Sari la conținut

1. Qatar Airways Grand Prix of Qatar


Postări Recomandate

Honda poate sa-i ofere marea cu sare cu tot, nu cred ca e interesat :)

Yamaha n-o sa-i ofere nimic, si nici el nu s-ar duce acolo

cu Aprilia nu stiu care e chimia intre ei

KTM e marele semn de intrebare zic eu...., cum Binder obtine rezultate bunicele, MM poate ar face minuni, vom vedea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 472
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

KTM e marele semn de intrebare zic eu

mobra aia pare ca trebuie 'fortata' sa mearga. fix pe stil MM.

sa vedem cum evolueaza treaba, sa nu ne pierdem speranta dupa 1 etapa.

omul inca invata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, B.B. a spus:

Si daca ar fi fost Pramac de ce nu s-a dus cand i s-a oferit din prima contract pe 2 ani acolo. Atunci nu stia de Acosta si toate celelalte optiuni? (o sa zici iar dovada, da, multiple surse au relatat ca a avut pe masa contract de 2 ani cu Pramac si a refuzat spunand ca vrea doar 1 an) 

Nu s-a dus la Pramac pentru un contract de 2 ani pentru ca dupa sezonul 2025 ar fi fost iar liber de contract, cand toti ceilalti piloti ar fi avut contract pana in 2026. Risca sa ramana pe afara. Asa a obtinut un contract pe un an la Gresini, ca sa poata fi pe piata transferurilor cu toti ceilalti, carora le expira contractul la finele sezonului 2024. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

 

a semnat pe un an ca sa aibe mai multe optiuni deschise pentru 2025, ghidon la lenovo nu cred ca primeste. d-asta zic, cea mai buna sansa/oportunitate pt el va fii Pramac pt 2 ani, daca ceilalti producatori nu-i ofera nimic..

Fara nici un fel de subiectivism din partea mea dar nu are sens. Logic vorbind putea sa fie acum la Pramac fara sa se mai complice cu Gresini si mobra 2023.

Mai e ceva acolo ce noi nu stim, dar vom afla.

Si iar.. a face afirmații hotărâte despre o situație despre care nu ai informații din interior mi se pare un pic exagerat.

Tie ti se pare ca nu va fi primit la Factory ptbca esti biased.. dar nu ai de unde sa stii ce vrea Ducati. Plus ca mai e viitorul, daca MM va merge tot anul așa cum a început atunci sansele lui de a merge la echipa Ducati cresc considerabil.

Iar argumente de genul "de ce ar lua doi piloti buni/se supara Pecco" nu stau in picioare. Voi mereu uitati ca aceste echipe sunt um business si nimeni nu e batut in cuie nicaieri, e dorinta companiei de a face bani care dictează tot. 

Acum 4 minute, xt600 a spus:

Nu s-a dus la Pramac pentru un contract de 2 ani pentru ca dupa sezonul 2025 ar fi fost iar liber de contract, cand toti ceilalti piloti ar fi avut contract pana in 2026. Risca sa ramana pe afara. Asa a obtinut un contract pe un an la Gresini, ca sa poata fi pe piata transferurilor cu toti ceilalti, carora le expira contractul la finele sezonului 2024. 

Evident ca de asta.

Dar asta nu înseamnă ca dupa 1an de Gresini va semna pt inca doi cu Pramac. Ca apoi din 2027 sa faca ce? El trebuie sa bata fierul acum cat e cald. Dacă in 2025 nu prinde contract de uzina in 2027 nici atât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bă cât suspans! Nici n-o să pot dormi la noapte că nu știu ce face crashquez la anu'! În schimb s-ar putea să dorm liniștit la curse dacă vor fi la fel de palpitante ca asta...

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, B.B. a spus:

Fara nici un fel de subiectivism din partea mea dar nu are sens. Logic vorbind putea sa fie acum la Pramac fara sa se mai complice cu Gresini si mobra 2023.

Mai e ceva acolo ce noi nu stim, dar vom afla.

Si iar.. a face afirmații hotărâte despre o situație despre care nu ai informații din interior mi se pare un pic exagerat.

Tie ti se pare ca nu va fi primit la Factory ptbca esti biased.. dar nu ai de unde sa stii ce vrea Ducati. Plus ca mai e viitorul, daca MM va merge tot anul așa cum a început atunci sansele lui de a merge la echipa Ducati cresc considerabil.

Iar argumente de genul "de ce ar lua doi piloti buni/se supara Pecco" nu stau in picioare. Voi mereu uitati ca aceste echipe sunt um business si nimeni nu e batut in cuie nicaieri, e dorinta companiei de a face bani care dictează tot. 

Evident ca de asta.

Dar asta nu înseamnă ca dupa 1an de Gresini va semna pt inca doi cu Pramac. Ca apoi din 2027 sa faca ce? El trebuie sa bata fierul acum cat e cald. Dacă in 2025 nu prinde contract de uzina in 2027 nici atât.

 

nu am afirmat nicaieri ca eu detin adevarul absolut si ca stiu ce se va intampla.

mi-am dat cu parerea pe ceea ce cred eu si pe logica pe care o vad eu. 

nu s-a dus la Pramac ca avea oferta doar cu 2 ani. Si el vrea ca in 2025 sa fie cu mai multe oferte pe masa. multor piloti li se termina contractele la sf lui 2024, de la KTM, de la Aprilia si de la Lenovo si pramac, astea sunt cele mai imp echipe, chiar daca sunt 4 putem spune ca e sfanta treime.

am zis ca va merge la Pramac ca e una din cele mai bune optiuni daca nu primeste ghidon la Lenovo (explic mai jos cum vad eu lucrurile). motoreta cea mai noua generatie, ca si cea factory dar cu mai putin support de uzina. dar pe care il va compensa probabil si din talentul lui MM

explica atunci tu de ce s-a grabit ducati sa ii dea lui Peco contract pe 2 ani inainte de prima a cursa a sezonului.

Peco se vrea sa fie vioara intai pt viitorul lui Ducati.

JM e un pilot rapid tanar, crescut de ducati si s-a investit timp in el si resurse. in 2022 l-a batut Bastianini pentru ca fost inconstant in sezonul care conta pt postul la echipa de Uzina. Asta l-a motivat si sezonul urmator si-a dat coate cu peco pana in ultima cursa. Pustiu e ambitios si nu stiu cat de dispusi sunt ducati sa-l piarda dar sunt convins ca Aprilia s-ar bucura sa-l aibe in echipa.

 

putem sa facem x scenarii evident fiecare are si vede perspectiva lui. 

 

Ce cred eu e ca Lenovo se fereste de MM din considerente financiare si ca are perspective de piloti mai tineri. e drept ca nu sunt stelari ca MM dar acesta are o varsta, la anu are 32... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, B.B. a spus:

 

Dar asta nu înseamnă ca dupa 1an de Gresini va semna pt inca doi cu Pramac. Ca apoi din 2027 sa faca ce? El trebuie sa bata fierul acum cat e cald. Dacă in 2025 nu prinde contract de uzina in 2027 nici atât.

Nu zici rau ce zici, dar locurile la echipele de uzina sunt putine si unele sunt deja vizate. De pilda, Q este in discutii cu Aprilia. Un loc la KTM este al lui Binder, celalalt se pregateste pentru Acosta. Ducati.. greu sa puna mana pe locul ala, nu atat pentru ca nu ar putea obtine performantele care sa il recomande, ci pentru ca tine mult de politichia si nationalismul lui Jiji. Daca se intoarce la Honda acum, nu a rezolvat nimic. La Yamaha nu are ce cauta, pentru ca samuraii de la Iwata au declarat cat se poate de clar ca nimeni din familia Marquez nu va calca vreodata pe la ei. Asa ca daca exclude din start o echipa de client (Pramac, Gas Gas, Trackhouse Racing), isi reduce mult sansele la un ghidon pentru 2025. Oke.. acum trebuie sa mai avem in vedere o variabila foarte importanta in politica transferurilor: Dorna! Dorna nu prea isi permite luxul sa renunte la serviciile lui MM si nici sa ajunga la o echipa fara perspective. Asa ca, foarte probabil, va chema bosii echipelor de uzina la negocieri, ca sa caute solutii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, ENEOS a spus:

Bă cât suspans! Nici n-o să pot dormi la noapte că nu știu ce face crashquez la anu'! În schimb s-ar putea să dorm liniștit la curse dacă vor fi la fel de palpitante ca asta...

sa vezi daca ia camp ce cosmaruri o sa ai :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, xt600 a spus:

Nu zici rau ce zici, dar locurile la echipele de uzina sunt putine si unele sunt deja vizate. De pilda, Q este in discutii cu Aprilia. Un loc la KTM este al lui Binder, celalalt se pregateste pentru Acosta. Ducati.. greu sa puna mana pe locul ala, nu atat pentru ca nu ar putea obtine performantele care sa il recomande, ci pentru ca tine mult de politichia si nationalismul lui Jiji. Daca se intoarce la Honda acum, nu a rezolvat nimic. La Yamaha nu are ce cauta, pentru ca samuraii de la Iwata au declarat cat se poate de clar ca nimeni din familia Marquez nu va calca vreodata pe la ei. Asa ca daca exclude din start o echipa de client (Pramac, Gas Gas, Trackhouse Racing), isi reduce mult sansele la un ghidon pentru 2025. Oke.. acum trebuie sa mai avem in vedere o variabila foarte importanta in politica transferurilor: Dorna! Dorna nu prea isi permite luxul sa renunte la serviciile lui MM si nici sa ajunga la o echipa fara perspective. Asa ca, foarte probabil, va chema bosii echipelor de uzina la negocieri, ca sa caute solutii...


de la anul mai vine un producator in MotoGP. Poate acolo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

33 minutes ago, damager said:

de la anul mai vine un producator in MotoGP. Poate acolo :)

 

Eu în continuare nu sunt convins. Sper să greșesc. Dacă se întâmplă ceva ar trebui să aflăm oficial în următoarele câteva luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

 

nu am afirmat nicaieri ca eu detin adevarul absolut si ca stiu ce se va intampla.

mi-am dat cu parerea pe ceea ce cred eu si pe logica pe care o vad eu. 

nu s-a dus la Pramac ca avea oferta doar cu 2 ani. Si el vrea ca in 2025 sa fie cu mai multe oferte pe masa. multor piloti li se termina contractele la sf lui 2024, de la KTM, de la Aprilia si de la Lenovo si pramac, astea sunt cele mai imp echipe, chiar daca sunt 4 putem spune ca e sfanta treime.

am zis ca va merge la Pramac ca e una din cele mai bune optiuni daca nu primeste ghidon la Lenovo (explic mai jos cum vad eu lucrurile). motoreta cea mai noua generatie, ca si cea factory dar cu mai putin support de uzina. dar pe care il va compensa probabil si din talentul lui MM

explica atunci tu de ce s-a grabit ducati sa ii dea lui Peco contract pe 2 ani inainte de prima a cursa a sezonului.

Peco se vrea sa fie vioara intai pt viitorul lui Ducati.

JM e un pilot rapid tanar, crescut de ducati si s-a investit timp in el si resurse. in 2022 l-a batut Bastianini pentru ca fost inconstant in sezonul care conta pt postul la echipa de Uzina. Asta l-a motivat si sezonul urmator si-a dat coate cu peco pana in ultima cursa. Pustiu e ambitios si nu stiu cat de dispusi sunt ducati sa-l piarda dar sunt convins ca Aprilia s-ar bucura sa-l aibe in echipa.

 

putem sa facem x scenarii evident fiecare are si vede perspectiva lui. 

 

Ce cred eu e ca Lenovo se fereste de MM din considerente financiare si ca are perspective de piloti mai tineri. e drept ca nu sunt stelari ca MM dar acesta are o varsta, la anu are 32... 

Eu cred ca Ducati s-au grăbit sa semneze cu Pecco pentru a-i demonstra ca el este preferatul si increderea lor in el este la cote maxime. Totodată prin asta ii pot inchide gura in orice moment in cazul in care al doilea pilot este adus si nu este pe placul lui sau s-ar simti amenințat de prezența lui. Sa fim seriosi, pe oricine ar aduce tot nu o sa-i convină lui Pecco. Si nu, nu vor aduce o momâie. 

La orice comentariu al lui Pecco raspunsul ar fi: cu tine deja am semnat pe 2ani, ai tot suportul nostru tot ce trebuie sa faci este sa mergi bine.

Al doilea pilot nu are cum sa fie o momâie, trebuie sa-l privim si ca backup.. in caz ca orice se întâmplă cu Pecco, accident, etc ei vor fi asigurați ca au încă un pilot bun.

Spunea cineva ca cei doi de la Ducati se vor bate intre ei si al treilea de la Pramac va lua titlul. Incorect.. daca cei doi Lenovo vor merge bine vor alterna locurile 1 si 2 iar cel de la Pramac va fi constant pe locurile 3-4.. deci pe final de sezon batalia se va da intre cei doi. Locul 3 are puncte putine, si cu cat sint mai buni cei de la factory cu atat mai mult un alt pilot nu va pupa locurile 1 si 2.

De ex acum in 2023 daca Enea nu s-ar fi accidentat si ar fi mers similar cu Pecco, ar mai fi avut Martinel vreo șansă sa se bată la titlu? No way.

Legat de Martin la Ducati...eu sincer nu văd, daca l-ar fi vrut l-ar fi luat in locul lui Enea..acum brusc s-ar suci, ar părea inconstanti. Mie JM sub toate politețurile mi se pare un ghimpe in coasta Ducati de care abia vor sa scape.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

Eu în continuare nu sunt convins. Sper să greșesc. Dacă se întâmplă ceva ar trebui să aflăm oficial în următoarele câteva luni.

Nici eu☺️... mi-i se pare ireal, dar se tot plimba zvonuri prin anumite cercuri. Ziceam si eu asa, sa mai amestec lucrurile daca MM deja a semnat cu Ducati☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, apriliacluj a spus:

Mai face cateva curse de astea cum a facut acum in Qatar si nu mai prinde loc nici macar  la Moto3!! :)

N-are legatura - daca a semnat,contractul e contract - de la anul se ridica la Pramac in gp.

Acum 13 ore, Cavaleru a spus:

Morbi nu face pui la Pramac ..

 

a semnat pe un an ca sa aibe mai multe optiuni deschise pentru 2025, ghidon la lenovo nu cred ca primeste. d-asta zic, cea mai buna sansa/oportunitate pt el va fii Pramac pt 2 ani, daca ceilalti producatori nu-i ofera nimic..

:agree:

 

Acum 12 ore, apriliacluj a spus:

KTM e marele semn de intrebare zic eu...., cum Binder obtine rezultate bunicele, MM poate ar face minuni, vom vedea

Repet - KTM e locked : BB are contract si pe 2025 and beyound,iar Beirer a dat semne clare ca vrea sa il ridice pe Acosta de la anul la factory.

Plus ca dupa cum am mai zis - nu cred ca arde de nerabdare MM sa schimbe (iar) motoreta.

Acum 10 ore, B.B. a spus:

Si iar.. a face afirmații hotărâte despre o situație despre care nu ai informații din interior mi se pare un pic exagerat.

:lol:

...cine vorbeste - cel care era o mie la suta convins ca MM semneaza cu Ducati ...bazandu-te pe....aer (sau daca ai tu info din interior my bad)

Perfect de acord insa cu afirmatia ta,am subliniat doar ca tu spui asta (in mod corect),dar nu o aplici deloc :D

Acum 10 ore, Cavaleru a spus:

am zis ca va merge la Pramac ca e una din cele mai bune optiuni daca nu primeste ghidon la Lenovo

 

Peco se vrea sa fie vioara intai pt viitorul lui Ducati.

 

putem sa facem x scenarii evident fiecare are si vede perspectiva lui. 

Achesez.

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Cavaleru a spus:

nu s-a dus la Pramac ca avea oferta doar cu 2 ani. Si el vrea ca in 2025 sa fie cu mai multe oferte pe masa.

asta e cu 2 taisuri :)

face un sezon de cacao, de crashquez, si poate nu o sa mai prinda loc nici la Grisine :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

 

...cine vorbeste - cel care era o mie la suta convins ca MM semneaza cu Ducati ...bazandu-te pe....aer (sau daca ai tu info din interior my bad)

Perfect de acord insa cu afirmatia ta,am subliniat doar ca tu spui asta (in mod corect),dar nu o aplici deloc :D

Achesez.

 

Am spus de cateva ori ca fabulez, postarile alea nu le citești...

Insa Cavaleru si tu si altii chiar vorbesc serios. Ei sunt convinși ca MM nu are cum să ajungă la Lenovo. Asa de ciudă! Futu-l in cap de MM, cum sa mearga el la Ducati, nu mă, eeeeei comedie! Cam asa sună..

---+

--+

https://caranddriverenthusiast.com/motogp-jorge-martin-marc-marquez-will-be-difficult-to-beat-this-year/?fbclid=IwAR0oOVgNQrgWexKnfNSvXm6daWp5ka-DecqavmiIfzgcI9VvTmYfbpCDU3c

 

Pana si Martin are încredere mai mare in Crasquez decat voi... Si vorba aia, ce stie el de Motogp, Ducati, etcc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, B.B. a spus:

Spunea cineva ca cei doi de la Ducati se vor bate intre ei si al treilea de la Pramac va lua titlul. Incorect.. daca cei doi Lenovo vor merge bine vor alterna locurile 1 si 2 iar cel de la Pramac va fi constant pe locurile 3-4.

exact, mai multe victorii pt uzina.

 

cu fiecare victorie de client uzina se face putin de ras :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Cavaleru a spus:

Ce cred eu e ca Lenovo se fereste de MM din considerente financiare si ca are perspective de piloti mai tineri. e drept ca nu sunt stelari ca MM dar acesta are o varsta, la anu are 32... 

Foarte posibil.Adica logic asa ar fi - MM e primadona maxima are multe pretentii (mai ales financiare),insa are o varsta inaintata iar daca il semneaza pe MM,atunci pt ce shit s-au mai chinuit cu JM,Bezz si restul cu care Ducati are contracte?

Pe partea cealalata insa,nu as exclude nici ce zice BB (chiar daca el mai mult isi doreste decat afirma) - nu e exclus ca MM sa semneze cu Gigi.Dupa cum am mai zis,daca ne uitam de-a lungul anilor,Gigi de multe ori a avut decizii weird in materie de piloti.

Anul asta...va fi interesant si dpdv al silly season si dpdv al campionului.

Mutarea lui MM la Grisine a amestecat total cartile pe ambele fronturi...i like that :) 

Acum 1 minut, B.B. a spus:

Am spus de cateva ori ca fabulez, postarile alea nu le citești...

Insa Cavaleru si tu si altii chiar vorbesc serios. Ei sunt convinși ca MM nu are cum să ajungă la Lenovo. Asa de ciudă! Futu-l in cap de MM, cum sa mearga el la Ducati, nu mă, eeeeei comedie! Cam asa sună..

Ee fabulezi jumatate.Jumatate crezi.

Iar eu nu am exclus niciodata posibilitatea asta.Doar am spus ca e ff mica,ilogica dpdv al Ducati si e mai mult wishful thinking din partea fanilor.Dar nu am zis never "imposibil sa mearga MM la Ducati".Tu insa ai spus de zeci de ori "merge 100% la Ducati" si de aia s-a luat lumea de tine.

 

Si eu si ceilalti colegi presupunem insa,nu stie nimeni (nici macar la varf decum noi) ce se va intampla - vorbim serios in materie de a crea o teorie (care se bazeaza cat de cat pe unele considerente logice pe care invocam),dar TOTI teoretizam - nu am auzit pe cineva aici sa spuna ceva cu siguranta.Doar tu afirmi cu siguranta ceva,apoi ne tragi pe noi de urechi :D

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spun ca stiu 100% ca MM a semnat deja cu Ducati este evident ca fabulez. Nu cred ca e nevoie de explicații suplimentare. 

 

Voi insa aplicati chestiile subiective, gen că nu e italian, ca vrea bani multi, că alte tâmpenii pe care vi le-am demontat de atatea ori.

Nu, nici voi habar nu aveti daca va merge la Ducati.

Dar pe măsură ce trece timpul si se restrâng opțiunile asta pare evoluția logică. 

Ducati are un loc liber si un 6times motogp champion o sa fie liber in 2025.

Fuck..ce greu e de dedus unde se duce ..

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, damager said:

Nici eu☺️... mi-i se pare ireal, dar se tot plimba zvonuri prin anumite cercuri. Ziceam si eu asa, sa mai amestec lucrurile daca MM deja a semnat cu Ducati☺️

 

O primă indicație, poate. Dar mai este mult până departe, și încă sunt destul de sigur că dacă vor să vină în GP, o vor face începând cu 2027.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

asta e cu 2 taisuri :)

face un sezon de cacao, de crashquez, si poate nu o sa mai prinda loc nici la Grisine :) :)

Da, coane. Rămâne fără ghidon, să știi. Se duce la SBK și îi lasă pe ăștia mai talentați (Taka, Fernandez, Morbidelli, Miller, Marini) să se bată la clasa mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

Cand spun ca stiu 100% ca MM a semnat deja cu Ducati este evident ca fabulez. Nu cred ca e nevoie de explicații suplimentare. 

 

Voi insa aplicati chestiile subiective, gen că nu e italian, ca vrea bani multi, că alte tâmpenii pe care vi le-am demontat de atatea ori.

Nu, nici voi habar nu aveti daca va merge la Ducati.

Dar pe măsură ce trece timpul si se restrâng opțiunile asta pare evoluția logică. 

Ducati are un loc liber si un 6times motogp champion o sa fie liber in 2025.

Fuck..ce greu e de dedus unde se duce ..

O arzi putin manelist - "dusmanii'mi poarta pica" - ma frend,nu ai dusmani,nu are nimeni treaba nici cu tine nici cu Marquez,dintre cei de aici nimeni nu stie nimic si absolut toti ne dam cu presupusul - asta trebuie sa o luam TOTI ca axioma.

Cine are impresia (ca doar impresia o poate avea) ca stie ceva cu certitudine,se inseala.

Afara doar de cazurile cand e dat pe site'ul motogp.com si atunci il stie toata lumea.

Restul sunt povesti - noi asta facem aici - povestim.

 

Noi explicam ce explici si tu : tu spui ca VA semna cu Ducati si invoci iata,anumite motive - de 8x campion,vanzari,renume,loc liber la echipa samd.

Altii,printre care si eu,se indoiesc de aceasta posibilitate invocand si noi motive - cere bani multi,nu e italian,Ducati are alti piloti pe care i-a crescut etc.

Nu inseamna ca tu ai dreptate,sau ca noi avem dreptate.Toti presupunem.It can go either way.

Dar nu mai fi urticat cand te contrazicem.

Acum 50 minute, apriliacluj a spus:

e si asta o posibilitate, nu?? :) :)

Corect,nu? :ok:

Acum 52 minute, PzKpfW a spus:

O primă indicație, poate. Dar mai este mult până departe, și încă sunt destul de sigur că dacă vor să vină în GP, o vor face începând cu 2027.

Wishful thinking mult de la Dorna cred.

BMW a explicat in mai multe randuri ca nu e interesat sa participe in gp.

Am citit si eu un articol similar,mi se pare ca mai mult isi doresc (la fel ca BB cu MM :D ),decat au date.

"L-a angajat pe Bradley Smith fost pilot de gp,plus ca s-a schimbat managementul,in concluzie din 2027 s-ar putea"....sa fim seriosi.

Orice e posibil,dar nu probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...