Leaveyou Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Salutare , O iau in ordine : da, este cam mult dar manopera presupune aproape 2 ore !!??costa 70 ron pe ora si uite asa sa facut de 200 ron;daca mergea bine crezi ca mai comentam ceva ?! Sunt singurii din oras autorizati cu un service pus la punct, unde sa te duci ?! Eu nu ma pricep mai deloc ,chestii de baza doar ,( dar incet incet invat, sper sa ma tina bugetul) este si motivul ptr care nu am dus motocicleta decat la un singur om , acelasi service . Vizavi de distributie nu stiu ce sa zic dar simptomele parca prea te duc cu gandul la carburatie ...in orice caz ii voi spune si de asta mecanicului cand ma duc sa o iau .. peste jumatate de ora La prima iesire dupa montarea noului motor (cu carburatoarele vechi) abia a pornit si asta dupa ce a bubuit de s-a speriat juma de sat. Multam de sfaturi va tin la curent . Asa cum a spus si Patrick, carburatoarele sunt diferite intre cele doua modele de 4TX. Neaparat trebuie sa-i pui motorului carburatoarele cu care a fost dotat din fabrica. E normal sa nu mearga cu carburile de dupa 1999. Sunt multe diferente intre cele doua modele de carburatoare. Io zic sa te duci la mecanic si sa-l pui sa-ti monteze carburile adecvate fara niciun fel de pret suplimentar, intrucat e vina lui ca n-a stiut ca-s diferite cele doua tipuri de carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Noroace, Stie cineva ceva de motocicleta asta? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-tdm%20-din-1994-465534.html (Posesorul e printre noi?) Un amic ar fi interesat, dar nu stiu ce sa-i zic sau la ce ar trebui sa aiba grija... nu cunosc modelul. Cum e cu adaptarea asta a unui motor de 4TX, a mai facut-o cineva? LE: Acum am vazut discutia de mai sus Banuiesc totusi ca nu este vorba de acelasi motor. Editat August 2, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Si daca nu e de pe forum, ia vezi si tdm-ul anuntul asta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-tdm%20850-din-1995-337071.html Acum are baterie noua. Pretul e negociabil. Editat August 2, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 cam scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Dar am spus ca e negociabil. Sa zicem 1400. Acum are 38000 km pe bord. (am luat-o cand avea 30.000km, pe bord). In aprilie am pus ulei motul 7100, cu filtru nou. Anul trecut s-au schimbat: Baterie noua cu gel, cablu ambreiaj, bujii, clapete soc si garnituri carburator, plutitor carburator, sincronizat caeburatoare in 2010 cauciuc nou fata, sh spate in 2009 (30000 km pe bord) schimbat garnitori robinet de benzina, antigel, lichid de frana, reglat jocul la supape, filtru de aer, vopsit carene, codita si rezervor, schimbat ulei furca fata si semeringuri, cauciucurile dintre carburatoare si filtrul de aer (cine stie, cunoaste) Cam asta ar fi de spus. Nu am cazut cu ea, nu are zgarieturi, sau alte probleme ascunse. Placutele de frana au fost noi cand am cumparat motocicleta, in 2008. O sa fac poze si le postez aici. Crash padurile H&B si scutul de sub motor nu sunt montate. Nu imi place cum arata cu ele. Bonus se ofera casca marimea M, roemer cuba (trebuie sa se potriveasca cumparatorului, evident). Editat August 3, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Daca are cineva intamplator un jug inferior pentru 4TX (43mm).... and money. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 salut! cum demontez carenele spate la un tdm 850 4tx ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Cumpar releu regulator de tensiune pentru un TDM-ist plecat in Turul Romaniei ramas datorita unor probleme (cu aceasta piesa) prin Suceava . Problema este solutionata provizoriu dar totusi trebuie inlocuit releul. Astept oferte prin PM sau pe bikerkes@yahoo.com. Multumesc tuturor! Cumpar releu regulator de tensiune pentru un TDM-ist plecat in Turul Romaniei ramas datorita unor probleme (cu aceasta piesa) prin Suceava . Problema este solutionata provizoriu dar totusi trebuie inlocuit releul. Astept oferte prin PM sau pe bikerkes@yahoo.com. Multumesc tuturor! Daca nu este deranjul prea mare poate exista cineva dispus sa dea o carena jos si sa imi faca o poza cu releul si codul de pe el (daca il are pe cel original de Yamaha) . Vreau sa caut un S.H. original de Yamaha sau un aftermarket dar care sa corespunda 100% caracteristicior celui original.{Sper sa gasesc usor caracteristicile releului original : amperaj ,voltaj etc. si ce mai trebuie sa stiu despre acesta}. Am primit deja o oferta de un releu dar este de 4TX si nu stiu daca este compatibil. Multumesc tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Am eu unu original, dar cum ti-l trimit? Suna-ma cat de repede ca maine o intind spre hunedoara! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Acum chiar ca intru rau in ceata ... am vazut pe net releu regulator de tensiune cu 4, 5, si chiar 6 pini de conexiune . Imi poate spune careva cati pini are releul original pentru un TDM 850 3VD din '92 si pentru cel din '96 ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 SAU POATE ASA ... O SINGURA TOBA SUB MOTOR ! (mult mai rapid de realizat.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 ... si, am terminat carenajul Chiar daca multi mi-au zis ca nu e nevoie, urmeaza totusi sa sprayez cu un lac mat transparent toate plasticele inainte de montaj. In weekend ma apuc de furca (simeringuri + ulei) ... si la schimbari estetice, inca ma gandesc la o solutie pentru fixu' meu cu tobele sub sa ... orice sfat e binevenit ! Weekend placut ! ete aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 SA NU UITAM SI DE PROBLEMA MEA: "Cumpar releu regulator de tensiune pentru un TDM-ist plecat in Turul Romaniei ramas datorita unor probleme (cu aceasta piesa) prin Suceava .Problema este solutionata provizoriu dar totusi trebuie inlocuit releul.Astept oferte prin PM sau pe bikerkes@yahoo.com. Daca nu este deranjul prea mare poate exista cineva dispus sa dea o carena jos si sa imi faca o poza cu releul si codul de pe el (daca il are pe cel original de Yamaha). Vreau sa caut un S.H. original de Yamaha sau un aftermarket dar care sa corespunda 100% caracteristicior celui original.{Sper sa gasesc usor caracteristicile releului original : amperaj ,voltaj etc. si ce mai trebuie sa stiu despre acesta}. Am primit deja o oferta de un releu dar este de 4TX si nu stiu daca este compatibil. Acum chiar ca intru rau in ceata ... am vazut pe net releu regulator de tensiune cu 4, 5, si chiar 6 pini de conexiune . Imi poate spune careva cati pini are releul original pentru un TDM 850 3VD din '92 si pentru cel din '96 ?" Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Al meu releu are o mufa cu 4 fire: 3 albe si 1 rosu. Arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Al meu releu are o mufa cu 4 fire: 3 albe si 1 rosu. Arata asa: multumesc mult pentru foto. nu are un cod ceva pe el stantat...? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 multumesc mult pentru foto. nu are un cod ceva pe el stantat...? multumesc! Ma bucur daca am putut sa te ajut. Scuze de calitatea fotografiilor, dar sunt facute seara, in garaj cu telefonul. P.S. Din manunchiul de cabluri care vine la regulator, in afara de cele 3 fire albe si firul rosu, mai este un fir negru cu un papuc rotund care vine la masa prins intr-unul dintre suruburile de fixare a regulatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Releul nu e acelasi la toate modelele? stiu ca se potriveste si de pe xt, am unul ramas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 MULTUMESC PENTRU AJUTOR SI PENTRU POZE ! Se vede si codul ... PERFECT! Acum incepa sa sap pe internet sa vad unde si la ce pret gasec releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Eu am dat un search pe google si am gasit ca releul e acelasi pt tdm, xt, ttr, etc asta e al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Salutare..am si eu nevoie de o mica informatie..am nevoie sa stiu cat este distanta dintre discurile de frana fata pt ca as vrea sa incerc o adaptare a rotii fata pe o Honda Africa Twin..multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 cred ca e mult mai simplu sa schimbi toata fata, furca cu pompa de frana, etc si o adaptare la jugurile superioare si inferioare. de ce vrei sa pui janta de tdm in loc de roata spitata de africa ? Vreau sa pastrez furca originala pt a putea revenii rapid la roata cu spite care v-a fii echipata cu crampoane iar pt drumuri pe asfalt o sa folosesc rota de TDM care imi aduce plusul oferit de tubeless si o mai mare agilitate si stabilitate pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Salutare..am si eu nevoie de o mica informatie..am nevoie sa stiu cat este distanta dintre discurile de frana fata pt ca as vrea sa incerc o adaptare a rotii fata pe o Honda Africa Twin..multumesc anticipat!! 13cm pentru modelul 4tx, desi cred ca toate sunt lafel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Salut baieti(/fete?), puteti ajuta un proaspat posesor de TDM 97 cu un manual? Am scotocit prin topic, sigur s-a mai postat insa e un thread prea mare ca sa gasesc ceva. Pe net am gasit: http://www.dualsportafrica.com/Yamaha%20TDM850%20Manual.pdf dar e din 2000, probabil e bun si asta dar nu sunt sigur. Multzam! Inca ceva, stiti un site unde pot afla codurile pieselor? Ma intereseaza pentru piesa de plastic care sta pe interior sub carena din dreapta. Cum ma uit din fata motorului catre el, e pe stanga in partea din fata a carenei, sub ea. A mea e lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 este aici: manuale de reparatie scrie tdm 850 la search Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Inca ceva, stiti un site unde pot afla codurile pieselor? Ma intereseaza pentru piesa de plastic care sta pe interior sub carena din dreapta. Cum ma uit din fata motorului catre el, e pe stanga in partea din fata a carenei, sub ea. A mea e lipsa. Aici ai un fisier foarte util. LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.