Kristian K Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Pai nu-i mai simplu sa bagi benzina de 99?Oricum o vei folosi. Aditivul e o cheltuiala-n plus,zic,io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 OK! Deci 99 trebuie... 95 se impute )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Problema nu e de la benzina , ci de la robinetul de benzina + sita lui , sita care de-a lungul timpului se colmateaza cu calcar din apa care sta pe fundul rezervorului . Apa care este amestecata cu benzina de diferite benzinarii . Adaugarea de apa in benzina am intalnit-o in Italia , Serbia , Romania . Asa a din cand in cand goliti complet rezervorul de benzina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 (editat) Dupa 2000 de km, mi s-a tocit pana la o singura litza cablul de ambreiaj. Am oprit la Mihai Bravu colt cu Stefan cel Mare si am luat un prieten de mi-am cumparat un kit de cablu ambreiaj de la Louis in valoare de 24 roni si mi l-am instalat pe trotuar. Ceva toceste cablul fix de la maneta, ca si la primul cablu rupt. Banuiesc ca maneta are ceva bavuri sau bumbul nu se roteste in maneta si probabil maneta in sine face unghi cu mansonul si freaca chiar pe taietura din ea. O sa investighez maine. Cert e ca nu mai comand cablu original de 120 roni sa imi vina intr-o saptamana pana nu aflu ce il taie dupa 2000 de km. Editat Octombrie 27, 2016 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Vlade,acel kit de reparatie e kit de reparatie,nu substitut de original.Compara-le grosimea cablurilor... Deci,ia-l pe original fara sa mai astepti.Te va tine inca 50,000 de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Am luat Criatian cablu original prima data când s-a rupt ambreiajul. Si m-a tinut 2000 e km. Tre sa vad ce îl taie de la maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Asa,si greseaza-l din plin. PS:Chiar daca-i cu intarziere,iti doresc La Multi Ani! Editat Octombrie 28, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) OK! Deci 99 trebuie... 95 se impute )) 95 se impute sigur . iti spun din experienta. rezervorul meu e gol insa o mai pornesc din cand in cand dintr-o sticla de 2 litri. La mine merge deoparece e carburatie si se alimenteaza prin cadere » Post actualizat in 28 Oct 2016 05:56 Problema nu e de la benzina , ci de la robinetul de benzina + sita lui , sita care de-a lungul timpului se colmateaza cu calcar din apa care sta pe fundul rezervorului . Apa care este amestecata cu benzina de diferite benzinarii . Adaugarea de apa in benzina am intalnit-o in Italia , Serbia , Romania . Asa a din cand in cand goliti complet rezervorul de benzina . in principiu hidrocarburile nu se amesteca niciodata cu apa. Benzinele proaste sunt de fapt "semidistilate" la care se pun aditivi. In timp se segregheaza , adica se despart si ti se pare ca este apa . Daca vrei sa experimentezi pune benzina 0.5 litri si apa 0.5 litri intr-o sticla si vezi ce se intampla. » Post actualizat in 28 Oct 2016 17:13 Distractie placuta si multa bucurie pentru cei care se " aduna " din nou in Campul Cetatii Editat Octombrie 28, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Asa,si greseaza-l din plin. PS:Chiar daca-i cu intarziere,iti doresc La Multi Ani! Multumesc Am aflat ce s-a intamplat. Bumbul de la cablu nu se rotea in maneta din cauza ca era gripat si cablul se rotea de fapt dupa bumb. Deocamdata o sa merg cu asta de rezerva pana la primavara, ca si asa nu o sa mai merg mult anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 (editat) Deci nu se rotea caci,nu era gresat. Editat Octombrie 30, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Dap. Partea interesanta e ca prima data cand mi s-a rupt cablul si l-am pus pe ala original, dupa care am stat o saptamana si a costat de 5 ori mai mult decat cel din kit de reparatie luat acum, am facut-o la un service, nu eu personal. Nu ma asteptam sa gasesc astfel de problema. Aia e, mergem mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Corect,dar ia-ti unul original nou-nout,greseaza-l maxim si un kit de reparatie de rezerva sa-l ai sub sa. » Post actualizat in 30 Oct 2016 17:50Mno,asa arata un vanator de cocalari,Aprilian: » Post actualizat in 30 Oct 2016 17:50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Am incercat sa fac o garnitura pentru capakul de ambreiaj . A iesit ceva , dar nu o voi pune pe Aprilica de expo , o sa o pun pe Aprilica de experimente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Daa' cate Aprilici ai,Remuse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Nu stiu cate are el, da' eu am mai cumparat-o pe-a mea o data de la jumatatea lui mai, de cand am luat-o... se poate spune ca am doua, sau doar una foarte scumpa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Am incercat sa fac o garnitura pentru capakul de ambreiaj . A iesit ceva , dar nu o voi pune pe Aprilica de expo , o sa o pun pe Aprilica de experimente . Merge! Pare clingherit din ala subtire? Eu la nevoie am facut odata si dintr-un carton de caiet de desen cu putin silicon rosu si a tinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Nu e chlingerit @banzay , e carton de dosar de 0,5 mm . Aveti idee de unde sa luam garnituri pentru capacele de ambreiaj si alternator ? » Post actualizat in 01 Nov 2016 05:56am doua @Cristi 1 : Sophiia si Zena . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 (editat) Nu e chlingerit @banzay , e carton de dosar de 0,5 mm . Aveti idee de unde sa luam garnituri pentru capacele de ambreiaj si alternator ? » Post actualizat in 01 Nov 2016 05:56 am doua @Cristi 1 : Sophiia si Zena . Cred ca gasesti marca Athena: http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_363_322&products_id=1968&zenid=s52cbqm10s3fdh9n7jhie199i7 https://www.motomike.eu/lini/category/10200000000/vehicle/aprilia-pegaso-650:16140 Fara poze,nu valoareaza nimic cele spuse. Apropos;cea de la Apriliana a 2 a de anul asta,care a fost?Sophiia sau Zena? Editat Noiembrie 1, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 recomanda cele doua magazine pentru serozitate: https://www.unimotors.ro/vehicle/Aprilia-Pegaso-650:70 https://www.motobikeshop.eu/ro/toate-produsele?Vehicle=8084 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Pssst, pssst, mai traiti? Mai mergem si noi pe undeva? Sau Apriliile nu functioneza la sub 20 de grade Celsius si soare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Nu functioneaza ca-s gingase. Iarna abuzam de japonezele alea "perfecte". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 a mea chiar a raposat asa un piculet... duminica trecuta, la o tentativa de Leaota, mi-a prajit garnitura de chiuloasa inainte sa ajung in Targoviste... a trebuit sa o aduc pe 4 roti inapoi si sa o bag prematur la iernat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 (editat) a mea chiar a raposat asa un piculet... duminica trecuta, la o tentativa de Leaota, mi-a prajit garnitura de chiuloasa inainte sa ajung in Targoviste... a trebuit sa o aduc pe 4 roti inapoi si sa o bag prematur la iernat Cred ca ne-am intalnit la Intrarea in padurea de dupa giratoriul care face spre Buftea in jur de ora 10.15 .Erai insotit de inca o mobra. Eu eram cu un Triumph St. Pacat ca ai ratat plimbarea. In general la Pegaso se arde garnitura de chiuloasa cand o tii in ture inalte pentru timp indelungat. Pe viitor incearca sa nu ii dai mai mult de 120. Un Bucuresti Pitesti pe autostrada la 130--150 iti poate manca garnitura de chiuloasa. Drumuri bune! Editat Noiembrie 3, 2016 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 mai mult ca sigur... eu eram ariegarda.de ture nu pot zice, nu cred sa fi depasit 90 decat poate intr-o depasire sau ceva, dar cred ca era slabita din vara cand mi-a fiert de 2-3 ori in traficul de Bucuresti.peste vara mi-a pierdut (ea stie pe unde) vreo 500ml antigel, cred ca are vreun por pe undeva ca vasul de expansiune era plin... prin Chitila a inceput sa dea semne.. a urcat temperatura la 80, dar mi-am zis ca nu e mare bai... 80 e acceptabil... in Racari avea deja 90 (prostul de pe sa a zis ca de, 10 grade in 40 km... inseamna ca spre targoviste, daca mentine ritmul, ajunge la 100, dar o opresc, racesc, pun apa, ca suspectam eu asa o pierdere, si am preferat sa ma concentrez pe drum) am ajuns in Targoviste cu acul pe rosu... spre limita superioara a petei rosii mai exact, si cand i-am pus apa in radiator.... surpriza! spuma ca de ness... cand desfac busonul la ulei, ce sa zic, mai avea cam 3 cm pana la limita inferioara a filetului si arata ca un cappucino d'ala bun... cu tot cu spuma!deci sezonul meu e incheiat acum, mobra e la tara (merg poimaine sa-i drenez mizerabilele zemuri din ea) si ma apuc de strans piese, ca oricum intentionam sa-i fac un overall la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 mai mult ca sigur... eu eram ariegarda...... deci sezonul meu e incheiat acum, mobra e la tara (merg poimaine sa-i drenez mizerabilele zemuri din ea) si ma apuc de strans piese, ca oricum intentionam sa-i fac un overall la primavara. si a mea zace priponita in terasa .Deoarece vremea a fost urata si nu mai am asigurare , a ramas asa. Motorul intra si la mine in revizie generala , e cazul , are apropae 60000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.