Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

1 oră în urmă, Bart Bz a spus:

Nu te contrazic, dar conform specificațiilor, cu roți de 18 pe spate și 21 pe față și cu ground clearance de 210 mm, mie îmi pare destul de ok pentru off-road destul de serios, pe mâinile cui trebuie.

Da. Combinatia de roti spitate 18+21 nu lasa loc de dubii ca este foarte capabila in off si ca este gandita pentru utilizare prelungita in off, dar profilul seii, faptul ca stai in ea, sugereaza ca poate face si partea de touring in conditii foarte bune. Ca si noul V-Strom, de altfel. 

New Honda CL500: 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noul SV650 se numește GSX-8S.

 

image.thumb.png.dca310b861e567a39537cff4a4c6e69b.png image.thumb.png.fbaa93f9bc54da132dd95e49e02ca7bc.png image.thumb.png.c09bfe7dfb43c5020c7dd36a19d83877.png image.thumb.png.4405be8f7869d8c6f2d3f95d0003dadb.png image.thumb.png.1d54287347366d56658de712fc5e57c1.png image.thumb.png.6cb6bf1a53288bd8eb204f6d12f61f30.png

 

Aceeași strategie ca la Honda, naked-ul și modelul adventure folosesc aceeași platformă și foarte multe subansamble. GSX-8S primește suspensiile reglabile de pe V-Strom, dar și greutatea excesivă (peste 200kg la plin). Frânele par cât de cât serioase, pentru prima dată pe un SV naked de la Suzuki din clasa asta. În rest chestii uzuale: bord TFT, TC reglabil, hărți motor, quickshifter, etc. Și aici cred că prețul va fi argumentul cel mai puternic.

 

O chestie total stupidă în schimb: stopul este integrat în suportul de număr. Va fi mult mai greu să scapi de oribilitatea aia de băț.

 

image.thumb.png.e51821b05ca03d3d386cb384018053f1.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, PzKpfW a spus:

Noul SV650 se numește GSX-8S.

 

image.thumb.png.dca310b861e567a39537cff4a4c6e69b.png image.thumb.png.fbaa93f9bc54da132dd95e49e02ca7bc.png image.thumb.png.c09bfe7dfb43c5020c7dd36a19d83877.png image.thumb.png.4405be8f7869d8c6f2d3f95d0003dadb.png image.thumb.png.1d54287347366d56658de712fc5e57c1.png image.thumb.png.6cb6bf1a53288bd8eb204f6d12f61f30.png

 

Aceeași strategie ca la Honda, naked-ul și modelul adventure folosesc aceeași platformă și foarte multe subansamble. GSX-8S primește suspensiile reglabile de pe V-Strom, dar și greutatea excesivă (peste 200kg la plin). Frânele par cât de cât serioase, pentru prima dată pe un SV naked de la Suzuki din clasa asta. În rest chestii uzuale: bord TFT, TC reglabil, hărți motor, quickshifter, etc. Și aici cred că prețul va fi argumentul cel mai puternic.

 

O chestie total stupidă în schimb: stopul este integrat în suportul de număr. Va fi mult mai greu să scapi de oribilitatea aia de băț.

 

image.thumb.png.e51821b05ca03d3d386cb384018053f1.png

Ce le mai place designul asta stil insecta 🙄🙄

 

 

FB_IMG_1661930650124.jpg

FB_IMG_1661930658026.jpg

FB_IMG_1661930622326.jpg

FB_IMG_1661930629616.jpg

FB_IMG_1661930619696.jpg

FB_IMG_1661930548670.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Escanor a spus:

Ce le mai place designul asta stil insecta 🙄🙄

Urate cu spume, si suzeta, si yamaha, pe naked uri.

Italienii insa le nimeresc bine de tot ca design. si Kawa, arata mai ok seria z a lor de roadstere.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Adrian M. a spus:

 

Italienii insa le nimeresc bine de tot ca design. 

 

Hmmm. Îți plac Agusta Rush, sau Brutale? Ducati Multistrada V2, Street fighterul iarasi mi se pare horror...

Dar e o chestiune de gusturi, desigur 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Escanor said:

Și uite că au revenit și cu Nikken

 

Mild update. Culori, bord TFT și ceva electronică. În rest, Niken GT ca model există de vreo 2 ani. Faptul că nu i-au pus ACC ca lui Tracer 9 cred că spune ceva despre speranțele celor de la Yamaha legate Niken.

 

2 hours ago, Bart Bz said:

Îți plac Agusta Rush, sau Brutale? Ducati Multistrada V2, Street fighterul iarasi mi se pare horror...

 

Adevărat, dar ce ai enumerat tu sunt mai degrabă excepții de la regulă. Italienii știu design. Iar cu Streetfighter nu prea sunt deacord: da, nu arată foarte bine, dar despre ce model din gama super/hyper-naked poți spune că este arătos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

Mild update. Culori, bord TFT și ceva electronică. În rest, Niken GT ca model există de vreo 2 ani. Faptul că nu i-au pus ACC ca lui Tracer 9 cred că spune ceva despre speranțele celor de la Yamaha legate Niken.

 

 

Adevărat, dar ce ai enumerat tu sunt mai degrabă excepții de la regulă. Italienii știu design. Iar cu Streetfighter nu prea sunt deacord: da, nu arată foarte bine, dar despre ce model din gama super/hyper-naked poți spune că este arătos?

 

I-au dat mai multe update-uri: TFT nu avea și integrare cu telefonul sau navigație. Quickshifter, cruise control, mânere încălzite. Acum e un pachet bun de touring. Chiar aș fi curios cum merge una d-asta, că nu am avut ocazia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Bart Bz a spus:

Hmmm. Îți plac Agusta Rush, sau Brutale? Ducati Multistrada V2, Street fighterul iarasi mi se pare horror...

Dar e o chestiune de gusturi, desigur 

Agusta, heeeeeeeelll yeaaaah. Arata bestial toate. sexi sexi sexi!

Multistrada nu a fost niciodata o moto frumoasa, doar versiunea pikes peak pot spune ca imi place-ajuta coloritul ala rosu alb.

Street fighter nu, ca si ala o arde insectoid, cu farul/botul ala ascutit.

Acum 2 ore, Escanor a spus:

 

I-au dat mai multe update-uri: TFT nu avea și integrare cu telefonul sau navigație. Quickshifter, cruise control, mânere încălzite. Acum e un pachet bun de touring. Chiar aș fi curios cum merge una d-asta, că nu am avut ocazia...

Am avut eu ocazia, iti pot povesti :)
 

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

sunt curios de ce pret va avea

...si cate kile....

kile, fix cat a avut pana acum. vreo 240 parca?

corectie, 263. Pfuu :)

Dar ce ma mir, versysul 1000 2019 avea 258 fara nimic pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce uratenii pot sa scoata japonezii zilele astea. SV-ul ala e fix Dacia Spring. V-Strom-ul Sandero Stepway si Transalp-ul Dokker Stepway (si cam la fel de "utile" pe off la cate kg au). Ba chiar Daciile sunt frumoase comparativ cu mobrele astea.

 

Dar sa va las si ceva sa va clatiti ochii:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, PzKpfW a spus:

 

Adevărat, dar ce ai enumerat tu sunt mai degrabă excepții de la regulă. Italienii știu design

Uitându-ma la ce a postat ovi_ice, sunt excepții cele care arată bine. Moto Guzzi pare că în loc de crash bar au pus propriul motor, iar majoritatea Ducati-urilor zici că-s desprinse din Alien. 

Dar cu toții știm că gusturile sunt diferite, ceea ce, de altfel, e un lucru pozitiv, și, până la urmă, bine că există și că mai avem încă de unde alege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ovi_ice a spus:

Ce uratenii pot sa scoata japonezii zilele astea. SV-ul ala e fix Dacia Spring. V-Strom-ul Sandero Stepway si Transalp-ul Dokker Stepway (si cam la fel de "utile" pe off la cate kg au). Ba chiar Daciile sunt frumoase comparativ cu mobrele astea.

 

Dar sa va las si ceva sa va clatiti ochii:

 

 


 

Bai, putine motociclete mai sunt frumoase, dar astia chiar sunt smecheri rau pe design. Are si motorul ala aportul lui, dar nici cu restul intregului nu mi-e rusine! Pana si cusaturile de la sei parca arata altfel decat la restul marcilor.

Acum 1 oră, ovi_ice a spus:

Pregatiti de runda a doua ? :)

 

 

 


Nu, Ducati o dau si ei in benveuri! Nicio legatura cu Guzzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Ducati, Streetfighterul e meh, restul arata f bine (arta as putea zice). Iar Moto Guzzi da clasa pe tot ce inseamna retro/heritage.

 

Lasand la o parte designul, faceti o comparatie si a finisajelor si echipamentelor (suspensii, frane) intre ce ofera italienii (de fapt europenii) si japonezii. Astia din urma vad ca incep sa ceara scoruri de motociclete adevarate, cand ei ar fi trebui sa ramana la gama de pret Dacia, fiindca doar la nivel de Dacie stiu/vor sa produca.

Nu as fi facut asemenea afirmatii daca ne-am fi aflat in 2008-2010, dar sa-mi vii tu in 2023 cu asemenea mizerii, chipurile "modele "noi", da-o in p**...

 

Si sa nu zica lumea ca-s hater pe japoneze, cred ca mai au unele modele dezirabile. La Honda, AT-ul mi se pare cea mai mare reusit a lor din ultimii 10 ani, probabil modelul care "i-a scos din groapa" pe segmentul touring Adventure. La Yamaha, Trace-urile mi se par f corecte pe segmentul lor, in special cel de 900. Si japo inca stau bine pe scutere - daca ar fi maine sa-mi cumpar scuter, as alege dintre doar dintre X-Max si Forza, ambele de 300.

 

Ca sa revin la "noutatile" despre care se discuta mai sus, decat Transalp-ul ori V-Strom-ul nou, mai degraba o MTS 950 SH (aceeasi utilitate pe off, dar mult superioara pe asfalt) sau T7/F800GS :) SH, daca se vrea putin mai mult off (cu disclaimer-ul sa nu aveti mari sperante ca veti face pe ele ce vedeti prin reclame). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la ultima criză încoace cel puțin, japonezii s-au (re)orientat spre nișa de motociclete fiabile și abordabile. Nu mai sunt cei care inovează și dictează piața, așa cum o făceau în anii '70-'80-'90. Este o abordare asumată și care funcționează. Încă. Problema este că vin chinezii din spate și intră agresiv pe segmentul ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puțin cam superficială analiza. E clar că vocea americanilor este cea mai puternică la nivel global, dar design-ul italian este în general recunoscut și apreciat în Europa. Nu este o coincidență faptul că firmele de design italiene sunt recunoscute și contractate în mod curent în industria auto de exemplu. Și nu este o situație recentă.

 

Cât despre Ducati în mod specific (nu am cifre pentru Ferrari), vând cam jumătate din producția totală (aproape 30.000 din ~60.000) doar în Europa (piața americană a avut creștere anul trecut, dar sunt doar pe la 9.000 de unități vândute). Iar cei care cumpără Ducati cumpără, cel puțin parțial, design. Nu prea are sens să asimilezi aprecierea asta cu un context american.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, DesertEagle said:

Hmm..., ne plac dar nu toti divinizam troacele pe 2 roti italienesti sau austriece, e loc pentru toate.

 

Personal (dacă te referi la mine) nu divinizez absolut nimic și nu mă interesează mărcile. Mi-aș cumpăra și mâine o japoneză dacă ar fi ceva pe placul meu. Iar dacă am fi fost în anii 90, probabil aș deține una. Faptul că mie nu-mi plac nu le face însă "tigăi".

 

7 minutes ago, Fcdsn said:

* Ce nu spune nimeni nici anul asta și nu au spus nici anul trecut este ca prezenta chinezilor este imensa. 

 

S-a mai punctat. Motiv pentru care spuneam că în timp vor începe să mănânce din cota japonezilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

29 minutes ago, Fcdsn said:

Păcat ca nu mai au nici un 1100

 

Cred că Euro5 e de vină și acolo. Încet o să omoare toate motoarele desmodue de la Ducati.

 

29 minutes ago, Fcdsn said:

fiindcă are inerție mai mare și cuplu mai mic, din experienta de pe MTS V4. 

 

Cuplu mai mic, absolut. Motiv pentru care am spus de la început că Diavelul ăsta va fi un pas înapoi față de cel vechi în ceea ce privește senzațiile. Cu inerția mai mare nu știu însă la ce te referi.

 

29 minutes ago, Fcdsn said:

Akra au o toba superba pt el

 

Păcat că cea standard este absolut oribilă. Cea de la Ducati Performance/Akrapovič o arată bine, dar este absolut nesimțit de scumpă (~5.200€). Îmi pare rău dar mi se pare o insultă un asemenea preț pentru o evacuare. Asta în cazul în care motocicleta în sine are un preț nesimțit (~27.000€). Și este modelul standard.

 

PS - ce s-a întâmplat cu post-urile lui Fcdsn?

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...