Sari la conținut

Presezon 2025


Postări Recomandate

1 oră în urmă, Method a spus:

Partz - actuala motoreta e croita dupa capul lui Gigi.Ca pe alocuri il auzea si pe Pecco (de fapt pe toti cei 8 piloti de pe Ducati),e altceva.

Incepand cu GP23, motoreta este croita dupa de capul lui Jiji, dupa datele si dorintele lui Pecco, pornind de la pneurile puse la dispozitie de Michelin. Ca strange date de la toti pilotii si ii mai intreaba si pe ei, una alta, este alta poveste. Ceilalti piloti conteaza in masura in care mai testeaza unele componente sau ca sa stranga date comparative intre GP23 vs GP24, GP25 vs GP24, cu pneuri diferite, etc. In rest, Jiji construieste motoreta pentru pilotul nr. 1 al echipei de uzina. In sensul asta, in presezonul 2023 chiar Pecco a scapat porumbelul, deci informatie de  de prima mana, nu speculatii de presa.  Faptul ca in testul de la Barcelona, ambii piloti Ducati au dat un feedback similar, este un lucru bun, pentru ca directia de dezvoltare, pe care o va lua motocicleta (sa nu uitam ca se va concura 2 ani cu ea), va fi una okeish si pentru MM.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 212
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

 

sunt convins ca nici pe Doohan nu l-a prins, dar uite, totusi l-a mentionat  

 

O fi auzit ca a semnat pentru Alpine in 2025 unul de a fost taxu tare-n ciocan pe moto in anii 90 si de acolo s-a luat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, B.B. a spus:

Alex Marquez a mers bine la Gresini si inainte sa vina Marc acolo.. ai memoria cam scurta, ti-am zis sa nu mai joci Solitaire la biroul tau de bugetar, iti mananca creierii. Fa ceva mai constructiv! 

Alex Marquez merge in motogp ca-l are pe fra-su acolo mare smecher. La fel si cu Luca Marini.:cheers:

Bine ca au plecat fratii Espagaro. Spre diferenta de ceilalti, ambii sunt inutili.🙈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, Method said:

Dar da,dupa cum bine zici,are straluciri in functie de razele lunii...si am fost voalat criticat ca fac pilotii labili psihic,pai sa mi se explice si mie gestul unui pilot profesionist de a incerca sa sparga motorul motocicletei de sub el...sau vad la ce comportament e incadrata aceasta...rabufnire.

Problema lui e ca incearca sa afle "de ce merge cateodata atat de bine ca nu isi poate da seama..." nu? El cand reusea si se aliniau 11 planete, mereu spunea ca nu stie ce si cum anume a facut sa mearga...Probabil nestiind ce este cu adevarat sub carena a incercat sa sparga sa se convinga singur...nu luati ca atare, e doar caterinca...scuze fanilor Maverick-ului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Mai,de rapid e foarte rapid.

 

M-as mira.

JM trebuie sa bata 3 GP25's + 3 GP24's minim.Cam greu sa "termine constant pe podium" dupa cum zici tu.Sa nu ma intelegi gresit - si eu vreau sa se bata la podium,dar chiar nu vad cum ar putea trece printre aceste Ducati...mai ales ca,dupa cum bine zici,Albesiano a plecat.

Pai vezi nr de pole-uri si de fastest lap pe cei 14 ani de cand este in aceasta competitie. Sunt doi indicatori relevanti. Este rapid, dar nu rupe gura targului. 

 

Lasa-ma sa sper... :) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

Din pacate (sau din fericire?) nu lucrez la stat.Am mai zis,am niste contracte cu statul,dar aia nu inseamna ca sunt bugetar :P

Și mai dubios. 🥷

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

JM,Bagnaia,MM,Q si il bag si pe Vinales aici...si poate pe Acosta.

 

Din cate am vazut in prezentarea despre electronica in gp,pilotul poate controla TC in timpul cursei, are setari de la 1-6,adica cam cat de agresiv sa ii taie gazul,felul cum deschide ecu clapetele nu prea au ei cum sa il moduleze in afara de controlul (clasic) al acceleratiei.Dar din cate stiu,una e input'ul pe care il dau ei din accel,si alta e cat decide ecu sa deschida clapetele (in functie de treapta,viteza in care sunt,...parca au si gps positioning ? samd)


Una e sa fi rapid si alta e sa castigi curse. 
sper ca Acosta sa fie intr-adevar rapid, dar deocamdata el e sus pentru ca nu face mai deloc management de gume. Indiscutabil e talentat, sa speram ca o si demonstreze, si ktm o sa poate sa ii dea o mobra competitiva.

 

gps positioning nu mai au de cand au venit cu unified software. Tot ce seteaza este la nivel de treapta, lean angle, turatie cata putere lasa sa livreze  ca sa o puna eficient la asfalt.

pilotii schimba nivele de tc si de power in functie se uzura pneurilor si de strategia de cursa. 
mai noi la yamaha si in functie de nivelul de benzina😂😂😂. Ca se pare ca au tot ramas fara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, damager a spus:

Una e sa fi rapid si alta e sa castigi curse. 

Da,aici nu pot sa te contrazic,foarte adevarat.Maverickul exemplul viu de ineficienta in a castiga curse...

Acum 9 ore, damager a spus:

sper ca Acosta sa fie intr-adevar rapid, dar deocamdata el e sus pentru ca nu face mai deloc management de gume.

:agree: Omul e rapid fara doar si poate,dar vorba ta - de aici pana la a castiga curse...mai e mult pana departe.El saracu era tot excitat la inceput de sezon ca a ajuns pana pe locurile 5-6 sa se bata cu oamenii de la varf (ba imi aduc aminte ca unii "fani" chiar numarau duelurile MM vs Acosta incercand sa isi faureasca un nou erou),dar dupa aceea si-a dat seama ca de fapt ce face el e useless si ca el trebuie sa isi uzeze gumele la maxim ca sa stea cu cei de la varf cand merg la conservare.Cam aia e diferenta...intre KTM si Ducati's nu intre Acosta si ceilalti.Meh,ii trebuie multa experienta si o moto decenta.

Pana una alta,KTM a testat la Barcelona un fairing in genul testat (si ulterior abandonat) de Ducati/2017 cu o suprafata foarte mare a aripioarelor :

Whats-App-Image-2024-11-20-at-23-05-19.j

 

Impresii la cald JM despre Aprilia :

"Very nice Aprilia,the front better than the Ducati...I was immediately at ease in corners and had a good feeling.The map all need to be done but good.

The bike rises up in the front a little to much. In fact, we have to try to keep it a little lower. I'm missing something in entry because with the Ducati. It was more immediate. While I lose more time now. At turn 12 in second gear. I felt too much power and it tends to wheelie so we have to drop."

These are the first words spoken by Martin regarding the RS-GP.

 

...si o comparatie a lui Pecco despre GP24 vs GP25 :

Following the test, Bagnaia shared his thoughts on the GP25.

"Luckily me and Marc had the same feeling about the bike, and this is very important to go in the same direction on the developing and this is great. In terms of handling, the GP24 in braking is still better.I improved a lot this year on the GP24 in terms of braking. So, I think we will have to search to go in the same direction. But the GP25 has a very good stability in terms of fast corners and I like it also with used tyres. This is good. Also the new engine is very strong. Normally we never start at this point with the new bike, we always need to do some work. But the base is good and I’m happy for it.
I think already the difference between 24 and 25 is quite huge, and I think we will not have a big step for Malaysia because I think the step was already here. But we need to arrange it, also in terms of set-up we need to adapt it to the new bike."

Si un detaliu cu noul cadru GP25 in care se vad si acele ducts de evacuare a aerului ca si la Aprilia :

Whats-App-Image-2024-11-20-at-23-03-54.j

 

Pecco a zis si anul trecut ca GP24 e a big step forward fata de 24 si chiar asa a fost,acum daca zice ca diferenta intre GP24 si GP25 e "huge",eu il cred.

Deci la anul candidati recurenti la podiumuri Pecco,MM si...Diggia?Cert e ca cine va avea al 3lea GP25 i-a pus Dumnezeu mana in cap,iar cei cu GP24's vor fi si ei in carti.Si mai cert mi se pare faptul ca toti ceilalti vor fi departe de cele 6 Ducati's.Din pacate.

Va fi spectacol pt Gigi a facut prostia?aroganta? de a lua 2 primadone la echipa factory,care se vor bate la rupere pt titlu,dar cred ca in continuare se va adanci prapastia dintre Ducati si restul.Deja cred ca e greu pt Aprilia,KTM de Yamaha nu mai zic sa concureze cu GP24's.De GP25 nici nu mai vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, Method a spus:

Impresii la cald JM despre Aprilia :

"Very nice Aprilia,the front better than the Ducati...I was immediately at ease in corners and had a good feeling.The map all need to be done but good.

The bike rises up in the front a little to much. In fact, we have to try to keep it a little lower. I'm missing something in entry because with the Ducati. It was more immediate. While I lose more time now. At turn 12 in second gear. I felt too much power and it tends to wheelie so we have to drop."

These are the first words spoken by Martin regarding the RS-GP.

 

In loc sa o foota pe actuala, el se gandeste la pixda fostei. Daca se incarca cu nemultumiri si nu lucreaza la o setare care sa-l avantajeze, nu prinde vreun podium in 2025.

PAcat ca pare genul de om influentat de deciziile altora.

 

Acum 26 minute, Method a spus:

Whats-App-Image-2024-11-20-at-23-03-54.j

 

Pecco a zis si anul trecut ca GP24 e a big step forward fata de 24 si chiar asa a fost,acum daca zice ca diferenta intre GP24 si GP25 e "huge",eu il cred.

 

 

TRebuie sa fii nebun sa crezi ca titlul nu se va juca intre astia 2.

Restul vor merge la curse pentru a semna sepcute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

.....,iar cei cu GP24's vor fi si ei in carti.

 

......Deja cred ca e greu pt Aprilia,KTM de Yamaha nu mai zic sa concureze cu GP24's.De GP25 nici nu mai vorbesc.

Daca le va da Jiji ultima versiunne GP24

 

II rupe Yamaha pe genunchi pe toti, dupa ce va veni cu V4... :D;)  

Apropo... nu l-au pensionat pe Javris?? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Mai usor cu pianul Yamaha pe scari.🙈 Ala a ajuns bun sa canti imnuri din pole position, dupa ce a inceput cursa brandul ala dispare chiar daca zice ca partikipa :ok:

 

Intre timp.... Pecco testeaza noile jucarii🚀

 

467598689_883552163760132_2784037378520690357_n.thumb.jpg.7c251df7bbe25372368fb6672e2ed64e.jpg 

 

 

Citat

Ducati to Begin Testing 2027 Prototype in 2025🏆

The 2027 MotoGP season will bring sweeping technical changes, forcing manufacturers to design entirely new bikes to meet stricter regulations. Ducati has confirmed plans to begin testing their prototype for the 2027 season as early as 2025.

Key changes for 2027 include reducing engine displacement to 850cc, scaling back aerodynamic components, lowering fuel capacity, and introducing stricter limits on various devices. These developments are already shaping manufacturers’ strategies, with Ducati reportedly fast-tracking its preparations.

Ducati Sporting Director Gigi Dall’Igna commented on the challenges and opportunities these regulations present:

“We are working on it. We have some new ideas. It’s difficult now [to know a timeline]. Now we have only ideas, but I think for sure next year [2025]. The manufacturers who are struggling now can make a jump in front. You never know. So, you have to be focused on the problems you have to solve and try to develop the bike as much as possible. This is our job and what we will have to do.”

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Daca le va da Jiji ultima versiunne GP24

 

II rupe Yamaha pe genunchi pe toti, dupa ce va veni cu V4... :D;)  

Apropo... nu l-au pensionat pe Javris?? 

😂😂😂. Wishfull thinking.

din declaratiile lui Bartolini deduc ca nu e prea mare diferenta intre v4 si l4. Doar ca V4 fiind mai compact lasa mai mult spatiu de joaca cu geometria, echilibrul motocicletei. Asa o fi daca zice el.

totusi, tre sa adaptezi toata motoreta la v4. Ma indoiesc ca yamaha va reusi sa faca ceva pana in 2027 cand se schimba motorul. Cred ca vor doar sa castige experienta pe v4 pana atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, danypop a spus:

Se pare ca Martin nu e asa cocalar cum il vedea lumea🙄

 

Daca era negru inchis, romanii l ar fi facut maimuta. Este chiar un tip ambitios care a castigat un campionat. Altii cat au stat in motogp n au reusit sa castige o cursa...✌️

 

Ramane de vazut care din poza de mai jos iese campeon in 2025🏆

467861871_489929087391654_3492046491285060378_n.thumb.jpg.9b135060e1cbd6b4934975e7ff5b3f78.jpg

 

 

 

 

Si una buna de la Brother Luca.:clap:

 

467817885_1741952009990106_3803048503790061301_n.thumb.jpg.f9de723e3c833c44ee228ba3c53e522b.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-ar placea Aprilia sa castige, dar nu prea il simatizez pe JM.. asa ca persoana si apucaturi. pt performanta e excelent

 

Daca a invatat ceva din astea 2 sezoane la mustata castigate/pierdute merg pe mana lui Peco. Dar mi-e frica ca e prea mister nice guy si sa ii haleasca ficatii MM cum mananc eu seminte negre, cu coaja cu tot :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

Se pare ca Martin nu e asa cocalar cum il vedea lumea🙄

Citat

Next season, Jorge Martín has chosen not to use the #1 plate, which he earned as the reigning MotoGP World Champion.

 

V-am zis ca nu o sa mearga cu no. 1? 

V-am zis.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, nike a spus:

Ducati to Begin Testing 2027 Prototype in 2025

Daca Ducati testeaza la anul prototipul 2027,e deja sah mat.Asa repede sa il scoata?omg

Pai Yamaha o sa testeze in 2028 prototipul 2027,iar in 2027 vin cu modelul 2026 cu motor de 850 :bounce:

Ducati astia se misca aproape ca aia din F1....ceea ce e semn rau pt absolut tot plutonul.

Acum 2 ore, damager a spus:

Doar ca V4 fiind mai compact lasa mai mult spatiu de joaca cu geometria, echilibrul motocicletei. Asa o fi daca zice el.

totusi, tre sa adaptezi toata motoreta la v4. Ma indoiesc ca yamaha va reusi sa faca ceva pana in 2027 cand se schimba motorul. Cred ca vor doar sa castige experienta pe v4 pana atunci.

Da,ziceau ca in materie de putere e tot cam pe acolo,ii ajuta mult faptul ca e mai compact (totusi aceasta "compactitate"...depinde cum o traduci - mi se pare un motor mult mai complicat - 2 chiulase,inca 2 arbori cu came samd samd e mai slim dar mult mai boxy),deoarece pot sa profite mai bine de aero,mai ales cu latimea maxima care se reduce de la 600 la 550mm din 2027.

Si eu zic,din pacate pt Q,ca Yamaha nu va face absolut nimic pana in 2027...si nici atunci nu as baga mana in foc ca ii vom vedea brusc in fata...

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Apropo... nu l-au pensionat pe Javris?? 

La anul?Parca?....oricum e pe punctul de plecare din cate tin eu minte

Acum 47 minute, Cavaleru a spus:

merg pe mana lui Peco. Dar mi-e frica ca e prea mister nice guy si sa ii haleasca ficatii MM

Bai,eu nu cred ca e absolut deloc la nivelul unui multiplu campion.Bagnaia a beneficiat mai tot timpul de material de top,iar cand n-a beneficiat nu prea a facut mare lucru.

In 2022 a avut o super motoreta (GP22 a fost laudat de absolut toata lumea) si a cazut cu ea non stop,acel titlu nu este absolut deloc meritul sau - efectiv Bagnaia nu mai avea cum castiga titlul,trebuia intai ca Q de pe o Yamaha dubioasa sa il piarda.Ceea ce s-a si intamplat.

Titlul 2023 este meritul sau,no argue there,dar concurenta a fost...slabuta : un pilot de la o echipa privata,tanar,neexperimentat,agitat,nervos, fara un psihic puternic,care gresea mult mult.Si cu toate astea era gata-gata sa ii fure campionatul pilotului factory.

Titlul 2024...iarasi concurenta slaba,doar ca pilotul tanar agitat si slab psihic s-a antrenat in primul rand mental.Si i-a taiat macaroana.De la echipa neica nimeni.Arata rau de tot,sincer...

 

La anul o sa dea de un demon.

Un pilot experimentat,trecut prin tot ce se poate trece,efectiv fearless ba chiar insane pe alocuri,are si carisma,e si pervers,il va lucra si in sanul echipei - Tardozzi deja ii mananca din palma,Gigi nu e departe.

Poate Pecco la ora actuala e marginal mai rapid,insa pana la jumatatea lui 2025,nu stiu ce sa zic.Dar nici nu va conta ca iese Pecco pe 1 in quali,Marquez il va toca in cursa.Stai sa vezi dive-bombs :D 

Singurul mod in care Bagnaia l-ar invinge ar fi daca Marquez s-ar califica in spate randul 3 gen tot timpul,dar el deja de pe GP23 era in primele 2 linii non-stop.

 

Efectiv ii dau 30% sanse in fata lui Marquez,stiu ca e greu de prevazut insa eu nu pot sa vizualizez vreun scenariu vreo varianta in care Bagnaia sa castige titlul cu Marquez in echipa.Afara doar de cazul in care Marcelino face un Jerez 2020 si isi da singur dauna totala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, B.B. a spus:

 

V-am zis ca nu o sa mearga cu no. 1? 

V-am zis.. 

 

 

 

:D:D Nostradamus ma cheama!

 

Ce previziuni mai vreti? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GP22 a fost laudat de absolut toata lumea dupa ce a fost pus la punct si mai ales in sezonul 2023. La inceputul sezonului 2022 a fost cam prastie, fiind unul dintre factorii care i-au permis lui FQ20 sa ia acel avans. Sa spui ca nu e meritul sau cand a recuperat 90+ puncte...

 

Bagnaia a aratat ca nu ii este frica sa se tavaleasca alaturi de MM. O sa avem parte de asta sezonul viitor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Method a spus:

Daca Ducati testeaza la anul prototipul 2027,e deja sah mat.Asa repede sa il scoata?omg

Pai Yamaha o sa testeze in 2028 prototipul 2027,iar in 2027 vin cu modelul 2026 cu motor de 850 :bounce:

Ducati astia se misca aproape ca aia din F1....ceea ce e semn rau pt absolut tot plutonul.

Da,ziceau ca in materie de putere e tot cam pe acolo,ii ajuta mult faptul ca e mai compact (totusi aceasta "compactitate"...depinde cum o traduci - mi se pare un motor mult mai complicat - 2 chiulase,inca 2 arbori cu came samd samd e mai slim dar mult mai boxy),deoarece pot sa profite mai bine de aero,mai ales cu latimea maxima care se reduce de la 600 la 550mm din 2027.

Si eu zic,din pacate pt Q,ca Yamaha nu va face absolut nimic pana in 2027...si nici atunci nu as baga mana in foc ca ii vom vedea brusc in fata...

La anul?Parca?....oricum e pe punctul de plecare din cate tin eu minte

Bai,eu nu cred ca e absolut deloc la nivelul unui multiplu campion.Bagnaia a beneficiat mai tot timpul de material de top,iar cand n-a beneficiat nu prea a facut mare lucru.

In 2022 a avut o super motoreta (GP22 a fost laudat de absolut toata lumea) si a cazut cu ea non stop,acel titlu nu este absolut deloc meritul sau - efectiv Bagnaia nu mai avea cum castiga titlul,trebuia intai ca Q de pe o Yamaha dubioasa sa il piarda.Ceea ce s-a si intamplat.

Titlul 2023 este meritul sau,no argue there,dar concurenta a fost...slabuta : un pilot de la o echipa privata,tanar,neexperimentat,agitat,nervos, fara un psihic puternic,care gresea mult mult.Si cu toate astea era gata-gata sa ii fure campionatul pilotului factory.

Titlul 2024...iarasi concurenta slaba,doar ca pilotul tanar agitat si slab psihic s-a antrenat in primul rand mental.Si i-a taiat macaroana.De la echipa neica nimeni.Arata rau de tot,sincer...

 

La anul o sa dea de un demon.

Un pilot experimentat,trecut prin tot ce se poate trece,efectiv fearless ba chiar insane pe alocuri,are si carisma,e si pervers,il va lucra si in sanul echipei - Tardozzi deja ii mananca din palma,Gigi nu e departe.

Poate Pecco la ora actuala e marginal mai rapid,insa pana la jumatatea lui 2025,nu stiu ce sa zic.Dar nici nu va conta ca iese Pecco pe 1 in quali,Marquez il va toca in cursa.Stai sa vezi dive-bombs :D 

Singurul mod in care Bagnaia l-ar invinge ar fi daca Marquez s-ar califica in spate randul 3 gen tot timpul,dar el deja de pe GP23 era in primele 2 linii non-stop.

 

Efectiv ii dau 30% sanse in fata lui Marquez,stiu ca e greu de prevazut insa eu nu pot sa vizualizez vreun scenariu vreo varianta in care Bagnaia sa castige titlul cu Marquez in echipa.Afara doar de cazul in care Marcelino face un Jerez 2020 si isi da singur dauna totala.

Cam asa vad si eu lucrutile, in sfarsit ne intelegem si noi la ceva.

Doar un singur lucru, MM nu e asa bulangiu cum crezi tu, nu e chiar caine sa il sape pe Bagnaia si  nici nu mai are 20 de ani.. sa faca tampenii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Miguel Oliveira, who made his Pramac Yamaha debut at Barcelona, after two years on Aprilia’s RS-GP, underlined this fact when he said that the YZR-M1 felt like a normal motorcycle compared to the RS-GP, which is why it’s struggling so much.

 

repeta dupa mine: la o secunda si jumate de cel mai bun timp :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

MM nu e asa bulangiu cum crezi tu, nu e chiar caine sa il sape pe Bagnaia

Haha ,la fel cum nu l-a sapat pe Pedrosa nu? :P

E probabil cel mai mare talent din era noastra insa e unul din cei mai perversi.Rivalizeaza (si la acest capitol) cu legenda vie.Se merita unul pe altul :D

Meh,nu e ceva ce ii reprosez,e ceva ce el singur a recunoscut si e normal ca un om sa aiba si puncte bune si puncte rele.

Faptul ca tu ca fan admiti doar punctele bune si le minimizezi sau chiar ignori pe cele rele,asta e treaba ta.

Dar vom vedea la anul.Eu abia astept sa ii iasa pe nas lui Gigi marea alegere :bounce:

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Sa inteleg ca Michelin are o super guma fata care rezolva problema incalzirii cand stai in pluton,e gata pregatita dar Dorna nu ii lasa sa o dea constructorilor pana in 2026?Ce porcarie...

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

repeta dupa mine: la o secunda si jumate de cel mai bun timp :)

4sure

Cica e trompeta pe frane in primul rand Yamaha.

A ramas motoreta lui Lorenzo slaba pe frane dar cu multa viteza pe viraj,dar acum e cam degeaba chestia aia,pt ca deja Ducati si mai ales Aprilia sunt peste ea pe viteza pe viraj.Au japonezii astia un ritm de progres "fulminant".Facepalm.

Cand am zis ca Q a facut greseala carierei lui si trebuia sa se duca la Aprilia...l-au manevrat si pe el cu prezentarile in power point cum au incercat sa il manevreze si pe Marquez :) ...ok si cu Bartolini,el pe aia s-a bazat.Problema e ca nu cred ca Bartolini va putea sa se faca auzit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, tourist1 said:

Bagnaia a aratat ca nu ii este frica sa se tavaleasca alaturi de MM. O sa avem parte de asta sezonul viitor. 

Ar fi o posibilitate sa il "tavaleasca" din primele etape ca sa il "dezafecteze" fizic? Nu cred, Peco e prea Mr Nice Guy....prea elegant, doar sa nu se intample viceversa si sa iasa urat ptr MM...

Totusi MM pare mult mai "civilizat", poate fi si doar o aparenta, sa ii mangaie la outze pe boshii de la Ducati/Audi, sau vreun megasponsor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...