snitzelCBR Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Multumesc mult pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Merita investitia intr-un stator/releu aftermarket sau mai bine oem. Acum cativa ani am schimbat un releu la un 919 si am luat unul aftermarket ducati care are vreo 5 ani de functionare si inca merge insa la 1000 rr nu stiu cum sta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Citi dintre cei ce posteaza aici crezi ca si-au luat statoare de la Rick's Motorsports Electrics ? Ori OEM, ori chinezarii ieftine vindute de samsarii de la noi. Unul Rick, e scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremeseby Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Dragi colegi, dupa indelungi cautari n-am reusit sa gasesc un manual de sc57 1000rr 04-07 varianta europeana. Ma intereseaza mai degraba schema electrica. Pe internet e plin cu versiunea americana ce nu are si HISS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 ce probema ai? la HISS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhobby Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 salut! stie cineva daca Honda 1000rr 2004-2006 are sleepy clunch? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 salut! stie cineva daca Honda 1000rr 2004-2006 are sleepy clunch? ms Nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) buna asta!!!... ....sleepy aaa??? Editat Mai 14, 2014 de 0ctav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhobby Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 ))..slipper clutch..greseala mea ms TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremeseby Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Trebuie sa refac mufele la un ECU si aveam nevoie pinout/codul culorilor de pe fire. Din cat am citit cablajul pe cele americane e diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vronak Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Salutari!Vreau sa achizitionez un motor, un Honda CBR 1000 rr Repsol. Am gasit-o la un tip in Braila si as dori niste sfaturi( daca vi se pare ceva ciudat sau lipseste ceva esential ). Tin sa precizez ca arata foarte bine, este tinuta in garaj de vreun an jumate si are 8700 km . Poate fi vazuta pe http://www.autovit.ro/honda-cbr-M3441171.htmlMultumesc anticipat celor ce vor raspunde si asfalt uscat tuturor! Editat Mai 16, 2014 de Vronak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Cum naiba sa dai 5000 pe vaca aia grasa din 2005? Poate pe vopsea.Ca, cai putere nu are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Il stiu pe baiat. Madalin il cheama. Daca iti place modelul ala neaparat merita sa dai banii (mai mult ca sigur pretul nu e batut in cuie). E primul proprietar iar cu motoreta nu l-am mai vazut demult, ca s-a lasat de sportul asta. Stiu despre motoreta ca mai mult ca sigur, km sunt reali, nu a fost cazuta si a stat si inca sta in garaj. Merita sa te duci sa o vezi. Si nu.. nu am fost pus de el sa-i fac reclama, il cunosc doar din vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Jagi, tu ai o problema cu motoarele astea, vb serios. Pai dc sa nu dai banii pe un 2005 de la honda? Nu toata lumea cauta doar caii putere sau ce tot pomenesti tu.. Chiar nu înțeleg ce ai cu oamenii care le cumpara si nici cu mobra in sine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 sa dai 5000 pe o mobra de 9 ani? mult prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 clar ca e mult. dar eu vb de mobra in sine, nu de pretul ei. nu exista o discutie legata de un 1000rr unde sa nu de-a cu el de pamant. dar na, poate are motive, ce stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Jagi, tu ai o problema cu motoarele astea, vb serios. Pai dc sa nu dai banii pe un 2005 de la honda? Nu toata lumea cauta doar caii putere sau ce tot pomenesti tu.. Chiar nu înțeleg ce ai cu oamenii care le cumpara si nici cu mobra in sine.. OK, ia-o logic, nu dai banii pe cai putere. Enumara alte motive, serios vorbesc. Eu am mers si pe CBR-uri, toate, si de 600 si de 1000. Si afla ca nu e NUMAI parerea mea. Exista multi care au incercat Hondele astea acum 9-10 ani, si nici unul nu le lauda. Normal ca daca abia ai ajuns la CBR 929, nu ai cum sa stii ca deja ai o moto superioara CBR-ului 1000rr 2004+ -2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Am inteles. Dar nu vad cu ce e mai superior un 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vronak Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Va multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Daca se va mai lovi careva de problema mea, si anume sa nu ii arate indicatorul de combustibil nivelul corect (la modul ca bagam plinul si ea "tipa" ca ii e foame) inainte sa va apucati de dat rezervor jos si alte caprioare, incercati pur si simplu sa vedeti daca mufa aia mare care intra in bord este BINE bagata (ca sa nu apara confuzii, mufa e situata in spatele panoului de instrumente, in partea de sus, cam in spatele pozitiei, sub parbriz). Nu trebuie dat jos tot botul pt asta, puteti avea acces la ea si daca ii scoateti parbrizul. La mine era cam 50% bagata in bord, toate celelalte informatii se afisau corect, doar indicatorul de combustibil facea figuri. De cand am fixat-o merge perfect LE: eu am modelul 03-04, dar presupun ca la toate poate sa apara problema asta... Editat Mai 23, 2014 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Va salut si revin cu problema legata de incarcare la un cbr 1000 RR 2007. Am inlocuit statorul si acum incarca normal dar se intampla urmatorul fenomen. Pun contactul apas butonul rosu astept sa se stinga ledul rosu din bord se stinge dar se aude un tacanit undeva in zona bateriei (dupa ea cred) ca un ros de soarece. Dupa cateva secunde daca mai astept fara sa o pornesc se aprinde ledul rosu din bord. Daca o pornesc ledul rosu se stinge iar tacanitul nu stiu daca se mai aude sau nu din cauza motorului. De asemenea capacul pe care este montat statorul se incinge destul de tare nu prea pot tine mana pe el. Nu stiu daca asa se incingea si cu statorul vechi pana sa se arda. In concluzie nu stiu ce este tacanitul ala si daca ledul rosu din bord nu ar trebui sa ramana stins din moment ce s-a stins pana o pornesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda1 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Va salut si revin cu problema legata de incarcare la un cbr 1000 RR 2007. Am inlocuit statorul si acum incarca normal dar se intampla urmatorul fenomen. Pun contactul apas butonul rosu astept sa se stinga ledul rosu din bord se stinge dar se aude un tacanit undeva in zona bateriei (dupa ea cred) ca un ros de soarece. Dupa cateva secunde daca mai astept fara sa o pornesc se aprinde ledul rosu din bord. Daca o pornesc ledul rosu se stinge iar tacanitul nu stiu daca se mai aude sau nu din cauza motorului. De asemenea capacul pe care este montat statorul se incinge destul de tare nu prea pot tine mana pe el. Nu stiu daca asa se incingea si cu statorul vechi pana sa se arda. In concluzie nu stiu ce este tacanitul ala si daca ledul rosu din bord nu ar trebui sa ramana stins din moment ce s-a stins pana o pornesc. verifica legaturile electrice: borne slabe, conectori nestrinsi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Salutare. Am nevoie de lampa Stop de sub codita si capacul care mascheaza evacuarea pentru un 600 RR 2008 !! Am postat aici gandindu`ma ca fiind detinatori de rr`uri ati putea avea idee de unde as putea face rost !! Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Salutare. Am nevoie de lampa Stop de sub codita si capacul care mascheaza evacuarea pentru un 600 RR 2008 !! Am postat aici gandindu`ma ca fiind detinatori de rr`uri ati putea avea idee de unde as putea face rost !! Multumesc !! Uite aici : http://www.rg-racing.com/browseBike/Honda/CBR600RR/2007/LP0042BK.aspx Vorbeste cu Cesar si iti poate comanda el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 verifica legaturile electrice: borne slabe, conectori nestrinsi... o sa verific dar pana sa schimb statorul nu facea asa si doar la mufa care intra in releu am umblat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.