Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

@ eugenkawa :

 

- la accelerare scoate fum negru ?

- ai verificat nivelul de ulei , miroase a benzina ?

- la accelerare scoate fum usor negru,cu miros de benzina nearsa si merge intrerupt constat,fara rateuri. Daca o las in ralanti,la prima pornire sta,apoi nu mai tine ralanti-ul. Socul tras nu are nici un efect.

- nivelul de ulei este ok si inca nu miroase inca a benzina pentru ca e nou si am pornit-o de cateva ori. Uleiul vechi avea multa benzina,mirosea si era "apos". Antigel nu consuma si nu imi baga ulei in antigel sau invers,nu incinge,insa cred ca se incing galeriile. Reglajul la suruburile de aer l-am rugat pe Alin sa il lase tot la 3 ture si jumatate,pentru ca asa mi-a mers bine intotdeauna.

Problema este ca daca las robinetul deschis,cand nu e motorul pornit imi curge uneori pe la teava de drenare a paharului din dreapta,iar cand e motorul pornit nu curge. Asta a aparut in primavara trecuta,dupa primele iesiri,insa imi intrase in reflex sa opresc robinetul rezervorului inainte de a opri motorul. De atunci incepuse sa nu porneasca din prima daca nu o foloseam o perioada mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scoate fum usor negru pentru ca nu accelerezi zdravan , probabil ii dai usor . Ia dai doua trei goarne zdravene sa vezi ce scoate . Parerea mea e ca trebuie inlocuite oringurile de la plutitoare . Am avut acelasi simptom . Si cred ca si uleiul asta nou . Pentru ca este posibil sa fie contaminat cu benzina si nu mai unge . Acum spala .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, degeaba ii dau acceleratie multa,ca intrerupe, ca si cum ar fi pe limitare.

Uleiul are 10-15 minute de functionare.

Oringuri pentru plutitoare nu gasesc decat la set pe original. Stiu ca am intrebat si erau undeva la 30 euro de corp carburator si veneau intr-o luna. Am preferat ca varianta rapida cumpararea unui carburator complet. Din pacate erau mai jalnice decat ale mele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin - tevile din paharelele carburatoarelor sunt obturate cand surubul de golire e strans, nu se evacueaza nimic prin ele, ele ajuta la golirea carburatoarelor cand desfaci suruburie de golire prin egalizarea presiunii (mai bine zis a depresiunii) care se formeaza in paharel prin scurgerea benzinei. Oricum la modelele mai noi s-a renuntat la ele pentru ca intra aer pe langa filetul suruburilor de golire.

 

@Eugen - zic si eu, ai verificat capisonul de la carburatorul din stanga, cel care obtureaza priza de vacuum, acelasi care i-a dat batai de cap lui Victor.

 

Furtunul de alimentare mai gros nu are nici o treaba atata vreme cat cuiele poantou isi fac treaba.

suruburile sunt corodate si nu etanseaza

» Post actualizat in 24 Feb 2015 06:44

Scoate fum usor negru pentru ca nu accelerezi zdravan , probabil ii dai usor . Ia dai doua trei goarne zdravene sa vezi ce scoate . Parerea mea e ca trebuie inlocuite oringurile de la plutitoare . Am avut acelasi simptom . Si cred ca si uleiul asta nou . Pentru ca este posibil sa fie contaminat cu benzina si nu mai unge . Acum spala .

daca te referi la oringul suportului de la plutior acestea au fost inlocuite. Nu am gasit oringuri rezistente la benzina asa ca am confectionat din furtun plastic de alimentare cu carburant. Aceeasi metoda am utilizat-o si la mine deci asta nu e problema , clar .

Pentru ca le-am desfacut ramane asta:

1. suruburile de golire pahare sunt uzate in varful conic deci trebe schimbate sa nu mai curga deloc.- se va verifica functionarea mobrei

2. daca nu merge cuiele pontou se vor inlocui daca e cazul - se verifica astfel: daca tragi aer pe furtunul de alimentare si nu se blocheaza , inseamna ca nu etanseaza ATENTIE : se va rezolva intai punctul 1 pentru ca atunci va trage aer pe acolo.

3. se va echilibra tandemul dintre suruburile de amestec si surubul de reglaj al clapetei de acceleratie ( trebuie sa stea un varf de ac deschis ) pentru ca nu am avut surubul nu am putut sa fac eu reglajul. surubul de amestec ramane la 3.5 ture apoi se creste / se coboara turatia din surubul de acceleratie pana la 2200 ture cu socul tras.Nu se accelereaza .Dupa ce ajunge apa la 60 grade , se inchide socul isi din surubul de amestec se regleaza relantiul , la cald.

 

In rest nu au nimic carburatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, eu am mai patit o chestie la carburatoarele lui OLD, din cauza ca plutitoarele si suportul lor sunt de plastic si stau permanent in benzina, acestea se deformeaza usor. In urma deformarii, din cauza unor muchii ascutite, care pe deasupra aveau "grad" din turnare, uneori plutitorul se intepenea... evident pe deschis!

 

post-18232-0-56412400-1424803220_thumb.jpg

 

Trebuie sa misti plutitoarele sus jos in suport impingandu-le, cand spre stanga, cand spre dreapta ca sa vezi daca exista vreo pozitie in care "agata", eu am luat toate muchiile cu cuter-ul si le-am finisat... poate ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, eu am mai patit o chestie la carburatoarele lui OLD, din cauza ca plutitoarele si suportul lor sunt de plastic si stau permanent in benzina, acestea se deformeaza usor. In urma deformarii, din cauza unor muchii ascutite, care pe deasupra aveau "grad" din turnare, uneori plutitorul se intepenea... evident pe deschis!

 

attachicon.gifZona de contact.jpg

 

Trebuie sa misti plutitoarele sus jos in suport impingandu-le, cand spre stanga, cand spre dreapta ca sa vezi daca exista vreo pozitie in care "agata", eu am luat toate muchiile cu cuter-ul si le-am finisat... poate ajuta!

NU AU IMPERFECTIUNI!

de genul acesta , ma refer

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul din futunele de benzina e inselator, sau cel putin la mine a fost. Am avut nevoie de o garnitura la robinetul de benzina al unei aprilii mai mici(predecesorul Pegasoului, Tuareg pe numele lui) si negasind nimic asemanator a trebuit sa fac una.

Am luat o bucata dintr-un furtun (rezistent la benzina, luat de la my moto, verde usor transparent) , am taiat longitudinal si m-am ales cu o foaie de cauciuc din care am decupat discul cu trei gauri de care aveam nevoie.

A mers bine pana cand am lasat robinetul inchis doua zile. Dupa ce l-am deschis a inceput sa curga benzina din corpul robinetului.

Cauciucul pe care l-am folosit eu era nou, si prima oara cand a atins benzina a fost in robinet. A atins-o , probabil s-a umflat putin (fara sa faca probleme) si cand a ramas pe uscat doua zile s-a micsorat mai mult ca atunci cand era nou si s-a facut mai tare, motiv pentru care trecea benzina pe langa.

Nu garantez ca asa se intampla la toate furtunele, clar depinde de material, dar furtunul asta e de calitate, acum 3 ani cand l-am luat (tot atunci am facut si treaba asta cu robinetul) a fost in jur de 5 lei metrul in conditiile in care celelalte erau cam 2-3 lei mertul.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 06:30

Aa si dupa ce curgea putina benzina pe garnitura, o lasam jumate de ora si se mai umfla putin, cat sa nu mai curga din corpul robinetului, dar nu revenea la dimensiunea initiala, un pic mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul din futunele de benzina e inselator, sau cel putin la mine a fost. Am avut nevoie de o garnitura la robinetul de benzina al unei aprilii mai mici(predecesorul Pegasoului, Tuareg pe numele lui) si negasind nimic asemanator a trebuit sa fac una.

Am luat o bucata dintr-un furtun (rezistent la benzina, luat de la my moto, verde usor transparent) , am taiat longitudinal si m-am ales cu o foaie de cauciuc din care am decupat discul cu trei gauri de care aveam nevoie.

A mers bine pana cand am lasat robinetul inchis doua zile. Dupa ce l-am deschis a inceput sa curga benzina din corpul robinetului.

Cauciucul pe care l-am folosit eu era nou, si prima oara cand a atins benzina a fost in robinet. A atins-o , probabil s-a umflat putin (fara sa faca probleme) si cand a ramas pe uscat doua zile s-a micsorat mai mult ca atunci cand era nou si s-a facut mai tare, motiv pentru care trecea benzina pe langa.

Nu garantez ca asa se intampla la toate furtunele, clar depinde de material, dar furtunul asta e de calitate, acum 3 ani cand l-am luat (tot atunci am facut si treaba asta cu robinetul) a fost in jur de 5 lei metrul in conditiile in care celelalte erau cam 2-3 lei mertul.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 06:30

Aa si dupa ce curgea putina benzina pe garnitura, o lasam jumate de ora si se mai umfla putin, cat sa nu mai curga din corpul robinetului, dar nu revenea la dimensiunea initiala, un pic mai mica.

am utilizat furtun de pvc , nu de cauciuc si numai in acel loc unde nu exista parti in miscare ci montajul este fix adica la oringul din poza lui Florin-escu de mai sus.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 08:55

pot aproviziana cu aceste produse:

http://www.wuerth.ro/eshop/silicon_special_250_negru_100_g_2

http://www.wuerth.ro/eshop/multi_spray_multifunctional_400_ml_1

http://www.wuerth.ro/eshop/hhs_drylube_400_ml_2

 

momentan nu am pret

» Post actualizat in 25 Feb 2015 11:00

am utilizat furtun de pvc , nu de cauciuc si numai in acel loc unde nu exista parti in miscare ci montajul este fix adica la oringul din poza lui Florin-escu de mai sus.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 08:55

pot aproviziana cu aceste produse:

http://www.wuerth.ro/eshop/silicon_special_250_negru_100_g_2

http://www.wuerth.ro/eshop/multi_spray_multifunctional_400_ml_1

http://www.wuerth.ro/eshop/hhs_drylube_400_ml_2

 

momentan nu am pret

preturile sunt astfel : silicon special 36 lei tva inclus

hhs drylube 76 lei

spray multi 52 lei

transportul se plateste separat.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 11:36

ceva interesant:

http://www.pemotoare.ro/bagajele-motocicleta/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand side case-uri:http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=ac&ID=229144

» Post actualizat in 27 Feb 2015 13:11

Rezervate pana duminica seara!

» Post actualizat in 28 Feb 2015 08:54

Pentru cine intereseaza piese de Aprilica:/index.php?/topic/701439-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-1997/

» Post actualizat in 01 Mar 2015 19:09

Marsul moto din Cluj-Napoca!

Evident ca-s acolo cu faza lunga!

https://www.youtube.com/watch?v=oVPq_-CM9VE

https://www.youtube.com/watch?v=EEkUFCGKrAU

» Post actualizat in 01 Mar 2015 20:00

PS:Minuta 1:15!

» Post actualizat in 01 Mar 2015 20:03

PPS:Iar in partea 2,apar la minuta 2:38!

sa nu mai treci niciodata peste capace de canalizare!

» Post actualizat in 02 Mar 2015 08:47

sa nu mai treci niciodata peste capace de canalizare!

FELICITARI.

Astazi ies si eu prima data pe anul acesta

» Post actualizat in 02 Mar 2015 09:01

Vand side case-uri:http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=ac&ID=229144

» Post actualizat in 27 Feb 2015 13:11

Rezervate pana duminica seara!

» Post actualizat in 28 Feb 2015 08:54

Pentru cine intereseaza piese de Aprilica:/index.php?/topic/701439-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-1997/

» Post actualizat in 01 Mar 2015 19:09

Marsul moto din Cluj-Napoca!

Evident ca-s acolo cu faza lunga!

https://www.youtube.com/watch?v=oVPq_-CM9VE

https://www.youtube.com/watch?v=EEkUFCGKrAU

» Post actualizat in 01 Mar 2015 20:00

PS:Minuta 1:15!

» Post actualizat in 01 Mar 2015 20:03

PPS:Iar in partea 2,apar la minuta 2:38!

ati trecut cumva pe calea Dorobantilor?

» Post actualizat in 02 Mar 2015 09:12

Daca a comandat cineva de pe " aliexpres" poate sa-mi spuna cum vine confirmarea ca a ajuns coletul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ceva piese de motor de pegaso 1994. Ca de exemplu partea superioara a motorului cilindru piston chiuloasa. Desfacut de jos de la baza. Garnitura de chiuloasa avea 500 de km cand mia cedat cutia de viteze. Foarte multe pinioane in stare f buna. Nu am partea electrica. Daca aveti nevoie de ceva anuntati.ma 0766566674

Editat de andrei.stanica92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi m-am bucurat si eu de prima tura.am intalnit doar un motociclist , am schimbat doua vorbe - este choperist dar vrea si el pegaso 650 , si cam atat , ,,,,amorteala multa , dar senzatia de nedescris , Am intors cateva priviri gingase , e bine pt inceput

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Stimati propietari de Aprilia!

Sunt pe cale de a face o achizitie si decizia mea se invarte in jurul unei Aprilia Pegaso si BMW F650. Balanta se inclina usor spre Aprilia fiindca e mai ieftina si ma aspectuoasa. Stiu doar ca pana in 2000 amandoua s-au fabricat in Italia la aceeasi fabrica si ca au motorul si multe piese in comun.

Ei, problema cea mare este ca am prieteni ce mi-au spus sa ma feresc de ele ca de dracu si altii care spuneau ca este o motocicleta buna. M-ar ajuta foarte mult daca as avea putin feedback, sa stiu ce plus-uri si ce minus-uri are.

Numa bine si drum uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricare e buna daca e intretinuta corect. Chiar oricare. In rest, mai sunt minim 2 topicuri pe discutia asta pe forum. Doar cauta cu rabdare.

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ti-o fi norocul !

dac o iei de noua depinde cum o intreti , daca o iei SH depinde cum au intretinut-o altii .In principiu iei un cunoscator cu tine care sa stie ce poate fiecare si sa asculte motorul, de altfel cea mai importanta piesa. Iti uram succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,viteji cu caluti inaripati.

Iar nu mai primesc notificari pe mail de la postarile de aici..

Cum vremea capricioasa ne da idei,am zis asa,asteptand copilul sa iasa de la scoala,sa pun o intrebare: va suparati pe mine daca pun Aprilica mea la vanzare? (Tot era liniste pe aici).

Poate si de la vremea rea,poate si de la lipsa de solutii fara investitii gen service (ieri am avut o discutie cu un reprezentant bancar si as vrea sa scap de una dintre popriri,ca mai am 4 luni de platit la ei,insa e mai bine sa scap mai repede),am zis sa va intreb pe voi prima data.

B-97-BLK il stie multa lume ca fiind o mobra ingrijita,care mergea bine pana sa ma necajeasca fara motiv.

Poate careva din domniile voastre are ceva cunostinte in cautare de calut...pretul il stabilim impreuna,dar nu vreau sa il dau pe pret de bicicleta.

 

Ca defect,nu imi dau seama ce are,pentru ca porneste si tuseste la accelerare.

 

Bateria luata in Septembrie cu garantie 2 ani,pe gel,fara intretinere.

Itp facut tot in Septembrie,deci mai merge doua sezoane.

Asigurarea a expirat pe 16 Februarie.

Fiscalul e gata in cateva zile,in functie de ce timp liber am.

Kit-ul de lant JT XTR e in mintile lui pentru mult timp daca e ingrijit bine.

Cauciucurile Heidenau K76 mai duc cel putin un sezon,in functie de kilometri.

Parbrizul e cel din fabrica,side-case-urile si parbrizul Givi au ajuns la Victor_peg..

V-am salutat,ca iese copilul de la scoala..

» Post actualizat in 06 Mar 2015 10:51

...

Ca dotari suplimentare,mai are doar priza de 12 volti si voltmetrul,ghidonul este schimbat cu unul mai larg,aparatori de maine de la Polisport,schimbatorul de viteze este de Transalp cu capat mobil (il am si pe cel original), crick central,placute noi Ferodo si fata si spate, discuri fara uzura (nu au mai mult de 10.000 km),ulei Bel Ray semisintetic 10w40,antigel schimbat,far cu angeleyes si xenon cu lupa pe faza scurta (plus cel original),un set de handguard-uri originale cu tot cu manete si suporti oglinzi de rezerva,cablu soc si cablu acceleratie de rezerva,functioneaza pana la ultimul bec (senzorii de stop frana sunt functionali),o cutie de viteze de rezerva (primita de la dl care si-a luat 1200 GSA),plus multe acareturi de rezerva (senzor presiune ulei,scarite spate cu suporti - cea din dreapta am dat-o unui prieten), un disc de frana spate.

Motoreta va avea un topcase Kappa de 33 litri cu cheia originala (este cel de pe Dominator pe care am montat topcase-ul de la Aprilia).

Pentru pretentiosi,necesita o revopsire,daca nu ma apuc eu in primavara sa o revopsesc. (Totusi,nu mai vreau sa investesc bani in ea).

 

Daca ma multumeste pretul obtinut,cumparatorul va mai primi un set de tobe complete (cu galerii,coliere..toba dreapta are sitele de sunet scoase),un set de carburatoare complet si eventual o jacheta moto,manusi si o casca de cross cu ochelari. Dar asta se va vedea la fata locului.

 

Astept propuneri de pret pe PM.

 

@Cristian1,faine imagini. Ma bucur ca iti mentii spiritul de biker activ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si cateva poze:

» Post actualizat in 06 Mar 2015 12:41

Si mai recente,fara parbrizul inalt,celelalte din vara-toamna trecuta:

» Post actualizat in 06 Mar 2015 12:42

La care poze te referi Eugene?

La pozele si filmuletele de la parada (mars) din Cluj postate mai devreme.

post-74306-0-13633800-1425644899_thumb.jpg

post-74306-0-64940000-1425644916_thumb.jpg

post-74306-0-61065300-1425644934_thumb.jpg

post-74306-0-84200100-1425644952_thumb.jpg

post-74306-0-54668000-1425644972_thumb.jpg

post-74306-0-45337900-1425644992_thumb.jpg

post-74306-0-91385400-1425645007_thumb.jpg

post-74306-0-86469800-1425645029_thumb.jpg

post-74306-0-94687500-1425645052_thumb.jpg

post-74306-0-17146000-1425645075_thumb.jpg

post-74306-0-55863900-1425645109_thumb.jpg

post-74306-0-75656300-1425645132_thumb.jpg

post-74306-0-93271200-1425645153_thumb.jpg

post-74306-0-56194900-1425645180_thumb.jpg

post-74306-0-09853300-1425645221_thumb.jpg

post-74306-0-56862100-1425645246_thumb.jpg

post-74306-0-59298100-1425645288_thumb.jpg

post-74306-0-48700500-1425645310_thumb.jpg

post-74306-0-01891800-1425645469_thumb.jpg

post-74306-0-26742000-1425645497_thumb.jpg

post-74306-0-94773600-1425645529_thumb.jpg

post-74306-0-18869000-1425645558_thumb.jpg

post-74306-0-35055100-1425645588_thumb.jpg

post-74306-0-78716700-1425645620_thumb.jpg

post-74306-0-61963000-1425645645_thumb.jpg

post-74306-0-81116800-1425645673_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,viteji cu caluti inaripati.

Iar nu mai primesc notificari pe mail de la postarile de aici..

Cum vremea capricioasa ne da idei,am zis asa,asteptand copilul sa iasa de la scoala,sa pun o intrebare: va suparati pe mine daca pun Aprilica mea la vanzare? (Tot era liniste pe aici).

Poate si de la vremea rea,poate si de la lipsa de solutii fara investitii gen service (ieri am avut o discutie cu un reprezentant bancar si as vrea sa scap de una dintre popriri,ca mai am 4 luni de platit la ei,insa e mai bine sa scap mai repede),am zis sa va intreb pe voi prima data.

B-97-BLK il stie multa lume ca fiind o mobra ingrijita,care mergea bine pana sa ma necajeasca fara motiv.

Poate careva din domniile voastre are ceva cunostinte in cautare de calut...pretul il stabilim impreuna,dar nu vreau sa il dau pe pret de bicicleta.

 

Ca defect,nu imi dau seama ce are,pentru ca porneste si tuseste la accelerare.

 

Bateria luata in Septembrie cu garantie 2 ani,pe gel,fara intretinere.

Itp facut tot in Septembrie,deci mai merge doua sezoane.

Asigurarea a expirat pe 16 Februarie.

Fiscalul e gata in cateva zile,in functie de ce timp liber am.

Kit-ul de lant JT XTR e in mintile lui pentru mult timp daca e ingrijit bine.

Cauciucurile Heidenau K76 mai duc cel putin un sezon,in functie de kilometri.

Parbrizul e cel din fabrica,side-case-urile si parbrizul Givi au ajuns la Victor_peg..

V-am salutat,ca iese copilul de la scoala..

» Post actualizat in 06 Mar 2015 10:51

...

Ca dotari suplimentare,mai are doar priza de 12 volti si voltmetrul,ghidonul este schimbat cu unul mai larg,aparatori de maine de la Polisport,schimbatorul de viteze este de Transalp cu capat mobil (il am si pe cel original), crick central,placute noi Ferodo si fata si spate, discuri fara uzura (nu au mai mult de 10.000 km),ulei Bel Ray semisintetic 10w40,antigel schimbat,far cu angeleyes si xenon cu lupa pe faza scurta (plus cel original),un set de handguard-uri originale cu tot cu manete si suporti oglinzi de rezerva,cablu soc si cablu acceleratie de rezerva,functioneaza pana la ultimul bec (senzorii de stop frana sunt functionali),o cutie de viteze de rezerva (primita de la dl care si-a luat 1200 GSA),plus multe acareturi de rezerva (senzor presiune ulei,scarite spate cu suporti - cea din dreapta am dat-o unui prieten), un disc de frana spate.

Motoreta va avea un topcase Kappa de 33 litri cu cheia originala (este cel de pe Dominator pe care am montat topcase-ul de la Aprilia).

Pentru pretentiosi,necesita o revopsire,daca nu ma apuc eu in primavara sa o revopsesc. (Totusi,nu mai vreau sa investesc bani in ea).

 

Daca ma multumeste pretul obtinut,cumparatorul va mai primi un set de tobe complete (cu galerii,coliere..toba dreapta are sitele de sunet scoase),un set de carburatoare complet si eventual o jacheta moto,manusi si o casca de cross cu ochelari. Dar asta se va vedea la fata locului.

 

Astept propuneri de pret pe PM.

 

@Cristian1,faine imagini. Ma bucur ca iti mentii spiritul de biker activ.

Te-ai gandit poate la dezmembrare?.Uneori scoti mai bine pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,mi-a dat ideea un amic,dar sunt satul de lume care te suna in miez de noapte pentru un surub si pana la urma nu cumpara nimic. Inca ma mai suna unii dupa 6 ani de la anunt cu dezmembrare Kawasaki... :(

Daca as primi comenzi mari,as dezmembra-o,dar e pacat de motorasul ala,ca tragea bine si nu consuma ulei de la schimb la schimb.

La dezmembrare,unele piese se vand repede,altele ramai cu ele.

Multumesc,Cristi.

Acum sunt la regim de doua luni.

Am pornit in jos de la 127 kg; azi aveam 116..vreau sa scad sub 100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,mi-a dat ideea un amic,dar sunt satul de lume care te suna in miez de noapte pentru un surub si pana la urma nu cumpara nimic. Inca ma mai suna unii dupa 6 ani de la anunt cu dezmembrare Kawasaki... :(

Daca as primi comenzi mari,as dezmembra-o,dar e pacat de motorasul ala,ca tragea bine si nu consuma ulei de la schimb la schimb.

La dezmembrare,unele piese se vand repede,altele ramai cu ele.

Multumesc,Cristi.

Acum sunt la regim de doua luni.

Am pornit in jos de la 127 kg; azi aveam 116..vreau sa scad sub 100.

corect si asta

Cu slabitul dai inainte si tine-te de treaba!

» Post actualizat in 07 Mar 2015 07:32

Alin,mi-a dat ideea un amic,dar sunt satul de lume care te suna in miez de noapte pentru un surub si pana la urma nu cumpara nimic. Inca ma mai suna unii dupa 6 ani de la anunt cu dezmembrare Kawasaki... :(

Daca as primi comenzi mari,as dezmembra-o,dar e pacat de motorasul ala,ca tragea bine si nu consuma ulei de la schimb la schimb.

La dezmembrare,unele piese se vand repede,altele ramai cu ele.

Multumesc,Cristi.

Acum sunt la regim de doua luni.

Am pornit in jos de la 127 kg; azi aveam 116..vreau sa scad sub 100.

sper sa ajung la SAM si poate ne si vedem atunci 4-5 Aprilie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedem ce-o fi.

O sa am o saptamana grea,fi-miu are meciuri la Buftea sau Mogosoaia (spre Ploiesti).

Acum ma pregatesc de meci,intre 3 ture de noapte.

Abia astept un mic concediu..am 18 zile de recuperat de anul trecut..

Vorbeam cu un prieten si imi spunea ca la Suzuki GS au pus tot carburator Mikuni BST33,insa difera piesele de interior (jiglere si alte componente)..sa nu uitam si de Suzuki DR BIG.

» Post actualizat in 07 Mar 2015 08:02

Frig afara si bate vantul rau,dar am fost cu Domi la munca.

Deja a inceput sezonul pentru mine,ceea ce va doresc si voua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedem ce-o fi.

O sa am o saptamana grea,fi-miu are meciuri la Buftea sau Mogosoaia (spre Ploiesti).

Acum ma pregatesc de meci,intre 3 ture de noapte.

Abia astept un mic concediu..am 18 zile de recuperat de anul trecut..

Vorbeam cu un prieten si imi spunea ca la Suzuki GS au pus tot carburator Mikuni BST33,insa difera piesele de interior (jiglere si alte componente)..sa nu uitam si de Suzuki DR BIG.

» Post actualizat in 07 Mar 2015 08:02

Frig afara si bate vantul rau,dar am fost cu Domi la munca.

Deja a inceput sezonul pentru mine,ceea ce va doresc si voua.

eu nu am mai iesit din cauza de ZAPADA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,acum ma pregatesc sa ma dau o tura,doua...

» Post actualizat in 07 Mar 2015 20:29

Revin maine cu poze,amu-s prea berit ca sa le descarc si postez!

:eek:

» Post actualizat in 08 Mar 2015 10:27

:eek:

ai reusit sa te dezberesti? :crack:

» Post actualizat in 08 Mar 2015 10:29

eu abia incep sa ma tuicesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...