Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Cu Suzuki am mers foarte putin nu sunt fan,sa fie la ei acolo.

....stopping power este insa nu simt nimic din ce fac cu pompa aia.Au pus etriere radiale totul stas si s-au calcat pe ei la o pompa radiala,nu am feeling nimic.Iar pe spate efectiv e moarta,mi-a adus aminte de vechiul meu hornet.In fine,poate m-am obisnuit eu cu binele cu Yamaha,dar intrebarea ramane.

M-am mai uitat si am vazut ca din 2007 s-a pus si pe 600 pompa radiala nissin de pe miar.E fezabila treaba asta si pe modelul 2005,se pot pune sau trebuie sa schimb si acceleratia ca sa aiba loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Salutare! Aici Cătălin, oarecum nou pe forum! Sunt interesat de achiziționarea unui CBR 1000 RR 06, 07.... motiv pt care tot caut informații despre problemele generale care apar la acest model și lucruri pe care să le verific in prealabil... V-as ruga daca se poate să îmi spuneți câteva amănunte sau o părere generală în caz că nu va cer prea multe! Mulțumesc! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

După o așteptare ceva vreme, pentru ca a fost cuminte și nu m a dezamăgit jucarica mea a primit hăinuțe noi.. Kit complet (custom) puțin diferit de ce găsim pe piața.. Joe rocket!  

IMG_20190628_104838.jpg

IMG_20190628_103740.jpg

IMG_20190628_104910.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încet încet jucăria prinde forma 

IMG_20190712_204029.jpg

IMG_20190712_204720.jpg

IMG_20190712_204055.jpg

IMG_20190712_204729.jpg

Salutare colegi! Știe careva ce releu vine în mufa din stânga la cbr 1000rr 06.07? Am găsit mufa fără releu... 

IMG_20190713_172336.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua

Va rog sa ma ajutati cu o lamurire.

Vreau sa mi cumpar prima moto. M am hotarat la o honda cbr 250 (pt incepatori mi au recomandat o mai multi).

Imi poate spune cineva care i diferenta intre 250R si 250 RA?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.07.2019 la 8:48, Cripo a spus:

Buna ziua

Va rog sa ma ajutati cu o lamurire.

Vreau sa mi cumpar prima moto. M am hotarat la o honda cbr 250 (pt incepatori mi au recomandat o mai multi).

Imi poate spune cineva care i diferenta intre 250R si 250 RA?

Multumesc.

RA este modelul cu ABS

Acum 20 ore, slg-motorcycles a spus:

Problema cu releul rezolvata(releu semnalizatoare) acum mi a apărut alta problema, F1! Care este problema? 

Fi este eroare de sonda lambda; vezi daca nu ai sonda scoasa sau firul intrerupt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, piticot a spus:

RA este modelul cu ABS

Fi este eroare de sonda lambda; vezi daca nu ai sonda scoasa sau firul intrerupt

Salutare! Mulțumesc pentru răspuns! Sonda este montata pe galerie, mufa verificata.. Mobra are kit evacuare complet Arrow, și nu mai are montat motorașul exap.. În relanti se cam bâlbâie puțin, 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, slg-motorcycles a spus:

Salutare! Mulțumesc pentru răspuns! Sonda este montata pe galerie, mufa verificata.. Mobra are kit evacuare complet Arrow, și nu mai are montat motorașul exap.. În relanti se cam bâlbâie puțin, 

E normal sa se balbaie daca are sistem complet, nu e facut amestecul pentru evacuarea aia; mergi cu ea la TNG sa-ti faca o resoftare si n-o sa se mai balbaie + ca o sa zici ca ai alta motoreta :))

Tot la el poti sa vezi eroarea de Fi de unde vine si sa o remediezi/stergi. Mai ai motorasul care antrena exup-ul? el teoretic trebuie sa-si faca check-ul cand pui contactul. Daca nu il mai ai asta poate sa fie o cauza a erorii din bord. Exista niste module care pacalesc calculatorul cand dai jos motorasul ala. Bafta!

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, piticot a spus:

E normal sa se balbaie daca are sistem complet, nu e facut amestecul pentru evacuarea aia; mergi cu ea la TNG sa-ti faca o resoftare si n-o sa se mai balbaie + ca o sa zici ca ai alta motoreta :))

Tot la el poti sa vezi eroarea de Fi de unde vine si sa o remediezi/stergi. Mai ai motorasul care antrena exup-ul? el teoretic trebuie sa-si faca check-ul cand pui contactul. Daca nu il mai ai asta poate sa fie o cauza a erorii din bord. Exista niste module care pacalesc calculatorul cand dai jos motorasul ala. Bafta!

Multumesc frate pt sfat, da am motorașul, l am păstrat, da o sa merg la TNG pt o verificare! Toate cele bune! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vinde careva vreun amortizor second hand pentru CBR600RR 2007 PC40?

Mai revin cu o intrebare, oare cel de 2003-2006 se potriveste?Stiu ca, ca si design pare diferit dar sunt nevoit sa caut ceva urgent @TNG ma poti ajuta tu te rog cu informatia asta? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Recent am achizitionat un cbr 1000rr 2006 .Moto a venit cu evacuarea stock si as vrea sa ii pun o evacuare mai ``galagioasa``.

Am cautat pe situri ceva despre exup valve si tot nu imi este clar.Daca schimb toba ..ce se va intampla cu exup valve? o las in aer tre sa ii fac alt soft..tre sa ii cumpar un kit sa nu imi apara eroarea in bord?..Daca a facut cineva aceasta trecere sa imi dea mai multe explicatii ! MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Daca schimbi evacuarea,corect ar fi sa modifici si amestecul carburant,pentru aceea evacuare. Legat de EXUP,depinde de ce evacuare vei pune,full slipon etc,dar o data cu evacuarea si resoftare,se poate elimina din soft si functia de exup si tot sistemul. Asta fiind cea mai corecta solutie. Cele cu dispozitivul de eliminat nu fac de cat sa nu se mai aprinda FI. In rest hartile si efectul eliminari lui ramane in ECU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 19.08.2019 la 7:54, pl4m4n a spus:

Salutare!

Recent am achizitionat un cbr 1000rr 2006 .Moto a venit cu evacuarea stock si as vrea sa ii pun o evacuare mai ``galagioasa``.

Am cautat pe situri ceva despre exup valve si tot nu imi este clar.Daca schimb toba ..ce se va intampla cu exup valve? o las in aer tre sa ii fac alt soft..tre sa ii cumpar un kit sa nu imi apara eroarea in bord?..Daca a facut cineva aceasta trecere sa imi dea mai multe explicatii ! MS

exact problema asta o am eu, motorul a avut evacuare sport si a fost montata evacuarea stock inainte sa il cumpar eu, si am avut 2 erori in bord, pe una am reusit sa o elimin cu o chestie electronic Exhaust Servo Eliminator dar a mai ramas 1 eroare care dupa COD pare a fi de la SERVO MOTOR LOCK si pe asta nu mai stiu cum sa o elimin :(

 

Intrebarea mea ar mai fi : avand eroare asta in bord motorul a intrat intr-un fel de Safe Mode si nu mai ofera 100% din puterea lui ?

Pentru ca am auzit mai multe variante cum ca in caz de o eroare intra intr-un fel de safe mode si oferta undeva la 75 - 80% din putere pana se rezolva problema, altii ziceau ca nici vorba de asa ceva ca nu apare nici un fel de limitare din punct de vedere electronic si sunt putin in ceata si eu, ideea e ca de 3 ani de cand il am tot asa circul cu el

Editat de repsol_honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare ,

 

Am o problema cu un 600rr 2007 ,cand ii rece motorul daca ma opresc pe loc si sunt in viteza 1 sau 2 iese usor pe N in schimb daca motorul a depasit 103grade merg mai mult prin oras daca ma opresc pe loc in 1 sau 2 nu iese pe N decat daca o turez putin iese usor sau daca o bag pe N inainte sa opresc motorul de tot ,daca nu sare din 1 in 2 si din 2 in 1 . asta doar cand motorul ii incins gen.... ambreiajul ii schimbat in primavara kit complet . Stiti de la ce ar putea face asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare!

De curand sunt posesorul unui 1000 RR din 2006.Motocicleta este incaltata cu Michelin Pilot power 2ct uzate,deci trebuie sa fac schimbul de anvelope.M-am gandit sa raman tot pe Michelin insa nu ma pot hotara daca sa raman pe Power 2ct,Power3 sau Power pure.Motocicleta nu o folosesc pe circuit,doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.Ca si desen power 2ct imi plac cel mai mult.

Inainte am avut(si am) o Yamaha thundecat pe care am alergat-o numai cu Metzeler sportec m3.

Ce sfat imi dati?Ce model sa aleg?

 

Editat de wxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, wxy a spus:

doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.

 

 

Salutare si s-o stapanesti sanatos.

Sa fiu in locul tau as merge pe Power Pure(fata) si 2CT(spate). Am avut si PP3 si desi lumea le lauda, mi-a parut prea tare pe mijloc, blocam fata la greu pe franare

Metz as pune la fel, dar mai sport de M3. De ex M7RR fata, M5 spate.

 

Fata se toceste mai greu intotdeauna, iar pe spate e bine sa ai unul cat de cat mai durabil.. cu atat mai mult pe miare, care trec 'cu tupeu' prin consumabile

 

:cheers:

 

 

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, wxy a spus:

Salutare!

De curand sunt posesorul unui 1000 RR din 2006.Motocicleta este incaltata cu Michelin Pilot power 2ct uzate,deci trebuie sa fac schimbul de anvelope.M-am gandit sa raman tot pe Michelin insa nu ma pot hotara daca sa raman pe Power 2ct,Power3 sau Power pure.Motocicleta nu o folosesc pe circuit,doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.Ca si desen power 2ct imi plac cel mai mult.

Inainte am avut(si am) o Yamaha thundecat pe care am alergat-o numai cu Metzeler sportec m3.

Ce sfat imi dati?Ce model sa aleg?

 

S-o stapanesti sanatos!

Am mers pe PP3 dar nu m-au impresionat, cam alunecau... Am avut pe CBR 1000RR Michelin Power RS si sunt intradevar bune, se incalzesc repede si merg frumos si pe umed/ploaie. Acum am pe motocicleta Metzeler M7RR, sunt la al doilea set si sunt foarte multumit de ele. Ca si durata de viata cred ca tin ceva mai bine decat Michelin Power RS iar ca si feeling sunt tot pe acolo. Eu folosesc doua cauciucuri spate la unul de fata, spatele se duce mai repede la 1000cc; Nu sunt adeptul cauciucurilor diferite fata/spate, cum zicea colegul mai devreme... cauciucurile touring au alte forma a carcasei si nu se pupa neaparat cu fata..parerea mea, nu trebuie sa o iei de buna neaparat. Michelin Power/ 2CT e un cauciuc de conceptie veche, se fabrica din 2003-2004 daca nu mai devreme... Daca tot zici ca faci km putini, de ce sa nu te bucuri de o plimbare linistita? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...