Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt sigur ca :Silviu.C sta cu ochii ca pe butelie pe acest topic si asteapta un raspuns de genu` de... 7 ani ..

Glumesc:)

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de racire. si la mine se incalzea cam tare zic eu cand am luat-o (la 22 mii, acum avre 34 mii) si i-am schimbat antigel, bujii si e ok. nu sare niciodata de 110 grade in oras. tot model 2006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca la 110grd C, uleiul isi mai face treaba? E apa chioara galbena. Cind sare temp de 90grd, uzura motorului creste. Mersul in oras de la semafor la semafor, uzeaza propulsoarele mai i rau ca pe pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat de putin timp un 1000 rr an 2009...si intampin o problema ciudata : daca opresc alimentarea motorului de la buton si incerc iar sa o repornesc nu mai vrea neam....pompa de benzina nu cupleaza (nu o aud sa faca asta)... dupa o perioada de timp cam jumatate de ora porneste fara probleme.....sau daca o inchid doar de la cheie si o pornesc la fel porneste brici.... .l-am sunat pe fostul propietar si mi-a spus ca asa ii facea si lui iar el a sunat la honda si cei de acolo a zis ca e normal sa se comporte asa....intrebarea mea este : mai intampuna cineva problema asta...este normal acest comportament al motorului...???.....multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat de putin timp un 1000 rr an 2009...si intampin o problema ciudata : daca opresc alimentarea motorului de la buton si incerc iar sa o repornesc nu mai vrea neam....pompa de benzina nu cupleaza (nu o aud sa faca asta)... dupa o perioada de timp cam jumatate de ora porneste fara probleme.....sau daca o inchid doar de la cheie si o pornesc la fel porneste brici.... .l-am sunat pe fostul propietar si mi-a spus ca asa ii facea si lui iar el a sunat la honda si cei de acolo a zis ca e normal sa se comporte asa....intrebarea mea este : mai intampuna cineva problema asta...este normal acest comportament al motorului...???.....multumesc anticipat

acum foarte mult timp daca tin bine minte am primit un alt sfat foarte bun de la un prieten drag TNG in legatura cu acel buton sa-l las "linistit" mereu pe deschis fara sa-l ating si sa opresc motocicleta din cheie ,vezi sa nu ai cumva calamina sub el si sa nu faca contact calumea ,se mai intampla

 

sa nu sariti acum pe mine ,mi-am dat si eu cu parerea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum foarte mult timp daca tin bine minte am primit un alt sfat foarte bun de la un prieten drag TNG in legatura cu acel buton sa-l las "linistit" mereu pe deschis fara sa-l ating si sa opresc motocicleta din cheie ,vezi sa nu ai cumva calamina sub el si sa nu faca contact calumea ,se mai intampla

 

sa nu sariti acum pe mine ,mi-am dat si eu cu parerea

Acel buton este pus in partea de sus, asa ca este cel mai expus la umezeala. In timp lamelele din spatele butonului oxideaza (contact imperfect).

Trebuie desfacut, curatat si uns. Daca nu te ocupi de rezolvarea problemei sunt sanse (mici) sa o patesti in mers....senzatie deloc placuta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri ......dar mai revin cu o problema care am citit ca este "predestinata" celor cu honda 1000rr cu abs....mai exact aprinderea si stingerea ( ca un flash ) becului la abs pe bord....a gasit cineva rezolvarea definitiva ca sa zic asa..????.....mentionez ca la mine se aprinde cand vrea....si dispare la fel....!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a modificat careva temperatura de cuplare a ventilatoarelor ? Ma bate un gand sa o scad dar cred ca vor sta pornite in continuu, vara

Decat sa se chinuie motorul la 110 grade sau mai bine vara, prefer sa se invarta ventilatoarele de sa le ia boala...

 

Am facut resoftare de ECU si implicit am coborat temp de pornire a lor pe undeva pe la 90-91 grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat sa se chinuie motorul la 110 grade sau mai bine vara, prefer sa se invarta ventilatoarele de sa le ia boala...

 

Am facut resoftare de ECU si implicit am coborat temp de pornire a lor pe undeva pe la 90-91 grade

La cine ai facut softare de ECU la honda?

Sunt curios sa-l cunosc,daca nu este un secret .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat sa se chinuie motorul la 110 grade sau mai bine vara, prefer sa se invarta ventilatoarele de sa le ia boala...

 

Am facut resoftare de ECU si implicit am coborat temp de pornire a lor pe undeva pe la 90-91 grade

:10: E mare chestie sa stea motoreta la maxim 90 de grade orice ar fi, nu iti e mila sa o bagi in viteza la semafor. Recomand aceasta modificare tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cine ai facut softare de ECU la honda?

Sunt curios sa-l cunosc,daca nu este un secret .

Nu am facut resoftare ptr Honda, ci ptr un R1. Am rezolvat la Jagi. Scuze ca nu am mentionat asta...sper ca nu e cu suparare.

Editat de manu_vvu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am facut resoftare ptr Honda, ci ptr un R1. Am rezolvat la Jagi. Scuze ca nu am mentionat asta...sper ca nu e cu suparare.

Ce suparare?Stai linistit!

Am crezut doar ca s-a intamplat ceva si eu nu stiu, sau am ramas in urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Honde, pune-ti intrerupatoare, cel mai bine pe ghidon, sa nu luati mina de pe directie cind il porniti-opriti. Nu stiu de ce va dati de ceasu' mortii sa nu puneti acel buton, mai ales pt cei ce circulati in md special prin oras, in semafor in semafor, prajiti motoarele, ca nu cred ca schimbati la 1000k uleiulla ele.



La ventilatoarele care sint pornite direct de ECU, printr-un releu, trebuie sa trageti firul e pornire direct de la pinul releului pt ventilator, butonul poate fi unul ieftin. La cele cu actionare direct din termocupla de pe radiator, trebuie un buton care sa tina citiva amperi,fara sa se strice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...