Sari la conținut

Ce presupune o motocicletă de touring? Dar ADV?


Postări Recomandate

Acum 25 minute, ALEX-Guzzista a spus:

Sunt mulți astfel de indivizi care cumpără o motocicletă sau o mașină pentru faptul că colegul de birou are ceva asemanator,marketingul mărcii este foarte bine făcut și mai costă si ceva bani rezultând de aici valoarea proprietarului în fața amicilor săi. 
Touring de asfalt poți face cu orice are două roți și motor nu trebuie neapărat să poti merge peste 130 km/h sau 7-800 km/zi. 
Depinde de fiecare cat este de pretențios,câți bani are în buzunar si cat timp poate aloca pentru tura respectivă.
Acum avem de unde alege,toți fabricanții vor să vîndă,iar noi ne încurcăm în cifre și opțiuni. 
E ora odată pe aici o poveste cu motociclista nemțoaică care făcea o tură cu un Royal Enfield de 350 cm³. 
 

Am admirat jucaria,o “baba”frumoasa,dotata ,la pret de scuter. 
 

 

Fara suparare dar touring nu inseamna un drum Bucuresti - Brasov, ai fost bine pe acolo cand ai zis un 7-800 km/zi (bine pot fi si un 500) si pentru mai multe zile legate (nu neaparat succesive). 

 

Asa pentru o tura de 130 de km merge si un scuter de 125. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 100
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, ALEX-Guzzista a spus:

Sunt mulți astfel de indivizi care cumpără o motocicletă sau o mașină pentru faptul că colegul de birou are ceva asemanator,marketingul mărcii este foarte bine făcut și mai costă si ceva bani rezultând de aici valoarea proprietarului în fața amicilor săi. 
Touring de asfalt poți face cu orice are două roți și motor nu trebuie neapărat să poti merge peste 130 km/h sau 7-800 km/zi. 
Depinde de fiecare cat este de pretențios,câți bani are în buzunar si cat timp poate aloca pentru tura respectivă.
Acum avem de unde alege,toți fabricanții vor să vîndă,iar noi ne încurcăm în cifre și opțiuni. 
E ora odată pe aici o poveste cu motociclista nemțoaică care făcea o tură cu un Royal Enfield de 350 cm³. 
 

Salutare coane!

Ai perfecta dreptate. Ai chef de tour(ing) te sui pe ce ai si pornesti. 

Sa ai chef de plimbare si ceva bani.

Parintii mei faceau "touring" daca ii putem spune asa, cu IJ350 ( cred ca asta era). Monocilindru, putere cata o mai fi putut.

Confortul era saua cu arc. 

Si s-au bucurat de fiecare km de plimbare. Pe vremea aia, adica anii '50, touringu' era oricum impletit cu un soi de ADV, doar ca nu se inventase termenul. Cateva drumuri asfaltate, multe pavate, majoritatea drum de tara pietruit.

Eu am facut plimbarile cu cei 4 CP ai Hoinarului si eram foarte fericit. Mai ales cand reglam avansul la fiecare 3-400 km sau dezumflam roata spate sa invart avelopa de janta ca sa aduc valva in pozitie dreapta 😂 (explicatie pentru cei mai tineri: anvelopa sau roata nu avea diametrul corect si invartea anvelopa pe janta).

In ziua de azi bag seama ca este mult mai complicat sa alegi mobra decat se pleci la plimbare🙈

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, DonFlamingo a spus:

 

Fara suparare dar touring nu inseamna un drum Bucuresti - Brasov, ai fost bine pe acolo cand ai zis un 7-800 km/zi (bine pot fi si un 500) si pentru mai multe zile legate (nu neaparat succesive). 

 

Asa pentru o tura de 130 de km merge si un scuter de 125. 

Asa o fi,nu e suparare. 
Eu nu fac “touring”doar ma plimb,nu imi bat capul cu termeni occidentali. 
Nu sunt nici pretentios,daca e drumul rau sau bate vantul merg mai incet.

De aia merg pe moto sa ma bata vântul,soarele si ploaia. 
Sa cad rupt de oboseala seara. 
Nu stabilesc recorduri,nu ma grabeste nimeni,aia e plimbarea perfecta. 
Evit autostrazile cat se poate. 
Moto sa mearga ,asta conteaza. 
Cel mai mult cu Guzzi am facut 608 km Buc-TA-Buc.
 

Acum 32 minute, Silver Arrow a spus:

 

Parintii mei faceau "touring" daca ii putem spune asa, cu IJ350 ( cred ca asta era). Monocilindru, 

Eu am facut plimbarile cu cei 4 CP ai Hoinarului si eram foarte fericit. Mai ales cand reglam avansul la fiecare 3-400 km sau dezumflam roata spate sa invart avelopa de janta ca sa aduc valva in pozitie dreapta 😂 (explicatie pentru cei mai tineri: anvelopa sau roata nu avea diametrul corect si invartea anvelopa pe janta).

In ziua de azi bag seama ca este mult mai complicat sa alegi mobra decat se pleci la plimbare🙈

 

Roata de Mobra trebuia umflata la 3 atm,si bagata pudra de talc inauntru ca sa nu se lipeasca camera de anvelopa. 
Avansul era 1,5 mm inainte de PMS ..corect ??1069368501_uuid9E6D7C5F-76E1-41FE-AF4B-42AC322B87B7code001library1type1mode1loctruecaptrue.thumb.jpeg.25889c8d96298e65c9e23ba551ac64d2.jpeg

Eu cu IJ-ul   
Topcase-ul spate era cutie de pastrat machiajele 1799814394_uuidA48F1108-AC40-40CB-9939-2A2C24F4ACAFcode001library1type1mode1loctruecaptrue.thumb.jpeg.921bc2f81b5eedd0069654959e824347.jpeg1435323034_uuid72933D6D-9E01-4390-AD3C-452927F6787Ccode001library1type1mode1loctruecaptrue.thumb.jpeg.8c91f3488aa2893cc535be0f5cf221b3.jpeg

La Mobra nu am gasit coburi si topcase compatibile,dar aveam o valiza CFR,nu se vede in poza608978965_uuid6B264859-072A-4DA4-B786-56CDFA738BFDcode001library1type1mode1loctruecaptrue.thumb.jpeg.e193f08b9a281b4c6ec4e3fa95792533.jpeg

Mama mea si cu Tata la Sibiu pe Carpati 2,5 CP,2 viteze la mana. 660704138_uuidCC2CE3B5-8CE8-4C05-807F-59E59BF6F95Acode001library1type1mode1loctruecaptrue.thumb.jpeg.9b09bae35633211142dac36f3cb93172.jpeg

Tata,echipat full protection. 

Acu ma uit la Guzzi si nu gasesc platina,carburator nu are,pedala de pornire nu are…..trebuie doar plimbata. 

 

Adventurer 100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, ALEX-Guzzista a spus:

Asa o fi,nu e suparare. 
Eu nu fac “touring”doar ma plimb,nu imi bat capul cu termeni occidentali. 
Nu sunt nici pretentios,daca e drumul rau sau bate vantul merg mai incet.

De aia merg pe moto sa ma bata vântul,soarele si ploaia. 
Sa cad rupt de oboseala seara. 
Nu stabilesc recorduri,nu ma grabeste nimeni,aia e plimbarea perfecta. 
Evit autostrazile cat se poate. 
Moto sa mearga ,asta conteaza. 
Cel mai mult cu Guzzi am facut 608 km Buc-TA-Buc.
 

 

 

Corect, fiecare cu plăcerile lui.

 

Daca ar fi sa fac acum înconjurul lumii as face pe o Honda SuperCub, ușoară, consuma puțin, mentenanța se poate face și pe marginea drumului, poți să te sui pe coclauri. 

 

Dar până la înconjurul lumii mă mai distrez cu purcele d-astea mari 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, sprike a spus:

 

  Ma intreseză cum se comporta încărcată cu călăreț (la o greutate de 105 kg animal- om)  fără pasager dar cu bagaje laterale minin;

  Daca fac un test la gol nu ma incalzeste;

  Sau mai strâng mălai si iau o Africa Twin - care este altă poveste 


Nu stiu in conditiile date de tine cum s-ar comporta si nici n-am cum sa verific. Dar ca sa vibleze ar avea, teoretic, nevoie de greutate mai mare pe spate, ori tu la 105 pe saua pilotului nu vad cum te-as putea ajuta.

Dar nu cred ca colegul care se plangea de voblaj a testat c7 bagaje si probabil singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ca fapt divers, si eu cand fac "touring" evit autostrazile, de ce sa alerg cu 150 in continuu, sa ard gazul de pomana, cand as iesi mult mai ieftin cu conserva???? Touringul cu motorul inseamna km multi si "desi" , nu "lungi":P!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Ruginel a spus:

Te cam alinti. Ideea este sa folosesti motocicleta pentru ce a fost ea conceputa. Ca daca vrei sa mergi in oras sau pe coclau cu FJR o sa iti blestemi zilele. Iar in afara toti merg legal sau pe acolo. Sa nu mai pun la socoteala faptul ca daca vrei sa bagi niste ture serioase, incepi sa te uiti si la combustibil. Cand zic ture serioase nu ma refer la “Facem un Siriu sambata??”

Zici? :huh:

Păi și pt ce plm a fost conceput Tracer-ul?

Coclau nu servesc - am băgat din greșeală odată vreo 50 km cu Fazerul, cu pasageră, am încercat acum muuuulți ani și motociclismul de pădure dar nu m-a prins. În oraș era mai OK FJR decât Tracer pt că oglinzile nu interferau cu ale mașinilor, iar asta are un ditai ghidonul fix în dreptul oglinzilor turismelor, iar oglinzile se întâlnesc cu alea de suv sau dube. Dar nici în oraș nu merg așa mult.

Păi da, legal, dar la 130 km/h e o hărmălaie de nedescris pe Tracer!

Când băgam eu ture, serioase sau neserioase, pe 2 roți mulți nici nu știați câte roți are motocicleta! Consumul nu m-a frământat niciodată la 🏍️! Dar ca exemplu cu FJR roșu am făcut București - Sofia și retur pe traseu diferit cu mai puțină autostradă, pasageră și bagaj, viteză nici superluminică dar nici tocmai legală, cu o medie de 6.1 l/100 km. Cu Tracer-ul singur și cu topcase mai mult gol scot 5-5.2. Superluminică n-am cu ce, mă mai răstesc la el pe curbe, dar asta am făcut-o cu toate. Mă gândesc că dacă îi adaug încă 80-90 kg și 2 genți sau cutii laterale mai crește consumul, deci nu e 'fo mare economie. În + tre să car și spray de lanț și să mă închin pe lângă el.

Problema mea cea mai mare e însă lipsa protecției la vânt și hărmălaia! Chestii care mă obosesc, iar ca să fac 800 - 1000 km într-o zi și a 2-a s-o iau de la capăt am nevoie de o 🏍️ TOURING, nu struțopârțuri. Draq, sunt deja motoboșorog! La ceva mai bun imediat se adaptează omul, când însă e să regresezi... 😖 Sincer sperasem la altceva citind despre el, de mers am mers cu MT 09 naked și puțin cu Tracer, m-a îmbiat un coleg să fac test cu al lui dar nu ne-am sincronizat, iar pe ăsta l-am găsit cu Romulus (Motofly) pe net când am trecut să-i văd noua locație, a dat după italian, și într-o săptămână l-a și adus. Până la București călare pe el am și început să am îndoieli... Am probat și cu hidoșenia de parbriz turing de la Yamaha, nu e vreo îmbunătățire notabilă chiar dacă e dublu ca suprafață.

În concluzie: pt ce a fost făcut habar n-am :what:, eu am optat pt el pt că pasagera e temporar pe meleaguri îndepărtate (cu FJR roșu am făcut împreună cu ea în 2 sezoane sub 3000 km, îi puteam face cu FZ6 sau orice 🏍️, cu Napoleon într-un an și nițel mersesem în duo ~15000), iar după 2 hernii de disc operate am vrut să reduc masa de manevrat prin curte, garaj sau alte spații unde se cere tras-împins de agregat. Și așa am fost la un colț să iau un FJR gen 3 cu 6 trepte, doar că n-avea recall-ul la cutie efectuat și reprezentanța autohtonă nu prea mi-a dat curaj, iar varianta 2 cu un dealer din Austria apropiat de un prieten la care puteam sta până șurubareau ei, ba chiar să și bântui Tirolul între timp pt că omul are 2 🏍️🏍️, a picat din cauză de închiderea prăvăliei (și nu era vreun garaj mic)... 

Dacă ar fi avut FJR marșarier să mor dacă luam 🐸 ăsta, că și așa a costat cât ambele mele FJR adunate și nu cu mult mai puțin decât cel 2018 de care am zis, iar gen 3 dinainte de 2016, cea cu 5 trepte, ar fi fost mai ieftină!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, pinnochio a spus:

Sal,faine pozele.

La Mobra,neapărat mai o pereche de telescoape pe spate.

Multumesc.

Stiu,dar nu am folosit niciodata ca se rupea bascula.

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Silver Arrow a spus:

 

Ai perfecta dreptate. Ai chef de tour(ing) te sui pe ce ai si pornesti. 

Sa ai chef de plimbare si ceva bani.

 

In ziua de azi bag seama ca este mult mai complicat sa alegi mobra decat se pleci la plimbare🙈

 

Silvere, ai reusit sa spui si tu ceva adevarat...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Lup69 a spus:

Doar ca fapt divers, si eu cand fac "touring" evit autostrazile, de ce sa alerg cu 150 in continuu, sa ard gazul de pomana, cand as iesi mult mai ieftin cu conserva???? Touringul cu motorul inseamna km multi si "desi" , nu "lungi":P!

Cand ai mult de mers ca sa ajungi undeva departe,sunt bune si autostrazile.

Doar moto sa nu te zapaceasca de la vant,mai ales daca bate din fata sau din lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, ALEX-Guzzista a spus:

Doar moto sa nu te zapaceasca de la vant,mai ales daca bate din fata sau din lateral.

:10:

Concluzia: o 🏍️ pe care te bate vântul nu e de touring!

Acum 14 ore, DonFlamingo a spus:

pentru o tura de 130 de km merge si un scuter de 125. 

Mamă, ce mi-am blestemat eu zilele când am fost București - Câmpina - retur cu un scuter 2t Yamaha prin 93-94! M-am dus după 3.14zdă, nu știu ce oi fi avut în cap de nu m-am dus cu BMW-ul, cred că aveam un E21 323 atunci...

Scutecu' era de 49 cm³, din alea la care nu trebuia atunci nici permis nici înmatriculare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, ENEOS a spus:

:10:

#Concluzia: o 🏍️ pe care te bate vântul nu e de touring!

 

#Mamă, ce mi-am blestemat eu zilele când am fost București - Câmpina - retur cu un scuter 2t Yamaha prin 93-94! M-am dus după 3.14zdă, nu știu ce oi fi avut în cap de nu m-am dus cu BMW-ul, cred că aveam un E21 323 atunci...

#Corect.Dar poti merge pe A-uri si batut de vant cu 130 sau mergi mai incet .

 

#Era Macho cu scuterul,puteai fugi repede daca apareau probleme,nu erai de prezentat parintilor ei,cu BMW-ul deja plecai si cu fata si cu zestrea.

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, ALEX-Guzzista a spus:

poti merge pe A-uri si batut de vant cu 130

Asta e pt mațochiști, nu, mulțumesc! Prefer celălalt capăt al :whip:, mânerul adică. 😈

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, sprike a spus:

 

  Ma intreseză cum se comporta încărcată cu călăreț (la o greutate de 105 kg animal- om)  fără pasager dar cu bagaje laterale minin;

  Daca fac un test la gol nu ma incalzeste;

  Sau mai strâng mălai si iau o Africa Twin - care este altă poveste 

De ce nu te uiti la Kove 800X Pro?

190kg la gol 19l carburant, suspensii adevarate KYB de 48mm full regalbile, garda la sol "cat doua Africa Twin".

La AT ai 10cai in plus si 22Nm in plus dar ai 53kg in plus 243kg la plin, da-o in colo de 'Onda, adica...vine cu "sufletel la pachet", sa nu mai mentionam de diferenta de pret de vreo 5000e cred.

https://kove-romania.ro/model/800x-pro/

Eu nu am ales Kove 800x Pro pt ca am si alte motociclete pt ceea ce imi doresc, dar daca era sa am o singura motocicleta clar as fi ales Kove 800x Pro. M-am urcat pe ea la salon si stai impecabil, no comment.

 

Chinezii in 2025 incep sa fie groparii japonezelor si europencelor, primesti mult mai multe optiuni, motociclete usoare, puternice, user friendly ca geometrie si caracter motor la pret de "Japonezism SH".

 

Acum fanii "dai harzi 'Onda" o sa arunce cu "petre".

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Problema" noastră e că există varietatea asta a motocicletelor în prezentul 2025, cu fel si fel de modele, cilindree, culori. 

În anii ce au trecut, era mai limitat numărul lor, nu erau nici toate "adventure"-urile astea apărute mediatic. Daca vrei acum motor nou sau sh ai o mare de modele de unde sa alegi, greu, usor sa o prinzi pe cea potrivita, nu știu.

De ce sa te chinui cu 300cc sau 2t sau mai stiu eu ce baba pe carburație, ca asa face x si y când exista motoare mai noi, mai bune mai comode. Va trebui sa avem grija de corpurile noastre de aici incolo ca sa mai prindem bătrânețea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Bigfoot a spus:

De ce nu te uiti la Kove 800X Pro?

190kg la gol 19l carburant, suspensii adevarate KYB de 48mm full regalbile, garda la sol "cat doua Africa Twin".

La AT ai 10cai in plus si 22Nm in plus dar ai 53kg in plus 243kg la plin, da-o in colo de 'Onda, adica...vine cu "sufletel la pachet", sa nu mai mentionam de diferenta de pret de vreo 5000e cred.

https://kove-romania.ro/model/800x-pro/

Eu nu am ales Kove 800x Pro pt ca am si alte motociclete pt ceea ce imi doresc, dar daca era sa am o singura motocicleta clar as fi ales Kove 800x Pro. M-am urcat pe ea la salon si stai impecabil, no comment.

 De ce nu KTM 790 Adventure?... are cam aceleasi specificatii cu Kove (posibil sa imparta acelasi motor de 95cp, pentru ca si 790 e fabricat in China)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ENEOS a spus:

Zici? :huh:

Păi și pt ce plm a fost conceput Tracer-ul?

Coclau nu servesc - am băgat din greșeală odată vreo 50 km cu Fazerul, cu pasageră, am încercat acum muuuulți ani și motociclismul de pădure dar nu m-a prins. În oraș era mai OK FJR decât Tracer pt că oglinzile nu interferau cu ale mașinilor, iar asta are un ditai ghidonul fix în dreptul oglinzilor turismelor, iar oglinzile se întâlnesc cu alea de suv sau dube. Dar nici în oraș nu merg așa mult.

Păi da, legal, dar la 130 km/h e o hărmălaie de nedescris pe Tracer!

Când băgam eu ture, serioase sau neserioase, pe 2 roți mulți nici nu știați câte roți are motocicleta! Consumul nu m-a frământat niciodată la 🏍️! Dar ca exemplu cu FJR roșu am făcut București - Sofia și retur pe traseu diferit cu mai puțină autostradă, pasageră și bagaj, viteză nici superluminică dar nici tocmai legală, cu o medie de 6.1 l/100 km. Cu Tracer-ul singur și cu topcase mai mult gol scot 5-5.2. Superluminică n-am cu ce, mă mai răstesc la el pe curbe, dar asta am făcut-o cu toate. Mă gândesc că dacă îi adaug încă 80-90 kg și 2 genți sau cutii laterale mai crește consumul, deci nu e 'fo mare economie. În + tre să car și spray de lanț și să mă închin pe lângă el.

Problema mea cea mai mare e însă lipsa protecției la vânt și hărmălaia! Chestii care mă obosesc, iar ca să fac 800 - 1000 km într-o zi și a 2-a s-o iau de la capăt am nevoie de o 🏍️ TOURING, nu struțopârțuri. Draq, sunt deja motoboșorog! La ceva mai bun imediat se adaptează omul, când însă e să regresezi... 😖 Sincer sperasem la altceva citind despre el, de mers am mers cu MT 09 naked și puțin cu Tracer, m-a îmbiat un coleg să fac test cu al lui dar nu ne-am sincronizat, iar pe ăsta l-am găsit cu Romulus (Motofly) pe net când am trecut să-i văd noua locație, a dat după italian, și într-o săptămână l-a și adus. Până la București călare pe el am și început să am îndoieli... Am probat și cu hidoșenia de parbriz turing de la Yamaha, nu e vreo îmbunătățire notabilă chiar dacă e dublu ca suprafață.

În concluzie: pt ce a fost făcut habar n-am :what:, eu am optat pt el pt că pasagera e temporar pe meleaguri îndepărtate (cu FJR roșu am făcut împreună cu ea în 2 sezoane sub 3000 km, îi puteam face cu FZ6 sau orice 🏍️, cu Napoleon într-un an și nițel mersesem în duo ~15000), iar după 2 hernii de disc operate am vrut să reduc masa de manevrat prin curte, garaj sau alte spații unde se cere tras-împins de agregat. Și așa am fost la un colț să iau un FJR gen 3 cu 6 trepte, doar că n-avea recall-ul la cutie efectuat și reprezentanța autohtonă nu prea mi-a dat curaj, iar varianta 2 cu un dealer din Austria apropiat de un prieten la care puteam sta până șurubareau ei, ba chiar să și bântui Tirolul între timp pt că omul are 2 🏍️🏍️, a picat din cauză de închiderea prăvăliei (și nu era vreun garaj mic)... 

Dacă ar fi avut FJR marșarier să mor dacă luam 🐸 ăsta, că și așa a costat cât ambele mele FJR adunate și nu cu mult mai puțin decât cel 2018 de care am zis, iar gen 3 dinainte de 2016, cea cu 5 trepte, ar fi fost mai ieftină!

Si eu tind sa cred din experienta cu diverse motociclete testate de la reprezentanta si de la colegi, ca un tourer serios si scump, ca e japonez sau german, are multe chestii bine gandite ca ergonomie, geometrie si ciclistica, caracter motor super civilizat, consum poate 1l% peste altceva mai mic, cardan frumos si elegant, fara zgomot, fara intins lant, curatat uns lant apoi ia si curata janta spate de pete de ulei, bleahhhhh.

Dezavantajul in circulation Urbana a unui tourer serios R1250RT sau FJR 1300 este ca nunte poti syrecura atat de usor printre masini precum o faci cu un adventure de 800cc-1000cc.

As mai adauga al 2-lea dezavantaj al unui tourer serios cu motor mare si carenat (nu e cazul lui 1250RT) se cam incinge vara, incat la stop devine dezagreabil in opinia mea.

Acum 5 minute, Leon a spus:

 De ce nu KTM 790 Adventure?... are cam aceleasi specificatii cu Kove (posibil sa imparta acelasi motor de 95cp, pentru ca si 790 e fabricat in China)

Da motorul este acelasi.

Ktm nu as lua din 2pct:

1) In ultimii ani la motocross am vazut KTM-uri 4t (la 2t inteleg 100% problema fiabilitatii) care desi erau intretinute, se stricau sau necesitau tot timpul ceva de mesterit, asistenta etc.

Eu la Kawasaki KX450F i-am dat apa paie si bataie atat. A vazut service strict pt operatiile normale de intretinere, iar a mea a fost luata SH si NU NOUA precum KTM-urile in cauza.

Deci am o imagine cam proasta asupra ceea ce inseamna KTM dar asta este ceva subiectiv.

2) KTM are o politica European, iti dau varianta de baza si o varianta KTM 890 Adventure R care costa 14000e parca, si ala se bate cu "Chinezul Kove 800X Pro la 9000-9500e adica.......

3) Mai este CF Moto 800 MTX dar aceasta din urma este mai grea ca Kove 800X Pro, deci...nu are rost neaparat. Aici tot motor de KTM este. Sa zicem ca CF Moto are un nume deja consacrat si ai reprezentante si la cucuietii din deal pt CF Moto vs Kove care inca este in "development" ca retea de dealeri.

 

Chinezii acum sparg piata si trebuie sa isi mentina acest moment inertie pt urmatorii 5-8ani pt a deveni egali cu europencele si japonezele in percepetia celor rigizi, desi, in opinia mea chinezii acum sunt peste japonezi si europeni in anumite clase/categorii de motociclete, pt ca ei asculta clientul si ofera clientului ceea ce piata nu ofera, la un pret NORMAL.

 

Acum pt chinezi ar fi fatal sa aibe probleme mecanice, ar pierde avantul, de aceea eu sunt in stare sa pariez pe fiabilitatea chinezeasca ca fiind "up to date".

De aceea am luat CF Moto 450 MT, sincer ma manca in fund rau sa iau Kove 800X Pro, dar nu avea rost pt ceea ce fac eu cu 450 MT in principiu ca scop utilitar, ca scop sportiv am alte moto.

Nu dau 5000e in plus pe o motocicleta inferioara tehnic, doar pt ca scrie 'Onda sau BMW, eu incerc sa analizez spec sheet-ul si sa las basmele cu Honda e Honda si Neamtul e Neamt, valabile pt anii 80 sa zicem, total irelevante in 2025, daca analizam avantul tehnologiei, industriei si globalizarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Lup69 a spus:

Doar ca fapt divers, si eu cand fac "touring" evit autostrazile, de ce sa alerg cu 150 in continuu, sa ard gazul de pomana, cand as iesi mult mai ieftin cu conserva???? Touringul cu motorul inseamna km multi si "desi" , nu "lungi":P!

Când sunt nevoit să intru cu motocicleta pe autostrăzi se activează o stare de disconfort, brusc mă dor toate, mă mănâncă peste tot, mă enervează orice, mă ia cu plictiseală și somn, îmi amorțesc toate. Cu mașina e fix invers, intervine o stare de relaxare, bag musai o țigară la intrare, merg zen, totul ok. Merg zen și pe celelalte categorii de drumuri, dar pe autostradă e fain. Cu moto e fain când ies de pe autostradă, chiar dacă prind aglomerație.

Nu înțeleg cum se poate merge cu moto pe autostradă, exceptând tourer veritabil (și eventual cioapar, că ăla e făcut oricum să meargă drept).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

38 minutes ago, Lucian_M said:

Când sunt nevoit să intru cu motocicleta pe autostrăzi se activează o stare de disconfort, brusc mă dor toate, mă mănâncă peste tot, mă enervează orice, mă ia cu plictiseală și somn, îmi amorțesc toate. Cu mașina e fix invers, intervine o stare de relaxare, bag musai o țigară la intrare, merg zen, totul ok. Merg zen și pe celelalte categorii de drumuri, dar pe autostradă e fain. Cu moto e fain când ies de pe autostradă, chiar dacă prind aglomerație.

Nu înțeleg cum se poate merge cu moto pe autostradă, exceptând tourer veritabil (și eventual cioapar, că ăla e făcut oricum să meargă drept).

Avem puncte comune, dar eu nu fumez insa....

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, DonFlamingo a spus:

Daca ar fi sa fac acum înconjurul lumii as face pe o Honda SuperCub, ușoară, consuma puțin, mentenanța se poate face și pe marginea drumului, poți să te sui pe coclauri. 

Ce senzatie de 'c90 adventures'. Timp sa fie si ceva banet, restul sunt detalii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Bigfoot a spus:

Chinezii acum sparg piata si trebuie sa isi mentina acest moment inertie pt urmatorii 5-8ani pt a deveni egali cu europencele si japonezele in percepetia celor rigizi, desi, in opinia mea chinezii acum sunt peste japonezi si europeni in anumite clase/categorii de motociclete, pt ca ei asculta clientul si ofera clientului ceea ce piata nu ofera, la un pret NORMAL.

 

Acum pt chinezi ar fi fatal sa aibe probleme mecanice, ar pierde avantul, de aceea eu sunt in stare sa pariez pe fiabilitatea chinezeasca ca fiind "up to date

Fiabilitatea se va vedea peste 10 ani, cateva zeci de mii de km/bucata vanduta, sute sau mii de utilizatori. 

Dacă vor fi multe modele la același tip si cilindree de motocicletă va apărea problema gasirii pieselor de schimb.

Dacă nu se vor vinde foarte bine dealerii nu vor mai importa sau vor dispărea și atunci să vezi chinuială în procurarea pieselor de schimb. 

Este o loterie achiziția mașinilor si motocicletelor fabricate în China. 

Oricum deprecierea prețului la revânzare va fi maximă.

O japoneză, nemțească sau alta Europeana mai ține la preț. 

Mă uitam și eu la un cruiser chinezesc... în afară de faptul că nu are nici un aspect mai costă și 9900 €,de alde Benda, LFC si alte marci exotice. 

Păi la 10.000 euro îți iei un big-cruiser japonez sau european cu maxim 20.000 de km si cuplu de tractor. 

Acum fiecare știe ce face cu banii lui. 

 

 

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, ALEX-Guzzista a spus:

Fiabilitatea se va vedea peste 10 ani, cateva zeci de mii de km/bucata vanduta, sute sau mii de utilizatori. 

Dacă vor fi multe modele la același tip si cilindree de motocicletă va apărea problema gasirii pieselor de schimb.

Dacă nu se vor vinde foarte bine dealerii nu vor mai importa sau vor dispărea și atunci să vezi chinuială în procurarea pieselor de schimb. 

Este o loterie achiziția mașinilor si motocicletelor fabricate în China. 

Oricum deprecierea prețului la revânzare va fi maximă.

O japoneză, nemțească sau alta Europeana mai ține la preț. 

Mă uitam și eu la un cruiser chinezesc... în afară de faptul că nu are nici un aspect mai costă și 9900 €,de alde Benda, LFC si alte marci exotice. 

Păi la 10.000 euro îți iei un big-cruiser japonez sau european cu maxim 20.000 de km si cuplu de tractor. 

Acum fiecare știe ce face cu banii lui. 

 

 

 

Ehhh mai conteaza si pedigree-ul, si sa nu zica nimeni ca nu conteaza. 

 

Cumparam dupa specificatii si ce nevoi avem dar mai cumparam si brand, indiferent cine ce zice. 

 

Aici cu japo/europence/americance vs chenzoaice e ca la ceasuri: poti sa iti cumperi un ceas Augustin, dar nu va avea niciodata panache cum are un VC, AP, PP, Piaget, UN, Rolex.  

 

Ma uitam la Benda de ziceai si nu e rea deloc, doar ca nu imi zice nimic dpdv nume - Benda? Da nu multumesc, am avut o gagica Brenda si sa nu mai aud de ea :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...