ioio_viola Postat Luni la 13:16 Autor Share Postat Luni la 13:16 1 oră în urmă, Method a spus: Acosta nu e pilot oficial.Cel putin nu in 2024. m-am exprimat gresit. orice pilot de la echipe oficiale sau client nu au voie sa testeze cu exceptia celor de la Yamaha si Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Luni la 13:44 Share Postat Luni la 13:44 1 oră în urmă, danypop a spus: Testele se fac pt 2025, nu? Mai apartin de 2024? Da.Testul a fost facut in 11-13 decembrie din cate am vazut.So...anul in curs 2024. Nu am sa inteleg in viata mea de ce contractele dintre piloti si echipe nu se opresc la sfarsitul sezonului competitional,ci la sfarsitul anului calendaristic - de ce nu stipuleaza durata contractului pana la ultima etapa si punct. Probabil nu stiu clar cu 2 ani inainte in ce data se va desfasura ultima etapa si prin urmare nu pot pune data respectiva in contract,probabil sunt si prevederi legate de sponsori,cert e ca se ajunge in situatia in care au fost mai toti pilotii - luam ultimul exemplu dintr-o lunga serie - Jorge Martin : contract cu Pramac Ducati pana la 31.12.2024,dar semnat cu Aprilia pt 2025. Dupa ultima etapa de la Valencia,in mod traditional sunt testele pt anul viitor,iar Jorge Martin ar fi putut foarte usor sa fie oprit sa se urce pe o Aprilia,pt ca el e inca sub contract cu Ducati.De obicei constructorii lasa de la ei in aceste situatii si inchid ochii,dar ar trebui gasita o modalitate sa se incheie contractele la sfarsitul anului competitional si nu la sfarsitul anului calendaristic. Nu e cazul la Acosta,el in 2024 e pilot Gas-Gas iar in 2025 va fi pilot KTM.Nu ii interzice nimeni sa participe la teste private,mai ales ca nu e (pana la 01.01.2025) pilot de uzina.Cred ca efectiv nu a vrut pt ca poate deja are vorbele facute la VR46,din moment ce KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit,si ar fi nebun sa stea pana o sa explodeze toata buba,adica pana vor spune in comunicat oficial ca se retrag ca urmare a falimentului. Si daca (prin absurd) vor mai concura in 2025,probabil nu isi vor plati oamenii,de piloti nu mai vorbesc,probabil nu vor aduce piese si nu vor dezvolta nimic,si alte chestii minunate care se intampla unei echipe falimentare (sau pe aproape falimentare).Oricum Acosta probabil are cea mai buna idee in a pleca - pana si daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Luni la 13:54 Share Postat Luni la 13:54 Unde sa plece? N-auzi ca ar fi tradator ca Marcel daca ar pleca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Luni la 17:39 Share Postat Luni la 17:39 Acum 3 ore, Method a spus: KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare! Cum să miroasă cacao a ?!? Miroase a coajă de portocală. Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat ieri la 05:18 Share Postat ieri la 05:18 Acum 11 ore, ENEOS a spus: Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare! Cum să miroasă cacao a ?!? Miroase a coajă de portocală. Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? Mergea si a mers mereu cu KKTM.. (BTW, acum 2-3 ani i-a picat axul de la basculă pe drum in timpul unei etape) dar nu e pilot oficial, e mobra cumpărată de el si de sponsori, nenea ala de la Vectra.. Ce legătură are cu situația KTM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat ieri la 06:01 Share Postat ieri la 06:01 Acum 12 ore, ENEOS a spus: Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare! Cum să miroasă cacao a ?!? Miroase a coajă de portocală. Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? Și în 2025 tot pe KTM o sa participe la Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat ieri la 06:54 Share Postat ieri la 06:54 Acum 1 oră, B.B. a spus: nenea ala de la Vectra Colegul meu de armată Butuza? Acum 1 oră, B.B. a spus: Ce legătură are cu situația KTM? Mă gândesc că dacă și până acum erau probleme cu piesele de schimb nu va fi decât mai rău... Dar n-are legătură cu GP. Poate doar să vedem dacă va participa kktm cu echipă oficială la Dakar 2025, un fel de luat pulsul. Când mai sunt teste MotoGP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 07:14 Share Postat ieri la 07:14 (editat) Acum 29 minute, ENEOS a spus: Colegul meu de armată Butuza? Mă gândesc că dacă și până acum erau probleme cu piesele de schimb nu va fi decât mai rău... Dar n-are legătură cu GP. Poate doar să vedem dacă va participa kktm cu echipă oficială la Dakar 2025, un fel de luat pulsul. Când mai sunt teste MotoGP? 2025 MotoGP winter test schedule: Sepang Shakedown Test*: January 31-February 2, 2025 Sepang MotoGP Test: February 5-7, 2025 Buriram MotoGP Test: February 12-13, 2025 *The Sepang Shakedown is for test riders, rookies (Ai Ogura, Somkiat Chantra, Fermin Aldeguer) and race riders from manufacturers in concession Rank D (currently Yamaha and Honda). Editat ieri la 07:23 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat ieri la 09:46 Share Postat ieri la 09:46 Breaking NEWS!! Augusto Fernandez a semnat cu Yamaha!! (click bait) Acum 2 ore, ENEOS a spus: Colegul meu de armată Butuza? Da, asa batran esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 18 ore în urmă Share Postat 18 ore în urmă La 16.12.2024 la 15:44, Method a spus: Da.Testul a fost facut in 11-13 decembrie din cate am vazut.So...anul in curs 2024. Nu am sa inteleg in viata mea de ce contractele dintre piloti si echipe nu se opresc la sfarsitul sezonului competitional,ci la sfarsitul anului calendaristic - de ce nu stipuleaza durata contractului pana la ultima etapa si punct. Probabil nu stiu clar cu 2 ani inainte in ce data se va desfasura ultima etapa si prin urmare nu pot pune data respectiva in contract,probabil sunt si prevederi legate de sponsori,cert e ca se ajunge in situatia in care au fost mai toti pilotii - luam ultimul exemplu dintr-o lunga serie - Jorge Martin : contract cu Pramac Ducati pana la 31.12.2024,dar semnat cu Aprilia pt 2025. Dupa ultima etapa de la Valencia,in mod traditional sunt testele pt anul viitor,iar Jorge Martin ar fi putut foarte usor sa fie oprit sa se urce pe o Aprilia,pt ca el e inca sub contract cu Ducati.De obicei constructorii lasa de la ei in aceste situatii si inchid ochii,dar ar trebui gasita o modalitate sa se incheie contractele la sfarsitul anului competitional si nu la sfarsitul anului calendaristic. Nu e cazul la Acosta,el in 2024 e pilot Gas-Gas iar in 2025 va fi pilot KTM.Nu ii interzice nimeni sa participe la teste private,mai ales ca nu e (pana la 01.01.2025) pilot de uzina.Cred ca efectiv nu a vrut pt ca poate deja are vorbele facute la VR46,din moment ce KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit,si ar fi nebun sa stea pana o sa explodeze toata buba,adica pana vor spune in comunicat oficial ca se retrag ca urmare a falimentului. Si daca (prin absurd) vor mai concura in 2025,probabil nu isi vor plati oamenii,de piloti nu mai vorbesc,probabil nu vor aduce piese si nu vor dezvolta nimic,si alte chestii minunate care se intampla unei echipe falimentare (sau pe aproape falimentare).Oricum Acosta probabil are cea mai buna idee in a pleca - pana si daca se poate. toti pilotii au fost invitati ca spectatori. Niciunul nu are voie sa testeze mobra de gp decat pilotii de teste. Este regulamentul motogp. Pilotii pot sa testeze mobrele de gp doar in testele organizate de dorna. dar, se pare ca Acosta nu a dat curs invitatiei. O fi fost plecat in Italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Ktm drops MVAgusta Nu înțeleg - aveau 50.1% din acțiuni : ce au făcut cu ele?Le-au făcut cadou celor de la Agusta? Oricum treaba se impute din ce în ce mai nasol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Acum 7 ore, Method a spus: Ktm drops MVAgusta Oricum treaba se impute din ce în ce mai nasol... Pai cum altfel? Eu in locul lor m-as apuca de facut snowmobils .. in fabricile din India pentru piata din America de Nord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.