Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Da...naspa. Asta e acum. Si eu am patit ceva asemanator cu un amic si m-am invatat minte sa nu mai dau pe 'datorie'. Ghidonul s-a strambat odata din inaltatoare si acolo ti-a umblat tipu sa il mai aranjeze un pic dar mai mult ca sigur s-a strambat si el propriu-zis. Daca nu este mult ai putea sa-l readuci la forma initiala cu putina flacara si putini muschi si daca nu mere sau e prea stramb iti recomand altu' Din cate stiu e de 22mm diametru. Cel mai bine e sa verifici si ca pret...cred ca de la 20 euro in sus

ok multumesc

si... cum as putea se-l indrept cu flacara? :-?? adica.. unde trebuie sa incalzesc .. si ce mai exact trebuie sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai 2 suruburi sub ghidon aproape da mijloc stinga dreapta. slabestele sprijina roata fata de ceva, trage ghidonu la locu lui si stringele inapoi. am comiso si eu de 2 ori. nu se strimba ghidonu prea repede stai relax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, banuiesc ca s-a strambat din juguri (de fapt nu s-a strambat nimic).

Se slabesc imbusurile de la juguri (care tin amortizoarele). Nu le desfaci de tot, doar putin slabite.

Sunt 6 imbusuri.

Apoi centrezi roata fata de juguri. E necesar sa fiti 2 oameni.

Unul tine roata intre picioare astfel incat sa fie dreapta, in prelungirea motocicletei, iar al doilea potriveste din ghidon, pana jugul este pe pozitie (perpendicular pe motocicleta sau pe roata).

Se strang toate cele 6 imbusuri pe pozitia asta.

Se verifica daca ghidonul este stramb. Ochiometric vorbind...

Daca este putin stramb din prinderi, se slabesc imbusurile de la inaltatoare (au niste bucsi de cauciuc) si se repozitioneaza.

Daca ghidonul in sine este stramb, se scoate (se demonteaza comenzile, frana, abreiaj, blocurile de lumini, pornire...)

Faci rost de o menghina mare prinsa pe un banc de lucru.

Prinzi ghidonul in mengina (intre 2 bucati de lemn daca ai).

Faci rost de o teava mai groasa si mai lunga, care sa intre pe ghidon.

Cu rabdare il indrepti.

Recomand ca sa mai ai un ajutor.

 

Bafta multa... eventual pune o poza sa ne lamurim de defecte.

Mesaj completat

In primul rand, banuiesc ca s-a strambat din juguri (de fapt nu s-a strambat nimic).

Se slabesc imbusurile de la juguri (care tin amortizoarele). Nu le desfaci de tot, doar putin slabite.

Sunt 6 imbusuri.

Apoi centrezi roata fata de juguri. E necesar sa fiti 2 oameni.

Unul tine roata intre picioare astfel incat sa fie dreapta, in prelungirea motocicletei, iar al doilea potriveste din ghidon, pana jugul este pe pozitie (perpendicular pe motocicleta sau pe roata).

Se strang toate cele 6 imbusuri pe pozitia asta.

Se verifica daca ghidonul este stramb. Ochiometric vorbind...

Daca este putin stramb din prinderi, se slabesc imbusurile de la inaltatoare (au niste bucsi de cauciuc) si se repozitioneaza.

Daca ghidonul in sine este stramb, se scoate (se demonteaza comenzile, frana, abreiaj, blocurile de lumini, pornire...)

Faci rost de o menghina mare prinsa pe un banc de lucru.

Prinzi ghidonul in mengina (intre 2 bucati de lemn daca ai).

Faci rost de o teava mai groasa si mai lunga, care sa intre pe ghidon.

Cu rabdare il indrepti.

Recomand ca sa mai ai un ajutor.

 

Bafta multa... eventual pune o poza sa ne lamurim de defecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta multa... eventual pune o poza sa ne lamurim de defecte.

ok multumesc mult, mi-ai fost de mare ajutor

cred ca stiu despre ce vorbesti, asa mi-a spus si baiatu' ala

poza voi pune duminica.. pt ca d-abia sambata ma intalnesc cu motoru; :D:(:)

asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Cat ati da pe o Pegaso din 95 cu bendixul dus, fara cablu kilometraj, cu 64mii de km, inmatriculata.

Stiu ca si cumparase cineva din Tl un pegas de prin 90 si , destul de prost intretinut dar functional cu vreo 15 milioane.Si daca stai si te mai uiti si la preturile la alte motoare ai doua variante : ori o dezmembrezi , ori o pastrezi si o repari . Si cum daca o dezmembrezi o sa ramai cu o caciula de piese ...

Da e doar parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Cat ati da pe o Pegaso din 95 cu bendixul dus, fara cablu kilometraj, cu 64mii de km, inmatriculata.

da la ce pret ii ??!?!?!?!

Mesaj completat

ce marca de bujie ar fi ce mai potrivita pt pegaso?:|

Mesaj completat

ce model de bujie ar fi indicat pt pegaso de 650?:|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da la ce pret ii ??!?!?!?!

Mesaj completat

ce marca de bujie ar fi ce mai potrivita pt pegaso?:|

Mesaj completat

ce model de bujie ar fi indicat pt pegaso de 650?:|

 

deocamdata nu are pret ca este a mea si nus tiu daca se mai merita sa o repar, de asta vreau sa vad cam cat ar oferii oamenii pe una ca sa stiu la ce pret sa o dau, ca daca ma iau dupa preturile de pe internet nu o sa o datu niciodata. vreau sa vad cat ar fi dispusi oamenii sa dea pe una nu cat cer oamenii. Eu la pegaso am NGK D8EA si inainte am avut D93A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata nu are pret ca este a mea si nus tiu daca se mai merita sa o repar, de asta vreau sa vad cam cat ar oferii oamenii pe una ca sa stiu la ce pret sa o dau, ca daca ma iau dupa preturile de pe internet nu o sa o datu niciodata. vreau sa vad cat ar fi dispusi oamenii sa dea pe una nu cat cer oamenii. Eu la pegaso am NGK D8EA si inainte am avut D93A.

aha!! si io am NGK !! acuma vreau sa imi iau alta ca ii dusa!!! azi miam desfacut si motoru sa imi schimb garnitura de chiuloasa!! imi era prajita!! imi amesteca uleiu,benzina si apa!! face un coteil!! maine sper sa reusesc ca o pun inapoi :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi am desfacut si motoru sa imi schimb garnitura de chiuloasa

Da detalii .Cat ai dat pe garnitura si de unde ai luat o?Ai putea lasa si un link..poate foloseste cuiva pe viitor.

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da detalii .Cat ai dat pe garnitura si de unde ai luat o?Ai putea lasa si un link..poate foloseste cuiva pe viitor.

pai miam facut garnitura cu 40 lei!!! da nu este link sapostez!! ca miam facut la un atelier moto!! maine ma apuc de reasablat!! o sa am unpik de treaba !! nui prob oricum ca timp avem :crack:!!! ca nici nu o venit sezonu

Mesaj completat

deocamdata nu are pret ca este a mea si nus tiu daca se mai merita sa o repar, de asta vreau sa vad cam cat ar oferii oamenii pe una ca sa stiu la ce pret sa o dau, ca daca ma iau dupa preturile de pe internet nu o sa o datu niciodata. vreau sa vad cat ar fi dispusi oamenii sa dea pe una nu cat cer oamenii. Eu la pegaso am NGK D8EA si inainte am avut D93A.

azi miam luat si io o bujie DR9EA sa vedem ce stie!!! da normal ar fi trebui un DR8EA!! asta care am luato ii prea calda !!! la vara tre sa iau alta ca se arde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Am si eu o mare problema.Pe timp de noapte abia vad la 7-8 m in fata cu farul pe faza lunga.Am schimbat si becul dar degeaba,problema este sticla care este cam veche(am modelul GA) dar si farul este cam mic.Deci,m-ar interesa sa pun ceva suplimentar,niste proiectoare pe lateral sau nu stiu,orice altceva care sa ma ajute si pe mn sa vad sa merg cand e bezna!!!A facut careva ceva de genu?Ma oftic cand vad ca cei cu bmw cam din acelasi an au un far de lumineaza 25-30 m :crack:

Editat de enos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut aceeasi problema dar am rezolvat simplu. Scos far, spalat cu apa si sapun, uscat si pus un bec mai scump ( gen Philips sau Osram de 50 lei cu 50% plus de lumina ) si am rezolvat. Desi pare curata oglinda farului, ea are un strat mic de praf pe ea si ala influenteaza raza. Daca nu functioneaza varianta simpla si ieftina, treci la altilerie grea gen xenon aftermarket ( kitch) sau niste proiectoare langa. Spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

Salut comunitatea Pegasistilor ! (din care am facut si eu parte, nu cu mult timp in urma)

 

Am vandut Pegaso de ceva timp , dar nostalgia clipelor petrecute impreuna si cei peste 40.000 de Km

nu am sa-i uit niciodata. Am pastrat toate piesele, pe care le-am cumparat de-a lungul timpului,

pentru a le vinde actualului posesor dar, cum acesta nu este interesat sa-si achizitioneze piese de rezerva,

m-am hotarat sa le vand, la preturi pe care mi le-as fi dorit si eu, sa le gasesc, atunci cand aveam nevoie

sa cumpar.

Cand ma gandesc ca am dat o caruta de bani pentru toate piesele pe care acum vreau sa le vand, pe mai nimic,

ma doare sufletul dar, sunt fericit gandindu-ma la cel care, la fel ca si mine, acum cativa ani, cauta piese

pentru Pegaso si, nu gasea, iar cand le gasea trebuia sa faca un imprumut la banca pentru a le cumpara.

 

 

Lista pieselor, pentru Aprilia Pegaso 2 (se potrivesc si la Pegaso 3 ) :

 

 

- Baterie Varta 12V 14Ah (sigilata, in cutie) – 100

 

 

post-23554-1295561910_thumb.jpg

 

post-23554-1295561925_thumb.jpg

 

 

- Oil Seal Front Fork - Simeringuri furca (sigilate) - 30

 

 

post-23554-1295561993_thumb.jpg

 

 

- Bloc lumini+ cabluri - LH lights sel. Wwiring - 20

 

 

post-23554-1295561946_thumb.jpg

 

 

- Bloc pornire motor+cabluri - Start push button - 20

 

 

post-23554-1295561957_thumb.jpg

 

 

- Capac cos/oala ambreiaj - Springholder plate - 20

 

 

post-23554-1295561960_thumb.jpg

 

 

- Carburator - Carburettor (carburator complet + cablu soc) - 100

 

 

post-23554-1295561963_thumb.jpg

 

 

- Colector de admisie - LH intake manifold - 15

 

 

post-23554-1295561966_thumb.jpg

 

 

- Colector de admisie - RH intake manifold - 15

 

 

post-23554-1295561970_thumb.jpg

 

 

- Discuri ambreiaj cu capac si arcuri+ Rack shaft - Lined clutch disc with Springholder plate and Clutch spring + Rack shaft ( numai pe Rack shaft a dat cineva 100 lei – la pagina 215, user: banagamihai ) - 40

 

 

post-23554-1295561972_thumb.jpg

 

 

- Filtru ulei - Oil Filter (sigilat) - 15

 

 

post-23554-1295561978_thumb.jpg

 

 

- Furtun frana spate - Rubber pipe (sigilat, OEM) - 10

 

 

post-23554-1295561980_thumb.jpg

 

 

- Kit reparatii cablu turometru - Speedometer cable repair set (sigilat) - 15

 

 

post-23554-1295561983_thumb.jpg

 

 

- Oglinzi universale - Universal Mirrors - 20

 

 

post-23554-1295561989_thumb.jpg

 

 

- Regulator de tensiune - Voltage regulator - 100

 

 

post-23554-1295561998_thumb.jpg

 

 

- Rezervor lichid frana cu furtun - Brake oil tank complete - 20

 

 

post-23554-1295562001_thumb.jpg

 

 

- Mansoane + Throttle w/out hand grip (gratuit, celui care cumpara cel putin o piesa din lista prezentata)

post-23554-1295561986_thumb.jpg

 

 

 

Pot suna, in reteaua Orange, pe oricine doreste amanunte si imi lasa un PM cu numarul de telefon.

 

Mesaj completat

o761680081

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! As vrea sa stiu si eu daca se renteaza bujia pe iridium. Stiu ca ii mai da ceva 'oomph' motoretei, ca are o ardere mult mai buna...dar afecteaza la ceva ? :crack:

 

Am eu iridum pus si se simte diferenta. Fara nici un fel de reglaj facut, doar inlocuitul bujiei normale cu iridium si se simte o diferenta in sensul ca motocicleta trage mult mai bine (motocicleta fiind un pegaso din 1992). Acelasi lucru l-am simtit si la cbr 600 dupa inlocuirea bujiilor cu cele iridum, asa ca sunt mai scumpe dar net superioare. Am uitat sa specific ca diferenta nu se simte la turatii de 15000 de ture ci de la 2500-3000 ture la pegaso si de la 5000 ture in sus la cbr.

Editat de MAD_BIKER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...