Sari la conținut

Drz 400 S


zigzag
 Share

Postări Recomandate

Cu motorina lantul se va degresa. De praf si nisip scapa daca e spalat cu apa. Eventual cu jet de apa. Am experimentat dand lantul jos (are siguranta) si bagandu-l intr-o cratita cu motorina. Praful si nisipul au ramas. Asa ca am reluat operatia cu apa si o perie. Deci: intai sters cu motorina; apoi spalat cu apa.

PS Benzina ataca majoritatea cauciucurilor. De aceea nu este recomandata pt spalarea lanturilor cu O-ringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 435
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

o alternativa mult mai ieftina a spreiului de lant, este uleiul de cutie de viteze cat mai vascos 90W..... 10 lei litru. cu spreiul de lant dublezi valoarea kitului si nu te tine dublu pt ca lantul se intinde inainte sa se strice efectiv.

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam putin activitate aici. Am devenit posesor de Suzuki DRZ-400E si avand in vedere ca nu este o diferenta mare intre S si E sper ca ma primiti aici. Inca nu am prea multe de povestit despre el, arata bine, intretinut, fabricatie 2005 si este inmatriculat. Are kitul de lumini instalat, pornire buton, toba de S. Ieri am gasit niste roti de SM si ca sa le pun pe motor mai trebuie sa fac rost de un distantier pentru roata fata. Daca ma poate ajuta cineva cu niste masuri as fi recunoscator, chiar bun de cinste.

 

Apropo.. mai iese lumea la coclau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam putin activitate aici. Am devenit posesor de Suzuki DRZ-400E si avand in vedere ca nu este o diferenta mare intre S si E sper ca ma primiti aici. Inca nu am prea multe de povestit despre el, arata bine, intretinut, fabricatie 2005 si este inmatriculat. Are kitul de lumini instalat, pornire buton, toba de S. Ieri am gasit niste roti de SM si ca sa le pun pe motor mai trebuie sa fac rost de un distantier pentru roata fata. Daca ma poate ajuta cineva cu niste masuri as fi recunoscator, chiar bun de cinste.

 

Apropo.. mai iese lumea la coclau?

 

Sa-l stapanesti sanatos !

Nu pui niste poze cu el?

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l stapanesti sanatos

ce carburator ai pe el?

 

Nu ma lua tare ca nu stiu. Daca aflu te anunt, luni il bag in service sa verific lantul, , intinzatorul, patinele si sa vad daca trebuie facut vreun reglaj.

 

Sa-l stapanesti sanatos !

Nu pui niste poze cu el?

 

Mersi!

 

Inca nu am facut dar astazi il trag in poze ca e frumos afara. M-as duce la tura prin vitan, pe coclau sa vad cum se simte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva poze cu motorul asa cum am promis:

baga un surub la esapament (acolo unde trebuiau sa fie scaritele pasagerului) ca toate vibratiile se vor transmite in prinderea evacuarii de motor si nu-i prea fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga un surub la esapament (acolo unde trebuiau sa fie scaritele pasagerului) ca toate vibratiile se vor transmite in prinderea evacuarii de motor si nu-i prea fain.

 

Evacuarea este de pe un DRZ400S, nu este cea originala dupa modelul E. Din aceasta cauza nu se potriveste la gauri in zona respectiva. Modelul DRZ400E nu are scarite si nici pe subframe nu se gasesc gaurile pentru acestea.

 

Ce jenti de SM ai luat? Ai rezolvat cu distantierele?

 

Jantele sunt excel, se pare ca nu sunt decat 3 distantieri nu 4 asa cum am presupus eu. Poza cu ele:

post-40201-1269636113_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuarea este de pe un DRZ400S, nu este cea originala dupa modelul E.

 

stim ca toba mai e prinsa de cadru mai in capat - spre evacuare, nu vorbim de faptul ca atarna si e prinsa de motocicleta doar prin prinderea de motor.

discutam de vibratii. ;)

 

rezolva problema, chiar si cu sarma daca nu se poate altfel...

 

fain motorul. o sa te slujeasca cu loialitate. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

cum se procedeaza cu lichidul de racire cand este schimbat? trebuie aerisita instalatia si daca da cum se face.

cat lichid tre sa fie in vasul de expansiune

trebuie antigel special sau merge orice tip (cu glycol care se pune in supernova)

moto drz 400 s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ENGINE COOLANT

At the time of manufacture, the cooling system is filled with a

50:50 mixture of distilled water and ethylene glycol antifreeze.

This mixture will provide optimum corrosion and heat protection,

and will protect the cooling system from freezing at above

-31 "C (-24°F).

If the motorcycle is to be exposed to temperatures below -31 "C

(-2q0F), thc pcrccntagc of antifreeze should be increased to

55% or 60%, according to figure 2.

The characteristics of different antifreeze vary; therefore, be

sure lo use the speclfied antlfreeze.

Engine coolant: Mix antifreeze designed for aluminum

radiators with distilled water

only.

Waterlantifreeze mixture ratio: 50:50 - 40:60

A C A U T ~ O ~

-

* Mix a high quality ethylene glycol based antifreeze

with distilled water only. Do not mix an alcohol based

antifreeze or different brands of antifreeze.

* The percentage of antifreeze in the coolant should

be between 50 to 60%. If the percentage of antifreeze

is above or below this range the coolant's frost protection

and rust-inhibiting capabilities will be reduced.

Always keep the antifreeze content above 50%

even if the atmospheric temperature does not go below

the freezing point.

Engine coolant capacity: 1 250 ml(1.3 US qt, 1.1 Imp qt)

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ENGINE COOLANT

At the time of manufacture, the cooling system is filled with a

50:50 mixture of distilled water and ethylene glycol antifreeze.

This mixture will provide optimum corrosion and heat protection,

and will protect the cooling system from freezing at above

-31 "C (-24°F).

If the motorcycle is to be exposed to temperatures below -31 "C

(-2q0F), thc pcrccntagc of antifreeze should be increased to

55% or 60%, according to figure 2.

The characteristics of different antifreeze vary; therefore, be

sure lo use the speclfied antlfreeze.

Engine coolant: Mix antifreeze designed for aluminum

radiators with distilled water

only.

Waterlantifreeze mixture ratio: 50:50 - 40:60

A C A U T ~ O ~

-

* Mix a high quality ethylene glycol based antifreeze

with distilled water only. Do not mix an alcohol based

antifreeze or different brands of antifreeze.

* The percentage of antifreeze in the coolant should

be between 50 to 60%. If the percentage of antifreeze

is above or below this range the coolant's frost protection

and rust-inhibiting capabilities will be reduced.

Always keep the antifreeze content above 50%

even if the atmospheric temperature does not go below

the freezing point.

Engine coolant capacity: 1 250 ml(1.3 US qt, 1.1 Imp qt)

ok asta am inteles o dar cu aeriseala trebuie sau doar bag amestecul? am vazut ca pe radiatorul din st are un surubel ma gandeam ca o fi avand si el un scop (poate de aerisire)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok asta am inteles o dar cu aeriseala trebuie sau doar bag amestecul? am vazut ca pe radiatorul din st are un surubel ma gandeam ca o fi avand si el un scop (poate de aerisire)

ala e pt aerisire. bagi lichid pana se umple radiatoru din dreapta apoi pui capacu, dai drumu la motor putin, dupa aia opresti motoru, completezi pana se umple, cand se umple desfaci surubelul din stanga pana iese lichid. daca nu iese, cu surubelu slabit mai adaugi lichid pana o sa iasa pe langa surubel.

strangi surubelu, pui capacu repornesti motoru si maii verifici odatta nivelul. daca e cazu mai comletezi si repeti operatia.

poti sa dai drumu la motor si fara sa pui capacul la radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e pt aerisire. bagi lichid pana se umple radiatoru din dreapta apoi pui capacu, dai drumu la motor putin, dupa aia opresti motoru, completezi pana se umple, cand se umple desfaci surubelul din stanga pana iese lichid. daca nu iese, cu surubelu slabit mai adaugi lichid pana o sa iasa pe langa surubel.

strangi surubelu, pui capacu repornesti motoru si maii verifici odatta nivelul. daca e cazu mai comletezi si repeti operatia.

poti sa dai drumu la motor si fara sa pui capacul la radiator.

ultima intrebare-sper- cam ce nivel tre sa fie in vasul de expansiune? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultima intrebare-sper- cam ce nivel tre sa fie in vasul de expansiune? :peace:

zero la schimb. daca ai lichid acolo goleste vasu....acolo ai lichid doar ccand incingi prea tare motoru. vasul de expansiune e facut sa nu pierzi lichidul daca fiebi motoru ....cu tipmul lcichidul se reintroduce in circuit. ( unul din motivele pt care dr-z-ul e asa greu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ce pinioane folositi la drz? Cela standard sunt 14/47. Eu vreau sa imi pun 13/50, cel din spate sper sa aiba loc de ghidajul pentru lant. Ati incercat sa puneti roata dintata mai mare de 47 pe spate?

Mesaj completat

Ce pinioane folositi la drz? Cela standard sunt 14/47. Eu vreau sa imi pun 13/50, cel din spate sper sa aiba loc de ghidajul pentru lant. Ati incercat sa puneti roata dintata mai mare de 47 pe spate?

Mesaj complectat

 

Le-am montat pe motor 13/50, super, mult mai ok pt hard enduro dect originalele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...