bulgy_05 Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Nimic,am vândut-o pe a mea Âşi acum sufăr.... nui nimic tio dau pe a mea dak ai rabdare sa mai cauti piesel de pornire. ieftin si bun . doar 350 de euro asa cum se vede mai vin si cu nishte poze ale rotilor la cererea telespectatorilor poze cu maneta ambreiaj (tot la cerere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 ai dat rotile pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Daca dai si separat, ma intereseaza un pret pentru discul de frana spate, ventilatorul de racire de la radiator si cablul de reglaj relanti de la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulgy_05 Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) s-a dat : - Roata spate (fara pinion ) - Disc de frana fata - Disc de frana spate - Roata fata Editat Februarie 19, 2012 de bulgy_05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) Salutare tuturor, am posibilitate sa achizitionez o aprila pegaso 1997 insa are o problema si anume trebuieste schimbat rulment bolt vibroken. A schimbat cineva acel rulment sau sa-mi sugereze careva cum se schimba. Multumesc anticipat! Editat Februarie 19, 2012 de chipiko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Trebuie dat jos motorul de pe cadru si desfacut in doua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Salutare tuturor, am posibilitate sa achizitionez o aprila pegaso 1997 insa are o problema si anume trebuieste schimbat rulment bolt vibroken. A schimbat cineva acel rulment sau sa-mi sugereze careva cum se schimba. Multumesc anticipat! Nu e treaba usoara dar nici imposibil de facut,totul e sa-l iei la un pret sa merite...ar trebui sa-i faci si un test de compresie,ca de-ti mai trebuie si piston, segmenti, garnituri... In principiu insa se desface motorul tot, se scoate si se depreseaza ambielajul,se masoara boltul cu micrometrul sa nu fie ovalizat,fiind rulment cu ace fara camasa interioara probabil e,cauti bolt si rulment, te sperie pretul, cauti ambielaj second sa se potriveasca!!!...plus manopera,caci inteleg ca nu lucrezi tu,un motor complet bun, poate fi mai ieftin decat reparatia.sa nu mai spun ca daca s-a dus ambielajul motorul asta a fost chinuit,sau mers cu ulei prost sau fara... mai oameni buni, nu am vazut pe nimeni la intrunirea de iarna" BIKES ON ICE", ma asteptam sa mai vina vreun Aprilist sa mai stam la o poveste... Editat Februarie 20, 2012 de biela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Multumesc pentru raspunsuri, motoreta vreau sa o aduc din italia costa 250€ si e din 97 dupa cum am zis. Stiu ca motorul trebuie facut bucati, altfel nu se poate ajunge la vibroken.De reparat il repar eu nu ma costa nimic manopera,problema este ca nu am lucrat la motoare cu un piston si nu prea stiu cum se da jos boltul, ma refer la asta cu biela pe rurment cu ace cele care au cuzineti le stiu.Din cate am inteles motorul este gripat si anume la nivelul vibrokenului,nu este calat.Daca nu reusesc sa-l fac il dezmembrez si sigur imi scot banutzul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Multumesc pentru raspunsuri, motoreta vreau sa o aduc din italia costa 250€ si e din 97 dupa cum am zis. Stiu ca motorul trebuie facut bucati, altfel nu se poate ajunge la vibroken.De reparat il repar eu nu ma costa nimic manopera,problema este ca nu am lucrat la motoare cu un piston si nu prea stiu cum se da jos boltul, ma refer la asta cu biela pe rurment cu ace cele care au cuzineti le stiu.Din cate am inteles motorul este gripat si anume la nivelul vibrokenului,nu este calat.Daca nu reusesc sa-l fac il dezmembrez si sigur imi scot banutzul. La motorul rotax 655 model 1997 ambielajul este pe cuzineti atat la paliere, cat si la biela. Daca s-a gripat nu prea mai ai sanse sa il recuperezi, mai bine pui altul. In boltul bielei este un fel de filtru de ulei, probabil acolo e infundat si a ramas cuzinetul de la bolt fara ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Poate imi scapa ceva dar unde anume zici ca este cuzinet ca nu prea vad urma de cuzinet(in cele 2 imagini).Biela pe vibroken are rulment cu ace si ax(pe care nu stiu cum sa-l scot si cum se monteaza,in caz de montez gresit vibrokenul nu mai este echilibrat si deci varza motor dupa prima cheie),iar sus biela are o bucsa de cupru pe care intra axul ce sustine pistonul.Corecteaza-ma unde am gresit! Editat Februarie 20, 2012 de chipiko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Cu siguranta i-ti scapa ceva. Motorul are circuit de ungere cu carter uscat si doua pompe de ulei. Ca sa tina presiunea in circuit are cuzineti si la palierele arborelui cotit si la boltul bielei din arborele cotit, prin acesta existand canale de ulei. Conform manualului pe care il anexez sa te lamuresti, ambielajul nu este construit pentru a fi reparat, scrie acolo. Rulmenti cu ace au ambielajele de la motoarele in doi timpi care au ungere prin amestec de ulei cu benzina, motoarele in patru timpi cu ungere prin pompa de ulei au cuzineti, iar la piston toate au un lagar de bronz grafitat. @ MAD_BIKER Gasesti manualele aici: http://www.manualedereparatie.info/categorii/aprilia.html Sa auzim numai de bine! Aprilia Rotax 655-97 Service Manual.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Multumesc pentru manual! "Vorba aia omul invata toata viata si cand da sa plece constata ca mai are multe de invatat". Proprietarul motoretei de la care vroiam sa achizitionez imi enumara acuma mai multe probleme, asa ca am renuntat. Dar referitor la discutiea despre acest motor de pe aprilia pegaso cred ca este acela-si cu cel de pe bmw f650 sau mai bine zis invers(nu am citit toate discutiile de pe forum poate se stia lucrul asta),ma intereseaza mai ales arborele cotit sau ambielaj pare mai corect spus, efectiv nu pot sa-mi dau seama unde zici ca are cuzineti. Un lucru este clar pentru mine si anume nu se poate demonta,schimba rulmentul cu ace si boltul de pe ambielaj, sau se schimba dar trebuie ceva scule mai profesionale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) vezi manual la pagina 78: demontare si montare cuzineti ambielaj. Vezi si schema circuitului de ungere de la pagina 10 si sper sa intelegi. Si inca o data spun ca nu are rulmenti cu ace la ambielaj. Daca chiar vrei se poate demonta cu o presa boltul din ambielaj, dar vei avea nevoie de unul nou si de un cuzinet nou si de scule sa poti alinia gaurile de ungere si sa presezi totul la loc si de multa experienta sa poti face asa ceva. Parerea mea e ca nu merita. Motorul de pe BMW este Rotax 654 iar cel de pe Aprilia este Rotax 655, diferenta esentiala este ca BMW-ul are 4 supape, iar Aprilia 5 supape,in rest au multe elemente comune. Editat Februarie 22, 2012 de LGO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) Nu am gasit la pagina 78, dar nu mai conteaza, dupa o cautare mai amanuntita am gasit o imagine ceva mai clara si am vazut exact ca este cuzinet,nu rulment cu ace cum credeam ca ar fi. Multumesc si sa auzim numai de bine! Editat Februarie 22, 2012 de chipiko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulgy_05 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 ai dat rotile pana la urma? am dat rotile ,discurile, aprinderea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 User serios " bulgy_05". Recomand, am luat de la el aprinderea. Foarte prompt, a doua zi a pus produsul la posta. Daca mai aveti nevoie de piese de la el apelati cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) foarte serios 'bulgy', componentele sunt in stare foarte buna. recomand! Editat Februarie 23, 2012 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulgy_05 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) Cu Cea mai Mare Placere . dak mai aveti nevoie de ceva aveti PM Editat Februarie 23, 2012 de bulgy_05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 SALUTARE TUTUROR! Ma poate cineva lamuri mai precis,cat de mare e diferenta dintre un motor pe carburatie si cel pe injectie la pegaso 650?Am probleme destul de serioase la motorul meu,model 97 si toti mecanicii mi-au zis ca nu prea mai are viata lunga,asa ca as vrea sa pun unul pe injectie.Oare merita sau nu? Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Uite la asta ma gandeam si eu odata candva, sa pun pe peg-ul meu din '92 un motor de peg pe injectie (nu m-am documentat, era doar o idee - pt ca in cartea motocicletei, la mine e trecuta fara serie si teoretic pot pune cam orice ) , nu ca nu ar merge bine cel 'carburat' dar dupa ce am vazut pe la masinile detinute, injectia e sfanta. Oricum daca e sa faca probleme, fac si unele si altele. Mai stiti cand injurat pegaselul, ca imi picase releul de pornire si frei-ul imediat dupa? Ei bine, astazi, am zis sa invart un pic motorul inainte sa o pornesc. La prima apasare de buton (trasesem acum ceva vreme socul si uitasem de el) m-a speriat: a luat-o din loc dupa atata timp cat a stat nepornita. Nu prea stiu totusi cum sa iau momentul asta, pt ca sunt cam obligat sa o vand ca sa strang bani de ... amenajari interioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 DOmnilor, am avut accident. Un imbecil nu a cedat trecerea si a intrat in mine. Furca stramba, ghidon stamb, bucsele in care se prinde ghidonul strambe, carena sparta, oglinda, aparatoare mana si cam atat. Problema apare cu facutul pe asigurarea aluia. Mersul e cam asa: din pretul de vanzare a unui motor ca al meu din ultimul an in care s-a fabricat se scade 85%. Daca din restul de 15% se poate rezolva motorul se rezolva, daca nu atunci dauna totala. Intrebari: 1. Are cineva idee cam cat era pretul unei Aprilia Pegaso Cube din 98, 99 sau 2000 (pe carburatie)noua? Un catalog ceva sa ii demonstrez aluia pretul? 2. La dauna totala imi dau ai 15%? Adica pana intr-o mie de E? Multumiri anticipate! Revin cu ceva informatii proaspete, apropos de asigurari si motoare mai vechi de 10 ani: 1. Pana la urma firma de asigurari imi da 2900 ron despagubiri, ceea ce reprezinta 75% din 15% cat valora un motor Aprilia Pegaso din '98 ( in jur de 6000E) 2. Devizul de service pentru piesele care trebuie schimbate si manopera este de 15600 ron si cuprinde: -aparatoare ghidon stanga,oglinda stanga, ghidon, carena fata, aripa fata, jug superior si inf, furca fata, Asta sunt cele mai improtante pagube, restu ceva zgarieturi In concluzie dupa aventura cu accidentul am iesit in paguba rau. Dupa ce imi iau motorul de la service il vand asa cum e, daca exista doritori. In rest numai de bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Mai stiti cand injurat pegaselul, ca imi picase releul de pornire si frei-ul imediat dupa? Ei bine, astazi, am zis sa invart un pic motorul inainte sa o pornesc. La prima apasare de buton (trasesem acum ceva vreme socul si uitasem de el) m-a speriat: a luat-o din loc dupa atata timp cat a stat nepornita. Si uite asa incet incet se spulbera mitul ca Aprilia nu porneste pe frig,azi la -3gr la a doua cheie s-a balbait putin si s-a oprit dupa care i-am mai dat una si a ramas mergand data trecuta cand am vrut sa plec la" bikes on ice",mi-a scos peri albi,pana sa-mi dau seama ca era iesita mufa de la senzorul de aprindere...cine stie de cand era asa si eu dadeam vina pe frig si umezeala... Editat Februarie 28, 2012 de biela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 @Fratzioru Daca nu ai luat inca banii de la firma de asigurari, nu o face. Consulta un avocat. Te poti indrepta impotriva celui care te-a lovit iar in instanta firma de asigurari va pune suma de mai sus, iar vinovatul diferenta ceruta de service. Sunt destule cazuri, chiar si aici, pe motociclism.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Doar ca dureaza cam 2 sezoane pana iti recuperezi banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Cam asa... daca face recurs... dar tot nu mai pui asa mare diferenta. Numai ca, daca vrei sa iti scoti motorul din service... trebuie sa platesti tu totul. Dupa aia... recuperezi toti banii dar dureaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.