xt600 Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 1 oră în urmă, Bart Bz a spus: Nu te contrazic, dar conform specificațiilor, cu roți de 18 pe spate și 21 pe față și cu ground clearance de 210 mm, mie îmi pare destul de ok pentru off-road destul de serios, pe mâinile cui trebuie. Da. Combinatia de roti spitate 18+21 nu lasa loc de dubii ca este foarte capabila in off si ca este gandita pentru utilizare prelungita in off, dar profilul seii, faptul ca stai in ea, sugereaza ca poate face si partea de touring in conditii foarte bune. Ca si noul V-Strom, de altfel. New Honda CL500: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 Noul SV650 se numește GSX-8S. Aceeași strategie ca la Honda, naked-ul și modelul adventure folosesc aceeași platformă și foarte multe subansamble. GSX-8S primește suspensiile reglabile de pe V-Strom, dar și greutatea excesivă (peste 200kg la plin). Frânele par cât de cât serioase, pentru prima dată pe un SV naked de la Suzuki din clasa asta. În rest chestii uzuale: bord TFT, TC reglabil, hărți motor, quickshifter, etc. Și aici cred că prețul va fi argumentul cel mai puternic. O chestie total stupidă în schimb: stopul este integrat în suportul de număr. Va fi mult mai greu să scapi de oribilitatea aia de băț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 9, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2022 Acum 26 minute, PzKpfW a spus: Noul SV650 se numește GSX-8S. Aceeași strategie ca la Honda, naked-ul și modelul adventure folosesc aceeași platformă și foarte multe subansamble. GSX-8S primește suspensiile reglabile de pe V-Strom, dar și greutatea excesivă (peste 200kg la plin). Frânele par cât de cât serioase, pentru prima dată pe un SV naked de la Suzuki din clasa asta. În rest chestii uzuale: bord TFT, TC reglabil, hărți motor, quickshifter, etc. Și aici cred că prețul va fi argumentul cel mai puternic. O chestie total stupidă în schimb: stopul este integrat în suportul de număr. Va fi mult mai greu să scapi de oribilitatea aia de băț. Ce le mai place designul asta stil insecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 10, 2022 Share Postat Noiembrie 10, 2022 Acum 14 ore, Escanor a spus: Ce le mai place designul asta stil insecta Urate cu spume, si suzeta, si yamaha, pe naked uri. Italienii insa le nimeresc bine de tot ca design. si Kawa, arata mai ok seria z a lor de roadstere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 10, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2022 Și uite că au revenit și cu Nikken: https://www.rideapart.com/news/620985/2023-yamaha-niken-gt-eicma/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 10, 2022 Share Postat Noiembrie 10, 2022 Acum 10 ore, Adrian M. a spus: Italienii insa le nimeresc bine de tot ca design. Hmmm. Îți plac Agusta Rush, sau Brutale? Ducati Multistrada V2, Street fighterul iarasi mi se pare horror... Dar e o chestiune de gusturi, desigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 10, 2022 Share Postat Noiembrie 10, 2022 3 hours ago, Escanor said: Și uite că au revenit și cu Nikken Mild update. Culori, bord TFT și ceva electronică. În rest, Niken GT ca model există de vreo 2 ani. Faptul că nu i-au pus ACC ca lui Tracer 9 cred că spune ceva despre speranțele celor de la Yamaha legate Niken. 2 hours ago, Bart Bz said: Îți plac Agusta Rush, sau Brutale? Ducati Multistrada V2, Street fighterul iarasi mi se pare horror... Adevărat, dar ce ai enumerat tu sunt mai degrabă excepții de la regulă. Italienii știu design. Iar cu Streetfighter nu prea sunt deacord: da, nu arată foarte bine, dar despre ce model din gama super/hyper-naked poți spune că este arătos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 11, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2022 Acum 8 ore, PzKpfW a spus: Mild update. Culori, bord TFT și ceva electronică. În rest, Niken GT ca model există de vreo 2 ani. Faptul că nu i-au pus ACC ca lui Tracer 9 cred că spune ceva despre speranțele celor de la Yamaha legate Niken. Adevărat, dar ce ai enumerat tu sunt mai degrabă excepții de la regulă. Italienii știu design. Iar cu Streetfighter nu prea sunt deacord: da, nu arată foarte bine, dar despre ce model din gama super/hyper-naked poți spune că este arătos? I-au dat mai multe update-uri: TFT nu avea și integrare cu telefonul sau navigație. Quickshifter, cruise control, mânere încălzite. Acum e un pachet bun de touring. Chiar aș fi curios cum merge una d-asta, că nu am avut ocazia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 11, 2022 Share Postat Noiembrie 11, 2022 Dacă ar fi avut furcile pe interior ar fi arătat și el mai decent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 11, 2022 Share Postat Noiembrie 11, 2022 sunt curios de ce pret va avea ...si cate kile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 11, 2022 Share Postat Noiembrie 11, 2022 Acum 14 ore, Bart Bz a spus: Hmmm. Îți plac Agusta Rush, sau Brutale? Ducati Multistrada V2, Street fighterul iarasi mi se pare horror... Dar e o chestiune de gusturi, desigur Agusta, heeeeeeeelll yeaaaah. Arata bestial toate. sexi sexi sexi! Multistrada nu a fost niciodata o moto frumoasa, doar versiunea pikes peak pot spune ca imi place-ajuta coloritul ala rosu alb. Street fighter nu, ca si ala o arde insectoid, cu farul/botul ala ascutit. Acum 2 ore, Escanor a spus: I-au dat mai multe update-uri: TFT nu avea și integrare cu telefonul sau navigație. Quickshifter, cruise control, mânere încălzite. Acum e un pachet bun de touring. Chiar aș fi curios cum merge una d-asta, că nu am avut ocazia... Am avut eu ocazia, iti pot povesti 1 oră în urmă, apriliacluj a spus: sunt curios de ce pret va avea ...si cate kile.... kile, fix cat a avut pana acum. vreo 240 parca? corectie, 263. Pfuu Dar ce ma mir, versysul 1000 2019 avea 258 fara nimic pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 11, 2022 Share Postat Noiembrie 11, 2022 GSX-R 1000 a murit din cauza normelor de poluare din Japonia și UE. Deocamdată. S-ar putea să vină în 2023 (pentru 2024) cu un motor nou, derivat din cel de MotoGP, cu arbore contra-rotativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 11, 2022 Share Postat Noiembrie 11, 2022 Ce uratenii pot sa scoata japonezii zilele astea. SV-ul ala e fix Dacia Spring. V-Strom-ul Sandero Stepway si Transalp-ul Dokker Stepway (si cam la fel de "utile" pe off la cate kg au). Ba chiar Daciile sunt frumoase comparativ cu mobrele astea. Dar sa va las si ceva sa va clatiti ochii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 11, 2022 Share Postat Noiembrie 11, 2022 22 minutes ago, ovi_ice said: si cam la fel de "utile" pe off la cate kg au Și V85 TT-ul din clipul tău e în aceeași categorie - ba poate mai rău V100 ăla chiar arată bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 11, 2022 Share Postat Noiembrie 11, 2022 Pregatiti de runda a doua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 11, 2022 Share Postat Noiembrie 11, 2022 Acum 20 ore, PzKpfW a spus: Adevărat, dar ce ai enumerat tu sunt mai degrabă excepții de la regulă. Italienii știu design Uitându-ma la ce a postat ovi_ice, sunt excepții cele care arată bine. Moto Guzzi pare că în loc de crash bar au pus propriul motor, iar majoritatea Ducati-urilor zici că-s desprinse din Alien. Dar cu toții știm că gusturile sunt diferite, ceea ce, de altfel, e un lucru pozitiv, și, până la urmă, bine că există și că mai avem încă de unde alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 11, 2022 Share Postat Noiembrie 11, 2022 Acum 7 ore, ovi_ice a spus: Ce uratenii pot sa scoata japonezii zilele astea. SV-ul ala e fix Dacia Spring. V-Strom-ul Sandero Stepway si Transalp-ul Dokker Stepway (si cam la fel de "utile" pe off la cate kg au). Ba chiar Daciile sunt frumoase comparativ cu mobrele astea. Dar sa va las si ceva sa va clatiti ochii: Bai, putine motociclete mai sunt frumoase, dar astia chiar sunt smecheri rau pe design. Are si motorul ala aportul lui, dar nici cu restul intregului nu mi-e rusine! Pana si cusaturile de la sei parca arata altfel decat la restul marcilor. Acum 1 oră, ovi_ice a spus: Pregatiti de runda a doua ? Nu, Ducati o dau si ei in benveuri! Nicio legatura cu Guzzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 11, 2022 Share Postat Noiembrie 11, 2022 Ducati mai au ceva motorete frumoase. Panigale arată bine - probabil cel mai arătos superbike. Desert X arată și el bine pe nișa lui. La fel și XDiavel. Nici Hypermotard sau Scrambler nu arată rău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 12, 2022 Share Postat Noiembrie 12, 2022 De la Ducati, Streetfighterul e meh, restul arata f bine (arta as putea zice). Iar Moto Guzzi da clasa pe tot ce inseamna retro/heritage. Lasand la o parte designul, faceti o comparatie si a finisajelor si echipamentelor (suspensii, frane) intre ce ofera italienii (de fapt europenii) si japonezii. Astia din urma vad ca incep sa ceara scoruri de motociclete adevarate, cand ei ar fi trebui sa ramana la gama de pret Dacia, fiindca doar la nivel de Dacie stiu/vor sa produca. Nu as fi facut asemenea afirmatii daca ne-am fi aflat in 2008-2010, dar sa-mi vii tu in 2023 cu asemenea mizerii, chipurile "modele "noi", da-o in p**... Si sa nu zica lumea ca-s hater pe japoneze, cred ca mai au unele modele dezirabile. La Honda, AT-ul mi se pare cea mai mare reusit a lor din ultimii 10 ani, probabil modelul care "i-a scos din groapa" pe segmentul touring Adventure. La Yamaha, Trace-urile mi se par f corecte pe segmentul lor, in special cel de 900. Si japo inca stau bine pe scutere - daca ar fi maine sa-mi cumpar scuter, as alege dintre doar dintre X-Max si Forza, ambele de 300. Ca sa revin la "noutatile" despre care se discuta mai sus, decat Transalp-ul ori V-Strom-ul nou, mai degraba o MTS 950 SH (aceeasi utilitate pe off, dar mult superioara pe asfalt) sau T7/F800GS SH, daca se vrea putin mai mult off (cu disclaimer-ul sa nu aveti mari sperante ca veti face pe ele ce vedeti prin reclame). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 12, 2022 Share Postat Noiembrie 12, 2022 De la ultima criză încoace cel puțin, japonezii s-au (re)orientat spre nișa de motociclete fiabile și abordabile. Nu mai sunt cei care inovează și dictează piața, așa cum o făceau în anii '70-'80-'90. Este o abordare asumată și care funcționează. Încă. Problema este că vin chinezii din spate și intră agresiv pe segmentul ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 12, 2022 Share Postat Noiembrie 12, 2022 Nu am spus că mi-aș lua, ci că estetic, în clasa lor, arată bine. În rest e clar că avem gusturi diferite. Multistrada nu mi se pare o motocicletă frumoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 12, 2022 Share Postat Noiembrie 12, 2022 Puțin cam superficială analiza. E clar că vocea americanilor este cea mai puternică la nivel global, dar design-ul italian este în general recunoscut și apreciat în Europa. Nu este o coincidență faptul că firmele de design italiene sunt recunoscute și contractate în mod curent în industria auto de exemplu. Și nu este o situație recentă. Cât despre Ducati în mod specific (nu am cifre pentru Ferrari), vând cam jumătate din producția totală (aproape 30.000 din ~60.000) doar în Europa (piața americană a avut creștere anul trecut, dar sunt doar pe la 9.000 de unități vândute). Iar cei care cumpără Ducati cumpără, cel puțin parțial, design. Nu prea are sens să asimilezi aprecierea asta cu un context american. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 12, 2022 Share Postat Noiembrie 12, 2022 Nu cred că face nimeni "tigăi" la nivelul ăsta, dar fiecare are abordări diferite. Replica ta denotă în schimb o cultură moto puțin limitată și plină de preconcepții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 12, 2022 Share Postat Noiembrie 12, 2022 10 minutes ago, DesertEagle said: Hmm..., ne plac dar nu toti divinizam troacele pe 2 roti italienesti sau austriece, e loc pentru toate. Personal (dacă te referi la mine) nu divinizez absolut nimic și nu mă interesează mărcile. Mi-aș cumpăra și mâine o japoneză dacă ar fi ceva pe placul meu. Iar dacă am fi fost în anii 90, probabil aș deține una. Faptul că mie nu-mi plac nu le face însă "tigăi". 7 minutes ago, Fcdsn said: * Ce nu spune nimeni nici anul asta și nu au spus nici anul trecut este ca prezenta chinezilor este imensa. S-a mai punctat. Motiv pentru care spuneam că în timp vor începe să mănânce din cota japonezilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 12, 2022 Share Postat Noiembrie 12, 2022 (editat) 29 minutes ago, Fcdsn said: Păcat ca nu mai au nici un 1100 Cred că Euro5 e de vină și acolo. Încet o să omoare toate motoarele desmodue de la Ducati. 29 minutes ago, Fcdsn said: fiindcă are inerție mai mare și cuplu mai mic, din experienta de pe MTS V4. Cuplu mai mic, absolut. Motiv pentru care am spus de la început că Diavelul ăsta va fi un pas înapoi față de cel vechi în ceea ce privește senzațiile. Cu inerția mai mare nu știu însă la ce te referi. 29 minutes ago, Fcdsn said: Akra au o toba superba pt el Păcat că cea standard este absolut oribilă. Cea de la Ducati Performance/Akrapovič o arată bine, dar este absolut nesimțit de scumpă (~5.200€). Îmi pare rău dar mi se pare o insultă un asemenea preț pentru o evacuare. Asta în cazul în care motocicleta în sine are un preț nesimțit (~27.000€). Și este modelul standard. PS - ce s-a întâmplat cu post-urile lui Fcdsn? Editat Noiembrie 12, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.