Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Așteptam de ceva vreme V-strom 700, un upgrade binemeritat. Totuși nu mă așteptam să fie paralel motorul. Înseamnă că îmi rămân două variante pentru viitor: 650 cu ABS sau miarul de după 2014 (eventual 1050). Mă rog, asta mă privește doar pe mine.

700 vine cu furcă noua, USD (conform pozelor), deci s-au trezit și au făcut o schimbare așteptată de ani buni. Unii se vor bucura că noul motopropulsor va avea mai puține vibrații și probabil ride by wire. Se renunță la cadrul twin-spar în favoarea unuia de tip trelis? Sper că nu.

Mai observ o tentativă de parbriz, sper să proiecteze ceva mai frumos decât la ultimul DL650...

Și încă ceva: câți Kw și Nm va produce noul motopropulsor?

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi variantele și de la KTM dacă vrei V2. Motorul de 990/1090/1190/1290 e destul de tanc. Și distractiv.

 

3 minutes ago, Lucian_M said:

Se renunță la cadrul twin-spar în favoarea unuia de tip trelis? Sper că nu.

 

Observ parcă un soi de dublu leagăn din poze.

 

image.thumb.png.6ae4bd2c00fd4edf3744cf944215d517.png

 

Trelis ar fi mult peste. Majoritatea asta folosesc pe genul ăsta de motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, PzKpfW a spus:

 

Depinde cum o iei. În cazul de față probabil că noul V-Strom va fi cam pe la același preț cu cel vechi. Dar asta în cazul în care au dezvoltat un bloc complet nou. Vechiul V2 (care-și are originile pe TL) trebuia înlocuit, fiind tehnologie de acum ~30 de ani. Dacă erau să proiecteze un nou V2 de la 0, sigur le ieșea o motocicletă mai scumpă pentru utilizatorul final.

 

 

Ceea ce vreau să spun este: bucurați-vă cât mai puteți de V2-urile actuale. Este ultima generație.

 

 

SOHC cu 8 supape la 2 pistoane? Ceva nu dă bine :huh:

 

L.E.: m-am edificat. Chiar are o singură axă cu came pentru 8 supape. Destul de special, nu am mai văzut. 

 

image.thumb.png.f651f6be30fdfab0c8af687a221ba6b1.png

 

Probabil pentru simplitate și dimensiuni, are o axă secundară pasivă pentru culbutori - ceva inspirat de la auto sau de la sistemele de distribuție pushrod.

Oricum ar fi e special și de condus. Pentru un motor de 2 cilindrii cu doar 100 de cai e foarte sprinten și plin de viata. Se simte nevoia de mai mult? Realistic, pe strada nu! Mi-aș fi dorit sa aibă un 150-160 de cai? Bineinteles 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, Bart Bz a spus:

Niciodată. Cel puțin la cruisere și tot va rămâne. 

Care cruisere boss? Nu vezi ca cel mai bun Harley ever este BMW R18?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Bart Bz a spus:

😄 Bună gluma! 

Serios... ce cruisere V-TWIN gasesti noi in Europa?

HARLEY si INDIAN... de la 20K Euro in sus...

Mai este vreun cruiser japonez, V-TWIN la pret rezonabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Europa da, sunt mai greu de găsit, normele de poluare i-au făcut pe japonezi sa bata in retragere. 

Indian au și sub 20.000 €, din câte știu eu, la Harley mai greu, dar cred că au și ei câteva modele. 

Dar sigur cât se vor produce motoare termice vor exista și V2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal mă refeream la V2-uri cu veleități sportive. Pe cruiser-e motoarele sunt detunate și gândite doar pentru cuplu, bielă lungă, turații mici, etc. Doar Indian cred că are un V2 suprapătrat (sau aproape) care are și ceva power. Cam atât.

 

18 hours ago, PzKpfW said:

Observ parcă un soi de dublu leagăn din poze.

 

image.thumb.png.6ae4bd2c00fd4edf3744cf944215d517.png

 

Sau mai repede un fel de hibrid, trelis/dublu leagăn. Cum are Yamaha pe T7.

 

image.thumb.png.c97f15d8c5afaadeb26667927fed640e.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta spun - câți au bani să o cumpere ca a x-a motocicletă și s-o țină în garaj pentru câteva plimbări ocazionale? Plus că la cât de balabustră este trebuie să ai și o anumită statură pentru ea.

 

Mă rog, îmi pare bine că există, mai ales din partea celor de la Honda. Deși aș prefera oricând un Ducati SportClassic.

 

 

 

Interesant cum Honda apelează din ce în ce mai des la Öhlins și Brembo în ultima vreme pe modelele de top. Se pare că au renunțat la Showa/Nissin - cu carea încercau să meargă și în MotoGP la un moment dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Asta spun - câți au bani să o cumpere ca a x-a motocicletă și s-o țină în garaj pentru câteva plimbări ocazionale? Plus că la cât de balabustră este trebuie să ai și o anumită statură pentru ea.

 

Nu exista motocicleta să nu poată fi calarita! Trebuie anumite skilluri dar se poate.

 

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

 

Mă rog, îmi pare bine că există, mai ales din partea celor de la Honda. Deși aș prefera oricând un Ducati SportClassic.

 

Cred ca toată lumea ar prefera și un Ducati și o Honda și altele pentru a putea face comparații cât mai pertinente 🤭🤭

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Interesant cum Honda apelează din ce în ce mai des la Öhlins și Brembo în ultima vreme pe modelele de top. Se pare că au renunțat la Showa/Nissin - cu carea încercau să meargă și în MotoGP la un moment dat.

 

Pe Africana au mers tot pe Showa. Cam moi suspensiile totuși.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

image.thumb.png.8ca82f67a24a50e70ef414af66aece77.png

 

Aprilia RSV4 XTrenta. Un gimmick/publicity stunt interesant. Elemente aero direct din MotoGP și 230cp. 100 de exemplare și un preț de 50.000€.

 

image.thumb.png.d4901bcb00939234774eab39babf3454.png image.thumb.png.2cab1d17da3f22028da4eee7662b6c63.png image.thumb.png.def1eec618c66dac754efed00a3d3d36.png image.thumb.png.1c422c57a426fdd3933baee3388d5b4a.png

 

Aprilia nu este la singurul experiment de genul. În 2019 au oferit ceva asemănător - RSV4 X; doar 10 exemplare, 225cp și 165kg. Tot 50.000€.

 

image.thumb.png.0bcd45c9a21e5b94ee3c689fc285398e.png image.thumb.png.f5fab1130157d0f6c2b7664c79657af2.png

 

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, SenorPink said:

Una din cele mai corecte motociclete primeste niste update-uri binevenite:

 

cred că cel mai tare mă râcâie ideea că o roată o să fie tubeless (spate) și una cu cameră (fața). de ce ai face asta? pe lângă faptul că au rămas la roată de 17 pe spate în condițiile în care toată lumea folosește 18. să vezi distracție la căutat anvelopele pentru offroad-ul pentru care au făcut îmbunătățirile.

În plus, mi se pare că au plecat din zona de motocicletă corectă pentru un all-rounder și vor să facă din ea un adventure slab. 

 

 

20 minutes ago, Lucian_M said:

Deci rămâne V2?!

Măcar rămâne unul din puținele V2-uri de pe piață în zona asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...