Sari la conținut

Presezon 2025


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 218
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, danypop a spus:

Testele se fac pt 2025, nu? Mai apartin de 2024?

Da.Testul a fost facut in 11-13 decembrie din cate am vazut.So...anul in curs 2024.

Nu am sa inteleg in viata mea de ce contractele dintre piloti si echipe nu se opresc la sfarsitul sezonului competitional,ci la sfarsitul anului calendaristic - de ce nu stipuleaza durata contractului pana la ultima etapa si punct.

Probabil nu stiu clar cu 2 ani inainte in ce data se va desfasura ultima etapa si prin urmare nu pot pune data respectiva in contract,probabil sunt si prevederi legate de sponsori,cert e ca se ajunge in situatia in care au fost mai toti pilotii - luam ultimul exemplu dintr-o lunga serie - Jorge Martin : contract cu Pramac Ducati pana la 31.12.2024,dar semnat cu Aprilia pt 2025.

Dupa ultima etapa de la Valencia,in mod traditional sunt testele pt anul viitor,iar Jorge Martin ar fi putut foarte usor sa fie oprit sa se urce pe o Aprilia,pt ca el e inca sub contract cu Ducati.De obicei constructorii lasa de la ei in aceste situatii si inchid ochii,dar ar trebui gasita o modalitate sa se incheie contractele la sfarsitul anului competitional si nu la sfarsitul anului calendaristic.

 

Nu e cazul la Acosta,el in 2024 e pilot Gas-Gas iar in 2025 va fi pilot KTM.Nu ii interzice nimeni sa participe la teste private,mai ales ca nu e (pana la 01.01.2025) pilot de uzina.Cred ca efectiv nu a vrut pt ca poate deja are vorbele facute la VR46,din moment ce KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit,si ar fi nebun sa stea pana o sa explodeze toata buba,adica pana vor spune in comunicat oficial ca se retrag ca urmare a falimentului.

Si daca (prin absurd) vor mai concura in 2025,probabil nu isi vor plati oamenii,de piloti nu mai vorbesc,probabil nu vor aduce piese si nu vor dezvolta nimic,si alte chestii minunate care se intampla unei echipe falimentare (sau pe aproape falimentare).Oricum Acosta probabil are cea mai buna idee in a pleca - pana si daca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit

Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare!

Cum să miroasă cacao a 💩?!? Miroase a coajă de portocală. 😝

Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ENEOS a spus:

Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare!

Cum să miroasă cacao a 💩?!? Miroase a coajă de portocală. 😝

Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? 🤔

Mergea si a mers mereu cu KKTM.. (BTW, acum 2-3 ani i-a picat axul de la basculă pe drum in timpul unei etape) dar nu e pilot oficial, e mobra cumpărată de el si de sponsori, nenea ala de la Vectra..

Ce legătură are cu situația KTM?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, ENEOS a spus:

Vaaaaiiii, aceste vorbe ne duare!

Cum să miroasă cacao a 💩?!? Miroase a coajă de portocală. 😝

Zilele trecute mi s-a arătat o știre cu Mani Gyenes, el nu cu kktm mergea la Dakar? 🤔

Și în 2025 tot pe KTM o sa participe la Dakar. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

nenea ala de la Vectra

Colegul meu de armată Butuza?

Acum 1 oră, B.B. a spus:

Ce legătură are cu situația KTM?

Mă gândesc că dacă și până acum erau probleme cu piesele de schimb nu va fi decât mai rău... Dar n-are legătură cu GP. Poate doar să vedem dacă va participa kktm cu echipă oficială la Dakar 2025, un fel de luat pulsul.

Când mai sunt teste MotoGP?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, ENEOS a spus:

Colegul meu de armată Butuza?

Mă gândesc că dacă și până acum erau probleme cu piesele de schimb nu va fi decât mai rău... Dar n-are legătură cu GP. Poate doar să vedem dacă va participa kktm cu echipă oficială la Dakar 2025, un fel de luat pulsul.

Când mai sunt teste MotoGP?

2025 MotoGP winter test schedule:

Sepang Shakedown Test*: January 31-February 2, 2025
Sepang MotoGP Test: February 5-7, 2025
Buriram MotoGP Test: February 12-13, 2025
*The Sepang Shakedown is for test riders, rookies (Ai Ogura, Somkiat Chantra, Fermin Aldeguer) and race riders from manufacturers in concession Rank D (currently Yamaha and Honda).

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.12.2024 la 15:44, Method a spus:

Da.Testul a fost facut in 11-13 decembrie din cate am vazut.So...anul in curs 2024.

Nu am sa inteleg in viata mea de ce contractele dintre piloti si echipe nu se opresc la sfarsitul sezonului competitional,ci la sfarsitul anului calendaristic - de ce nu stipuleaza durata contractului pana la ultima etapa si punct.

Probabil nu stiu clar cu 2 ani inainte in ce data se va desfasura ultima etapa si prin urmare nu pot pune data respectiva in contract,probabil sunt si prevederi legate de sponsori,cert e ca se ajunge in situatia in care au fost mai toti pilotii - luam ultimul exemplu dintr-o lunga serie - Jorge Martin : contract cu Pramac Ducati pana la 31.12.2024,dar semnat cu Aprilia pt 2025.

Dupa ultima etapa de la Valencia,in mod traditional sunt testele pt anul viitor,iar Jorge Martin ar fi putut foarte usor sa fie oprit sa se urce pe o Aprilia,pt ca el e inca sub contract cu Ducati.De obicei constructorii lasa de la ei in aceste situatii si inchid ochii,dar ar trebui gasita o modalitate sa se incheie contractele la sfarsitul anului competitional si nu la sfarsitul anului calendaristic.

 

Nu e cazul la Acosta,el in 2024 e pilot Gas-Gas iar in 2025 va fi pilot KTM.Nu ii interzice nimeni sa participe la teste private,mai ales ca nu e (pana la 01.01.2025) pilot de uzina.Cred ca efectiv nu a vrut pt ca poate deja are vorbele facute la VR46,din moment ce KKTM miroase din ce in ce mai tare a shit,si ar fi nebun sa stea pana o sa explodeze toata buba,adica pana vor spune in comunicat oficial ca se retrag ca urmare a falimentului.

Si daca (prin absurd) vor mai concura in 2025,probabil nu isi vor plati oamenii,de piloti nu mai vorbesc,probabil nu vor aduce piese si nu vor dezvolta nimic,si alte chestii minunate care se intampla unei echipe falimentare (sau pe aproape falimentare).Oricum Acosta probabil are cea mai buna idee in a pleca - pana si daca se poate.


toti pilotii au fost invitati ca spectatori. Niciunul nu are voie sa testeze mobra de gp decat pilotii de teste. Este regulamentul motogp. Pilotii pot sa testeze mobrele de gp doar in testele organizate de dorna.

 

dar, se pare ca Acosta nu a dat curs invitatiei. O fi fost plecat in Italia☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Ktm drops MVAgusta

 

 

Oricum treaba se impute din ce în ce mai nasol...

Pai cum altfel? 

 

Eu in locul lor m-as apuca de facut snowmobils .. in fabricile din India pentru piata din America de Nord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.12.2024 la 10:30, B.B. a spus:

De unde stii? Sau doar iti imaginezi?

Tu crezi ca aia in 2024 in ditamai compania nu au un sistem de evaluare al agajatilor si cu ajutorul caruia pot vedea imediat care sunt leprele si automat primii pe lista de plecat acasa?

 

Da... de fapt stiu ca la tine la stat nu functioneaza asa. :D

Nu-i chiar asa de simplu... de fapt se face un plan social in care nu conteaza competenta, ci intra in calcul alte criterii.
Esti tanar, doar de 5 ani in firma si n-ai copii? Poti sa fii sigur ca esti pe lista de plecare. Esti de 20 de ani in firma si ai 3 copii care-ti mananca toata motivatia de a trai si la munca nu mai ai chef de nimic? Boss, esti safe, nimeni nu te misca din locul tau, atata timp cat n-ai suparat niciun sef care e dispus sa se ia in piept cu Betriebsrat-ul (workers council) pt a te zbura. 

Meritocratie my ass... 

La 11.12.2024 la 12:40, Method a spus:

Ce mi se pare si mai nasol e ca nu mi se pare ca au un plan si ca o fac pt a linisti creditorii - foarte random si din pix mi se par aceste concedieri "dupa ce au dat afara in trecut 250 de oameni,acum vor mai da afara 500".

Suna ca si cum nimeni nu a luat joburile alea la mana sa vada care ce cum daca e necesar daca se poate misca compania fara el,suna ca si cum un manager a scris cu pixul pe hartie "taiati 250 de posturi" ca sa mai micsoram cheltuielile,dupa un timp cineva a venit si i-a raportat ca nu e de ajuns,si atunci managerul a zis "taiati 500 na poftim,sper ca va ajunge acum".Nu foarte gandita treaba,facuta in pripa si din pix,fara sa calculeze ceva,cel putin asa da impresia...

In situatii cum e KTM acum, intra pe fir una din firmele de "consultanta", de obicei McKinsey, de fapt tapi ispasitori pe bani grei. Deodata apar prin firma tot felul de baietei tineri, la costum, tenesi albi si glezne goale, care fac tot felul de "analize" si apoi prezinta un "raport" cu tot felul de idei prin care firma poate fi redresata.
De obicei la pct.1 sta "optimizare costuri salariale", adica taieri de posturi. Managementul firmei plateste sute de mii de euro pt acest raport, pt ca le convine: nu ei sunt de vina pt concedieri, ci consultantii. E un win-win: managementul se spala pe maini, firma de consultanta preia rolul personajului negativ contra unui comision gras. Cine pierde? Puletii care muncesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

MotoGP exit planned for 2026

Având în vedere faptul ca au motoretele pt 2025,mi se pare logic.Dar depinde totuși dacă li se aproba bugetul,s-ar putea ca nici in 2025 sa nu fie prezenți 100%,iar de dezvoltare și respectiv performante,ce sa mai zic...

Oh well,bad management duce întotdeauna la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva ceva nu inteleg, cum %**#*[/3&$^ sq ajungi la 3 treiiii miliarde deficit, nu te prinzi de la 1, 2,5 milioane ca mergi gresit, nu pot sa.mi dau seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Djenavar a spus:

Cumva ceva nu inteleg, cum %**#*[/3&$^ sq ajungi la 3 treiiii miliarde deficit, nu te prinzi de la 1, 2,5 milioane ca mergi gresit, nu pot sa.mi dau seama.

ciolacu & co style!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Djenavar a spus:

Cumva ceva nu inteleg, cum %**#*[/3&$^ sq ajungi la 3 treiiii miliarde deficit, nu te prinzi de la 1, 2,5 milioane ca mergi gresit, nu pot sa.mi dau seama.

Pai oamenii s-au uitat peste ocean și au văzut cum multe companii de acolo aplică ceea ce se cheamă "leverage" ,adica se împrumută pt a investi masiv în proiecte pe care le cred câștigătoare (vezi sistemul Uber) doar că nu au studiat foarte bine sistemul și nu au sesizat faptul ca majoritatea acelor proiecte sunt disruptive pt respectiva industrie (iarăși,exemplul Uber care efectiv a detonat industria taxi urilor și asta l-a făcut sa fie câștigător în ciuda unui leverage considerabil).

Domnii de la KTM au aplicat acest leverage - s-au împrumutat pt a investi în proiecte pe care le-au considerat câștigătoare sau ieftine in comparatie cu valoarea reală însă ei nu au făcut nimic disruptive sau revoluționar în industria moto,ci și-au cumparat doar niste rivali mai mari sau mici ce erau in pozitii falimentare,rivali care din start nu aveau mare cota de piață și prin urmare nu au avut nici un edge.

 

Probabil nu ar fi avut dificultăți dacă piața ar fi rămas la acelasi nivel ca după pandemie,dar era logic zic eu pt orice manager ageamiu ca nu va ramane acolo.

Sincer nici eu nu înțeleg cum o companie de asemenea nivel a putut greși așa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...