Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Ai o sita mica foarte fina pe robinetul de benzina in rezervor.E de ajuns,atata timp cat o cureti la cativa ani odata.Eu am avut montat un filtru mic pe furtunul de benzina de la robinet la carburatoare si cand se apropia de rezerva,imi dadea rateuri.cum l-am indepartat,cum am scapat de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri am iesit si eu cu motocicleta prin oras si am intampinat urmatoarea problema:

Dupa o oprire de vreo 5 minute, cand am repornit, am avut senzatia ca, la relanti, motorul nu mai functioneaza liniar, in sensul ca are mici variatii de turatie, lucru confirmat la primul semafor, cand s-a si oprit motorul.

Am reusit sa repornesc imediat, insa nu mai statea la relanti fara ajutor din acceleratie.

Ajuns acasa, am lasat-o pornita pana am deschis garajul (cam 1 minut) - motorul nu s-a mai oprit, insa tot nu functiona liniar.

Mentionez ca este vorba de o Aprilia Pegaso din 1996 achizitionata recent, care nu mi-a creat nicio problema pana acum.

Din cate stiu, bateria si bujia sunt noi.

Ceva idei?

 

Multumesc.

 

Revin cu o completare. Am simtit si un miros ciudat pe tevi, atat in timpul mersului, cat si dupa ce am oprit motorul.

80% e vb de reglaje din carburatoare. Eu le-am curatat ultima oara in august sau septebrie 2012 si sunt curate, am mai facut 800km (sau 700km ) in enduro si a mers bine.

Tinand cont ca este monocilindru, trebuie stranse macar odata pe an suruburile de la motor ( vibreaza mult un monociclindru ) deci nu cred ca 20% dk ar fi alte cauze in afara de carburatie, ar fi garnitura de chiuloasa dusa ci doar probabil suruburile s-au mai lasat. Un set complet de garnituri costa 500lei pt motocicleta asta, stiu asta de cand mi-am luat garniturile pt ambreiaj .

E normal sa miroasa aiurea esapamentul pt ca e " nou " ti minte ca atunci cand ai vzt-o nu aveam esapamentul montat pe ea. Practic in afara de maxim 25km facuti de mine pe ea cu esapamentul nou, tu esti cel care a mers cel mai mult cu noul esapament, eu nu cred ca ar fi de luat in calcul mirosul esapamentului cel putin acum.

Bujia e noua, ai grija la FISA de la bujie( dai jos rezervorul si vezi, poate nu face contact cum trebuie uneori , am patit asta odata ).

 

Revenind la carburatie cea mai probabila problema, verifica ghilotinele de la carburatie. Membranele arata bine bine, jiglerele sunt curatate, singura problema ar fi ghilotinele probabil, vezi cum culiseasa, cat de usor culiseaza, poate ca raman blocatepe o pozitie, poate au un decalaj de 1-2mm raportat la acceleratia ta de la mana, si motorul se inneaca.

 

Repet daca ar fi o chestie de garnitura de chiuloasa, mai intai verifica suruburile, strange din nou cam toate suruburile pe care le ai la motor si apoi sa te gandesti la garnituri.

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

80% e vb de reglaje din carburatoare. Eu le-am curatat ultima oara in august sau septebrie 2012 si sunt curate, am mai facut 800km (sau 700km ) in enduro si a mers bine.

Tinand cont ca este monocilindru, trebuie stranse macar odata pe an suruburile de la motor ( vibreaza mult un monociclindru ) deci nu cred ca 20% dk ar fi alte cauze in afara de carburatie, ar fi garnitura de chiuloasa dusa ci doar probabil suruburile s-au mai lasat. Un set complet de garnituri costa 500lei pt motocicleta asta, stiu asta de cand mi-am luat garniturile pt ambreiaj .

E normal sa miroasa aiurea esapamentul pt ca e " nou " ti minte ca atunci cand ai vzt-o nu aveam esapamentul montat pe ea. Practic in afara de maxim 25km facuti de mine pe ea cu esapamentul nou, tu esti cel care a mers cel mai mult cu noul esapament, eu nu cred ca ar fi de luat in calcul mirosul esapamentului cel putin acum.

Bujia e noua, ai grija la FISA de la bujie( dai jos rezervorul si vezi, poate nu face contact cum trebuie uneori , am patit asta odata ).

 

Revenind la carburatie cea mai probabila problema, verifica ghilotinele de la carburatie. Membranele arata bine bine, jiglerele sunt curatate, singura problema ar fi ghilotinele probabil, vezi cum culiseasa, cat de usor culiseaza, poate ca raman blocatepe o pozitie, poate au un decalaj de 1-2mm raportat la acceleratia ta de la mana, si motorul se inneaca.

 

Repet daca ar fi o chestie de garnitura de chiuloasa, mai intai verifica suruburile, strange din nou cam toate suruburile pe care le ai la motor si apoi sa te gandesti la garnituri.

 

Succes

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as spune sa mergi asa cu motorul pana consumi benzina.

Pui benzina noua si vezi dupa aia cum merge.

Posibil sa fie benzina "statuta" pentru ca mai nou, daca nu ma insel contine 10% bio-benzina E.

Ca doar suntem in UE... si astia asa ne-au impus. Pana in 2012 era doar 5%. Parca din 2013 trebuie sa contina 10%.

Problema este ca nu este chiar asa de stabila in timp si mai ataca si anumit gen de cauciuc.

Spun asta din aduceri aminte de pe la inceputul anului trecut... asa ca scuzati-ma daca bat campii.

Oricum, dupa ce consumi cat mai multa bezina din rezervor si faci plinul vei vedea daca cumva s-a rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu Mony, si eu am patit la fel intr-un an dupa iarna dar si-a revenit dupa ce am pus benzina proaspata.

 

P.S. Mai am cateva piese din vechiul pegaso 650, vreau sa scap de ele si au preturi modice. Mai multe info si poze in semnatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Donez telescoape de pegaso. Starea lor este foarte buna, nu curg nu sunt zgariate. Rugamintea mea este ca cel care are nevoie de ele sa plateasca costurile de transport. Pentru cei interesati va rog sa ma sunati la 0743362346.

post-39362-0-05645300-1362919275_thumb.jpg



Donez pentru cineva care chiar are nevoie sau in scopuri caritabile si urmatoarele piese de Aprilia Pegaso 650 1995

post-39362-0-89834100-1362921926_thumb.jpgpost-39362-0-09494900-1362921939_thumb.jpgpost-39362-0-89498200-1362921950_thumb.jpg

post-39362-0-33810500-1362921932_thumb.jpgpost-39362-0-90225700-1362921944_thumb.jpgpost-39362-0-10776500-1362921995_thumb.jpg



Salutare. Donez telescoape de pegaso. Starea lor este foarte buna, nu curg nu sunt zgariate. Rugamintea mea este ca cel care are nevoie de ele sa plateasca costurile de transport. Pentru cei interesati va rog sa ma sunati la 0743362346.

attachicon.giftelescoape.jpg



Donez pentru cineva care chiar are nevoie sau in scopuri caritabile si urmatoarele piese de Aprilia Pegaso 650 1995

attachicon.gifIMG_5036.jpgattachicon.gifIMG_5038.jpgattachicon.gifIMG_5040.jpg

attachicon.gifIMG_5037.jpgattachicon.gifIMG_5039.jpgattachicon.gifIMG_5041.jpg

 

S-au dat:

telescoapele
handguarduri
maneta
scaritele
oglinzi

bordul



saua

farul

protectiile de la tobe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as spune sa mergi asa cu motorul pana consumi benzina.

Pui benzina noua si vezi dupa aia cum merge.

Posibil sa fie benzina "statuta" pentru ca mai nou, daca nu ma insel contine 10% bio-benzina E.

Ca doar suntem in UE... si astia asa ne-au impus. Pana in 2012 era doar 5%. Parca din 2013 trebuie sa contina 10%.

Problema este ca nu este chiar asa de stabila in timp si mai ataca si anumit gen de cauciuc.

Spun asta din aduceri aminte de pe la inceputul anului trecut... asa ca scuzati-ma daca bat campii.

Oricum, dupa ce consumi cat mai multa bezina din rezervor si faci plinul vei vedea daca cumva s-a rezolvat problema.

 

 

De acord cu Mony, si eu am patit la fel intr-un an dupa iarna dar si-a revenit dupa ce am pus benzina proaspata.

 

P.S. Mai am cateva piese din vechiul pegaso 650, vreau sa scap de ele si au preturi modice. Mai multe info si poze in semnatura.

 

 

80% e vb de reglaje din carburatoare. Eu le-am curatat ultima oara in august sau septebrie 2012 si sunt curate, am mai facut 800km (sau 700km ) in enduro si a mers bine.

Tinand cont ca este monocilindru, trebuie stranse macar odata pe an suruburile de la motor ( vibreaza mult un monociclindru ) deci nu cred ca 20% dk ar fi alte cauze in afara de carburatie, ar fi garnitura de chiuloasa dusa ci doar probabil suruburile s-au mai lasat. Un set complet de garnituri costa 500lei pt motocicleta asta, stiu asta de cand mi-am luat garniturile pt ambreiaj .

E normal sa miroasa aiurea esapamentul pt ca e " nou " ti minte ca atunci cand ai vzt-o nu aveam esapamentul montat pe ea. Practic in afara de maxim 25km facuti de mine pe ea cu esapamentul nou, tu esti cel care a mers cel mai mult cu noul esapament, eu nu cred ca ar fi de luat in calcul mirosul esapamentului cel putin acum.

Bujia e noua, ai grija la FISA de la bujie( dai jos rezervorul si vezi, poate nu face contact cum trebuie uneori , am patit asta odata ).

 

Revenind la carburatie cea mai probabila problema, verifica ghilotinele de la carburatie. Membranele arata bine bine, jiglerele sunt curatate, singura problema ar fi ghilotinele probabil, vezi cum culiseasa, cat de usor culiseaza, poate ca raman blocatepe o pozitie, poate au un decalaj de 1-2mm raportat la acceleratia ta de la mana, si motorul se inneaca.

 

Repet daca ar fi o chestie de garnitura de chiuloasa, mai intai verifica suruburile, strange din nou cam toate suruburile pe care le ai la motor si apoi sa te gandesti la garnituri.

 

Succes

 

 

Verifica lichidul de racire(nivelul din vasul de expansiune)si daca nu ai deloc in el,verifica uleiul sa nu fie apa in el.Daca e pe joja de ulei o spuma maro deschis(apa cu ulei),e clar ca s-a dus garnitura de chiulasa!Daca scoate un "fum"alb(de fapt e un abur)si miroase dulceag,e clar ca iti intra apa in cilindru!De regula,fumul albastru dechis e ulei ars(ca la 2 timpi),fumul negru e prea multa benzina si aburul alb cu miros dulceag e antigel bagat in cilindru(garnitura de chiulasa dusa)!

 

Uleiul e ok.Vezi raspunsul lui @Patrick_M legat de schimbul semeringurilor. :peace:

 

Am mers in weekend cu ea si problema a disparut de la sine. Se pare ca a fost vorba de ceva apa/ gunoaie in benzina.

Va multumesc pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Donez telescoape de pegaso. Starea lor este foarte buna, nu curg nu sunt zgariate. Rugamintea mea este ca cel care are nevoie de ele sa plateasca costurile de transport. Pentru cei interesati va rog sa ma sunati la 0743362346.

attachicon.giftelescoape.jpg

 

Donez pentru cineva care chiar are nevoie sau in scopuri caritabile si urmatoarele piese de Aprilia Pegaso 650 1995

attachicon.gifIMG_5036.jpgattachicon.gifIMG_5038.jpgattachicon.gifIMG_5040.jpg

attachicon.gifIMG_5037.jpgattachicon.gifIMG_5039.jpgattachicon.gifIMG_5041.jpg

 

 

S-au dat:

telescoapele

handguarduri

maneta

scaritele

oglinzi

bordul

 

saua

farul

protectiile de la tobe

Sau dat si carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers in weekend cu ea si problema a disparut de la sine. Se pare ca a fost vorba de ceva apa/ gunoaie in benzina.

Va multumesc pentru sfaturi.

 

Nu a fost vorba nici de apa nici de gunoaie in benzina . Daca era asa ceva , stateai si te rugai si acum de ea sa porneasca . Carburatorul cu care este echipata aceasta motocicleta este foarte sensibil la impuritati .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Donez telescoape de pegaso. Starea lor este foarte buna, nu curg nu sunt zgariate. Rugamintea mea este ca cel care are nevoie de ele sa plateasca costurile de transport. Pentru cei interesati va rog sa ma sunati la 0743362346.

attachicon.giftelescoape.jpg

 

Donez pentru cineva care chiar are nevoie sau in scopuri caritabile si urmatoarele piese de Aprilia Pegaso 650 1995

attachicon.gifIMG_5036.jpgattachicon.gifIMG_5038.jpgattachicon.gifIMG_5040.jpg

attachicon.gifIMG_5037.jpgattachicon.gifIMG_5039.jpgattachicon.gifIMG_5041.jpg

 

 

S-au dat:

telescoapele

handguarduri

maneta

scaritele

oglinzi

bordul

 

saua

farul

protectiile de la tobe

carburatoarele

carene

radiator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost vorba nici de apa nici de gunoaie in benzina . Daca era asa ceva , stateai si te rugai si acum de ea sa porneasca . Carburatorul cu care este echipata aceasta motocicleta este foarte sensibil la impuritati .

E adevarat ca-s cam sensibile carburatoarele de la Aprilica!Sau benzinei i-a scazut peste iarna cifra octanica(s-a "nvechit").

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aripi,l-ai facut fericit pe @motan cu piesele ce i le-ai donat!Felicitari! :peace:

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor ! eu fiind foarte incepator , citesc de ceva vreme topicul asta si mi se pare foarte util ! nu demult mi am cumparat o aprilia pegaso de 650 an '95 , care sa zicem , nu era in cea mai buna stare estetica ,iar mecanic avea o problema , curgea ulei , dar nu mi am putut da seama de unde si nici mecanicul nu prea stia , motorul insa trage destul de bine . am dus o la mecanic , a schimbat uleiul si a pus filtre de ulei noi (si altele ,dar care nu tineau de partea mecanica) . problema e ca , acum , dupa ce am mers 25 km cu ea si m am dat jos , eram stropit cu ulei pe piciorul stang si se auzea un sasait la pompa de ulei.. eu ma gandesc c ar fi presiunea prea mare acolo sau s ar fi putut infunda careva dintre furtunele de la pompa de ulei sau... ? si inca o problema ar fi schimbarea vitezelor , foarte greu intra in treapta 1 , de multa ori trebuie sa o bag prima oara in treapta a 2a , apoi sa revin la treapta 1 si sa pornesc .. . as putea sa rezolv problemele astea doar eu in garaj sau trebuie sa merg iar la un mecanic ? (intreb asta din lipsa de fonduri din pacate) . o dupa-masa cat mai placuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor ! eu fiind foarte incepator , citesc de ceva vreme topicul asta si mi se pare foarte util ! nu demult mi am cumparat o aprilia pegaso de 650 an '95 , care sa zicem , nu era in cea mai buna stare estetica ,iar mecanic avea o problema , curgea ulei , dar nu mi am putut da seama de unde si nici mecanicul nu prea stia , motorul insa trage destul de bine . am dus o la mecanic , a schimbat uleiul si a pus filtre de ulei noi (si altele ,dar care nu tineau de partea mecanica) . problema e ca , acum , dupa ce am mers 25 km cu ea si m am dat jos , eram stropit cu ulei pe piciorul stang si se auzea un sasait la pompa de ulei.. eu ma gandesc c ar fi presiunea prea mare acolo sau s ar fi putut infunda careva dintre furtunele de la pompa de ulei sau... ? si inca o problema ar fi schimbarea vitezelor , foarte greu intra in treapta 1 , de multa ori trebuie sa o bag prima oara in treapta a 2a , apoi sa revin la treapta 1 si sa pornesc .. . as putea sa rezolv problemele astea doar eu in garaj sau trebuie sa merg iar la un mecanic ? (intreb asta din lipsa de fonduri din pacate) . o dupa-masa cat mai placuta !

Ti-am dat mesaj pe PM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VREAU SA MI IAU CAUCIUC PE SPATE LA MOTO DAR AS VREA UNUL 140/80/17 SI NU STIU DACA MERGE DEOARECE EU AM 130/80/17 VOI CE SPUNETI ATI MAI VAZUT SAU ATI AUZIT O FI PREA LAT???

Ca o fi sau n-o fi prea lat,sigur cand vei face ITP-ul,celor de acolo o sa li se para in neregula,de-a dreptul ilegal si te vor respinge!Oricum cine a calculat dimensiunile,a fost de profesie!Parerea mea!

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace:
Ca sugestie de model de anvelope,GUSA IULIAN iti recomand aici:

http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro/k60-front pe fata si

http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro/k60-scout pe spate!Testate deja de mine sezonul trecut!

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten d-al meu s-a dat cu un 130/80/17 pe un Tenere si l-a respins la ITP,caci Tenerele pe spate e 120/80 /17!Si lui i-a incaput anvelopa pe janta!Ce folos! :hug:

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VREAU SA MI IAU CAUCIUC PE SPATE LA MOTO DAR AS VREA UNUL 140/80/17 SI NU STIU DACA MERGE DEOARECE EU AM 130/80/17 VOI CE SPUNETI ATI MAI VAZUT SAU ATI AUZIT O FI PREA LAT???

Nu-i mai bine sa te uiti in talon ( in primul rand) si in carte ce scrie la cauciucuri sa sa iti pui ? Scapi si de dureri de cap cu ITP-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i mai bine sa te uiti in talon ( in primul rand) si in carte ce scrie la cauciucuri sa sa iti pui ? Scapi si de dureri de cap cu ITP-ul

:agree: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...