Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salut, de anul trecut sunt posesorul unui F4. Ma deranjeaza foarte tare curentul care imi vine in gat si imi intra in casca.

Vreau sa ii pun un parbriz touring sau ceva putin mai ridicat. Am luat-o cu un "double bubble" de pe ebay care nu are nici un efect.

Este cineva din bucuresti care are parbriz touring sa vad si eu pe viu cum arata un astfel de parbriz pe cbr600f4?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am avut si eu F4. Am mers niste mii de km cu parbr stock, evident ca am vrut si eu prbriz "smecher", mi-am luat un Zero Gravity DB, negru. Arata bine de tot, doar atit, arata. Exact ca la tine, imi intra vintul in git, implicit spre urechi, mult zgomot. Cel stock a fost mult mai bun. Exista parbriz facut de GP500, incearca-l, eu am avut e R1 si a fost cel mai bun parbriz ever. Poti incerca si cel cel de la Zero Gravity, modelul Corsa, cu un singur bombeu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut unul touring de la mra, e uratel saracul, spre capat are buza ridicata in sus. L-as lua direct daca as sti ca isi face treaba, consider ca utilitatea cantareste mai mult decat aspectul.

Editat de AlexBD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut unul touring de la mra, e uratel saracul, spre capat are buza ridicata in sus. L-as lua direct daca as sti ca isi face treaba, consider ca utilitatea cantareste mai mult decat aspectul.

Am avut MRA cumparat din Louis si tot vantul venea direct in casca si la peste 100 km /h se produceau niste turbulente destul de deranjante.

 

In schimb am cumparat unul din Ebay (pret 20 dolari) si este super .

 

http://www.ebay.com/itm/Smoked-Black-Racing-Windscreen-Windshield-for-1995-1998-HONDA-CBR600-F3-95-1998-/151241630485?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2336b42315&vxp=mtr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Câți km vă ține un kit de lanț ? Eu am un kit did, daca mă iau dupa spusele fostului, are 8000 de km in prezent.. Am vb cu 2 mecanici de moto, unu mi-a zis sa il schimb celalalt sa il intind..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

La f4 m a tinut cam 20000. Intretinut bine, spalat cu motorina, suflat si dat cu spray la fiecare 250-300 km. Am vandut motorul si a mai facut si actualul proprietar ceva km. Nu stiu cati , dar mai e pe mobra :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La f4 m a tinut cam 20000. Intretinut bine, spalat cu motorina, suflat si dat cu spray la fiecare 250-300 km. Am vandut motorul si a mai facut si actualul proprietar ceva km. Nu stiu cati , dar mai e pe mobra :P

Ms ! Il pot folosi fără griji atunci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput sezonul cu raportul de mai sus...Wow!!!

Cel mai smecher si ieftin tuning! Corect?

» Post actualizat in 23 Mar 2015 18:01

Apropo, kitul asta nu tine 20 000km, dar senzatia de accelerare puternica nu are pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20k ii fac in 3 , 4 sezoane mi se pare rezonabil, in plus nu am obiceiul sa bruschez acceleratia , astfel nu o sa-i scurtez prematur viata.

 

Pentru stilul meu de "pilotat" raportul asta e perfect, fiindca trage foarte bine la turatii joase unde motoarele de 600 4L sunt lesinate si motorul nu merge supraturat la viteze de croaziera de 130-140km .Daca am pierdut un 10- 20 de km la top speed nu ma intereseaza fiindca nu imi place sa ma bata vantu la viteze de 200 km + pe drumurile patriei.

 

Consum: Am mers intre 170-180 de km cu un plin, in fata garajului mi s-a aprins becul de la rezerva (nu stiu daca e mult sau putin, nu ii calculez consumurile la sange).

Daca pastrez motorul pana la urmatorul schimb kit lant o sa merg tot pe raportul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Se refera cel mai probabil la kitul de lant cu raport de foaie-pinion 15-45, in configuratia asta e un pic mai predispus la uzura.

Ma refer la kitul cu raport mai scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20k ii fac in 3 , 4 sezoane mi se pare rezonabil, in plus nu am obiceiul sa bruschez acceleratia , astfel nu o sa-i scurtez prematur viata.

 

Pentru stilul meu de "pilotat" raportul asta e perfect, fiindca trage foarte bine la turatii joase unde motoarele de 600 4L sunt lesinate si motorul nu merge supraturat la viteze de croaziera de 130-140km .Daca am pierdut un 10- 20 de km la top speed nu ma intereseaza fiindca nu imi place sa ma bata vantu la viteze de 200 km + pe drumurile patriei.

 

Consum: Am mers intre 170-180 de km cu un plin, in fata garajului mi s-a aprins becul de la rezerva (nu stiu daca e mult sau putin, nu ii calculez consumurile la sange).

Daca pastrez motorul pana la urmatorul schimb kit lant o sa merg tot pe raportul asta.

Am reusit un 220 km cu un plin, la drum lung, mers eco pana in 130 km/h
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Baieti. Am si eu un CBR F3 si ma intereseaza care e sistemul de inchidere de la sa. la mine saua e prinsa doar intr-un surub cu piulita. :(

 

Gasesc si eu pe la voi o aripa fata, de preferabil neagra, si un buton/maneta soc (a mea e rupta) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Baieti. Am si eu un CBR F3 si ma intereseaza care e sistemul de inchidere de la sa. la mine saua e prinsa doar intr-un surub cu piulita. :(

 

Gasesc si eu pe la voi o aripa fata, de preferabil neagra, si un buton/maneta soc (a mea e rupta) ?

La f3 prinderea seii se face prin doua suruburi.

Pentru piese vezi ca sunt cateva la dezmembrat pe OLX.RO.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Raspund cu o intrebare: Ce crezi ca se intimpla daca cazi cu moto, rezervorul este lovit, se fisureaza in zona reparata, curge benzina care ia foc de la zecile de scintei ce apar la frecarea cu asfaltul? Am vazut de 2 ori intimplarea asta, rezervor reparat, a cedat exact in punctele reparate, urmat de incendiu. Sudura tine, problema e ca protectia anticoroziva din rezervor dispare, apare rugina care se dilueaza in benzina , dupaia se infunda injectoarele, si asta destul de repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Rezervorul il poti achizitiona imediat. Azi il comanzi, maine e la tine ;)

Asa ca n ai nevoie de solutie temporara ;)

Sunt constient ca i-a foc, dar am si specificat ca e o solutie temporara pana gasesc un rezervor. Motoreta e mijlocul meu de transport zilnic catre munca si alte activitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul il poti achizitiona imediat. Azi il comanzi, maine e la tine ;)

Asa ca n ai nevoie de solutie temporara ;)

Si unde as putea comanda un rezervor la un pret decent, pt ca sincer nu vreau sa dau cateva sute de euro cum mi s-a cerut azi, pe un rezervor de o culoare total nepotrivita si un produs prezentat ca nou (desi e e aproape imposibil). ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...