Sari la conținut

20(finala) Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 528
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

poti sa detaliezi ca nu inteleg 

faza e asa:

1. brusc Digia a inceput sa miste.

2. unul din englezi a zis ca nu e din senin, ca a vb cu Carchedi aia, ingineru lu Digia si Carchedi ala a zis ceva de genu:

"stiind ca Digia pleaca am zis sa ne jucam cu setarile, sa iesim din intervalele 'impuse' de ducati, ca ducati vrea ca toti pilotii sa mearga in cam aceeasi parametri", ca sa aiba echipa factory mai multe date probabil etc. 

si au schimbat ei niste setari si ghici ce: Digia a inceput sa dea coxXx.

 

De-aia eu zic ca daca se duce la Mooney si ..revine la setarile 'impuse' de ducati, iar va merge prost.

Plus ca nu mai e Carchedi aia cu el.

 

Pare ca e deranj mare cu acele setari pt ca pana nu s-a decis ca Digia pleaca, nu au iesit din ele.

Acum 13 minute, Cavaleru a spus:

numai el sa nu fii.

 

era la 7 puncte frate. sapte.

 

 

oi fi eu un om mic, as vrea sa cada Peco si sa iasa JM ca prea a avut ghinion cursa trecuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca limitarile alea "impuse / recomandate" de ducati sa fie legate de fiabilitatea motorului si sa nu fie dus peste limitele calculate de ei?

 

si ca acum ca mai erau 2-3 curse sa fii trecut peste acele limitari? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Cavaleru a spus:

E posibil ca limitarile alea "impuse / recomandate" de ducati sa fie legate de fiabilitatea motorului si sa nu fie dus peste limitele calculate de ei?

 

si ca acum ca mai erau 2-3 curse sa fii trecut peste acele limitari? 

 

mai, nu suna asa.

imi pare rau ca nu am scos bucata aia de clip cand a zis ala ce au vorbit.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puțin probabil să fie vorba de limite ale motorului. Mai degrabă valori de setup (poziții de subcomponente, geometrie, suspensii, etc.) sau de electronică.

 

9 minutes ago, Cavaleru said:

si ca acum ca mai erau 2-3 curse sa fii trecut peste acele limitari? 

 

Pentru că nu mai aveau nimic de pierdut. Este foarte greu de făcut un setup bun la un prototip de GP, te poți regăsi foarte repede într-o zonă în care nu mai funcționează nimic (mai ales la Ducati se pare, care are o fereastră de exploatare redusă). Apoi trebuie să iei totul de la 0, iar asta este timp pierdut - timp foarte prețios într-un weekend de cursă, mai ales de anul ăsta când există și cursă de sprint.

 

De aceea se folosesc baze de setup testate din sezoanele trecute sau din sesiuni de teste, care se modifică relativ puțin, în funcție de preferințele fiecărui pilot în parte. Despre acel tip de "limite" este vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, apriliacluj a spus:

imaginea lui inca se vinde bine, vin sponsorii cu gramada

Imaginea lui din ultima perioadă

2012316933_MarcMarquezHondaMotoGP2021.thumb.jpg.4f7e81b3526804d402579cffa7373379.jpg

ar putea atrage sponsori din domeniul agregatelor de balastieră, cu niște reclame deștepte poate și de la cei cu bentonită (nisip de pisică)! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, frigider a spus:

+ material de campion 

Ca ți place sau nu.

Nu tre sa-mi placa mie :)

 

aici, la materialul de campion insa am cateva semne de intrebare...

la Moto 3 a luat un titlu dupa vreo 4 ani

la Moto 2 nu a facut nimic

la MotoGP in primul si al doilea an a facut ilustra performanta sa iasa de doua ori pe locul 9 la general, cu mentiunea ca anul trecut fara victorie..., multe abandonuri, inconstant, mediocru, etc...

in fine, anul asta a puscat niste victorii cu cea mai buna mobra..., eu zic ca, daca avea asa stofa de campion, avea deja titlul in buzunar de vreo 2-3 etape..

my2c

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, ENEOS a spus:

Imaginea lui din ultima perioadă

2012316933_MarcMarquezHondaMotoGP2021.thumb.jpg.4f7e81b3526804d402579cffa7373379.jpg

ar putea atrage sponsori din domeniul agregatelor de balastieră, cu niște reclame deștepte poate și de la cei cu bentonită (nisip de pisică)! :lol:

Lubrifiante cu grinda cum stai? Mai ai loc de scrijelit? Parca în week-endul trecut nu a căzut Marcel🤔

Acum 17 minute, apriliacluj a spus:

Nu tre sa-mi placa mie :)

 

aici, la materialul de campion insa am cateva semne de intrebare...

la Moto 3 a luat un titlu dupa vreo 4 ani

la Moto 2 nu a facut nimic

la MotoGP in primul si al doilea an a facut ilustra performanta sa iasa de doua ori pe locul 9 la general, cu mentiunea ca anul trecut fara victorie..., multe abandonuri, inconstant, mediocru, etc...

in fine, anul asta a puscat niste victorii cu cea mai buna mobra..., eu zic ca, daca avea asa stofa de campion, avea deja titlul in buzunar de vreo 2-3 etape..

my2c

 

Si asa mediocru cum e/a fost ii suflă-n ceafă campeonului en-titre, merelui campion. Îți dai seama ce campion e ala de ii sufla-n ceafa un neica nimeni de la o echipa de client 🤦‍♂️

Editat de danypop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yepp, imi dau seama....

Clar, ca in golden era al Motogpului, nici Pecco nu pupa vreun titlu...

PS. Pecco nu se apropie dpmdv de Biaggi sau Pedrosa

Poate pe acolo la nivelul lui Dovi sau Melandri..., dar cu "timing" favorabil, atat din punct de vedere al mobrei, cat si din punct de vedere al adversarilor mai slabi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, apriliacluj said:

cat si din punct de vedere al adversarilor mai slabi...

 

Márquez, Binder sau Quartararo ar fi adversari serioși, dar diferența de performanță dintre motocicletele lor și Ducati este prea greu de depășit. Despre primul din listă ne vom edifica sezonul viitor.

 

45 minutes ago, apriliacluj said:

la Moto 3 a luat un titlu dupa vreo 4 ani

la Moto 2 nu a facut nimic

la MotoGP in primul si al doilea an a facut ilustra performanta sa iasa de doua ori pe locul 9 la general, cu mentiunea ca anul trecut fara victorie..., multe abandonuri, inconstant, mediocru, etc...

 

Da, dar la Moto3 a câștigat autoritar titlul în al 4-lea an. La Moto2 a avut podiumuri din primul an și victorii din al doilea. Iar la MotoGP a reușit 4 pole-uri și o victorie ca rookie.

 

Nici mie nu-mi este simpatic neapărat, dar talent clar are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu cred că există niciun criteriu de obligativitate. Sunt îndrumări din partea celor de la Ducati, motocicleta lor funcționând doar pe o anumită plajă îngustă de setări.

Curios este ca atunci cand Diggia a iesit din "plaja ingusta de setari" recomandata de constructor a inceput sa aibe rezultate spectaculoase.  O fi doar o coincidenta... :D Cum coincidenta este si faptul ca JM a avut probleme cu pneul tocmai intr-o cursa decisiva de la finalul campionatului.  Tot coincidenta este si faptul ca tocmai dupa cursa de sprint a aceleiasi etape, eminenta sa Jiji isi muta fizicul pana in boxa Pramac, pentru a felicita din inima echipa si pilotul care le da batai de cap.. Coiniccdente peste coincidente. ;) 

Acum 8 ore, Method a spus:

......,pe JM il condamn

Poate nu ar trebui sa il condamni... prea multe coincidente.... Stii cum se spune: masa castiga intotdeauna. Stim cine este masa in acest caz. :) 

Acum 4 ore, frigider a spus:

faza e asa:

1. brusc Digia a inceput sa miste.

2. unul din englezi a zis ca nu e din senin, ca a vb cu Carchedi aia, ingineru lu Digia si Carchedi ala a zis ceva de genu:

"stiind ca Digia pleaca am zis sa ne jucam cu setarile, sa iesim din intervalele 'impuse' de ducati, ca ducati vrea ca toti pilotii sa mearga in cam aceeasi parametri", ca sa aiba echipa factory mai multe date probabil etc. 

si au schimbat ei niste setari si ghici ce: Digia a inceput sa dea coxXx.

 

De-aia eu zic ca daca se duce la Mooney si ..revine la setarile 'impuse' de ducati, iar va merge prost.

Plus ca nu mai e Carchedi aia cu el.

 

Pare ca e deranj mare cu acele setari pt ca pana nu s-a decis ca Digia pleaca, nu au iesit din ele.

numai el sa nu fii.

Declaratiile alea clarifica multe aspecte din bucataria Ducati. Parerea mea, dupa ce am citit articolul, este ca cei care au mers in parametrii impusi, au sfarsit prost in clasament. Cei care au mers impotriva indicatiilor de la "centru" au avut rezultate foarte bune. Suspectez ca JM a fost unul. Probabil si Bezz pana in India.. dupa care se pierde in multime. Nu cred ca caderea in anonimat din ultimele curse este coincidenta,  intre timp, Diggia merge cu alte setari si ... upss.. nu mai este ratusca cea urata. Si, dupa cum spuneam mai sus... intr-o cursa decisiva pentru titlul 2023, JM nu se regaseste... MM chiar spunea ca mergand in spatele lui atatea tururi, nu il recunostea. Si uite asa, Peco, un pilot lipsit de orice stralucire va avea doua titluri in palmares. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta dintre cei doi o expune cel mai bine Oxley

 

https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/qatar-motogp-insight-bad-tyres-and-bad-behaviour-in-the-desert/

Bagnaia was all serenity, like he has Valium running through his veins. After the sprint he told us he’d had a dud tyre without telling us he’d had a dud tyre.

 

“As soon as I opened the throttle I was sliding a lot, spinning a lot – it was different to the rest of the weekend,” he said. “It can happen, we were unlucky it happened in a race.”

 

Martin was much less diplomatic after the grand prix. And understandably, because while Bagnaia lost a potential extra seven points in the sprint, Martin lost a potential extra 17 in the GP.

 

“You saw at the start I had a big spin, so you can understand what happened – the rear tyre wasn’t working OK,” said the former Moto3 world champion, who got so sideways when he dumped the clutch that he nearly lost control. “I’m really disappointed the championship is being decided by a bad tyre. I struggled a lot: I couldn’t stop the bike, I couldn’t turn, I couldn’t open the throttle, it was like riding in wet conditions.”

Editat de ioio_viola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

aici, la materialul de campion insa am cateva semne de intrebare...

 

la Moto 3 a luat un titlu dupa vreo 4 ani

la Moto 2 nu a facut nimic

la MotoGP in primul si al doilea an a facut ilustra performanta sa iasa de doua ori pe locul 9 la general, cu mentiunea ca anul trecut fara victorie..., multe abandonuri, inconstant, mediocru, etc...

in fine, anul asta a puscat niste victorii cu cea mai buna mobra..., eu zic ca, daca avea asa stofa de campion, avea deja titlul in buzunar de vreo 2-3 etape..

my2c

La JM sunt putin subiectiv pt ca sunt fan,insa am mai spus - reia declaratia lui dupa ce a luat titlul la moto3 si a explicat cat de greu i-a fost sa patrunda in aceasta lume a campionatului mondial de moto viteza el fiind de fapt un descult si taica-su ipotecandu-si aparatamentul samd samd.A avut multe probleme baiatul pana a reusit sa iasa la suprafata.In timp ce Pecco a venit elegant pe o filiera finuta.

La moto2 a facut progrese si incepuse sa castige,probabil in al 3lea an ar fi atacat titlul.

La motogp tot timpul a fost ultra mega fast.Si motoreta a contat,insa e (probabil) cel mai rapid pilot din grila.Ne-am putea elucida daca le-am da si lui Q si MM un GP23 :)

 

Insa compara cu contracandidatul direct vezi ce iti da :

Bagnaia,elevul nr.1 al Academiei VR46 a concurat la moto3 tot 4 ani reusind nimic.Dupa aceste uimitoare fapte de arme,a fost ridicat la moto2 ghici la ce echipa - Sky VR46,ce coincidenta.Unde intradevar,no hate there,a luat titlul la bataie mare cu Oli,cu Binder pe 3 (deci chiar nu pot spune ca nu a fost in companie selecta).Dupa aceea,italiano vero plus protejat al tribunului si exponent de seama al Academiei,a semnat cu Ducati venind pe filiera deja cunoscuta - intai Pramac (unde a facut absolut nimic,ba chiar a mers dezastruos as zice),apoi la Ducati Factory,unde a mers bine,ajutat zic eu masiv atat de aceste motorete Ducati care sunt din 2021 incoace nr.1,cat si de probabil cea mai buna echipa din paddock.

 

Nici unul din ei nu e stelar,nu e alien (la alieni eu ii bag pe cei cativa care au schimbat sportul - Rossi,Stoner,Lorenzo,Pedrosa,MM),dar sunt piloti material de campion mondial.

JM e inca neexperimentat in acest "exercitiu" al atacarii campionatului mondial si iata ca nu isi poate tine cumpatul,mai are de lucrat la psihic.

Bagnaia se pare ca anul asta,mai ales de la jumatate incolo,a inceput sa fie imperturbabil.Vad putin din sangele rece al lui Dovi la el.Dar la fel ca si Dovi,parca totusi ii lipseste ceva,acele 0.1-0.2 sutimi si acea agresivitate acel plus de performanta si de curaj pe care il au toti campionii mondiali.

Vom vedea la anul cand vine etalonul cum se compara cei 2 cu el.

Acum 51 minute, ioio_viola a spus:

Diferenta dintre cei doi o expune cel mai bine Oxley

 

Bagnaia was all serenity, like he has Valium running through his veins.

 

Martin was much less diplomatic

Perfect spus.Sunt si personalitati diferite : Bagnaia e destul de introvertit,de interiorizat - si cand se bucura o face frumos,sa nu supere,si cand are probleme sau are issues/clashes cu alti competitori nu se repede sa arunce cu acuzatii etc.Omul e finut.Repet,imi aduce aminte de Dovi,desi Dovi chiar daca nu ii critica pe oponenti fatis,era de multe ori foarte ironic la adresa lor,Bagnaia nici macar atat.Cum a zis "JM m-a lovit de 2 ori,asta deschide noi posibilitati"- partz.Vai ce amenintare.

 

JM pe partea cealalta,e prototipul extrovertitului - loveste,da din maini pleaca prost da din cap tipa in casca plange se zbate,lesina dupa cursa,etc.Declaratii nu mai zic "ma doare in fiund de prietenii lui Bagnaia,michelin mi-au compromis campionatul,nu ne-au batut pe pista (implicand complot etc),nu mai zic de cele vechi daca isi mai aduce aminte de inceputul sezonului unde spumega tot la gura dupa ce MM l-a lovit la Portimao "sa il penalizeze drastic,periculos, e inadmisibil" (stai ma nene ca a gresit o franare,nu ti-a dat intentionat peste capau ca Aleix),tacand insa chitic dupa ce 2 runde mai tarziu la Cota a facut exact ce a facut MM si l-a imprastiat pe AM si pe la vreo 170kmh.Nici macar scuze nu si-a cerut atunci.

E oarecum scuzabil JM pt ca,dupa cum am zis mai sus,a venit de jos de tot si probabil a acumulat foarte multe frustrari si probabil va mai acumula destule pana sa ajunga sa ia un titlu,iar comparativ Pecco a avut un parcurs mult mai usor.Mai e si problema educatiei,care pana la urma tot la bani si la clasa sociala se reduce...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Cavaleru a spus:

E posibil ca limitarile alea "impuse / recomandate" de ducati sa fie legate de fiabilitatea motorului si sa nu fie dus peste limitele calculate de ei?

 

si ca acum ca mai erau 2-3 curse sa fii trecut peste acele limitari? 

 


Si eu cred la fel ca cel mai probabil se refera la harti de motor, etc... 

nu ai cum sa impui reglaje referitoare la suspensii, geometrie, etc..

pilotii au stiluri diferite, greutati diferite, unul franeaza mai tare, altul merge mai tare pe viraje. Pana la urma fiecare echipa are un specialist ohlins in boxa.

e suficient sa va uitati la mobra lui  JM si la cea a lui Bag sa vedeti diferente la fata, e mult mai ridicata a lui Bag.

 

probabil ca sunt niste limitari pt sistemele de blocare a suspensie, si unele pt motor. 
dar deh, teoria conspiratiei face discutiile mai intresante p'aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Debate rages over “conspiracy theory” of Jorge Martin’s tyre criticism

Mi se pare ca se bat campii cu gratie.Vorba lui Oxley,si Bagnaia a dat de inteles ca a patit cam acelasi lucru in sprint si nu s-a inflamat nici el nici altcineva.

Ok - daca problema persista si la alti rideri inseamna ca Michelin nu are un proces de fabricatie cu probleme la controlul calitatii...ceea ce ar fi foarte grav.Dar m-as mira ca un constructor de asemenea talie,si mai ales pt gumele dintr-o competitie de asemenea nivel sa greseasca asa.

 

Normal ca nu stim nici unul ce s-a intamplat,putem teoretiza doar despre asta,insa eu tind sa cred explicatiile lui Marcel care a zis ca e un cumul de factori si a lasat sa se inteleaga ca depinde foarte mult de rider daca guma se comporta in specificatii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...