ioio_viola Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 CATEGORY - LAPS - TOTAL DISTANCE - FINISH IN CASE OF RED FLAG MotoGP™ 25 - 114.8 Km / 71.33 Miles - 19 Moto2™ 21 - 96.43 Km / 59.92 Miles - 16 Moto3™ 19 - 87.25 Km / 54.21 Miles - 14 MotoE™ 7 - 32.14 Km / 19.97 Miles - 5 Vineri 22.03 12:45-13:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1 17:00-18:00 MotoGP™ Practice 19:00-19:10 MotoE™ Qualifying Nr. 1 19:20-19:30 MotoE™ Qualifying Nr. 2 Sambata 23.03 12:10-12:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2 12:50-13:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1 13:15-13:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2 14:15 MotoE™ 7 Laps Race Nr.1 15:15-15:30 Moto3™ Qualifying Nr. 2 16:10-16:25 Moto2™ Qualifying Nr. 2 17:00 MotoGP™ 12 Laps Sprint 18:10 MotoE™ 7 Laps Race Nr.2 Duminica 24.03 11:40-11:50 MotoGP™ Warm Up 13:00 Moto3™19 Laps Race 14:15 Moto2™21 Laps Race 16:00 MotoGP™25 Laps Race Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 Dada, Diiiiii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 yhaaaaa, diiiiii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 mai sunt niste zile bune. o sa fie stres mare, se gandeste lumea la titlu de la prima etapa, nu vrea nimeni sa o puna jos. o sa sufere showl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 Spectacolul este spre 0 din cauza gumelor. Ba nu poți trage de ele ca se uzează prematur, ba trebuie sa și grija sa nu se răcească prea tare ca scade presiunea și ești penalizat, ba sa ai grija sa nu le încălzești prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 Penibil cu pneurile astea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 Acum 2 ore, danypop a spus: Spectacolul este spre 0 din cauza gumelor. Ba nu poți trage de ele ca se uzează prematur, ba trebuie sa și grija sa nu se răcească prea tare ca scade presiunea și ești penalizat, ba sa ai grija sa nu le încălzești prea tare. oameni buni - in sprint cauciucurile nu sunt o problema - FULL CoxXx cap -coada. iar presiunea aia e...plm, impusa asa, oamenii o ard cu ea sub limita de mult si nu a patit nimeni nimic. deci e o problema artificial creata. asta cu presiunea limita e un fel de anti-cheat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 Acum 5 ore, B.B. a spus: Penibil cu pneurile astea.. e penibil ca unicul furnizor nu poate dezvolta pneurile mai rapid decat se dezvolta motoretele. Dar asta e realitatea... Din pacate motoretele supun anvelopele la o adevarata tortura, 300+ de cai plus apasarea aerodinamica, sa mai ofere si aderenta pe curbe sa mai reziste si 24 de ture de forja si papara maxima.. Orice producator de caucioace ar veni ar avea probleme cand va da nas cu monstrii din motogp, si aia pe 2 roti dar si aia pe 2 picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 Parca atunci cand era BT unicul furnizor nu era chiar asa. (BridgesTone). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 Nu avem din pacate de unde sa stim daca BT sau Pirelli s-ar descurca mai bine la cerintele de azi. Uita-te la prima cursa de Moto2 cu noile Pirelli, toti cei cu medium au tocat gumele in primele 10 tururi, cei cu soft au dus cursa pana la final. Normal, anduranta trebuia sa fie taman invers. Fata de epoca Bridgesone timpul de quali a scazut cu 2 secunde pe unele circuite si timpul pe race distance cu peste 1 minut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 Da, eu sunt in extaz cand merg toti in sir indian 16 tururi din 22 ca sa nu cumva sa strice pneurile . si imi creste ranza in mine cand vad timpii pe tur, am orgasm...! (in somn!) Intreab-o pe nevasta-mea de cate ori m-am certat cu toata familia ca eu nu merg nicaieri duminica (unicul sofer din familie) ca apoi la cursa de GP sa dorm sforaind. Iti dai seaman cate injuraturi am luat, dar deja s-a obisnuit cu stilul meu de vizionat cursele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 1 oră în urmă, B.B. a spus: Da, eu sunt in extaz cand merg toti in sir indian 16 tururi din 22 ca sa nu cumva sa strice pneurile . si imi creste ranza in mine cand vad timpii pe tur, am orgasm...! (in somn!) Intreab-o pe nevasta-mea de cate ori m-am certat cu toata familia ca eu nu merg nicaieri duminica (unicul sofer din familie) ca apoi la cursa de GP sa dorm sforaind. Iti dai seaman cate injuraturi am luat, dar deja s-a obisnuit cu stilul meu de vizionat cursele culmea si tu, vezi cursele de la bt sport pe torente. sa-ti fie rusine. sincer se gasesc mereu 2 insi sa se depaseasca ampulea ca sa scape Peco in fata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 (editat) La 19.03.2024 la 14:57, danypop a spus: Spectacolul este spre 0 din cauza gumelor. Ba nu poți trage de ele ca se uzează prematur, ba trebuie sa și grija sa nu se răcească prea tare ca scade presiunea și ești penalizat, ba sa ai grija sa nu le încălzești prea tare. true Demult am zis treaba asta vis-a-vis de spectacol - gumele sunt factorul limitativ.Management 70% din cursa - vezi nu mai departe de Acosta cursa trecuta - baiatul tanar,nu stie cum e treaba - a vazut ca are ritm - s-a lansat la depasiri,vulpoii stiau nici nu au tresarit - in 5-6 tururi salut gume,a cazut inapoi pe locurile de pe care venise.Mai depaseste daca mai poti. Lumea spune si acum ca niste gume care de fapt dureaza 5-6 tururi (adica 20% da??) in ritm de attack sunt de fapt ok si ca nu e nimic in neregula cu gumele.Serios? Si atunci aia in era Bridgestone cum se puteau depasi si forta aproape jumatate de cursa dupa ce in prealabil unul trasese puternic sa il ajunga pe celalallt??Nu se vede oare diferenta de calitate? La 19.03.2024 la 20:18, Cavaleru a spus: Orice producator de caucioace ar veni ar avea probleme cand va da nas cu monstrii din motogp Nu cred. 300 de cai,hai sa fim seriosi,in era Bridgestone cat aveau?270?De la cer la pamant,c'mon. E penibil ca unicul furnizor nu poate dezvolta pneurile.Si atat. La 20.03.2024 la 8:12, thesaw a spus: Fata de epoca Bridgesone timpul de quali a scazut cu 2 secunde pe unele circuite si timpul pe race distance cu peste 1 minut. ...progresele tehnice din 2015 pana acum?Alea nu le contabilizeaza nimeni?Nu crezi ca au adus un aport la cele 2s? La 19.03.2024 la 17:25, frigider a spus: deci e o problema artificial creata. asta cu presiunea limita e un fel de anti-cheat. Presiunea minima e pt safety,dar pot impune azot in gume,si atunci nu ar mai fi absolut nici o problema cu cresterea presiunii in timpul cursei.Adica rezolvarea e super mega simpla. Problema Michelin e insa ca probabil nici nu se incalzesc nu intra in parametri,pt ca daca ar face-o,nici naiba nu si-ar bate capul cu aer in gume,toata lumea ar folosi azot si nu i-ar durea capul ca li se ridica presiunea peste limita in cursa. Editat Martie 21 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Acum 22 minute, Method a spus: ...progresele tehnice din 2015 pana acum?Alea nu le contabilizeaza nimeni?Nu crezi ca au adus un aport la cele 2s? Nu cred ca ai inteles la ce ma refeream. Tocmai ca datorita progresului mare din punct de vedere tehnic al motociletei un cauciuc este mult mai greu de proiectat in momentul asta decat acum 7 ani. Nu am spus ca diferenta de ritm e data de cauciucuri, cu toate ca si ele au un rol mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Aa,asta e altceva. Da dar totusi,dupa cum am mai zis - gandeste-te la ce sarcini sunt supuse gumele de F1 de ex sau whatever din alte competitii auto - masini de 0.8-1 tona cu puteri de 6-7-1000 de cai suprafata de contact mult mai mare samd.Ok ok nu putem compara de la egal la egal - gumele de gp sunt supuse si la alte forte fata de cele din auto,dar totusi - cele din lumea auto au de a face cu forte mult mai mari. Si totusi rezista mai mult de 5-6 tururi. So,nu e logic ca sa suspectam o problema a acestui producator cu gumele?Mai ales ca in era Bridgestone acestea efectiv nu erau o problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Eu unul nu imi aduc aminte sezonul trecut vreun circuit in care sa se fi pus problema degradarii accentuate a gumelor dupa un anumit numar de ture. Scaderile sunt de obicei sub 0.5s pe tur. Martin a avut fastest lap in penultimul tur in Qatar cursa trecuta, in conditiile in care comparativ cu toamna trecuta, pe lungimea scurtata de 21 tururi cursa a fost mai rapida cu 15 secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Martie 21 Autor Share Postat Martie 21 (editat) pare ca orice rider ajunge la clasa mare trebuie sa se opereze de "Arm pump" https://www.crash.net/motogp/news/1045733/1/pedro-acosta-set-medical-check-and-may-require-surgery He suffered pain in his left forearm which might be because of poor posture on his bike, due to the changed position of his rear height device. Acosta rode in the Sepang and Qatar tests with his device in one position, but it was changed for the grand prix. The pain he felt in Qatar will be assessed 24 hours after the Portuguese MotoGP. If it is arm pump, he can go under the knife knowing that there is a three-week break until the Grand Prix of the Americas in Texas. Arm pump surgery is a very common procedure for MotoGP riders. Most riders on the current grid have undergone the surgery at least once to relieve pain or numbness caused a lack of blood flow. Editat Martie 21 de ioio_viola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Acum 1 oră, Method a spus: Demult am zis treaba asta vis-a-vis de spectacol - gumele sunt factorul limitativ.Management 70% din cursa Stai așa, nu era suspans? Nu ăla face spectacolul? 1 oră în urmă, Method a spus: gumele de F1 de ex sau whatever din alte competitii auto - masini de 0.8-1 tona cu puteri de 6-7-1000 de cai Și se mai fac și la Slatina! Chestia asta cu fast degrading tyres a fost considerată generatoare de spectacol și impusă! În f1 e fix aceeași treabă, dacă trag tare pa pneuri! Acolo s-a inventat managementul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Acum 1 oră, thesaw a spus: Eu unul nu imi aduc aminte sezonul trecut vreun circuit in care sa se fi pus problema degradarii accentuate a gumelor dupa un anumit numar de ture. Scaderile sunt de obicei sub 0.5s pe tur. Martin a avut fastest lap in penultimul tur in Qatar cursa trecuta, in conditiile in care comparativ cu toamna trecuta, pe lungimea scurtata de 21 tururi cursa a fost mai rapida cu 15 secunde. Pai nu îți aduci aminte pt ca făceau tyre management Ia sa fi forțat ei ca Acosta după 2 3 ture sa vezi cum pana la jumătatea cursei erau toți cu ele praf. Toți de la vârf merg finuț pana când mai sunt 5 6 ture atunci încep sa ridice ritmul. Au declarat în nenumărate rânduri - se face management în 70% din timp,cred ca asta nu e ceva de dezbătut din moment ce sunt atâtea declarații ale lor. 1 oră în urmă, ENEOS a spus: Stai așa, nu era suspans? Nu ăla face spectacolul? Și se mai fac și la Slatina! Chestia asta cu fast degrading tyres a fost considerată generatoare de spectacol și impusă! În f1 e fix aceeași treabă, dacă trag tare pa pneuri! Acolo s-a inventat managementul lor. Exista suspans pt ca nu știi câștigătorul,spre deosebire de F1 de ex unde știi din teste cine va lua campionatul.Suspansul e o componenta a spectacolului - ia uita.te la o cursa în reluare știind câștigătorii și vezi dacă îți mai place. Însă problema lipsei depășirilor e una reala în foarte multe curse,s-a mai discutat deja facandu.se o paralela cu the good old Times blablabla remember? Despre gume - pai da în F1 s.au impus fast degrading tyres Pirelli a spus.o de nenumărate ori când au fost criticați pt gume au zis gen "vorbiți cu conducerea F1,ei le vor așa" ok ok,nu contest asta. Dar in MotoGP n-a cerut nici draku fast degrading tyres !!! Și totuși ele se fac praf mai ceva decât cele din F1.Aici e diferenta dintre Pirelli și Michelin - Pirelli le face fast degrading pt ca asa i s.a dat ordin,Michelin le face proaste pt ca nu știu sa le facă altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Știi tu cine și ce pneuri a cerut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 sa se introduca pitstop-ul si in MotoGP, musai cu 2 tipuri diferite de gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Acum 57 minute, ENEOS a spus: Știi tu cine și ce pneuri a cerut! Trollezi as usual. In F1 e foarte clar ca sunt fast degrading tyres. In Motogp e foarte clar ca nu a cerut nimeni asa ceva - cel putin eu nu am auzit vreodata sa se fi implementat sau cerut un asemenea lucru. Dar tu esti pe sistemul ca daca iti spune cineva ca acum e martie,raspunsul va fi "bine ca esti tu destept si stii sa citesti un calendar". Ramble on,ce sa zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 It will be soon. ssstwitter.com_1711029610758.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Acum 5 ore, ioio_viola a spus: pare ca orice rider ajunge la clasa mare trebuie sa se opereze de "Arm pump" https://www.crash.net/motogp/news/1045733/1/pedro-acosta-set-medical-check-and-may-require-surgery He suffered pain in his left forearm which might be because of poor posture on his bike, due to the changed position of his rear height device. Acosta rode in the Sepang and Qatar tests with his device in one position, but it was changed for the grand prix. The pain he felt in Qatar will be assessed 24 hours after the Portuguese MotoGP. If it is arm pump, he can go under the knife knowing that there is a three-week break until the Grand Prix of the Americas in Texas. Arm pump surgery is a very common procedure for MotoGP riders. Most riders on the current grid have undergone the surgery at least once to relieve pain or numbness caused a lack of blood flow. Din ce am citit eu e o operatie destul de banala, se taie tesutul in care e invelit muschiul si aia e.. baietii astia au antebreate de Popey Marinarul (daca esti prea tanar sa fi auzit de el, cauta pe G) si nu le mai incape fibra musculara in propriui sac. Daca ar lasa sala mai usor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Nicio legatura cu sala. Sau toti culturistii au toate alea taiate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.