Sari la conținut

17 OR Thailand Grand Prix


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 227
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 14 ore, damager a spus:

Si eu cred la fel. 

Este in acest moment pilotul de pe grila, sau era, cu cea mai agresiva si eficienta franare cf datelor date de Brembo. In general cei cu franarile excesive sunt afectati de schimbarile de presiune. Probabil, ca sa nu scada sub limita, au crescut presiunea in pneu, si el si-a pierdut feelingul.

Dar na, nu prea poti sa te intelegi cu haiteri de aici, care vad doar conspiratii si manevre.

Nu mai tin minte de cand s-a instituit aceasta regula dimpreuna cu warning'urile/penalizarile de rigoare...Catalunya?sau mai tarziu?

Whatever.De pe la jumatatea sezonului,cam asa,perioada care coincide oarecum cu scaderea de forma a lui Pecco.

E o teorie buna,insa are niste detalii care nu coincid : Pecco rupea pe quali,era cam tot timpul in primii 3,insa acum in a 2a jumatate a sezonului au fost vreo 2 dati cand nu a reusit Q2,decum first row.Si nu cred ca se monitorizeaza presiunea in guma in quali.Deci....teoria cu pierdutul feelingului in cursa,ok,dar si in quali?Acolo ce face?

 

Teoria mea e ca Pecco a avut un big scare in Catalunya cand a trecut KTM'ul peste picioarele lui,si poate l-a afectat.

Coincidenta sau nu,de atunci parca a lasat-o o idee mai moale.Nu pot sa il condamn pt asta pt ca intradevar a fost un big scare,eu l-am vazut cu ambele picioare fracturate acolo.E un miracol faptul ca a scapat fara vreo urmare serioasa.Cine isi mai aduce aminte de Shoya Tomizawa,a fost cam la fel,doar ca la viteza mai mare si impactul mai dur.Dar oricum....urat.

 

Iar pe partea cealalata,mi se pare ca JM de la San Marino incoace e fastest tot timpul.Ca a balbait-o el de vreo cateva ori si a si gresit de vreo 2 ori - true.Dar ca si viteza e the man to beat,tot timpul ca sa castigi trebuie sa treci de el.Si asta face mult.

Acum 4 ore, frigider a spus:

Anu viitor o sa fie bomba cu Acosta si mm pe moto decenta.

Acosta mai are.Ii trebuie minim 1 an de acomodare.E bun,dar nu chiar asa de bun.

Memelu insa clar va merge avion...marea mea intrebare este - la cat de bine arata acest GP23,la anul Memelu se bate sau nu pt titlu?

 

 

Si iarasi silly season - dupa ce se pare ca HRC a rupt discutiile cu Oli (care era prim candidat dar a cerut prea multi bani si sefii HRC s-au enervat),se pare ca acum Luca Marini e dat ca aproape mutat la HRC in 2024.

Mi se pare ca Luca Marini arata din ce in ce mai bine,ultimul gp a mers exceptional zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

.....se pare ca acum Luca Marini e dat ca aproape mutat la HRC in 2024.....

pffff, asta ar fi bomba sezonului :) :)

_____________

MotoGP. Honda meets Luca Marini, but Fabio Di Giannantonio remains on pole

 

vom vedea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Nu mai tin minte de cand s-a instituit aceasta regula dimpreuna cu warning'urile/penalizarile de rigoare...Catalunya?sau mai tarziu?

Whatever.De pe la jumatatea sezonului,cam asa,perioada care coincide oarecum cu scaderea de forma a lui Pecco.

E o teorie buna,insa are niste detalii care nu coincid : Pecco rupea pe quali,era cam tot timpul in primii 3,insa acum in a 2a jumatate a sezonului au fost vreo 2 dati cand nu a reusit Q2,decum first row.Si nu cred ca se monitorizeaza presiunea in guma in quali.Deci....teoria cu pierdutul feelingului in cursa,ok,dar si in quali?Acolo ce face?

 

Teoria mea e ca Pecco a avut un big scare in Catalunya cand a trecut KTM'ul peste picioarele lui,si poate l-a afectat.

Coincidenta sau nu,de atunci parca a lasat-o o idee mai moale.Nu pot sa il condamn pt asta pt ca intradevar a fost un big scare,eu l-am vazut cu ambele picioare fracturate acolo.E un miracol faptul ca a scapat fara vreo urmare serioasa.Cine isi mai aduce aminte de Shoya Tomizawa,a fost cam la fel,doar ca la viteza mai mare si impactul mai dur.Dar oricum....urat.

 

Iar pe partea cealalata,mi se pare ca JM de la San Marino incoace e fastest tot timpul.Ca a balbait-o el de vreo cateva ori si a si gresit de vreo 2 ori - true.Dar ca si viteza e the man to beat,tot timpul ca sa castigi trebuie sa treci de el.Si asta face mult.

Acosta mai are.Ii trebuie minim 1 an de acomodare.E bun,dar nu chiar asa de bun.

Memelu insa clar va merge avion...marea mea intrebare este - la cat de bine arata acest GP23,la anul Memelu se bate sau nu pt titlu?

 

 

Si iarasi silly season - dupa ce se pare ca HRC a rupt discutiile cu Oli (care era prim candidat dar a cerut prea multi bani si sefii HRC s-au enervat),se pare ca acum Luca Marini e dat ca aproape mutat la HRC in 2024.

Mi se pare ca Luca Marini arata din ce in ce mai bine,ultimul gp a mers exceptional zic eu.

Ce nu iei in calcul sunt modificariile care le tot face la mobra pentru a merge cu presiunea in pneuri.

Pe de alta parte au si fost declaratii dupa vacanta ca isi cauta feelingul pe fata, si ma intrebam ce s-a schimbat. Si asta se schimbare... presiunea... nu am facut legatura pana cand nu a zis colegu mai sus. 
chestii din asta cu m-a calcat pe picior si de aia merge prost nu le cred. Nu a fost asa grav pe cat putea fi, a zis-o si el. S-a recuperat, si asta se vede in curse, dar ce nu se mai vede sunt franariile lui adanc in viraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Din câte au anunțat anul trecut, Bastianini are contract pe 2 ani. Dacă nu are clauze dure de performanță, cam greu să-l mute, mai ales pe o motocicletă de generație anterioară. La Pramac ar fi teoretic posibil.

depinde mult ce contract are intradevar, parca toti cei 4 piloti sunt platiti de uzina si ai lu Lenovo si ai lu Pramac, poate o sa faca rocada intre ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, damager a spus:

Ce nu iei in calcul sunt modificariile care le tot face la mobra pentru a merge cu presiunea in pneuri.

Pe de alta parte au si fost declaratii dupa vacanta ca isi cauta feelingul pe fata, si ma intrebam ce s-a schimbat. Si asta se schimbare... presiunea... nu am facut legatura pana cand nu a zis colegu mai sus. 
chestii din asta cu m-a calcat pe picior si de aia merge prost nu le cred. Nu a fost asa grav pe cat putea fi, a zis-o si el. S-a recuperat, si asta se vede in curse, dar ce nu se mai vede sunt franariile lui adanc in viraj.

Nu exclud.Tot ce se poate.

Repet nu înțeleg de ce nu merge la fel atunci în quali unde presiunea nu e monitorizata.

Sau după Missano și acel test s-a schimbat în vreun fel motoreta într-un fel care îl face pe Pecco mai slow pe un tur și pe JM mai rapid...

Pt ca indiscutabil JM e fastest per tur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi mai știți când l-au întrebat pe Rossi ce are el în + sau suntețipreatineri? Iar răspunsul lui a fost "due palle cosi!" arătând spre prohab. Adică "două biluțe uite-atât!".

Dpmdv cam asta are și Martinatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Din câte au anunțat anul trecut, Bastianini are contract pe 2 ani. Dacă nu are clauze dure de performanță, cam greu să-l mute, mai ales pe o motocicletă de generație anterioară. La Pramac ar fi teoretic posibil.

 

image.thumb.png.f8c63789b0b2a2856851928719b486da.png

 

Din cauza acestui papagal echipa Ducati Lenovo a ajuns pe locul 3 la constructori.

Culmea!! Este cea care ofera motoare si tehnicieni primelor doua echipe din clasament. 😮

 

 

La Honda in locul lui Marcel ii doresc sa ajunga! Sa vada cum e acolo 'pe jos' ✌️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 minutes ago, nike said:

Din cauza acestui papagal echipa Ducati Lenovo a ajuns pe locul 3 la constructori.

 

A absentat la mai bine de jumătate din curse din cauza problemelor medicale, iar prima accidentare (și cea mai gravă) nu a fost deloc din vina lui. Este absurd ceea ce spui. A fost o combinație de factori: nici Bagnaia nu a mers exemplar (prea multe căzături) și mai ales Ducati nu au fost în stare să-l înlocuiască în atâtea etape de absență (9 din 17).

 

25 minutes ago, nike said:

Este cea care ofera motoare si tehnicieni primelor doua echipe din clasament.

 

Celor două echipe cu adevărat independente le oferă doar motociclete - și de generație veche. Cam atât. Tehnicieni doar la Pramac sunt de la Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Nu exclud.Tot ce se poate.

Repet nu înțeleg de ce nu merge la fel atunci în quali unde presiunea nu e monitorizata.

Sau după Missano și acel test s-a schimbat în vreun fel motoreta într-un fel care îl face pe Pecco mai slow pe un tur și pe JM mai rapid...

Pt ca indiscutabil JM e fastest per tur.

Posibil si asta, dar prea mare coincidenra cu presiunea, forta de franare si incercarea diferitelor gume pe fata la Bag. JM cu alt stil, axat pe iesire pare ca e mai putin afectat. Cine stie, din pmdv e bine ca avem bataia in campionat, sper sa ia JM titlul, de la anul eu cred ca va fi mult mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

A absentat la mai bine de jumătate din curse din cauza problemelor medicale, iar prima accidentare (și cea mai gravă) nu a fost deloc din vina lui. Este absurd ceea ce spui. A fost o combinație de factori:

 

Din cauza prbl medicale s-a tras pe fese si cand vorbea cu cineva din echipa incepea cu AU-AU. 🙈

In conditiile in care dupa ce Bezz s-a accidentat, a fost dus la clinica unde si-a bagat un surubel si la care a mai umblat cu dinamometrica la el dupa prima cursa. Uite-te la el ca merge sontac, dar merge!

 

Sunt atatia piloti care au avut astfel de accidentari (Lorenzo) doar ca asta a facut din tantar-armasar.

Aia de la Ducati stiau de accidentare, de aceea nu au adus cursa de cursa alti piloti, pentru ca se asteptau la asta sa revina.

 

 

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

nici Bagnaia nu a mers exemplar (prea multe căzături) și mai ales Ducati nu au fost în stare să-l înlocuiască în atâtea etape de absență (9 din 17).

 

Reminder, dupa ce #63 a fost calcat de Binder a revenit in baston. Nu a castigat cursa, nu mai e cel mai bun dar in cursa de aici a incercat sa ii depaseasca pe cei doi in ultimul tur. Si-a dat interesul chiar daca altii de pe aici nu-l vad decat "ordine de echipa"

 

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

Celor două echipe cu adevărat independente le oferă doar motociclete - și de generație veche. Cam atât. Tehnicieni doar la Pramac sunt de la Ducati.

 

Cu alte cuvinte mecanicii echipei VR46 au venit de la Yamaha si d-aia merge pianul ala asa prost?!:clap:

Contractele pe care le au nu sunt doar la nivel de carene cu motoare si roti. Mecanicii aia sunt scoliti la Ducati si cam viseaza ordinea suruburilor, altfel mobrele se transformau in cate o oala cu suruburi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai gandit vreodata ca bilele de la gatul lui Quacalaro sunt purtate ca in cazul in care se afla in frunte sa le rupa si cei din spate sa alunece pe ele? 👀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ENEOS a spus:

Voi mai știți când l-au întrebat pe Rossi ce are el în + sau suntețipreatineri? Iar răspunsul lui a fost "due palle cosi!" arătând spre prohab. Adică "două biluțe uite-atât!".

Dpmdv cam asta are și Martinatorul.

True true.Martinator are cohones,asta e clar.S-a vazut la batalia cu Q din India - acolo Pecco l-ar fi lasat sa se duca linistit,NU,JM s-a batut la rupere cu un rider clar mai rapid si a luat niste riscuri foarte mari (acea depasire la limita pe exterior cu intrare pe sub Q...) pt a castiga...5 puncte?4?Acolo s-au vazut oole.

Dar si nitel de lipsa de creier.Lipsa de brains a lui JM s-a vazut si la Motegi - desi un outcome perfect favorabil lui JM,el isi terminase gumele si era sitting duck,ar fi luat-o rau de la Pecco si MM.Acolo la brains mai are Martinatorul de lucrat.Dar e inca tanar,e ok.

Pecco le calculeaza,are stapanire de sine si le gandeste mult mai bine.

 

Marele atu al lui Rossi e ca avea si cohones DAR si creier.Oho.

Imi aduc aminte de multe depasiri foarte riscante - dau exemplu pe cele renumite - cea la Lorenzo din Catalunya 2009 si cea la Stoner de la Laguna Seca 2008 - desi e penibil cand fanii giallo recurg la acele depasiri pt a ilustra (si injosi indirect) prestatiile lui Stoner/Lorenzo in bataliile lor cu Rossi care nu se rezuma doar la acele momente,cu toate astea sunt un exemplu scoala de balls+brains la Rossi.De ce : pt ca intradevar (dupa cum au zis si cei 2 "depasiti" la acea vreme),sunt super-mega riscante si periculoase,DAAAR din moment ce i-au iesit si nu a lovit pe nimeni (aviz MM),inseamna ca omul a calculat-o bine si stia ce face.Si mai ales ca,executand acele bravade,la fel ca Senna,Rossi a obtinut un ascendent moral (cel putin in fata lui Stoner,Lorenzo era prea puternic psihic pt asa ceva),ascendent moral care a contat pe parcursul sezonului.So...tribunul - very very smart guy.Balls ca balls,dar nu asta era atuul lui principal.

Acum 1 oră, damager a spus:

....sper sa ia JM titlul, de la anul eu cred ca va fi mult mai greu.

JM se poate duce doar in sus.

Si Pecco poate progresa,intradevar.Dar...vorba lui Enzo Ferrari : "poti sa inveti un pilot sa nu mai strice masinile,dar nu poti sa inveti un pilot slow sa fie rapid".Se poate aplica si aici : JM poate invata sa fie mai finut,mai inteligent in curse,dar Pecco nu stiu daca poate "invata" sa fie atat de rapid ca JM.

Titlul la anul? - cred ca totul depinde de MM si adaptarea/performanta lui pe GP23.Tind sa ii dau crezare lui Chel - va fi formidabil pe acel Ducati.Ok,si la MM sunt niste semne de intrebare - sa nu i se puna iarasi "ceata rosie" pe ochi odata ce simte ca se poate bate la podiumuri din nou...

Oricum 2024 va fi un an interesant :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, nike a spus:

 

Din cauza prbl medicale s-a tras pe fese si cand vorbea cu cineva din echipa incepea cu AU-AU. 🙈

In conditiile in care dupa ce Bezz s-a accidentat, a fost dus la clinica unde si-a bagat un surubel si la care a mai umblat cu dinamometrica la el dupa prima cursa. Uite-te la el ca merge sontac, dar merge!

 

Sunt atatia piloti care au avut astfel de accidentari (Lorenzo) doar ca asta a facut din tantar-armasar.

Aia de la Ducati stiau de accidentare, de aceea nu au adus cursa de cursa alti piloti, pentru ca se asteptau la asta sa revina.

 

 

 

Reminder, dupa ce #63 a fost calcat de Binder a revenit in baston. Nu a castigat cursa, nu mai e cel mai bun dar in cursa de aici a incercat sa ii depaseasca pe cei doi in ultimul tur. Si-a dat interesul chiar daca altii de pe aici nu-l vad decat "ordine de echipa"

 

 

Cu alte cuvinte mecanicii echipei VR46 au venit de la Yamaha si d-aia merge pianul ala asa prost?!:clap:

Contractele pe care le au nu sunt doar la nivel de carene cu motoare si roti. Mecanicii aia sunt scoliti la Ducati si cam viseaza ordinea suruburilor, altfel mobrele se transformau in cate o oala cu suruburi ;)

 

Eu nu stiu cat de multe cunostinte medicale ai tu sau de unde ai tu informatiile astea despre cum se plangea Bastianini in boxa.

 

Dar sunt convins ca habar n-ai ce inseamna o factura de omoplat, cum se poate trata sau ce perioada de recuperare necesita.

 

In cazul in care nu stii cum arata oasele umarului iti atasez o poza:

image.thumb.png.cbe84adee68d2c852923c0c3b7466e7d.png

 

Omoplatul ala tine toata mana in pozititie dupa cum vezi in poza,  iar de el sunt atasati multi din muschii spatelui. In aceeasi poza vezi si Humerusul pe care l-a avut MM rupt si clavicula franta cu care a concurat Bez dar si Marini a avut clavicula rupta si a avut performante mult mai slabe si o perioada de recuperare  mai lunga. Ghici de ce, pentru ca fracurile difera de la caz la caz, iar organismul si puterea de recuperare  difera si ele de la individ la individ.

 

Cred ca ai vazut ce se intampla cand grabesti o revenire pe pista dupa o accidentare grava, cazul lui MM.

 

Fracturile de clavicula sunt mult mai usor de tratat si revenit pe pista in conditie de peste 90%

 

Peco n-a avut nimic rupt doar vanatai again faci niste comparatii.. iar Peco a revenit dupa o saptamana pe pista pt ca accidentarea lui a fost in cursa mare de duminica, deci pana vineri a avut timp de fizioterapie.

Acum 33 minute, Method a spus:

Titlul la anul? - cred ca totul depinde de MM si adaptarea/performanta lui pe GP23.Tind sa ii dau crezare lui Chel - va fi formidabil pe acel Ducati.Ok,si la MM sunt niste semne de intrebare - sa nu i se puna iarasi "ceata rosie" pe ochi odata ce simte ca se poate bate la podiumuri din nou...

Oricum 2024 va fi un an interesant :)

 

la cum a mers MM week-endul trecut parea ca nu mai sufera de pacla rosie, s-a depasit elegant, a facut si o salvare ca in zilele bune, e cred, sper ca s-a mai cizelat, chiar sunt curios ce ne rezerva sezonul viitor, dar nici cu actualul nu mi-e rusine.

 

JM merge superb foarte putine greseli, extrem de rapid, ultima cursa a aratat ca poate merge si gestiona gumele.

 

Eu nu-s fanul lui ca imi aduce aminte de Lorenzo :)

 

Cred ca vom asista la primul titlu mondial al unui pilot care calareste un Ducati al unei echipe private.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, nike a spus:

Din cauza acestui papagal echipa Ducati Lenovo a ajuns pe locul 3 la constructori.

Locul 3 la echipe as zice eu. Constructorul Ducati a luat deja coronita pe anul acesta.

Acum 1 oră, nike a spus:

Te-ai gandit vreodata ca bilele de la gatul lui Quacalaro sunt purtate ca in cazul in care se afla in frunte sa le rupa si cei din spate sa alunece pe ele? 👀

:)))))))

Acum 35 minute, Cavaleru a spus:

Cred ca vom asista la primul titlu mondial al unui pilot care calareste un Ducati al unei echipe private.

Primul pilot de la o echipa privata care castiga titlul in era MotoGP.

A reusit sa faca treaba Gigi cu cotetul italian. Si-a facut deja loc in istorie, dar uite ca mereu mai e cate ceva de scris in dreptul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, therocketscientist1 a spus:

Primul pilot de la o echipa privata care castiga titlul in era MotoGP.

 

Nu e Rossi cu Nastro Azzuro Honda? din cate imi aduc aminte era echipa privata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

19 minutes ago, Cavaleru said:

 

Nu e Rossi cu Nastro Azzuro Honda? din cate imi aduc aminte era echipa privata.

https://www.motogp.com/en/news/2023/07/14/un-pilote-satellite-peut-il-etre-champion-du-monde-en-2023/433705

"Will we see a first Independent Team rider claim the MotoGP™ crown since Rossi? There’s every chance it can happen this year. "

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Titlul la anul? - cred ca totul depinde de MM si adaptarea/performanta lui pe GP23.Tind sa ii dau crezare lui Chel - va fi formidabil pe acel Ducati.Ok,si la MM sunt niste semne de intrebare - sa nu i se puna iarasi "ceata rosie" pe ochi odata ce simte ca se poate bate la podiumuri din nou...

Oricum 2024 va fi un an interesant :)

 

SI eu la ce crezi ca m-am gandit? Sunt mai multi oameni cu experienta care-l dau un adversar de temut, lasandu-i la o parte pe haiteri de pe forum.

Pe langa asta, toti il da-ti mort pe Bag, dar nu e chiar asa, in conditii dificile el obtine rezultate bune, daca isi recapata feelingul o sa vedem fix invers, pe JM alergand la 1-2 s de Bag.

Dupa mine, anul viitor, vad MM, JM, Bag, Bes luptandu-se la victorii. 

In coditii speciale, BB, AE si Vin in functie de track se vor lupta sus....va fi mult mai greu.

 

Singura necunoscuta pt mine ramane MM cu echipa Gresini, sa aibe un vibe bun....eu aici vad riscuri mai mari decat adaptarea lui MM la mobra, care cred ca va fi naturala....il avem exemplu pe AM....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Lup69 a spus:

 

https://www.motogp.com/en/news/2023/07/14/un-pilote-satellite-peut-il-etre-champion-du-monde-en-2023/433705

"Will we see a first Independent Team rider claim the MotoGP™ crown since Rossi? There’s every chance it can happen this year. "

Da exact. deci am zis bine.

 

D-aia am mentionat ca JM are sansa de a fii primu cu un ducati privat, chiar daca spec A, chiar daca cu ingineri de la ducati dar tot e echipa privata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...