Sari la conținut

Recomandare Tourer 3000Eur


45Bogdan
 Share

Postări Recomandate

Salutare, data trecuta cand am deschis un topic de acest gen am avut de castigat, prin urmare am decis sa mai deschid unul pe o tema asemanatoare.

Doresc sa achizitionez un tourer “mare” si comod. Am prins dragul iesirilor lungi, asa ca doresc sa fac un upgrade in acest sens

Vin de pe un Suzuki SV650S, iar dupa 500km in 3 zile spatele meu nu este deloc fericit.

Caut un tourer de categoria A, am 1.88m inaltime, prin urmare ma orientez spre ceva cu șaua inalta. Am un buget de ~3000 euro (student sarac) si nu prea stiu exact dupa ce sa ma uit si care ar fii cea mai buna achizitie in banii acestia. Deoarece nu sunt foarte ancorat in domeniul motociclismului, as dori niste recomandari si/sau experiente personale. Multumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Suzuki V-Strom 650
  • Honda Transalp
  • Honda CBF600SA

  • Kawasaki Versys 650

  • Yamaha FZ6/S/Fazer

  • BMW F650GS

  • Ducati Multistrada 620

Nu am verificat în mod specific, dar cred că modelele astea s-ar încadra în bugetul tău.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda Deauville 650 sau Honda Deauville 700(asta din urma este putin mai scumpa), in Bugetul tau. Incearca si Yamaha BT1100 Bulldog, vezi cum te simti pe ea.

O motocicleta cu cardan te scuteste de timp pierdut efectiv aiurea cu intins lantul curatat lantul + costurile aferente spray de lant si kit de lant.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Bigfoot a spus:

Yamaha BT1100 Bulldog

Omul a zis TOURER! Bulldogul o arăta el bine - chestie de gust oricum - dar nu are nimic care să-l recomande pt drumuri lungi (dacă mă întrebi pe mine e bun doar de mers la terasă cu 55 kg la 275 kg sau câtare, V2 de cruiser și răcit cu aer pe deasupra).

În primul rând e nevoie de o protecție la vânt, minim o semicarenă în genul celei de la FZ6 Fazer, și dpmdv de un motor echilibrat, nu unul care să-ți pună flocii pe bigudiuri de la București până la Sinaia. Nu prea sunt împăcat cu lista din postul lui @PzKpfW dar fiecare cu părerea lui.

 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu va recomand v-strom 650. O motocicleta ce se modeleaza pe conducator. (fara multe pretentii) :)

Din pacate piata acestor motociclete este putin data peste cap. Gasiti motociclete din 2004-2007 cu 2500-4500 euro, dar daca ajungeti sa aveti 5000 euro, puteti cumpara 2014-2015 cu multe accesorii (minim 1000 euro). Deja cu alt efort financiar, adica 1500 euro peste acei 4500 euro ajungand la 6000 euro gasiti 2018-2020 :) Am avut 3 v-strom 650. Le-am cumparat repede, le-am vandut repede.

Orice alegeti, mergeti pe o motocicleta care are abs.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti cade cu tronc Deauville 700 (varianta pe injectie, combined-abs) cu multe extra-uri, am unul de vanzare. E ceva peste bugetul propus, dar cu un mic efort ar merita poate. E din 2011. Detalii, poze, etc prin pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai are deja un SV650....nu se mai pune....

Vezi ca avea SLG un Bandit 1250 cu km putini și putin peste bugetul tău....cred ca merita făcut un efort.

Dacă nu, da un ochi pe la Kawasaki KLV1000, Suzuki V-Strom 1000, Honda CBF1000...vezi ce găsești în piața și foarte important, urca-te pe ele măcar câțiva km

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, 45Bogdan a spus:

Salutare, data trecuta cand am deschis un topic de acest gen am avut de castigat, prin urmare am decis sa mai deschid unul pe o tema asemanatoare.

Doresc sa achizitionez un tourer “mare” si comod. Am prins dragul iesirilor lungi, asa ca doresc sa fac un upgrade in acest sens

Vin de pe un Suzuki SV650S, iar dupa 500km in 3 zile spatele meu nu este deloc fericit.

Caut un tourer de categoria A, am 1.88m inaltime, prin urmare ma orientez spre ceva cu șaua inalta. Am un buget de ~3000 euro (student sarac) si nu prea stiu exact dupa ce sa ma uit si care ar fii cea mai buna achizitie in banii acestia. Deoarece nu sunt foarte ancorat in domeniul motociclismului, as dori niste recomandari si/sau experiente personale. Multumesc 

Oarecum similara este si dorinta mea. Poate gasim un pachet :) x2.

Gen Transalp sau Vstrom dar  si alte sfaturi is apreciate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@45Bogdan, daca tu cauti TOURER MARE DE CAT A, nu baga in seama nimica din ce s-a scris mai sus. Colegii, ori nu au inteles pe deplin criteriile tale, ori nu stiu ceea ce este un tourer mare. Inclin la prima varianta.

Uita tot ce s-a scris mai sus, inafara de ce a recomandat Piticot. Restul nu corespund criteriilor tale.

 

Eu recomand THE KING, BMW RT. E suficient de mare pentru gabaritul tau, si suficient de comod sa faci si 500km fara sa te dai jos. Doar ca la 3000 Euro, e loterie. 

Uite aici un exemplu de laut in seama (nu reusesc sa incarc linkul, dar la o simpla cautare pe mobile.de gasesti anuntul)

image.thumb.png.7387392cb1f1193c4d5f71d9c93597b5.png

Probabil ca ajungi cu totul la 3000 euro daca aduci din DE, in RO nu stiu care este piata. 

Alte modele de luat in seama, Honda PanEuropean si Yamaha FJR 1300, dar alea nu cred ca le gasesti la banii astia. 

 

Ma astept sa-mi sara mult in cap, din cauza ca am spus ca RT-ul este THE KING, dar sincer nu imi pasa. Mai ales daca sunt colegii care ti-au recomandat Transalp sau F650 GS sau Bulldog 🤣

Dar atentie maxima, cand vrei A LOT OF BIKE pentru banii aia, trebuie sa fi asumat pana la capat. Poti avea noroc, sa iei una cu care sa faci 15-20k km in 2-3 ani si sa o vinzi la aceasi bani, fara probleme tehnice sau cheltuieli neasteptate, sau dimpotriva. Ma gandesc insa ca esti constient ca la pretul acela, iei cam ce-i mai ieftin de pe orice lista. 

 

Spor la cautari

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu am vrut TransAlp la început, dar nu am putut trece peste camerele din anvelope. Am ales V-strom și a fost o decizie înțeleaptă. Acum aș vrea modelul de 1000 (2014+), nu mă atrage ideea de a schimba marca sau modelul.

Cât despre a lua motocicletă "de top" la bani puțini, mă abțin, mai ales când e vorba de "student". Adică omul o să scoată cu greu bani pentru eventualele reparații. Și un RT necesită manoperă, nu glumă. De unde știu?! Să zicem că am mai desfăcut una-alta la K1200 LT, care are plastice cât pentru trei mobre.

 

 

 

 

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei un TOURER…MARE la 3000 euro

dar esti student sarac ??? 
o motocicleta in care sa te increzi pe distante lungi  COSTA!!!

un tourer stradal bun ar trebui sa fie pe cardan 

o simpla revizie facuta cum trebuie sare la 1000 euro ….anvelope ulei placute 

daca mai vrei sa l si folosesti papa si benzina ….

 

tourer mare …drumul lungi ….

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as sta departe de BMW_uri. Sunt motociclete foarte bune, foarte misto, OZN-uri fata de muritorii de rand Honda Suzuki etc, insa un BMW serios trebuie sa fie unul mai nou, adica unul detinut de o persoana potenta financiar care schimba piesa, nu care mestereste.

BMW-uri la 3000e, cumva imi spune ca au fost detinute la randul lor de alti "studenti" care au legat cu sarma si lipit cu guma de mestecat cand ceva s-a stricat.

Poti sa iti cumperi un BMW la 3-4mii euro doar daca mai ai bani ca sa il pui la punct, atunci cand va pica ceva.

 

De aceea am zis Honda NTV 650 sau 700 Deauville, este un Logan practic.

 

Sigur in 3-4mii euro gasesti si Yamaha FJR1300 din 2002 gen dar aia s-ar putea sa te streseze putin financiar, raportat la cat esti tu dispus sa cheltuiesti.

 

Cat despre transmisia finala, lantul il folosesti la Trial/Motocross/Enduro/Superbike, in rest pe sosea pe asfalt o transmisie pe lant, iti provoaca overall costuri nejustificate(kit de lant+spray lant), face zgomot (mare) la rulaj fata de o transmisie finala pe cardan si te mai ingenuncheaza la fiecare 600-1000km cand trebuie sa intinzi lantul...............foarte "smart" transmisia finala pe lant, la mersul pe sosea ce sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, ianachim a spus:

Vrei un TOURER…MARE la 3000 euro

dar esti student sarac ??? 
o motocicleta in care sa te increzi pe distante lungi  COSTA!!!

un tourer stradal bun ar trebui sa fie pe cardan 

o simpla revizie facuta cum trebuie sare la 1000 euro ….anvelope ulei placute 

daca mai vrei sa l si folosesti papa si benzina ….

 

tourer mare …drumul lungi ….

 

De aceasi parere sunt si eu, dar se poate, mai ales ca e student sarac. Si eu am avut motocicleta cand eram student acuma multi ani, si idem ca initiatorul topicului, era o motocicleta din josul listei de pret. Dar m-a invatat sa ma descurc. M-a invatat sa surubaresc eu, sa caut informatii despre cum pot sa remediez o problema, sa am rabdare si sa nu sar la prima fenta etc. 

Azi, multi stiu doar moto in garantie, dealer si platforme. 

Tot raul poate sa fie si benefic, mai ales ca omu e tanar, fara prea multi bani, iar un motor de genu sigur il va pune la incercare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Bigfoot a spus:

Eu as sta departe de BMW_uri. Sunt motociclete foarte bune, foarte misto, OZN-uri fata de muritorii de rand Honda Suzuki etc, insa un BMW serios trebuie sa fie unul mai nou, adica unul detinut de o persoana potenta financiar care schimba piesa, nu care mestereste.

BMW-uri la 3000e, cumva imi spune ca au fost detinute la randul lor de alti "studenti" care au legat cu sarma si lipit cu guma de mestecat cand ceva s-a stricat.

Poti sa iti cumperi un BMW la 3-4mii euro doar daca mai ai bani ca sa il pui la punct, atunci cand va pica ceva.

 

Astea sunt doar presupuneri nefondate. Probabil in RO dai peste asa ceva, dar in DE sa sti ca sunt extrem de multe BMW-uri foarte bine intretinute, dar care sa vand la banii astia deorece asta este piata. Plus ca in DE, BMW are niste programe prin care iti iei motor nou cu un avans de 3000-4000 Euro, si apoi platesti 200-250 Euro pe luna. Automat piata second are de suferit din cauza ca multi merg si cumpara motoare noi, fara un stres financiar mare si beneficiezi de ultimu racnet in domeniu plus garantie. 

Ca la orice obiect second, trebuie insa mare grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, MaxMusterman a spus:

 

De aceasi parere sunt si eu, dar se poate, mai ales ca e student sarac. Si eu am avut motocicleta cand eram student acuma multi ani, si idem ca initiatorul topicului, era o motocicleta din josul listei de pret. Dar m-a invatat sa ma descurc. M-a invatat sa surubaresc eu, sa caut informatii despre cum pot sa remediez o problema, sa am rabdare si sa nu sar la prima fenta etc. 

Azi, multi stiu doar moto in garantie, dealer si platforme. 

Tot raul poate sa fie si benefic, mai ales ca omu e tanar, fara prea multi bani, iar un motor de genu sigur il va pune la incercare

Sunt curios care a fost tura lunga a ta  ……?

si ce probleme ai intampinat….

da, sunt mobre la care poti mesteri si din pacate foarte multe la care NU mai poti mesteri pe marginea drumului

Cand gandesti un traseu lung incerci sa ti cumperi ceva care CREZI ca nu te va pune in situatia de remediere/surubareala pe marginea drumului ..nu spun ca nu se poate intampla dar asta aduce dupa sine CHELTUIELI MAI MARI…. Daca ai rezervari de ferry sau cazari facute costurile pot urca mult doar pentru ca esti sarac la achizitie

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, ianachim a spus:

Sunt curios care a fost tura lunga a ta  ……?

si ce probleme ai intampinat….

da, sunt mobre la care poti mesteri si din pacate foarte multe la care NU mai poti mesteri pe marginea drumului

Cand gandesti un traseu lung incerci sa ti cumperi ceva care CREZI ca nu te va pune in situatia de remediere/surubareala pe marginea drumului ..nu spun ca nu se poate intampla dar asta aduce dupa sine CHELTUIELI MAI MARI…. Daca ai rezervari de ferry sau cazari facute costurile pot urca mult doar pentru ca esti sarac la achizitie

 

 

In anii 2000 era cam greu cu iesitul din tara, iar ture lungi in afara, cel putin pentru mine la momentul respectiv imposibil de realizat dpdv financiar. 

Pe atunci rar depaseam arcul carpatic, iar turele deobicei aveau doar o data/ora de plecare si o data de intoarcere. Mergeam cu cortul, ne opream unde puteam. Deobicei mergeam mai multi, iar daca apareau probleme grupul ramanea impreuna si cauta rezolvare. Eu personal nu am avut probleme majore pe atunci, cred ca vreo 2 probleme minore cu bujiile, dar au avut altii mai nasoale. Si cum eram mai multi, mereu se gasea o rezolvare. 

Intradevar, un ambreiaj de BMW nu il schimbi la marginea drumului. 

Azi, cand deja au trecut mai mult ani de la terminarea facultatii decat cati aveam cand am inceput-o, am si eu motor in garantie, trec granite asa cum treceam judete in anii 2000, si DA, nu m-as pune la drum cu un asemenea motor. Mai ales ca si gasca mea de acuma, toti is cu motoare "in garantie", avem doar kit de pana cu noi. In rest, sunat la dealer si platforma. 

 

@Bigfoot, uite un exemplu de RT la 3000 Euro, care a fost intretinut super bine. Sa te uiti si la galeria de evacuare, aproape ca noua

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=372775030&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=RT&maxPrice=3000&pageNumber=1&scopeId=MB&action=eyeCatcher&searchId=70aac006-796f-4fc3-c263-92ff38f40bf5&ref=srp

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, MaxMusterman a spus:

 

In anii 2000 era cam greu cu iesitul din tara, iar ture lungi in afara, cel putin pentru mine la momentul respectiv imposibil de realizat dpdv financiar. 

Pe atunci rar depaseam arcul carpatic, iar turele deobicei aveau doar o data/ora de plecare si o data de intoarcere. Mergeam cu cortul, ne opream unde puteam. Deobicei mergeam mai multi, iar daca apareau probleme grupul ramanea impreuna si cauta rezolvare. Eu personal nu am avut probleme majore pe atunci, cred ca vreo 2 probleme minore cu bujiile, dar au avut altii mai nasoale. Si cum eram mai multi, mereu se gasea o rezolvare. 

Intradevar, un ambreiaj de BMW nu il schimbi la marginea drumului. 

Azi, cand deja au trecut mai mult ani de la terminarea facultatii decat cati aveam cand am inceput-o, am si eu motor in garantie, trec granite asa cum treceam judete in anii 2000, si DA, nu m-as pune la drum cu un asemenea motor. Mai ales ca si gasca mea de acuma, toti is cu motoare "in garantie", avem doar kit de pana cu noi. In rest, sunat la dealer si platforma. 

 

@Bigfoot, uite un exemplu de RT la 3000 Euro, care a fost intretinut super bine. Sa te uiti si la galeria de evacuare, aproape ca noua

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=372775030&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=RT&maxPrice=3000&pageNumber=1&scopeId=MB&action=eyeCatcher&searchId=70aac006-796f-4fc3-c263-92ff38f40bf5&ref=srp

 

Eu am avut R1200R de nou luat, si mi-a cazut cutia de viteze si grupul spate pana in 35.000km. Cutia a fost in jur de 3000e (garantie) si grupul spate a fost schimbat cu 6100ron in 2012. Este adevarat ca merg putin mai sportiv sa zicem, insa piesele care cedeaza sunt scumpe.

 

Cand ai 3000e nu poti sa iei BMW. O pereche de anvelope si accesorii Wunderlich te duc LEJER 1500e.

Este ca si cum tu ai toti banii 25.000e si NU iti cumperi Skoda Octavia, dar iti cumperi Porsche Cayenne 2012.

 

Iti cumperi BMW doar daca esti OK cu ideea ca daca se strica, zboara miile de euro, altel NU ai ce cauta la capitolul moto BMW.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, MaxMusterman a spus:

 

In anii 2000 era cam greu cu iesitul din tara, iar ture lungi in afara, cel putin pentru mine la momentul respectiv imposibil de realizat dpdv financiar. 

Pe atunci rar depaseam arcul carpatic, iar turele deobicei aveau doar o data/ora de plecare si o data de intoarcere. Mergeam cu cortul, ne opream unde puteam. Deobicei mergeam mai multi, iar daca apareau probleme grupul ramanea impreuna si cauta rezolvare. Eu personal nu am avut probleme majore pe atunci, cred ca vreo 2 probleme minore cu bujiile, dar au avut altii mai nasoale. Si cum eram mai multi, mereu se gasea o rezolvare. 

Intradevar, un ambreiaj de BMW nu il schimbi la marginea drumului. 

Azi, cand deja au trecut mai mult ani de la terminarea facultatii decat cati aveam cand am inceput-o, am si eu motor in garantie, trec granite asa cum treceam judete in anii 2000, si DA, nu m-as pune la drum cu un asemenea motor. Mai ales ca si gasca mea de acuma, toti is cu motoare "in garantie", avem doar kit de pana cu noi. In rest, sunat la dealer si platforma. 

 

@Bigfoot, uite un exemplu de RT la 3000 Euro, care a fost intretinut super bine. Sa te uiti si la galeria de evacuare, aproape ca noua

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=372775030&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=RT&maxPrice=3000&pageNumber=1&scopeId=MB&action=eyeCatcher&searchId=70aac006-796f-4fc3-c263-92ff38f40bf5&ref=srp

 

Si atunci … revenim la discutie

de ce sa vrei un TOURER mare daca nu ai bani???

este un baiat plecat cu maxiscooter de 4000 la nordkapp 

autorul’ se plange ca a facut 500 km in 3 zile si l doare spatele…. Pai bucuresti -thassos 550 km in 7 ore cu scuter de 300cc si cand ajungi pe insula inca mai vrei sa l plimbi 

dupa niste sute de mii de km pe 2ROTI am ajuns la concluzia ca mai bine cheltui banii pe benzina decat pe o SIGLA supraevaluata si facuta cu chinezizme

chiar daca stai la cort si manancii conserve tot dai 1.7 euro /litru deci asa cum spuneam si ai argumentat si tu TURE LUNGI inseamna si o anumita varsta, portmoneu’…

 

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, ianachim a spus:

Si atunci … revenim la discutie

de ce sa vrei un TOURER mare daca nu ai bani???

este un baiat plecat cu maxiscooter de 4000 la nordkapp 

autorul’ se plange ca a facut 500 km in 3 zile si l doare spatele…. Pai bucuresti -thassos 550 km in 7 ore cu scuter de 300cc si cand ajungi pe insula inca mai vrei sa l plimbi 

dupa niste sute de mii de km pe 2ROTI am ajuns la concluzia ca mai bine cheltui banii pe benzina decat pe o SIGLA supraevaluata si facuta cu chinezizme

chiar daca stai la cort si manancii conserve tot dai 1.7 euro /litru deci asa cum spuneam si ai argumentat si tu TURE LUNGI inseamna si o anumita varsta, portmoneu’…

 

 

Pentru ca omul este tanar si are dorinte. Noi astia mai batrani gandim altfel. Si avem alte bugete, si visam la alte calatorii pe 2 roti. 

Lasa-l sa aiba si el experienta lui, sa vada cum este sa trebuiasca sa alegi intre placeriile tineretii (club, cinema, haine, adidasi, etc.) si bani de motor. Fie ca e benzina, sau o guma noua, sau sau. 

Eu si acuma stiu, pentru un kit de lant care a fost 160 Euro, a trebuit sa stau mai bine de 1 luna departe de orice distractie, ca sa pun banul deoparte. 

Sau cand mergeam pe tura, unii stateau la pensiune...noi in cort langa, ca trebuia guma noua, sau nu imi ajungeau banii de benzina. 

Te invata multe un motor de genu. Daca merge, te invata cum sa-ti imparti banii, daca se strica, te invata cum sa-l repari. Daca e un jaf si ai pierdut banii, te invata si lectia asta. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un Versys 650 la 4000 eur. 

https://www.olx.ro/d/oferta/ocazie-kawasaki-versys-650-2008-32000km-cadou-IDf0qtq.html

 

Echipat cu tot ce trebuie pt touring serios.

Editat de BigAir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...