Jump to content

Down Case


Constantin
 Share

Recommended Posts

Cutie posterioara joasa tot incerc de cativa ani! Cu cea de 17 l circul de cca 1 an montata pe Honda CB 500 X.

Cea de fata permite o casca integrala. Am mutat nr mai sus cu putin. La 120 km/h, fara probleme. Au mers masini de politie in spate. Fara reactie. Acum incap 5 casti integrale pe X Max-ul 300.

Nu fac recomandari. Evit cutiile laterale desi sunt frumoase si fac impresie. Dar incape o casca/ cutie, deci in Bucuresti, stai la rand cu cei pe 4 roti!

TimePhoto_20231118_161508.jpg

TimePhoto_20231119_153128.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, chopperman a spus:

Intotdeauna m-am intrebat, daca as avea 5 casti cu mine, unde le-as pune.....

:goodposting:  :lol:

 

Eu mă întreb când va ceda eșafodajul, cutia de jos e susținută de doar 2 montanți verticali și întreaga construcție pare firavă, plus că în general suporturile de topcase au o sarcină limitată pe care o pot susține.

Link to comment
Share on other sites

e interesanta solutia

 

si eu folosesc foarte mult scuterul ca si caraus pt ca nu ma omor cu plimbatul cu masina prin trafic.

 

1-2 chingi un pic de inginerie si gata carausu.

 

In pozele de mai jos veti vedea cutia de la un scaun de la ikea, un aspirator de 25l, un circular pt taieri inclinate si un dulap de 10x5cm de 3m taiat in 2 , Dau exemplele astea pt ca incarcat cu pungi de cumparaturi sau materiale de constructii nu se vad :)

IMG_20210608_190416.thumb.jpg.f74ba188cffd1776e3cbdec43c23eb61.jpgIMG_20230811_151018.thumb.jpg.724fb486b81ce18994e8d7018b91c903.jpgIMG_20230706_171317.thumb.jpg.0d1c40dc33e50f55d8a63f1a2a784abe.jpgIMG_20231115_154111.thumb.jpg.a12709f6dda67b656ec9445ba59b11c7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 34 minute, Cavaleru a spus:

In pozele de mai jos veti vedea cutia de la un scaun de la ikea, un aspirator de 25l, un circular pt taieri inclinate si un dulap de 10x5cm de 3m taiat in 2

Credeam că toate astea deodată! Pfff, ești la juniori mici, și nici 5 căști n-ai avut pe el...

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 minute, megamotoreta a spus:

Numarul de inmatriculare se poate muta in spate,chiar pe topcase. Si s-ar face loc liber pt al treilea topcase.

:))))))))))))))

ca nu erau destule 2. sa fie 3!

 

Eu zic mai bine sa facem un maaare topcase, si sa i montam roti si un motor de scuter. Mi se pare contraproductiva abordarea, cum montam tot mai multe topcaseuri, cand de fapt ar trebui invers-cum facem un topcase cu scuter :))))))))

Link to comment
Share on other sites

Am vazut multe inventii in viata asta, dar asa ceva domle' :)). Deci nici nu am cuvinte. Eu cred ca Domnul Constantin i-a batut pe multi cu chestia asta. Sunt curios ce zic cei de la Yamaha. Bat palma la un brevet? Dar Glovo?

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 47 minute, Patrick_M a spus:

Am vazut multe inventii in viata asta, dar asa ceva domle' :)). Deci nici nu am cuvinte. Eu cred ca Domnul Constantin i-a batut pe multi cu chestia asta. Sunt curios ce zic cei de la Yamaha. Bat palma la un brevet? Dar Glovo?

 

E veche, avea deja facuta inventia pe 2 motorete. acu a facut si pe scuter.

 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Adrian M. said:

E veche, avea deja facuta inventia pe 2 motorete. acu a facut si pe scuter.

 

A legat 2 motorete cu un topcase? Of, nu pot sa tin pasul cu inventiile astea. Eu merg tot pe mana la inapoiatii aia de la Givi.

Link to comment
Share on other sites

Partea de rezistenta se rezolva simplu! Importante sunt incercarile privind posibila reducere a sarcinii pe roata fata! Se reduce cert,  dar procentul de reducere este destul de mic astfel incat la o rampa ca la Brebu sa nu se simta la viraje? Incercam si mai vedem.

E adevarat ca nu respectam sarcina in topcase. La cea din poza este de 3 kg. Daca accidental esti nevoit sa o depasesti, se pot pune elemente tensionate, de avarie!

.

TimePhoto_20231120_111942.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pot sa intreb si eu care e adevaratul motiv? Am inteles ca nu puneti case-uri lateral pentru suplete in trafic, dar pentru ce atata putere de carat, daca sunt doar 3 kg? Daca e un exercitiu de inginerie, da, e bun, dar in practica, 3 kg pot sta jos la picioare. Ca doar nu o sa fie polistiren de 3 kg. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 55 minute, Patrick_M a spus:

A legat 2 motorete cu un topcase? Of, nu pot sa tin pasul cu inventiile astea. Eu merg tot pe mana la inapoiatii aia de la Givi.

un fel de van dam pe motorete/topcaseuri :)))))))))) in spagat, se stie :))))

 

top.thumb.jpg.4af061a5976696bb4687cd7c6e2251bd.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Constantin a spus:

Partea de rezistenta se rezolva simplu! Importante sunt incercarile privind posibila reducere a sarcinii pe roata fata! Se reduce cert,  dar procentul de reducere este destul de mic astfel incat la o rampa ca la Brebu sa nu se simta la viraje? Incercam si mai vedem.

E adevarat ca nu respectam sarcina in topcase. La cea din poza este de 3 kg. Daca accidental esti nevoit sa o depasesti, se pot pune elemente tensionate, de avarie!

.

TimePhoto_20231120_111942.jpg

 

Montati un topcase si in fata si se rezolva cu sarcina pe roata fata. Sau macar un portbagaj, ceva, cum sunt scuterele astea utilitare. Ia uite ce frumusete:

 

image.thumb.png.7967c9757acec1bb03ffab73454e5bc9.png

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 33 minute, l.u.v a spus:

Dar un singur topcase reglabil Shad SH 58 nu ajunge?

https://www.shad.es/de/shad-world/produkte/koffer/topcases/sh58x/c17r160/

E adevărat ca este mare mai ales când este deschis maxim, dar decât să te complici cu fiare și alt topcase..


Unde poti pune doua topcase-uri este pacat sa pui unul expandabil.

Link to comment
Share on other sites

Acum 53 minute, l.u.v a spus:

Dar un singur topcase reglabil Shad SH 58 nu ajunge?

https://www.shad.es/de/shad-world/produkte/koffer/topcases/sh58x/c17r160/

E adevărat ca este mare mai ales când este deschis maxim, dar decât să te complici cu fiare și alt topcase..

 Nu e bun, nu incap 4 casti in el. Si nu stii cand ai nevoie sa ai 4 casti la tine.

Link to comment
Share on other sites

Toate discutiile astea sterile sunt doar pentru ca legislatia romaneasca are o lacuna zdravana: autorizarea montarii unui "cui" de remorcare pentru un vehicul pe doua roti...asa s-ar rezolva toate super simplu, cu o remorcuta...Subiect arhidezbatut ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...