Jump to content

Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!


Recommended Posts

Nu s-a pus problema de contrat sau suparare.Eu am completat formularul(primit de la poarta unde am primit indicatiile complete pentru completare),am dat actele(am platit in prealabil TAXA,NU SPAGA-niciodata nu am probleme ce sa necesite spaga!),am bagat mobra in hala si in 10 minute a iesit injineru',mi-a dat actele,m-a trimis la ghiseul x,unde am stat 45 de minute pana sa primesc actele ok.

Da,taxele pot fi locale,dar normativele sunt nationale.Cat de mult se respecta ele,E SUBIECTUL IN DISCUTIE!Legi avem,organe sa le implementeze avem,dar ne cam doare in spanac.Asta e un alt motiv pentru care se da spaga!

Bem oricand ceva carbogazos cu placere!Repet,nu am motiv de suparare.O discutie in contradictoriu duce la un progres,din punctul meu de vedere!Pentru cei din categoria Cro-Magnon,duce la violenta gratuita! :cheers:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna dimineata, ma rog...nu pt mine...

 

Acum juma de ora am incercat sa imi pornesc aprilica sa plec la munca.... nu a vrut sa porneasca deloc...i-am pus mana la air intake sa blochez... socul tras maxim si dai la automat pana te plictisesti.

 

Exita vreo bujie care ma poate ajuta cu pornirea pe vreme racoroasa? Sau ce altceva as putea sa ii fac.

 

La voi la rece cu socul tras in ce turatie urca motorul?

Link to comment
Share on other sites

Oricat e de cald sau rece,la prima pornire eu trag socul pana in capat,apoi il reduc o treime din cursa totala(ai desenata o sageata verde pe carcasa comenzii,in dreptul clapetei de soc,tragi clapeta cu tamburusul pana la varful sagetii verzi-in niciun caz nu da la automat cu socul tras de tot,totusi ii trebuie un pic de aer!)si dau la automat.Porneste si sta turat undeva intre 2000 si 2200 de ture,pana ce apa ajunge la 50 de grade,apoi bag socul complet la loc si plec.

Nu schimb niciodata bujia,ca e cald sau rece sezonul!E aceeasi tot timpul,NGK DR8EA sau DR8ES.Am pus si pe iridiu,DR8EX si nu am vazut nicio deosebire(inafara de pret :crack: )!

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Eu trageam o data de acceleratie (motorul oprit) - nu stiu daca avea sau un importanta, dar am furat miscarea de la un mos, tot cu un monocilindru dar mai mic, dupa care procedam ca si Cristi; oricum punctul pana la care tragi socul, unde iti porneste perfect, il gasesti tu in timp, dupa incercari. Am mai inteles ca bujiile iridium ar fi mai bune pt. pornit la rece, dar asta doar am auzit-o, nu mi-am permis pana acum :lol:

Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu:trage clapeta de soc de la A la Z,si calculeaza ochiometric,o treime.Dupa ce ai tras socul la maxim,baga-l o treime la loc.Apoi da la automat.Avand 2 carburatoare,nu unul,nu prea e indicat sa accelerezi odata la rece(fara motorul pornit!),caci risti sa-l ineci!Eu asta am patit,si asa tragand acceleratia la rece si tragand socul pana la capat.S-a (cuvant urat) bujia cu benzina si pa pornire!

Uita-te la poza pusa de @banzay,caci se vede si sageata verde si varful ei.Deci socul se trage doar pana la varful sagetii verzi.Ai astfel o pornire garantata!In cazul meu da 100% porniri fara cusur!

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Avand 2 carburatoare,nu unul,nu prea e indicat sa accelerezi odata la rece(fara motorul pornit!),caci risti sa-l ineci!Eu asta am patit,si asa tragand acceleratia la rece si tragand socul pana la capat.S-a (cuvant urat) bujia cu benzina si pa pornire!

Uite ca la asta nu m-am gandit. Totusi eu nu l-am inecat niciodata, probabil din cauza ca nu trageam socul la max. Mai intelesesem o chestie (de la cei cu Africa Twin cred): Dai manetuta de soc la mai mult de 3/4 din cursa, aproape de finalul cursei. Dupa care cu o mana stai pe ea, cu o mana pe butonul de pornire. Invarti motorul si dai de soc in jos (il inchizi adica) si vezi unde o ia din loc imediat. Si ala ar fi punctul de pornire intotdeauna. Am incercat-o si cu un prieten si a mers faza.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca ai innecat-o!Dai jos bujia,o usti si o pui la loc.Apoi fa experimentul urmator:trage socul doar pana la jumate si dai la automat.Daca vrea sa porneasca,dar totusi nu sta pornita,mai trage-l o idee si da iar.Tot asa,pana gasesti punctul unde porneste si sta turata pe la vreo 2000 de ture.Cam pe acolo e punctul ei de pornire.Il memorezi si asta e.Zi-mi si mie dup-aia,care e faza.Cu stima,Cristi. :cheers:

Link to comment
Share on other sites

@kreator :

 

- daca nu porneste imediat motorul nu da ca disperatul la demaror . Asa se distruge rulmentul de pornire si se descarca bateria

 

- dai imediat jos bujia si verifici daca da scanteie buna sau daca fura scanteie

 

( asta vara am patit in Italia acest lucru . Seara a mers perfect iar dimineata cand sa plec nu a vrut sa porneasca . Am incercat de 2 ori si daca am vazut ca nu vrea am lasat- o in pace si am dat jos bujia , care nu avea mai mult de 2 luni de utilizare . Cand am verificat scanteia , bujia o dadea aiurea , o fura cum se zice . Am inlocuit-o si motorul a pornit imediat . Daca dadeam in disperare la demaror ramaneam acolo , trebuia sa chem un mecanic sau sa o duc la atelier si cheltuiam multi bani degeaba )

- am remarcat ca bujiile NGK nu mai sunt de calitate buna , noi fiind pot sa fure scanteie

Edited by remu1
Link to comment
Share on other sites

@kreator :

 

- daca nu porneste imediat motorul nu da ca disperatul la demaror . Asa se distruge rulmentul de pornire si se descarca bateria

 

- dai imediat jos bujia si verifici daca da scanteie buna sau daca fura scanteie

 

( asta vara am patit in Italia acest lucru . Seara a mers perfect iar dimineata cand sa plec nu a vrut sa porneasca . Am incercat de 2 ori si daca am vazut ca nu vrea am lasat- o in pace si am dat jos bujia , care nu avea mai mult de 2 luni de utilizare . Cand am verificat scanteia , bujia o dadea aiurea , o fura cum se zice . Am inlocuit-o si motorul a pornit imediat . Daca dadeam in disperare la demaror ramaneam acolo , trebuia sa chem un mecanic sau sa o duc la atelier si cheltuiam multi bani degeaba )

- am remarcat ca bujiile NGK nu mai sunt de calitate buna , noi fiind pot sa fure scanteie

Asta asa e,au inceput sa se faca NGK si in Franta de cativa ani,alea sunt naspa.Alea japoneze au ramas la fel.Deocandata. :ok:

 

Voi verifica si bujia azi.

Poate fi si bujia gata,cum spune @remu1.Incearca si cu alta bujie. :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Era problema trasului clapetei de soc.Bine ca nu e altceva!Trage-o doar 2/3 din cursa totala si va porni usor,dupa cum am scris mai inainte. :cheers: .

Link to comment
Share on other sites

Vesti bune! azi dimineatza am incercat cele de mai sus.

 

1. Am tras socul la 1/2 -> a pornit la sfert, a stat 2 secunde si a murit pentru ca turatia era pe la 1500\

2. Am mai incercat o data dar a facut la fel.

3. am tras socul la 3/4 -> a pornit si pornit a ramas :D

 

Multumesc pentru ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Oricand,daca te mai pot ajuta cu ceva,apeleaza,nu ezita!Cu stima,Cristi. :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Nu e greu de inlocuit, trebuie doar facut un suport ca sa il tina pe pozitie si un arculet ceva mai tare, cum au alte moto, care sa se agate de pedala si sa activeze intrerupatorul cand apesi frana. Eventual chiar si din sarma groasa ar merge, agatat de...suportul scaritei spate cred? (nu mai tin minte exact cum arata zona unde e pompa, cu firele de la intrerupator)

 

PS: cauta pe google, am impresia ca si la F650 era chestia asta si vazusem undeva o poza...

Link to comment
Share on other sites

Intrerupatorul e in pompa de frana spate si functioneaza pe baza de presiune,din cate stiu eu.Si la mine face figuri,dar daca apas frana mai energic,merge.

Link to comment
Share on other sites

Intrerupatorul e in pompa de frana spate si functioneaza pe baza de presiune,din cate stiu eu.Si la mine face figuri,dar daca apas frana mai energic,merge.

Exact, dar tot auzeam (inclusiv de la fostul proprietar al pegaso-ului care l-am avut) ca cedeaza usor. Si la F650 la fel... si deasta m-am interesat si eu sa vad o solutie mai simpla sau mai ...ieftina? :)

Link to comment
Share on other sites

Nu am vazut nicio modificare facuta de ceva Aprilist,dar un sistem sau o sugestie din partea unuia care a modificat asa ceva,ar fi binevenita. :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Nu mai reusesc sa gasesc acum...am tot cautat, dar nu dau peste nimic. Oricum, era simpla treaba.

 

Dar si mai simpla (fara improvizatie) e treaba cu piesa originala, care arata asa: POZA Am tot auzit ca merge si de pe rs50, insa NU am testat, e doar o banuiala, care o confirma dealerul Aprilia, dupa codul piesei.

 

PS: mi se pare mie, sau stopul spate de ducati monster seamana cu cel de aprilia? Poza aici.

Edited by banzay
Link to comment
Share on other sites

Nu ti se pare,stopul spate de Monster este la fel cu cel de pe Aprilica.Ba chiar am vazut si pe atv CanAm Bombardier,acelasi model,parca e mai rotunjit in partea de sus.

 

Un link util Aprilistilor: http://www.motobikeshop.eu/index.php?main_page=products_all&Vehicle=8085 . :cheers:

 

ma gandeam la intrerupatorul hidraulic pentru frana spate... nu merge :) cu ce il pot inloicuii? am citit pe undeva ca ar merge unul de dacie... dar stiu ca ala de dacie e mecanic... nu hidraulic

M-a sunat un prieten mecanic si mi-a spus ca intr-adevar potriveste intrerupatorul de pe Aprilia RS 50,etc.Vezi compabilitatile de pe linkul pus de mine mai sus!La iarna il voi schimba si eu. :ok:

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...