Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@manasilviu

amestecul sarac. se mai desurubeaza cuiele de amestec vreo tura... doua... pana totul e ok. In principiu ar trebui sa fie pe la 3 ture si jumatate... dar am intalnit un caz la care statea motorul cum trebuie pe la 5 ture si jumatate.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e din 96. Sa inteleg ca e problemfree :bounce: ? Bine adevarat in afara de bendix care tuseste daca il tin mai mult de 2 secunde. Dar pentru cateva mii km pe an..... nu cred ca e cazul sa il schimb. Pana acum am 1000km cu ea.

 

ACUM nu stiu ce sa mai cred. Era un utilizator REMU1 ( parca ) care spunea ca 1996 sunt praf, pentru ca au probleme la ambreiaj si la prinderea pinionului( o piesa proasta, saiba parca)......... poate ca se referea la modelul 95 nu la modelul 96 revizuit dupa cum spui.

 

Care e adevarul?

 

Eu va intreb pe voi pt ca habar nu am de istoria modelului Pegaso, mai ales de problemele lui. :cheers:

Daca cititi mai in urma o sa vedeti ce am spus .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dati palpitatii!!! Adica nu pot face nici un rahat cu acel tzacanit de ambielaj ? :rusinica: Nu se poate repara cumva? Sa cumpar alt ambielaj ce sa fac? Deocamdata nu am bani pt alt motor dar am ceva ca sa il pot repara pe asta, de merge..... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dati palpitatii!!! Adica nu pot face nici un rahat cu acel tzacanit de ambielaj ? :rusinica: Nu se poate repara cumva? Sa cumpar alt ambielaj ce sa fac? Deocamdata nu am bani pt alt motor dar am ceva ca sa il pot repara pe asta, de merge..... :unsure:

 

Nu trebuie sa te sperii dar nici de bine nu e daca se aude bataie la ambielaj . Tu sau cine a avut motocicleta inainte nu a verificat cat de des posibil nivelul de ulei si deasemenea sita de filtrare din cadru de care ti-a spus @cristianstrt. E posibil ca zgomotul sa provina si/sau de la distributie . Oricum , parerea mea este sa nu mai circuli cu motocicleta si sa o duci cand poti la un atelier bun . Daca continui sa o folosesti o sa strici piese importante din motor . Daca zgomotul este de la distributie va trebui sa inlocuiesti :

- patinele si/sau lantul de distributie

Daca zgomotul provine de la ambielaj e posibil sa inlocuiesti :

- lagarul/rulmentul de la piciorul bielei si/sau rulmentii/lagarele paliere depinde de anul de fabricatie al motorului

Inca odata iti repet : nu mai circula cu motocicleta pana nu elucidezi cauza acelor batai ( la un atelier sau la tine acasa)

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a schimbat cineva uleiul din furca? as vrea sa stiu daca trebuie sa dau furca jos si sa o golesc prin partea de sus pe unde se si umple, sau exista ca la F650 un surub in furca de scurgere? mentionez ca am furca upside down si n-am vazut pe ea nici un surub de golire :(. M-ar mai interesa si ce tip de ulei recomandati 10w sau 15w ?eventual brandul, si in mod special cantitatea de lichid din furca pentru ca am gasit mai multe valori pe net (450ml, 500ml, 550ml). Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@manasilviu

amestecul sarac. se mai desurubeaza cuiele de amestec vreo tura... doua... pana totul e ok. In principiu ar trebui sa fie pe la 3 ture si jumatate... dar am intalnit un caz la care statea motorul cum trebuie pe la 5 ture si jumatate.

 

salut, multumesc de raspuns. Ma gandesc ca te referi cand spui cuiele de amestec la cele doua care se afla sub carburator precum sunt cele marcate in poza cu "???" Ele sunt acum reglate la 3.5 rotiri de la strans maxim spre desfacut. O sa merg spre 5,5.

post-5826-0-96673800-1338409474_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mony,...mai intai sa aflu cum se schimba dar tare imi e ca o sa dau furca jos cu tot..

 

Schimbi uleiul fara sa schimbi si simeringurile? Nu prea isi are rost aceasta operatie fara schimbarea simeringurilor, pentru ca schimbi acum uleiul si dupa X km se duc simeringurile. Recomandat ar fi sa faci asta cu tot cu simeringuri noi, ca sa sti o treaba.....

Eu nu am avut timp sa fac asta la Pegaso acum, dar cum o sa fac voi pune poze. In mod normal se scot jambele ca sa poti lucra curat la o masa sau pe un banc.

 

Indicativul uleiului il alegi tu dupa preferinta ta legata de duritatea suspensiei.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat uleiul in furca acum 2 ani fara sa schimb simeringurile si nu a fost nici o problema. Daca schimbi uleiul la timp nu e nevoie sa schimbi si simeringurile. Am folosit ulei motul 15w si sunt foarte multumit de el, furca nu mai plonjeaza asa tare la franari. Am mers si pe forestier si isi face treaba foarte bine. Cu uleiul care l-am avut inainte de a pune 15w (nu stiu ce indicativ era)cand franam parca intram in pamant :rolleyes: . Pentru a schimba uleiul a trebuit sa dau jos telescoapele.

Editat de MAD_BIKER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de asta vreau sa schimb uleiul, ca de curs nu curge, si n-a fost schimbat de minim 2 ani si sigur e imbacsit de praf etc.

o sa merg atunci tot pe 15w si eu, dar ce cantitate imi recomandati sa torn in ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si asta, dar pe alte site-uri de specialitate apare cu 20w si 500ml, pe forumurile aprilia uk apare cu 10w si 450ml...si tot asa. nu vreau sa fac o prostia schimbandu-l ci sa-i fac un bine motorului sa ma tina cat mai mult posibil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vorbiti de schimbatul uleiului in furca, am si eu o intrebare. Cum imi dau seama ca trebuie schimbat acel ulei, in functie de kmetrii ? de duritatea suspensiei? Sunt incepator in ale motoarelor si imi prinde bine sa stiu cate ceva ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...