiecare viraj in parte. Intrebat cum face asta, a spus simplu.. prin GPS...  Asta pentru colegul este o electronica basic..

The use of GPS, which makes it possible to modify electronic control strategies corner by corner,was banned.

Upsy daisy,ca daduram cu oistea'n gard...poate oi fi venit eu cu pluta pe Bistrita,dar cand vad ca tu dai lectii...

Am zis ca electronica uni-soft e basic fata de electornica lor.Asa a zis acel inginer,nu eu.

Tu m-ai contrazis pe mine - deci nu e basic,dar dupa aia ai spus ca i-a dat inapoi cu 10 ani.Mda.

 

Nu ma intereseaza capitolul electronica,nu eu am deschis subiectul asta,dar concluzia e certa - sunt departe de europeni.Cauza ? - probabil un cumul de cauzeAsta e tot.Restul sunt povesti.

Frustrarile tale in care creezi o intreaga discutie pornind de la o chichita de exprimare mi se par...cel putin dubioase.Ramble on.

1 oră în urmă, Geologu a spus:

Acosta a înțeles foarte bine că e de preferat să se dea încă un an la Moto2, în cazul în care nu își găsește pentru sezonul viitor motocicletă de clasă mare la KTM sau Ducati.

Vrea KTM factory - mai ales in lumina a ce performante are acum KTM.

Adevarul ca pe de o parte cred ca multi l-ar vrea dar pe de alta parte,e foarte greu sa pui mana pe o motoreta care sa iti dea posibilitatea sa ataci titlul.

Acum 9 minute, damager a spus:

Incep sa cred ca experienta de la moto2 conteaza foarte putin in motogp.

conteaza mult sa reusesti sa te adaptezi si sa prinzi o mobra buna:

ex RF, RG care veneau pe val, nu am facut nimic.

Q, care a venit fara prea mari rezultate a devenit campion.

nu stiu dc chiar merita sa stai mai mult la moto2. 
un an de debut, un an cu titul si aia e...motogp... te adaptezi, te bagi sus... nu te adaptezi, te intorci inapoi la moto2.

Da sunt foarte multi care au sarit peste moto2 si au avut rezultate bunicele in gp.Nu stau sa caut dar ma gandesc direct la Mir?Nu?Daca nu ma inseala memoria?Miller?

Q...ai dreptate dar eu zic sa nu-l mai dam pe Q exemplu - Q e exceptia de la regula - mi s-a parut total aparte si un pilot care nu a bifat nici o regula.Indiferent ce ar spune lumea,parcursul sau in clasele mici a fost total sters,singurul semn au fost tururile rapide si vreo 2-3 victorii de etapa.Insa foarte inconstant.Parcursul lui in motogp insa..wow.Inca din primul an a dat dovada fix de ce nu dadea in clasele mici - viteza dar mai ales constanta si maturitate.

Dupa Q,toti spuneau "acum ca Q ne-a aratat ca se poate,orice pilot poate veni cu un palmares nu tocmai fantastic din clasele mici si sa reuseasca in gp"...uite ca de fapt nu e chiar asa,si ca doar Q a reusit.

 

Da si eu zic ca al 3lea an al lui Acosta in gp nu ar avea rost pt el.Dar...daca nu ai moto in gp si nici nu vrei sa ii superi pe KTM...poate stai :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Geologu a spus:

Dacă ar fi fost MM în locul lui Bagnaia și i-ar fi intrat în roată lui Martin, ar fi fost linșat imediat după cursă. Așa, Pecco n-are absolut nicio vină și scapă cu scuza "n-am vrut, să moară mama, că io de fapt îmi pregăteam ieșirea pentru a ataca în virajul 1", deși Martin nu i-a lăsat nici măcar un centimetru liber pe interior. :)

Haha, asa este, ar fi avut MM frigiderul plin de la tot internetul global si presa italiana.

 

Acum 5 ore, danypop a spus:

Degeaba il felicita Quartararo daca nu primeste decat sex oral de la forumisti si facebucisti all over the world.

Citesc comentarii si ma ingrozesc.. zi-ci ca MM a fu-tut cel putin o data in gura pe mama fiecaruia  care scrie pe facebook, ai ales pe paginile BTSport si alte asemenea.

 

Acum 5 ore, danypop a spus:

El zicea ca o sa participe dar între timp s-a mai descoperit o accidentare si la picior. Deci... Vedem 

De imediat ieri dupa Wup cand a zis ca nu se mai simte in stare sa continue a zis ca si-a futat glezna si n-a zis nimic de vreun deget.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

The use of GPS, which makes it possible to modify electronic control strategies corner by corner,was banned.

 

...poate oi fi venit eu cu pluta pe Bistrita...

 

Frustrarile tale 

Boss, am sentimentul ca vorbesc unui autist.. eu iti spun ceea ce a declarat omul care piloteaza motocicleta aia, care da feedback, care ii stie comportamentul viraj cu viraj, care comunica cu inginerii, cu analistii de date, iar tu o tii pe a ta. Eu cred ca totusi pilotul ala stie despre ce vorbeste, iar interviul este de prin septembrie 2022, nu de la 1900 toamna. 

 

Da esti venit cu pluta rau, in unele subiecte. Te bagi in discutii, fara sa ai habar despre ce vorbesti, ajungi sa contrazici pana si oameni implicati in fenomen, etc. Spui ca nu te intereseaza electronica, dar esti specialistul suprem pe forum. Eu am facut doar o trimitere la ceea ce a spus pilotul Miller, tu te-ai lansat intr-o tirada intinsa pe o jumate de pagina de topic si apoi spui ca eu creez discutii. Ti-am spus ca incepi sa pierzi contactul cu realitatea si nu ma crezi. 

 

Frustrarile se rezolva usor, cu un footai, cu o bere, etc... manifestarile din spectrul autist mai greu sau deloc. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

The use of GPS, which makes it possible to modify electronic control strategies corner by corner,was banned.

Upsy daisy,ca daduram cu oistea'n gard...poate oi fi venit eu cu pluta pe Bistrita,dar cand vad ca tu dai lectii...

Am zis ca electronica uni-soft e basic fata de electornica lor.Asa a zis acel inginer,nu eu.

Tu m-ai contrazis pe mine - deci nu e basic,dar dupa aia ai spus ca i-a dat inapoi cu 10 ani.Mda.

 

Nu ma intereseaza capitolul electronica,nu eu am deschis subiectul asta,dar concluzia e certa - sunt departe de europeni.Cauza ? - probabil un cumul de cauzeAsta e tot.Restul sunt povesti.

Frustrarile tale in care creezi o intreaga discutie pornind de la o chichita de exprimare mi se par...cel putin dubioase.Ramble on.

Vrea KTM factory - mai ales in lumina a ce performante are acum KTM.

Adevarul ca pe de o parte cred ca multi l-ar vrea dar pe de alta parte,e foarte greu sa pui mana pe o motoreta care sa iti dea posibilitatea sa ataci titlul.

Da sunt foarte multi care au sarit peste moto2 si au avut rezultate bunicele in gp.Nu stau sa caut dar ma gandesc direct la Mir?Nu?Daca nu ma inseala memoria?Miller?

Q...ai dreptate dar eu zic sa nu-l mai dam pe Q exemplu - Q e exceptia de la regula - mi s-a parut total aparte si un pilot care nu a bifat nici o regula.Indiferent ce ar spune lumea,parcursul sau in clasele mici a fost total sters,singurul semn au fost tururile rapide si vreo 2-3 victorii de etapa.Insa foarte inconstant.Parcursul lui in motogp insa..wow.Inca din primul an a dat dovada fix de ce nu dadea in clasele mici - viteza dar mai ales constanta si maturitate.

Dupa Q,toti spuneau "acum ca Q ne-a aratat ca se poate,orice pilot poate veni cu un palmares nu tocmai fantastic din clasele mici si sa reuseasca in gp"...uite ca de fapt nu e chiar asa,si ca doar Q a reusit.

 

Da si eu zic ca al 3lea an al lui Acosta in gp nu ar avea rost pt el.Dar...daca nu ai moto in gp si nici nu vrei sa ii superi pe KTM...poate stai :) 

Ai uitat de Stoner...

Editat de Le Mertois
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

Incep sa cred ca experienta de la moto2 conteaza foarte putin in motogp.

Moto de la moto 2 probabil că s "primitive" pe lângă cele de gp.

Poate psihic mai crești un an, presiune etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, apriliacluj said:

la Assen o sa participe, sau o sa fie tot asa gol scaunul??

Daca nu participa nu va fi praf pe scaunul gol....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, frigider a spus:

O să pună echipa niste pietriș, un fel de in memoriam.

Mi-am amintit cum îi cădea lui Binder pietriș din cască, când și-a ridicat viziera după trântă. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Geologu a spus:

Nici trecerea de la Moto3 la Moto2 nu-i chiar ușoară pentru unii, vezi cazurile campionilor Lorenzo Dalla Porta, Albert Arenas și Izan Guevara.

Izan Guevarra nu se știe încă...poate poate își revine.

Acum 21 minute, Geologu a spus:

Mi-am amintit cum îi cădea lui Binder pietriș din cască, când și-a ridicat viziera după trântă. :)

A căzut rău saracul Binder,se vede de pe motoreta lui Zarco,a pierdut spatele și.a revenit dar pana și.a revenit deja era înclinat puternic pe vibrator și a ieșit asa înclinat în gravel.

Primul abandon mi se pare pe anul asta pt el...

E f constant și puternic Binder dar e clar ca din păcate se poate doar cu GP22's deocamdată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Izan Guevarra nu se știe încă...poate poate își revine.

Garcia = 34 de puncte

Guevara = 0 puncte

Revenind la "silly season": bătaia peștelui va fi pe locul lui Diggia de la Gresini. Până și Dixon e în discuții cu italienii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, Le Mertois a spus:

Screenshot_20230619_212911_Facebook.jpg

Ahahaha,radem noi radem dar cred ca asa va fi tot anul :)))

Nu-mi mai aduc aminte - a avut MM rezultate notabile in ultimii ani la Assen?Ca mi se pare un circuit not 4Honda,iar acum si mai impropice pt ei...deci Q ii va fi din nou ghid si in Olanda :bounce:

Acum 54 minute, Geologu a spus:

Revenind la "silly season": bătaia peștelui va fi pe locul lui Diggia de la Gresini. Până și Dixon e în discuții cu italienii. :)

Eu pariez pe Arbolino.

Apropo de silly season,JM s-a sucit,nu mai vorbeste cu Yamaha.Preferabil un GP23 chiar si de la o echipa de client,decat locul lui Morbi.

E complicata treaba si cu Acosta : pe de o parte prin presa se zvoneste ca Acosta vrea sa stie pana pe 30 iunie unde se duce,pe de alta parte Beirer declara ca nu va comunica deloc pe 30 iunie componenta echipelor de gp pt urmatorul an,ci va astepta pana in Austria,dar "we would like to continue with the four riders we have now. And if we need an additional place, we will take care of it."

Se pare ca o solutie ar fi "imprumutarea" lui Augusto Fernandez la Gresini pt 1 an,pt a-i face loc lui Acosta in 2024.

Chiar ca silly season.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, apriliacluj a spus:

la Assen o sa participe, sau o sa fie tot asa gol scaunul??

Daca Marcel nu participa, echipa HRC nu face deplasarea. :crack:

Crezi ca e asa usor sa gasesti sinucigasi? 🙈

Acum 47 minute, Method a spus:

Ahahaha,radem noi radem dar cred ca asa va fi tot anul :)))

Nu-mi mai aduc aminte - a avut MM rezultate notabile in ultimii ani la Assen?Ca mi se pare un circuit not 4Honda,iar acum si mai impropice pt ei...deci Q ii va fi din nou ghid si in Olanda :bounce:

Cum sa nu :friends:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, nike said:

Daca Marcel nu participa, echipa HRC nu face deplasarea. :crack:

Crezi ca e asa usor sa gasesti sinucigasi? 🙈

 

 

Vreun wildcard olandez, sau cine stie?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Lup69 a spus:

Vreun wildcard olandez, sau cine stie?

 

 

wild bill :)) cineva suficient de nebun ca sa incalece pe cea mai naravasa motoreta din padoc :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...