ioio_viola Postat Decembrie 16, 2024 Autor Share Postat Decembrie 16, 2024 1 oră în urmă, Method a spus: Acosta nu e pilot oficial.Cel putin nu in 2024. m-am exprimat gresit. orice pilot de la echipe oficiale sau client nu au voie sa testeze cu exceptia celor de la Yamaha si Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 16, 2024 Share Postat Decembrie 16, 2024 1 oră în urmă, danypop a spus: Testele se fac pt 2025, nu? Mai apartin de 2024? Da.Testul a fost facut in 11-13 decembrie din cate am vazut.So...anul in curs 2024. Nu am sa inteleg in viata mea de ce contractele dintre piloti si echipe nu se opresc la sfarsitul sezonului competitional,ci la sfarsitul anului calendaristic - de ce nu stipuleaza durata contractului pana la ultima etapa si punct. Probabil nu stiu clar cu 2 ani inainte in ce data se va desfasura ultima etapa si prin urmare nu pot pune data respectiva in contract,probabil sunt si prevederi legate de sponsori,cert e ca se ajunge in situatia in care au fost mai toti pilotii - luam ultimul exemplu dintr-o lunga serie - Jorge Martin : contract cu Pramac Ducati pana la 31.12.2024,dar semnat cu Aprilia pt 2025. Dupa ultima etapa de la Valencia,in mod traditional sunt testele pt anul viitor,iar Jorge Martin ar fi putut foarte usor sa fie oprit sa se urce pe o Aprilia,pt ca el e inca sub contract cu Ducati.De obicei constructorii lasa de la ei in aceste situatii si inchid ochii,dar ar trebui gasita o modalitate sa se incheie contractele la sfarsitul anului competitional si nu la sfarsitul anului calendaristic. Nu e cazul la Acosta,el in 2024 e pilot Gas-Gas iar in 2025 va fi pilot KTM.Nu ii interzice nimeni sa participe la teste private,mai ales ca nu e (pana la 01.01.2025) pilot de uzina.Cred ca efectiv nu a vrut pt ca poate deja are vorbele facute la VR46,din moment ce KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit,si ar fi nebun sa stea pana o sa explodeze toata buba,adica pana vor spune in comunicat oficial ca se retrag ca urmare a falimentului. Si daca (prin absurd) vor mai concura in 2025,probabil nu isi vor plati oamenii,de piloti nu mai vorbesc,probabil nu vor aduce piese si nu vor dezvolta nimic,si alte chestii minunate care se intampla unei echipe falimentare (sau pe aproape falimentare).Oricum Acosta probabil are cea mai buna idee in a pleca - pana si daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Decembrie 16, 2024 Share Postat Decembrie 16, 2024 Unde sa plece? N-auzi ca ar fi tradator ca Marcel daca ar pleca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 16, 2024 Share Postat Decembrie 16, 2024 Acum 3 ore, Method a spus: KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare! Cum să miroasă cacao a ?!? Miroase a coajă de portocală. Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 17, 2024 Share Postat Decembrie 17, 2024 Acum 11 ore, ENEOS a spus: Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare! Cum să miroasă cacao a ?!? Miroase a coajă de portocală. Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? Mergea si a mers mereu cu KKTM.. (BTW, acum 2-3 ani i-a picat axul de la basculă pe drum in timpul unei etape) dar nu e pilot oficial, e mobra cumpărată de el si de sponsori, nenea ala de la Vectra.. Ce legătură are cu situația KTM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Decembrie 17, 2024 Share Postat Decembrie 17, 2024 Acum 12 ore, ENEOS a spus: Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare! Cum să miroasă cacao a ?!? Miroase a coajă de portocală. Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? Și în 2025 tot pe KTM o sa participe la Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 17, 2024 Share Postat Decembrie 17, 2024 Acum 1 oră, B.B. a spus: nenea ala de la Vectra Colegul meu de armată Butuza? Acum 1 oră, B.B. a spus: Ce legătură are cu situația KTM? Mă gândesc că dacă și până acum erau probleme cu piesele de schimb nu va fi decât mai rău... Dar n-are legătură cu GP. Poate doar să vedem dacă va participa kktm cu echipă oficială la Dakar 2025, un fel de luat pulsul. Când mai sunt teste MotoGP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 17, 2024 Share Postat Decembrie 17, 2024 (editat) Acum 29 minute, ENEOS a spus: Colegul meu de armată Butuza? Mă gândesc că dacă și până acum erau probleme cu piesele de schimb nu va fi decât mai rău... Dar n-are legătură cu GP. Poate doar să vedem dacă va participa kktm cu echipă oficială la Dakar 2025, un fel de luat pulsul. Când mai sunt teste MotoGP? 2025 MotoGP winter test schedule: Sepang Shakedown Test*: January 31-February 2, 2025 Sepang MotoGP Test: February 5-7, 2025 Buriram MotoGP Test: February 12-13, 2025 *The Sepang Shakedown is for test riders, rookies (Ai Ogura, Somkiat Chantra, Fermin Aldeguer) and race riders from manufacturers in concession Rank D (currently Yamaha and Honda). Editat Decembrie 17, 2024 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 17, 2024 Share Postat Decembrie 17, 2024 Breaking NEWS!! Augusto Fernandez a semnat cu Yamaha!! (click bait) Acum 2 ore, ENEOS a spus: Colegul meu de armată Butuza? Da, asa batran esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Decembrie 17, 2024 Share Postat Decembrie 17, 2024 La 16.12.2024 la 15:44, Method a spus: Da.Testul a fost facut in 11-13 decembrie din cate am vazut.So...anul in curs 2024. Nu am sa inteleg in viata mea de ce contractele dintre piloti si echipe nu se opresc la sfarsitul sezonului competitional,ci la sfarsitul anului calendaristic - de ce nu stipuleaza durata contractului pana la ultima etapa si punct. Probabil nu stiu clar cu 2 ani inainte in ce data se va desfasura ultima etapa si prin urmare nu pot pune data respectiva in contract,probabil sunt si prevederi legate de sponsori,cert e ca se ajunge in situatia in care au fost mai toti pilotii - luam ultimul exemplu dintr-o lunga serie - Jorge Martin : contract cu Pramac Ducati pana la 31.12.2024,dar semnat cu Aprilia pt 2025. Dupa ultima etapa de la Valencia,in mod traditional sunt testele pt anul viitor,iar Jorge Martin ar fi putut foarte usor sa fie oprit sa se urce pe o Aprilia,pt ca el e inca sub contract cu Ducati.De obicei constructorii lasa de la ei in aceste situatii si inchid ochii,dar ar trebui gasita o modalitate sa se incheie contractele la sfarsitul anului competitional si nu la sfarsitul anului calendaristic. Nu e cazul la Acosta,el in 2024 e pilot Gas-Gas iar in 2025 va fi pilot KTM.Nu ii interzice nimeni sa participe la teste private,mai ales ca nu e (pana la 01.01.2025) pilot de uzina.Cred ca efectiv nu a vrut pt ca poate deja are vorbele facute la VR46,din moment ce KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit,si ar fi nebun sa stea pana o sa explodeze toata buba,adica pana vor spune in comunicat oficial ca se retrag ca urmare a falimentului. Si daca (prin absurd) vor mai concura in 2025,probabil nu isi vor plati oamenii,de piloti nu mai vorbesc,probabil nu vor aduce piese si nu vor dezvolta nimic,si alte chestii minunate care se intampla unei echipe falimentare (sau pe aproape falimentare).Oricum Acosta probabil are cea mai buna idee in a pleca - pana si daca se poate. toti pilotii au fost invitati ca spectatori. Niciunul nu are voie sa testeze mobra de gp decat pilotii de teste. Este regulamentul motogp. Pilotii pot sa testeze mobrele de gp doar in testele organizate de dorna. dar, se pare ca Acosta nu a dat curs invitatiei. O fi fost plecat in Italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 17, 2024 Share Postat Decembrie 17, 2024 Ktm drops MVAgusta Nu înțeleg - aveau 50.1% din acțiuni : ce au făcut cu ele?Le-au făcut cadou celor de la Agusta? Oricum treaba se impute din ce în ce mai nasol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 18, 2024 Share Postat Decembrie 18, 2024 Acum 7 ore, Method a spus: Ktm drops MVAgusta Oricum treaba se impute din ce în ce mai nasol... Pai cum altfel? Eu in locul lor m-as apuca de facut snowmobils .. in fabricile din India pentru piata din America de Nord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolfybv Postat Decembrie 24, 2024 Share Postat Decembrie 24, 2024 La 12.12.2024 la 10:30, B.B. a spus: De unde stii? Sau doar iti imaginezi? Tu crezi ca aia in 2024 in ditamai compania nu au un sistem de evaluare al agajatilor si cu ajutorul caruia pot vedea imediat care sunt leprele si automat primii pe lista de plecat acasa? Da... de fapt stiu ca la tine la stat nu functioneaza asa. Nu-i chiar asa de simplu... de fapt se face un plan social in care nu conteaza competenta, ci intra in calcul alte criterii. Esti tanar, doar de 5 ani in firma si n-ai copii? Poti sa fii sigur ca esti pe lista de plecare. Esti de 20 de ani in firma si ai 3 copii care-ti mananca toata motivatia de a trai si la munca nu mai ai chef de nimic? Boss, esti safe, nimeni nu te misca din locul tau, atata timp cat n-ai suparat niciun sef care e dispus sa se ia in piept cu Betriebsrat-ul (workers council) pt a te zbura. Meritocratie my ass... La 11.12.2024 la 12:40, Method a spus: Ce mi se pare si mai nasol e ca nu mi se pare ca au un plan si ca o fac pt a linisti creditorii - foarte random si din pix mi se par aceste concedieri "dupa ce au dat afara in trecut 250 de oameni,acum vor mai da afara 500". Suna ca si cum nimeni nu a luat joburile alea la mana sa vada care ce cum daca e necesar daca se poate misca compania fara el,suna ca si cum un manager a scris cu pixul pe hartie "taiati 250 de posturi" ca sa mai micsoram cheltuielile,dupa un timp cineva a venit si i-a raportat ca nu e de ajuns,si atunci managerul a zis "taiati 500 na poftim,sper ca va ajunge acum".Nu foarte gandita treaba,facuta in pripa si din pix,fara sa calculeze ceva,cel putin asa da impresia... In situatii cum e KTM acum, intra pe fir una din firmele de "consultanta", de obicei McKinsey, de fapt tapi ispasitori pe bani grei. Deodata apar prin firma tot felul de baietei tineri, la costum, tenesi albi si glezne goale, care fac tot felul de "analize" si apoi prezinta un "raport" cu tot felul de idei prin care firma poate fi redresata. De obicei la pct.1 sta "optimizare costuri salariale", adica taieri de posturi. Managementul firmei plateste sute de mii de euro pt acest raport, pt ca le convine: nu ei sunt de vina pt concedieri, ci consultantii. E un win-win: managementul se spala pe maini, firma de consultanta preia rolul personajului negativ contra unui comision gras. Cine pierde? Puletii care muncesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Joi la 09:54 Share Postat Joi la 09:54 MotoGP exit planned for 2026 Având în vedere faptul ca au motoretele pt 2025,mi se pare logic.Dar depinde totuși dacă li se aproba bugetul,s-ar putea ca nici in 2025 sa nu fie prezenți 100%,iar de dezvoltare și respectiv performante,ce sa mai zic... Oh well,bad management duce întotdeauna la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Joi la 11:42 Share Postat Joi la 11:42 Gata! L-au pensionat pe Lin Jarvis. In locul lui vine Paolo Pavesio: https://www.crash.net/motogp/news/1061736/1/outgoing-yamaha-motogp-team-boss-reveals-unfulfilled-career-dream Informatii despre Pavesio, aici: https://global.yamaha-motor.com/race/release/2024/017/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Joi la 12:01 Share Postat Joi la 12:01 Cumva ceva nu inteleg, cum %**#*[/3&$^ sq ajungi la 3 treiiii miliarde deficit, nu te prinzi de la 1, 2,5 milioane ca mergi gresit, nu pot sa.mi dau seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Joi la 15:32 Share Postat Joi la 15:32 Acum 3 ore, Djenavar a spus: Cumva ceva nu inteleg, cum %**#*[/3&$^ sq ajungi la 3 treiiii miliarde deficit, nu te prinzi de la 1, 2,5 milioane ca mergi gresit, nu pot sa.mi dau seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Joi la 17:14 Share Postat Joi la 17:14 Acum 5 ore, Djenavar a spus: Cumva ceva nu inteleg, cum %**#*[/3&$^ sq ajungi la 3 treiiii miliarde deficit, nu te prinzi de la 1, 2,5 milioane ca mergi gresit, nu pot sa.mi dau seama. ciolacu & co style! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Joi la 18:20 Share Postat Joi la 18:20 Acum 6 ore, Djenavar a spus: Cumva ceva nu inteleg, cum %**#*[/3&$^ sq ajungi la 3 treiiii miliarde deficit, nu te prinzi de la 1, 2,5 milioane ca mergi gresit, nu pot sa.mi dau seama. Pai oamenii s-au uitat peste ocean și au văzut cum multe companii de acolo aplică ceea ce se cheamă "leverage" ,adica se împrumută pt a investi masiv în proiecte pe care le cred câștigătoare (vezi sistemul Uber) doar că nu au studiat foarte bine sistemul și nu au sesizat faptul ca majoritatea acelor proiecte sunt disruptive pt respectiva industrie (iarăși,exemplul Uber care efectiv a detonat industria taxi urilor și asta l-a făcut sa fie câștigător în ciuda unui leverage considerabil). Domnii de la KTM au aplicat acest leverage - s-au împrumutat pt a investi în proiecte pe care le-au considerat câștigătoare sau ieftine in comparatie cu valoarea reală însă ei nu au făcut nimic disruptive sau revoluționar în industria moto,ci și-au cumparat doar niste rivali mai mari sau mici ce erau in pozitii falimentare,rivali care din start nu aveau mare cota de piață și prin urmare nu au avut nici un edge. Probabil nu ar fi avut dificultăți dacă piața ar fi rămas la acelasi nivel ca după pandemie,dar era logic zic eu pt orice manager ageamiu ca nu va ramane acolo. Sincer nici eu nu înțeleg cum o companie de asemenea nivel a putut greși așa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.