maiden_arul Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 multumesc pentru raspunsuri ......dar mai revin cu o problema care am citit ca este "predestinata" celor cu honda 1000rr cu abs....mai exact aprinderea si stingerea ( ca un flash ) becului la abs pe bord....a gasit cineva rezolvarea definitiva ca sa zic asa..????.....mentionez ca la mine se aprinde cand vrea....si dispare la fel....!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Si-a modificat careva temperatura de cuplare a ventilatoarelor ? Ma bate un gand sa o scad dar cred ca vor sta pornite in continuu, vara Decat sa se chinuie motorul la 110 grade sau mai bine vara, prefer sa se invarta ventilatoarele de sa le ia boala... Am facut resoftare de ECU si implicit am coborat temp de pornire a lor pe undeva pe la 90-91 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 poti sa conectezi ventilatoarele pe direct si sa`ti ascunzi un buton undeva in jurul bordului nu recomand, dar am vazut oameni care au facut`o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Decat sa se chinuie motorul la 110 grade sau mai bine vara, prefer sa se invarta ventilatoarele de sa le ia boala... Am facut resoftare de ECU si implicit am coborat temp de pornire a lor pe undeva pe la 90-91 grade La cine ai facut softare de ECU la honda? Sunt curios sa-l cunosc,daca nu este un secret . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) La cine ai facut softare de ECU la honda? Sunt curios sa-l cunosc,daca nu este un secret . Nu am facut resoftare ptr Honda, ci ptr un R1. Am rezolvat la Jagi. Scuze ca nu am mentionat asta...sper ca nu e cu suparare. Editat Martie 19, 2014 de manu_vvu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Nu am facut resoftare ptr Honda, ci ptr un R1. Am rezolvat la Jagi. Scuze ca nu am mentionat asta...sper ca nu e cu suparare.Ce suparare?Stai linistit!Am crezut doar ca s-a intamplat ceva si eu nu stiu, sau am ramas in urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 CUMPAR CBR 600 RR 2003-2005!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 La Honde, pune-ti intrerupatoare, cel mai bine pe ghidon, sa nu luati mina de pe directie cind il porniti-opriti. Nu stiu de ce va dati de ceasu' mortii sa nu puneti acel buton, mai ales pt cei ce circulati in md special prin oras, in semafor in semafor, prajiti motoarele, ca nu cred ca schimbati la 1000k uleiulla ele. La ventilatoarele care sint pornite direct de ECU, printr-un releu, trebuie sa trageti firul e pornire direct de la pinul releului pt ventilator, butonul poate fi unul ieftin. La cele cu actionare direct din termocupla de pe radiator, trebuie un buton care sa tina citiva amperi,fara sa se strice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 CUMPAR CBR 600 RR 2004-2005!!!!!!!!11 Zona Clujului!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 @TNG: e vreun motiv pt care nu se poate rescrie chipurile la honda? Sau doar nu se găsește echipament? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 @TNG: e vreun motiv pt care nu se poate rescrie chipurile la honda? Sau doar nu se găsește echipament? Din cat stiu eu,ECU de honda nu s-a spart" pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 E mare chestie sa stea motoreta la maxim 90 de grade orice ar fi, nu iti e mila sa o bagi in viteza la semafor. Recomand aceasta modificare tuturor. Ce tare ca acum e faina ideea. Cand am zis-o eu fara experienta de pilot motogp pe fireblade era solutie de prosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 dar exista vreo posibilitate de a modifica temperatura la care sa porneasca ventilatorul? (din calculator) spre exemplu sa porneasca automat la nu stiu...95 grade e vorba de 1000rr 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) dar exista vreo posibilitate de a modifica temperatura la care sa porneasca ventilatorul? (din calculator) spre exemplu sa porneasca automat la nu stiu...95 grade e vorba de 1000rr 2006 Nu prea ai inteles ce s-a scris 2 posturi mai sus Doar cu intrerupator,sau un montaj electronic de comanda individuala a ventilatorului. Editat Martie 22, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx21 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Salut la toti de pe aici. Am si eu o intrebare. Voi ce ulei ati pus in motor si filtru de ulei? Eu sincer sa fiu ma gandeam la un bel-ray,castrol sau repsol la filtru de ulei nu stiu nici o marca. aa si daca stiti iara un antigel bun. Multumesc anticipat. Alx21 asflat uscat 2 all Editat Martie 23, 2014 de Alx21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 E a 4000-a intrebare despre ce ulei si filtru sa puna in CBR. Topicul are139pagini, se pare ca cei nou veniti, nu citesc decit ultima pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx21 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Suntem noi motociclisti declarati nebuni ca ne riscam viata prin trafic. Dar nici chiar atat de nebun in cat sa citesc 139 de pagini puteai sa nu postezi nimic daca te deranjaza faptul ca pun aceiasi intrebare Cred ca de acest lucru este un forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 recomand bel ray exs 15 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Suntem noi motociclisti declarati nebuni ca ne riscam viata prin trafic. Dar nici chiar atat de nebun in cat sa citesc 139 de pagini puteai sa nu postezi nimic daca te deranjaza faptul ca pun aceiasi intrebare Cred ca de acest lucru este un forum. Forumul are functie de cautare.... Plus ca exista un topic dedicat uleiurilor. Editat Martie 23, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Am si eu o intrebare. pt cei care folosesc k&n air filter la modelul 2006 (cele 2 turnuri) http://cdn2.bigcommerce.com/server3700/68b82/products/1686/images/4866/HA-1004__40677.1357226157.220.220.jpg?c=1. Dupa curatarea filtrelor, pe ce parte se lubrifiaza? interior, exterior sau ambele? precizez ca aerul circula din interior catre exterior multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Am si eu o intrebare. pt cei care folosesc k&n air filter la modelul 2006 (cele 2 turnuri) http://cdn2.bigcommerce.com/server3700/68b82/products/1686/images/4866/HA-1004__40677.1357226157.220.220.jpg?c=1. Dupa curatarea filtrelor, pe ce parte se lubrifiaza? interior, exterior sau ambele? precizez ca aerul circula din interior catre exterior multumesc! Orice filtru care se curata se va unge pe partea pe unde intra aerul, deoarece avand celulele mai mari ca un filtru normal, uleiul impiedica trecerea particulelor mai mici de praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Am si eu o intrebare. pt cei care folosesc k&n air filter la modelul 2006 (cele 2 turnuri) http://cdn2.bigcommerce.com/server3700/68b82/products/1686/images/4866/HA-1004__40677.1357226157.220.220.jpg?c=1. Dupa curatarea filtrelor, pe ce parte se lubrifiaza? interior, exterior sau ambele? precizez ca aerul circula din interior catre exterior multumesc! http://www.knfilters.com/cleaning.htm Dupa cum observi in link, in etapa de aplicare a uleiului, nu conteaza pe ce parte aplici, important este ca la final sa ai o culoare rosiatica uniforma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 hai ca m-am descurcat, mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Mare atentie la ungerea filtrului de aer. Nu se da mult ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 CUMPAR CBR 600 RR 2003-2005. ZONA CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.