Sari la conținut

Presezon 2025


Postări Recomandate

1 oră în urmă, Lup69 a spus:

Ar fi o posibilitate sa il "tavaleasca" din primele etape ca sa il "dezafecteze" fizic? Nu cred, Peco e prea Mr Nice Guy....prea elegant, doar sa nu se intample viceversa si sa iasa urat ptr MM...

Totusi MM pare mult mai "civilizat", poate fi si doar o aparenta, sa ii mangaie la outze pe boshii de la Ducati/Audi, sau vreun megasponsor ...

MM a fost el insusi si cand avea 25 mil pe an. A aratat ca nu prea ii pasa de bani cand s-a dus la Gresini. 

Raman la parerea ca Bagnaia o sa ii raspunda cu aceeasi moneda. Asa cum a facut si cu Martin pe finalul de sezon, cand a avut grija sa nu faca marqezisme. Ramane sa vedem dupa ce incepe campionatul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 211
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se pare ca KTM e in deep kaka iar pachetul majoritar va fi cumparat de Bajaj.

S-ar putea ca "aventura" Motogp sa se sfarseasca rapid,orice plan de redresare economica in mod clar va incepe prin taierea cheltuielilor de genul motorsport.

 

In alta ordine de idei,clasament cazaturi 2024 :

Whats-App-Image-2024-11-22-at-08-20-18.j

Quartararo si Bagnaia printre cele mai putine.

Problema este faptul ca Bagnaia le-a "strans" in curse iar Quartararo probabil in fp uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Defectul lui Bagnaia, care poate fi totusi si unul din atuurile care i-au adus doua titluri este ca i se pune pata rosie cand e in conditii de duel apropiat. S-a vazut cu Marquez la Portimao cand l-a tavalit, la Jerez cand la "mangaiat" tot pe Marquez cu roata fata pe umar cand se duelau, la Aragon cu Marquez cel mic cand s-au tavalit absolut stupid. Chiar si anul trecut cu Vinales la LeMans a avut un incident foarte asemanator cand se suie peste adversar fara sa tina cont de consecintele posibile.

 

Faptul ca e bataios e una din cerintele sa fii campion mondial, dar sezonul asta cazaturile de la Portimao si Aragon au fost extraordinar de stupide si i-au adus cam 30 puncte in minus. Tinand cont ca a pierdut campionatul la 10 puncte, finalul putea fi altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Se pare ca KTM e in deep kaka iar pachetul majoritar va fi cumparat de Bajaj.

S-ar putea ca "aventura" Motogp sa se sfarseasca rapid,orice plan de redresare economica in mod clar va incepe prin taierea cheltuielilor de genul motorsport.

 

In alta ordine de idei,clasament cazaturi 2024 :

Whats-App-Image-2024-11-22-at-08-20-18.j

Quartararo si Bagnaia printre cele mai putine.

Problema este faptul ca Bagnaia le-a "strans" in curse iar Quartararo probabil in fp uri.

Stire veche de vreo saptamana, cel putin.  Pe langa faptul ca le-a scazut drastic vanzarile in Q3, s-au lacomit sa cupere MVAugusta. Acum Pierer (I)Mobility trebuie sa isi scoata la vanzare brandurile din portofoliu, inclusiv KTM. Ce am mai inteles, este faptul ca RB ar ajuta financiar KTM, sa ramana campionat, dar daca va lua Bajaj pachetul majoritar, este posibil sa spuna ei pass proiectului din MotoGP. Proiect care, in paranteza fie spus, a inghitit sume enorme, fara prea multe realizari in planul performantei. Cand au intrat in MotoGp, le dadeam cel putin 10 ani, ca sa faca o motocicleta cu care sa se bata la titlu.... in ritmul asta nici nu va apuca 10 ani in competitie. 

 

Daca nu cazi, inseamna ca, ori ai o motocicleta extraordinar de performanta si nu trebuie sa iti asumi prea multe riscuri ca sa castigi (vezi Ducati) - Bagnaia a cazut de prost - ori este slaba, dar nu o duci la limita, vezi Quartararo. Q20 ar fi trebuit sa fie in clubul ala select, cu Acosta, MM, Miller, Binder, Mir... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM are o a mare divizie de motorsport pe partea de off-road, nu cred ca o sa taie nimic, daca e ceva pt care e cunoscut KTM atunci aia e motocicleta de cross si enduro / Dakar, etc.

Motorsportul e parte din definitia companiei, daca inchid echipa MotoGP n-au decat sa o inchida de tot.

Iar va fac o predictie: Bajaj va cumpara pachetul majoritar dar NU va inchide echipa de MotoGP.

 

Acum 1 oră, thesaw a spus:

Defectul lui Bagnaia, care poate fi totusi si unul din atuurile care i-au adus doua titluri este ca i se pune pata rosie cand e in conditii de duel apropiat. S-a vazut cu Marquez la Portimao cand l-a tavalit, la Jerez cand la "mangaiat" tot pe Marquez cu roata fata pe umar cand se duelau, la Aragon cu Marquez cel mic cand s-au tavalit absolut stupid. Chiar si anul trecut cu Vinales la LeMans a avut un incident foarte asemanator cand se suie peste adversar fara sa tina cont de consecintele posibile.

 

Faptul ca e bataios e una din cerintele sa fii campion mondial, dar sezonul asta cazaturile de la Portimao si Aragon au fost extraordinar de stupide si i-au adus cam 30 puncte in minus. Tinand cont ca a pierdut campionatul la 10 puncte, finalul putea fi altfel.

Genul asta de comportament apare cand esti campion mondial, adica da-te ba tu nu stii cine sunt eu? 

O sa-l vedem probabil si la Martin anul asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

 

Motorsportul e parte din definitia companiei, daca inchid echipa MotoGP n-au decat sa o inchida de tot.

Iar va fac o predictie: Bajaj va cumpara pachetul majoritar dar NU va inchide echipa de MotoGP.

 

Motorsportul de off road, in special enduro si rally raid. In MotoGp s-au bagat ca musca in anusul calului, fara nici cea mai mica experienta. Cum spuneam, de cand au intrat in MotoGP, au cheltuit sute de milioane, au ingropat piloti, iar rezultatele nu au aparut.  Trebuiau sa se limiteze la ce stiu ei mai bine: off road, dar cand KTM inseamna niste austrieci cu cap de lemn, infumurati si basinosi, se ajunge in situatii ca asta. 

Probabil, daca RB o vor sustine, nu o vor inchide, insa daca vor trebui sa scoata ei bani, pentru a sustine programul, nu ar fi exclus sa ii vedem pa! In definitiv, pentru KTM MotoGP este o gaura financiara, nu le-a adus beneficii nici ca imagine, nici in vanzari, care, iata, au scazut vertiginos. 

Trebuie sa mai ai in vedere ca in ultimele luni le-au plecat oameni importanti din proiect, deci ne putem astepta la o scadere a performantelor in sezonul urmator... 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, thesaw a spus:

Defectul lui Bagnaia, care poate fi totusi si unul din atuurile care i-au adus doua titluri este ca i se pune pata rosie cand e in conditii de duel apropiat. S-a vazut cu Marquez la Portimao cand l-a tavalit, la Jerez cand la "mangaiat" tot pe Marquez cu roata fata pe umar cand se duelau, la Aragon cu Marquez cel mic cand s-au tavalit absolut stupid. Chiar si anul trecut cu Vinales la LeMans a avut un incident foarte asemanator cand se suie peste adversar fara sa tina cont de consecintele posibile.

 

Faptul ca e bataios e una din cerintele sa fii campion mondial, dar sezonul asta cazaturile de la Portimao si Aragon au fost extraordinar de stupide si i-au adus cam 30 puncte in minus. Tinand cont ca a pierdut campionatul la 10 puncte, finalul putea fi altfel.

Ai pus punctul pe i.

Desi Bagnaia clar s-a vazut victima in toate aceste dueluri,dupa cum a si spus in interviurile post-race Barcelona,ba chiar a subliniat ca "din cauza acestor incidente in care el era mai rapid" a pierdut foarte mult in economia campionatului.

Mi se pare ca dl.Bagnaia greseste (acele curse si rezultatele lor zic eu ca il contrazic) : in loc sa inteleaga ca are partea lui de vina mai mare sau mai mica in toate acele incidente el pozeaza in victima si da vina pe altii.Acum zic eu ca ar trebui sa faca analiza greselilor sale si chiar (desi anul trecut mi se parea neverosimil asa ceva),sa ia ca exemplu maturizarea si progresul mental facut de contracandidatul Martin si sa invete din acest sezon :

- la Portimao s-a cramponat sa il inchida agresiv pe MM care era clar mai rapid decat el in acel moment

- la Jerez cu Binder,el si cu Bez au ratat franarea binisor,e normal ca Binder sa incerce sa ii depaseasca pe interior,nu poate spune ca nu stia ca Binder e acolo pt ca abia il depasise

- in Aragon cu AM mi s-a parut un comportament a la MM vs Rossi Argentina 2018 gen "da-te la o parte ca nu am timp de tine",sa ii inchizi trasa asa careless unuia pe care abia l-ai depasit...

- greseli nefortate mai ales in sprinturi (imi aduc aminte : Catalunya,Silverstone,Missano,Sepang) soldate cu abandon de pe primele pozitii

Deci dl.Bagnaia a gresit grav si de unul singur si in incidente si asta s-a decontat la final,si ar trebui sa invete din asta si sa incerce sa nu le mai repete,nu sa pozeze in victima ca sa se disculpe.

 

Pe partea ailalta insa,Martin a invatat mult din 2023 si a invatat sa nu mai fuga doar dupa locul 1 ci sa puncteze solid si constant peste tot - doar asa poti emite pretentii la campionat.A gresit si el dar mult mai putin : cele 2 abandonuri mari si late de la Jerez si Sachsen,prostia de la Missano cand a intrat aiurea la boxe...si cam atat nu?Incomparabil.Pana la urma aici s-a facut diferenta pt ca rapizi au fost amandoi : cine a gresit mai putin a castigat.

Acum 22 ore, xt600 a spus:

Pe langa faptul ca le-a scazut drastic vanzarile in Q3, s-au lacomit sa cupere MVAugusta. Acum Pierer (I)Mobility trebuie sa isi scoata la vanzare brandurile din portofoliu, inclusiv KTM.

 

Cand au intrat in MotoGp, le dadeam cel putin 10 ani, ca sa faca o motocicleta cu care sa se bata la titlu.... in ritmul asta nici nu va apuca 10 ani in competitie.

 

de cand au intrat in MotoGP, au cheltuit sute de milioane, au ingropat piloti, iar rezultatele nu au aparut.  Trebuiau sa se limiteze la ce stiu ei mai bine: off road, dar cand KTM inseamna niste austrieci cu cap de lemn, infumurati si basinosi, se ajunge in situatii ca asta.

:agree: true true

Acum 22 ore, xt600 a spus:

Daca nu cazi, inseamna ca, ori ai o motocicleta extraordinar de performanta si nu trebuie sa iti asumi prea multe riscuri ca sa castigi (vezi Ducati) - Bagnaia a cazut de prost - ori este slaba, dar nu o duci la limita, vezi Quartararo. Q20 ar fi trebuit sa fie in clubul ala select, cu Acosta, MM, Miller, Binder, Mir... 

Nu mi se pare :

Rossi e cel mai bun exemplu de performanta si eficienta : Rossi ducea motoreta la maxim si totusi gresea extrem de rar.

Lorenzo (in culmea apogeului) la fel, poate scotea mai mult untul din ea dar Lorenzo in consecinta a avut mai multe accidentari.

Quartararo (in ciuda a ceea ce spui) scoate tot ce poate din motoreta aia (repet ca tot te faci ca uiti - in 2019 au zis-o atat Vinales cat si Rossi dupa ce s-au uitat pe telemetria lui).

 

Nu trebuie sa fii pe jos ca sa faci performanta - aceasta "moda" a popularizat-o Marquez cu acea Honda care trebuia luata de gat si calarita cu japca ca sa "performeze",iata ca pe Ducati nu mai cade (a nu se lua exemplu acest sezon - e adaptare,lipsa totala de setup vinerea si bajbaielile inerente,echipa privata si un model vechi si destul de fitzos - la anul cred ca va excela fara sa se imprastie.

Acum 21 ore, B.B. a spus:

Genul asta de comportament apare cand esti campion mondial, adica da-te ba tu nu stii cine sunt eu? 

O sa-l vedem probabil si la Martin anul asta. 

:agree:

Exact genul asta de comportament l-a facut sa provoace cele 2 clinciuri cu fratii Marquez,dar si la incidentul cu Binder are o mare parte din vina.

Martin nu cred ca o sa isi permita sa fie arogant la anul - nu prea va avea cu ce in primul rand.

Cred ca mai degraba cei 2 frumosi de la Ducati vor fi aroganti unul cu altul :bounce:

Iar eu in acele skirmish'uri care sunt sigur ca se vor isca,ii dau toate sansele lui Marquez - e mult mai nepasator,mai curajos (la modul razna,prost),mai tupeist si in general mai careless.

Va fi amuzant oricum :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

la anul cred ca va excela fara sa se imprastie.

Mă îndoiesc! El așa găsește limita, trecând dincolo de ea.

Din experiența mea (puțină) pe mai multe roți pot spune că sunt agregate care "te anunță" când ești la limită sau aproape de ea și altele care te aruncă fără preaviz, poate și la 🏍 o fi la fel. Acum mulți ani un coleg care participa în cursele de viteză a schimbat la un moment dat Honda pe Suzuki oarecum din același motiv, Honda era mai iertător dar Suzuki mai performantă, însă mai predispusă să dea cu riderul de planetă.

:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Nu mi se pare :

Rossi e cel mai bun exemplu de performanta si eficienta : Rossi ducea motoreta la maxim si totusi gresea extrem de rar.

Lorenzo (in culmea apogeului) la fel, poate scotea mai mult untul din ea dar Lorenzo in consecinta a avut mai multe accidentari.

Quartararo (in ciuda a ceea ce spui) scoate tot ce poate din motoreta aia (repet ca tot te faci ca uiti - in 2019 au zis-o atat Vinales cat si Rossi dupa ce s-au uitat pe telemetria lui).

 

Martin nu cred ca o sa isi permita sa fie arogant la anul - nu prea va avea cu ce in primul rand.

 

Cred ca mai degraba cei 2 frumosi de la Ducati vor fi aroganti unul cu altul :bounce:

Iar eu in acele skirmish'uri care sunt sigur ca se vor isca,ii dau toate sansele lui Marquez - e mult mai nepasator,mai curajos (la modul razna,prost),mai tupeist si in general mai careless.

Va fi amuzant oricum :D

 

Rossi este exceptia. Toata filosofia lui despre performanta se concentra in jurul acestei idei. Intr-un interviu relativ recent chiar spunea asta cu subiect si predicat... citez din memorie: "secretul este sa ajungi la limita, dar sa nu treci dincolo de acea limita".  Mai trebuie avut in vedere si faptul ca Rossi isi permitea luxul de a-si adapta motocicleta la stilul sau de pilotaj, nu se adapta el la motocicleta, de aceea stia unde este acea limita. Restul insa nu sunt Rossi, trebuie sa o caute prin incercare si eroare.  

 

Nici Lorenzo nici Q in 2019 - 2021 nu au cazut pentru ca au avut la dispozitie o motocicleta performanta, user friendly, "a la Rossi", cu care nu trebuiau sa forteze peste limite, ca sa obtina performante.  Acum situatia nu mai este aceeasi, Q trebuie sa mai si cada, ca sa vada pana unde poate motocicleta aia. Ceea ce MM a inteles foarte bine. De aceea ala are 8 titluri iar Q doar unul, si ala obtinut la vreme de pandemie... 

 

Martin are poate un stil ceva mai agresiv de pilotaj, dar nu este un pilot agresiv cu ceilalti piloti. In general, este destul de curat in manevre si nu se poate spune ca este un pilot unfair.  Am totusi sperante ca va face o figura frumoasa cu Aprilia... 

 

Eu as vrea sa vad dueluri pe circuit, nu faulturi MM style. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil s-a vb despre asta dar eu nu am intrat pe topic, am vrut sa vad testele cap coada.

 

si un extras - mm arata mwe la gresini de pe GP 25 cand trece pe langa ei :crack:

 

 

 

un fel de "mwe la saraki"

 

haha au dat si reluare.

 

 

La 20.11.2024 la 20:16, nike a spus:

Alex Marquez merge in motogp ca-l are pe fra-su acolo mare smecher. La fel si cu Luca Marini.:cheers:

am e campion moto 2 si moto 3, marini?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, frigider said:

si un extras - mm arata mwe la gresini de pe GP 25 cand trece pe langa ei :crack:

S-a discutat despre asta - poate nu aici - a fost o gluma. Cei de la Gresini (Nadia, Alex si tacsu') i-au zis "uite, noi suntem pe primul loc (in teste adica, Alex Marquez)" si el le-a arata degetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.11.2024 la 9:24, nike a spus:

TRebuie sa fii nebun sa crezi ca titlul nu se va juca intre astia 2.

Restul vor merge la curse pentru a semna sepcute.

*pentru bonus de 1mil $ pentru locul 3 ;) 

La 21.11.2024 la 13:05, nike a spus:

467817885_1741952009990106_3803048503790061301_n.thumb.jpg.f9de723e3c833c44ee228ba3c53e522b.jpg

sa-si vada de ale lui mai bine, poate ia si el un punct in '25.

La 22.11.2024 la 9:19, thesaw a spus:

Defectul lui Bagnaia, care poate fi totusi si unul din atuurile care i-au adus doua titluri este ca i se pune pata rosie cand e in conditii de duel apropiat. S-a vazut cu Marquez la Portimao cand l-a tavalit, la Jerez cand la "mangaiat" tot pe Marquez cu roata fata pe umar cand se duelau, la Aragon cu Marquez cel mic cand s-au tavalit absolut stupid. Chiar si anul trecut cu Vinales la LeMans a avut un incident foarte asemanator cand se suie peste adversar fara sa tina cont de consecintele posibile.

 

Faptul ca e bataios e una din cerintele sa fii campion mondial, dar sezonul asta cazaturile de la Portimao si Aragon au fost extraordinar de stupide si i-au adus cam 30 puncte in minus. Tinand cont ca a pierdut campionatul la 10 puncte, finalul putea fi altfel.

au zis englezii, iti alegi bataliile.

te bati la campionat? nu risca sa o pui jos.

Acum 3 minute, Kagemusha a spus:

S-a discutat despre asta - poate nu aici - a fost o gluma. Cei de la Gresini (Nadia, Alex si tacsu') i-au zis "uite, noi suntem pe primul loc (in teste adica, Alex Marquez)" si el le-a arata degetul.

haha.

englezii ziceau ca le arata pe ce loc va termina el(MM) in '25 :) 

 

 

URMEAZA 2 LUNI DE DOLIU.

 

 

*eu cred ca ducati i-au zis asa lui JM:

te lasam sa te bati cu peco pe bune, doar daca nu pui nr 1 in caz ca iesi.

 

repet: 

cand un rider pleaca, mai ales de la uzina nu mai primeste piese si nici suport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Kagemusha a spus:

S-a discutat despre asta - poate nu aici - a fost o gluma. Cei de la Gresini (Nadia, Alex si tacsu') i-au zis "uite, noi suntem pe primul loc (in teste adica, Alex Marquez)" si el le-a arata degetul.

Da, dar din ce am înțeles au făcut un fel de pariu inainte de teste si i-au zis ca vor fi înaintea lui si pe final MM le-a arătat degetul gen "ati câștigat, f y!".

Mișto când cei de la Gresini i-au arătat inimioara ca raspuns :crack:

Cred ca s-au distrat ceva in echipa aia anul acesta. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.11.2024 la 13:00, apriliacluj a spus:

sau Bajaj..., adica de fapt ei ar trece ca actionari majoritar

Cel mai probabil.Se speculează ca KTM ar avea datorii de peste 3mld.Greu.Nu vad cum ar putea scăpa de faliment și vânzarea pe bucăți.

Sa vedem ce le zice matematica celor de la Bajaj, cum e mai ieftin : sa investească acum pt a salva muribundul sau sa îl lase sa se ducă și apoi sa cumpere la preț de faliment brand name'urile KTM Husqvarna și MvAgusta.

Având în vedere însă faptul ca dețin 46% din firma austriacă,probabil vor alege prima variantă.

 

În orice scenariu însă nu vad viabilă din nici un punct de vedere continuarea participării KTM in motogp.

Ca o paranteza,tot timpul m-am întrebat de unde naiba au ei atâția bani pt a susține atata r&d și echipe și infrastructura atat în motogp cât și în celelalte competitii în care sunt angrenați,dar am zis ca meh,or avea și ei contabili măcar la asta se pricep austriecii,dar se pare ca nu,nici aici nu strălucesc :bounce:

Așa că Acosta ar fi bine sa fugă până nu se impute treaba.Problema însă e ca abia a semnat contract pe ...2? ani cu KTM,asa ca probabil va trebui ori să le ceară voie sa plece mai devreme ori să aștepte pana când efectiv se anunță retragerea din gp și apoi sa își caute echipă precum Mir si Rins cu Suzuki.

Oricum nothing lost pt Acosta pt ca nu îl vedeam reușind mari lucruri la KTM în următorii 2 ani.Poate tot răul spre bine,cine știe unde ajunge și ridică vreo Honda....

 

În alta ordine de idei,se pare ca si Bagnaia a testat la Barcelona sistemul de comunicare radio și (mulțumim și pe aceasta cale incapabilitatii Dorna :D Iata ca si in acest caz tot răul e spre bine),sistemul a fost efectiv useless.

"I did it and it’s still not ready,it didn't work when i tested it.

It wasn't working so I didn’t hear anything,also,it was disturbing me a little bit.The cable to connect it it's huge and it could be dangerous.I will test again when it is ready."

Doamne ajută să fie tot asa :D

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

Cel mai probabil.Se speculează ca KTM ar avea datorii de peste 3mld.Greu.Nu vad cum ar putea scăpa de faliment și vânzarea pe bucăți.

 

În orice scenariu însă nu vad viabilă din nici un punct de vedere continuarea participării KTM in motogp.

Ca o paranteza,tot timpul m-am întrebat de unde naiba au ei atâția bani pt a susține atata r&d și echipe și infrastructura atat în motogp cât și în celelalte competitii în care sunt angrenați,dar am zis ca meh,or avea și ei contabili măcar la asta se pricep austriecii,dar se pare ca nu,nici aici nu strălucesc :bounce:

Așa că Acosta ar fi bine sa fugă până nu se impute treaba.Problema însă e ca abia a semnat contract pe ...2? 

A venit momentul decontului pentru KTM. Ceea ce li se intampla este rezultatul cumulat a unei politici paguboase, pe termen lung: - vanzarile au scazut drastic in 2024 si pe buna dreptate: produse cu o calitate a executiei indoielnica, cu servicii postvanzare la fel de indoielnice, in conditiile in care preturile sunt la nivel de brand premium: 

- lacomia: au cumparat/inghitit in nestire toate brandurile care le-au fost la indemana, carora ulterior le-au anulat identitatea (practic motocicletele vandute sub diferite branduri, Husqvarna, Gas Gas, sunt KTM-uri rebranduite) sau, pe altele incomode, le-au desfintat, pur si simplu, a se vedea cazul Husaberg. Mai nou, s-au lacomit si la MVaugusta, pe care au dat bani grei, in cel mai prost moment din existenta lor, ceea ce se pare ca are un rol important in declansarea crizei. 

- management pe care nici nu stiu cum sa il calific... aflam acum ca sunt nevoiti sa intrerupa productia, pentru ca au de vandut stocuri, acumulate in depozite si showroom-uri... pai cine, doamne iarta-ma, mai produce pe stoc in AD 2024??? Este de noaptea mintiii! Asta iti spune cat de buni contabili si manageri au. 

- programul in MotoGP, program care a inghitit sute de milioane de euro, in cei 8 ani, fara rezultate notabile. Asta este rezultatul vanitatii de a avea un proiect intr-o competitie, in care nu aveau nici o experienta. Au venit in competitia asta cu experienta 00000. Nici macar experienta intr-o competitie SBK de nivel inferior, nu aveau, la momentul intrarii in MotoGP, cu alte cuvinte nu au adus nici un plus de valoare acestui campionat. Cu acest proiect, s-au intins prea mult, pentru o fabricuta de motociclete (pentru ca fata de marii producatori mondiali, asta sunt: o fabricuta, ca sa nu zic un garaj) Trebuiau sa ramana in competitiile lor traditionale: enduro, motocros, rally raid, unde au experienta si performante. 

 

Cel putin in sezonul 2025 vor concura... dar nu ma astept la mari performante din partea lor. Cel mai rau imi pare de Binder si Acosta ( mai ales de pusti), a caror cariera sta sub semnul intrebarii. Partea proasta este ca nici unul dintre ei nu are unde fugi, inainte de incheierea contractului. Toate locurile sunt ocupate pentru urmatorii doi ani. Este pe cale sa se intample exact ceea ce ma temeam, compromiterea carierei pustiului. Nu ar fi prima data, cand se intampla asta la KTM. 

 

Banii de MotoGp le vine preponderent de la RB, sub forma de sponsorizare dar si prin punerea la dispozitie a structurilor lor de R&D (fara prea mult folos, insa) si amu, ca stim ca Bajaj detine un procent atat de important din companie, foarte probabil o parte importanta din buget vine de la indieni. Clar, nu din vanzarea de capre de enduro sunt ei capabili sa concureze in motomondial. Sa vedem insa daca tiganii vor mai mentine proiectul MotoGp, daca vor lua pachetul majoritar. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place de tine cand renunti la entuziasmul yamaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Banii de MotoGp le vine

:wacko:

RIP kktm, nu plâng după ei.

Câte 🏍🏍 rămâne pe grilă la anu'? 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...