Sari la conținut

12. Gran Premio GoPro de Aragon


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 186
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Si unde plm scrie ca daca a gresit in virajul anterior, nu avea voie sa isi apere pozitia si sa il lase pe marele campion sa il depaeasca pe exterior? Trebuia sa ia mana din gaz si sa ii faca semn lu' ala " va rog, poftiti!" ? Suntem in trafic, circulam la mica intelegere? Vorbim de curse aici! Pe ce lume traiesti? Repet, nu spun ca AM nu a gresit acolo, dar Pecco nu avea de ce sa faca manevra aia, in acel loc. Era mai rapid, putea astepta sa il depaseasca curat in alta parte. 


Atunci scrie ce ziceam mai sus, cine e in fata poate sa-si aleaga trasa. Daca iese coliziune cel din spate e de vina. Punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, tourist1 a spus:

Cred ca ne apropiem de un weekend care intra lejer in top 3 cele mai plictisitoare weekenduri dpdv spectacol in sezonul acesta.

Ma bucur pentru MM, dar imi pare rau pentru timpul meu. 

Au mai fost curse în care Peco s a dus și nu s a mai intros și nu numai el.

Dar măcar era ceva bătaie în pluton.

Aici cam nimic n-a mișcat.

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:


Atunci scrie ce ziceam mai sus, cine e in fata poate sa-si aleaga trasa. Daca iese coliziune cel din spate e de vina. Punct.

Nu e asa simplu.

Vezi ce s a decis.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chit ca mi-a placut de el la inceput, de ceva ani nu-l inghit pe MM. Cu toate astea jos palaria pentru tenacitatea cu care s-a zbatut 3 ani pana sa-si mai taie o felie din tort. I-a batut pe toti cu ceasul de la gara. Bravo lui!

 

Relativ la "incidentul de cursa"...

 

In ultimele 4-5 tururi, Peco i-a luat lui AM 2 secunde si un sfert - era evident MULT mai rapid. AM a ratat virajul de stanga - clar mergea peste limite sperand sa ce? In opinia mea, daca Peco nu era acolo, AM iesea larg si in virajul de dreapta insa asta nu pot demonstra.

Intrebarea e - daca nimeni n-a fost vinovat, ce cautau baietii Nadiei in garajul celor de la factory la finalul cursei? Venisera sa le ceara socoteala?

 

Sper sa nu fie un alt campionat f*tut de vreun Marquez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

se tot supara colegii pe incidentul cu peco, daca se da racing incident e totul degeaba.

englezii asa au zis, clar incident de cursa.

...si bine au zis.

 

Totuși mi se pare puțin vina lui Pecco - vede ca ala e pe niciunde cu aderenta și franarile și el ii închide trasa ca lui JM cum merg ei la milimetru unul de altul ca se cunosc de-o viață.

AM era oricum cu probleme pe grip,asa alegi sa îl depășești ?

Foarte grăbit,n-a pregătit nimic nu a lăsat loc de nimic,zici ca depășea pt victoria în campionat,prudență zero,a fost o depășire a la fratele cel Mare (al lui AM)

Cred ca aici s-a văzut puțin pierderea controlului când vede ca lucrurile nu ii merg bine și pierde puncte bune.

Și-a pierdut răbdarea și a riscat aiurea cu cineva care 1.oricum e un meltean 2.avea oricum probleme în a tine perioadele de frânare.

Toate condițiile întrunite pt o chestie urâtă.

Bine ca e ok,ca putea sa iasă f urat la cum a rămas blocat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, frigider a spus:

 

Ieri in cursa de sprint a fost o faza asemanatoare (la min 18.20)

Cumva se vad toti intre ei pe pista, dar cand e cate un Marquez implicat nimeni nu mai vede alti piloti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:


Atunci scrie ce ziceam mai sus, cine e in fata poate sa-si aleaga trasa. Daca iese coliziune cel din spate e de vina. Punct.

Aoleo.

Cum cităm regulamentul (din F1,nu din motogp)...ba da acum vreo câțiva ani la A1 Ring când Zarco,fiind în față,și-a ales trasa și i-a frânat în față dur lui Morbidelli,iar ala (care tot timpul a stat prost cu franele) s-a dus ca talanul grămadă în el la 300 și cele 2 motorete au zburat peste capul lui Rossi (și instant a ieșit ca Zarco e vinovat și ca a comis o crima împotriva umanității primejduind integritatea corporala a tribunului),ba atunci nu îmi aduc aminte sa te fi auzit ca îl susții pe "cel din față care e liber sa își aleagă trasa"

Hmmm.Acum de ce susții ceva ce condamnai cu vehemență acum 2 3 ani?

Explain this :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, ioio_viola a spus:

 

Ieri in cursa de sprint a fost o faza asemanatoare (la min 18.20)

Cumva se vad toti intre ei pe pista, dar cand e cate un Marquez implicat nimeni nu mai vede alti piloti...

Uiți când a închis Jlo de a luat niște inși cu el?

Nu mai țin minte, s au luat masuri atunci?

Acolo ieșise larg rău,era la exterior și a maturat pana la interior, a închis total aiurea după mine și a luat vreo 2 3 inși cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe situații asemănătoare când cel din față închide prea tare fără sa dea astfel vreo posibilitate sa evite contactul.

Pecco mi se pare ca e autorul (moral) și mai ales având în vedere pt ce se luptă Pecco și faptul ca e dublu campion mondial,de la el as aștepta mai mult sânge rece și mai multă prudență.

Iar declarațiile lui cum ca AM "a căutat contactul" adică a făcut-o special ca să se acroșeze mi se par de-a dreptul nesimțite.

A mai avut el scăpări din astea...nu e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

 

Și-a pierdut răbdarea și a riscat aiurea cu cineva care 1.oricum e un meltean 2......

Ei, hai sa nu fim rai si sa punem in carca lui AM porcariile lui fra'su. AM nu este un pilot contondent si nu imi amintesc prea multe situatii in care sa fi fost implicat in incidente de cursa, din vina lui. Acum are partea lui de vina, dar la fel are si Bagnaia. Incident de cursa mi se pare decizia logica si de bun simt, in situatia data. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte usor de la tastatura sa judecam, dar da, FB1 nu avea sanse sa-l prinda pe JM89, ceea ce trebuia sa-l faca era sa se asigure ca Marquezul mai netalentat nu-l da pe jos in conditiile in care are ritm superior. Nu a facut asta. Bine ca nu si-a rupt ceva prin el cand motocicleta a decis sa nu-si frece carenele direct de asfalt. 

Editat de tourist1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, tourist1 a spus:

sa se asigure ca Marquezul mai netalentat nu-l da pe jos in conditiile in care are ritm superior. Nu a facut asta.

Peco a "depășit" pe greșeală,care e cam cea mai sigura depășire ca tu doar îți vezi de trasă.

Dar a ieșit rău din păcate.

Scotea podium într-un weekend groaznic - campionatele în etapele dificile se câștigă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un weekend MMizerabil.. ca si multe postari de aici.🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, frigider a spus:

Scotea podium într-un weekend groaznic - campionatele în etapele dificile se câștigă.

JM89 ziceai ca a castigat eurovisionul paralimpic la cum se bucura. El este oricum cu musca pe caciula pe cazaturi random.

FB1 nu si-a vazut interesul. Dar din nou, noi de la tastatura, ei de la ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Cabronul i-a distrus! Stie cineva, a primit MM ceva up date-uri la motocicleta? Pentru ca sigur motoreta de azi si de ieri nu arata ca cea cu care s-a tarat pana acum. 

Acum 4 ore, frigider a spus:

acum 1 etapa nu il vedeam castigand si scoate dubla.

si cursa trecuta a mers bine, poate o fi gasit ceva.

De cand parsivul ala de Tardozzi a declarat ca sigur castiga MM93 o cursa, am fost convins ca nu se apuca sa vorbeasca degeaba. Fata de cursele precedente, acum se vede clar cum GP23 sta la bataie cu GP24 pe liniile drepte, ceea ce nu era cazul acum caeva timp. F probabil a primit ceva update-uri, comparand cu anii trecuti in perioada asta diferenta dintre GP23 si GP24 trebuia sa creasca, dar pare ca e fix invers. Ok, circuitul lui de suflet, se da bine pe low grip, e talentat, etc, dar aia nu e GP23 de acum cateva curse.

 

Acum 6 ore, B.B. a spus:

Ma.doare in pix de Alex Marquez dar acolo Pecco a greșit. 

Pe vederea aeriana se vede clar cum Alex merge drept incercand să-și revină sa nu cadă, deci mergea DREPT iar boul de Pecco vine si se apleacă peste el si il agață cu codița.

Alex nu avea nici un control asupra motocicletei acolo.. iar daca frâna rezultatul era același, se ducea târâș.

1. Nu stiu la ce filmari te-ai uitat, dar nu codita lui Pecco e punctul de contact, ci spatele lui. AM73 s-a urcat cu roata fata in spinarea lui Pecco, acolo a fost primul contact intre ei.

2. Daca nu are niciun control asupra motocicletei, poate ar fi cazul sa se apuce de jucat sotron. Si mai ales, daca nu ai control asupra directiei, macar pui frana si nu tragi de gaz in continuare, ca esti in top 20 worldwide, nu esti un incepator care a facut point fixation si se duce blana in stalp fara sa aiba vreo reactie.

 

Acum 5 ore, Lup69 a spus:

image.thumb.png.3a877690d9c3c521fc5a602a3f3c5705.png

Acum 11 minute, Method a spus:

Iar declarațiile lui cum ca AM "a căutat contactul" adică a făcut-o special ca să se acroșeze mi se par de-a dreptul nesimțite.

A mai avut el scăpări din astea...nu e ok.

Telemetria ii cam da dreptate lui Pecco... ghinionul lui AM73 e ca au la dispozitie atatea date incat si daca trage un partz in timpul cursei, ii spun baietii ce volum de gaz a iesit din el, cu ce presiune si ce impuls i-a dat pe acceleratie. Conform telemetriei, AM73 nu a inchis gazul si nu a actionat deloc vreo frana. Poate exagereaza un pic Pecco, dar nu e departe de adevar: poate AM73 nu a cautat neaparat sa-l dea jos, dar nici nu a facut nimic pt a evita contactul. Cand nu te atingi de frane intr-o astfel de situatie, si tii gazul in continuare deschis, se poate spune ca ai cautat-o.

Si daca ajungem iar la "n-a avut timp sa reactioneze", atunci se poate trage aceeasi concluzie: posibil ca sotronul sa fie o optiune mai buna pt el, sau inseamna ca a ajuns aici doar pt ca are un numele de familie pe care-l are, deci i-a luat locul unuia mai talentat, dar lipsit de relatii.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, wolfybv a spus:

nu codita lui Pecco e punctul de contact, ci spatele lui.

Parca pe un slow MO îl lovește prima oara în piciorul care e cu genunchiul jos, apoi ii ia mâna etc.

 

 

Totuși niște inși au analizat reluări din 2 3 unghiuri și au concluzionat ca totul e bine.

Chiar și asa e greu de înghițit, ceea ce e de înțeles.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, nike a spus:

Un weekend MMizerabil

:grinbandit:

Acum 1 minut, danypop a spus:

Nu va ma stresati. Asta a fost prima lectie primita de bananananania de la Doctor46. Doar a zis clar ca-l va sfatui cu privire la viitoarele lupte cu Marquezii. Lectie terminată! 

Pana data viitoare când cade unu cu M in nume :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, frigider a spus:

:grinbandit:

Pana data viitoare când cade unu cu M in nume :)

5-6 zile mai sunt. Doar nu crezi ca face 2 weekend-uri consecutive de curse fara vreo căzătură. De fapt o avea in intreaga lui cariera din motogp 2 weekend-uri consecutive fara vreo cazatura? Ma îndoiesc 🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, danypop a spus:

5-6 zile mai sunt. Doar nu crezi ca face 2 weekend-uri consecutive de curse fara vreo căzătură. De fapt o avea in intreaga lui cariera din motogp 2 weekend-uri consecutive fara vreo cazatura? Ma îndoiesc 🙄

*când cade în urma unui contact cu pilot de academie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, frigider a spus:

Parca pe un slow MO îl lovește prima oara în piciorul care e cu genunchiul jos, apoi ii ia mâna etc.

 

 

Totuși niște inși au analizat reluări din 2 3 unghiuri și au concluzionat ca totul e bine.

Chiar și asa e greu de înghițit, ceea ce e de înțeles.

 

Da, am vazut si eu o reluare acum, in care pare ca primul punct de contact e la codita, dar e doar o iluzie optica. Pe restul reluarilor, mai ales cea aeriana, se vede contactul roata lui AM73 - spatele lui Pecco.

Incident de cursa e o decizie decenta in cele din urma, bine ca s-a ridicat intreg. Incredibil la ce nivel de protectie au ajuns combinezoanele alea. Ma uitam we trecut la combinezonul lui Acosta dupa tavaleala aia la 300km/h, arata neasteptat de bine, iar el s-a ridicat de acolo fara probleme dupe ce s-a tarait pe asfalt si s-a dat de-a dura de nu mai stia unde e sus si unde e jos.

 

 

Acum 18 minute, danypop a spus:

Nu va ma stresati. Asta a fost prima lectie primita de bananananania de la Doctor46. Doar a zis clar ca-l va sfatui cu privire la viitoarele lupte cu Marquezii. Lectie terminată! 

Dude, ai incercat sa cauti un ajutor de spacialitate? Obsesiile astea ale tale ar trebui tratate, ca sunt indicii clare de ceva issues up there. Cam orice postare de-a ta e legata de Rossi, lasa-l ca e dus de 3 ani, e nesanatos sa ai astfel de fixatii dupa atata timp. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am urmarit declaratiile celor 2 piloti...

 

patetic pe scuze AM hai ca poate sa il credem ca nu l-a vazut desi inca nu era inclinat cand i-a trecut Peco prin vederea periferica, dar sa o dai pe aia ca nu l-ai auzit.. gogule du-te la ORL fa-ti un control.

 

Peco a zis ca telemetrie se vede ca are gazul deschis 60-40% nici o intentie sa lase gazu...  se exact cum am zis mai devreme ce se vede pe reluari, a confirmat si Peco, i-a lasat spatiu ca stia ca e acolo, ca l-a auzit. nu a inchis usa in nas

 

AM doar un alt pilot caruia i se pune pacla pe ochi cand greseste

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, wolfybv a spus:

Telemetria ii cam da dreptate lui Pecco... ghinionul lui AM73 e ca au la dispozitie atatea date incat si daca trage un partz in timpul cursei, ii spun baietii ce volum de gaz a iesit din el, cu ce presiune si ce impuls i-a dat pe acceleratie. Conform telemetriei, AM73 nu a inchis gazul si nu a actionat deloc vreo frana. Poate exagereaza un pic Pecco, dar nu e departe de adevar: poate AM73 nu a cautat neaparat sa-l dea jos, dar nici nu a facut nimic pt a evita contactul. Cand nu te atingi de frane intr-o astfel de situatie, si tii gazul in continuare deschis, se poate spune ca ai cautat-o.

Si daca ajungem iar la "n-a avut timp sa reactioneze", atunci se poate trage aceeasi concluzie: posibil ca sotronul sa fie o optiune mai buna pt el, sau inseamna ca a ajuns aici doar pt ca are un numele de familie pe care-l are, deci i-a luat locul unuia mai talentat, dar lipsit de relatii.

Nu sunt deloc fanul lui AM ba dimpotrivă,nu îl suport pe băiatul ala (și sunt de părere ca merge ff agresiv și ca titlul de la moto3 l-a luat aiurea când trebuia de fapt sa fie penalizat) dar aici mie mi se pare vinovat puțin spre deloc.

1.Vezi ca Pecco nu a zis ca a văzut pe telemetrie ci ca l-a auzit pe AM in spate ca nu închidea gazul.

2.AM a zis ca nu știa ca Pecco e acolo și ca si-a urmat trasa,de aia deschiderea gazului makes sense.

3.Cei de la race direction au sunt singurii care au văzut telemetriile și au zis racing incident (asta apropo de concluzii de tastatură).

4.Pecco iar se lansează în atacuri asupra altor rideri și mi se pare ca scăpa puțin controlul,cum a mai făcut o in vreo câteva dați...si chiar după comportamentul și declarațiile lui exemplare de la sfârșit de 2023.

 

Și MM a zis în conferinta de presa ca aplecat asa pe curba e ff greu de văzut pe cel din față,știu știu "ce sa zică și el,îl apară pe frati su" însă sunt f multe cazuri de incidente produse din aceasta cauza - unul se apleacă sub motoreta pe trasa în timp ce celalalt închide trasa.

Pecco trebuia sa fie mai atent și sa lase niște loc.Pt ca nu se bătea cu AM lupta lui era cu altcineva deci nu trebuia sa fie atât de agresiv în a închide trasa.

Prudență în pluton ca plutonul iată,e f periculos.

Acum 7 ore, Cavaleru a spus:

am urmarit declaratiile celor 2 piloti...

 

patetic pe scuze AM hai ca poate sa il credem ca nu l-a vazut desi inca nu era inclinat cand i-a trecut Peco prin vederea periferica, dar sa o dai pe aia ca nu l-ai auzit.. gogule du-te la ORL fa-ti un control.

 

Peco a zis ca telemetrie se vede ca are gazul deschis 60-40% nici o intentie sa lase gazu...  se exact cum am zis mai devreme ce se vede pe reluari, a confirmat si Peco, i-a lasat spatiu ca stia ca e acolo, ca l-a auzit. nu a inchis usa in nas

Pecco nu are ce vedea pe telemetrie,reia declaratia lui - Pecco a zis ca a AUZIT ca motorul lui AM nu închide gazul.Pecco a zis ca e curios sa vadă telemetria,nu ca a văzut.o.

E normal însă că AM să deschidă gazul dacă nu l-a văzut pe ala.

Clar l-a văzut când l-a depasit,dar nu se aștepta ca Pecco sa ii inchida trasa,și e f greu când te lași sub moto sa mai vezi ceva în exterior.Imposibil de fapt.

 

Sunt convins ca se aștepta ca Pecco sa îl depășească dar se aștepta ca acesta sa ii lase interiorul,asta a și declarat.

Ori Pecco i-a inchis trasa pe frane de zici ca se lupta cu JM pt titlu.Foarte proasta mișcarea.

 

Pecco vorbește aiurea,incidentul e vina lui 70% as zice,iar dacă continua asa fără sa fie puțin prudent cu cei din pluton va avea numai pățanii din astea.Ar trebui sa fie mult mai prudent când se bate în pluton,repet plutonul nu e JM cu care a dormit el în camera de când erau mici.

 

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Ei, hai sa nu fim rai si sa punem in carca lui AM porcariile lui fra'su. AM nu este un pilot contondent si nu imi amintesc prea multe situatii in care sa fi fost implicat in incidente de cursa, din vina lui. Acum are partea lui de vina, dar la fel are si Bagnaia. Incident de cursa mi se pare decizia logica si de bun simt, in situatia data. 

AM este un pilot deosebit de agresiv.

Titlul pe care "l-a câștigat" "campionul"AM a fost decis atunci când drăguțul de el,văzând ca este depasit de rivalul direct la campionat,un anume Jack Miller,a decis sa îl lovească special și sa îl arunce în afara circuitului drept pt care AM a încasat 25 puncte și Miller 0 la sfârșitul cursei.Nu a fost nici o penalizare ca deh...MM's brother iar Miller nu a mai putut recupera gap ul și astfel AM a ieșit campion.

Chiar la Aragon cred ca s-a întâmplat treaba acum vreo 10 ani.

AM e o japiță mult mai mare ca frati'su am vazut și la moto2,repet - e un pilot pe care nu îl inghit deloc,insa nu pot sa spun ca aici a avut vreo mare vină.

Un pilot nu se poate ridica din sa sa fie atent pe unde îl depășește marele Pecco ca mai apoi sa își aleagă trasa în consecință ca să nu deranjeze pe il campione care se afla într-o cursa de recuperare.Sa fim serioși.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Method a spus:

Nu sunt deloc fanul lui AM ba dimpotrivă,nu îl suport pe băiatul ala (și sunt de părere ca merge ff agresiv și ca titlul de la moto3 l-a luat aiurea când trebuia de fapt sa fie penalizat) dar aici mie mi se pare vinovat puțin spre deloc.

1.Vezi ca Pecco nu a zis ca a văzut pe telemetrie ci ca l-a auzit pe AM in spate ca nu închidea gazul.

2.AM a zis ca nu știa ca Pecco e acolo și ca si-a urmat trasa,de aia deschiderea gazului makes sense.

3.Cei de la race direction au sunt singurii care au văzut telemetriile și au zis racing incident (asta apropo de concluzii de tastatură).

4.Pecco iar se lansează în atacuri asupra altor rideri și mi se pare ca scăpa puțin controlul,cum a mai făcut o in vreo câteva dați...si chiar după comportamentul și declarațiile lui exemplare de la sfârșit de 2023.

 

Și MM a zis în conferinta de presa ca aplecat asa pe curba e ff greu de văzut pe cel din față,știu știu "ce sa zică și el,îl apară pe frati su" însă sunt f multe cazuri de incidente produse din aceasta cauza - unul se apleacă sub motoreta pe trasa în timp ce celalalt închide trasa.

Pecco trebuia sa fie mai atent și sa lase niște loc.Pt ca nu se bătea cu AM lupta lui era cu altcineva deci nu trebuia sa fie atât de agresiv în a închide trasa.

Prudență în pluton ca plutonul iată,e f periculos.

Pecco nu are ce vedea pe telemetrie,reia declaratia lui - Pecco a zis ca a AUZIT ca motorul lui AM nu închide gazul.Pecco a zis ca e curios sa vadă telemetria,nu ca a văzut.o.

E normal însă că AM să deschidă gazul dacă nu l-a văzut pe ala.

Clar l-a văzut când l-a depasit,dar nu se aștepta ca Pecco sa ii inchida trasa,și e f greu când te lași sub moto sa mai vezi ceva în exterior.Imposibil de fapt.

 

Sunt convins ca se aștepta ca Pecco sa îl depășească dar se aștepta ca acesta sa ii lase interiorul,asta a și declarat.

Ori Pecco i-a inchis trasa pe frane de zici ca se lupta cu JM pt titlu.Foarte proasta mișcarea.

 

Pecco vorbește aiurea,incidentul e vina lui 70% as zice,iar dacă continua asa fără sa fie puțin prudent cu cei din pluton va avea numai pățanii din astea.Ar trebui sa fie mult mai prudent când se bate în pluton,repet plutonul nu e JM cu care a dormit el în camera de când erau mici.

 

 

vezi declaratia lui Peco, evident nu e cea mai grozava engleza dar spune ca s-a uitat pe date dupa ce zice de faptul ca l-a auzit. https://www.motogp.com/en/videos/2024/09/01/bagnaia-alex-marquez-talk-aragon-clash-its-impossible-he-didnt-see-me/507261?playlistId=17859

 

Si cum plm, Peco il aude pe ala ca e in spate, dar AM nu-l aude ca e in fata. Las-o in plm de vrajeala.

 

daca faci un comparativ intre filmarea de sus si filmarea de la nivelul pistei se vede cum inainte sa incline amandoi motoretele pe dreapta peco era deja in fata. Nu exista nu l-am vazut nu l-am auzit. Exista doar mi s-a pus ceata rosie pe ochi 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...