Dan Cata Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Daca | cablurile au camasile cu teflon pe dinauntru (vezi in manual daca au sau nu), nu le unge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Scoate-i bateria si bag-o in casa si mai incarc-o din cand in cand (poti sa o si descarci cu un bec de 12 v lasat pe ea si apoi sa o incarci la loc, ca sa "lucreze"). aici se pare ca nu trebuie descarcata deloc,ca se sulfateaza. doar incarcata, ca oricum se descarca ea natural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 doar am spalat-o si i-am pus stabilizator in benzina, in rezervorul plin. si am bagat-o intr-un spatiu inchis (intamplator semi-incalzit dar nu e musai sa fie incalzit) si uneori i-am mai dat o cheie si am incalzit motorul (aici parerile sunt impartite, unii spun ca nu-i bine dar eu asa am facut). am avut grija de baterie si... gata. la motociclete mai pretentioase, cica e bine a se urca pe standere (fata-spate) spre a preveni deformarea cauciucurilor. Tin sa contrazic cam tot ce ai spus ,din experienta.Motocicleta mea a stat pe bara 2 ani,in spatiu semi-deschis,cu juma de rezervor de benzina,pe cauciucuri ce s-au desumflat dupa un timp. -A stat cu acelasi ulei vechi si nu a avut nici pe naiba,i-am facut un schimb nou si gata (cand am pornit-o dupa atata timp) -A pornit cu benzina veche de 2 ani la sfert -Am umflat cauciucurile ce au stat desumflate peste un an,si am mai mers cu ele inca 2 luni pana la sfarsitul sezonului,nu au avut nici pe naiba. Si nu vorbesc de vreun ij,ci de un sport-touring de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 (editat) Tin sa contrazic ......din experienta....stat pe bara 2 ani....nu au avut nici pe naiba. Daca ai masurat "ochiometric" uzura dupa cei doi ani de zile, cred si eu ca din punctul tau de vedere "nu a avut nici pe dracu". Ochiu tau, parerea ta! Daca ai fi venit cu niste poze (la cauciucuri- poza macro/carburatoare-interior/rezervor-interior) de genul "inainte" si "dupa", cu niste masuratori de compresie tot in spiritul asta, cred ca aveai alta parere. Nu mai zic de baterie, masurata inainte si dupa... Fiecare are grija de motorul lui dupa cum crede de cuviinta! "I don't care, is not my bike!" Editat Decembrie 4, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Omule nu am spus ca nu e bine sa faci pregatiri pentru iarna si sa ai grija de motocicleta,am vrut doar sa subliniez ca de multe ori se exagereaza cu asa numitele "protejari",dand contra exemple "negative" la celalalt pol dar aratand ca totusi chiar si fara lipsa de orice protectie motocicleta nu are nimic,cauciucurile nu se mai purtau ca noi dar au luat curbe si cu 150 si pe linie dreapta s-au dus de 200 fara sa aiba probleme cu voblaj,sau derapari.Se simteau putin mai nesigure decat o pereche de cauciucuri noi dar e si normal luand in calcul varsta de 4 ani si modul cum au fost depozitate.La benzina la fel,peste cei 2 l de benzina statuti (cu care am facut un test de pornire) am pus benzina proaspata si la drum.Si motocicleta nu a ruginit pe nicaieri,decat lantul a ruginit,oricum trebuia schimbat pentru ca era labartat. Sfatul meu,sa iesiti cat mai ieftin dar si cat mai bine cu motocicleta: -Tineti-o intr-un garaj,daca e incalzit cu atat mai bine,daca nu,asta e. -Umflati cauciucurile la presiune un pic peste normal(desigur puteti s-o tineti si pe stander daca aveti,daca nu,asta e) -Lasati-o cu uleiul vechi in ea,si schimbati uleiul la inceput de sezon(Nu aruncati banii de un schimb de ulei "pt iarna") -Preferabil bateria sa fie depozitata la o temperatura de peste 10 grade. -Ungeti bine lantul ca sa nu rugineasca -NU o porniti degeaba iarna de nspe mii de ori ca mai rau ii faceti cu atatea porniri cu motorul rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 -NU o porniti degeaba iarna de nspe mii de ori ca mai rau ii faceti cu atatea porniri cu motorul rece. Pentru ca motocicletele n-au fost facute sa fie pornite. Pornitul le face rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 aici se pare ca nu trebuie descarcata deloc,ca se sulfateaza. doar incarcata, ca oricum se descarca ea natural. bateria se sulfateaza daca se descarca "natural" si o lasi descarcata daca ii faci cateva cicluri descarcat-incarcat,descarcat cat de cat fortat cu un bec,o sa ai o baterie in mintile ei in primavara referitor si la pornit,parerile sunt impartite.evident nu trebuie pornita de spemii de ori,dar supapele de evacuare deschise=aer in cilindri.aer in cilindri,nepornit de mult=rugina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Pentru ca motocicletele n-au fost facute sa fie pornite. Pornitul le face rau. aici tind sa fiu de acord cu nationalistu', daca le pornesti doar de dragul de a auzi motorul nu faci altceva decat sa faci o gramada de condens care: odata se amesteca cu uleiul si nu e chiar bine si doi ramane pe interiorul motorului formand rugina, ceea ce iar nu e bine. proba e foarte simpla, porneste un motor rece si uita-te pe gemulet la ulei dupa ce a mers cateva minute, ai sa vezi emulsia aceea alba caracteristica apei in ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Niprul o sa stea toata iarna AFARA sub streashina invelit, cu bateria pe el. POATE o sa fie pornit si chiar mers din cand in cand daca carosabilul permite. Daca nu, aia e... Apoi o sa trimit niste probe de calamina la NASA sau Los Alamos pentru o analiza microscopica si macroscopica precum si niste mostre de ulei la CERN pentru a se verifica ce particule speciale contine fiindca a trecut peste iarna. Apoi, la cerere, eventual pot trimite toata motocicleta acolo pentru a se identifica cauzalitatea fenomenului de a supravietui sub sopron peste iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Niprul o sa stea toata iarna AFARA sub streashina invelit, cu bateria pe el. POATE o sa fie pornit si chiar mers din cand in cand daca carosabilul permite. Daca nu, aia e... Apoi o sa trimit niste probe de calamina la NASA sau Los Alamos pentru o analiza microscopica si macroscopica precum si niste mostre de ulei la CERN pentru a se verifica ce particule speciale contine fiindca a trecut peste iarna. Apoi, la cerere, eventual pot trimite toata motocicleta acolo pentru a se identifica cauzalitatea fenomenului de a supravietui sub sopron peste iarna. muahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 niprul pentru asta a fost facut sa stea in zapada,cu bateria insa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 niprul pentru asta a fost facut sa stea in zapada,cu bateria insa.... Mda, la baterie ma mai gandesc si eu, ca doar e noua si mi-e cam mila de ea. Cu gerul nu se-mpaca bine. Asta e o sa stau sa o pun si sa o scot de fiecare data cand vreau sa ma dau cu ea. Chestia e ca mi-e ca o sa imi fie lene daca stiu ca are bateria scoasa. De asta mi-e frica :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 merita un pic de surubareala pentru ceva economie in primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Tin sa contrazic cam tot ce ai spus ,din experienta.Motocicleta mea a stat pe bara 2 ani,in spatiu semi-deschis,cu juma de rezervor de benzina,pe cauciucuri ce s-au desumflat dupa un timp. -A stat cu acelasi ulei vechi si nu a avut nici pe naiba,i-am facut un schimb nou si gata (cand am pornit-o dupa atata timp) -A pornit cu benzina veche de 2 ani la sfert -Am umflat cauciucurile ce au stat desumflate peste un an,si am mai mers cu ele inca 2 luni pana la sfarsitul sezonului,nu au avut nici pe naiba. Si nu vorbesc de vreun ij,ci de un sport-touring de 1000. Tot de 1000, stat 2 ani, rezervorul pe jumatate ,garaj neincalzit! Concluzie: Rezervor inutilizabil,carburatoare blocate total Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Ok,poate pe mine m-a ajutat si faptul ca rezervorul e de plastic si nu a ruginit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Mama ce am stat odata vreo 3 zile sa resurectez un Kawasaki GPz 600 care statuse vreo 2 ani pe dreapta. Avea exact benzina d-aia facuta pasta in camerele de nivel si jigloarele muci. Rezervorul ruginit facut zdrente cu benzina uscata pe fund. Dupa resurectare mergea brici dar cata munca... In fine... ideea era ca in 2 - 3 luni n-are sa se futa nimic. Poate doar bateria daca sta in frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 vaselina se infasoara in folie si se angroapa pana la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Banuiesc ca mai este scrie undeva pe topic, dar daca ar fi cineva bun sa mai spuna odata pasii pt verifica si porni motocicleta(pt a circula cu ea) dupa iarna ,cand o sa vina caldura.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Sa incarci bateria daca e cazul , sa scoti bujia si sa bagi un pic de ulei cu o siringa nu stiu sigur acuma dar sa fie de amestec , pui la loc la filtru ar fi bine sa te uiti in caz ca nu a fost curatat cand sa bagat in iarna , ceva benzina mai proaspata , si ar trebui sa o ia bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 bateria se sulfateaza daca se descarca "natural" si o lasi descarcata daca ii faci cateva cicluri descarcat-incarcat,descarcat cat de cat fortat cu un bec,o sa ai o baterie in mintile ei in primavara referitor si la pornit,parerile sunt impartite.evident nu trebuie pornita de spemii de ori,dar supapele de evacuare deschise=aer in cilindri.aer in cilindri,nepornit de mult=rugina Sau bagi o carpa pe teava de esapament+o carpa la filtrul de aer si nu mai intra aer.Evident ca daca se lasa motocicleta peste ani,e ftr indicat sa se porneasca si sa se circule cu ea cativa kilometri.Insa peste iarna parerea mea este ca niste carpe+rezervorul full(daca este din tabla) si in ea sa fie stabilizator de benzina dar atentie,sa aveti grija ca benzina cu stabilizatorul sa ajunga si in carburator ca altfel doar rezervorul este protejat.Si la primavara scoasa bujia + 2-3 ml de ulei de amestec si invartit un pic motorul in gol sa se unga cilindrul dupa care e trecuta bine de iarna. - Omul isi iubeste mult motocicleta , la fel ca si mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 (editat) poi la frig uite asa face si xt-ul meu http://www.youtube.com/watch?v=QtnENTOO2Sc&feature=mfu_in_order&list=UL Fostul proprietar a zis ca asa o facut si la el cand se incalzese nu mai face.ceva de genu Editat Februarie 12, 2012 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 M-am gandit ca daca tin motorul intr-o hala incalzita la aproximati 6-10 grade nu mai am neoie sa-i fac niciuna din operatiunile mentinate mai sus. I-am dat cu WD-40 pe la incheieturi, i-am umplut rezervorul si cam atat. Sper sa nu mai fie nevoie si de altceva. La primaara banuiesc ca treuie sa pun bateria pe redresor si sa curat lantul. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 La primaara banuiesc ca treuie sa pun bateria pe redresor si sa curat lantul. Multumesc anticipat! Pune-o deja...primavara a venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Acum da, dar cand postasem eram inarmat cu lopeti si ma luptam cu nametii. Cred ca sambata o scot de la depozit si ma gandesc sa incerc s-o pornesc fara sa mai pun bateria pe redresor pentru ca a fost luata prin toamna si oricum a stat la relativa caldurica. Lantul tre' sa-l ung totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 lantul cred ca trebuia sa il ungi,asta e operatiune de toamna.sa nu ai srpriza sa fie ruginit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.