Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Cei mai hilari sunt ăia care-și iau mobre noi și scumpe, iar experiența lor tinde către zero, iar singura lor plăcere e cea de a avea toate accesoriile din catalog și să fie lustruite :) 

Cât despre motocicliști și vremea rea. După ce am băgat 2 ani de navetă zi de zi, până primăvara nu mai vedeam nicio mână ridicată în semn de salut. Iar discuțiile alea despre cauciucuri și suspensii care nu se pupă cu frigul mă amuzau teribil. Bașca că-i mai dădeam si pe crampoane. Chiar e la modă să ai motocicletă, dar asta nu te face motociclist, părerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

30 minutes ago, Nguyen said:

Cine merge doar de placere (in weekend) e fitzobaicar, nu motociclist. Motociclist este o persoana care foloseste mobra in primul rand in scop utilitar si in plan secundar de placere, restul sunt umplutura. 

 

Depinde de contextul "utilitarului". Poți să mergi și zilnic, de plăcere, dacă pe lângă scopul destinației ai un interurban/macadam/o curbă/ceva interesant. Dar dacă ai de făcut în mod recurent un drum de 6km prin București la oră de vârf, afară sunt 2℃ și tu tot preferi să mergi cu motoreta deși ai bani de scuter, asta nu te face mai "motociclist". Doar masochist. În cel mai bun caz.

 

2 minutes ago, vis-a-vis said:

Cei mai hilari sunt ăia care-și iau mobre noi și scumpe, iar experiența lor tinde către zero, iar singura lor plăcere e cea de a avea toate accesoriile din catalog și să fie lustruite :) 

 

Triști care s-au apucat de motocicleală la 40+ pentru că și-au dat seama cât de plictisitoare și inutilă este existența lor. Sau puștanii de bani-gata. Nu sunt hilari, doar penibili. Deși ei sunt absolut convinși că sunt cul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Aprilia au V4 de aproape 15 ani în gamă. Iar faptul că au patentat o distribuție variabilă pentru acest motor mă face să suspectez că-l vor pune și pe alte modele în afară de RSV și Tuono.

 

Probabil ca o sa-l mai ajusteze prin anumite puncte si o sa-l puna pe ceva ce o sa fie inlocuitorul Caponordului de 1200 (asta daca o sa mai faca asa ceva). Capo 1200 nu se mai produce de ani buni, iar in acest moment nu au nimic la vanzare in gama de big touring. De fapt cred ca Aprilia este singurul producator care nu are nici un model cu care sa faca concurenta KTM-ului 1290,  Triumph -ului Tiger 1200, etc si aici ma refer la modelele si variantele aparute dupa 2020.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, therocketscientist1 a spus:

Daca aveam buget 40k in loc de 4k atunci cand mi-am luat prima moto imi luam de toti banii. De ce este gresit faptul ca incep si romanii sa-si permita motociclete noi si scumpe din prima?

 

Da cine a zis că e greșit? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, MirceaB said:

Probabil ca o sa-l mai ajusteze prin anumite puncte si o sa-l puna pe ceva ce o sa fie inlocuitorul Caponordului de 1200 (asta daca o sa mai faca asa ceva).

 

Așa umblă vorba. Personal nu înțeleg de ce naiba nu au făcut-o mai repede. E clar că e cerere pe piață pentru motociclete de genul ăsta. Personal sunt de părere că tot un V2 mare e bun pe genul ăla de motocicletă, dar având în vedere cât de bine s-a vândut MTS V4, se pare că sunt în minoritate.

 

14 minutes ago, therocketscientist1 said:

Daca aveam buget 40k in loc de 4k atunci cand mi-am luat prima moto imi luam de toti banii. De ce este gresit faptul ca incep si romanii sa-si permita motociclete noi si scumpe din prima?

 

Poate tu știai ce vrei sau erai mai familiar cu fenomenul. Vorbeam (eu cel puțin) despre cei care-și iau motocicletă la impresie. Ăia sunt genul care merg cu bani la dealer, își iau ceva cât mai scump și la modă, bagă toate echipamentele posibile dar nu știu de ce, apoi merg cu noua achiziție la Constituției/Victoriei/pe Dorobanți la cafea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, PzKpfW a spus:

Poate tu știai ce vrei sau erai mai familiar cu fenomenul. Vorbeam (eu cel puțin) despre cei care-și iau motocicletă la impresie. Ăia sunt genul care merg cu bani la dealer, își iau ceva cât mai scump și la modă, bagă toate echipamentele posibile dar nu știu de ce, apoi merg cu noua achiziție la Constituției/Victoriei/pe Dorobanți la cafea.

Nu nimeream din prima ce am ajuns sa am acum. 

Sa fie sanatosi, sa aiba grija de ele, sa le faca mentenanta la timp pentru ca in continuare nu am buget pentru moto noua. Doar sh. :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, therocketscientist1 said:

in continuare nu am buget pentru moto noua. Doar sh. :) :)

 

Cu o singură excepție, am avut doar motociclete SH. Și nu-mi pare rău. Și pe aia singură pe care am luat-o de nouă am luat-o pentru că mega-ofertă. După ce ai ieșit cu ea pe stradă o dată nu mai e nouă oricum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 

Așa umblă vorba. Personal nu înțeleg de ce naiba nu au făcut-o mai repede. E clar că e cerere pe piață pentru motociclete de genul ăsta. Personal sunt de părere că tot un V2 mare e bun pe genul ăla de motocicletă, dar având în vedere cât de bine s-a vândut MTS V4, se pare că sunt în minoritate.

 

 

Poate tu știai ce vrei sau erai mai familiar cu fenomenul. Vorbeam (eu cel puțin) despre cei care-și iau motocicletă la impresie. Ăia sunt genul care merg cu bani la dealer, își iau ceva cât mai scump și la modă, bagă toate echipamentele posibile dar nu știu de ce, apoi merg cu noua achiziție la Constituției/Victoriei/pe Dorobanți la cafea.


Sau se duc prin Alpi, in concediu, aia fiind singura lor iesire pe anul respectiv. Si acolo oricum le e rusine sa se duca cu un Translap mai vechi, ca toata lumea are de la 1200 GS in sus...

Acolo a fost singura data cand am vazut pe cineva zgaindu-se la rapandula mea. Doi nemti se uitau la ea pe toate partile de parca vazusera o birja din Londra anilor 1900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, MirceaB a spus:

Probabil ca o sa-l mai ajusteze prin anumite puncte si o sa-l puna pe ceva ce o sa fie inlocuitorul Caponordului de 1200 (asta daca o sa mai faca asa ceva).

Am fost foarte aproape să iau un capo 2015 la un moment dat. Făcea tare cu ochiul. Dar când am citit ce belele erau cu ele, complete cylinder swap, belele pe electronică,am stat cuminte. Nu aș zice nu la o variată 2023....dacă îl nimeresc cum au nimerit o cu tuaregul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, PzKpfW a spus:

 

Simplific, dar: scuteristul merge de nevoie; motociclistul merge de plăcere. De-asta există și motocicliști scuteriști.

Sau scuteristi motociclisti :) Eu am si, si.
Si merg cu ambele de placere, chiar daca cu scuterul si (mai ales?) de nevoie.
As folosi motocicleta in oras, insa scuterul este mult mai practic.
Si cu scuterul merg pe orice vreme mai putin pe polei sau zapada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, pierrotlefou said:

Sau scuteristi motociclisti :) Eu am si, si.

 

Chiar la asta mă refeream.

 

Husqvarna pare că reînvie modelul Nuda, apărut în era în care erau deținuți de către BMW. Acum va fi de fapt un Duke 890 puțin modificat.

 

image.thumb.png.7e9eb46820b5b3e8ca082cd68bb43fcc.png image.thumb.png.d8f9d377e42dc73f8dcd0d1fc9cb413c.png image.thumb.png.8ef824be5c4ab8475696d00bb346a26f.png image.thumb.png.93a2c7d0e847417de73220c59ab7e55a.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, PzKpfW said:

Husqvarna pare că reînvie modelul Nuda, apărut în era în care erau deținuți de către BMW. Acum va fi de fapt un Duke 890 puțin modificat.

Daca se va pastra denumirea de Nuda clar si BMW va primi ceva platforma de la KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lansare oficiala maine (nu ma intrebati, ca nu stiu exact unde!), intre timp pun cateva poze, culese din anuntul oficial al lansarii (italian).

Sunt curios ce pret va avea modelul, accesoriile si ce dotari standard va avea.

 

332277871_713479603593693_1006905057521708713_n.jpg

332279004_585492213465931_5720697858170635796_n.jpg

332293667_1348040946045730_3356711103148703260_n.jpg

332317197_3453785238243325_3052712133376007085_n.jpg

332336043_3413517618892139_5917521752575251543_n.jpg

332489815_251973193819006_1978184608039657803_n.jpg

332563629_5851974828249231_2206030749763647154_n.jpg

Din surse diferite pretul motocicletei fara accesorii se invarte pe la 14.250E...dar stiti cum este cu sursele!;)

Ceva detalii mai apropiate de adevar am luat de aici:

https://www.bmw-motorrad.ro/ro/models/roadster/r1250r.html#/section-design-inconfundabil

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus mai sus link, acelasi!:ok:

Probabil, anuntul neavand data, ora, loc, e posibil ca sa fie deja expirat, iar motocicleta lansata. 

Totusi curiozitatea persista!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, warlock said:

sub 17k nu pleci cu motoreta asta. 

la 14k euro sa zici mersi daca iesi cu un 900xr 

 

Este strategia celor de la BMW, atât la moto cât și la auto. Te atrag în showroom cu un preț de bază atractiv, te fac să plătești 25%+ pe opționale. Și funcționează.

 

6 hours ago, ENEOS said:

Concept kktm ERCR

 

E de acum vreo 5 ani, produsul unui designer indian neafaliat în mod direct cu KTM. Austriecii nu sunt fani hibride și electrice pe partea de performanță.

 

Încă (...) o chinezoiacă: Voge Trofeo 525ACX. Bicilindru de 494cc, 47cp @ 8500 rot/min, 44Nm @ 7000rot/min. Greutate la gol 185kg, rezervor de 19L, etrier Nissin pe față, roți spițate tubeless, preț între 6500 și 7000€ în funcție de piață.

 

image.thumb.png.f7f1d7fa9fca31d5210ef5eae5d220a4.png image.thumb.png.a48817ef6b95b3d7bed3967839a9acff.png image.thumb.png.70c2136d812905afd40e68669b766e59.png

 

Meh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Două noi versiuni de Ténéré 700 - Extreme și Explore.

 

image.thumb.png.3f15b2064551ded12d2386590fb3c94a.png

 

Suspensii Kayaba cu o cursă mai mare (230mm/220mm), în timp ce rezervorul este întotdeauna cel unic de 16 litri. Are aripă înaltă, parbriz mărit, scărițe mai mari, etc.

 

KTM 390 Adventure "SW", cu roți spițate.

 

image.thumb.png.0b1a07a0d6e64735b0469884a86ddf6b.png image.thumb.png.c0011ba3f13b94ba25d6f47360cdbd3a.png image.thumb.png.c48e69ef064f67da19e45cfa19a51b01.png

 

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

 

 

KTM 390 Adventure "SW", cu roți spițate.

 

  

Foarte misto, multi zic ca i misto 390 ul, pentru cine vrea soft offroad, dar decenta pe strada, naveta, etc. Un fel de allrounder.

Chiar tentant, renunt la scuter si iau unul de asta, si l scot si pe drumuri fara asfalt...hmm :)
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...