Sari la conținut

10. CryptoDATA Motorrad Grand Prix von Österreich


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 174
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

combinatia FB1+Ducati e ca si MM93+Honda sau VR46+Yamaha din anii de glorie. o sa fie o dominatie de cativa ani pana apare alta combinatie mai buna.  oricat am vrea noi nu cred ca o sa fie campionate in care sa se bata 3-4 piloti la titlu cu cel putin 3 producatori diferiti. 

 

intre timp a venit confirmarea lui Zarco la LCR:

https://www.motogp.com/en/news/2023/08/22/lcr-honda-castrol-confirm-zarco-signature-for-2024/476458

LCR Honda Castrol is proud to announce the signing of Johann Zarco. The two-time Moto2™ World Champion French rider will join the team in 2024 on a two-year contract.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, damager a spus:

acosta pare un talent, vedem ce o sa faca in motogp. Mi-i se pare bun agresiv, se va potrivi pe ktm.

Arbolino inca nu m-a surprins cu nimic, mi-i se pare un fel de vinales, dar ramane de vazut. lopez nu stiu ce sa zic, e rapid, dar greseste mult.

mie personal,  singurul care merita promovat mi-i se pare Acosta.

in locul luo Arbolino m-as uita la Dixon mai degraba ca si stil.

 

Martin, la fel, daca nu facea ceva balbe... pai fac parte din joc. In momentul asta, Bag +Ducati sunt imbatabili. Ca ne place, ca nu ne place, e un pilot extrem de rapid, inteligent si o sa mai fie campion de cateva ori.

 

Acosta cheks all the boxes pt a fi unul dintre alieni.

Arbolino e interesant,foarte constant.

Dixon de cand e in clasele mici?Cam de mult nu?

Lopez e the dark horse.Il urmaresc de la moto3, imi place maxim.

 

Bagnaia+Ducati sunt imbatabili intradevar.Acum.Dar nu in general.

Iar din punctul meu de vedere Bagnaia nu poate fi comparat cu VErst,ala e un pilot extraordinar (desi doar cand ii vad moaca la tv schimb instant efectiv nu suport sa il vad).Bagnaia si-a aratat de multe ori limitele,chiar si calarind cea mai buna moto din lot.Asta e ce vroiam sa subliniez - 1.dominatia Verst-RB in F1 nu poate fi comparata cu dominatia Bagnaia-Ducati,iar aceasta dominatie in gp exista prin prisma unui vid de putere similar 2020 - Q pe niciunde,MM pe niciunde,JM inca green,Aprilia are piloti slabuti...

In momentul in care un alt concurent va avea la dispozitie o moto macar aproape de Ducati,Bagnaia+Ducati vor deveni foarte "accesibili".

Acum 5 ore, ioio_viola a spus:

sunt tot felul de speculatii, dar cred ca mai e o problema. daca Dorna accepta cererea KTMului risca ca MM sa plece la KTM si atunci sa se supere Honda ca i-au dat oportunitatea lui MM sa plece. e clar ca sunt tot felul de interese pe care noi nu le stim. iar presa speculeaza la greu.

Foarte posibil.

S-a tot auzit de o a3a echipa KTM cu MM si Acosta.Cine stie...

 

Am mai zis si reafirm - eu cred ca pana la sfarsit de sezon 2023 vom sti unde merg toti grangurii.Nu sta nici un nume important pana in 2024 sa vada unde merge in 2025.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

 

In momentul in care un alt concurent va avea la dispozitie o moto macar aproape de Ducati,Bagnaia+Ducati vor deveni foarte "accesibili".

 

S-a tot auzit de o a3a echipa KTM cu MM si Acosta.Cine stie...

 

Asta poti sa o mai spui odata. Orice comparatie FB-Ducati cu MM-Honda sau Rossi -Yamaha mi se pare o gluma buna. Bagnaia este doar un pilot suficient de bun ca sa valorifice situatia privilegiata in care se afla: pilot nr1, la o echipa de uzina, pe cea mai buna motocicleta a momentului. Dar sa nu exageram. 

 

Sa speram ca nu. Cel mai probabil, Acosta va ajunge pe o motocicleta KTM, pictata Gas Gas. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, frigider a spus:

mi se pare penal.

sunt 8 ducati dar nu e ok cu 5 ktm.

nu vad logica.

 

logica e ca ei vroiau 3 motorete sub culorile aceleiasi echipe, cel putin asa am inteles din articol. ceea ce mai de mult s-a interzis prin regulament.

 

in plus umarul de echipe e limitat daca nu ma insel.

 

Mai sunt locuri libere pt o echipa de uzina, cele pe care Suzuki le-a lasat libere.

 

Deci KTM tre sa vina cu Husqarna sau alt brand (MV Augusta, CF moto) cu un KTM modificat suficient cat sa treaca de CTC ca motoreta diferita.. task foarte dificil

 

Plus ca e vorba si de faptul ca Ezpelata da bani echipelor participante si probabil daca da bani vrea sa ii dea catre o echipa de uzina.

 

Problema lui KTM e de unde in scurt timp sa vina cu o echipa de uzina cu un cotet diferit plus instreaga structura, desi stau si ma gandesc ar putea sa-l aduca pe Ajo la clasa mare si culeaga ingineri de pe ici pe colo, headhunting, ceva la care KTM e priceputa

Acum 29 minute, xt600 a spus:

Sa speram ca nu. Cel mai probabil, Acosta va ajunge pe o motocicleta KTM, pictata Gas Gas. 

 

a fost pus link azi cu video cu amandoi pilotii la Gas Gas si amandoi au zis ca au contract si pt 2024 si amandoi au spus ca sunt confirmati pt anu viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Method a spus:

Bagnaia+Ducati sunt imbatabili intradevar.Acum.Dar nu in general.

Iar din punctul meu de vedere Bagnaia nu poate fi comparat cu VErst,ala e un pilot extraordinar (desi doar cand ii vad moaca la tv schimb instant efectiv nu suport sa il vad).Bagnaia si-a aratat de multe ori limitele,chiar si calarind cea mai buna moto din lot

 Wishfull thinking dupa parerea mea. Sa nu uitam ca ducati factory mai sunt pe grila. Si totusi Bag conduce in clasament. 
 

dupa umila mea parere, Bag e cam al 3-lea pilot de pe grila, dupa MM si Q. Iar la inteligenta mi-i se pare mult peste MM si peste Q.


la fel cum Bez mi-i se pare mai bun decat JM. E doar parerea mea.

talentul unui pilot consta si a reusi sa dea feedback-ul necesar tehniciwnilor ca sa seteze mobra pt fiecare. Iar Bag pare a fi f bun la asta. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sezonu asta Peco e mult mai constant ca sezonul trecut, greseste putin aduna puncte constant, iar acum leaga victoriile.

 

JM in continuare e inconstant, la fel si Bez dar sunt si eu de acord cu @damager ca Bez pare sa fie superior lui JM ma refer ca pachet complet de pilotaj, nu doar ca blana orbitoare.

 

chiar sunt curios daca va ramane la VR46 si daca ramane ii face Rossi rost de un Ducati spec A?  Zicea ca a lua deja decizia dar nu poate anunta nimic oficial.

 

PS acum la Austria a fost primu weekend al lui Rossi cand a stat la cursa de duminica? asa am inteles de la comentatori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:

 Wishfull thinking dupa parerea mea. Sa nu uitam ca ducati factory mai sunt pe grila. Si totusi Bag conduce in clasament.

Mda,numai ca in legatura cu Pecco omiti un detaliu crucial - Bagnaia e la Ducati Factory !  Nu Pramac,nu VR46 nu Gresini.

Daca scoatem din ecuatie potentialul si profesionalismul unei echipe precum Ducati factory si punem egal intre Ducati factory Pramac si VR46...nu are rost sa mai discutam.

Deci singurul competitor REAL al lui PEcco ,care are aceleasi arme cu ale lui,ar fi fost Bastianini.Care s-a accidentat de a lipsit o treime de sezon.Iar acum intradevar nu se regaseste.

In opinia mea nu putem compara pe Bagnaia cu JM sau Bezzechi,decat atunci cand (sau daca) unul din ei va urca la Factory.Pana atunci au material inferior.Chiar daca motoreta e teoretic aceeiasi (la JM) - s-a mai discutat despre puterea echipelor factory comparativ cu client,nu mai reluam.

Acum 3 ore, damager a spus:

dupa umila mea parere, Bag e cam al 3-lea pilot de pe grila, dupa MM si Q. Iar la inteligenta mi-i se pare mult peste MM si peste Q.


la fel cum Bez mi-i se pare mai bun decat JM. E doar parerea mea.

talentul unui pilot consta si a reusi sa dea feedback-ul necesar tehniciwnilor ca sa seteze mobra pt fiecare. Iar Bag pare a fi f bun la asta.

La ora actuala nu pot sa nu iti dau dreptate.

DAR...ca si potential...MM e foarte puternic si e nr.1 orice ar zice lumea,insa peste 2-3 ani il vad pe Q peste el - eu vorbesc aici de potentialul pilotului si de cazul ideal in care materialul de concurs nu va casca un gap enorm intre piloti precum e acum.

Pe JM il vad peste Bagnaia si pe Bezzechi il vad peste Bagnaia.

 

Talentul unui pilot consta - in a seta mobra pt a fi EL rapid prin urmare a sti ce nu ii place si ce ii place (vezi Vinales care nu stie de ce e rapid), - a se califica bine (in primele 2 randuri ideal), -a-si tine cumpatul in primele tururi si a gandi cursa per total,si in a avea sangele rece si concentrarea/forta de a forta la 101% din potentialul motoretei dar niciodata peste limita.(la acest capitol as zice ca Q e nr.1 de departe in fata).Si in a fi bunicel la depasiri desigur.

 

Bagnaia greseste mult,Bezzechi si mai mult,JM si mai mult,MM cel mai mult as zice,Q cel mai putin.

MM a invatat totusi sa se tempereze.Anul asta e o lectie,la fel cum a fost si 2020.

JM e foarte interesant pt ca progresul lui e remarcabil anul asta in sensul in care a inceput sa greseasca destul de rar "nefortat",dar inca are acele "Marquezisme" si agresivitati care ii garanteaza tot felul de penalizari care il fac sa termine pe 6-7 in loc de podium.Dar mi se pare cel mai mare potential.

Acum 41 minute, Cavaleru a spus:

Sezonu asta Peco e mult mai constant ca sezonul trecut, greseste putin aduna puncte constant, iar acum leaga victoriile.

 

JM in continuare e inconstant, la fel si Bez dar sunt si eu de acord cu @damager ca Bez pare sa fie superior lui JM ma refer ca pachet complet de pilotaj, nu doar ca blana orbitoare.

 

chiar sunt curios daca va ramane la VR46 si daca ramane ii face Rossi rost de un Ducati spec A?  Zicea ca a lua deja decizia dar nu poate anunta nimic oficial.

Tocmai ca mie mi se pare JM mult mai constant fata de anul trecut si chiar fata de Bagnaia si Bezzechi.Rezultatele lui JM anul asta :

1.Portimao - Retired cursa  (lovit de MM cand era in top 3 nu mi se pare ca a gresit nimic) - [Sprint 2]

2.Argentina - 5 [Sprint 8 - ploaie]

3.Cota - Out - greseala personala pierdut fata pe viraj de viteza mare,lovit cu AM - [Sprint 3]

4.Jerez - 4 - [Sprint 4]

5.Le Mans - 2 - [Sprint 1]

6.Mugello - 2 - [Sprint 3]

7.Sachsen - 1 - [Sprint 1]

8.Assen -5 - [Sprint 6]

9.Silverstone - 6 - [Sprint 6] - greseala start?

10.RBR - 7 (penalty) - [Sprint 3]

 

Fata de anul trecut unde era teribil de inconstant,mi se pare un progres remarcabil.Ok,sunt anumite greseli dar e totusi tanar.

Insa puncteaza constant cursa de cursa - pana acum vad doar o greseala mare la el la Cota.

Asta e secretul in a te bate la campionat - podium sau pe langa cursa de cursa si orice ai face nu abandona,nu cadea nu zero puncte.

 

Atat Bagnaia cat si Bezzechi mi se pare ca au gresit mai mult decat el.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method sa nu uitam ca JM are si un sezonu in plus la motoGP concurand numai la Prama pe factory spec Ducati.

 

Bez e in forma, creste de la cursa la cursa fiind la al doilea sezon, comparat cu sezonul 2 al lui JM cred ca Bez e peste

 

e drept JM e mai calculat sez asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Cavaleru a spus:

 

Mai sunt locuri libere pt o echipa de uzina, cele pe care Suzuki le-a lasat libere.

 

Deci KTM tre sa vina cu Husqarna sau alt brand (MV Augusta, CF moto) cu un KTM modificat suficient cat sa treaca de CTC ca motoreta diferita.. task foarte dificil

Cred ca tocmai asta nu doreste Ezpe... sa mai aduca pe grila inca doua motociclete KTM, pictate Husqvarna, CFMoto, MVaugusta, etc. Vrea un constructor nou, capabil sa construiasca un prototip. Singurele branduri care pot face aasta, sunt Kawasaki si BMW, insa ma indoiesc ca vreunul va face pasul, in actualul context. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, frigider a spus:

Ce ar însemna asta?

 

Nu stiu, posibile discutii cu Ducati? support moral pt pilotii proprii, tips and tricks.

 

munca de lamurire cu Bez sa mai stea un sezon sau sa-i dea mi multi bani..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

@Method sa nu uitam ca JM are si un sezonu in plus la motoGP concurand numai la Prama pe factory spec Ducati.

 

Bez e in forma, creste de la cursa la cursa fiind la al doilea sezon, comparat cu sezonul 2 al lui JM cred ca Bez e peste

 

e drept JM e mai calculat sez asta

True that.Bezzechi progreseaza frumos.Si rapid.Si e si simpatic,ne aduce aminte de Rossi :)

JM is the fastest insa.Iar acum devine din ce in ce mai constant.Ca si personalitate,JM nu e asa simpatic insa,e mai "rau" mai intens.

Va fi interesant intre ei.Vom vedea.

Oricum,mi se pare ca amandoi,desi nu sunt deocamdata la nivelul lui Bagnaia,au potential peste el.

Acum 38 minute, xt600 a spus:

...Vrea un constructor nou, capabil sa construiasca un prototip. Singurele branduri care pot face aasta, sunt Kawasaki si BMW, insa ma indoiesc ca vreunul va face pasul, in actualul context.

Da,asa e.El doreste multe insa constructorii nu prea musca momeala.

Kawasaki e (ca toate firmele japoneze dealtfel) foarte foarte atenta la cheltuieli,si pune profitul actionarilor peste brand awarness'ul ce poate fi acumulat (chipurile) prin participarea in motogp.Plus ca divizia moto a KHI e infima,mai pe scurt au alte treburi (in general sa faca multi bani) decat prostiile astea.

BMW a participat in curse,numele BMW se leaga de curse,insa,din pacate pt dnul Ex-Paleta (cat si pt noi),BMW are un departament de marketing incredibil de bun si perfect angrenat in realitate si isi dau seama ca brand awarness'ul se cultiva mai bine legandu-ti numele de motogp (M Awards,Safety-Cars,sigla BMW pe toate gardurile la orice cursa),decat venind cu o echipa care ani la rand va avea buget huge si probabil rezultate indoielnice.Destepti si nemtii si japonezii,nu ii vad pe viitor aici.

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

chiar sunt curios daca va ramane la VR46 si daca ramane ii face Rossi rost de un Ducati spec A?  Zicea ca a lua deja decizia dar nu poate anunta nimic oficial.

Cred ca va ramane la VR46 oricum ar fi.Pe Spec A sau spec B sau pe Yamaha...de Rossi depinde :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Mda,numai ca in legatura cu Pecco omiti un detaliu crucial - Bagnaia e la Ducati Factory !  Nu Pramac,nu VR46 nu Gresini.

Daca scoatem din ecuatie potentialul si profesionalismul unei echipe precum Ducati factory si punem egal intre Ducati factory Pramac si VR46...nu are rost sa mai discutam.

Deci singurul competitor REAL al lui PEcco ,care are aceleasi arme cu ale lui,ar fi fost Bastianini.Care s-a accidentat de a lipsit o treime de sezon.Iar acum intradevar nu se regaseste.

In opinia mea nu putem compara pe Bagnaia cu JM sau Bezzechi,decat atunci cand (sau daca) unul din ei va urca la Factory.Pana atunci au material inferior.Chiar daca motoreta e teoretic aceeiasi (la JM) - s-a mai discutat despre puterea echipelor factory comparativ cu client,nu mai reluam.

La ora actuala nu pot sa nu iti dau dreptate.

DAR...ca si potential...MM e foarte puternic si e nr.1 orice ar zice lumea,insa peste 2-3 ani il vad pe Q peste el - eu vorbesc aici de potentialul pilotului si de cazul ideal in care materialul de concurs nu va casca un gap enorm intre piloti precum e acum.

Pe JM il vad peste Bagnaia si pe Bezzechi il vad peste Bagnaia.

 

Talentul unui pilot consta - in a seta mobra pt a fi EL rapid prin urmare a sti ce nu ii place si ce ii place (vezi Vinales care nu stie de ce e rapid), - a se califica bine (in primele 2 randuri ideal), -a-si tine cumpatul in primele tururi si a gandi cursa per total,si in a avea sangele rece si concentrarea/forta de a forta la 101% din potentialul motoretei dar niciodata peste limita.(la acest capitol as zice ca Q e nr.1 de departe in fata).Si in a fi bunicel la depasiri desigur.

 

Bagnaia greseste mult,Bezzechi si mai mult,JM si mai mult,MM cel mai mult as zice,Q cel mai putin.

MM a invatat totusi sa se tempereze.Anul asta e o lectie,la fel cum a fost si 2020.

JM e foarte interesant pt ca progresul lui e remarcabil anul asta in sensul in care a inceput sa greseasca destul de rar "nefortat",dar inca are acele "Marquezisme" si agresivitati care ii garanteaza tot felul de penalizari care il fac sa termine pe 6-7 in loc de podium.Dar mi se pare cel mai mare potential.

Tocmai ca mie mi se pare JM mult mai constant fata de anul trecut si chiar fata de Bagnaia si Bezzechi.Rezultatele lui JM anul asta :

1.Portimao - Retired cursa  (lovit de MM cand era in top 3 nu mi se pare ca a gresit nimic) - [Sprint 2]

2.Argentina - 5 [Sprint 8 - ploaie]

3.Cota - Out - greseala personala pierdut fata pe viraj de viteza mare,lovit cu AM - [Sprint 3]

4.Jerez - 4 - [Sprint 4]

5.Le Mans - 2 - [Sprint 1]

6.Mugello - 2 - [Sprint 3]

7.Sachsen - 1 - [Sprint 1]

8.Assen -5 - [Sprint 6]

9.Silverstone - 6 - [Sprint 6] - greseala start?

10.RBR - 7 (penalty) - [Sprint 3]

 

Fata de anul trecut unde era teribil de inconstant,mi se pare un progres remarcabil.Ok,sunt anumite greseli dar e totusi tanar.

Insa puncteaza constant cursa de cursa - pana acum vad doar o greseala mare la el la Cota.

Asta e secretul in a te bate la campionat - podium sau pe langa cursa de cursa si orice ai face nu abandona,nu cadea nu zero puncte.

 

Atat Bagnaia cat si Bezzechi mi se pare ca au gresit mai mult decat el.

Nu putem sa vorbim noi de greseala ca habar nu avem daca ei gresesc sau nu. 
2. un ducati factory nou in primele curse este inferior celui de anul trecut. Ttebuie sa treaca cateva curse pana sa ii dea de cap cu setarile, etc...

si acuma, dupa prima jumatate Bag este in fata, in moment ce Bas se lupta la coada plutonului. 
si cum iti ziceam, la momentul asta pe aceeasi mobra, ii bate Bag pe toti de la ducati. Singurul care ar fi aproape de el in curse, ar fi Bas prin prisma pilotajului si a conservario gumelor. 
dar, Bag vastiga sprinturi/curse, e inteligent si stie cand nu poate, contreaza magistral cursele. La restul 2 curse merg, 2 nu. 

Culmea, merge si pe ploaie. 
da, omul e calculat, nu forteaza aiurea, merge econom cu margine, stie ca o sa ia campionatul daca nu accidenteaza...
Dar, cum ziceam, e doar parerea mea, analizand mai multe aspecte decat niste statistici.

Acum 3 ore, Method a spus:

 

JM e foarte interesant pt ca progresul lui e remarcabil anul asta in sensul in care a inceput sa greseasca destul de rar "nefortat",dar inca are acele "Marquezisme" si agresivitati care ii garanteaza tot felul de penalizari care il fac sa termine pe 6-7 in loc de podium.Dar mi se pare cel mai mare potential.

Tocmai ca mie mi se pare JM mult mai constant fata de anul trecut si chiar fata de Bagnaia si Bezzechi.Rezultatele lui JM anul asta :

1.Portimao - Retired cursa  (lovit de MM cand era in top 3 nu mi se pare ca a gresit nimic) - [Sprint 2]

2.Argentina - 5 [Sprint 8 - ploaie]

3.Cota - Out - greseala personala pierdut fata pe viraj de viteza mare,lovit cu AM - [Sprint 3]

4.Jerez - 4 - [Sprint 4]

5.Le Mans - 2 - [Sprint 1]

6.Mugello - 2 - [Sprint 3]

7.Sachsen - 1 - [Sprint 1]

8.Assen -5 - [Sprint 6]

9.Silverstone - 6 - [Sprint 6] - greseala start?

10.RBR - 7 (penalty) - [Sprint 3]

 

Fata de anul trecut unde era teribil de inconstant,mi se pare un progres remarcabil.Ok,sunt anumite greseli dar e totusi tanar.

 


man, JM are 25 de ani, FB 26 si o sa aibe 2 campionate. Q are 24 si are deja un campionat, Bez 24.

toti sunt in aceeasi plaja de varsa. Nu mai e tanar

nu ii contesta nimeni talntul lui JM, dar nu e peste Bag, parerea mea. Si, dupa cum nu l-au luat la factory, pb ca nici a celor de la ducati.

un campionat nu se castiga singur, ci cu toata echipa. Mai tb sa ai si abilitati de comunicare, soft-skills ca sa castigi, lucruri pe care Bag le are ai JM nu.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Mda,numai ca in legatura cu Pecco omiti un detaliu crucial - Bagnaia e la Ducati Factory !  Nu Pramac,nu VR46 nu Gresini.

 

Pe langa argumentul asta, care este pertinent, mai ar fi cel putin doua: 1. politichia! Pana la proba contrara, continui sa sustin ca NICIODATA un pilot de la o echipa satelit Ducati (si nici alt brand) nu va castiga titlul in detrimentul unui pilot de uzina. Un pilot de client Ducati isi poate adjudeca titlul, numai in situatia in care pilotii de uzina sunt iesiti din lupta pentru titlu, iar disputa este cu un pilot al altui constructor. Sa nu mai fim naivi si sa credem ca un pilot VR sau Pramac ar putea sa il jeneze macar pe Bagnaia in lupta pentru titlu.  Este chestiune de politica, de imagine de brand, de marketing, sponsori de tot ce vrei. Mizele sunt mari. 

2. sa fim realisti. Motoreta de anul asta este dezvoltata exclusiv pentru Bagnaia. Gap-ul pe care il are, in acest moment, atat in campionat cat si in cursa (peste 5 sec fata de urmatorul clasat si aproape 8 fata de urmatorul ducati???) precum si constanta aratata in ultimele etape, nu pot fi justificate prin talentul lui FB1. Peco nu a devanit peste noapte vreun Rossi (chiar daca Rossi l-a invatat tot ce stie), Stoner, Lorenzo, etc. este acelasi pilot, bun, care confirma cu o motocicleta pe masura, dar care nu este WOW! 

Ca motoreta se face dupa el, o arata si prestatiile celorlati piloti Ducati, echipati cu factory specs. Prestatii ok, dar departe de cele ale pilotului principal. Deh... chilotii lui Bagnaia le sunt fie prea stramti, fie prea largi... Abia astept sa vad performantele lui Bez (care indiscutabil este senzatia sezonului... dar si Bastianini a fost cea a sezonului trecut) pe modelul 2023 sau, dupa caz, 2024... personal, am o presimtire, dar poate ma insel. 

Acum 1 oră, Method a spus:

Si e si simpatic,ne aduce aminte de Rossi :)

 

Dar nu este Rossi. De fapt, din punct de vedere al imaginii, charismei, imi aduce aminte mai mult de Sic. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

Nu putem sa vorbim noi de greseala ca habar nu avem daca ei gresesc sau nu. 
2. un ducati factory nou in primele curse este inferior celui de anul trecut. Ttebuie sa treaca cateva curse pana sa ii dea de cap cu setarile, etc...

si acuma, dupa prima jumatate Bag este in fata, in moment ce Bas se lupta la coada plutonului. 
si cum iti ziceam, la momentul asta pe aceeasi mobra, ii bate Bag pe toti de la ducati. Singurul care ar fi aproape de el in curse, ar fi Bas prin prisma pilotajului si a conservario gumelor. 

Mai,asa nu putem vorbi despre nimic ca nu avem habar.Normal ca nu stim,DAR cand mergi in pluton pe curba si pierzi fata si il iei cu tine si pe altul fara sa te fi atins nimeni in prealabil,sunt sanse fantastice sa fi fost o greseala de pilotaj nu?

 

Oricat am discuta si am dezbate cum ducati factory "e inferior" in primele curse si blabla,eu sunt ferm convins ca pilotii de la factory au per total un avantaj masiv in anul competitional avand acea echipa in spate fata de pilotii de client.La naiba,de ce vor toti la factory,de tampiti?Ascultati-l din nou pe Crutchlow care explica diferenta intre LCR si HRC,nu mai reiau.

Pt mine discutia cu Pramac = Ducati factory in special sau in general Factory = Echipa de client de acelasi spec,nu exista.

Acum 2 ore, damager a spus:

dar, Bag vastiga sprinturi/curse, e inteligent si stie cand nu poate, contreaza magistral cursele. La restul 2 curse merg, 2 nu. 

Culmea, merge si pe ploaie. 
da, omul e calculat, nu forteaza aiurea, merge econom cu margine, stie ca o sa ia campionatul daca nu accidenteaza...
Dar, cum ziceam, e doar parerea mea, analizand mai multe aspecte decat niste statistici.


man, JM are 25 de ani, FB 26 si o sa aibe 2 campionate. Q are 24 si are deja un campionat, Bez 24.

toti sunt in aceeasi plaja de varsa. Nu mai e tanar

nu ii contesta nimeni talntul lui JM, dar nu e peste Bag, parerea mea. Si, dupa cum nu l-au luat la factory, pb ca nici a celor de la ducati.

un campionat nu se castiga singur, ci cu toata echipa. Mai tb sa ai si abilitati de comunicare, soft-skills ca sa castigi, lucruri pe care Bag le are ai JM nu.

Da,castiga.Dar greseste multicel.Si chiar recunoaste ca greseste.Anul trecut a zis-o cu subiect si predicat,si anul asta a zis-o,parca chiar in Argentina daca imi aduc aminte bine.

Ma,merge bine e campion mondial si la clasele mici,omul e stofa,nu contest.Spun doar ca,avand in vedere pe ce e,are un avantaj puternic si ca,la anul,altii ar putea fi mai buni daca ar prinde cumva un material de concurs macar apropiat de ce are el.

Clar urmareste campionatul.Nu e prost,e foarte metodic,seamana mult cu Lorenzo chiar daca nu mi se pare nici pe departe la fel de inteligent si puternic.

Ar fi ultimul fraier daca pierde campionatul asta.Ar fi Quartararo :bounce:  (am fost rau)

 

Oo,oo stai stai cu anii.JM era descult.Nu compara filiera lui Bagnaia cu a lui JM.Ta-su lui JM statea cu chirie la apartament la bloc,saracut rau baiatul.Reia declaratia disperata a lui JM dupa ce a luat titlul la moto3 sa intelegi cat a trebuit sa se zbata si el si taica-su sa se imprumute ca sa il tina acolo pana sa ajunga la performante incat sa fie bagat in seama.

Pecco a venit pe filiera academiei,boier Bibescu.Nu stirbeste cu nimic meritele lui,doar explic faptul ca unul s-a chinuit mult mai mult decat celalalt si de asta a venit mai tarziu si din alta postura.

So,e normal ca lui JM sa ii ia mai mult timp sa ajunga aici,nu i-a suflat nimeni in pupa.

Cand esti de nationalitatea potrivita si ai stanta VR46 Academy (si esti si bun,fara indiala),si usa echipei ITALIENE Ducati se deschide rapid.Si iata ca prinzi un tren ascendent al echipei si un stres al lui Quartararo si hop campionatul.Desi cazi juma de sezon.Dar no arque - esti campion.

Ai zis bine,un campionat nu se castiga singur,ci cu echipa.Exact.

 

Si ti-am aratat faptul ca JM nu a gresit aproape deloc anul asta.Pecco imi aduc aminte ca a cazut de 2 ori?3 ori?Argentina sprint,COTA cursa,si ...LeMans?Jerez?Nu imi mai aduc aminte.Si de fiecara data solo.Exact ca anul trecut.

Acum o arde chill pt ca a inteles ca are racheta sub el care ii da un edge.Cand vine cineva sa ii sufle cursa de cursa in ceafa ca anul trecut,nu il vad stapan pe el.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Pe langa argumentul asta, care este pertinent, mai ar fi cel putin doua: 1. politichia! Pana la proba contrara, continui sa sustin ca NICIODATA un pilot de la o echipa satelit Ducati (si nici alt brand) nu va castiga titlul in detrimentul unui pilot de uzina. Un pilot de client Ducati isi poate adjudeca titlul, numai in situatia in care pilotii de uzina sunt iesiti din lupta pentru titlu, iar disputa este cu un pilot al altui constructor. Sa nu mai fim naivi si sa credem ca un pilot VR sau Pramac ar putea sa il jeneze macar pe Bagnaia in lupta pentru titlu.  Este chestiune de politica, de imagine de brand, de marketing, sponsori de tot ce vrei. Mizele sunt mari.

Achesez.

Desi sunt de parere ca JM,daca ar fi ajuns in postura de a se bate pt titlul,ar fi inchis tabloul de bord cu mapping 8 si l-ar fi halit pe nea Pecco daca i s-ar a ocazia.

Chiar daca ar sti ca de la anul se duce la alta echipa.Il cred perfect in stare,e prea rau prea agresiv ca sa nu "muste" daca are ocazia unui asa premiu.

 

Uite,ar fi foarte interesant sa se apropie cei 2 in lupta la titlu sa vedem cum o ard echipele.Nu vom sti,ca pe fata nu spun nimic, dar vor fi semne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta cu nu a gresit JM e hilara. Din 10 curse Peco a castigat 5. Chiar daca ar fi cazut in celelalte 5 spaniolul ar avea nevoie de locuri 4 pe linie ca sa fie un pic in fata. Ori nu e acolo. Sezonul asta nu a obtinut nici macar un pole, iar sezonul trecut a avut 5.

 

Eu inteleg pilot constant = pilot care prinde podiumul in minim 3 curse din 5. JM are 3 podiumuri din 10 curse. Da, la sprint a performat mai bine, are 6, dar per total nu pot sa ii pun eticheta de constant sezonul asta. Bez are 5 podiumuri, iar Peco 7. E mai constant fata de sezonul trecut, dar ala in nici un caz nu poate fi o referinta rezonabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea ca stilul lui JM89 sa se potriveasca pe curse mai scurte de tip sprint pentru ca uzeaza mai repede anvelopele prin agresivitate. Ceva de genul opusul lui EB23 sau FM21.

 

Este usor sa zici despre JM89 ca nu are moto de uzina, cu suport de uzina, fiind in echipa de uzina, dar e cam greu sa argumentezi de ce nu a fost constant pe locurile 2,3,4 macar si pe locul 1 cand s-a imprastiat FB1. El trebuia sa fie in 2023 ce a fost JM36 in 2020. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

 

Desi sunt de parere ca JM,daca ar fi ajuns in postura de a se bate pt titlul,ar fi inchis tabloul de bord cu mapping 8 si l-ar fi halit pe nea Pecco daca i s-ar a ocazia.

 

Felul in care a castigat titlul FB1, mi-a lasat un gust de agurida... in fiecare cursa castigata de Bag, mai ales dupa jumatatea sezonului, s-a vazut clar cum alt pilot Ducati (prin roatatie) a fost mai rapid decat el. Pe o motocicleta inca dezvoltata "la comun", Peco nu a aratat neaparat ca ar fi fost superior celorlalti piloti Ducati. Au fost curse in care Miller a fost clar mai rapid, In altele Bastianini, JM la fel.. insa datorita ordinelor de echipa, s-au aliniat toti in spatele italianului si i-au facut titlul cadou. Personal, ca pilot si ca om imi place mai mult Martin. Este mai combativ, mai agresiv (fara a fi unfair, ca stim noi cine), e mai simpatic, etc, dar din pacate nu este la echipa si pe motoreta care trebuie.  Marea lui problema: inconstanta, desi anul asta pare ca a mai remediat putin. Sa vedem pana la sfarsit. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, RuInCV a spus:

Chestia asta cu nu a gresit JM e hilara. Din 10 curse Peco a castigat 5. Chiar daca ar fi cazut in celelalte 5 spaniolul ar avea nevoie de locuri 4 pe linie ca sa fie un pic in fata. Ori nu e acolo. Sezonul asta nu a obtinut nici macar un pole, iar sezonul trecut a avut 5.

 

Eu inteleg pilot constant = pilot care prinde podiumul in minim 3 curse din 5. JM are 3 podiumuri din 10 curse. Da, la sprint a performat mai bine, are 6, dar per total nu pot sa ii pun eticheta de constant sezonul asta. Bez are 5 podiumuri, iar Peco 7. E mai constant fata de sezonul trecut, dar ala in nici un caz nu poate fi o referinta rezonabila.

Nu privesti foarte realist si in perspectiva lucrurile,te raportezi doar la victorii,ori acolo nu e chiar ca in filme.

- ce legatura are cat a gresit (sau nu) JM cu cursele pe care le-a castigat Pecco ?- btw eu nu am zis ca JM NU a gresit,ci ca a gresit mai putin decat anul trecut si ca e f constant.

- tu poti sa intelegi ce vrei tu prin pilot constant,insa nu asta inseamna.Constanta are legatura cu podiumul doar incidental.Nu se exclud dar nu poti pune egal intre ele.De exemplu,se poate ca un pilot sa fie constant dar sa aiba clasari doar de la locul 5 in jos.Atata e nivelul.Al lui al motoretei al echipei (e un sport de echipa lumea tot uita).

Insa daca in 10 curse faci o singura greseala si in rest aduni puncte solide si iesi tot timpul nu pe podium dar exact sub el in zona 3-4-5,aia inseamna constanta.

Uita-te la Miller ca sa vezi diferenta.Sau la Vinales.

JM a fost foarte constant sezonul asta.Ca nu are podiumuri foarte multe,pai iti aduc aminte ca in mod normal nici n-ar trebui sa aiba : e al 3lea Ducati,peste el in mod normal ar trebui sa fie 2 Ducati factory si cel purin 1 KTM factory si 1 Aprilia factory,ceea ce de cateva ori chiar asa a si fost.Deci cam greu cu podiumurile cand esti la echipa de client.

Insa (am dat statistica mai sus),la fiecare cursa a fost in zona de jos a podiumului,locurile 2-3-4,si insasi constanta aceasta (care exista,poate acum o vezi) l-a adus in pozitia in care e la campionat acum.Referinta e Pecco.nu JM.

Acum 3 ore, therocketscientist1 a spus:

Este usor sa zici despre JM89 ca nu are moto de uzina, cu suport de uzina, fiind in echipa de uzina, dar e cam greu sa argumentezi de ce nu a fost constant pe locurile 2,3,4 macar si pe locul 1 cand s-a imprastiat FB1. El trebuia sa fie in 2023 ce a fost JM36 in 2020.

Exact ce i-am zis colegului mai sus,nu confundati echipele factory cu moto spec A.Sunt 2 lucruri total diferite - luati si recititi declaratia lui Crutchlow despre diferenta dintre LCR si HRC cu moto spec A,diferenta care se poate raporta cu succes la Pramac-Ducati.

Mir era prim pilot la o echipa f puternica la acea vreme,echipa ai carei oameni de varf au trecut cam toti la HRC (si parca KTM).Nu poti cu 2 mecanici si 1 inginer sa te bati cu echipe factory.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Personal, ca pilot si ca om imi place mai mult Martin. Este mai combativ, mai agresiv (fara a fi unfair, ca stim noi cine), e mai simpatic, etc, dar din pacate nu este la echipa si pe motoreta care trebuie.  Marea lui problema: inconstanta, desi anul asta pare ca a mai remediat putin. Sa vedem pana la sfarsit. 

+1

Si eu zic la fel - era extrem de rapid si sunt convins ca inca este (remember declaratia lui cand a fost preferat Bastinini la echipa tocmai pt constanta - "nu au luat pilotul cel mai rapid,telemetria e in favoarea mea",dar avea probleme mari in sensul in care in curse supralicita masiv "your ambition outweighted your talent" ceva in genul.

E clar ca nu poti ataca titlul de la o echipa de client,fie chiar si Pramac cu GP23,tot ce poate face el (sau Bezzechi) e sa puncteze solid si constant,sa nu faca prostii gen abandon si...hope for the best.

Sa fie ca hienele care stau si pandesc poate victima se impiedica si cade.Ei singuri nu il pot dobori pe Pecco nu se pot bate cu el,anul asta nimeni nu poate.

Pecco singur poate pierde titlul 2023,insa ei trebuie sa fie aproape la puncte de el si daca el greseste sa il atace,sa puna presiune pe el.E o sansa f slaba dar e singura pe care o au.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FQ20 a avut sansa sa castige campionatul din pozitia de pilot in echipa de client in 2020. La fel si FM21. 

FQ20 a avut momente grele dpdv psihic, chiar el a vorbit despre asta, iar FM21 s-a apucat cam tarziu de castigat si urcat pe podium.

 

Raman la parerea ca Pramac ar putea castiga titlul la piloti daca ar avea un pilot constant. Sau ar fi avut ocazia, ca nu stim in ce se transforma FB1 daca are grija sa nu mai cada de pe primul loc.

La fel are sansa si VR46. Daca scoatem prostioarele facute de MB72 este acolo. Aproape de FB1. 

 

Gigi cred ca ar putea sa se retraga linistit daca motocicleta lui castiga pentru prima data in era MotoGP titlul alaturi de un pilot din echipa de client. In ciuda teoriilor de pe aici il vad foarte atasat de proiect si de ideea ca o motocicleta Ducati sa castige, nu neaparat cine o piloteaza si castiga. Ar fi glorie curata. Sper totusi sa nu o faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...