ENEOS Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Acum 47 minute, ioio_viola a spus: Acum 47 minute, ioio_viola a spus: popicarul sef se plange de contact. si englezii ziceau ca s-a culcat el peste Basti chiar daca stia ca e acolo. E cel puțin a 2-a oară în sezonul ăsta când face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 44 minutes ago, ioio_viola said: e clar ca cei tineri nu mai sunt asa de speriati de el. pai au vazut ca si MM, cat ar fi el pe Ducati, ..."sangereaza" ... ca in filmele alea cand te trezesti cu un alien(at), te bati cu el si desi el scapa, dispare, vezi si sange de la el..., deci poate fi ... dat la o parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Tin cu Ducati, tin cu Bagnaia, dar sper ca Ducati sa-si fi luat o teapa serioasa cu Marquez, asta unu, doi sa-l bata Bagnaia nu cu ceasul, ci cu planeta sa- l altoiasca, trei ca nu la semnat pe Martin sau sa-l fi prelungit pe Bastianini sau sa-l fi adus pe altcineva, patru la anul Martin si Bastianini sa fie in fata lui Marquez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 1 oră în urmă, ioio_viola a spus: ...... e clar ca cei tineri nu mai sunt asa de speriati de el. Mai ales daca sunt italieni. Italienii par mai bine pregatiti mental pentru duelurile 1 vs 1, in general si pentru cele care se duc la limita regulamentului, in special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 3 hours ago, xt600 said: Mai ales daca sunt italieni. Italienii par mai bine pregatiti mental pentru duelurile 1 vs 1, in general si pentru cele care se duc la limita regulamentului, in special. VR46 plateste politele cu dobanda pe termen lung.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Acum 6 ore, ioio_viola a spus: daca a declarat asa ceva e si mai de kko. el popicarul sef se plange de contact. si englezii ziceau ca s-a culcat el peste Basti chiar daca stia ca e acolo. https://motorcyclesports.net/marc-marquez-expected-a-penalty-for-enea-bastianini-my-tyre-pressure-dropped-after-the-contact/ – Honestly speaking I expected Enea dropping one position, because if you overtook a rider with a contact and this rider went out of the track, I expect dropping one position – not a big penalty, but dropping one position and come back. But he didn’t receive the penalty and I received the penalty for the tyre pressure. But rules are rules, I agree. In general nu prea se plânge. Acum îl doare ca asa cum a ieșit a pierdut multe puncte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Ce surpriza!!! https://www.motogp.com/en/news/2024/07/01/alex-marquez-confirmed-at-gresini-racing-motogp-from-2025/502534 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Acum 4 ore, Djenavar a spus: ..... la anul Martin si Bastianini sa fie in fata lui Marquez. Exact! Acum 4 ore, Djenavar a spus: .... sa-l bata Bagnaia nu cu ceasul, ci cu planeta sa- l altoiasca... Asa sa fie! Dau o lada de bere pentru fiecare enunt!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 La 30.06.2024 la 19:54, danypop a spus: Nu plange ci are dreptate. Nu neapărat in cazul lui ci in general. Ia vezi cati din castigatorii de anul trecut cu mobre de client ai câștigat anul acesta! Ai ceață gravă pe ochi dar asta o stim de mult Ceata aveti voi daca gasiti pe altul vinovat pentru greseala lui 0.01 la presiunea pneului. El a facut comanda la vulcanizare, nu Busu cand i-a prezis ca vremea va fi de cacao. Astept cu interes cursa din Germi Acum 19 minute, apriliacluj a spus: Dau o lada de bere pentru fiecare enunt!! mUE MM93! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 presiunea si strategia o formuleaza inginerii impreuna cu pilotul, astfel incat pilotul sa stie ce are de facut. dar daca tu uiti de strategie in timpul cursei, si te trezesti, baa digia ia treci sa stau la remorca ca se desmfla gumele de la mers in fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Acum 3 minute, Cavaleru a spus: presiunea si strategia o formuleaza inginerii impreuna cu pilotul, astfel incat pilotul sa stie ce are de facut. dar daca tu uiti de strategie in timpul cursei, si te trezesti, baa digia ia treci sa stau la remorca ca se desmfla gumele de la mers in fata... cred ca lipsa datelor din sprint + naiba stie ce problema = presiune aiurea. sau poate se asteptau sa fie in pluton si s-a trezit pe 3 cu nimeni in fata. plm. omu macar a fost activ pe partea asta si a incercat sa corecteze. apa sub pod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Acum 1 minut, frigider a spus: sau poate se asteptau sa fie in pluton si s-a trezit pe 3 cu nimeni in fata. asta denota si lipsa de incredere in MM ca poate conduce in pluton ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Acum 6 ore, ioio_viola a spus: daca a declarat asa ceva e si mai de kko. el popicarul sef se plange de contact. si englezii ziceau ca s-a culcat el peste Basti chiar daca stia ca e acolo. https://motorcyclesports.net/marc-marquez-expected-a-penalty-for-enea-bastianini-my-tyre-pressure-dropped-after-the-contact/ – Honestly speaking I expected Enea dropping one position, because if you overtook a rider with a contact and this rider went out of the track, I expect dropping one position – not a big penalty, but dropping one position and come back. But he didn’t receive the penalty and I received the penalty for the tyre pressure. But rules are rules, I agree. Asta ar fi fost culmea.MM nu se poate plange de contact.Ba,cand ai dat pe jos aproape jumatate din pluton,doar pe astia mici i-ai ratat pt ca nu te-ai intalnit cu ei,dar in rest nu exista sa nu fi avut vreun contact cu toti cei cu care te-ai intalnit pe circuit,sa vii sa dai de inteles ca Bastianini ar fi trebuit sa drop one position sau penalizare?Serios? Bastianini era la interior,era in fata si si-a tinut si trasa.Ideala.Ca deh - cel din fata isi poate alege trasa eu asa stiu ca era regulamentul nu? Bastianini n-a gresit nimic acolo - nu a facut ce se astepta MM sa faca,adica sa ezite si sa franeze,asta clar n-a facut.Si de aia MM a fost nevoit sa iasa in exterior. Kudos Bestia pt faptul ca a stat drept btw Acum 6 ore, ioio_viola a spus: e clar ca cei tineri nu mai sunt asa de speriati de el. Pai nu prea sunt contemporani.Adica nu l-au prins pe "the old Marquez". Marquez de acum e mult mai precaut in a face un contact - iata ca nu s-a lasat de tot de "sportul" asta,dar toti astia nu l-au prins in anii lui de glorie 2013-2019 cand dadea cu tine pe jos doar pt ca erai in calea lui.Dintre cei tineri,doar Quartararo s-a batut cu Marquez. Astia noi nu il stiu decat din auzite,si iata ca nu le e frica de el,nu ezita.Dar si daca i-ar buscula in stilul caracteristic,eu nu cred ca ar avea castig de cauza pt ca sunt toti incapatanati - vezi faza cu Pecco la Portimao. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Mda, pana si acest Ducati este o palarie prea mare pentru dansu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Acum 5 ore, Djenavar a spus: sa-l bata Bagnaia nu cu ceasul, ci cu planeta sa- l altoiasca, trei ca nu la semnat pe Martin sau sa-l fi prelungit pe Bastianini sau sa-l fi adus pe altcineva, patru la anul Martin si Bastianini sa fie in fata lui Marquez. Nu prea vad asta intamplandu-se.E super bun pe Ducati - pe GP23 e fastest by far si are 8 curse pe Ducati,altii au ani de experienta cu Ducati si deja sunt mult in spatele lui,iar pe GP24 va fi si mai bun - acea motoreta e net superioara lui GP23,iar el va fi prins 1 an de experienta deja pe ducati,va avea si suport de fabrica...Pecco va avea masiv de furca cu el,abia astept anul viitor sa isi scoata reciproc ochii Daca JM se poate tine de ei,e tot ce imi doresc. Acum 5 minute, nike a spus: Mda, pana si acest Ducati este o palarie prea mare pentru dansu' Tu mi se pare ca esti hater masiv.Dar na,don't let me stop you... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 Acum 7 ore, Method a spus: E super bun pe Ducati Daaa, dacă ar fi stat ceilalți acasă cum a zis Crașlău acum era pe primul loc! Așa tot caută ba prin pietriș ba prin carenele altora. Că vă place sau nu steaua lui a apus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 Acum 14 ore, Djenavar a spus: Tin cu Ducati, tin cu Bagnaia, dar sper ca Ducati sa-si fi luat o teapa serioasa cu Marquez, asta unu, doi sa-l bata Bagnaia nu cu ceasul, ci cu planeta sa- l altoiasca, trei ca nu la semnat pe Martin sau sa-l fi prelungit pe Bastianini sau sa-l fi adus pe altcineva, patru la anul Martin si Bastianini sa fie in fata lui Marquez. eu sper ca si Digi va fi in fata chiar daca va fi pe yamaha. a si Vin pe KTM. si miller, sa nu uitam de el. *a si aia 2 Fernandez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 Acum 1 oră, ENEOS a spus: Daaa, dacă ar fi stat ceilalți acasă cum a zis Crașlău acum era pe primul loc! Așa tot caută ba prin pietriș ba prin carenele altora. Că vă place sau nu steaua lui a apus. Mi se pare ca esti foarte subiectiv in sensul negativ ca sa zic asa Asta cu "steaua lui Marquez a apus" era refrenul preferat al fostilor giallo (ramasi hateri Marquez) in anii trecuti atunci cand ala era prin spitale.Acum in 2024 au cam tacut,dar vad ca de fiecare data cand omul nu e pe podium - "aaa steaua lui Marquez a apus".Facepalm. Vezi ca omul e viitor pilot Ducati factory.Vezi ca e constant pe podium.Vezi ca are 8 curse pe aceasta motoreta dupa ce anterior a mers 10 ani deci toata cariera lui in gp DOAR pe Honda. Si dupa 8 curse pe Ducati DE CLIENT,fara suport factory,cu 2 mecanici in boxa,cu un model inferior Ducati actual,si nu asa de user-friendly ca GP22,omul e best of the rest.Sunt cei 2 Pecco si JM care sunt imbatabili si el e fix dupa ei.Si pe deasupra vezi ca in vreo cateva dati s-a bagat si intre ei. Un asemenea learning curve...doar Rossi la trecerea pe Yamaha a mai avut. Hai sa nu fim hateri si sa incercam sa fim obiectivi - cred ca anul 2024 a fost mult mai bun decat indraznea pana si el sa spere. Cat despre declaratia lui Cracilau...vorbim la anul. I'm gonna say it,pt ca treaba planeaza in aer,si anul viitor vor fi ample discutii pe tema asta : eu cred ca fostii fani giallo (care au ramas inca cu inima giallo) sunt tot calcati la cwr ca nu cumva Marquez asta cel rau sa nu castige mai multe titluri decat legenda eterna,si de aici toate rabufnirile astea de ura. Sunt foarte amuzat si curios ce se va intampla daca se intampla asta. Cred ca,dupa cum zic jurnalistii "vor curge rauri de cerneala" pe tema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 Acum 23 minute, Method a spus: ..... - cred ca anul 2024 a fost mult mai bun decat indraznea pana si el sa spere. corect! Acum 24 minute, Method a spus: .... ca nu cumva Marquez asta cel rau sa nu castige mai multe titluri decat legenda eterna, Sunt foarte amuzat si curios ce se va intampla daca se intampla asta. sigur nu se va scufunda planeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 Acum 20 ore, xt600 a spus: Nu pot sa cred, ca poti sa crezi (daca imi permiti jocul de cuvinte) intr-un asemenea bullshit. Asta tine de politica declaratiilor. Este propaganda Ducati. Da, este posibil ca MM sa fi copiat setarile lui Pecco. Cele de anul trecut, obtinute cu GP23. Datele de anul trecut, sunt probabil la liber si pilotii care concureaza pe GP23, le pot folosi. Dar nu au acces la datele obtinute de Pecco pe GP 24. Nu pentru a le copia (probabil nici nu este posibil), dar nici macar pentru a vedea anumite detalii de pilotaj. Si sunt convins ca nici Bastianini si nici JM nu au acces. Pecco la ale lor, da! Asta inseamna "suport total" pentru "Pecco who is our flagship pilot". Suport pe care JM nu -ar fi avut nici ca pilot nr.2 la echipa de uzina. Si nici MM nu il va avea. Total de acord. Dar nu se vrea. cautati declaratii de anul trecut a lui JM si Bez care zic cu subiect si predicat ca se uite pe datele lui Pecco si nu reusesc sa fac ce face el. JM chiar zice ca el are alt stil si nu poate frana asa violent ca Pecco....de unde naiba stiu asta? daca nu din date. Au spus-o toti, pilotii ducati au access la toate datele... Cu azotul, au mai fost discutii, rezolva poate o problema dar aduce altele: 1. nu mai poti sa incalzesti guma 2. logistica, azotul ar treubui sa fie in niste parametri de calitate peste tot. Benzina nu este luata de la benzinarie din tarile prin care merg. Benzina este adusa cu avioanele, mai ales acuam ca are si kktul ala de componenta ecologica in ea. 3. diferenta dintre azot si dry air nu este mare. Mai bine ar rezolva astia cu gumele, eu nu imi aduc aminte sa fi fost probleme cu alte marci de cauciucuri cand au fost. Ok, poate nici mobrele nu au fost la nivelul asta si poate nu fortau gumele atata, dar explica Oxley vreo ora intr-un filmulet de ce azotul nu este o solutie. trebuie doar sa cautati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 1 oră în urmă, Method a spus: Un asemenea learning curve...doar Acosta Fixed! În plm, crashquez se dă în MotoGP de pe vremea lui Rossi, copilul ăla abia a aterizat! Mai lăsați-mă cu curva asta. Nu se poate bate cu cei din față și deja/în continuare face prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iulie 2 Autor Share Postat Iulie 2 Misca si Honda pe piata transferurilor insfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 Acum 14 ore, Lup69 a spus: VR46 plateste politele cu dobanda pe termen lung.... Da! Bine, el si le-a platit si pe circuit. Acum 2 ore, damager a spus: cautati declaratii de anul trecut a lui JM si Bez care zic cu subiect si predicat ca se uite pe datele lui Pecco si nu reusesc sa fac ce face el. JM chiar zice ca el are alt stil si nu poate frana asa violent ca Pecco....de unde naiba stiu asta? daca nu din date. Au spus-o toti, pilotii ducati au access la toate datele... Cu azotul, au mai fost discutii, rezolva poate o problema dar aduce altele: 1. nu mai poti sa incalzesti guma 2. logistica, azotul ar treubui sa fie in niste parametri de calitate peste tot. Benzina nu este luata de la benzinarie din tarile prin care merg. Benzina este adusa cu avioanele, mai ales acuam ca are si kktul ala de componenta ecologica in ea. 3. diferenta dintre azot si dry air nu este mare. Mai bine ar rezolva astia cu gumele, eu nu imi aduc aminte sa fi fost probleme cu alte marci de cauciucuri cand au fost. Sa vedem cat accces va mai avea JM de acum incolo la date. El la Aprilia, Pramac la Yamaha. Cat despre diferentele intre felul in care franeaza Bagnaia si cum o face el, se pot vedea ruland in spatele italianului, nu are nevoie neaparat de datele de telemetrie. Pai Michelin nu are decat sa faca o guma care lucreaza intr-un regim de temperatura mai scazut. Aaaa... asta inseamna sa schimbe radical compozitiile (poate si structura), ceea ce inseamna o noua directie de cercetare, costuri, etc.. Dar se poate. Nu se vrea. Din punct de vedere logistic, asa cum cara dupa ei benzina, pot cara si azotul. Desigur, asta inseamna niste cheltuieli de transport in plus. Diferenta dintre azot si dry air nu o fi mare, dar este sificienta cat sa creeze problemele cunoscute si sa influenteze negativ rezultatul curselor si clasamentul campionatului. Aici ai dreptate. Destul de inerti oamenii de la Michelin. Desi trebuie sa avem in vedere ca performantele motoarelor, efectele downforce si noile sisteme de franare pun atata stres pe pneuri, incat sunt la limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 Acum 2 ore, ioio_viola a spus: Misca si Honda pe piata transferurilor insfarsit wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 Acum 2 ore, xt600 a spus:Pai Michelin nu are decat sa faca o guma care lucreaza intr-un regim de temperatura mai scazut. Aaaa... asta inseamna sa schimbe radical compozitiile (poate si structura), ceea ce inseamna o noua directie de cercetare, costuri, etc.. Dar se poate. Nu se vrea. Din punct de vedere logistic, asa cum cara dupa ei benzina, pot cara si azotul. Desigur, asta inseamna niste cheltuieli de transport in plus. pai documenteaza-te la ce prespune sa transporti azot cu avionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.