Sari la conținut

14 Motul Grand Prix of Japan 29.09 - 01.10


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 14 minute, frigider a spus:

gen te superi si pleci, tu fiind la echipa de uzina competitiva.

pai uite ca si panaramei de MV i-a iesit asta si cred ca-i mai iese odata si cu mutarea la Honda :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 475
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

42 minutes ago, ilarionciobanu said:

Pronosticul meu: Martin

Daca MM face click cu Ducati, trece la uzina din 2025, alaturi de Pecco.

Martin va fi sarit iar din schema si va cauta alternative

 

Martín este în momentul de față pilotul cel mai bun pe Ducati și este cu 5 ani mai tânăr decât Márquez.

 

Dacă Ducati îl voiau cu adevărat, îi ofereau cumva un GP24 la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, frigider a spus:

colegii, am o rugaminte, stiu ca e greu dar haideti sa il lasam pe fanul nr 1 al lui MM (BB, cum dracu se da tag?)  sa puna anuntul cu MM la ducati.

:rock:

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

o observatie foarte matura: pentru el e importanta fie care cursa sa fie acolo la lupta cu cei din top iar campionatul e doar a consecinta a acestor curse.

Da,pai inca nu e acolo.Si nu are cum sa fie,de la VR46 care e un fel de Gresini mai rasarit.E foarte ok unde e.

Acum 51 minute, Cavaleru a spus:

se vehiculeaza discutii cu MV cica pt Honda.

Deja MV are probleme cu echipa Aprilia si pare ca se repeta episodul Yamaha, cica nu mai ia masa cu restul echipei de saptamani bune.

 

Daca pleaca MV ar fi sansa lui Q20 sa ghidoneze o Aprilia :D

Desigur....acum si Aprilia e de porc,ca si Yamaha.Toate echipele asteau au ceva cu el :) Labil baiatul rau de tot.Pacat de talentul lui.

 

Q la Aprilia,exact precum am prezis anterior :D...hai ma ca imi iese.Adica sper,in primul rand pt binele lui Q.Ca daca ramane in continuare la Yamaha...vai.

Acum 46 minute, frigider a spus:

baiatu asta trebuie la nebuni bagat.. nu la factory

stiti ca JM era tare suparat si era in discutii cu Yama?

ei bine...nush care de la duc a zis "treaba lui, cu duc se bate la victorie, cu yama? nu cred".

sooo .. si-a bagat mintile-n cap si a stat.

si uite rezultatul.

Mmm,se dovedeste ca avea dreptate MM cu privire la contractul cu uzina nu?

Si cea mai frumoasa palma data lui Ciabatti/Gigi ar fi sa le ia campionatul de sub nas.

:bounce:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acosta la Gas Gas din 2024,alaturi de...Pol.

Deci sa inteleg ca nu au reusit sa il convinga pe Miller sa step down?Pacat.

...si btw serverul merge execrabil sau e doar la mine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Method a spus:

Acosta la Gas Gas din 2024,alaturi de...Pol.

Deci sa inteleg ca nu au reusit sa il convinga pe Miller sa step down?Pacat.

ha? e oficial? ai un link?

 

da merge execrabil serveru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, PzKpfW a spus:

 

Martín este în momentul de față pilotul cel mai bun pe Ducati și este cu 5 ani mai tânăr decât Márquez.

 

Dacă Ducati îl voiau cu adevărat, îi ofereau cumva un GP24 la anul.

acum JM e pe aceeasi moto dar la anul va fi pe model 23?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, frigider said:

acum JM e pe aceeasi moto dar la anul va fi pe model 23?

 

Nu, va fi pe GP24. Cei de la Pramac (și doar ei) au contract pentru motociclete factory-spec.

 

31 minutes ago, Method said:

Acosta la Gas Gas din 2024,alaturi de...Pol.

 

Nu este confirmat, dar așa se pare. Păcat. Augusto Fernández pare mai promițător și a mers mai bine comparativ cu Pol (în cursele în care au concurat amândoi). Probabil constrângeri contractuale complicate ca să scape de Espargaró - care, spre deosebire de Augusto, are contract ferm pe 2 ani.

 

Alegerea de a-l pune pe Acosta la GasGas în loc de echipa oficială este una bună. Are tot timpul să ajungă acolo, eventual chiar din 2025.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, Method a spus:

Acosta la Gas Gas din 2024,alaturi de...Pol.

Deci sa inteleg ca nu au reusit sa il convinga pe Miller sa step down?Pacat.

...si btw serverul merge execrabil sau e doar la mine?

 de unde e informatia asta? nu gasesc pe nici un site de stiri Mgp urmarite de mine :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, therocketscientist1 a spus:

AF37 la Honda? Poate. Nu ar fi neateptat.

 

asa da.

sa 

Acum 33 minute, PzKpfW a spus:

Nu, va fi pe GP24. Cei de la Pramac (și doar ei) au contract pentru motociclete factory-spec.

 

a ok, MM pe 24, am citit aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, frigider said:

a ok, MM pe 24, am citit aiurea.

 

Márquez va merge pe GP23 la Gresini la anul.

 

35 minutes ago, ioio_viola said:

 de unde e informatia asta? nu gasesc pe nici un site de stiri Mgp urmarite de mine :) 

 

Vezi aici (Speedweek). Sursă destul de bună.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

Vezi aici (Speedweek). Sursă destul de bună.

 

da pe astia nu-i urmaresc ca mi-e greu cu germana sa inteleg daca ma atrage titlul articolului sau nu.

 

totusi pare ceva ciudat: AF a terminat mai tot timpul in fata lui PE de la cursa din GBR pana acum. Doar locul 6 din cursa de sprint in Austria a fost PE in fata. poate doar contractul beton a lui PE sa faca diferenta, altfel rezultatele spun altceva...

 

14 Augusto Fernández 11(8) - 14 - 9 - 16 - Ret - 7

23 Pol Espargaró 12 - 16(6) - Ret - Ret - 13 - 15

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

E un scenariu interesant cu Martin la Honda in conditiile enuntate mai sus, dar oare ar da JM ducatiul pe 'onda?

 

Acum 6 ore, frigider a spus:

martin pe duc se bate la campionat.

crezi ca pleaca? 

Daca este sarit iar din schema, l-ar da. Pentru un loc la o uzina.

 

Acum 6 ore, B.B. a spus:

Si daca Martin ia campionatul anul asta??

Chiar daca il ia, ceea ce nu cred, va fi nevoie sa mearga (mult) mai bine sezonul viitor, pana se ia decizia pentru 2025, decat MM si Pecco

 

 

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

 

Martín este în momentul de față pilotul cel mai bun pe Ducati și este cu 5 ani mai tânăr decât Márquez.

 

Dacă Ducati îl voiau cu adevărat, îi ofereau cumva un GP24 la anul.

Este adevarat ceea ce spui. Chiar si asa, Martin trebuie sa se miste mai bine decat Pecco si MM sezonul viitor.

 

Ducati nu-l voia cu adevarat, nu in sensul in care l-au vrut pe Lorenzo. Nu mai sunt in aceeasi situatie.

Printre altele, tine si de startegia de negociere si clauzele din contractul existent al lui MM

Insa, avand deja in ograda un MM revenit la forma veche, datele problemei se schimba mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Mmm,se dovedeste ca avea dreptate MM cu privire la contractul cu uzina nu?

Si cea mai frumoasa palma data lui Ciabatti/Gigi ar fi sa le ia campionatul de sub nas.

mm campeon? Iar?!? Că parcă și anul ăsta îi rupea pe micuți... 🤦‍♂️

Acum 8 ore, Cavaleru a spus:

da merge execrabil serveru

Să luăm naibii niște alune pt 🐿🐿 alea care învârt hardurile! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Geologu said:

va încerca anul ăsta să îi convingă pe macaronari că își merită locul acolo.

 

Cred că i-a convins de ceva vreme. Din păcate a avut un sezon mai slab fix atunci când ar fi avut nevoie de unul bun - anul trecut. Iar Bastianini a mers excepțional de bine. Cu informațiile pe care le aveau atunci, au luat decizia corectă cu Enea. Un an mai târziu, lucrurile stau complet diferit.

 

5 hours ago, ilarionciobanu said:

Insa, avand deja in ograda un MM revenit la forma veche, datele problemei se schimba mult

 

Atât timp cât Martín, Bezzecchi și Bagnaia performează, nu au nevoie de el. Cel puțin la echipa oficială. Motivul cel mai bun pentru care l-ar vrea într-o echipă de-a lor este să nu meargă la concurență (probabil KTM) și să le devină rival.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

mm campeon? Iar?!? Că parcă și anul ăsta îi rupea pe micuți... 🤦‍♂️

Cu o Honda la nivel decent ce crezi ca s-ar fi intamplat?

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Atât timp cât Martín, Bezzecchi și Bagnaia performează, nu au nevoie de el. Cel puțin la echipa oficială. Motivul cel mai bun pentru care l-ar vrea într-o echipă de-a lor este să nu meargă la concurență (probabil KTM) și să le devină rival.

Nu stiu ce sa zic...vezi vorbele lui Chel.Daca le da mucul de pe Gresini ce facem?Ce reactie va avea Gigi?Poate va fi mai rapid,poate nu.Va fi interesant.

 

M-as bucura sa vina MM la Gresini tocmai pt a ne da seama si a avea un "etalon" pt a face o comparatie (foarte relativa dar totusi..) a nivelului pilotilor actuali vs un alien.

Pt ca asa cum e acum...we will never know.Ok - baietii astia sunt super rapizi pe Ducati.

M-am uitat cum mergeau pe ditai ploaia la Motegi - pai frate....nici o batzaiala nici o tresarire,nimic.Motoretele alea au atata downforce incat merg pe sine.Prin comparatie,Honda lui Memelu (si restul motoretelor dealtfel) dansau masiv.

 

De aia zic - ia sa vedem cum merge Memelu vis-a-vis de ei si atunci ne vom face o idee despre nivelul pilotilor de top actuali vs MM atunci cand variabila motoreta e scoasa din ecuatie.Pt ca altfel,cred ca acea motoreta le da asa un edge din toate punctele de vedere incat...

Subliniez - nu am zis ca nu sunt super rapizi cei 3...insa ar fi frumos sa avem ceva cu sa ii comparam.Cum ar fi MM :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu cât de "allien" mai e mm, cred că toate accidentările și pauzele s-au cam adunat pe răboj.

Honda dacă ne uităm în portofoliul lor auto ia niște decizii cel puțin ciudate, nu îmi dau seama dacă aceiași strategi se ocupă și de gama moto și hrc - ei aveau suv/crossover compact înaintea tuturor, l-au scos din producție fix înaintea boom-ului acestui segment, la fel au făcut și cu hibridul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, ENEOS a spus:

Nu știu cât de "allien" mai e mm, cred că toate accidentările și pauzele s-au cam adunat pe răboj.

Ei,daca trece la Gresini vom vedea nu?

 

Acum 14 minute, ENEOS a spus:

Honda dacă ne uităm în portofoliul lor auto ia niște decizii cel puțin ciudate, nu îmi dau seama dacă aceiași strategi se ocupă și de gama moto și hrc - ei aveau suv/crossover compact înaintea tuturor, l-au scos din producție fix înaintea boom-ului acestui segment, la fel au făcut și cu hibridul...

True that.

Febra crossoverelor a trecut pe langa ei,desi ei erau primii care scosesera pe piata asa ceva.Hibrid?Ce hibrid?

Primii au fost Toyota cu Prius din cate imi aduc eu aminte....

In fine.

Cred ca fara MM,Honda se va duce pe o traiectorie descendenta masiva din care isi vor reveni foarte greu.Dar cred ca ei o cam merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, apriliacluj a spus:

lasa, ca in vreo 30-50 de ani o sa-si revina ei! :) :)

exact exact :D

 

Crutchlow din pozitia de pilot de teste despre problemele Yamaha :

 

“We don't need more power. We need a smoother engine,” Crutchlow said.

“Let's say, all the bikes have 300 horsepower. On the exit of any corner you don't use 300 horsepower, you use 200 horsepower. If you want more power [now] you can turn the power up. So, turn the power up - and then you don't exit the corner [as well]…

“We don't need more power. Trust me. I know what the other manufacturers are doing. How many Newton metres [of torque] they are using on the exit of the corner. We are using a lot more and the engine is not smooth. So we need to go in this [smoother] direction.Like the ‘19 bike, you will see the acceleration of the bike. Because at the end of the straight it will be faster because it exits the corner a lot faster. Now we are just spinning."

“I already tested this [2023] engine last year and said the engine would create a problem and now we have the problem.Okay, you [could] fix it with the electronics, but then when you spin more, you go into the traction control, so you end up slower… It needs to come from the engine character.

“I believe we have enough top power at the moment. We can have some more, sure. But I think we have enough. It’s that we don't exit the corner in a good way.”

Crutchlow also tried the longer exhausts rejected by the race riders, which he felt made a minor improvement to the power delivery, but found them 'too quiet'.Quartararo was unimpressed by his first taste of the 2024 M1 engine at the recent Misano test, with further upgrades planned for the Valencia post-race test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, Method a spus:

...... So we need to go in this [smoother] direction.Like the ‘19 bike..........

Aha, aha!! Like the 2019 bike.  Adica aia care avea ADN-ul tribunului (stiu, il urasti, dar asta este) in ea si pe care puteau merge toti pilotii. 

A venit Q si .. ”Poweerr! Powerrr!! Cand spuneam ca frantuzul a pus pe chituci Yamaha, mi-au sarit specialistii in cap. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, xt600 a spus:

Aha, aha!! Like the 2019 bike.  Adica aia care avea ADN-ul tribunului (stiu, il urasti, dar asta este) in ea si pe care puteau merge toti pilotii. 

A venit Q si .. ”Poweerr! Powerrr!! Cand spuneam ca frantuzul a pus pe chituci Yamaha, mi-au sarit specialistii in cap. 

ai urmarit sezonul trecut o cursa?

sa vezi cum trecea duc de yama pe liniile drepte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...