Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

cam asa ceva : attachicon.gifpegasodiagnostick.gif

si in teorie se verifica cu attachicon.gifpegasoerrorcodes.gif

 

tot in teorie dupa ce dai exit ar trebui sa nu iti mai afiseze eroare. si vezi ca trebuie sa tii strap-ul ala exact 12 sec..

Am incercat procedura in dimineata asta dar nu raspunde la ea.....adica nu incepe sa blinkane 5 sec ca sa imi confirme ca a intrat in modul de workshop...am lasat si mai mult de 12 sec si la fel...

» Post actualizat in 02 Jun 2015 05:59

ciudat e ca, chiar dc fac scurt intre cele 2 contacte se aude pompa de benzina cum lucreaza....ori in manual scrie ca scurtul intrerupe functioanarea injectiei si a pompei de benzina.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam aia e procedura, stiu ca intrasem o data in workshop mode de curiozitate.

 

Vezi ca trebuie tinut fix secundele alea, dupa care trebuie sa iei firele de acolo. Verifica sa nu se fi oxidat conectorii aia si sa fie conectorii care trebuie - pe mufa aia e o gaurica in care nu e niciun fir, trebuie conectorii de pe o parte si cealalta a gaurii respective.

 

Eu folosisem o agrafa de hartie la care indoisem capetele a.i. sa fie mai groase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Nivelul se regleaza la 14.5 mm distanta intre plutitor si partea de sus a carbului unde vine paharul carbului.Surubul pilot jet se inchide la maxim si apoi se deschide 2.5 ture.Asta regleaza amestecul la relanti si un pic peste dar asigura pornirea usoara si relantiul.Cuiele pontou trebuie sa fie perfecte astfel nivelul nu va fi constant sau chiar va curge benzina din carb .Se examineaza cu atentie cuiele iar partea conica neagra care etanseaza sa fie perfect conica fara urme de uzura !Se ataseaza un furtun la intrarea benzinei in carb apoi se ridica usor plutitorul astfel incit tablita de actionare a cuiului sa atinga usor bila cu arc din fundul cuiului iar cuiul sa ajunga sus si sa inchida .Apoi se sufla pe furtunul atasat la intrarea benzinei in carb iar etansarea sa fie perfecta si sa nu poti sa sufli deloc pe furtun.Atentie ,tablita sa atinga usor doar bila cu arc din fundul cuiului ,iar acum masurind distanta dintre plutitor si suprafata carbului sa fie 14.5 mm.Daca lasi un pic in jos plutitoarele ai sa poti sa sufli un pic pe furtun.Te chinui un pic pt ca plutitoarele se misca pe pozitie dar cu rabdare si atentie ala este nivelul optim iar reglarea se face cu carbul in pozitie normala.Unesti carburile si apoi reglezi clapetele sa fie inchise perfect la ambele carburi la fel.Se regleaza din surubul cu arc care face legatura intre ambele clapete.Din surubul ala se face balansul la motoarele cu multi cilindri.Apoi cuiele din jiglerul principal le pui la prima sau a doua crestatura de sus depinde ,astea poti sa umbli si dupa montare ,in functie de cum merge.Filtrul de aer sa fie curat carburile fiind sensibile la murdarirea filtrului.Montezi carburile ,filtrul si pornirea trebuie sa fie usoara,chiar si acum dimineata la pornire poti sa tragi un pic socul.Cu motorul cald pornirea se face fara soc,invirte un pic motorul si imediat sa porneasca.Consum normal 5.2 ...5.5 mers 120...140 singur si cu bagaje,cam 6 cu doua persoane ,bagaje multe pe autostrada 130.La 90..100 sub 5 undeva la 4.5 2 persoane bagaje...etc.In oras peste 7 depinde cum mergi ,chiar si 8 daca alergi intre semafoare....Consumul asta l-am scos ani de zile asa ca eu cred ca asta este consumul normal la astea pe carburatie.Am incercat micsorarea consumului in oras dar nu prea cred ca se poate mult sub 7 chiar daca mergi usor,asa ca mi-am luat un suzuki model vechi de 400 cu care fac cam 4 ..4.2 in oras si aprilia este doar pentru plecari in afara...basca ca asta este mai mic si mai usor de condus printre masini la semafoare.

Salut. Ceva de genu astaam patit si eu. Motivoul a fost amestecarea benzinei cu ulei(supra-alimentarea carb.). Cand am schimbat uleiu(acum 1sapt) am desfacut surubul de sub motor+filtru+(mare atentie) un furtuncare iese din cadru(de obicei partea stanga, deasupra radiatorului). De acolo mai curg aprox 1,2l ulei. Toaa treaba este ca au un sistem foarte ciudat de schimbare a uleiui. ADica daca dai drumu doar la surubul de sub motor.. nu se duce tot uleiul si apoi te trezesti cu 4l in loc de 2.2L.


» Post actualizat in 01 Jun 2015 21:07


Boon.... VAd ca toata lumea se plimba si se lauda cu locurile pe care le-au vizitat. Vreau si eu lucrul asta fratilor. DAr pana atunci vreau sa ma ajutati cu ceva.

80km cu 10L benzina?????!!!!!! Am ramas fara benzina, am trecut-o pe rezerva, am mers 8km si gata.moarta.

Mereu mi se deregleaza plutitoarele si imi este nivelul in carburatoare mult peste normal. CE p*&$a ei are???!!!

Alta dracie.. Cand o opresc( inchid rubinetul de alimentare, o las 8-9ore. si apoi cand e de pornire NIMIC. Trebuie sa trag socul+sa maresc relantiu(cam la 2500r/m+putina acceleratie si ...apoi porneste. Nu vreau sa fiu stresant sau ceva dragilor dar.. trebuie sa fac o tura de 3000km si chiar nu vreau sa ma chinui de fiecare data cu problemele astea.Deci.. este careva care chiar stie ce vorbeste? :) Mult noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi vedeti ca am ajuns la pagina 500?

Mi se pare ca e de bine adica este activitate :mexicanwave:


» Post actualizat in 02 Jun 2015 06:12

daca ai stii cum se intra,si cu masina si cu micu si cu orice peste tot ... se mai si construiesc biserici de zor ...

 

@victor...........m-am lamurit cu vaporizatorul,mai incercase un amic,acelasi rezultat : este eficient in stationare dar in mers amestecul e greu de reglat , si daca nivelul in recipient zboara in toate partile,devine ineficient. constat ca ar fi bun doar pentru generatoare electrice.

 

 

azi inca o tura mai lunga prin tot sudul dobrogei , 344km...cu doar...14,5l...4,2%.......ai place sa fie tinuta in a 4-a pe la 80 ,si acolo e cea mai economica..mai ales prin drumurile denivelate dintre sate ( jumate din drumuri numai prin judetene , ne-a cam rupt rinichii dar peisajul de vis )

 

directia adamclisi -dervent(ostrov -malul dunarii) -retur ion corvin - dobromir ( un minunat camp de maci ) - negru voda - vama veche ( popas de bere ) - prin statiuni - si acasa.

 

@ cristian......m-am mai gandit si n-ar fi o idee rea sa incerc sa dau pegaso pe un dominator de 250...si ptr drumuri mai lungi sa iau un cb500.....ca nu exista ceva si ptr prajini ca mine,si usoara,si economica ,si sa fuga.

scoti un 2,5% cu ea?


» Post actualizat in 01 Jun 2015 22:10


 

Boon.... VAd ca toata lumea se plimba si se lauda cu locurile pe care le-au vizitat. Vreau si eu lucrul asta fratilor. DAr pana atunci vreau sa ma ajutati cu ceva.

80km cu 10L benzina?????!!!!!! Am ramas fara benzina, am trecut-o pe rezerva, am mers 8km si gata.moarta.

Mereu mi se deregleaza plutitoarele si imi este nivelul in carburatoare mult peste normal. CE p*&$a ei are???!!!

Alta dracie.. Cand o opresc( inchid rubinetul de alimentare, o las 8-9ore. si apoi cand e de pornire NIMIC. Trebuie sa trag socul+sa maresc relantiu(cam la 2500r/m+putina acceleratie si ...apoi porneste. Nu vreau sa fiu stresant sau ceva dragilor dar.. trebuie sa fac o tura de 3000km si chiar nu vreau sa ma chinui de fiecare data cu problemele astea.Deci.. este careva care chiar stie ce vorbeste? :) Mult noroc.

 

 

 

 

pana nu rezolvi problema cu plutitoarele nu vei rezolva nici problema cu pornirea....tind sa cred ca ai ceva defect pe la cuiele de inchidere,daca zici ca le reglezi intruna si la fel face.....eu seara asta m-am lamurit ptr a nush cata oara ca prostii de italieni cand au proiectat rezervorul , degeaba scriu ca are 4 litrii rezerva,intotdeuna ramane 1,5l in rezervor prin tot felul de coturi si colturi si nu mai curge nimic.vezi benzina dar sa curga nimic,si nu,nu e de la sita,e perfect curata.in stanga e uscat iar in dreapta vezi benzina garla cum ramane si nu se duce unde trebuie,e ca un buzunar prost facut.

sa sti ca imi doresc din tot sufletul sa ajung la Gura Portitei , parca ziceai ca vrei sa ajungi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aia e procedura, stiu ca intrasem o data in workshop mode de curiozitate.

 

Vezi ca trebuie tinut fix secundele alea, dupa care trebuie sa iei firele de acolo. Verifica sa nu se fi oxidat conectorii aia si sa fie conectorii care trebuie - pe mufa aia e o gaurica in care nu e niciun fir, trebuie conectorii de pe o parte si cealalta a gaurii respective.

 

Eu folosisem o agrafa de hartie la care indoisem capetele a.i. sa fie mai groase.

am reusit...greseam ca nu tineam exact timpul....eu numaram in gand....de data asta am folosit un cronometru....aveam eroarea 42---coil--------a fost cu siguranta de la bujia uda.....am iesit din workshop mode si am pornit Capricoarna-----s-a stins si becul cu injectia......saptamana asta o sa ii inlocuiesc uleiul si filtrul de aer....uleiul l-am verificat si e la nivel ..are si culaorea specifica....nu are apa sigur in el...cand are apa face o spuma alba , prezinta pete de culoare maronie....o sa il schimb oricum....multumesc de suport.....

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin......de ajuns la Portita se ajunge ,daca am ajuns eu cu First bike Formula iti inchipui ( e greu de stapanit pe nisip,dar daca ai ambatz in tine reusesti) .

 

problema este ca sunt multi in zona Razim care merg pe acelasi drum sa pescuiasca in zona protejata,fie ca merg cu un batz doar de placere fie ca dau la 10 lansete . Cunosc personal cateva exemplare d-astea , si de vreo 2-3 ani s-au inmultit patrulele de jandarmi si graniceri. te opresc si legitimeaza pentru orice , pot sa nu aiba nici o treaba cu tine sau iti gasesc nod in papura si trantesc 50mil amenda. mai e si o lege din 2014 care zice clar ca n-ai voie decat pe drumuri sau poteci amenajate in zone forestiere/protejate si garcea interpreteaza orice . e bine sa stii pe cineva care are vreo catusi de mica pila/cunostiinta la vreun shef de-al lor . si niciodata sa nu te prinda pe drum seara/noaptea tarziu sau dimineata devreme ( orele braconierilor si risti sa fii prins in razii )


» Post actualizat in 02 Jun 2015 09:19

sunt 2 drumuri ptr ajuns la Portita

 

marcat cu rosu este drum de pamant ce alterneaza cu nisip si portiuni de noroi decat daca de 3-4 saptamani e seceta.

 

macate cu mov sunt trecerile peste diverse canale

 

marcat cu negru este drum ce se transforma in poteca de pamant cu nisip greu accesibil ptr masini , sau se merge numai prin balarii.

 

http://foto.razim-sinoe.ro/displayimage.php?album=11&pid=563#top_display_media ecluza de la canal 5 dinspre sinoe...trebuie 3 persoane sa urce motoreta 0,5m de pe ecluza pe mal.

 

sinoe-portita ramane cel mai "safe" si scurt traseu .

 

care vreti vara asta sa faceti traseul,dati un semn!

post-89731-0-97440600-1433235807_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Am o mica dilema la acceleratia mobrei. In momentul accelerarii din scurt (sprit) de ce nu revine repede in relanti ca celelalte mobre? Sa fie vorba de arcul de pe carboratoare? Clapetele? Tin sa precizez ca am curatat carburatoarele acum o luna in baie de ultra sunete deci nu au nici cea mai mica impuritate. Aveti voi rezolvarea ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin......de ajuns la Portita se ajunge ,daca am ajuns eu cu First bike Formula iti inchipui ( e greu de stapanit pe nisip,dar daca ai ambatz in tine reusesti) .

 

problema este ca sunt multi in zona Razim care merg pe acelasi drum sa pescuiasca in zona protejata,fie ca merg cu un batz doar de placere fie ca dau la 10 lansete . Cunosc personal cateva exemplare d-astea , si de vreo 2-3 ani s-au inmultit patrulele de jandarmi si graniceri. te opresc si legitimeaza pentru orice , pot sa nu aiba nici o treaba cu tine sau iti gasesc nod in papura si trantesc 50mil amenda. mai e si o lege din 2014 care zice clar ca n-ai voie decat pe drumuri sau poteci amenajate in zone forestiere/protejate si garcea interpreteaza orice . e bine sa stii pe cineva care are vreo catusi de mica pila/cunostiinta la vreun shef de-al lor . si niciodata sa nu te prinda pe drum seara/noaptea tarziu sau dimineata devreme ( orele braconierilor si risti sa fii prins in razii )

» Post actualizat in 02 Jun 2015 09:19

sunt 2 drumuri ptr ajuns la Portita

 

marcat cu rosu este drum de pamant ce alterneaza cu nisip si portiuni de noroi decat daca de 3-4 saptamani e seceta.

 

macate cu mov sunt trecerile peste diverse canale

 

marcat cu negru este drum ce se transforma in poteca de pamant cu nisip greu accesibil ptr masini , sau se merge numai prin balarii.

 

http://foto.razim-sinoe.ro/displayimage.php?album=11&pid=563#top_display_media ecluza de la canal 5 dinspre sinoe...trebuie 3 persoane sa urce motoreta 0,5m de pe ecluza pe mal.

 

sinoe-portita ramane cel mai "safe" si scurt traseu .

 

care vreti vara asta sa faceti traseul,dati un semn!

informatii folositoare , multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Am o mica dilema la acceleratia mobrei. In momentul accelerarii din scurt (sprit) de ce nu revine repede in relanti ca celelalte mobre? Sa fie vorba de arcul de pe carboratoare? Clapetele? Tin sa precizez ca am curatat carburatoarele acum o luna in baie de ultra sunete deci nu au nici cea mai mica impuritate. Aveti voi rezolvarea ? :)

 

 

99% trage aer fals pe undeva , reaseaza carburatoarele ,infigele bine in admisii si strange bine colierele...arcul n-are treaba,clapetii nici cum...e o mica sansa sa nu se fi asezat cum trebuie membranele sau sa fie ciupite undeva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Am o mica dilema la acceleratia mobrei. In momentul accelerarii din scurt (sprit) de ce nu revine repede in relanti ca celelalte mobre? Sa fie vorba de arcul de pe carboratoare? Clapetele? Tin sa precizez ca am curatat carburatoarele acum o luna in baie de ultra sunete deci nu au nici cea mai mica impuritate. Aveti voi rezolvarea ? :)

si mie imi facea asa ceva dar nu stiu cum am rezolvat.Singurele lucruri au fost reglajele : nivel plutitoare - la nivelul garniturii paharelor , suruburi amesctec 4 ture, reglaj din surubul clapetei de acceleratie la 1500 ture relanti si 2200 cu socul tras.

Asa merge corespunzator.

la tine e posibil sa ai amestec slab in benzina si ramane turat .de ce asta nu stiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Cristi! La multi ani pt ieri! :) :cheers: Ideea e ca nu ramane turata, nu revine repede ca la alte mobre. Trag acceleratia si scade incet in relanti, mai ales daca o urc in ture multe(5000) si repet, nu ramane turata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la amestec bogat coboara greu din ture...la sarac pica imediat se opreste din mers sau merge in suturi....testat eu aseara ,dupa ce m-am intors m-a mancat iar si am scos si saibele de sub acele jiglerelor...merge,dar impleticita....scos benzenu tot,pus 2 litri...mers 90-100 pana s-a oprit.....4% :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile 3,5 ture, cuiul de dozaj are siguranta la maxim in sus (coborat)... nu vad ce ar putea sa fie. Si apropo de amestec, bujia are culoare argintie/alb in zona carbunelui iar pe mergini pe filet, negru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu un spray de curatat discurile de frana in zona gaturilor de admisie ale carburatoarelor,caci cred ca trage aer fals pe acolo.

» Post actualizat in 02 Jun 2015 10:33

Da,cred ca e bun si pentru BST-33 cum au Aprilicile.

e acelas lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motan........odata ce ai verificat ca nu-ti trage aer fals........fa asa : baga 4,5-5 ture la suruburi , incalzeste motorul la 70 grade , redu pe cat posibil din rotita turatia de relanti ( adica cu ea la cald s-o reduci la 1200-1300,cat sa nu intre decompresoul ) , si fa o tura cu ea......sunt curios daca cele 2 carbelitoare au clapetii sincronizati ( sa nu aibe defazaj pe clapeti si cand unul inchide si altul ramane mai deschis,are pe unde sa traga aer pana celalalt ai anuleaza efectul )...buna ideea si cu vaselina pe sertare .

 

daca dupa asta se simte o diferenta majora , e deschis din surub relantiul prea mare ( chiar daca ea acum sta la 1400-1500, poate nu amestecul optim ,asa am patit eu cand era rece . cu socul tras abia o lua, era prea deschis relantiul si lua aer prea mult ) . daca diferenta e mica dar este, re-sincronizat clapetii. daca nici o diferenta , treaba e mai complicata.


» Post actualizat in 02 Jun 2015 14:08

care ati schimbat placutele frana la roat fata? m-am trezit ca sunt opinci si tb urgent scimbate? recomandati vreun magazin , asa mai ptr oameni cu buget modest ? :) ( pe spate am pus de scuter cu 30 lei :)) )


» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want one

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motan........odata ce ai verificat ca nu-ti trage aer fals........fa asa : baga 4,5-5 ture la suruburi , incalzeste motorul la 70 grade , redu pe cat posibil din rotita turatia de relanti ( adica cu ea la cald s-o reduci la 1200-1300,cat sa nu intre decompresoul ) , si fa o tura cu ea......sunt curios daca cele 2 carbelitoare au clapetii sincronizati ( sa nu aibe defazaj pe clapeti si cand unul inchide si altul ramane mai deschis,are pe unde sa traga aer pana celalalt ai anuleaza efectul )...buna ideea si cu vaselina pe sertare .

 

daca dupa asta se simte o diferenta majora , e deschis din surub relantiul prea mare ( chiar daca ea acum sta la 1400-1500, poate nu amestecul optim ,asa am patit eu cand era rece . cu socul tras abia o lua, era prea deschis relantiul si lua aer prea mult ) . daca diferenta e mica dar este, re-sincronizat clapetii. daca nici o diferenta , treaba e mai complicata.

» Post actualizat in 02 Jun 2015 14:08

care ati schimbat placutele frana la roat fata? m-am trezit ca sunt opinci si tb urgent scimbate? recomandati vreun magazin , asa mai ptr oameni cu buget modest ? :) ( pe spate am pus de scuter cu 30 lei :)) )

» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want

motorina = pis weitz , totusi avem mobre :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02


http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want

motorina = pis weitz , totusi avem mobre :eek:

 

 

si daca avem mobre ce? bagam cu galeata benzen de amor artei si a sunetului? oricum la mono sunetu= pis weitz .............. 7% oras sau un diesel ce ia 3-4 oras%? cuplu mai bun ,motor mai durabil...da,nu ai senzatiile unui benzinar,dar personal nu ma intereseaza....sunt unele moto diesel ce merg 100-110mpg (2-3%)...cand mergi la 100 cu juma de pret, o sa-ti schimbi parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor! Multumesc mult de sfaturi si pareri. Am sa pun in aplicare ce ati spus. Foarte utila chestia cu scazutul din turatie greu cand amestecul este bogat si.. invers. FOARTE UTIL.

Cat despre consum... nu stiu ce sa zic. Ma gandesc ca poate cineva si-a luat vre-o 2 litri din rezervorul meu + am si eu ceva la carburatoare.. tot ce e posibil.

Una peste alta azi am desfacut putin firele de sub sa si... m-am crucit ce era acolo. Fire peste fire si imbarligate in toate directiile+ un fir de masa care nu era legat nici unde(probabil l-am scos eu din greseala- firul asta ducea direct in cutiuta neagra cu circuite). Daca este cineva disponimil sa faca o poza la partea de sub sa cu firele.. ar prinde bine pe viitor.

Mult noroc.


» Post actualizat in 02 Jun 2015 22:42

Nu mai este nevoie de poza, am gasit schema electrica pe forum. Foarte bine arata ca firul negru este masa si TREBUIE PRINS LA MASA! X-(

Si un fir de la CDI duce direct la bujie(probabil sa aiba legatura cu sincronizarea scateiei.. de aici ar putea rezulta consum marit :rusinica: )

Va tin la curent cu ce am rezolvat..daca am rezolvat.( daca intereseaza pe careva) :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want

motorina = pis weitz , totusi avem mobre :eek:

 

 

si daca avem mobre ce? bagam cu galeata benzen de amor artei si a sunetului? oricum la mono sunetu= pis weitz .............. 7% oras sau un diesel ce ia 3-4 oras%? cuplu mai bun ,motor mai durabil...da,nu ai senzatiile unui benzinar,dar personal nu ma intereseaza....sunt unele moto diesel ce merg 100-110mpg (2-3%)...cand mergi la 100 cu juma de pret, o sa-ti schimbi parerea.

la consum ai dreptate, dar cand bagi mana in gaz astepti pana intra turbina , iar motocicleta este vorba despre placere nu despre consum- exprimare incoerenta

Una peste alta si masina am luat-o pe benzina , nu pentru consum ci pentru zgomot si vibratii reduse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...