Sari la conținut

Presezon 2025


Postări Recomandate

1 oră în urmă, Method a spus:

Acosta nu e pilot oficial.Cel putin nu in 2024.

m-am exprimat gresit. orice pilot de la echipe oficiale sau client nu au voie sa testeze cu exceptia celor de la Yamaha si Honda. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 211
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, danypop a spus:

Testele se fac pt 2025, nu? Mai apartin de 2024?

Da.Testul a fost facut in 11-13 decembrie din cate am vazut.So...anul in curs 2024.

Nu am sa inteleg in viata mea de ce contractele dintre piloti si echipe nu se opresc la sfarsitul sezonului competitional,ci la sfarsitul anului calendaristic - de ce nu stipuleaza durata contractului pana la ultima etapa si punct.

Probabil nu stiu clar cu 2 ani inainte in ce data se va desfasura ultima etapa si prin urmare nu pot pune data respectiva in contract,probabil sunt si prevederi legate de sponsori,cert e ca se ajunge in situatia in care au fost mai toti pilotii - luam ultimul exemplu dintr-o lunga serie - Jorge Martin : contract cu Pramac Ducati pana la 31.12.2024,dar semnat cu Aprilia pt 2025.

Dupa ultima etapa de la Valencia,in mod traditional sunt testele pt anul viitor,iar Jorge Martin ar fi putut foarte usor sa fie oprit sa se urce pe o Aprilia,pt ca el e inca sub contract cu Ducati.De obicei constructorii lasa de la ei in aceste situatii si inchid ochii,dar ar trebui gasita o modalitate sa se incheie contractele la sfarsitul anului competitional si nu la sfarsitul anului calendaristic.

 

Nu e cazul la Acosta,el in 2024 e pilot Gas-Gas iar in 2025 va fi pilot KTM.Nu ii interzice nimeni sa participe la teste private,mai ales ca nu e (pana la 01.01.2025) pilot de uzina.Cred ca efectiv nu a vrut pt ca poate deja are vorbele facute la VR46,din moment ce KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit,si ar fi nebun sa stea pana o sa explodeze toata buba,adica pana vor spune in comunicat oficial ca se retrag ca urmare a falimentului.

Si daca (prin absurd) vor mai concura in 2025,probabil nu isi vor plati oamenii,de piloti nu mai vorbesc,probabil nu vor aduce piese si nu vor dezvolta nimic,si alte chestii minunate care se intampla unei echipe falimentare (sau pe aproape falimentare).Oricum Acosta probabil are cea mai buna idee in a pleca - pana si daca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit

Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare!

Cum să miroasă cacao a 💩?!? Miroase a coajă de portocală. 😝

Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ENEOS a spus:

Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare!

Cum să miroasă cacao a 💩?!? Miroase a coajă de portocală. 😝

Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? 🤔

Mergea si a mers mereu cu KKTM.. (BTW, acum 2-3 ani i-a picat axul de la basculă pe drum in timpul unei etape) dar nu e pilot oficial, e mobra cumpărată de el si de sponsori, nenea ala de la Vectra..

Ce legătură are cu situația KTM?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, ENEOS a spus:

Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare!

Cum să miroasă cacao a 💩?!? Miroase a coajă de portocală. 😝

Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? 🤔

Și în 2025 tot pe KTM o sa participe la Dakar. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

nenea ala de la Vectra

Colegul meu de armată Butuza?

Acum 1 oră, B.B. a spus:

Ce legătură are cu situația KTM?

Mă gândesc că dacă și până acum erau probleme cu piesele de schimb nu va fi decât mai rău... Dar n-are legătură cu GP. Poate doar să vedem dacă va participa kktm cu echipă oficială la Dakar 2025, un fel de luat pulsul.

Când mai sunt teste MotoGP?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, ENEOS a spus:

Colegul meu de armată Butuza?

Mă gândesc că dacă și până acum erau probleme cu piesele de schimb nu va fi decât mai rău... Dar n-are legătură cu GP. Poate doar să vedem dacă va participa kktm cu echipă oficială la Dakar 2025, un fel de luat pulsul.

Când mai sunt teste MotoGP?

2025 MotoGP winter test schedule:

Sepang Shakedown Test*: January 31-February 2, 2025
Sepang MotoGP Test: February 5-7, 2025
Buriram MotoGP Test: February 12-13, 2025
*The Sepang Shakedown is for test riders, rookies (Ai Ogura, Somkiat Chantra, Fermin Aldeguer) and race riders from manufacturers in concession Rank D (currently Yamaha and Honda).

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.12.2024 la 15:44, Method a spus:

Da.Testul a fost facut in 11-13 decembrie din cate am vazut.So...anul in curs 2024.

Nu am sa inteleg in viata mea de ce contractele dintre piloti si echipe nu se opresc la sfarsitul sezonului competitional,ci la sfarsitul anului calendaristic - de ce nu stipuleaza durata contractului pana la ultima etapa si punct.

Probabil nu stiu clar cu 2 ani inainte in ce data se va desfasura ultima etapa si prin urmare nu pot pune data respectiva in contract,probabil sunt si prevederi legate de sponsori,cert e ca se ajunge in situatia in care au fost mai toti pilotii - luam ultimul exemplu dintr-o lunga serie - Jorge Martin : contract cu Pramac Ducati pana la 31.12.2024,dar semnat cu Aprilia pt 2025.

Dupa ultima etapa de la Valencia,in mod traditional sunt testele pt anul viitor,iar Jorge Martin ar fi putut foarte usor sa fie oprit sa se urce pe o Aprilia,pt ca el e inca sub contract cu Ducati.De obicei constructorii lasa de la ei in aceste situatii si inchid ochii,dar ar trebui gasita o modalitate sa se incheie contractele la sfarsitul anului competitional si nu la sfarsitul anului calendaristic.

 

Nu e cazul la Acosta,el in 2024 e pilot Gas-Gas iar in 2025 va fi pilot KTM.Nu ii interzice nimeni sa participe la teste private,mai ales ca nu e (pana la 01.01.2025) pilot de uzina.Cred ca efectiv nu a vrut pt ca poate deja are vorbele facute la VR46,din moment ce KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit,si ar fi nebun sa stea pana o sa explodeze toata buba,adica pana vor spune in comunicat oficial ca se retrag ca urmare a falimentului.

Si daca (prin absurd) vor mai concura in 2025,probabil nu isi vor plati oamenii,de piloti nu mai vorbesc,probabil nu vor aduce piese si nu vor dezvolta nimic,si alte chestii minunate care se intampla unei echipe falimentare (sau pe aproape falimentare).Oricum Acosta probabil are cea mai buna idee in a pleca - pana si daca se poate.


toti pilotii au fost invitati ca spectatori. Niciunul nu are voie sa testeze mobra de gp decat pilotii de teste. Este regulamentul motogp. Pilotii pot sa testeze mobrele de gp doar in testele organizate de dorna.

 

dar, se pare ca Acosta nu a dat curs invitatiei. O fi fost plecat in Italia☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Ktm drops MVAgusta

 

 

Oricum treaba se impute din ce în ce mai nasol...

Pai cum altfel? 

 

Eu in locul lor m-as apuca de facut snowmobils .. in fabricile din India pentru piata din America de Nord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...