cata18tm Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Da...naspa. Asta e acum. Si eu am patit ceva asemanator cu un amic si m-am invatat minte sa nu mai dau pe 'datorie'. Ghidonul s-a strambat odata din inaltatoare si acolo ti-a umblat tipu sa il mai aranjeze un pic dar mai mult ca sigur s-a strambat si el propriu-zis. Daca nu este mult ai putea sa-l readuci la forma initiala cu putina flacara si putini muschi si daca nu mere sau e prea stramb iti recomand altu' Din cate stiu e de 22mm diametru. Cel mai bine e sa verifici si ca pret...cred ca de la 20 euro in sus ok multumesc si... cum as putea se-l indrept cu flacara? :-?? adica.. unde trebuie sa incalzesc .. si ce mai exact trebuie sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Posibil sa fie stramb si din juguri,slabesti jugurile acolo unde tin de telescoape,asezi in pozitia corecta si strangi,privind din lateral telescoapele trebuie sa apara paralele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 ai 2 suruburi sub ghidon aproape da mijloc stinga dreapta. slabestele sprijina roata fata de ceva, trage ghidonu la locu lui si stringele inapoi. am comiso si eu de 2 ori. nu se strimba ghidonu prea repede stai relax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 In primul rand, banuiesc ca s-a strambat din juguri (de fapt nu s-a strambat nimic). Se slabesc imbusurile de la juguri (care tin amortizoarele). Nu le desfaci de tot, doar putin slabite. Sunt 6 imbusuri. Apoi centrezi roata fata de juguri. E necesar sa fiti 2 oameni. Unul tine roata intre picioare astfel incat sa fie dreapta, in prelungirea motocicletei, iar al doilea potriveste din ghidon, pana jugul este pe pozitie (perpendicular pe motocicleta sau pe roata). Se strang toate cele 6 imbusuri pe pozitia asta. Se verifica daca ghidonul este stramb. Ochiometric vorbind... Daca este putin stramb din prinderi, se slabesc imbusurile de la inaltatoare (au niste bucsi de cauciuc) si se repozitioneaza. Daca ghidonul in sine este stramb, se scoate (se demonteaza comenzile, frana, abreiaj, blocurile de lumini, pornire...) Faci rost de o menghina mare prinsa pe un banc de lucru. Prinzi ghidonul in mengina (intre 2 bucati de lemn daca ai). Faci rost de o teava mai groasa si mai lunga, care sa intre pe ghidon. Cu rabdare il indrepti. Recomand ca sa mai ai un ajutor. Bafta multa... eventual pune o poza sa ne lamurim de defecte. Mesaj completat In primul rand, banuiesc ca s-a strambat din juguri (de fapt nu s-a strambat nimic). Se slabesc imbusurile de la juguri (care tin amortizoarele). Nu le desfaci de tot, doar putin slabite. Sunt 6 imbusuri. Apoi centrezi roata fata de juguri. E necesar sa fiti 2 oameni. Unul tine roata intre picioare astfel incat sa fie dreapta, in prelungirea motocicletei, iar al doilea potriveste din ghidon, pana jugul este pe pozitie (perpendicular pe motocicleta sau pe roata). Se strang toate cele 6 imbusuri pe pozitia asta. Se verifica daca ghidonul este stramb. Ochiometric vorbind... Daca este putin stramb din prinderi, se slabesc imbusurile de la inaltatoare (au niste bucsi de cauciuc) si se repozitioneaza. Daca ghidonul in sine este stramb, se scoate (se demonteaza comenzile, frana, abreiaj, blocurile de lumini, pornire...) Faci rost de o menghina mare prinsa pe un banc de lucru. Prinzi ghidonul in mengina (intre 2 bucati de lemn daca ai). Faci rost de o teava mai groasa si mai lunga, care sa intre pe ghidon. Cu rabdare il indrepti. Recomand ca sa mai ai un ajutor. Bafta multa... eventual pune o poza sa ne lamurim de defecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata18tm Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Bafta multa... eventual pune o poza sa ne lamurim de defecte. ok multumesc mult, mi-ai fost de mare ajutor cred ca stiu despre ce vorbesti, asa mi-a spus si baiatu' ala poza voi pune duminica.. pt ca d-abia sambata ma intalnesc cu motoru; asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Multa bafta ! Si nu uita sa ne tii la cunent cu "lucrarea". Poate mai ajuta si pe altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otrava Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 salut baieti!!! careva din tg mures?!?! ?!? dak da caldura in vreo 2 sapt iesim la o plimbare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) Salut. Cat ati da pe o Pegaso din 95 cu bendixul dus, fara cablu kilometraj, cu 64mii de km, inmatriculata. Editat Februarie 17, 2011 de aripi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otrava Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Salut. Cat ati da pe o Pegaso din 95 cu bendixul dus, fara cablu kilometraj, cu 64mii de km, inmatriculata. akuma depinde !!in rest ii ingrijita??!?!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Salut. Cat ati da pe o Pegaso din 95 cu bendixul dus, fara cablu kilometraj, cu 64mii de km, inmatriculata. Stiu ca si cumparase cineva din Tl un pegas de prin 90 si , destul de prost intretinut dar functional cu vreo 15 milioane.Si daca stai si te mai uiti si la preturile la alte motoare ai doua variante : ori o dezmembrezi , ori o pastrezi si o repari . Si cum daca o dezmembrezi o sa ramai cu o caciula de piese ... Da e doar parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otrava Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Salut. Cat ati da pe o Pegaso din 95 cu bendixul dus, fara cablu kilometraj, cu 64mii de km, inmatriculata. da la ce pret ii ??!?!?!?! Mesaj completat ce marca de bujie ar fi ce mai potrivita pt pegaso?:| Mesaj completat ce model de bujie ar fi indicat pt pegaso de 650?:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 da la ce pret ii ??!?!?!?!Mesaj completat ce marca de bujie ar fi ce mai potrivita pt pegaso?:| Mesaj completat ce model de bujie ar fi indicat pt pegaso de 650?:| deocamdata nu are pret ca este a mea si nus tiu daca se mai merita sa o repar, de asta vreau sa vad cam cat ar oferii oamenii pe una ca sa stiu la ce pret sa o dau, ca daca ma iau dupa preturile de pe internet nu o sa o datu niciodata. vreau sa vad cat ar fi dispusi oamenii sa dea pe una nu cat cer oamenii. Eu la pegaso am NGK D8EA si inainte am avut D93A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otrava Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 deocamdata nu are pret ca este a mea si nus tiu daca se mai merita sa o repar, de asta vreau sa vad cam cat ar oferii oamenii pe una ca sa stiu la ce pret sa o dau, ca daca ma iau dupa preturile de pe internet nu o sa o datu niciodata. vreau sa vad cat ar fi dispusi oamenii sa dea pe una nu cat cer oamenii. Eu la pegaso am NGK D8EA si inainte am avut D93A. aha!! si io am NGK !! acuma vreau sa imi iau alta ca ii dusa!!! azi miam desfacut si motoru sa imi schimb garnitura de chiuloasa!! imi era prajita!! imi amesteca uleiu,benzina si apa!! face un coteil!! maine sper sa reusesc ca o pun inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) azi mi am desfacut si motoru sa imi schimb garnitura de chiuloasa Da detalii .Cat ai dat pe garnitura si de unde ai luat o?Ai putea lasa si un link..poate foloseste cuiva pe viitor. Editat Februarie 21, 2011 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otrava Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Da detalii .Cat ai dat pe garnitura si de unde ai luat o?Ai putea lasa si un link..poate foloseste cuiva pe viitor. pai miam facut garnitura cu 40 lei!!! da nu este link sapostez!! ca miam facut la un atelier moto!! maine ma apuc de reasablat!! o sa am unpik de treaba !! nui prob oricum ca timp avem !!! ca nici nu o venit sezonu Mesaj completat deocamdata nu are pret ca este a mea si nus tiu daca se mai merita sa o repar, de asta vreau sa vad cam cat ar oferii oamenii pe una ca sa stiu la ce pret sa o dau, ca daca ma iau dupa preturile de pe internet nu o sa o datu niciodata. vreau sa vad cat ar fi dispusi oamenii sa dea pe una nu cat cer oamenii. Eu la pegaso am NGK D8EA si inainte am avut D93A. azi miam luat si io o bujie DR9EA sa vedem ce stie!!! da normal ar fi trebui un DR8EA!! asta care am luato ii prea calda !!! la vara tre sa iau alta ca se arde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Salutare! As vrea sa stiu si eu daca se renteaza bujia pe iridium. Stiu ca ii mai da ceva 'oomph' motoretei, ca are o ardere mult mai buna...dar afecteaza la ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 La buzunar. Diferenta nu o sa o simti niciodata la monocilindru. La cele de curse, in 4 cilindri si turatii de 15.000 se va simti, dar la capre o sa simti cum se usureaza buzunarul si fac exact cat alea de 5 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 DR9 e mai rece,porneste mai greu dar rezista la forja. DR7 usureaza pornirea mai ales daca nu ai compresie dar trebuie sa mergi lejer,fara sarcini sau turatii mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 am inteles care i treaba cu iridiumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) Salutare!Am si eu o mare problema.Pe timp de noapte abia vad la 7-8 m in fata cu farul pe faza lunga.Am schimbat si becul dar degeaba,problema este sticla care este cam veche(am modelul GA) dar si farul este cam mic.Deci,m-ar interesa sa pun ceva suplimentar,niste proiectoare pe lateral sau nu stiu,orice altceva care sa ma ajute si pe mn sa vad sa merg cand e bezna!!!A facut careva ceva de genu?Ma oftic cand vad ca cei cu bmw cam din acelasi an au un far de lumineaza 25-30 m Editat Februarie 22, 2011 de enos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Eu am avut aceeasi problema dar am rezolvat simplu. Scos far, spalat cu apa si sapun, uscat si pus un bec mai scump ( gen Philips sau Osram de 50 lei cu 50% plus de lumina ) si am rezolvat. Desi pare curata oglinda farului, ea are un strat mic de praf pe ea si ala influenteaza raza. Daca nu functioneaza varianta simpla si ieftina, treci la altilerie grea gen xenon aftermarket ( kitch) sau niste proiectoare langa. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasso Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salut comunitatea Pegasistilor ! (din care am facut si eu parte, nu cu mult timp in urma) Am vandut Pegaso de ceva timp , dar nostalgia clipelor petrecute impreuna si cei peste 40.000 de Km nu am sa-i uit niciodata. Am pastrat toate piesele, pe care le-am cumparat de-a lungul timpului, pentru a le vinde actualului posesor dar, cum acesta nu este interesat sa-si achizitioneze piese de rezerva, m-am hotarat sa le vand, la preturi pe care mi le-as fi dorit si eu, sa le gasesc, atunci cand aveam nevoie sa cumpar. Cand ma gandesc ca am dat o caruta de bani pentru toate piesele pe care acum vreau sa le vand, pe mai nimic, ma doare sufletul dar, sunt fericit gandindu-ma la cel care, la fel ca si mine, acum cativa ani, cauta piese pentru Pegaso si, nu gasea, iar cand le gasea trebuia sa faca un imprumut la banca pentru a le cumpara. Lista pieselor, pentru Aprilia Pegaso 2 (se potrivesc si la Pegaso 3 ) : - Baterie Varta 12V 14Ah (sigilata, in cutie) – 100 - Oil Seal Front Fork - Simeringuri furca (sigilate) - 30 - Bloc lumini+ cabluri - LH lights sel. Wwiring - 20 - Bloc pornire motor+cabluri - Start push button - 20 - Capac cos/oala ambreiaj - Springholder plate - 20 - Carburator - Carburettor (carburator complet + cablu soc) - 100 - Colector de admisie - LH intake manifold - 15 - Colector de admisie - RH intake manifold - 15 - Discuri ambreiaj cu capac si arcuri+ Rack shaft - Lined clutch disc with Springholder plate and Clutch spring + Rack shaft ( numai pe Rack shaft a dat cineva 100 lei – la pagina 215, user: banagamihai ) - 40 - Filtru ulei - Oil Filter (sigilat) - 15 - Furtun frana spate - Rubber pipe (sigilat, OEM) - 10 - Kit reparatii cablu turometru - Speedometer cable repair set (sigilat) - 15 - Oglinzi universale - Universal Mirrors - 20 - Regulator de tensiune - Voltage regulator - 100 - Rezervor lichid frana cu furtun - Brake oil tank complete - 20 - Mansoane + Throttle w/out hand grip (gratuit, celui care cumpara cel putin o piesa din lista prezentata) Pot suna, in reteaua Orange, pe oricine doreste amanunte si imi lasa un PM cu numarul de telefon. Mesaj completat o761680081 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Te-ai trezit cam tarziu .S-au dat toate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) Salutare! As vrea sa stiu si eu daca se renteaza bujia pe iridium. Stiu ca ii mai da ceva 'oomph' motoretei, ca are o ardere mult mai buna...dar afecteaza la ceva ? Am eu iridum pus si se simte diferenta. Fara nici un fel de reglaj facut, doar inlocuitul bujiei normale cu iridium si se simte o diferenta in sensul ca motocicleta trage mult mai bine (motocicleta fiind un pegaso din 1992). Acelasi lucru l-am simtit si la cbr 600 dupa inlocuirea bujiilor cu cele iridum, asa ca sunt mai scumpe dar net superioare. Am uitat sa specific ca diferenta nu se simte la turatii de 15000 de ture ci de la 2500-3000 ture la pegaso si de la 5000 ture in sus la cbr. Editat Februarie 25, 2011 de MAD_BIKER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.