eugenkawa Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Adjudecate pentru Victor_peg. Cand ai timp, treci pe la mine sa le iei. Aline, mai fa tu experimente din astea la viteza mare si o sa te arunce din sa. Ce spui tu, se face pe nisip/macadam, atunci cand tragi tare de gaz si intra spatele in derapaj. Vezi cum ții taurul de coarne, că dacă o scapi, te apuci de cârpit/vopsit carene. Pe asfalt, fa pe cât posibil virajele din modificarea unghiului de inclinare, aplicand presiune ori asupra seii, din bazin, ori asupra rezervorului, din genunchiul din partea opusă directiei de virare. La vitezane, e alta treaba; trebuie sa te plimbi din bazin pe sa, cu presiune pe rezervor. E doar un sfat din partea unuia care a prins multe mobre pe mana. Acum, faci cum crezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Adjudecate pentru Victor_peg. Cand ai timp, treci pe la mine sa le iei. Aline, mai fa tu experimente din astea la viteza mare si o sa te arunce din sa. Ce spui tu, se face pe nisip/macadam, atunci cand tragi tare de gaz si intra spatele in derapaj. Vezi cum ții taurul de coarne, că dacă o scapi, te apuci de cârpit/vopsit carene. Pe asfalt, fa pe cât posibil virajele din modificarea unghiului de inclinare, aplicand presiune ori asupra seii, din bazin, ori asupra rezervorului, din genunchiul din partea opusă directiei de virare. La vitezane, e alta treaba; trebuie sa te plimbi din bazin pe sa, cu presiune pe rezervor. E doar un sfat din partea unuia care a prins multe mobre pe mana. Acum, faci cum crezi. unghiul de inclinare oricum trebuie schimbat si ma refeream la virajele largi , nu cele stranse , iar in cazul derapajului pe nisip , macadam , acolo se face presiune pe rezervor in partea opusa, contravirare puternica piciorul din partea virajului intins si din acceleratie controlezi derapajul . La vitezane este alt stil , si nu cunosc. La enduro se ulilizeaza contravirarea si presiunea pe rezervor insa in varianta "soft" » Post actualizat in 22 Sep 2014 05:38 Haideti sa dezvoltam acest subiect privind abordarea virajelor c, cred ca ne va fi de folos tuturor... » Post actualizat in 22 Sep 2014 06:00 un ex aici » Post actualizat in 22 Sep 2014 06:03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Capacea Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salutare. De ceva vreme am si eu un Aprilia Pegaso. Eu cred ca motorul asta poate sa mearga si bine... dar la mine inca nu so intamplat asa ceva. Explicatiile urmeaza. Poate ma ajutati si voi cu ceva. Ca o mentiune, are tobe sport si in carburatoare are schimbat pentru tobele astea. As vrea sa ma scap de ele... cred ca si de acolo mi se trage problema. Btw... daca are cineva tobe de vanzare sau vrea sa faca schimb sunt dispus sa dau si o bere cu tobele . Am scurtat lantul acum, am refacut instalatia electrica si am facut service la furca. Motorul este din 1995 si are 50000km. Baiul ii ca tot zguduie. Sper dupa schimbarea lantului sa nu mai fie cazul. Ce astept, e sa ma ajutati si sa imi spuneti daca si la voi se intampla asa? Cand mergi constant la o turatie constanta sub 4000rpm si mai mare de 1500rpm, zguduie(ca un soc din spate sau un sut). Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Bine ai venit printre noi. Turatia la care se simte cel mai bine este intre 3.000 si 4.000 de ture. Sub ea, fiind monocilindru, are tendinta sa trepideze mai ales in treptele superioare. Oricum nu trepideaza ca o Yamaha Tenere sau Suzuki DR Big. Regleaza carburatoarele la 3 ture si jumatate. Tobele nu au nici o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Baiul ii ca tot zguduie. Sper dupa schimbarea lantului sa nu mai fie cazul. Ia vezi, nu ai burta la lant si in alte locuri e prea intins? (adica uzura diferita pe segmente?) Ori carbeliciul daca te scutura, dar asta il poti testa si pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Mersi mult Eugen! Abia astept sa le iau si sa le vopsesc la culoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Cu placere. Poti veni maine. Acum sunt in drum spre serviciu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) @Capacea Salut si bine ai venit, din catre stiu eu, la motoarele in 4 timpi tobele nu au mare importanta, (de acord cu Eugen) exceptand motoarele de turatie unde cu cat se face mai rapid evacuarea cu atat mai bine, nu este cazul la noi. Carburatoare modificate pentru tobe? Nu cred! Carburatoarele se tuneaza atunci cand umbli la filtrul de aer si pui unul sport care-ti furnizeaza mai mult aer, atunci maresti si cantitatea de benzina astfel incat AFR (air fuel ratio = amestecul de aer cu benzina) sa fie cel optim pe diversele paliere de acceleratie. In carburatoarele noastre ai reglaj doar pe amestecul din ralanti, restul palierelor sunt fixe adica "jiglere", nu ai alte suruburi. Aici sfatul meu este sa faci rost de carburatoare standard (dezmembrari = 200 - 400 lei) si sa incerci. Cat despre mersul neuniform (zguduitul) de care zici, este specific motocicletelor monocilindru la turatii joase, eventual un amestec sarac, dar sunt de acord si cu antevorbitorii mei care spun ca lantul uzat accentueaza aceasta manifestare. Daca vrei vorbim pe PM si pot sa-ti ofer un set de carburatoare de test, nu sunt de vanzare! Vad ca ai numere de Alba... ai drum prin Bucuresti? Editat Septembrie 22, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Colban Mihai-Codrin Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salutare, numele meu este Codrin si sunt incepator in domeniu. As vrea sa-mi achizitionez ca prima motocicleta o Aprilia Pegaso dar nu am nici un fel de experienta si pana acum am tras concluzii mai mult pe partea estetica. Intr-un buget de 1500 E sper sa ma incadrez cu ceva decent. Citeam pe undeva ca motoarele la ele ar fi foarte bune dar au deficiente multe pe partea electrica. Imi puteti da niste ponturi la achizitionare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) Da : sa fie seria GA . Editat Septembrie 22, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salutare, numele meu este Codrin si sunt incepator in domeniu. As vrea sa-mi achizitionez ca prima motocicleta o Aprilia Pegaso dar nu am nici un fel de experienta si pana acum am tras concluzii mai mult pe partea estetica. Intr-un buget de 1500 E sper sa ma incadrez cu ceva decent. Citeam pe undeva ca motoarele la ele ar fi foarte bune dar au deficiente multe pe partea electrica. Imi puteti da niste ponturi la achizitionare?Vezi ca are una impecabila si user-ul Pegasso din Harsova-Cernavoda. Are cauciucuri si kit de lant, bendix nou.Pretul e pana in 1.000 de iepuroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 @Capacea Salut si bine ai venit, din catre stiu eu, la motoarele in 4 timpi tobele nu au mare importanta, (de acord cu Eugen) exceptand motoarele de turatie unde cu cat se face mai rapid evacuarea cu atat mai bine, nu este cazul la noi. Carburatoare modificate pentru tobe? Nu cred! Carburatoarele se tuneaza atunci cand umbli la filtrul de aer si pui unul sport care-ti furnizeaza mai mult aer, atunci maresti si cantitatea de benzina astfel incat AFR (air fuel ratio = amestecul de aer cu benzina) sa fie cel optim pe diversele paliere de acceleratie. In carburatoarele noastre ai reglaj doar pe amestecul din ralanti, restul palierelor sunt fixe adica "jiglere", nu ai alte suruburi. Aici sfatul meu este sa faci rost de carburatoare standard (dezmembrari = 200 - 400 lei) si sa incerci. Cat despre mersul neuniform (zguduitul) de care zici, este specific motocicletelor monocilindru la turatii joase, eventual un amestec sarac, dar sunt de acord si cu antevorbitorii mei care spun ca lantul uzat accentueaza aceasta manifestare. Daca vrei vorbim pe PM si pot sa-ti ofer un set de carburatoare de test, nu sunt de vanzare! Vad ca ai numere de Alba... ai drum prin Bucuresti? daca lantul e uzat se poate verifica pe fantele de reglaj de pe bascula , unde sunt niste cifre .La mine se afla undeva la cifra 3 adica foarte intins/uzat, in al doi-lea rand tragi de lant unde calca pe foaia spate in partea centrala si daca apare fanta si nu calca pe foaie bine = uzura .Pun poze cand ajung acasa . » Post actualizat in 23 Sep 2014 10:08 Da : sa fie seria GA . subscriu , am GA si sunt foarte multumit cu doua exceptii : consum carburant mare fata de varianta pe injectie( la GA nu e cazul) , seaua asa cum e dispusa duce la alunecarea pasagerului spre pilot creindu-i acestuia un disconfort la oua! Avantaje: -roata 19" pe fata foarte buna la oras dar si off road - pozitia in sa mai inalta decat la ML - amortizoare fata mai inalte ca la ML - tobele din material mai solid - sunet incomfundabil - carburatie = posibilitatea repararii pe marginea drumului - in general motoarele Rotax sunt foarte fiabile daca sunt bine intretinute( nu de geaba Rotaxe chipeaza aparate de zbor) - carburatoare Mikuni- japoneze - frane Brembo - cadru aliaj aluminiu SI MAI CU SEAMA O COMUNITATE DE MOTORETISTI PE CARE NU O GASESTI LA ALT PRODUCATOR Alegerea iti apartine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 https://maps.google.ro/maps/ms?ie=UTF8&t=h&oe=UTF8&msa=0&msid=206863826846507026503.0004c22bb3983424cb6b6&dg=feature uitati-va la aceste peisaje , nu facem traseul la anul , Zona vatra Dornei e superba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Salutare! Are cineva cumva Metzeler Tourance NEXT pe motor? Nu de alta, dar am vazut azi unele la BMW si mi-au facut cu ochiul. Habar n-am cum sunt pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Colban Mihai-Codrin Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Multumesc mult! O sa tin cont de sfaturile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Salutare. Are cineva o roată mare dintata de bendix defectă model după '97, care nu îi trebuie? Vreau sa fac o incercare, sa imi fac o piesa de rezervă. Stau de aproape o lună cu mobra pe dreapta, iar dacă aveam una de rezervă, nu mai așteptam atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Are cineva vreo cunostinta pe la un service auto mai mare ? Imi trebuie un deviz estimativ AUDATEX pentru reparatia masinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Salutare. De ceva vreme am si eu un Aprilia Pegaso. Eu cred ca motorul asta poate sa mearga si bine... dar la mine inca nu so intamplat asa ceva. Explicatiile urmeaza. Poate ma ajutati si voi cu ceva. Ca o mentiune, are tobe sport si in carburatoare are schimbat pentru tobele astea. As vrea sa ma scap de ele... cred ca si de acolo mi se trage problema. Btw... daca are cineva tobe de vanzare sau vrea sa faca schimb sunt dispus sa dau si o bere cu tobele . Am scurtat lantul acum, am refacut instalatia electrica si am facut service la furca. Motorul este din 1995 si are 50000km. Baiul ii ca tot zguduie. Sper dupa schimbarea lantului sa nu mai fie cazul. Ce astept, e sa ma ajutati si sa imi spuneti daca si la voi se intampla asa? Cand mergi constant la o turatie constanta sub 4000rpm si mai mare de 1500rpm, zguduie(ca un soc din spate sau un sut). Merci! asa arata un lant intins tehnic vorbind: daca verific sageata este fix 3.5 cm ( burta)adica bine ,insa el luat ca un tot unitar e mai lung deoarece indicele pe fanta imi arata nr 3 pe o scar de la 7 la 1. deasemenea se vede fanta la foaie , » Post actualizat in 25 Sep 2014 15:27 asa arata un lant intins tehnic vorbind: daca verific sageata este fix 3.5 cm ( burta)adica bine ,insa el luat ca un tot unitar e mai lung deoarece indicele pe fanta imi arata nr 3 pe o scar de la 7 la 1. deasemenea se vede fanta la foaie , fac poze cu apartul ca aste nu se vad » Post actualizat in 25 Sep 2014 15:38 asa arata un lant intins tehnic vorbind: daca verific sageata este fix 3.5 cm ( burta)adica bine ,insa el luat ca un tot unitar e mai lung deoarece indicele pe fanta imi arata nr 3 pe o scar de la 7 la 1. deasemenea se vede fanta la foaie , » Post actualizat in 25 Sep 2014 15:27 fac poze cu apartul ca aste nu se vad » Post actualizat in 25 Sep 2014 15:39 ultimele doua sunt mai bune , nu am blitz functional dar se vede ce trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Cum trebuie facuta cheia pentru bujie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Tare de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Cum trebuie facuta cheia pentru bujie ? postez eu maine dimensiuni.O faci pe surub de 19 dintr-o teava de 1/2 ,si o calesti , la foc si prin bataie, e naspa daca nu sti , de fapt ai sa decalesti materialul.Nu e mai bine sa iei o tubulara de 18-19 lunga de cel putin 10 cm ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Am cumparat deja o cheie de bujii pe care am polizat-o la exterior crezand ca loveste in chiulasa si nu ajunge pana la piulita. Pana la urma ce este atipic la Pegaso ? De ce nu merge cheia normala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Partea de sus a capacului de tacheti are fanta mai ingusta. Ia o cheie universala de la Louis. Eu o folosesc de 4 ani, la diverse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) Partea de sus a capacului de tacheti are fanta mai ingusta. Ia o cheie universala de la Louis. Eu o folosesc de 4 ani, la diverse. De cat este cheia pentru bujie ? Editat Septembrie 25, 2014 de Invatacelu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.