Sari la conținut

2. Grande Prémio Tissot de Portugal


Postări Recomandate

por-info3.svg

CATEGORY - LAPS - TOTAL DISTANCE - FINISH IN CASE OF RED FLAG

MotoGP™ 25 - 114.8 Km / 71.33 Miles - 19

Moto2™ 21 - 96.43 Km / 59.92 Miles - 16

Moto3™ 19 - 87.25 Km / 54.21 Miles - 14

MotoE™ 7 - 32.14 Km / 19.97 Miles - 5

 

Vineri 22.03

12:45-13:30 MotoGP

Free Practice Nr. 1

17:00-18:00 MotoGP

Practice

19:00-19:10 MotoE™

Qualifying Nr. 1

19:20-19:30 MotoE

Qualifying Nr. 2

 

Sambata 23.03

12:10-12:40 MotoGP

Free Practice Nr. 2

12:50-13:05 MotoGP

Qualifying Nr. 1

13:15-13:30 MotoGP

Qualifying Nr. 2

14:15 MotoE™ 7 Laps

Race Nr.1

15:15-15:30 Moto3

Qualifying Nr. 2

16:10-16:25 Moto2

Qualifying Nr. 2

17:00 MotoGP™ 12 Laps

Sprint

18:10 MotoE™ 7 Laps

Race Nr.2

 

Duminica 24.03

11:40-11:50 MotoGP

Warm Up

13:00 Moto3™19 Laps

Race

14:15 Moto2™21 Laps

Race

16:00 MotoGP™25 Laps

Race

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 372
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spectacolul este spre 0 din cauza gumelor. Ba nu poți trage de ele ca se uzează prematur, ba trebuie sa și grija sa nu se răcească prea tare ca scade presiunea și ești penalizat, ba sa ai grija sa nu le încălzești prea tare. 🤢

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

Spectacolul este spre 0 din cauza gumelor. Ba nu poți trage de ele ca se uzează prematur, ba trebuie sa și grija sa nu se răcească prea tare ca scade presiunea și ești penalizat, ba sa ai grija sa nu le încălzești prea tare. 🤢

oameni buni - in sprint cauciucurile nu sunt o problema - FULL CoxXx cap -coada.

 

iar presiunea aia e...plm, impusa asa, oamenii o ard cu ea sub limita de mult si nu a patit nimeni nimic.

deci e o problema artificial creata.

 

asta cu presiunea limita e un fel de anti-cheat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, B.B. a spus:

Penibil cu pneurile astea.. 

 

e penibil ca unicul furnizor nu poate dezvolta pneurile mai rapid decat se dezvolta motoretele. Dar asta e realitatea...

 

Din pacate motoretele supun anvelopele la o adevarata tortura, 300+ de cai plus apasarea aerodinamica, sa mai ofere si aderenta pe curbe sa mai reziste si 24 de ture de forja si papara maxima..

 

Orice producator de caucioace ar veni ar avea probleme cand va da nas cu monstrii din motogp, si aia pe 2 roti dar si aia pe 2 picioare. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca atunci cand era BT unicul furnizor nu era chiar asa. (BridgesTone).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu avem din pacate de unde sa stim daca BT sau Pirelli s-ar descurca mai bine la cerintele de azi.

 

Uita-te la prima cursa de Moto2 cu noile Pirelli, toti cei cu medium au tocat gumele in primele 10 tururi, cei cu soft au dus cursa pana la final. Normal, anduranta trebuia sa fie taman invers.

 

Fata de epoca Bridgesone timpul de quali a scazut cu 2 secunde pe unele circuite si timpul pe race distance cu peste 1 minut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu sunt in extaz cand merg toti in sir indian 16 tururi din 22 ca sa nu cumva sa strice pneurile . si imi creste ranza in mine cand vad timpii pe tur, am orgasm...!  (in somn!)

Intreab-o pe nevasta-mea de cate ori m-am certat cu toata familia ca eu nu merg nicaieri duminica (unicul sofer din familie) ca apoi la cursa de GP sa dorm sforaind. Iti dai seaman cate injuraturi am luat, dar deja s-a obisnuit cu stilul meu de vizionat cursele :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Da, eu sunt in extaz cand merg toti in sir indian 16 tururi din 22 ca sa nu cumva sa strice pneurile . si imi creste ranza in mine cand vad timpii pe tur, am orgasm...!  (in somn!)

Intreab-o pe nevasta-mea de cate ori m-am certat cu toata familia ca eu nu merg nicaieri duminica (unicul sofer din familie) ca apoi la cursa de GP sa dorm sforaind. Iti dai seaman cate injuraturi am luat, dar deja s-a obisnuit cu stilul meu de vizionat cursele :D 

culmea si tu, vezi cursele de la bt sport pe torente.

sa-ti fie rusine.

 

sincer se gasesc mereu 2 insi sa se depaseasca ampulea ca sa scape Peco in fata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.03.2024 la 14:57, danypop a spus:

Spectacolul este spre 0 din cauza gumelor. Ba nu poți trage de ele ca se uzează prematur, ba trebuie sa și grija sa nu se răcească prea tare ca scade presiunea și ești penalizat, ba sa ai grija sa nu le încălzești prea tare. 🤢

true

Demult am zis treaba asta vis-a-vis de spectacol - gumele sunt factorul limitativ.Management 70% din cursa - vezi nu mai departe de Acosta cursa trecuta - baiatul tanar,nu stie cum e treaba - a vazut ca are ritm - s-a lansat la depasiri,vulpoii stiau nici nu au tresarit - in 5-6 tururi salut gume,a cazut inapoi pe locurile de pe care venise.Mai depaseste daca mai poti.

Lumea spune si acum ca niste gume care de fapt dureaza 5-6 tururi (adica 20% da??) in ritm de attack sunt de fapt ok si ca nu e nimic in neregula cu gumele.Serios?

Si atunci aia in era Bridgestone cum se puteau depasi si forta aproape jumatate de cursa dupa ce in prealabil unul trasese puternic sa il ajunga pe celalallt??Nu se vede oare diferenta de calitate?

La 19.03.2024 la 20:18, Cavaleru a spus:

Orice producator de caucioace ar veni ar avea probleme cand va da nas cu monstrii din motogp

Nu cred.

300 de cai,hai sa fim seriosi,in era Bridgestone cat aveau?270?De la cer la pamant,c'mon.

E penibil ca unicul furnizor nu poate dezvolta pneurile.Si atat.

La 20.03.2024 la 8:12, thesaw a spus:

Fata de epoca Bridgesone timpul de quali a scazut cu 2 secunde pe unele circuite si timpul pe race distance cu peste 1 minut. 

...progresele tehnice din 2015 pana acum?Alea nu le contabilizeaza nimeni?Nu crezi ca au adus un aport la cele 2s?

La 19.03.2024 la 17:25, frigider a spus:

deci e o problema artificial creata.

 

asta cu presiunea limita e un fel de anti-cheat.

Presiunea minima e pt safety,dar pot impune azot in gume,si atunci nu ar mai fi absolut nici o problema cu cresterea presiunii in timpul cursei.Adica rezolvarea e super mega simpla.

Problema Michelin e insa ca probabil nici nu se incalzesc nu intra in parametri,pt ca daca ar face-o,nici naiba nu si-ar bate capul cu aer in gume,toata lumea ar folosi azot si nu i-ar durea capul ca li se ridica presiunea peste limita in cursa.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Method a spus:

 

...progresele tehnice din 2015 pana acum?Alea nu le contabilizeaza nimeni?Nu crezi ca au adus un aport la cele 2s?

 

 

Nu cred ca ai inteles la ce ma refeream. Tocmai ca datorita progresului mare din punct de vedere tehnic al motociletei un cauciuc este mult mai greu de proiectat in momentul asta decat acum 7 ani.

 

Nu am spus ca diferenta de ritm e data de cauciucuri, cu toate ca si ele au un rol mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aa,asta e altceva.

Da dar totusi,dupa cum am mai zis - gandeste-te la ce sarcini sunt supuse gumele de F1 de ex sau whatever din alte competitii auto - masini de 0.8-1 tona cu puteri de 6-7-1000 de cai suprafata de contact mult mai mare samd.Ok ok nu putem compara de la egal la egal - gumele de gp sunt supuse si la alte forte fata de cele din auto,dar totusi - cele din lumea auto au de a face cu forte mult mai mari.

Si totusi rezista mai mult de 5-6 tururi.

So,nu e logic ca sa suspectam o problema a acestui producator cu gumele?Mai ales ca in era Bridgestone acestea efectiv nu erau o problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu imi aduc aminte sezonul trecut vreun circuit in care sa se fi pus problema degradarii accentuate a gumelor dupa un anumit numar de ture. Scaderile sunt de obicei sub 0.5s pe tur.

 

Martin a avut fastest lap in penultimul tur in Qatar cursa trecuta, in conditiile in care comparativ cu toamna trecuta, pe lungimea scurtata de 21 tururi cursa a fost mai rapida cu 15 secunde. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

pare ca orice rider ajunge la clasa mare trebuie sa se opereze de "Arm pump"

 

https://www.crash.net/motogp/news/1045733/1/pedro-acosta-set-medical-check-and-may-require-surgery

 

He suffered pain in his left forearm which might be because of poor posture on his bike, due to the changed position of his rear height device.

Acosta rode in the Sepang and Qatar tests with his device in one position, but it was changed for the grand prix.

The pain he felt in Qatar will be assessed 24 hours after the Portuguese MotoGP.

If it is arm pump, he can go under the knife knowing that there is a three-week break until the Grand Prix of the Americas in Texas.

Arm pump surgery is a very common procedure for MotoGP riders.

Most riders on the current grid have undergone the surgery at least once to relieve pain or numbness caused a lack of blood flow.

Editat de ioio_viola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Demult am zis treaba asta vis-a-vis de spectacol - gumele sunt factorul limitativ.Management 70% din cursa

Stai așa, nu era suspans? Nu ăla face spectacolul? :huh:

1 oră în urmă, Method a spus:

gumele de F1 de ex sau whatever din alte competitii auto - masini de 0.8-1 tona cu puteri de 6-7-1000 de cai

Și se mai fac și la Slatina!

 

Chestia asta cu fast degrading tyres a fost considerată generatoare de spectacol și impusă!

În f1 e fix aceeași treabă, dacă trag tare pa pneuri! Acolo s-a inventat managementul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, thesaw a spus:

Eu unul nu imi aduc aminte sezonul trecut vreun circuit in care sa se fi pus problema degradarii accentuate a gumelor dupa un anumit numar de ture. Scaderile sunt de obicei sub 0.5s pe tur.

 

Martin a avut fastest lap in penultimul tur in Qatar cursa trecuta, in conditiile in care comparativ cu toamna trecuta, pe lungimea scurtata de 21 tururi cursa a fost mai rapida cu 15 secunde. 

Pai nu îți aduci aminte pt ca făceau tyre management

Ia sa fi forțat ei ca Acosta după 2 3 ture sa vezi cum pana la jumătatea cursei erau toți cu ele praf.

Toți de la vârf merg finuț pana când mai sunt 5 6 ture atunci încep sa ridice ritmul.

Au declarat în nenumărate rânduri - se face management în 70% din timp,cred ca asta nu e ceva de dezbătut din moment ce sunt atâtea declarații ale lor.

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Stai așa, nu era suspans? Nu ăla face spectacolul? :huh:

Și se mai fac și la Slatina!

 

Chestia asta cu fast degrading tyres a fost considerată generatoare de spectacol și impusă!

În f1 e fix aceeași treabă, dacă trag tare pa pneuri! Acolo s-a inventat managementul lor.

Exista suspans pt ca nu știi câștigătorul,spre deosebire de F1 de ex unde știi din teste cine va lua campionatul.Suspansul e o componenta a spectacolului - ia uita.te la o cursa în reluare știind câștigătorii și vezi dacă îți mai place.

Însă problema lipsei depășirilor e una reala în foarte multe curse,s-a mai discutat deja facandu.se o paralela cu the good old Times blablabla remember?

 

Despre gume - pai da în F1 s.au impus fast degrading tyres Pirelli a spus.o de nenumărate ori când au fost criticați pt gume au zis gen "vorbiți cu conducerea F1,ei le vor așa" ok ok,nu contest asta.

Dar in MotoGP n-a cerut nici draku fast degrading tyres !!!

Și totuși ele se fac praf mai ceva decât cele din F1.Aici e diferenta dintre Pirelli și Michelin - Pirelli le face fast degrading pt ca asa i s.a dat ordin,Michelin le face proaste pt ca nu știu sa le facă altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, ENEOS a spus:

Știi tu cine și ce pneuri a cerut! :moron:

Trollezi as usual.

In F1 e foarte clar ca sunt fast degrading tyres.

In Motogp e foarte clar ca nu a cerut nimeni asa ceva - cel putin eu nu am auzit vreodata sa se fi implementat sau cerut un asemenea lucru.

Dar tu esti pe sistemul ca daca iti spune cineva ca acum e martie,raspunsul va fi "bine ca esti tu destept si stii sa citesti un calendar".

Ramble on,ce sa zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ioio_viola a spus:

pare ca orice rider ajunge la clasa mare trebuie sa se opereze de "Arm pump"

 

https://www.crash.net/motogp/news/1045733/1/pedro-acosta-set-medical-check-and-may-require-surgery

 

He suffered pain in his left forearm which might be because of poor posture on his bike, due to the changed position of his rear height device.

Acosta rode in the Sepang and Qatar tests with his device in one position, but it was changed for the grand prix.

The pain he felt in Qatar will be assessed 24 hours after the Portuguese MotoGP.

If it is arm pump, he can go under the knife knowing that there is a three-week break until the Grand Prix of the Americas in Texas.

Arm pump surgery is a very common procedure for MotoGP riders.

Most riders on the current grid have undergone the surgery at least once to relieve pain or numbness caused a lack of blood flow.

Din ce am citit eu e o operatie destul de banala, se taie tesutul in care e invelit muschiul si aia e.. baietii astia au antebreate de Popey Marinarul (daca esti prea tanar sa fi auzit de el, cauta pe G) si nu le mai incape fibra musculara in propriui sac. Daca ar lasa sala mai usor ... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...