Bart Bz Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Da, V2-ul moare. Niciodată. Cel puțin la cruisere și tot va rămâne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Acum 42 minute, Bart Bz a spus: Niciodată. Cel puțin la cruisere și tot va rămâne. Care cruisere boss? Nu vezi ca cel mai bun Harley ever este BMW R18? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Bună gluma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Acum 2 ore, Bart Bz a spus: Bună gluma! Serios... ce cruisere V-TWIN gasesti noi in Europa? HARLEY si INDIAN... de la 20K Euro in sus... Mai este vreun cruiser japonez, V-TWIN la pret rezonabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 In Europa da, sunt mai greu de găsit, normele de poluare i-au făcut pe japonezi sa bata in retragere. Indian au și sub 20.000 €, din câte știu eu, la Harley mai greu, dar cred că au și ei câteva modele. Dar sigur cât se vor produce motoare termice vor exista și V2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Personal mă refeream la V2-uri cu veleități sportive. Pe cruiser-e motoarele sunt detunate și gândite doar pentru cuplu, bielă lungă, turații mici, etc. Doar Indian cred că are un V2 suprapătrat (sau aproape) care are și ceva power. Cam atât. 18 hours ago, PzKpfW said: Observ parcă un soi de dublu leagăn din poze. Sau mai repede un fel de hibrid, trelis/dublu leagăn. Cum are Yamaha pe T7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 2, 2022 Autor Share Postat Septembrie 2, 2022 Frumos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 2, 2022 Share Postat Septembrie 2, 2022 Mamă, ce frumoasă este!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 2, 2022 Share Postat Septembrie 2, 2022 Arată bine balabustra, dar nu-mi dau seama care este publicul pentru motocicletele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 2, 2022 Autor Share Postat Septembrie 2, 2022 Acum 21 minute, PzKpfW a spus: Arată bine balabustra, dar nu-mi dau seama care este publicul pentru motocicletele astea. Eu?? Îmi place, mi-aș lua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 2, 2022 Share Postat Septembrie 2, 2022 Ca singură motocicletă? Nu văd ce oferă în afară de look și ceva cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 2, 2022 Autor Share Postat Septembrie 2, 2022 Ahh nu ca singura motocicleta. Asa sa fi în grajd sa ies sâmbăta - duminica la o cafea la Atheneu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 2, 2022 Share Postat Septembrie 2, 2022 Asta spun - câți au bani să o cumpere ca a x-a motocicletă și s-o țină în garaj pentru câteva plimbări ocazionale? Plus că la cât de balabustră este trebuie să ai și o anumită statură pentru ea. Mă rog, îmi pare bine că există, mai ales din partea celor de la Honda. Deși aș prefera oricând un Ducati SportClassic. Interesant cum Honda apelează din ce în ce mai des la Öhlins și Brembo în ultima vreme pe modelele de top. Se pare că au renunțat la Showa/Nissin - cu carea încercau să meargă și în MotoGP la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 2, 2022 Autor Share Postat Septembrie 2, 2022 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Asta spun - câți au bani să o cumpere ca a x-a motocicletă și s-o țină în garaj pentru câteva plimbări ocazionale? Plus că la cât de balabustră este trebuie să ai și o anumită statură pentru ea. Nu exista motocicleta să nu poată fi calarita! Trebuie anumite skilluri dar se poate. Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Mă rog, îmi pare bine că există, mai ales din partea celor de la Honda. Deși aș prefera oricând un Ducati SportClassic. Cred ca toată lumea ar prefera și un Ducati și o Honda și altele pentru a putea face comparații cât mai pertinente Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Interesant cum Honda apelează din ce în ce mai des la Öhlins și Brembo în ultima vreme pe modelele de top. Se pare că au renunțat la Showa/Nissin - cu carea încercau să meargă și în MotoGP la un moment dat. Pe Africana au mers tot pe Showa. Cam moi suspensiile totuși. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 (editat) Aprilia RSV4 XTrenta. Un gimmick/publicity stunt interesant. Elemente aero direct din MotoGP și 230cp. 100 de exemplare și un preț de 50.000€. Aprilia nu este la singurul experiment de genul. În 2019 au oferit ceva asemănător - RSV4 X; doar 10 exemplare, 225cp și 165kg. Tot 50.000€. Editat Septembrie 3, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 3, 2022 Autor Share Postat Septembrie 3, 2022 Bune la grajdul omului cu dare de mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 Ăsta e suportul de topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 Teoretic o încercare de aripioară spate. Practic, mai mult design. Oricum RSV4 are o coadă foarte frumos sculptată, probabil cea mai frumoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 6, 2022 Autor Share Postat Septembrie 6, 2022 Una din cele mai corecte motociclete primeste niste update-uri binevenite: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 Deci rămâne V2?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 1 hour ago, SenorPink said: Una din cele mai corecte motociclete primeste niste update-uri binevenite: cred că cel mai tare mă râcâie ideea că o roată o să fie tubeless (spate) și una cu cameră (fața). de ce ai face asta? pe lângă faptul că au rămas la roată de 17 pe spate în condițiile în care toată lumea folosește 18. să vezi distracție la căutat anvelopele pentru offroad-ul pentru care au făcut îmbunătățirile. În plus, mi se pare că au plecat din zona de motocicletă corectă pentru un all-rounder și vor să facă din ea un adventure slab. 20 minutes ago, Lucian_M said: Deci rămâne V2?! Măcar rămâne unul din puținele V2-uri de pe piață în zona asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 30 minutes ago, Lucian_M said: Deci rămâne V2?! Asta mare. Deocamdată. 8 minutes ago, bursyllac said: de ce ai face asta? Cost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 (editat) Hatz Johmutzule: https://www.louis.eu/artikel/drive-chains-hpe-525-maintenance-free-rivet-link-included/10017600 A aparut de cumparat si la liber nu numai pe BMW-uri. Edit: imi retrag entuziasmul: https://www.revzilla.com/common-tread/bmws-maintenance-free-m-endurance-chain-put-to-the-test?__cf_chl_tk=GCsfYdHZ55QKomEGGwTzWbXV3_EcOR6Hjv7dIFR6DYs-1662645629-0-gaNycGzNCKU De fapt nu e maintenance free, e low maintenance - expensive. Aia e am avut vise umede pret de cateva minute. Editat Septembrie 8, 2022 de SenorPink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Era o chestiune de timp - nu am citit însă nicăieri feedback pe termen lung. Chiar funcționează? Personal oricum nu-mi ung lanțul, deci chiar m-ar interesa. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 Acum 4 minute, PzKpfW a spus: Era o chestiune de timp - nu am citit însă nicăieri feedback pe termen lung. Chiar funcționează? Personal oricum nu-mi ung lanțul, deci chiar m-ar interesa. Au facut test cei d la Revzilla prin intermediul unuia Long Haul Paul care merge >1000 km/zi. A zis ca a scos 19000 de km de la lantul ala fara sa faca nici nu fel de mentenanta. L-au dat jos si l-au analizat si concluzia a fost ca era lesinat complet si a tebuit schimbat. Singura parte buna a fost ca foaia/pinionul erau in conditii excelente, pare-se datorita ta-C cu care e invelit lantul si care in teorie are frictiune mai mica. Problema e totusi pretul care nu e chiar usor de digerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.