Geamanu Alin Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 In ce pozitie trebuie sa stea motocicleta cand reglez intinderea lantului ? (Pegaso 1995 ) Salut. eu o pozitionez pe cricul lateral sub care am o bucata de lemn sa nu stea prea aplecata.Aceasta este pozitia ei in care sta sub terasa. La intinderea lantului e important sa reglezi simetric roata din intinzatoare( sunt gradate ) iar a doua este flexibilitatea lui sa fie de 3.5 cm , trasezi cu creta pe cauciuc in pozitia Stand by apoi impingi de el in sus si intinzi pana ajungi la o cursa de 3.5 cm . Sa revenim la pozitie , nu e femeie sa experimentezi pozitii asa ca pe cric e OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Salut. eu o pozitionez pe cricul lateral sub care am o bucata de lemn sa nu stea prea aplecata.Aceasta este pozitia ei in care sta sub terasa. La intinderea lantului e important sa reglezi simetric roata din intinzatoare( sunt gradate ) iar a doua este flexibilitatea lui sa fie de 3.5 cm , trasezi cu creta pe cauciuc in pozitia Stand by apoi impingi de el in sus si intinzi pana ajungi la o cursa de 3.5 cm . Sa revenim la pozitie , nu e femeie sa experimentezi pozitii asa ca pe cric e OK Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 E adevarat, solutiile aplicate la problemele fiecaruia pot fi de folos altcuiva ce prezinta aceleasi simptome ale functionarii motocicletei. Frumos peisajul btw! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Nu uitati ! Cand aveti dubii despre rateruri sau aer fals, folositi un spray cu alcool de la prietena / sotie sau un spray de pornire. Dati cu un jet de vreo 2 secunde in zona carburatoarelor si mai ales a cauciucurilor dintre carb si chiulasa. Daca motorul isi schimba macar un pic mersul din cauza vaporilor spray-ului e clar ca trage aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Majoritatea tobelor de '96 se ruginesc in zona aceea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 ma bucur ca am GA din 94 , sunt vechi , originale ....dar fara pic de rugina, adevarul ca atarna la greutate insa nu umblu la buzunare » Post actualizat in 04 Sep 2014 16:47 Trage aer fals din 2 motive: 1.Calele(gaturile)de cauciuc sunt crapate; 2.Calele nu etanseaza pe carburatoare. » Post actualizat in 04 Sep 2014 05:04Da' rau mancata de rugina e toba dreapta spate!!! Il stiu foarte bine drumul,e bestial!!!Are vreo 80-85% macadam!L-am facut si eu anul trecut in noembrie. Iaca niste poze: Trage aer fals din 2 motive: 1.Calele(gaturile)de cauciuc sunt crapate; 2.Calele nu etanseaza pe carburatoare. » Post actualizat in 04 Sep 2014 05:04Da' rau mancata de rugina e toba dreapta spate!!! Il stiu foarte bine drumul,e bestial!!!Are vreo 80-85% macadam!L-am facut si eu anul trecut in noembrie. Iaca niste poze: peisaje superbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Azi am constatat ca mi-a cedat ambii contactori de aprindere a lampii de frana si maine mai am si autentificarea la ea, poate ma dau astia afara Aveti cumva contactorii astia, sau stiti de unde ii pot cumpara? Apreciez mult raspunsul vostru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 (editat) @alin geamanu : nu umbla decat daca ai euro in excedent . La 94-95 nu sunt probleme decat minore cu , coroziunea tobelor . La 96 desi arata foarte frumos , tobele La Franconi sunt nenorocite . Ca dealtfel la multe motociclete noi , dar posesorii lor nu au curaj sa recunoasca ca sunt niste porcarii . Editat Septembrie 4, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Victor, cu cel de fata te pot ajuta, doar imprumut. Cu cel de spate e mai complicat, ca trebuie dat jos din pompa si se face din nou aerisirea instalatiei. Vino la mine dimineata. Eu ajung la ora 8 acasa, dar trebuie sa dorm apoi, ca intru de serviciu a 3 a tura de noapte. In plus, sunt si dadaca cu fi-miu toata ziua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Eeee @cristi uno e mister ! Chiar daca sunt La Franconi e alta era , alta calitate . Daca sunt din inox , nu poate sa fie coroziune . Daca e doar cod de cifre pe ele sunt Aprilia originale . Ce zici de asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 @cristi uno , te inteleg si sunt bucuros ca noile tobe nu au problema celor din ' 96 . Dar daca scrie Aprilia si cod de cifre e klar : sunt originale de fabrica Aprilia . Asta am vrut sa zic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 azi m-a oprit un politai de la rutiera , "pentru a ma lua in evidenta " , motivul real nu aveam luminile aprinse .E obligatoriu la motociclete? Spre rusinea mea am uitat. In oras nu am mers niciodata cu luminile aprinse insa numai acum s-a luat de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Cand am dat in iulie examenul era obligatoriu oriunde mergi cu ea pe drumurile publice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Legea spune foarte clar:motociclurile trebuie sa circule permanent pe drumurile publice cu luminile de intalnire in functiune. Ieri am desfacut bendix-ul care se blocase in urma cu o saptamana. Arculetul de la rulmentul nou pe care am dat 400 lei acum 3 luni, rolele s-au facut praf si roata mare dintata are un sant de 1mm. Deja am dat comanda de roata dintata si o sa vad cum ma mai scarman de bani si de un rulment unisens nou. Asa ca, inca o mai tin pe bara cel putin o saptamana-doua... Mama ei de inginerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 (editat) @alin geamanu : se apropie 20 septembrie si de aceea ai fost luat "in evidenta'' . Serviciile sunt in alerta maxima . Se citeste absolut tot ce se scrie pe forum . In viata lor n-au citit atata despre motociclete . @eugenkawa : inainte de distrugerea rulmentului nu ai avut semnale din partea lui - zgomote neplacute ? Editat Septembrie 7, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Aoleu, jale. Am auzit la mecanicul celui de la care am luat motocicleta ca se pot trata atat rulmentul cat si piesa conjugata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Cand am schimbat rulmentul in Iunie, am schimbat si roata libera cu una sh. Ultima perioada cateodata trosnea la pornire, alteori nu scotea nici un zgomot. Asta pentru ca rolele de la rulment nu aveau aderenta potrivita tot timpul. Din cauza asta, forteaza arcul care tine rolele stranse in colivie, se intinde prea mult, iar la un moment dat, intoarce rolele intr-o pozitie neadecvata, blocand tot sistemul. Rolele intoarse blocheaza tot sistemul, rupe arcul, iar rolele sapa in roata libera. Parerea mea e ca arcul ala este de fapt veriga slaba a bendix-ului si te duce la cheltuieli de sute de euro. Pacat, ca o motocicleta bine pusa la punct are o slabiciune atat de mare. In mod normal, daca inlocuiesti tot sistemul cu unul nou,50-60.000 de km, nu ar trebui sa mai ai probleme. Cum a mea a sarit de 62.000, era de asteptat... In fine, trebuie rabdare multa si bani de cheltuiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 (editat) Daca rolele sunt distruse nu mai ai ce sa faci . Doar arcul care le tine se poate inlocui . Iar la roata mare daca are sant iar nu ai ce sa-i mai faci . Trebuie umplut cu metal si rectificat , daca o fi posibil . Cine sta sa faca asta in romania ? @eugenkawa : rulment nou pe roata uzata . E posibil sa fie si asta o cauza . Si daca zici ca auzeai trosnituri la pornire e klar : aveai semnale dar nu le-ai dat atentie . Sau le-ai dat atentie dar ziceai , lasa ca poate se aseaza rulmentul pe roata sau iti era lehamite sa desfaci din nou acolo . Editat Septembrie 7, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Victor, orice improvizatie la o piesa care deja are uzura, este ca o loterie. Daca aveam bani, schimbam de prima data si roata libera cu una noua. Doar ca daca va uitati pe site-ul oficial Aprilia, costa doar 300 si ceva de dolari.. » Post actualizat in 07 Sep 2014 09:34 http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=1832 Remu, oricat ar fi de bun meseriasul, materialul nu va avea duritatea necesara. La mine am gasit 4 role intoarse si uzura incat nici una nu mai e utilizabila. In concluzie, alt rulment nou. Pe forum Aprilia de afara, spun ca rulmentul, in afara de cel de Bmw F650, este acelasi cu cel de Ducati si cel de Ktm Duke sau LC4. Totusi, nefiind sigur de ce model merge de la Ktm, care am inteles ca e mai ieftin, voi merge tot pe varianta originala sau de F650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Era vorba de tratamentul pieselor noi, la alea uzate/rectificate e frectie la piciorul de lemn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Corect. Doar suntem ingineri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Cand am schimbat rulmentul in Iunie, am schimbat si roata libera cu una sh. Ultima perioada cateodata trosnea la pornire, alteori nu scotea nici un zgomot. Asta pentru ca rolele de la rulment nu aveau aderenta potrivita tot timpul. Din cauza asta, forteaza arcul care tine rolele stranse in colivie, se intinde prea mult, iar la un moment dat, intoarce rolele intr-o pozitie neadecvata, blocand tot sistemul. Rolele intoarse blocheaza tot sistemul, rupe arcul, iar rolele sapa in roata libera. Parerea mea e ca arcul ala este de fapt veriga slaba a bendix-ului si te duce la cheltuieli de sute de euro. Pacat, ca o motocicleta bine pusa la punct are o slabiciune atat de mare. In mod normal, daca inlocuiesti tot sistemul cu unul nou,50-60.000 de km, nu ar trebui sa mai ai probleme. Cum a mea a sarit de 62.000, era de asteptat... In fine, trebuie rabdare multa si bani de cheltuiala. a mea are doar 50000 si nu da semne .Din discutiile de aici probleme am vazut la motoarele de dupa 97 , inclusiv la tobe. » Post actualizat in 07 Sep 2014 16:29 Cand am dat in iulie examenul era obligatoriu oriunde mergi cu ea pe drumurile publice. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Tobele mele nu aveau nimic, dar am apasat eu prea tare pe cadru spate cand am desfacut carburatoarele si au iesit din galerii. Cand am tras cadrul de spate la loc, toba stanga a prins stramb si mi-a rupt buza. Oricum, am schimbat ambele tobe, dar o sa le reconditionez pe ale ei. Saptamana asta cred ca o sa-mi montez si farul cu xenon pe lupa si angeleyes, daca tot o tin pe dreapta pana imi vin piesele de la bendix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Daca rolele sunt distruse nu mai ai ce sa faci . Doar arcul care le tine se poate inlocui . Iar la roata mare daca are sant iar nu ai ce sa-i mai faci . Trebuie umplut cu metal si rectificat , daca o fi posibil . Cine sta sa faca asta in romania ? @eugenkawa : rulment nou pe roata uzata . E posibil sa fie si asta o cauza . Si daca zici ca auzeai trosnituri la pornire e klar : aveai semnale dar nu le-ai dat atentie . Sau le-ai dat atentie dar ziceai , lasa ca poate se aseaza rulmentul pe roata sau iti era lehamite sa desfaci din nou acolo . rectificat roata dintata care lucreaza la fortele de la pornire exclus! alarme sonore si nebagate in seama ..... da rulment uzat , foarte posibil Sa nu uitam ca desi se foloseste doar la pornire , asamblul electro -mecanic trebuie sa invarte un alt ansamblu electro mecacic si astfel lucreaza " la greu'. Acele piese si subansamble sunt de mare importanta , chiar vitale pentru functionare oricarui motor( care n-are pedala....normal , de pornire )! » Post actualizat in 07 Sep 2014 16:42 Tobele mele nu aveau nimic, dar am apasat eu prea tare pe cadru spate cand am desfacut carburatoarele si au iesit din galerii. Cand am tras cadrul de spate la loc, toba stanga a prins stramb si mi-a rupt buza. Oricum, am schimbat ambele tobe, dar o sa le reconditionez pe ale ei. Saptamana asta cred ca o sa-mi montez si farul cu xenon pe lupa si angeleyes, daca tot o tin pe dreapta pana imi vin piesele de la bendix. ok , ref la tobe m-am gandit sa fac ceva din aluminiu iar teava de evacuare sa fie inox , am ceva idei..... parbrizul mi-a iesit asta iarna , suportul de genti laterale la fel , poate imi ies si tobele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Alin, azi ma gandeam asa, retrospectiv, si am ajuns la cocluzia ca noi, astia cu drag de surubarit, avem un mare defect: bagam bani toata ziua in fiare si uitam ca, de fapt, le-am cumparat sa ne plimbam. Noi investim si poate ajungem la un moment dat sa le dam in stare mult mai buna decat le-am cumparat, pretul pietei scade...in tot acest timp, alti posesori se plimba, trag de ele pana cad de tot, mai pun o sârmă ici, o sudura colo, o carpeala dincolo, apoi o vand unuia ca noi sa isi manance amarul cu ele. Personal, mai multi bani am bagat in piese si upgrade-uri decat am bagat benzina. Practic, am facut cu ea 2.000 de kilometri intr-un an si jumatate. E prjma mea motocicleta din '97 de cand am luat permisul categoria A, in care am bagat mai multi bani decat m-am plimbat. Si am tot schimbat la mobre in toti anii astia. Azi ma uitam pe bikeshop si aici pe forum la ce mai e pe piata pana in 2.000 de euro si marea majoritate mi s-au parut doar epave. Poate ca am devenit eu prea tipicar, iar mare parte din investitiile facute nu erau neaparat necesare. Si aici ma refer la schimbarea ghidonului, un rand de roti de rezerva, kit de pinioane de cuplu de rezerva, voltmetru, priza de 12 volti, aripa de supermoto, mansoane de ghidon noi pe care inca le am sigilate in cutie, disc frana spate de rezerva, placute de frana fata / spate, cu toate ca cele de fata ma mai tineau si sezonul viitor..asta pe langa cele care erau necesare, cum a fost pompa de frana spate, electroventilatorul care nu mergea decat cu buton suplimentar, semeringuri si ulei furca..pentru ca niciodata nu am facut rabat cand a fost vorba de ulei motor, antigel sau alte consumabile. Totusi, daca nu mi-ar fi placut Pegaso, il maritam de mult... » Post actualizat in 07 Sep 2014 17:20 In pofida consumului cam mare pentru un motor de 600, e totusi o motoreta polivalenta care stie si strada si macadamul. Tocmai de asta am ramas la ea, numai ca, il citez aici pe Bodyvl: " a naibii c_rva, i-am dat tot ce a vrut ea (mai putin flywheel nou, sa-mi fie rusine) si ea ma lasa la greu.. Apropos de Pegaso, de doua ori am avut sa zicem, liniute prin oras cu doua F650, si le-am facut pa-pa o n oglinda. Saraca, trage, carmeste, dar are pornirea grea. Dar, cum spunea un amic de-al meu, toate fiarele se strica, se repara, sau se inlocuiesc piesele defecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.