Sher Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 (editat) cata87; io iti multumesc pentru traducere si postare ( ti-a luat ceva timp...). 80% din ce scrie acolo e corect si prezinta o situatie ideala in care proprietarul e si mecanic ( sau macar e in stare sa inteleaga si sa execute tot ce scrie acolo ) sau are bani de un mecanic care sa-i faca toate alea. poate daca aveam o agusta sau un harley ii faceam toate alea.... sti ce mi se pare cam bizar acolo ? zice nenea ala ca e bine sa-i pui max. o lingurita de ulei in pistoane...pe deasupra !....pai uleiul ala nu o sa dispara, nu ? inseamna ca la primavara cand pornesti motorul, va scoate un fum alb si dens datorat arderii uleiului ala. pe de alta parte, cred ca primavara va porni foarte greu pentru ca benzina se va amesteca cu uleiul ala... nu ma dau priceput ca nu sunt; dar zi-mi te rog ce crezi de chestia cu uleiul. thx. Daca stii engleza, asta scrie in manualul motocicletei mele: Cei pe care nu ii intereseaza subiectul, implicit propriile motoare, ar trebui sa se abtina. Editat Noiembrie 28, 2008 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapaugul Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Pentru hibernarea motorului, trebuiesc facute cam asa: 1.- Bagat motorul intr-un spatiu inchis, ferit de umezeala. 2.- De introdus o carpa la toba de esapament, ca sa nu patrunda umezeala. Nu de tot ..... 3.- Musai, de schimbat uleiul din motor. Se poate folosi un ulei ,,de doi bani" care se va schimba imediat la inceputul de sezon. Este crucial de facut asta, pentru ca la o perioada mare de stationare in ulei se decanteaza o gramada de porozitati ce vor fi supte de pompa de ulei si plimbate prin tot motorul. Sa stergeti bine magnetul din surubul busonului care da drumul la ulei din motor ! ....... care are 4.- Cine are rezervorul din tabla, face plinul - cine il are din plastic, il goleste de tot. 5.- Motorul trebuie suspendat pe cricul central. Cine nu are foloseste un stander. Cine nu are nici stander, nici cric central ... il lasa pe cricul lateral si o data la saptamana isi viziteaza mobra si o misca 0.5 metrii si are grija cand o depoziteaza iar sa nu mai calce cu aceeasi portiune de cauciuc. Cine are gumele praf si le va schima in primavara ..... o lasa dracu asa cum a apucat ! 6.- Acumulatorul la cadurica. Daca nu, in primavara puneti redresorul pe el si ...... gata. 7.- Daca va vine pe chelie sa ii mai dati o cheie, cand si cand, trebuie sa scoateti motorul afara. Il lasati pornit pana ajunge la temperatura optima de functionare, il opriti si il lasati sa se raceasca tot afara. Nu-l bagati fiert inauntru, ca il bagati cu tot cu umezeala si condens. 8.- De preferat este sa folositi o husa de motor, sau un cearsaf, patura ...... contra praf. 9.- Motorul nu se depoziteaza cu noroiul de o palma pe el !!! (valabil, in special la enduro) 10.- Lantul de tractiune se va unge ... din bogatie. Operatiunile astea dureaza cel mult 3 ore si aveti motorul pregatit pentru iarna .......... restul de operatiuni, ori sunt mofturi, ori intra in categoria ,,service". Fiecare si-l face cum vrea, cand vrea, cat vrea. 11.- FOARTE IMPORTANT !!! De reveion veniti la motor si cocniti un pahar de sampanie cu el, in semn de multumire pentru sezonul trecut ! Bafta ! [/quote eu zic sa facem altceva petrica.....sa aduc si eu motoru langa al tau sa faca "curvasaraie" )) sa nu se plictiseasca motoarele pe timpul iernii.....asta in cazul in care nu esti gelos:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fully Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 , micuta motoreta care se va naste la primavara, ce culoare va avea???...albastru cu negru?? cu roti de enduro pe spate si de vitezana pe fata!!!! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapaugul Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Va fi un KTM cu motor 4 in linie ! sau vreun rc8 cu probleme la nastere:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 sher; corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) am pus stabilizator+facut plinul. sters cu o carpa usor imbibata cu WD40. sta sub balcoane, direct nu o sa pice ploaie sa zapada, sub prelata. deocamdata atat. are 1500km facut cu uleiul curent. in primavara schimb uleiul si filtru ulei, le am deja. stabilizator se gaseste la Lukoil-ul dintre Cora si mall (militari), vis-a-vis de benzinaria Mol. 20RON, 236ml ce ajung la 80L benzina. Editat Decembrie 7, 2008 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Ne trimiti si noua prin posta, ca aici in Maramures nu exista asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Sa nu lasi rezervorul 1/2. De preferabil plin si de preferat sa se arunce benzina daca a stat o perioada mai mare. E bun si aditivul de benzina. P.S. METODA DE SEZON: "PITROCIREA" ca la varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Ne trimiti si noua prin posta, ca aici in Maramures nu exista asa ceva. vb cu userul lombardia, de la Sibiu, a adus mai mult din Italia. acuma nu stiu daca trimite prin posta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_m_bus Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 (editat) am si io o intrebare: daca motoreta mea este cazata intr-un spatiu in care temperatura nu scade sub 10 grade iar umiditatea se pastreaza constant in jurul valorii de 60-65%, mai e nevoie sa-i infund esapamentul ? Editat Decembrie 24, 2008 de al_m_bus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 cat faci sa bagi o carpa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_m_bus Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 cat faci sa bagi o carpa? doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 (editat) LA MULTI ANI SALUT. EU AM SCOS TOATA BENZINA DIN EL,AM SCURS BENZINA DIN CARBURATOARE,LAM SPALAT ,CURATAT,UNS,GRESAT,DAT CU POLISH SI CU UN SPRAI PT LUCIU SI CARE PROTEJEAZA VOPSEAUA.ORICUM NU IMI BAT CAPUL PT CA STA LA CALDURA,E VECIN CU MINE DE CAMERA. PT LA PRIMAVARA O SAI SCHIMB ULEIUL DIN TELESCOAPELE FATA,FILTRUL DE AER,PLACUTE NOI DE FRANA SPATE FATA SI DACA AM FONDURI O SA REPAR CARENELE VA SALUT MARIUS B. Editat Ianuarie 1, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Va salut domnilor. Sa va spun cum mi-am pregatit eu mobra pentru iarna... Am umblat cu ea pana in 24 Decembrie inclusiv, dupa care am I-am facut plinul si am pus-o intr-o magazie de lemn( macar e acoperita, nu o ninge, nu o ploua ) si am acoperit-o cu un cearsaf de bumbac, sa nu se depuna praful. Bateria am dat-o jos si am dus-o in casa, la caldurca, dar n-am incarcat-o, ca n-am gasit la nimeni un redresor (mentionez ca bateria e buna). Dupa apox. 1 luna ( prin 20 Ianuarie) i-am facut o vizita "de curtoazie", i-am pus bateria si...a pornit la prima cheie Am lasat-o sa merga vreo 20-25 de minute, am turat-o putin dupa ce s-a incalzit motorul, si aia a fost. Apoi, in 25 Ianuarie am reusit sa ies cu ea la o tura mica, am facut vreo 150 km. Ieri i-am dat jos rezervorul, am scos filtrul de aer, l-am curatat bine( e ca nou), si azi l-am montat inapoi. La fel, a pornit la prima cheie, si nu face nici un fel de figuri. Cat despre restul de "pregatiri" mentionate in acest topic...nici vorba. Si nu a ruginit nimic, nu s-au deformat cauciucurile, nu s-a incleiat benzina in rezervor. E la fel ca in ziua cand am lasat-o la garaj. Cat despre perioada ce va urma...eu cred ca o voi folosi, deoarece temperaturile sunt tot pozitive de ceva vreme, si nu cred ca o sa se raceasca din nou pentru o perioada lunga, deci iarna asta nu a fost vorba nicidecum de o stationare de 5 luni, cum ziceau unii pe aici. Doar o luna Hai noroc, vreme buna si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) Am lasat-o si eu din noiembrie pana in aprilie fara sa o pornesc deloc si nu am avut probleme cu benzina. A pornit dupa cateva chei. Bateria am incarcat-o de doua ori pe luna la redresor. Editat Aprilie 28, 2009 de TheDude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Am lasat-o si eu din noiembrie pana in aprilie fara sa o pornesc deloc si nu am avut probleme cu benzina. A pornit dupa cateva chei. Bateria am incarcat-o de doua ori pe luna la redresor. Buna dimineata! Ai iesit din hibernare? Vezi la ce topic ai postat? Asfalt uscat! P.S. News pt tine: Tot Basescu este presedinte, Boc este tot mititel, Becali a fost la puscarie, etc... Restul pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Sa va spun cum pregatesc eu motocicleta mea pt. iarna. Suzuki DRZ 400E - spalat motocicleta - pasticurile de dau cu silicon pt plastic -lubrifiezi totate partile care de obicei se lubrifiaza dupa ce speli motocicleta -se curata lantul (solutie degresanta), apoi ungi cu WD 40, apoi cu spray-ul de lant care il folosesti de obicei -ulei proaspat in motor -golesti rezervorul si carburatorul de benzina -scoti bujia, pui o lingura de ulei apoi bujia se monteaza innapoi -dai jos acumulatorul si il depozitezi peste iarna intr-un spatiu preferabil incalzit. -presiune normala in roti Cam asta fac eu. Iar in primavara innainte sa pornesc motocicleta pun acumulatorul la redresor si motocicleta poneste fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Am cautat in seara asta, stiu ca erau ceva topicuri despre asa ceva dar nu am reusit sal e gasesc. Asadar ce faceti pentu a va pregati motocicleta pentru iernat. ce trebuie facut la ce tre insistat, ce nu trebuie facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR_ybis Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Am cautat in seara asta, stiu ca erau ceva topicuri despre asa ceva dar nu am reusit sal e gasesc. Asadar ce faceti pentu a va pregati motocicleta pentru iernat. ce trebuie facut la ce tre insistat, ce nu trebuie facut. Salut. Uite aici un topic pe tema asta pregatire pentru iarna /index.php?showtopic=10772 Iernare buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Lasi motocicleta undeva toamna si o iei primavara.. cam atat. Eventual daca se face ger iei bateria in casa.. In rest, benzina full in rezervor si sanatate multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Makaveli Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 si mai ii dai odata la cateva zile o cheie, o lasi sa mearga cam 10 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laumoto Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 si mai ii dai odata la cateva zile o cheie, o lasi sa mearga cam 10 min iar daca nu e gheata pe jos mai dai o tura,eu asa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 si mai ii dai odata la cateva zile o cheie, o lasi sa mearga cam 10 min daca duci bateria in casa e cam greu sa-i dai o cheie la cateva zile, mai bine nu. nu trebuie pornita deloc, nu e cazul la motoarele moderne... poti sa o lasi nepornita si 3 luni si n-are nimika... bineinteles, daca e vremea buna si uscat, merita oricand sa dai o tura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 iar daca nu e gheata pe jos mai dai o tura,eu asa fac Daca ai om platit sa-ti verifice nivelul de inghet la antigel, e ok si asa. Pe ger cu apa in ea este cam riscant si o singura noapte.... O husa este f. buna chiar si in garaj. Nu uita robinetul de benzina deschis daca o lasi sa stea mai mult timp. Nu iti fie lene si du bateria in casa ( nu am zis sa o pastrezi pe teracota ) Daca este garaj betonat neincalzit incearaca sa pui rotile pe o scandura Dupa ce ai dat ,,tura de incalzire''si ai garat-o, nu umple de carpe inutile pe sub saua si prin diverse locuri pentru ca soarecii trag la caldura si te trezesti cu instalatia electrica ,,atacata'' Ar mai fi da mi-e lene ...sincer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 + unge cablurile...acceleratie, ambreiaj, soc, vitezometru... curata si unge lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.