Sari la conținut

7. Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland - Sachsenring


frigider
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, P T R a spus:

Sper ca mintile luminate se vor lumina si mai mult si sa observe ca degeaba esti pilot talentat daca nu ai material super competitiv te zbati in pluton.

Si aici vorbesc de curse nu doar pe un tur rapid sau calificari.

 

 

theodoros.gif

:goodposting: Spun asta de ani de zile, de pe vremea cand MM castiga curse si campionate pe banda rulanta. Erau creiere pe aici care sustineau ca motocicleta era proasta si ca Mimisor castigadoar din talent... ;) Argumentul suprem era ca doar el poate castiga pe motoreta aia, deci motoreta este proasta. Logica de fier. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 349
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Noroc ca mai e doar cursa, ca altfel avea sansa sa isi egaleze nr de victorii in cazaturi☺️. Dar, nu se stie niciodata, am mai vazut la jerez ca se poate sa cazi de 2 ori in aceeasi cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, damager a spus:

 


Deznadejde se citeste pe comportamentul lui MM. E prima data cand MM nu se msi grabeste spre boxa.

nu sunt fanul lui, dar azi s-au clarificat 2 lucruri:

1. S-a distrus mitul pilotului care merge la limita si salveaza. 
2. modul in care MM abordeaza lucrurile, tot timpul la limita.

 

Anul asta o sa avem la final 1-2-3 ducati cel mai probabil.

 

3.Trebuie sa semneze cu KTM ca Miller sa castige un titlu, in Wsbk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, damager a spus:

hate ieftin☺️.  
Deznadejde se citeste pe comportamentul lui MM. E prima data cand MM nu se msi grabeste spre boxa.

nu sunt fanul lui, dar azi s-au clarificat 2 lucruri:

1. S-a distrus mitul pilotului care merge la limita si salveaza. 
2. modul in care MM abordeaza lucrurile, tot timpul la limita.

 

Anul asta o sa avem la final 1-2-3 ducati cel mai probabil.

Nu este hate. Era doar o aluzie la discutia de mai sus, cu colegul Method. 

 

Salva. Atunci cand avea cu ce sa salveze. Salva cu o motocicleta pe care o intelegea perfect, ceea ce nu mai este cazul acum. 

 

Ala este modul in care face el lucrurile... la limita, prin incercare si eroare.  Asa va face si de acum incolo... nu imi fac iluzii ca s-a trezit la realitate pentru prea mult timp. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, nike a spus:

 

3.Trebuie sa semneze cu KTM ca Miller sa castige un titlu, in Wsbk

Buna strategie...la ce tractiune are ktm-ul ala pe iesire, si la cum reuseste sa franeze MM, cred ca ar reusi sa se bata cu ducati.

acuma, nu stiu dc are ktm buget pt cate piese de schimb are nevoie MM pe week-end☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, xt600 a spus:

Daca asta a fost o cursa superba!! atunci inteleg de ce inghiti orice iti baga pe gat Dorna si F1. Da, poate fata de bull shit-ul F1, o fi fost superba.

Nu! Nu a fost superba. A fost o cursa ok si atat. Mai buna decat cea de etapa trecuta. O cursa, pe care nu regreti daca nu ai vazut-o, dar nu regreti nici ca ai pierdut timpul uitandu-te la ea. Pana la "superba", insa...

Nu mi-ai raspuns daca ti-a placut cursa de data trecuta. :D 

 

Ai facut parte vreodata dintr-un juriu? Ar fi bine sa nu... este clar ca ai niste criterii numai ale tale de a face aprecieri de valoare. Deci, omul ajunge dupa primul viraj undeva pe 5 (parca) si in loc sa isi conserve pozitia, sa astepte sa ii intre pneurile in temperatura, etc, etc, forteaza ca bolovanul, face greseli una dupa alta si ajunge pe 11 dupa doar cateva tururi, face turul cu o secunda mai lent, iar tu spui ca pilotajul lui a fost foarte bun... :baldy::rusinica: Ce sa mai zic.. 

Conteaza de ce a facut greselile??? Conteaza ca le-a facut. Asta se numeste pilotaj bun, colegu?? Daca s-ar fi dat note la impresia "artistica", cat i-ai fi dat?? Stiu, stiu, nota 10... a facut un pilotaj foarte bun.. 

 

Clar este un pilot complet!!!! :crack::lol:Ce mai conteaza niste scapari acolo... :crack:

Mie îmi place disciplina numita motogp și prin urmare îmi place sa ma uit la curse.Cursa nu înseamă doar depasiri înseamnă să vezi cum reușesc acei băieți sa stăpânească 300 cai la roata și în ce fel pot merge pe viraje racecraftul lor pt mine e ....superb.Mai ales pt cineva care merge pe motociclete și știe cât de greu e sa mergi tare,ce fac ei e un spectacol în sine.

Dacă înțelegi,înțelegi dacă nu,ți se pare boring de fiecare data când nu vezi 50 de depășiri sau nu îți castiga favoritul.

Different point of views.Dar mi se pare obositor sa te aud cum te lamentezi la fiecare cursa cât de nașpa a fost.

 

Se pare ca nu înțelegi niște chestii elementare - când și MM si Q vorbesc despre over-riding la ce crezi ca se refera?

Crezi ca ala e prost și a forțat cu gume reci?Nu își da seama pana acum după enspe ani și 8 campionate câștigate când ii sunt gumele reci?

A spus foarte clar ca a făcut over-riding și a avut niște semnale ca nu e bine și s.a liniștit.Am salutat inteligenta și faptul ca a înțeles finally ca nu poți face over-riding toată cursa.

Când gresesti nu e dovada de pilotaj bun,intradevar,dar când nu gresesti cum se cheamă? Tot prost ca nu ieși pe 1 nu?Dacă gândești asa te poți duce înapoi la grădiniță ca înseamă ca nu pricepi mai mult de atât.

Vorba aia de unde nu e nici Dumnezeu nu cere.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, xt600 a spus:

Nu este hate. Era doar o aluzie la discutia de mai sus, cu colegul Method. 

 

Salva. Atunci cand avea cu ce sa salveze. Salva cu o motocicleta pe care o intelegea perfect, ceea ce nu mai este cazul acum. 

 

Ala este modul in care face el lucrurile... la limita, prin incercare si eroare.  Asa va face si de acum incolo... nu imi fac iluzii ca s-a trezit la realitate pentru prea mult timp. 

 


salva pentru ca, guma spate nu avea asa mare grip si reusea sa intoarca mobra in jurul rotii fata prin slide.

odata ce, cei de la michelin au schimbat guma si au venit cu guma aderenta, s-au terminat salvariile....

oricum, nu poti sa nu admiri daruirea lui. E f dificil sa faci ce face el, si nu cred ca el acuma cade din prostia lui....

Acum 1 minut, Method a spus:

Mie îmi place disciplina numita motogp și prin urmare îmi place sa ma uit la curse.Cursa nu înseamă doar depasiri înseamnă să vezi cum reușesc acei băieți sa stăpânească 300 cai la roata și în ce fel pot merge pe viraje racecraftul lor pt mine e ....superb.Mai ales pt cineva care merge pe motociclete și știe cât de greu e sa mergi tare,ce fac ei e un spectacol în sine.

Dacă înțelegi,înțelegi dacă nu,ți se pare boring de fiecare data când nu vezi 50 de depășiri sau nu îți castiga favoritul.

Different point of views.Dar mi se pare obositor sa te aud cum te lamentezi la fiecare cursa cât de nașpa a fost.

 

Se pare ca nu înțelegi niște chestii elementare - când și MM si Q vorbesc despre over-riding la ce crezi ca se refera?

Crezi ca ala e prost și a forțat cu gume reci?Nu își da seama pana acum după enspe ani și 8 campionate câștigate când ii sunt gumele reci?

A spus foarte clar ca a făcut over-riding și a avut niște semnale ca nu e bine și s.a liniștit.Am salutat inteligenta și faptul ca a înțeles finally ca nu poți face over-riding toată cursa.

Când gresesti nu e dovada de pilotaj bun,intradevar,dar când nu gresesti cum se cheamă? Tot prost ca nu ieși pe 1 nu?Dacă gândești asa te poți duce înapoi la grădiniță ca înseamă ca nu pricepi mai mult de atât.

Vorba aia de unde nu e nici Dumnezeu nu cere.

 

 

 Sa cazi de 5 ori si in continuare sa mergi la limita, inseamna ceva. Nu poti sa nu admiri motivatia. E prima data cand il vad ca nu se grabeste spre boxa. E prima data cand il vad ca nu mai intelege ce se intampla. Sunt comvins ca el a facut acelasi lucru ca si turul trecut, doar ca de data asta mobra s-a hotarat sa gliseze un pic mai mult decat data trecuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, damager said:

1. S-a distrus mitul pilotului care merge la limita si salveaza. 
2. modul in care MM abordeaza lucrurile, tot timpul la limita.

  1. Mitul respectiv s-a creat pe vremea când Honda avea motocicletă cel puțin decentă, iar Márquez mergea la limită pentru a câștiga titluri și campionate; acum trebuie să meargă așa doar pentru a intra în top 5. Ceea ce vreau să spun este că forțajul este cvasi-constant acum.
  2. Nu sunt convins încă. Sachsenring este cel mai bun circuit pentru el (alături de CotA) și unul pe care credea că poate diferența ca pilot, motiv pentru care a forțat probabil excesiv. Poate că highside-ul ăsta din warm-up i-a adus aminte de Jerez 2020 și de ce se poate întâmpla dacă o ține tot așa.
17 minutes ago, damager said:

Anul asta o sa avem la final 1-2-3 ducati cel mai probabil.

 

Cel mai probabil. Singurul capabil, poate, să se intercaleze acolo ar fi Binder. Dar trebuie să se califice mai bine. Dacă pleacă din primele două linii are șanse foarte bune, cel puțin în Sprint-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, damager a spus:

 E f dificil sa faci ce face el, si nu cred ca el acuma cade din prostia lui....

Exact aia încerc și eu sa subliniez.

Dar pt colegul se pare ca face pilotaj slab oricine nu iese pe 1-3.

Dar oh,well...fiecare înțelege cât poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, damager a spus:

Sa cazi de 5 ori si in continuare sa mergi la limita, inseamna ceva. Nu poti sa nu admiri motivatia. E prima data cand il vad ca nu se grabeste spre boxa. E prima data cand il vad ca nu mai intelege ce se intampla. Sunt comvins ca el a facut acelasi lucru ca si turul trecut, doar ca de data asta mobra s-a hotarat sa gliseze un pic mai mult decat data trecuta.

Exact.

Numai ca trebuie sa vezi substratul ca să înțelegi lucrurile astea.

Sau dacă nu îl înțelegi ai impresia ca ala e un prost și "uite ce cade ca dobitocul de 5 ori pe weekend...și Mir ala la fel de prostovan" și tot asa.

Dar după cum am zis,daca înțelegi înțelegi,daca nu,te uiți la ala îl vezi ca termina pe 10,te uiți la Q il vezi ca termina pe 13 și zici "eh,2 prosti,Miller e smecher ca a terminat pe 3"

🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Method a spus:

Cursa nu înseamă doar depasiri...

Dar mi se pare obositor sa te aud cum te lamentezi la fiecare cursa cât de nașpa a fost.

 

 

 

Si mie imi place disciplina MotoGP, de aceea ma si uit, insa, spre deosebire de tine, eu inteleg si ceea ce inseamna o competitie sportiva. Eu ma uit la o competitie, nu la o promenada moto, fie ea si la 2-300km/h.  

 

Nu ma lamentez, fac doar aprecieri despre calitatea spectacolului sportiv. Nu ma astept sa intelegi... cum spuneai... de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, damager said:

salva pentru ca, guma spate nu avea asa mare grip si reusea sa intoarca mobra in jurul rotii fata prin slide.

odata ce, cei de la michelin au schimbat guma si au venit cu guma aderenta, s-au terminat salvariile....

 

Sunt sigur că nu doar gumele s-au schimbat, ci și motocicleta. RCV-ul ăsta este o evoluție a celui de anul trecut (când au venit cu o motocicletă complet nouă), a confirmat și Aoyama acum câteva luni.

 

7 minutes ago, damager said:

E prima data cand il vad ca nu mai intelege ce se intampla. Sunt comvins ca el a facut acelasi lucru ca si turul trecut, doar ca de data asta mobra s-a hotarat sa gliseze un pic mai mult decat data trecuta.

 

Sunt de aceeași părere. Nu există sentiment mai nasol. Asta și cel pe care-l ai când vezi cum coechipierul tău este mai rapid pe același material și nu înțelegi cum și de ce, chiar și cu telemetria în față; dar asta e altă discuție.

 

@xt600 - și totuși te uiți la anduranță, cea mai strategică și mai "puțin spectaculoasă" disciplină de motorsport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

 

Sunt sigur că nu doar gumele s-au schimbat, ci și motocicleta. RCV-ul ăsta este o evoluție a celui de anul trecut (când au venit cu o motocicletă complet nouă), a confirmat și Aoyama acum câteva luni.

 

Sunt de aceeași părere. Nu există sentiment mai nasol. Asta și cel pe care-l ai când vezi cum coechipierul tău este mai rapid pe același material și nu înțelegi cum și de ce, chiar și cu telemetria în față; dar asta e altă discuție.

 

@xt600 - și totuși te uiți la anduranță, cea mai strategică și mai "puțin spectaculoasă" disciplină de motorsport.

Clar s-au schimbat mai multe, dar salvarile au disparut cam in momentul in care michelin a vrnit cu noua guma spate, cam in acelasi moment in care yamaha a inceput sa aibe rezultate. 
 

mda, sentimentul ala tre sa-l fi avut Mor anii trecuti.

 

toata lumea iti zice ca cel mai important cand cazi este sa intelegi de ce ai cazut. Si inconstient sau nu, incerci sa gasesti niste explicatii pt cazaturi. Cand explicatiile se termina, atunci devine greu....
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, PzKpfW a spus:

 

@xt600 - și totuși te uiți la anduranță, cea mai strategică și mai "puțin spectaculoasă" disciplină de motorsport.

Si unde este contradictia? Daca imi plac cursele de viteza, nu ar trebui sa imi placa cele de anduranta, IOM, etc?? Cam care ar fi logica?  Iar in legatura cu spectacolul, in cursele de anduranta, ar trebui sa revizuiesti. In cursa asta de la Spa, a fost in primele ore mai mult spectacol, decat in multe curse de GP. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred că îl vom vedea pe idolul vostru mm pe altă 🏍, și nici contractul cu HRC nu îl va duce la capăt în ritmul ăsta pt că se va rupe. Nu mi-e simpatic deloc, dar recunosc că e un talent ieșit din comun și nu îi doresc o accidentare care să-l scoată din competiție, însă când se tăvălește în ritmul ăsta trebuie prea mult bulan ca să scape de fiecare dată. Sper măcar să nu schilodească pe altcineva vinovat că se află pe circuit în același timp cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frigider, Method, cam cât avans II mai da MM lui Pepco până începe și el lupta pentru campionat🤔🙄

Remember începutul sezonului când mă făceați "hater străveziu" pentru ca am zis ca MM nu o sa termine nici în top 10 sezonul. Va uitați de atâția ani la motogp și nu va dați seama un pic de situație. Când MM avea o mobra decenta, era tot timpul acolo sus, de la teste și pana în ultimul fp... 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"

I believe Marquez is a stratospheric champion. But throwing it at every turn, risking to thread with the other drivers, is way beyond the limit of respect for others. I understand the competitive charge and frustration for the technical situation this year, but it’s not alone on the track.
And if ever Honda engineers followed any indication to creating this motorcycle disaster, it's him. I think they need to give him a cold shower and send him on vacation. Seeing it like this is humbling for all motorcycling
"

😂😂😂... cam asta se scrie prin Italia 😂😂😂😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, damager said:

sentimentul ala tre sa-l fi avut Mor anii trecuti.

 

Și cam toți coechipierii lui Márquez și ai lui Stoner.

 

2 minutes ago, xt600 said:

Si unde este contradictia? Daca imi plac cursele de viteza, nu ar trebui sa imi placa cele de anduranta, IOM, etc?? Cam care ar fi logica?  Iar in legatura cu spectacolul, in cursele de anduranta, ar trebui sa revizuiesti. In cursa asta de la Spa, a fost in primele ore mai mult spectacol decat in multe curse de GP. 

 

Personal apreciez cam toate formele de motorsport pe circuit, inutil să devii agresiv sau defensiv. Observam doar că ceea ce reproșezi MotoGP-ului nu se regăsește nici în anduranță. Iar nivelul de spectacol "accesibil" în MotoGP este la cote mult mai înalte astăzi decât acum 10-15 ani, când diferențele mai mari dintre prototipuri se traduceau în diferențe de zeci de secunde între primul și ultimul la final de GP-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

Observam doar că ceea ce reproșezi MotoGP-ului nu se regăsește nici în anduranță. 

Observi eronat. Sunt competitii total diferite, din punct de vedere al conceptului, al variabilelor care intra in ecuatia fiecareia, etc, asadar asteptarile pentru spectator sunt diferite. MotoGP este o competitie de viteza, desfasurata pe durata a 45 de minute... vreau sa vad piloti care se lupta pentru fiecare pozitie, nu curse tactice,la conservare, promenade moto, etc. O cursa de anduranta, este o alta poveste, ma uit la strategii, progresii, racecraft, cum zice colegul. In ultimii ani insa, ai fi surprins cat a crescut spectacolul "accesibil" in cursele astea. Si nu ma refer doar la cursa de la Suzuka. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, danypop a spus:

Si ai alte așteptări de la spaghetari.... 

Având în vedere ceea ce a fost în trecut... 

nop, doar ma amuzam☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...