PzKpfW Postat Noiembrie 16, 2022 Share Postat Noiembrie 16, 2022 BMW a înregistrat deja mărcile R1300GS, R1400GS și M1300GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 16, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2022 Daca va pastra designul asta aproximativ, mie unul mi se pare că arată ca Jeepers Creepers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 16, 2022 Share Postat Noiembrie 16, 2022 (editat) 7 hours ago, PzKpfW said: BMW a înregistrat deja mărcile R1300GS, R1400GS și M1300GS. De aproape jumatate de an. Editat Noiembrie 16, 2022 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 17, 2022 Share Postat Noiembrie 17, 2022 Acum 20 ore, Escanor a spus: Daca va pastra designul asta aproximativ, mie unul mi se pare că arată ca Jeepers Creepers: N are nici o treraba, poate doar parbrizul sa fie apropiat modelului. Nasul ala e pus la misto cel mai probabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 17, 2022 Share Postat Noiembrie 17, 2022 Chestia aia de deasupra blocului de lumini este radarul frontal (se observă și cel din spate, deasupra suportului de număr) și este probabil asemănător cu ceea ce va apărea pe modelul final. Farul în schimb va fi cel mai probabil diferit. Posibil să renunțe la design-ul asimetric. 16 hours ago, DKW said: De aproape jumatate de an. Informații despre R1400GS și M1300GS? Din câte am citit primul ar fi versiunea "Adventure", al doilea o versiunea mai orientată spre offroad (similar modelelor "R" de la KTM). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 17, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 17, 2022 Share Postat Noiembrie 17, 2022 14 minutes ago, Escanor said: Au mai prezentat modelul SuperNEX o dată acum vreo 4 ani. Tot la stadiul de prezentare a rămas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 17, 2022 Share Postat Noiembrie 17, 2022 3 hours ago, PzKpfW said: Informații despre R1400GS și M1300GS? Din câte am citit primul ar fi versiunea "Adventure", al doilea o versiunea mai orientată spre offroad (similar modelelor "R" de la KTM). M-ul s-ar putea sa fie orientat mai stradal, inca nu este nimic cert, probabil se vrea a fi asul din maneca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 20, 2022 Share Postat Noiembrie 20, 2022 DesertX este o motocicletă foarte bună pentru clientul normal de Ducati. Dar am impresia că e limitată de faptul că este de fapt o motocicletă de stradă pe suspensii ceva mai înalte. Nici un motor cu distribuție pe curea și supape desmodromice, derivat dintr-un motor de superbike, nu mi se pare foarte util sau adaptat pentru adventure/offroad mai serios. În același timp, este prima lor tentativă de genul și dacă are succes la public sunt convins că vor investi și o vor îmbunătăți dacă o vor cere clienții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 20, 2022 Share Postat Noiembrie 20, 2022 Acum 38 minute, PzKpfW a spus: o motocicletă de stradă pe suspensii ceva mai înalte. Asta e rețeta suv, speră macaronarii că o să meargă și la 🏍. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 20, 2022 Share Postat Noiembrie 20, 2022 Acum 50 minute, PzKpfW a spus: Nici un motor cu distribuție pe curea și supape desmodromice, derivat dintr-un motor de superbike, nu mi se pare foarte util sau adaptat pentru adventure/offroad mai serios. Toate mobrele adventure au motoare puse și pe variante de moto de stradă. Dacă luam Touaregu de 660, motorul e și pe Tuono cu valențe de superport. Asta spune multe. O motocicletă de off-road ar trebui să respecte regula ATV-urilor, motoare nu foarte puternice dar cu cuplu generos, transmisie variabilă continuă și reductor... Ce e acum pe piață nu-s decât niște SUV-uri, cum zicea și colegu' mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 20, 2022 Share Postat Noiembrie 20, 2022 (editat) Ducati nu prea au motoare mici. Cel mai mic pe care-l au este de 800. Nu prea au cum să facă enduroaice mici și agile. 19 minutes ago, vis-a-vis said: Dacă luam Touaregu de 660, motorul e și pe Tuono cu valențe de superport. Diferența este că blocul respectiv a fost de la început gândit pentru diferitele aplicații. La fel ca și noul motor parallel twin de la Suzuki sau Honda. Motorul ăsta de 937cc de pe DesertX este practic motorul de pe 1098/1198, cu alezajul puțin redus și compresia mărită. Probabil că motorul desmodue (cu care a fost inițial prezentat conceptul DesertX dealtfel) ar fi fost mai adaptat genului ăstui de aplicație, dar ar fi tras în jos cifrele de putere maximă de pe fișa tehnică. DesertX în forma actuală este o Multistrada 950 cu alte suspensii, roți și plastice. Editat Noiembrie 20, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 25, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2022 https://www.cycleworld.com/story/motorcycle-news/bmw-r-12-cruiser-coming-soon/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Noiembrie 25, 2022 Share Postat Noiembrie 25, 2022 Acum 3 ore, Escanor a spus: https://www.cycleworld.com/story/motorcycle-news/bmw-r-12-cruiser-coming-soon/ Deci am avut dreptate cand am afirmat ca R18 e o basina de motocicleta mare si grea care nu are legatura cu R5 asa cum sustineau ei. R12 e o intentie de a corecta prostia facuta cu R18 dar raul a fost deja facut si nu cred ca pot sa mai repare ceva. Acum 50 minute, sasesase a spus: Daca ar face si o versiune care sa semene cu R75-ule din 41... Ar avea succes pe nisa asta de atase cu o reeditare a R75-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2022 Share Postat Noiembrie 25, 2022 1 hour ago, sasesase said: Un R12 ar putea sa taie din multele dezavantaje R1200C a fost fix așa ceva. Și a avut atât de mult succes încât i-a împins pe BMW în afara segmentului de cruiser-e. Ce-i drept, era și urât ca naiba. 1 hour ago, sasesase said: Daca ar face si o versiune care sa semene cu R75-ule din 41... Au deja, se numește R nineT. KTM Duke 790 revine și în Europa. Compatibil A2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Noiembrie 25, 2022 Share Postat Noiembrie 25, 2022 (editat) Prezentare/ test in presa moto franceza. 92 cai, sub 200kg, 7800E. Editat Noiembrie 25, 2022 de exilatu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2022 Share Postat Noiembrie 25, 2022 Pe scurt: preț bun, fiablitate legendară, inovație 0, design funcțional. "Meh". Ăsta ar trebui să fie devizul celor de la Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2022 Share Postat Noiembrie 25, 2022 (editat) Este o platformă modulară și foarte deschisă modificărilor, scrambler-ul fiind doar o variantă. R nineT este modelul de naked cu design retro al seriei R (boxer), celălalt fiind R-ul (varianta mai sportivă). Având în vedere versatilitatea gamei nineT, nu văd unde ar avea loc încă un model clasic/naked neo-retro cu motor boxer. Editat Noiembrie 25, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 25, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2022 Stati usor sa ne intelegem: Sunt 2 variante de R18, 4 subvariante ca sa zic asa. R18 si R18 Classic R18 Transcontinental si R18 Bagger. R18 Classic este foarte misto si duce bine si la drumuri mai lungi, nu este prea grea. Singurul dezavantaj ar fi ca nu se poate inclina prea mult din cauza cilindrilor. Cele despre care spuneti voi ca sunt pentru bosorogi care si le iau sa le tina in vitrina sunt Transcontinental si Bagger. Sunt foarte grele, foarte scumpe. Dau au groaza de briz-brizuri de pe ele dar sunt excesiv de grele ceea ce le face si usor de scapat pe jos de pe loc > costuri de reparatii prohibitive. Dar dupa cum ziceam R18 Classic <= DA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2022 Share Postat Noiembrie 25, 2022 3 hours ago, sasesase said: Poate seria R12 cu multiple subvariante va inlocui aceasta serie, care a avut si are in continuare succes. Să renunțe BMW la un model de succes pentru a-l înlocui cu o derivată a lui R18 care se pare că nu se vinde bine? Puțin probabil. MT-10 nu a fost niciodată o motocicletă arătoasă, dar Yamaha reușește cumva s-o facă din ce în ce mai urâtă. On 11/20/2022 at 7:56 PM, PzKpfW said: DesertX în forma actuală este o Multistrada 950 cu alte suspensii, roți și plastice. Cam asta reiese și din ce spun băieții ăștia. Ducati pregătește un motor monocilindru de 659cc. Cel mai probabil pentru un supermoto (adevărat, hypermotard nu este SM) și un Monster compatibil A2. On 11/20/2022 at 7:56 PM, PzKpfW said: Ducati nu prea au motoare mici. Cel mai mic pe care-l au este de 800. Nu prea au cum să facă enduroaice mici și agile. ...și probabil o variantă mai mică de DesertX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Noiembrie 27, 2022 Share Postat Noiembrie 27, 2022 Un review cu surprize pentru DesertX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 29, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2022 La 27.11.2022 la 21:40, GoodKat a spus: Ai sa ramai uimit de ce obsesie au japonezii fata de Moto Guzzi... Mi-ai luat-o inainte, voiam sa postez si eu asta. Foarte bun reviewul! Aia mai lipsea sa ma roada acum sa vad cum e Desert X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 one way to find out.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 29, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2022 Acum 18 minute, apriliacluj a spus: one way to find out.... Nu e nici un way to find out ca "vine" vremuri grele si Africana cica nu pot sa o dau prea curand ca e luata prin rabla moto. Asa ca piei drace cu tentatia de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 Nu sunt convins că are de ce să-ți pară rău după DesertX. În afară de estetică (subiectiv) nu o văd cu nimic superioară față de CRF 1100L. Motorul de pe Honda e mai bun din toate punctele de vedere față de vechiul L2 Ducati. Apoi mai ai și aspectele practice gen servisare (care intervine mai des) sau lipsa CarPlay/Android Auto. Noi modele de la KTM: 390 Adventure: 390 Enduro Super Adventure S Super Adventure "SMC" (ceva pe stilul Multistrada Pikes Peak, SUV pe 2 roți) Super Adventure "T" (Touring) 990 Adventure (?) 990 Duke (?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.