Sari la conținut

12. Misano World Circuit Marco Simoncelli


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 341
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 25 minute, Method a spus:

Cică soluție de avarie la Honda - dacă MM pleaca la sfârșit de 2023,se vehiculează înlocuirea sa cu Zarco.

Na Zarco,ai tot fugit de HRC și tot la ei ai ajuns 🤭

Doar ca ar lua-o dupa ce i-au rupt altii franele atatia ani. Stii ce zic? :)))

Uneori viata chiar se ocupa de ironii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, xt600 a spus:

Daca ai sa fii atent la transmisia televizata, ai sa vezi ca in partea stanga a ecranului, grafica iti arata un clasament in timp (quasi) real. Orice depasire se produce in pluton, se va regasi in grafica transmisiei. La urmatoarea cursa, te rog sa urmaresti cu atentie acea grafica si sa imi spui cate depasiri s-au facut. Iti spun eu: foarte putine, pentru un nr de 22 de baieti, care se invart intre 23 si 28 de tururi, in functie de circuit. Foarte putine. In general, regia de transmisie isi face treaba si cand apar situatii interesante in pluton, le da in direct, dar daca nu se intampla nimic, ce sa transmita? Cursele sunt procesiuni. De unde nu e, nici dumnezeu nu cere. 

PS. Pentru comparatie, vezi dinamica clasamentului la Moto3. 

 

Unul din motivele pentru care nu s-au facut prea multe depasiri la Misano e ca nu prea ai unde. Zic si riderii lucrul asta:

 

https://www.autosport.com/motogp/news/motogps-lack-of-spectacle-under-fire-again-after-no-show-misano-round/10519676/

“But in this circuit, it’s two things: you overtake like [Brad] Binder [in the sprint], where all the overtakes were on the limit, but were very good and was impressive to watch because it’s so difficult.

...

“I think it’s the layout,” Espargaro said. “This track is very, very small, like a karting [track], with a lot of grip. 

...

“In tracks like this it’s very difficult. There are circuits with no grip, circuits with a lot of grip, there are small circuits like this one.

 

“We have to race everywhere, but I don’t like these types of circuits because there is no show.

 

“It’s very boring, very small. But we have to race everywhere. It’s true with these types of bikes, you need bigger layouts.

 

“These bikes have a lot of downforce, really fast at turning, so in small tracks like this it’s impossible [to overtake].”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.09.2023 la 16:04, Method a spus:

Cică soluție de avarie la Honda - dacă MM pleaca la sfârșit de 2023,se vehiculează înlocuirea sa cu Zarco.

Na Zarco,ai tot fugit de HRC și tot la ei ai ajuns 🤭

Da, si HRC gaseste reteta de success la motocoasa si francezul cu fata de tamplar somer ajunge campion mondial. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este singura alternativă care i-a mai rămas pentru 2024, în afară de cea de a rămâne la HRC.

 

Oricum nu s-a prea vorbit serios despre Márquez la Pramac, și nici el nu cred că ar fi fost realmente interesat. Dacă pleacă de la Honda va dori să ajungă la o echipă oficială (chiar dacă nu direct). Deci KTM sau Aprilia, în ordinea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Este singura alternativă care i-a mai rămas pentru 2024, în afară de cea de a rămâne la HRC.

 

Oricum nu s-a prea vorbit serios despre Márquez la Pramac, și nici el nu cred că ar fi fost realmente interesat. Dacă pleacă de la Honda va dori să ajungă la o echipă oficială (chiar dacă nu direct). Deci KTM sau Aprilia, în ordinea asta.

totusi pramac are moto ultima spec, nu?

gresini nu are? sau poate pt mm se face o exceptie ca plm. MM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Este singura alternativă care i-a mai rămas pentru 2024, în afară de cea de a rămâne la HRC.

 

Oricum nu s-a prea vorbit serios despre Márquez la Pramac, și nici el nu cred că ar fi fost realmente interesat. Dacă pleacă de la Honda va dori să ajungă la o echipă oficială (chiar dacă nu direct). Deci KTM sau Aprilia, în ordinea asta.

 

La KTM greu sa ii se faca loc dupa ce abia vine Acosta... e drept ca Bieber (sau cum se scrie) e un tip istet, drept dovada evolutia KTM sub bagheta lui. 

 

Mai degraba la Aprilia l-as vedea in locul lui Vin. Consider ca Aleix e prea valoros ca membru al echipei indiferent de varsta si ar fi cel mai indicat om care sa fie alaturi de MM in goana Aprilia pt un titlu mondial.

 

Acum 12 minute, frigider a spus:

totusi pramac are moto ultima spec, nu?

gresini nu are? sau poate pt mm se face o exceptie ca plm. MM.

 

Pramac are spec A - factory, dar totodata mai sunt si cobai si incearca diverse gadgeturi componente inainte sa fie puse la dispozitia primei echipe.

 

Gresini ar fi un pas intermediar pt 1 an, cat sa fenteze presupusa clauza din contractul cu Honda si ca sa demonstreze ca are inca stofa de campion si poate i se va face loc la echipa mare, probabil in locul Bestiei care dupa ghinioanele avute, nu cred ca va reveni prea curand inapoi in top

 

Personal, oriunde decat la Honda as zice ca i-ar fi bine lui MM (excludem Yamaha care sunt in aceeasi oala), dar ca preferinta personala, mi-ar placea sa il vad pe Aprilia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, frigider a spus:

totusi pramac are moto ultima spec, nu?

gresini nu are? sau poate pt mm se face o exceptie ca plm. MM.

La Pramac ar face munca de jos. Tester in curse, precum Zarco. Este mai relaxat la o echipa gen Gresini. Este unul din motivele pentru care a spus pass si Bezzecchi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, xt600 a spus:

La Pramac ar face munca de jos. Tester in curse, precum Zarco. Este mai relaxat la o echipa gen Gresini. Este unul din motivele pentru care a spus pass si Bezzecchi. 

Chiar că.

Eu am văzut doar "presiunea din partea vr46".

 

Totuși jm89 da coxxx cu teste cu tot.

Sau poate mergând așa bine nu mai testează așa mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MB72 nu a vrut sa schimbe 3 echipe in 3 ani, nu are treaba cu testarea.

El vrea sa fie in echipa de uzina.

Nu are niciun sens sa schimbe echipa pentru doar 1 an.

JZ5, chiar daca e simpatic si dintr-o bucata, chiar nu are nicio scuza pentru faptul ca nu a castigat inca. Pur si simplu nu exista un context mai bun pentru el decat cel in care sa fie pilot pe un Ducati GP23 sau GP22.

Toti pilotii testeaza. Unii testeaza state of the art, altii testeaza carene din 2021. Dar tot testeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, therocketscientist1 a spus:

MB72 nu a vrut sa schimbe 3 echipe in 3 ani, nu are treaba cu testarea.

El vrea sa fie in echipa de uzina.

Nu are niciun sens sa schimbe echipa pentru doar 1 an.


Și dacă ar fi ajuns la echipa de uzină în trei ani în loc de patru cum ar fi fost?

 

Acum 19 minute, xt600 a spus:

Are rezultate bune dar oscilante. Oare cum ar arata parcursul lui daca ar fi la echipa de uzina? 


Probabil la fel.

Deși la ce mentalitate are, ținând cont și de ultimele interviuri, s-ar putea să fie extrem de motivat să devină campion mondial la clasa mare când ajunge acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Cavaleru a spus:

Mai degraba la Aprilia l-as vedea in locul lui Vin. Consider ca Aleix e prea valoros ca membru al echipei indiferent de varsta si ar fi cel mai indicat om care sa fie alaturi de MM in goana Aprilia pt un titlu mondial.

 

Gresini ar fi un pas intermediar pt 1 an, cat sa fenteze presupusa clauza din contractul cu Honda

 

Personal, oriunde decat la Honda as zice ca i-ar fi bine lui MM (excludem Yamaha care sunt in aceeasi oala), dar ca preferinta personala, mi-ar placea sa il vad pe Aprilia

True.

Mie mi-ar placea insa sa il vad pe Q la Aprilia.Cred insa ca pe oricare din ei ii pui pe o moto ca aprilia se vor descurca cu brio.Fingers crossed.

Aleix a declarat printre randuri ca se va retrage dupa 2024...acuma poate se suceste cand se apropie 2025 dar totusi va avea o varsta...si nu trebuie sa il luam pe Rossi de etalon - Rossi e exceptia de la regula,nu cred ca o sa mai poata nimeni sa stea pana la 42 de ani competitiv in gp,majoritatea pe la 35-36 ies la pensie.

Acum 10 ore, therocketscientist1 a spus:

JZ5, chiar daca e simpatic si dintr-o bucata, chiar nu are nicio scuza pentru faptul ca nu a castigat inca. Pur si simplu nu exista un context mai bun pentru el decat cel in care sa fie pilot pe un Ducati GP23 sau GP22.

Toti pilotii testeaza. Unii testeaza state of the art, altii testeaza carene din 2021. Dar tot testeaza.

Foarte adevarat,din pacate...

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Are rezultate bune dar oscilante. Oare cum ar arata parcursul lui daca ar fi la echipa de uzina? 

AVEA rezultate oscilante.Acum doar are rezultate.Bune.Nu stralucite,dar bune si consistente.De aia si e contender la titlu.Sa vedem ce va urma.

Eu as spune ca daca reuseste sa nu cada si sa puna presiune pe Pecco pana la sfarsit,ii titlul.Dupa cum am mai zis,totul e o chestiune de forta psihica - cine cedeaza si greseste pierde.Va fi interesant,pt ca unul din ei clar va ceda undeva.Ramane sa vedem unde si cand :)

 

Cica nenorocire mare la indieni cu logistica,ii taxeaza indienii de ii rup,ii speculeaza de nu se poate.Lui HRC i-au cerut 50 000e pt un shuttle bus ca sa duca tehnicienii de la hotel la circuit :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca sunt niște safety issues în primul viraj de la Budh Circuit.

Circuitul nu a primit încă aprobarea dar ei deja sunt deplasați la locație...

Cam lacomi Dorna cu Gp în India...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.09.2023 la 23:47, Geologu a spus:

....s-ar putea să fie extrem de motivat să devină campion mondial la clasa mare când ajunge acolo.

Asta gandesc si eu. Daca va scapa de obligatiile de a strange date pentru echipa oficiala si de a testa componente, va putea sa isi faca programul pentru set up,  calificari, etc, astfel ca ar trebui sa aibe rezultate mult mai consistente. 

La 19.09.2023 la 9:09, Method a spus:

 

AVEA rezultate oscilante.Acum doar are rezultate.Bune.Nu stralucite,dar bune si consistente.De aia si e contender la tlu

La overall, rezultatele lui sunt bune. Asta nu exclude faptul ca sunt oscilante. Sunt curse in care castiga sau face podium, altele in care termina undeva intre 5-7. Ca sa se bata la titlu - cu sanse reale - cu un pilot care merge ca un metronom, trebuie sa mearga cursa de cursa la fel de consistent. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, xt600 a spus:

La overall, rezultatele lui sunt bune. Asta nu exclude faptul ca sunt oscilante. Sunt curse in care castiga sau face podium, altele in care termina undeva intre 5-7. Ca sa se bata la titlu - cu sanse reale - cu un pilot care merge ca un metronom, trebuie sa mearga cursa de cursa la fel de consistent. 

Meh,ai si tu dreptatea ta,insa nu poti sa te bati pt podium la toate cursele...asa ar fi ideal intradevar,insa sa nu uitam ca e vorba de Pramac la el nu de Ducati Spa.

Eu sper sa continuie asa chiar si cu un loc 5-7 in zilele mai nefaste dar cel mai important - sa nu cada sa nu faca zero puncte.Daca a cazut,salut.Titlu la Bagnaia fara drept de apel.

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

nici noi topicul pt India :) :)

Ahaahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...