Sari la conținut

12. Misano World Circuit Marco Simoncelli


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 341
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, frigider a spus:

cine e omul? JM43?

 

Joan Mir 36 :))  Campeonul

 

In privinta lui Bastianini, miscare de cursa trecuta a fost fix presiune si disperare.

 

Repet, campionatul o sa fie din nou hype atunci cand vor promova piloti noi si vor renunta la cumatrii. Contracte pe un an. E un job de vis pentru multi piloti, nu-i un job "pe viata" din momentul in care ajungi acolo. 

 

Momentan e fix un spital din Romania, toata lumea e ruda/cunostinta cuiva, rar are loc cineva nou, cu potential.

 

Faptul ca Pedrosa, pilot de teste , a venit si a stat confortabil pe 4, arata nivelul mediocru al actualului campeonat de rude  si prieteni nonbinari :)

 

 

 

 

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, B.B. a spus:

Bai, Honda aia e la fel de buna ca restul.

Are cadru, are motor, are roti, trage bine.

Cu siguranta diferentele intre Honda sau Yamaha aia proasta si GP23 care e miezu' sunt infime in termeni de performanta pura. dar degeaba pe bancul de proba ele arata performante similare daca pilotul nu poate scoate maxim din ea, daca nu are feeling si nu o poate impinge la limita. Acolo se fac diferentele intre o mobra buna si una slaba. 

Acum 3 ore, B.B. a spus:

MM a revenit cu picioarele pe pământ și o ia cătinel asa sa se reinventeze cu a lui Honda.

"MM revenit cu picioarele pe pamant" inseamna o contradictie de termeni, un paradox... nu exista asa ceva. Il tin aia de la echipa pe tratament cu haloperidol, altfel nu se explica... Dar trebuie sa dam Cezarului ce este al Cezarului... omul scoate un loc 7, pe o motocicleta pe care ceilalti piloti Honda termina pe ultimele pozitii ale clasamentului. Nu prea e ceva de comentat aici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Gixu. a spus:

Faptul ca Pedrosa, pilot de teste , a venit si a stat confortabil pe 4, arata nivelul mediocru al actualului campeonat de rude  si prieteni nonbinari :)

Daca ar fi dupa tine cine ar fi trebuit sa urce de la clasele mici si nu a urcat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt600

Pai si pana la locul 1 mai e puțin si o sa fim la fel ca acum 3 ani, MMeu campeon si Honda Honda.

Case closed. 

 

Si legat de Ducati aia cea mai buna de pe planetă, de ce totuși nu rup bara toți cursa de cursa?

Zarco - ba merge, ba e pe nicăieri.

Alex Marquez - la fel.. we asta a iesit sub fra-su.. s-a stricat Ducati??

Printu 46 - same, mediocru

Bezechi, ba e, ba nu e.

Singurii cvasi-constanti sunt Martin si Banania, primul ca are talent si al doile cavr factory.

E Ducati din alta lume? Nu cred.

Ii scoti fata aia de magar cu anestezie la molari si s-a terminat filmul si la ea.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, therocketscientist1 a spus:

Daca ar fi dupa tine cine ar fi trebuit sa urce de la clasele mici si nu a urcat?

Deci avem o problema de "talent", nu?

 

Pe langa "rechin" avem alde Arbolino and co, fara sanse la clasa mare :)

 

Lasand la o parte cine cred eu ca...We asta a fost animat de catre un pilot de teste! Probabil duminica seara s-au pus niste intrebari foarte incomode, in special la KTM. 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:

parerea mea este ca nu Honda e asa proasta, doar ca Ducati, Aprilia si Ktm in ordinea asta sunt mai performante decat Honda :).

De ce toata lumea zice ca de vina  in mare parte motoreta?

Pentru ca toti pilotii(atat Honda cat si Yamaha) se plang de lipsa gripului pe iesirile din viraj.

In zona asta, pilotul poate sa faca prea putin, este mai mult vorba de electronica, geometrie, etc...

iar asta se pot seta doar cu km, si incercari.

 

Ma rog, honda mai are niste probleme pe langa tractiune, dar problemele respective MM reuseste sa le pacaleasca prin stilul lui de mers, dar pe tractiune, pozitia corpului, inclinare, etc... are prea putin efect, tractiunea inseamna electronica + geometrie.

Parererea mea e ca Honda a luat-o pe o directie foarte dubioasa din 2019 incoace,parere emisa de 2 piloti buni care au activat atat pe gen.2018 cat si pe iteratiile urmatoare (JLo+Chel - Prefer sa iau de buna parerile lor care mi se par foarte avizate,decat sa imi dau eu cu parerea).Iar aceasta directie a devenit si mai dubioasa dupa ce s-a accidentat si a lipsit 2 ani Marquez.Si acum sunt in the middle of nowhere.

MM se plange de tractiune de ani de zile,la fel Q dincolo.Tractiunea superioara a Ducati/KTM nu cred ca poate fi emulata de Honda care e vizibil mai scurta,iar la capitolul aero nici nu merita sa comparam.So...sa vedem ce rezolvari gaseste Honda...nu de alta dar cred ca MM a gasit deja o rezolvare :wink:

Acum 3 ore, B.B. a spus:

Bai, Honda aia e la fel de buna ca restul.

 

Recent a mers Rins cu ea..

 

Tu transformi exceptia in regula si invers.Rins e fan Cota a mers bine anul asta si prin urmare Honda zburda.Ai fi fost bun in comunism,toate cincinalurile le rezolvai :)

Acum 2 ore, frigider a spus:

uite ceva ce au zis englezii "moto poate nu e rea, doar trebuie setata"

asa ca ce a cerut (cica MM si) Puig de la HRC? sa aduca ingineri si asta si fac. 

de oriunde. mai ales de la ducati :))

 

asteapta sa vezi.

 

ca cica asta au facut si KTM si uite unde sunt.

Cum i-am zis si colegului - cam greu sa setezi ceva ce nu ai - Honda e scurta,cum o setezi sa fie mai lunga?Iar aero care ii ajuta atat de mult pe Ducati Aprilia dar si KTM ,la Honda e o gluma - cand le vad aripioarele alea bolted-on cu negrese fata de ce are Aprilia,am impresia ca ale Hondei sunt cumparate de pe ali express.

KTM a furat de la Ducati multi ingineri - da,perfect de acord.Insa KTM are un sef foarte deschis foarte goal orientated si foarte action proned.Adica fix ce nu au japonezii,la aia sunt CEO,Chief of tehnical operations,CFO,Managing director,race director,track operations director samd.Organigrama stufoasa specifica marilor companii si unde orice decizie se ia in 2 luni si 3 saptamani.

Chiar era un reportaj in care se sublinia ca unul din motivele succesului KTM este verticalitatea si rapiditatea deciziilor - ei se duc la Beirer daca ala zice "da",e DA.Punct.La Honda...stai sa vorbim in Japonia,stai sa vedem ce zic toti,stai pana luni la sedinta sa se puna problema samd.

Erau zvonuri ca,la desfintarea Suzuki,Marquez a presat masiv pt cooptarea cat mai multor ingineri din staff,insa pana s-a aprobat ordinul de a-i lua,majoritatea au fost luati de KTM.Japonezii nu stiu sa fie oportunisti.

1 oră în urmă, Gixu. a spus:

Repet, campionatul o sa fie din nou hype atunci cand vor promova piloti noi si vor renunta la cumatrii. Contracte pe un an. E un job de vis pentru multi piloti, nu-i un job "pe viata" din momentul in care ajungi acolo. 

 

Faptul ca Pedrosa, pilot de teste , a venit si a stat confortabil pe 4, arata nivelul mediocru al actualului campeonat de rude  si prieteni nonbinari :)

Te contrazic din nou,as zice dimpotriva ca non-spectaculozitatea curselor este o cauza a nivelului ridicat de pilotaj si de profesionalism.Spectacol = neprevazut si greseli,lucruri care se intampla atunci cand nivelul este mai slab.Tot timpul la nivelul de varf competitorii incearca sa elimine tot ce inseamna neprevazut din ecuatia cursei.

 

Faptul ca Pedrosa a stat pe 4 denota faptul ca e un alien,si ca motoreta KTM e destul de capabila,nu ca e campionatul prost.Ca Pedrosa e mai bun decat cei de pe 5,6 samd,decat Vinales si Aleix?DA.DAr asta nu inseamna ca acest campionat e prost,ci doar ca pe moment pilotii buni sunt pe niste moto slabe.

Acum 17 minute, therocketscientist1 a spus:

Daca ar fi dupa tine cine ar fi trebuit sa urce de la clasele mici si nu a urcat?

Exact aia vroiam si eu sa intreb.Sunt curios cine sunt marii oameni de spectacol.

Acosta,Alonso probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu Formula 1...Numai profesionisti de top, totul calculat, poola spectacol.

 

Nimeni nu vrea sa vada o cursa calculata, de urmarire. Pana si voi, cei pasionati de date o sa va plictisiti candva. 

 

Mai nou ma uit la MGP doar pentru moto3. Singurul loc unde inca ai spectacol. 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Gixu. a spus:

Joan Mir 36 :))  Campeonul

corect, Miller nu e campion.

 

Acum 36 minute, B.B. a spus:

Printu 46 - same, mediocru

si mai culmea e ca e circuit de casa pt VR46 academy, se fac multe ture aici.

Acum 27 minute, Gixu. a spus:

We asta a fost animat de catre un pilot de teste!

mult spus animat. a stat mult timp pe 4 :) 

Acum 38 minute, Gixu. a spus:

Pe langa "rechin"

pai omu a pus picioru in prag si a zis ca vine la anu si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alonso Lopez poate este spectacol acum, dar deocamdata nu prea il recomanda nimic mai mult decat pe ceilalti. Poate il recomanda mai mult decat pe FD49, dar cam atat. LM10 s-a batut la compionat in Moto2 si a avut victorii mana la acel highside de la Le Mans parca (in 2020). Atunci a castigat EB23 campionatul, iar JM89 a avut raceala d-aia noua cel putin o data. Ce se poate zice despre LM10 e ca a stat cativa ani buni pe acolo. La fel si dublul campion mondial AM73, dar care pe o motocicleta rezonabila a avut rezultate si la MotoGP.

 

Pe grila sunt acum toti campionii mondiali Moto2 incepand cu 2011. Bradl vine cu wild card si pilot de rezerva. Exceptie sunt Tito Rabat si Remy Gardner care deja au plecat. 

 

Mie mi se pare ca in jurul lui Raul Fernandez a fost mai multa efervescenta la venirea in MotoGP decat o sa fie pentru Acosta. Cumva RF25 era penalizat de statura la Moto3, iar la Moto2 a rupt din prima. 

 

Dar de pe grila Moto2 nu vad cine ar putea sa emita pretentii in afara de Acosta. Poate Vietti daca alaturi de o echipa cu resurse cum este KTM AJO o sa ia campionatul anul viitor. Vine in locul lui MB72 la VR46 (asa cum a venit in locul lui si la Moto2). Ogura era si el destul de bine pana la accidentarea din presezon care l-a oprit din a concura o parte din 2023.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Gixu. a spus:

Faptul ca Pedrosa, pilot de teste , a venit si a stat confortabil pe 4, arata nivelul mediocru al actualului campeonat de rude  si prieteni nonbinari :)

 

Fara sa stirbim din performanta lui Dani trebuie luat in calcul ca a testat in ultimile doua luni destul de mult pe acest circuit. Sigur i-a fost mai usor sa gaseasca setarile perfecte pentru cursa decat ceilalti piloti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, therocketscientist1 said:

Cumva RF25 era penalizat de statura la Moto3, iar la Moto2 a rupt din prima. 

 

Și la MotoGP este penalizat - de lipsa de competitivitate combinată cu un ego supradimensionat.

 

13 minutes ago, therocketscientist1 said:

Dar de pe grila Moto2 nu vad cine ar putea sa emita pretentii in afara de Acosta.

 

Nu prea este nimeni. Arbolino începuse campionatul foarte bine dar s-a cam terminat. Vietti are doar două curse bune sezonul ăsta, după ce un an a fost anonim. Ai Ogura își va termina cariera în Moto2 dacă mai amână mult trecerea la clasa mare. Ultimii piloți promițători de la Moto3 (Guevara și Foggia) sunt și ei pe nicăieri. Și cam atât.

 

6 minutes ago, ENEOS said:

'onda e pe drumul cel bun, ca dacia! 🤦‍♂️

IMG-20230911-WA0006.jpg

 

Márquez nu cere atât motocicletă performantă acum (ar fi și greu), cât o schimbare de mentalitate la HRC și aducerea de ingineri europeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, ioio_viola a spus:

 

Fara sa stirbim din performanta lui Dani trebuie luat in calcul ca a testat in ultimile doua luni destul de mult pe acest circuit. Sigur i-a fost mai usor sa gaseasca setarile perfecte pentru cursa decat ceilalti piloti.

 

oricat ar testa un pilot, efortul fizic depus intr-o cursa unde mergi full gas tura de tura fara pauze, e complet diferit fata de sesiunile de teste.  unde faci 4-5 ture, vii si mai incerci alta setare, alte 2-3 clickuri, mergi la fine tunning.

 

cateva detalii despre cat si cum se testeaza in motoGP https://www.motogp.com/en/news/2023/02/28/where-will-the-five-manufacturers-be-testing-in-2023/415423

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Cavaleru a spus:

efortul fizic depus intr-o cursa -un sprint unde mergi full gas tura de tura

ciudat totusi cum a stat atat de sus SI in sprint SI in cursa.

pirro nu a mers asa bine si e circuit de casa parca?

 

nu cred ca faci 2-3 ture ci sute de ture :) 

am inteles ca ar face si simulari de cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, PzKpfW a spus:

Nu prea este nimeni. Arbolino începuse campionatul foarte bine dar s-a cam terminat. Vietti are doar două curse bune sezonul ăsta, după ce un an a fost anonim. Ai Ogura își va termina cariera în Moto2 dacă mai amână mult trecerea la clasa mare. Ultimii piloți promițători de la Moto3 (Guevara și Foggia) sunt și ei pe nicăieri. Și cam atât.

Dintre cei care au urcat la Moto2 Sergio Garcia este cel care s-a adaptat cel mai mult.

Vietti a avut anul trecut un sezon precum Arbolino sezonul acesta, doar ca in cazul sau se stia ca VR46 o sa inchida pravalia si s-au cam terminat banii. Arbolino, in schimb, nu cred ca a avut acelasi tip de probleme. 

Anul viitor Vietti alaturi de KTM AJO este candidat la titlul. Poate si Ogura daca revine fizic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

nu cred ca faci 2-3 ture ci sute de ture :) 

am inteles ca ar face si simulari de cursa.

Asa ziceau si cei de la TNT. Ca a facut multe simulari de cursa mai ales ca era sasiu nou de CF. Oricum de apreciat performanta lui DP26!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, B.B. a spus:

 

Si legat de Ducati aia cea mai buna de pe planetă, de ce totuși nu rup bara toți cursa de cursa?

Zarco - ba merge, ba e pe nicăieri.

Alex Marquez - la fel.. we asta a iesit sub fra-su.. s-a stricat Ducati??

Printu 46 - same, mediocru

Bezechi, ba e, ba nu e.

Singurii cvasi-constanti sunt Martin si Banania, primul ca are talent si al doile cavr factory.

E Ducati din alta lume? Nu cred.

Ii scoti fata aia de magar cu anestezie la molari si s-a terminat filmul si la ea.

Sunt cauze multiple. 

In primul rand nu poti avea mari pretentii de la AM si Print. AM este un pilot ok, dar atat... printul.. oricum si-a depasit conditia, concurand la clasa asta.

2. Din cei 8 piloti, doar 4 merg pe modelul 2023, ceilalti pe GP22, model bun, dar out of date, mai ales acum, pe final de sezon, cand GP23 a primit a primit ultimele evolutii. 

3. Bagnaia, in calitate de nr 1, la echipa de uzina, primeste sprijinul total si neconditionat al constructorului. Universul se invarte in jurul lui, motoreta se dezvolta pentru el, pe datele lui, pe feedback-ul lui, primeste primul ultimele dezvoltari ale materialului de concurs, etc. 

4. S-a terminat cu "democratia" la Ducati, daca pana la GP22, motoreta era (eventual) rezultatul unui "cocktail" de date, provenite de la majoritatea pilotilor (sau macar cei de la Lenovo si Pramac), amu' GP23 si viitorul GP24 se construieste 100% pentru Bagnaia. Chilotii de bumbac, care li se potriveau tuturor, au fost inlocuiti cu bikini de dantela, croiti pe masurile italianului. Ceilalti se adapteaza cum pot. Martin compenseaza printr-un stil agresiv si un lean angle extrem, dar asta implica si riscuri, care se reflecta erori de pilotaj, abandonuri, etc.. Sunt foarte curios cum se va adapta Bez pe GP23... insa profetesc ca rezultatele nu vor mai fi atat de bune ca cele de anul asta. Ma tem sa nu aiba o evolutie gen "de la sublim la ridicol..". 

 

Acum 6 ore, Method a spus:

 

Marquez a presat masiv pt cooptarea cat mai multor ingineri din staff,insa pana s-a aprobat ordinul de a-i lua,majoritatea au fost luati de KTM.

 

Acosta,Alonso probabil.

Pai nu l-au luat pe ala cu fata de emoticon suparat??? 

 

Acosta de anul asta imi aduce aminte de Raul Fernandez din 2021.. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

3. Bagnaia, in calitate de nr 1, la echipa de uzina, primeste sprijinul total si neconditionat al constructorului. Universul se invarte in jurul lui, motoreta se dezvolta pentru el, pe datele lui, pe feedback-ul lui, primeste primul ultimele dezvoltari ale materialului de concurs, etc. 

4. S-a terminat cu "democratia" la Ducati, daca pana la GP22, motoreta era (eventual) rezultatul unui "cocktail" de date, provenite de la majoritatea pilotilor (sau macar cei de la Lenovo si Pramac), amu' GP23 si viitorul GP24 se construieste 100% pentru Bagnaia. Chilotii de bumbac, care li se potriveau tuturor, au fost inlocuiti cu bikini de dantela, croiti pe masurile italianului. Ceilalti se adapteaza cum pot. Martin compenseaza printr-un stil agresiv si un lean angle extrem, dar asta implica si riscuri, care se reflecta erori de pilotaj, abandonuri, etc.. Sunt foarte

Asa se intampla cu pilotii excelenti. Sunt ascultati. Cine vrea sa fie ascultat sa inceapa sa aiba rezultate si curse terminate, ca Ducati face deocamdata motociclete, nu combinezoane sau pietris. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, therocketscientist1 a spus:

Asa se intampla cu pilotii excelenti. Sunt ascultati. Cine vrea sa fie ascultat sa inceapa sa aiba rezultate si curse terminate, ca Ducati face deocamdata motociclete, nu combinezoane sau pietris. 

Pilotul ala excelent, in sezonul 2022 a dat-o prin pietris de 5 ori iar anul asta de inca de trei ori. Majoritatea greseli stupide, neprovocate. Ultima, la Barcelona. Nu este cel mai bun exemplu de pilot excelent. Mai cauta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, xt600 a spus:

Pilotul ala excelent, in sezonul 2022 a dat-o prin pietris de 5 ori iar anul asta de inca de trei ori. Majoritatea greseli stupide, neprovocate. Ultima, la Barcelona. Nu este cel mai bun exemplu de pilot excelent. Mai cauta. 

Ia date de telemetrie pentru tot spectrul situatiilor posibile. Ce ii lipseste la momentul acesta este o liniuta fara evacuare data in slapi intre Romana si Universitate. In rest are tot. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Gixu. a spus:

Hai cu Formula 1...Numai profesionisti de top, totul calculat, poola spectacol.

 

Nimeni nu vrea sa vada o cursa calculata, de urmarire. Pana si voi, cei pasionati de date o sa va plictisiti candva. 

 

Mai nou ma uit la MGP doar pentru moto3. Singurul loc unde inca ai spectacol.

Da cu asta nu te contrazic - nimeni nu vrea sa vada curse super gandite super planificate si super tehnologizate (cand ziceam acum cativa ani ca motogp e in era romantica si sper sa ramana acolo...lumea nu intelegea despre ce vb).Eu care eram fan F1 inca de cand eram copil am ajuns sa ma uit la 2 curse pe an si alea din intamplare,pt ca pot ghici deznodamantul campionatului inca din testele presezon.E super boring,nu merita timpul pierdut cu o cursa.

Te contraziceam doar cu faptul ca un nivel ridicat de profesionalism al pilotilor nu garanteaza curse antrenante ci as zice dimpotriva - cu cat sunt pilotii mai profi cu atat vor gresi mai putin si si vor cauta sa elimine orice posibilitate de a gresi din economia cursei - e un lucru normal si logic si pt piloti si pt echipe si ii ajuta la obtinerea unui rezultat cat mai bun,dar un lucru daunator pt spectacol.

Exact - uita-te ca si la moto2 deja au un nivel fantastic de profesionalism si cursele sunt boring.La moto3 e spectacol pt ca sunt copii si nu le calculeaza chiar asa.

Acum 7 ore, therocketscientist1 a spus:

Alonso Lopez poate este spectacol acum, dar deocamdata nu prea il recomanda nimic mai mult decat pe ceilalti. Poate il recomanda mai mult decat pe FD49, dar cam atat. LM10 s-a batut la compionat in Moto2 si a avut victorii mana la acel highside de la Le Mans parca (in 2020). Atunci a castigat EB23 campionatul, iar JM89 a avut raceala d-aia noua cel putin o data. Ce se poate zice despre LM10 e ca a stat cativa ani buni pe acolo. La fel si dublul campion mondial AM73, dar care pe o motocicleta rezonabila a avut rezultate si la MotoGP.

 

Pe grila sunt acum toti campionii mondiali Moto2 incepand cu 2011. Bradl vine cu wild card si pilot de rezerva. Exceptie sunt Tito Rabat si Remy Gardner care deja au plecat.

True true,adica nu poti sa spui ca nu se promoveaza pilotii tineri.

Lopez mi se pare smecher pt ca face performanta cu acel sasiu.Ar fi interesant sa il vedem si pe Kalex.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Pilotul ala excelent, in sezonul 2022 a dat-o prin pietris de 5 ori iar anul asta de inca de trei ori. Majoritatea greseli stupide, neprovocate. Ultima, la Barcelona. Nu este cel mai bun exemplu de pilot excelent. Mai cauta. 

True true

1 oră în urmă, frigider a spus:

O mai greși peco din când în când da Omu ii dă tot bordu la modul cel mai serios weekend de weekend.

Nu scoate echipa din ecuatie,pt ca multa lume o face si astfel pilotul ia proportii mult mai mari decat e real zic eu.Una e sa iti dea setupul perfect de vineri dimineata alta e sa il cauti pana sambata,una e sa iti recomande guma cea mai buna,sa iti faca cea mai buna setare de suspensii din prima si cel mai bun program de atac,care iti zice unde ai lacune si unde mai poti imbunatati samd samd.Ok,pilotul e cel care duce treaba la capat,care face timpul pe tur,dar conteaza masiv echipa din spate.

Una e sa ai 1 inginer si 2 mecanici si alta e cand intri in boxa sa se straga sezatoare in locul tau,si toti super profi.

Nu incerc sa ii stirbesc meritele lui Pecco,dar eram foarte curios la inceput de an cum s-ar fi descurcat Bestia in comparatie cu el,ca anul trecut promitea multe.Dar se pare ca voi ramane curios....

 

Cum era si de asteptat,vesti proaste din taberele japoneze dupa primul contact cu "noile" motorete :

Marc Marquez: 'Same problems' with 2024 Honda prototype, ‘we are far’, future clear soon

“They need to work, still we are far. If this is the base. Or the bike. We are far. Still we need to work and change many things...There’s not much time for Valencia because it's in two months, but let's see if they can do a step.”

Quizzed once again on when he will announce his 2024 plans, Marquez said that “around India-Japan, I will decide.”

That appeared to contradict statements earlier in the race weekend, when Marquez said he had already decided:

“Yeah, but I don't inform, because maybe it's not clear. Sometimes you can change [your mind], no?

“I have two plans. So now I need to choose a plan, but the decision is there.”

 

Fabio Quartararo ‘expected more’ from new Yamaha engine, ‘I have to stay polite’

I expected better from this,” Quartararo said.

“The feeling is different. But, like I said, I think I expected more power, more power and yeah... It was a little bit difficult to say something really positive about the engine.

In 2022, when I tried the 2023 bike [here], I think it's the first time when I felt the engine was a bit better. But today, I didn't feel,” he said.

Yamaha believed in me when I arrived to Moto2, and my attitude at the beginning of this year was a little bit more arrogant than what I had to do,” Quartararo said of his reaction to the disappointing form of this year's M1.

“So of course we are in a tough moment, but I have to stay polite.

"We [Yamaha and I] both want the same and of course it's difficult, but I prefer to stay more calm and try to build a better combination with everybody.”

 

...si Aleix dupa primul contact cu cadrul de carbon Aprilia :

“I'm not sure if I'm allowed to say but that the new frame is lighter and I felt also that it is a little bit more flexible, more soft, which is not really what the engineers were trying to do.

“It's a little bit better on the on the bumps - corners 1-14-15-16 - but then it's a little bit more unstable [in others]. So we need to keep working.

“We have to see also how it will be with the new the ‘24 aerodynamics because if you have a flexible chassis but you can add some weight somehow in the rear, in the front, it will also change.

“So this is why this is just a small test and we will keep going.”

Era logic ca acest cadru va fi mai usor,insa nu si mai soft,dar dupa cum zice si el totul se schimba daca aero de anul viitor va pune downforce mai mult pe el.Sunt foarte multe variabile de luat in considerare,si de aia e de inteles ca nu vrea sa il adopte pt anul asta,ar schimba toata dinamica motoretei.

 

Se pare insa ca Pedrosa a concurat (cu succes as zice) cu cadrul de carbon al KTM atat in sprint cat si in cursa.

Va fi interesant,eu zic ca vor fi adoptate pe scara larga,e un avantaj lejer de 5-6 kg acolo si asta nu are cum sa nu conteze si sa nu ii incante pe ingineri.

Lui Vinales se pare insa ca i-a placut noul cadru pt ca a scos al 2 lea cel mai rapid timp.

Iar la KTM atat Binder cat si Miller si-au imbunatatit considerabil timpii din weekend cu "ajutorul" cadrului de carbon.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Nu scoate echipa din ecuatie,pt ca multa lume o face si astfel pilotul ia proportii mult mai mari decat e real zic eu.Una e sa iti dea setupul perfect de vineri dimineata alta e sa il cauti pana sambata,una e sa iti recomande guma cea mai buna,sa iti faca cea mai buna setare de suspensii din prima si cel mai bun program de atac,care iti zice unde ai lacune si unde mai poti imbunatati samd samd.Ok,pilotul e cel care duce treaba la capat,care face timpul pe tur,dar conteaza masiv echipa din spate.

Una e sa ai 1 inginer si 2 mecanici si alta e cand intri in boxa sa se straga sezatoare in locul tau,si toti super profi.

Nu incerc sa ii stirbesc meritele lui Pecco,dar eram foarte curios la inceput de an cum s-ar fi descurcat Bestia in comparatie cu el,ca anul trecut promitea multe.Dar se pare ca voi ramane curios....

FB1 a avut multe FP-uri in care si-a scos timpul pentru a intrat in Q2 in ultimele minute fix din cauza nevoii de a seta motocicleta. Date pe care altii au fost zmei si in 2022 si sezonul acesta.

In primele weekenduri din 2022 nu a fost prea multumit de GP22 si au avut mult de lucru in acest sens. S-a vazut si in rezultate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...