Penetru Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Ai nevoie de rezistentele care se livreaza cu semnalizarile LED,altfel datorita consumului redus releul va "clampani" foarte repede. Ledurile trebuie sa fie din cele de mare intensitate si nu uzuale de 20 mA care nu-s vizibile ziua. Fa o combinatie cu mai multe grupuri de cate 3 leduri inseriate apoi puse paralel sau ia o lanterna din cele ce se poarta pe frunte si studiaza constructia,vezi cum merge taiata si folosita in lampile tale,eventual lampi cu geamul portocaliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Salut.Sa va zic ce am patit cu pegasica. Am fost de lam spalat la spalatorie si dupa aceea bineinteles nu a mai pornit lam lasat sa se mai usuce si suflat la compresor intrun final a pornit si am fost de iam bagat benzina.Si de aici mia inceput ''beleua" numai sta la relantiu neam doar cu socu tras si se aude un ''fasait'' care nu-l indentific de unde vine. Am scos supapele de pe carburatoare in ideea ca a ramas apa acolo,am golit paharelul de benzina dar fara niciun rezultat. Mam mai interesat pe la unu si altu cum k ar fii jiglerul de vina ia intrat apa si trebuie suflat. Cu nosteti pe cineva care se chiar se pricepe la Aprilia Pegaso ca mam saturat de tot felul de ''mesteri''. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) Ai nevoie de rezistentele care se livreaza cu semnalizarile LED/Ledurile trebuie sa fie din cele de mare intensitate si nu uzuale de 20 mA care nu-s vizibile ziua. Daca am scris postu de mai sus ca sa nteleaga tot romanu nu inseamna ca nu stiu despre ce vbesc. Ca sa fiu exact, calculul meu mi a zis ca rezistoarele de care am nevoie ca semnalizarile sa mearga cu releul original sunt de 21.405 ohmi.Si avand in vedere cat costa un amarat de releu pt semnale cu led, o sa folosesc rezistoarele. Cat despre vizibilitate, fluxul luminos are mai mult de a face cu vizibilitatea decat intensitatea curentului.In fine, te asigur caledurile astea s sunt suficient vizibile si ziua.Ledurile uzuale de 20ma si 5mm au un flux luminos de vreo 8 cd maxim. Ca idee astea s undeva pe la 40. Mersi de parere oricum. Mesaj completat Azi am avut zi de studiu si totusi nu s total lamurit.. Am vazut ca jiclerele principale de pe carburile de pegaso sunt de 130.5 si a mai fost ceva lume care a experimentat si cu unele mai mici. INTREBARE: Jiclerele sunt M5?Si daca da, exista vreo alta diferenta intre ele si cele pt carburi dellorto care sa justifice faptu ca s aproape duble ca pret??Aparent si cele pt dellorto sunt lafel. Editat Martie 29, 2011 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata18tm Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Salutare Banuiesc ca stiti proverbul "prostia doare" sau "prostia se plateste" Ei bine, in cazul meu am aplicat si rezolvat proverbul. Dupa intamplarea cu intelijentu' ala care a cazuut cu motoru meu, punand frana fata, am patit-o si eu. La fel. Poate chiar mai stupid. L-am luat pe verisorul meu de-acas sa mergem pana la magazin.. Veneam linistit, nu cred ca aveam nici 30 km/h si mi-a sarit o gaina in fata. Nu stiu ce a fost in capul meu: ca daca o sa dau peste gaina o sa cad, sau a fost instictul-prost- de a pune frana fata. Sau amandoua. Si uite asa blana frana de fata.. ... .. si am cazut.. Pasagerul nu a patit nimic (cred/e ca a sarit) si eu mi-am rupt piciorul.. adica ligamentele s-au sucit, miscat... nu stiu, o bucata de os rupta si ceva la femur :-@ :-@.. infine.. motorul... carena e si mai zgariata , toba e si mai zgariata si vasul de expansiune (sau radiatorul) spart Aveti grija ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Oops! Asta e...insanatosire grabnica. Caut si eu un geam reflectorizant pentru topcase. Modelul se numeste Xbox si este pt Aprilia Pegaso. Ma intereseaza cel de pe dreapta mai mult. Se potrivesc mai multe geamuri, de la mai multe tipuri de topcaseuri. Poate ma ajuta si pe mine careva . Merci. Mesaj completat Eu am patit pe un drum judetean sa-mi iasa un caine in fata si eram si in curba. M-am tinut bine de ghidon ca nu prea am mai avut timp de franare...poate a fost mai bine asa...l-am lovit, n-am cazut si el a luat'o la fuga prin niste curti...oricum am tras o sperietura frumusica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magiaru Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Nefericit moment, te mai baga si instinctele astea in bucluc uneori. Fa-te bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Baieti ..cu roata aia de 19 pe fata poti sa aliniezi 30 de pisici in fata si sa treci peste ele fluierand, cu o mana la spate si cu un deget in nas. Da ce sa va fac daca tineti mai mult la animale decat la picioarele voastre.Insanatosire grabnica. In alta ordine de idei..Mai umbla p aici careva care sa stie cu ce se mananca carburatoarele de pe pegas sau merg sa vbesc cu colegii posesori de f650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otrava Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 (editat) salutare!!! cam cat ar costa un set de carene second complet pt un pegaso din 94?!?!?! ca miar cam trebui Editat Martie 30, 2011 de otrava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata18tm Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Multumesc baieti Stiti cum se spune: 'din greseli invatam" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Imi trebuie si mie partea electrica de la contact. (contactul electric) de pegaso din 2000. Banuiesc ca la toate modelele este acelasi. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Imi trebuie si mie partea electrica de la contact. (contactul electric) de pegaso din 2000. Banuiesc ca la toate modelele este acelasi.Va multumesc. contact complet de la una din '97 la vreo 20 eur Mesaj completat contact complet de la una din '97 la vreo 20 eur Corectie: s-a dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 @ svgobi Merci mult... pacat ca s-a dat. Pana una-alta, l-am reparat pe al meu... dar inca vreau altul (ca sa stau linistit). As mai avea nevoie, daca are cineva, la etrierul fata sunt 2 placute metalice anti-zgomot. Si eventual, la rezervorul de frana spate, membrana de cauciuc de sub capacul de umplere. Pot oferi in afara de bani (poate are cineva nevoie la schimb) partea mecanica de la contact (nou-nouta doar scoasa din ambalaj, cu doua chei). Rezumand... Caut: 1. Partea electrica de la contact 2. tablitele de la etrier fata. 3. garnitura cauciuc de la umplere rezervor spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 mony, daca asta-ti trebuie da-mi de stire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 unde gasesc o termocupla de pegaso 650 din 1994 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 unde gasesc o termocupla de pegaso 650 din 1994 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 salutare Am si eu nevoie de un releu de incarcare. Daca e cineva care are de vanzare, sau daca stiti unde as putea gasi. P.S.: releu de incarcare FUNCTIONAL. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 am si eu o problema. am o aprilia pegaso 2004 pe care o calareste subsemnatul la 115kg. ea e data in talon cu masa maxima admisa 156kg, dar toata lumea ma indeamna sa ii schimb macar arcul pe spate. vreo idee unde gasesc un arc mai tare sau eventual amortizor + arc (coilover daca e ca la masini ) am intrebat la importatorul marzochi dar nu se produce pentru motocicleta mea . multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) am si eu o problema. am o aprilia pegaso 2004 pe care o calareste subsemnatul la 115kg. ea e data in talon cu masa maxima admisa 156kg, dar toata lumea ma indeamna sa ii schimb macar arcul pe spate. vreo idee unde gasesc un arc mai tare sau eventual amortizor + arc (coilover daca e ca la masini ) am intrebat la importatorul marzochi dar nu se produce pentru motocicleta mea . multumesc. Este gresit in talon. Pentru modelul asta sarcina maxima sofer+pasager+bagaje e de 180 kg, deci nu trebuie sa iti faci probleme. Editat Aprilie 8, 2011 de LGO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 am si eu o problema. am o aprilia pegaso 2004 pe care o calareste subsemnatul la 115kg. ea e data in talon cu masa maxima admisa 156kg, dar toata lumea ma indeamna sa ii schimb macar arcul pe spate. vreo idee unde gasesc un arc mai tare sau eventual amortizor + arc (coilover daca e ca la masini ) am intrebat la importatorul marzochi dar nu se produce pentru motocicleta mea . multumesc. Salutare! 1. Masa maxima este de 180 kg, deci nu ai de ce sa iti faci griji, iar eu merg cu sotia + bagaje, adica eu 85kg + ea 70kg deci 155 + cat or mai fi bagajele... 2. Daca vrei, poti pretensiona arcul pe care deja il ai folosind piulitele de ajustare(preload) pe care le resucesti in sensul acelor de ceasornic pana cand obtii rezultatul dorit in materie de rigiditate a suspensiei. Toate bune, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 multumesc frumos pentru raspunsuri. arcul e intins la maxim deja ce naiba sa fac daca imi place gratarul si salata deci pot sa stau linistit si sa ma bucur de soare ! multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 arcul e intins la maxim deja Trebuie sa l comprimi nu sa l intinzi.Si il comprimi strangand piulitele de reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 (editat) imi cer scuze pentru exprimarea de mai sus arcul este comprimat e greu cu limba romana cand esti obosit . piulitele de reglaj sunt inspre baza duse . multumesc frumos de lamuriri ! Editat Aprilie 9, 2011 de GeorgeB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Salut Un cablu pentru kilometraj la o aprilia pegaso din 99 pe unde as putea gasi Mulltmesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 are careva idee unde gasesc si eu parbriz pt modelul 92-96? Mesaj completat are careva idee unde gasesc si eu parbriz pt modelul 92-96? Si schema carburatoarelor daca are cnv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 salut. stie cineva cum se regleaza aprinderea la pegaso din 98?i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.