Sari la conținut

04 Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España - Jerez


Postări Recomandate

Acum 10 minute, Method a spus:

 

Bai dar cum a fost depășirea de început a lui Bagnaia pe frane pe exterior?câți a luat 2?3?

Rege pe frane,n-ai ce da mucu la tot plutonul

Clar! Franarea sezonului! Cred ca si el se intreaba cum a reusit. :) Sincer, am crezut ca iese afara, dar  nu... bestiala franare! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 429
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 minut, xt600 a spus:

Peco a mers astazi impecabil. Si-a pastrat luciditatea, s-a aparat perfect, a franat like a god, no coment! Dar cand scoti cateva zecimi din joben, cu doar cateva tururi inainte de final, nu mai este doar din skill. Diferenta dintre motociclete este evidenta. De altfel s-a vazut si in restul cursei, intrari mai bune pe viraj si mai ales, accelerarile la iesire. MM face overriding, ca sa stea cu Pecco sau Martin. Oricum, un final splendid de cursa. 

:).... MM cand a cazut a cazut fie din fata, fie in clinciuri. Cum sa faci overriding cand best-lap-il tau vine in ultimul tur? Daca ar face overriding atunci ar distruge gumele in 15 lap-uri.

la echipa de uzina da, ar avea un avantaj probabil in setarea mobrei pe stilul lui.

a mers f bine azi, dar nu a pierdut cursa  din cauza ca a avut gp23. Nici cu 24 nu castiga... poate da, daca era la uzina, in perioada asta isi facem o mobra mai pe stilul lui
 

S-a adaptat la motoreta, problema lui este ca in momentul in care e in fata are apucaturi de honda si cade. Azi a mers superb, iar timpul din penultimul tur este dar de faptul ca MM a tb sa recupereze 1 sec pana la Bag. Motoretele sunt destul de asemanatoare, diferenta o face stilul... Bag, care este unpilot stop-and-go, Bag fiind cel mai eficient pe frane, si un MM care reuseste sa duca mai multa viteza pe viraje si schimbarea de directie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Kagemusha a spus:

Declaratiile cui? Si ce inseamna nesetata?

Pilotiilor, si Bag si  JM au declarat asta dupa teste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, damager said:

A fost imbatabil pe frane Bag, cu o motoreta care din declaratii este mai slaba ca 2023

 

Nu știu ce să zic. Mai ții minte la Valencia? Spunea că GP24 este mai bun peste tot.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu știu ce să zic. Mai ții minte la Valencia? Spunea că GP24 este mai bun peste tot.

 

Si la ultimile teste au zis ca are iesire mai buna, dar e mai greu de pus pe viraj si are un chattering. Se pare ca l-a rezolvat. 
Parca in Quatar, o sa caut declaratia
 

chattering-ul care in general apare pe franarile agresive si inclinate... cand simti ca pleaca fata. La JM nu era asa evidenta din cauza stilului, el duce mai multa viteza pe viraj si franeaza mai putin agresiv.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Cavaleru said:

Uite ca Peco a facut-o de 2 ori ;)

 

În situația lui Martín mă refer: când ești în față, pe un circuit care-ți place, condiții ideale, când eștiu la echipă client și te bați cu uzina, când anul ăsta parcă sunt mai mulți la bătaie sus, etc.

 

28 minutes ago, _Tex_ said:

Nu îi vedeți că sunt siderați despre modul cum le zboară motocicleta de sub fund?

 

A clarificat Guintoli: a intrat prea pe interior ca să-și apere poziția în fața lui Bagnaia. Trasă puțin mai "verde", s-a dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta mișto cursa! Fuck suspans, clasamente, puncte, racing să fie!

Țiganu' nu poate emite pretenții la titlu în felul ăsta, bilă albă pt crashquez că s-a abținut de la meltenisme, Mortadelli când începuse să miște o comite...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cand te astepti mai putini campionul de carton loveste.

 

s-a batut cu MM cu aceleasi golanii specifice lui MM, a avut rezerve si pe ultimele 2 ture l-a lasat in praf pe MM. Depasirea aia pe exterior vs 2 piloti.. alta liga..

 

JM.. foarte aiurea sa cazi asa in fata, nu o comite asa prea des. oricum sezonul e lung. a pierdut niste puncte dar nu-i capat de tara.

 

MM excelent

 

in sfarsit o cursa buna facuta de Bez pe noua motoreta. La mai multe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu știu ce să zic. Mai ții minte la Valencia? Spunea că GP24 este mai bun peste tot.

 

Da. Plus.. remember, discutia informala dintre Pecco si MM despre Gp23, dupa ultimele teste. GP23 are o mare problema: nu prea vireaza (cum vira GP22) si, in consecinta, mai fizica. Basatianini chiar a comparat-o cu un chopper. Lucruri remediate la GP24.  

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ENEOS a spus:

Țiganu' nu poate emite pretenții la titlu în felul ăsta,

 

hai ca e prima greseala grava sezonu asta. sa nu facem din tantar armasar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Cavaleru said:

hai ca e prima greseala grava sezonu asta. sa nu facem din tantar armasar

 

Corect. Problema este că a venit cam când nu trebuie. Când era priumul, pe un circuit care-i place. Iar Bagnaia nu a prea greșit până acum. Necaracteristic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, xt600 a spus:

Da. Plus.. remember, discutia informala dintre Pecco si MM despre Gp23, dupa ultimele teste. GP23 are o mare problema: nu prea vireaza, cum vira GP22 si, in consecinta, mai fizica. Basatianini chiar a comparat-o cu un chopper. Lucruri remediate la GP24.  

Si cum explici ca gp23 era mai rapida fix pe schimbarile de directie, unde ai nevoie ca mobra sa coteasca la viteze mari?

in alta prdine de idei, din ce am inteles, Bag a scurtat mobra inainte de warmup pt ca pierdea prea mult timp in sectorul 3.  in plus de asta tb tinut cont si de faptul ca Michelin a venit anul asta cu o noua tehnologie de constructie a gumelor, care nu cred ca nu are impact in modul in care merg mobrele.

 

Virajul 13 l-a luat de 25 de ori in derapaj cu roata spate, virajul 5, unde dupa parerea mea a fost cel mai puternic avea o trasa mai larga decat JM si MM. cu o motoreta mai scurta.


parerea mea este ca, cursa asta nu a castigat-o GP24 ci Bag.

 

Diferenta intre 24 si 23 o sa o vedem dupa Mugello, atunci o sa fie diferente sesizabila... pt ca usor usor 24 isi va gasi setarile.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Cavaleru a spus:

 

hai ca e prima greseala grava sezonu asta. sa nu facem din tantar armasar

Asa zicea si de Bag ultimile 2 sezoane😀😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, damager said:

Pilotiilor, si Bag si  JM au declarat asta dupa teste

Ha, ha! Și eu aș zice la fel, până când pun 100 puncte între mine și locul doi, apoi declar că echipa a făcut minuni și a reușit să pună la punct o motocicletă cu mari minusuri la startul sezonului. Pentru cineva care spune că se dă pe pistă aștept mai mult. Serios, chiar crezi că modelele noi sunt mai proaste decât cele vechi? E adevărat că poate fi necesară o perioadă de adaptare (eu am constat-o pe motocicletele de stradă), dar în mod clar cele noi sunt superioare. Mă îndoiesc că Ducati bagă milioane să scoată rebuturi.

 

13 minutes ago, Cavaleru said:

 

hai ca e prima greseala grava sezonu asta. sa nu facem din tantar armasar

Corect. A mers excelent până astăzi. Ce-i drept, nici nu a fost sub presiune.

 

14 minutes ago, xt600 said:

Da. Plus.. remember, discutia informala dintre Pecco si MM despre Gp23, dupa ultimele teste. GP23 are o mare problema: nu prea vireaza (cum vira GP22) si, in consecinta, mai fizica. Basatianini chiar a comparat-o cu un chopper. Lucruri remediate la GP24.  

👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce s-a ratat puțin datorită duelului din față:

  • Viñales înapoi la locul lui (știu că mult s-a jucat ieri cu quali pe ploaie, dar oricum)
  • Acosta a ratat startul, dar tot a fost al doilea KTM
  • Bastianini constant, dar nu a reușit să treacă de Álex Márquez
  • Oliveira cea mai bine clasată Aprilia
  • Quartararo în urma lui Rins
  • Resultat decent pentru Mir, locul 12, primul pilot pe japoneză
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:
  • Viñales înapoi la locul lui (știu că mult s-a jucat ieri cu quali pe ploaie, dar oricum)

 

am zis, ca asta are 2-3 curse bune pe sezon si apoi e anonim.. nimic surprinzator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, PzKpfW said:

Ce s-a ratat puțin datorită duelului din față:

  • Viñales înapoi la locul lui (știu că mult s-a jucat ieri cu quali pe ploaie, dar oricum)
  • Acosta a ratat startul, dar tot a fost al doilea KTM
  • Bastianini constant, dar nu a reușit să treacă de Álex Márquez
  • Oliveira cea mai bine clasată Aprilia
  • Quartararo în urma lui Rins
  • Resultat decent pentru Mir, locul 12, primul pilot pe japoneză

Si ce a făcut Alex Marquez pe cotețul ăla.

Văd că @xt600 e cam luat în râs cu teoria conspirației, dar parca e ceva logică în ceea ce spune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Kagemusha a spus:

Ha, ha! Și eu aș zice la fel, până când pun 100 puncte între mine și locul doi, apoi declar că echipa a făcut minuni și a reușit să pună la punct o motocicletă cu mari minusuri la startul sezonului. Pentru cineva care spune că se dă pe pistă aștept mai mult. Serios, chiar crezi că modelele noi sunt mai proaste decât cele vechi? E adevărat că poate fi necesară o perioadă de adaptare (eu am constat-o pe motocicletele de stradă), dar în mod clar cele noi sunt superioare. Mă îndoiesc că Ducati bagă milioane să scoată rebuturi.

 

Corect. A mers excelent până astăzi. Ce-i drept, nici nu a fost sub presiune.

 

👍

Nu cred ca sunt mai proaste, cred ca fiecare model nou are nevoie de o perioada in care sa se faca setup-ul.

se pleaca de la baseline care in general la inceput este luat de la vechiul model si adaptat la noul model. Aici ma gandesc la harti, eb,tc,lc etc....

apoi in teste fiecare pilot rafineaza pe stilul lui. Urmeaza apoi o serie de update-uri la jumate care rezolva diferite mici probleme care le au modelele noi. 
diferenta fata de vechiul model se vede in general dupa jumatea anului. Vezi in 2022 cate trante a luat Bag la inceput de sezon pana a reusit sa isi faca feelingul pe noul model, dupa care au venit si performantele. 
 

iarasi, este doar parerea mea bazata pe istorie si pe tot felul de informatii care le mai am sau le citesc. 

Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

Ce s-a ratat puțin datorită duelului din față:

  • Viñales înapoi la locul lui (știu că mult s-a jucat ieri cu quali pe ploaie, dar oricum)
  • Acosta a ratat startul, dar tot a fost al doilea KTM
  • Bastianini constant, dar nu a reușit să treacă de Álex Márquez
  • Oliveira cea mai bine clasată Aprilia
  • Quartararo în urma lui Rins
  • Resultat decent pentru Mir, locul 12, primul pilot pe japoneză


ce zicea despre Aprilia, circuit mic cu viraje mai stranse.  lipsa de grip + problemele de tractiune in treptele 1-2 si-au spus cuvantul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, damager said:

ce zicea despre Aprilia, circuit mic cu viraje mai stranse.  lipsa de grip + problemele de tractiune in treptele 1-2 si-au spus cuvantul. 

 

Viñales vrea să te contrazică. Zicea după CotA că funcționează peste tot acum. Nu-l vedeam să ajungă departe după calificările alea pe ud, dar ieri a fost competitiv în sprint.

 

Marc: vor veni și circuite unde voi suferi mai mult, aici am fost rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, PzKpfW a spus:

 

Viñales vrea să te contrazică. Zicea după CotA că funcționează peste tot acum. Nu-l vedeam să ajungă departe după calificările alea pe ud, dar ieri a fost competitiv în sprint.

Azi nu a facut nimic😔. A ratat startul si nu a reusit nici o depasire. Sprintul nu l-am vazut ieri, nu stiu cum a mers. Dar azi, anonim. O sa ma uit pe timpi sa vad cum a mers, dar a terminat la 11sec in spate. 

 

Ok, e un circuit unde se depaseste greu, dar pt aprilia este aproape imposibil sa depaseasca un ducati sau un ktm pe tractiune la iesire din viraje lente.

 

totusi, 6 ducati-uri in top 7. Pb ca aveam si un gasgas dc acosta reusea un start spectaculos si evita busculada din virajul 1.

 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până la urmă a fost o cursă de urmărit (am mai avut anul acesta și altele la fel), cu toate că multă lume spunea la începutul sezonului că o să fie unul plictisitor.

Îmi pare rau de Pedrosa că a căzut, era fain de văzut cum se descurcă într-o cursă lungă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, damager a spus:

Si cum explici ca gp23 era mai rapida fix pe schimbarile de directie, unde ai nevoie ca mobra sa coteasca la viteze mari?

 

in plus de asta tb tinut cont si de faptul ca Michelin a venit anul asta cu o noua tehnologie de constructie a gumelor, care nu cred ca nu are impact in modul in care merg mobrele.


parerea mea este ca, cursa asta nu a castigat-o GP24 ci Bag.

 

Diferenta intre 24 si 23 o sa o vedem dupa Mugello, atunci o sa fie diferente sesizabila... pt ca usor usor 24 isi va gasi setarile.

Pai nu imi explic decat prin aceea ca omul compenseaza prin pilotaj niste limite ale modelului. Inca odata, nu spun eu ca GP23 vireaza mai greu, o spun pilotii. 

 

Cu siguranta au si noile pneuri impact, dar pneurile sunt aceleasi pentru toti. Este drept ca unele motociclete sau modele pot fi avantajate, altele nu, dar toti au acces la aceleasi pneuri. 

 

Eu spun ca a castigat Bagnaia + GP24, in fata lui MM + GP23. Asta nu ii stirbeste meritele, a mers impecabil si mi-as dori sa il vad mai des facand asemenea curse. 

 

Foarte de acord, diferentele se vor adanci. Nu numai din set up, ci si din up grade-urile care vor fi aduse de la jumatatea sezonului. Dar aceste diferente sunt sensibile si acum... pana la urma, cel mai la indemana indicator il reprezinta performantele celorlalti piloti echipati cu GP23, comparativ cu MM. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, xt600 said:

Nu numai din set up, ci si din up grade-urile care vor fi aduse de la jumatatea sezonului.

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, damager a spus:

Nu cred ca sunt mai proaste, cred ca fiecare model nou are nevoie de o perioada in care sa se faca setup-ul.

se pleaca de la baseline care in general la inceput este luat de la vechiul model si adaptat la noul model. Aici ma gandesc la harti, eb,tc,lc etc....

apoi in teste fiecare pilot rafineaza pe stilul lui. Urmeaza apoi o serie de update-uri la jumate care rezolva diferite mici probleme care le au modelele noi. 
diferenta fata de vechiul model se vede in general dupa jumatea anului. Vezi in 2022 cate trante a luat Bag la inceput de sezon pana a reusit sa isi faca feelingul pe noul model, dupa care au venit si performantele. 
 

Suntem la etapa a patra. Eu cred ca problemele de set up, despre care vorbesti, au fost reglate, in mare parte. Update-urile cu care vor veni, nu mai tin de set up, ci de evolutie/dezvoltare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...