Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salutare TDM-isti tocmai ce m-am alaturat si eu grupului vostru :banana: si a-si vrea sa imi schimb uleiul filtrele si lichidul de racire , stiu ca la ulei trebuie desfacute doua suruburi pentru a putea goli tot uleiul din motor , rugamintea mea este daca puteti sa-mi spune-ti care ar fi cele doua ( m-am uitat in manual iar pe unul dintre ele l-am reperat dar celalant mai de jos nu) , niste poze exacte facute la motor ar fi ideale si cum pot goli toata instalatia de racire pt a putea shimba antigelul ( tot pozele ar fi ideale). Modelul meu este 850 4tx an fabricatie 2000 .Va multumesc si promit sa vin cu poze cat mai curand.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca l-ai reperat pe cel de langa filtrul de ulei.25-928fffd8b0.jpg

si cauti surubul nr.1 din figura 3. Il gasesti pe partea stanga. Nu ai cum sa-l ratezi. Iti da impresia ca este un surub cu cap de surubelnita in cruce infiletat in alt surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la TDM-isti si nu numai,

 

Baietii cu state vechi pe TDM ajutati-ma cu ceva sfaturi .

Am un TDM din 96 caruia i-am schimbat motorul ( scapata fara ulei ... in nici 2000 de km de la schimb) cu unul din ' 97.

toate bune si frumoase numai ca mecanicul nu i-a schimbat si carburatoarele lasandu-le pe cele vechi ptr ca i-a venit lui mai bine asa urmata de o explicatie pe care nu am inteles-o, cum ca cele noi ar avea ceva in plus si nu se mai potriveste ceva de la acceleratie

Consecinta : dupa nici 150 de km se deregleaza si nu mai merge in 2000-3300 de ture nici sa te inchini la ea, scutura da in nas .

La mecanic imi regleaza carburatoarele le curata platesc 220 ron si ... pe TDM ..daca poti .

Dupa inca 200 de km se repeta figura cu mentiunea ca in cei 200 de km nu are putere ,trebuie sa retrogradez , scutura daca sunt in a 4 si am 80-90 km , lucruri pe care nu le facea , un chin sa mergi cu ea mail ales prin oras ..

Am dus-o din nou si imi explica ca se va risca sa puna carburatorul cel nou cel vare a venit odata cu motorul schimbat .

Motorul nou este mai tanar (97- 98 cred ) si se pare ca are ceva in plus , nu a stiut mecanicul sa imi explice pe o limba de inteles cat de cat ce are mai nou , de ce samd.

 

Astept cu sfaturi solutii eventual sugestii ptr domnul mecanic ..

 

Multam si asfalt uscat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-isti dupa cum am promis cateva randuri mai sus am revenit cu cateva poze cu noua ''iubita'' , imi cer scuze pt calitate proasta dar sunt facute cu tel.

''iubita'' va primi in curand o cosmetizare complecta adica ii voi vopsi toate carenele ( asta in iarna) , retapitare saua , schimbare placute frana fata , schimbare conducta frana spate si anvelopa spate , inlocuit toate lichidele si filtrele astea sunt un '' must be " iar prin iarna dupa ce voi mai pune niste banuiti deoparte va veni si un cric central si un crash bar. Asfalt uscat.

 

P.S: gms245 berea ramane valabla :cheers:

post-68621-0-34235300-1343325554_thumb.jpg

post-68621-0-84065800-1343325579_thumb.jpg

post-68621-0-80582400-1343325600_thumb.jpg

post-68621-0-80130400-1343325621_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la TDM-isti si nu numai,

 

Baietii cu state vechi pe TDM ajutati-ma cu ceva sfaturi .

Am un TDM din 96 caruia i-am schimbat motorul ( scapata fara ulei ... in nici 2000 de km de la schimb) cu unul din ' 97.

toate bune si frumoase numai ca mecanicul nu i-a schimbat si carburatoarele lasandu-le pe cele vechi ptr ca i-a venit lui mai bine asa urmata de o explicatie pe care nu am inteles-o, cum ca cele noi ar avea ceva in plus si nu se mai potriveste ceva de la acceleratie

Consecinta : dupa nici 150 de km se deregleaza si nu mai merge in 2000-3300 de ture nici sa te inchini la ea, scutura da in nas .

La mecanic imi regleaza carburatoarele le curata platesc 220 ron si ... pe TDM ..daca poti .

Dupa inca 200 de km se repeta figura cu mentiunea ca in cei 200 de km nu are putere ,trebuie sa retrogradez , scutura daca sunt in a 4 si am 80-90 km , lucruri pe care nu le facea , un chin sa mergi cu ea mail ales prin oras ..

Am dus-o din nou si imi explica ca se va risca sa puna carburatorul cel nou cel vare a venit odata cu motorul schimbat .

Motorul nou este mai tanar (97- 98 cred ) si se pare ca are ceva in plus , nu a stiut mecanicul sa imi explice pe o limba de inteles cat de cat ce are mai nou , de ce samd.

 

Astept cu sfaturi solutii eventual sugestii ptr domnul mecanic ..

 

Multam si asfalt uscat .

nu stiu sa iti dau un sfat dar mi se pare mult 220 lei curatat si reglat de carburatoare ( mie mi-a luat 100 lei anul trecut la Cj )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la TDM-isti si nu numai,

 

Baietii cu state vechi pe TDM ajutati-ma cu ceva sfaturi .

Am un TDM din 96 caruia i-am schimbat motorul ( scapata fara ulei ... in nici 2000 de km de la schimb) cu unul din ' 97.

toate bune si frumoase numai ca mecanicul nu i-a schimbat si carburatoarele lasandu-le pe cele vechi ptr ca i-a venit lui mai bine asa urmata de o explicatie pe care nu am inteles-o, cum ca cele noi ar avea ceva in plus si nu se mai potriveste ceva de la acceleratie

Consecinta : dupa nici 150 de km se deregleaza si nu mai merge in 2000-3300 de ture nici sa te inchini la ea, scutura da in nas .

La mecanic imi regleaza carburatoarele le curata platesc 220 ron si ... pe TDM ..daca poti .

Dupa inca 200 de km se repeta figura cu mentiunea ca in cei 200 de km nu are putere ,trebuie sa retrogradez , scutura daca sunt in a 4 si am 80-90 km , lucruri pe care nu le facea , un chin sa mergi cu ea mail ales prin oras ..

Am dus-o din nou si imi explica ca se va risca sa puna carburatorul cel nou cel vare a venit odata cu motorul schimbat .

Motorul nou este mai tanar (97- 98 cred ) si se pare ca are ceva in plus , nu a stiut mecanicul sa imi explice pe o limba de inteles cat de cat ce are mai nou , de ce samd.

 

Astept cu sfaturi solutii eventual sugestii ptr domnul mecanic ..

 

Multam si asfalt uscat .

 

La 4TX au schimbat carburatoarele din 1999, intre 1996 si 1998 sunt la fel.

Nu stiu daca exista alte modificari in motor care sa fie afectate de carburatoare (axe cu came, supape) - dar nu cred.

Oricum, daca s-a schimbat motorul, ar trebui sa monteze carburatoarele cu care a venit motorul cel nou. Actionarea acceleratiei este similara (daca nu identica) la ambele generatii (96-98 si 99-01).

La motocicletele din generatia asta carburatoarele NU se deregleaza singure (nici la Uraluri nu se mai intampla asta, cred). Daca nu merge bine inseamna ca ceva nu e reglat corect de la inceput. Distributia e bine pusa la punct ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 4TX au schimbat carburatoarele din 1999, intre 1996 si 1998 sunt la fel.

Nu stiu daca exista alte modificari in motor care sa fie afectate de carburatoare (axe cu came, supape) - dar nu cred.

Oricum, daca s-a schimbat motorul, ar trebui sa monteze carburatoarele cu care a venit motorul cel nou. Actionarea acceleratiei este similara (daca nu identica) la ambele generatii (96-98 si 99-01).

La motocicletele din generatia asta carburatoarele NU se deregleaza singure (nici la Uraluri nu se mai intampla asta, cred). Daca nu merge bine inseamna ca ceva nu e reglat corect de la inceput. Distributia e bine pusa la punct ?

http://ambulantamoto.blogspot.com

 

Salutare ,

 

O iau in ordine : da, este cam mult dar manopera presupune aproape 2 ore !!??costa 70 ron pe ora si uite asa sa facut de 200 ron;daca mergea bine crezi ca mai comentam ceva ?!

Sunt singurii din oras autorizati cu un service pus la punct, unde sa te duci ?!

Eu nu ma pricep mai deloc ,chestii de baza doar ,( dar incet incet invat, sper sa ma tina bugetul) este si motivul ptr care nu am dus motocicleta decat la un singur om , acelasi service .

Vizavi de distributie nu stiu ce sa zic dar simptomele parca prea te duc cu gandul la carburatie ...in orice caz ii voi spune si de asta mecanicului cand ma duc sa o iau .. peste jumatate de ora

La prima iesire dupa montarea noului motor (cu carburatoarele vechi) abia a pornit si asta dupa ce a bubuit de s-a speriat juma de sat.

 

Multam de sfaturi va tin la curent .

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

 

O iau in ordine : da, este cam mult dar manopera presupune aproape 2 ore !!??costa 70 ron pe ora si uite asa sa facut de 200 ron;daca mergea bine crezi ca mai comentam ceva ?!

Sunt singurii din oras autorizati cu un service pus la punct, unde sa te duci ?!

Eu nu ma pricep mai deloc ,chestii de baza doar ,( dar incet incet invat, sper sa ma tina bugetul) este si motivul ptr care nu am dus motocicleta decat la un singur om , acelasi service .

Vizavi de distributie nu stiu ce sa zic dar simptomele parca prea te duc cu gandul la carburatie ...in orice caz ii voi spune si de asta mecanicului cand ma duc sa o iau .. peste jumatate de ora

La prima iesire dupa montarea noului motor (cu carburatoarele vechi) abia a pornit si asta dupa ce a bubuit de s-a speriat juma de sat.

 

Multam de sfaturi va tin la curent .

 

 

Asa cum a spus si Patrick, carburatoarele sunt diferite intre cele doua modele de 4TX. Neaparat trebuie sa-i pui motorului carburatoarele cu care a fost dotat din fabrica. E normal sa nu mearga cu carburile de dupa 1999. Sunt multe diferente intre cele doua modele de carburatoare.

Io zic sa te duci la mecanic si sa-l pui sa-ti monteze carburile adecvate fara niciun fel de pret suplimentar, intrucat e vina lui ca n-a stiut ca-s diferite cele doua tipuri de carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroace,

 

Stie cineva ceva de motocicleta asta? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-tdm%20-din-1994-465534.html

(Posesorul e printre noi?)

 

Un amic ar fi interesat, dar nu stiu ce sa-i zic sau la ce ar trebui sa aiba grija... nu cunosc modelul. Cum e cu adaptarea asta a unui motor de 4TX, a mai facut-o cineva?

 

LE: Acum am vazut discutia de mai sus :) Banuiesc totusi ca nu este vorba de acelasi motor.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar am spus ca e negociabil.

Sa zicem 1400.

Acum are 38000 km pe bord. (am luat-o cand avea 30.000km, pe bord).

In aprilie am pus ulei motul 7100, cu filtru nou.

 

Anul trecut s-au schimbat:

Baterie noua cu gel, cablu ambreiaj, bujii, clapete soc si garnituri carburator, plutitor carburator, sincronizat caeburatoare

in 2010 cauciuc nou fata, sh spate

in 2009 (30000 km pe bord) schimbat garnitori robinet de benzina, antigel, lichid de frana, reglat jocul la supape, filtru de aer, vopsit carene, codita si rezervor, schimbat ulei furca fata si semeringuri, cauciucurile dintre carburatoare si filtrul de aer (cine stie, cunoaste)

 

Cam asta ar fi de spus. Nu am cazut cu ea, nu are zgarieturi, sau alte probleme ascunse.

Placutele de frana au fost noi cand am cumparat motocicleta, in 2008.

 

O sa fac poze si le postez aici.

Crash padurile H&B si scutul de sub motor nu sunt montate. Nu imi place cum arata cu ele.

Bonus se ofera casca marimea M, roemer cuba (trebuie sa se potriveasca cumparatorului, evident).

Editat de flavius.corhei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar releu regulator de tensiune pentru un TDM-ist plecat in Turul Romaniei ramas datorita unor probleme (cu aceasta piesa) prin Suceava :what: .

Problema este solutionata provizoriu :moto: dar totusi trebuie inlocuit releul.

Astept oferte prin PM sau pe bikerkes@yahoo.com.

Multumesc tuturor!

 

Cumpar releu regulator de tensiune pentru un TDM-ist plecat in Turul Romaniei ramas datorita unor probleme (cu aceasta piesa) prin Suceava :what: .

Problema este solutionata provizoriu :moto: dar totusi trebuie inlocuit releul.

Astept oferte prin PM sau pe bikerkes@yahoo.com.

Multumesc tuturor!

 

Daca nu este deranjul prea mare poate exista cineva dispus sa dea o carena jos si sa imi faca o poza cu releul si codul de pe el (daca il are pe cel original de Yamaha) .

Vreau sa caut un S.H. original de Yamaha sau un aftermarket dar care sa corespunda 100% caracteristicior celui original.{Sper sa gasesc usor caracteristicile releului original : amperaj ,voltaj etc. si ce mai trebuie sa stiu despre acesta}. Am primit deja o oferta de un releu dar este de 4TX si nu stiu daca este compatibil. :scratch:

Multumesc tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu unu original, dar cum ti-l trimit? Suna-ma cat de repede ca maine o intind spre hunedoara! Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum chiar ca intru rau in ceata :scratch: ... am vazut pe net releu regulator de tensiune cu 4, 5, si chiar 6 pini de conexiune :scratch: .

Imi poate spune careva cati pini are releul original pentru un TDM 850 3VD din '92 si pentru cel din '96 ?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...