Dan-Andrei Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 si acum vin eu mai incepatoare de fel: ce benzina e potrivita si de la ce fel de benzinarie pentru un fzr?! Scrie pe cartea ei: bezina de cel putin 98 cifra octanica. Adica cea mai scumpa Eu personal alimentez cu OMV Carerra 100. Si merge ok. Dar chiar este scumpa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 (editat) In State (USA si Canada) cifra octanica afisata este cea masurata nu cea teoretica. Masinile au aceeasi compresie. Sunt enorme pentru ca americanu vrea sa fie "safe", sa nu moara cand are un accident si in plus, pentru ca o buna parte din viata si-o petrece in masina, vrea sa stea comod. Cum masinile sunt mari si cu cutii de viteza automate au nevoie si de motoare mai mari ca sa le traga distante mai lungi. In general viata motoarelor cu benzina din state e de peste 250.000 km si nimeni nu prea repara motoare. Mersul la serviciu consuma, in medie, in marile aglomerari urbane, circa 2 ore (dus-intors) si distantele medii sunt de 90 - 100 km zilnic, numai pentru asta. O alta caracteristica strict americana este dorinta de a avea acceleratii puternice. Cu exceptia Smart-ului nu exista masina pe piata care sa aiba nevoie de mai mult de 11 secunde de la 0 la 100 km/h, si astea sunt masinile mici (Toyota-Yaris, Hyundai-Accent, Honda-Fit, Kia-Rio, Chevrolet-Aveo). Cel mai mic Ford e Focus, numai cu motor de 2L, motorul de 1,6L nu este disponibil in state. Cum spatiile sunt mari toate lucrurile sunt mari si ele. Editat Aprilie 16, 2007 de Ion54 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 In State (USA si Canada) cifra octanica afisata este cea masurata nu cea teoretica. Masinile au aceeasi compresie. Sunt enorme pentru ca americanu vrea sa fie "safe", sa nu moara cand are un accident si in plus, pentru ca o buna parte din viata si-o petrece in masina, vrea sa stea comod. Cum masinile sunt mari si cu cutii de viteza automate au nevoie si de motoare mai mari ca sa le traga distante mai lungi. In general viata motoarelor cu benzina din state e de peste 250.000 km si nimeni nu prea repara motoare. Mersul la serviciu consuma, in medie, in marile aglomerari urbane, circa 2 ore (dus-intors) si distantele medii sunt de 90 - 100 km zilnic, numai pentru asta. O alta caracteristica strict americana este dorinta de a avea acceleratii puternice. Cu exceptia Smart-ului nu exista masina pe piata care sa aiba nevoie de mai mult de 11 secunde de la 0 la 100 km/h, si astea sunt masinile mici (Toyota-Yaris, Hyundai-Accent, Honda-Fit, Kia-Rio, Chevrolet-Aveo). Cel mai mic Ford e Focus, numai cu motor de 2L, motorul de 1,6L nu este disponibil in state. Cum spatiile sunt mari toate lucrurile sunt mari si ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Nu va mai amagiti cu placebo; la aceeasi cifra octanica, carburantii de la lanturi diferite sunt la fel sau nu sunt diferente sesizabile de catre utilizator. La benzinarii trebuie sa scrie de unde se aprovizioneaza cu combustibili. Credeti ca Rompetrol si Petrom ar face intre ei schimb de combustibili daca, de ex., benzina celuilalt ar fi mai proasta? Obisnuiam sa folosesc produse de la OMV, fin'ca unii-altii au zis ca ar fi mult mai bune decat la Petrom. Bineinteles, dupa ce m-am uitat mai bine, am vazut foaia in care scria ca benzina din statia mea obisnuita, OMV, e luata... de la Petrom! Asa ca prefer Rompetrol, ca e cea mai romaneasca - ba chiar le vinde si francezilor - macar astfel nu cotizez la austrieci, la rusi sau la unguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Nu va mai amagiti cu placebo; la aceeasi cifra octanica, carburantii de la lanturi diferite sunt la fel sau nu sunt diferente sesizabile de catre utilizator. La benzinarii trebuie sa scrie de unde se aprovizioneaza cu combustibili. Credeti ca Rompetrol si Petrom ar face intre ei schimb de combustibili daca, de ex., benzina celuilalt ar fi mai proasta? Obisnuiam sa folosesc produse de la OMV, fin'ca unii-altii au zis ca ar fi mult mai bune decat la Petrom. Bineinteles, dupa ce m-am uitat mai bine, am vazut foaia in care scria ca benzina din statia mea obisnuita, OMV, e luata... de la Petrom! Asa ca prefer Rompetrol, ca e cea mai romaneasca - ba chiar le vinde si francezilor - macar astfel nu cotizez la austrieci, la rusi sau la unguri. cotizezi direct la Dinu Patriciu in buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 pfff..astept cu un real interes lansarea liniei defabricatie ptr motociclete cu propulsie Diesel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 (editat) cotizezi direct la Dinu Patriciu in buzunar. ÂŞi? Atâta timp cât e benzină de calitate bună, ce contează? Editat Aprilie 24, 2007 de Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 Ceva nu-i in regula cu calculul tau, 120 km/h e parfum pt tenere.Eu merg cu tdm-ul 120-140+ si nu-mi ia niciodata mai mult de 6, hai 7 la forja maxima cand scap mana in el.Poate fura aia la pompa, desi nu cred.Am bagat de la toate benzinariile si la fel consuma, cu atat mai mult cu cat motoarele noastre is renumite pt racirea f buna si temperatura de lucru stabila si compresie mica(parca 10.5 la tdm) n-ar trebui sa afecteze prea tare cifra octanica. da ,si eu cred ca sunt benzine diferite ,cred ca toti am avut ocazia sa bagam diverse ,si intr-adevar,motocicleta nu a functionat la fel.....ce ziceti de consumul asta , la un 4nlinie de 900- dusa motocicleta la peco[petrom]impinsa,alimentat[12 litri si citeva sute]. efectuat 200 de km , mai am ceva gaz in rezervor-mers in doi greutate cam 200kg, forjat pina la bucuresti 180,160 140, 50,60 prin localitati,mers prin bucuresti pina la salon ,am facut vreo 20-30 prin bucuresti.....deci iese un 5 si ceva in conditiile date mai sus-xj900f din 1989- e bai fratilor, motoreta asta eu trebuie sa o dau ca sunt bagat pina la git in datorii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Cate troace atatea pareri. La motoreta n-am simtit niciodata diferenta de benzina de la o statie la alta, dar la duba care e diesel singura diferenta fost cand am alimentat de la omv. Masina mergea cu 10km\h in plus la aceeasi turatie ,tragea mai bine si a coborat simtitor consumul. Cu motorina de la alte statii, pt a obtine aceleasi performante a trebuit sa pun aditiv pt diesel care merita oricum 15ron flaconul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Masina mergea cu 10km\h in plus la aceeasi turatie , Probabil cu vreo juma de litru de motorina ai spalat discul de ambreiaj si placa de presiune, ca altfel nu imi explic fenomenul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Crede-ma ca imi cunosc masina si chiar asa se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red biker Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 probabil ai uitat sa scimbi viteza.altfel nu are cum sa mearga mai tare sau mai incet in aceasi trepta si aceasi turatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 (editat) probabil ai uitat sa scimbi viteza.altfel nu are cum sa mearga mai tare sau mai incet in aceasi trepta si aceasi turatie Daca te-ai pricepe la mecanica unui motor la fel de bine cum te pricepi sa te bagi in seama, PROBABIL ca ti-ar prinde bine pe viitor. Editat Mai 3, 2007 de soarecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 probabil ai schimbat masina... sau ti-ai pus roti mai mari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red biker Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Daca te-ai pricepe la mecanica unui motor la fel de bine cum te pricepi sa te bagi in seama, PROBABIL ca ti-ar prinde bine pe viitor. daca vrei sa ma convingi ca in aceasi treapta de viteza,cu aceasi turatie tu odata mergi cu viteza mai mare si dupa aia cu viteza mai mica.inseamna ca habar nu ai de mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 Daca te-ai pricepe la mecanica unui motor la fel de bine cum te pricepi sa te bagi in seama, PROBABIL ca ti-ar prinde bine pe viitor. man nu uita sa ne inveti si pe noi cum se prinde viteza mai mare cu aceeasi treapta si aceeasi turatie! Nu fi rau! Poate patentam ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 dupa ce am citit cam tot ce scrie pe aici-as dorii sa pun si eu o intrebare referitor la carburant:am de 3 zile un gsx600f si cel de la care l-am luat zicea ca mere cu benzina fara plumb cu cea mai mare cifra octanica-puteti sa i-mi ziceti careva ce s-ar intampla daca as baga de exemplu eco premium(cu plumb).multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 dupa ce am citit cam tot ce scrie pe aici-as dorii sa pun si eu o intrebare referitor la carburant:am de 3 zile un gsx600f si cel de la care l-am luat zicea ca mere cu benzina fara plumb cu cea mai mare cifra octanica-puteti sa i-mi ziceti careva ce s-ar intampla daca as baga de exemplu eco premium(cu plumb).multumesc iti spun eu: nimic. o sa mearga la fel de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 man nu uita sa ne inveti si pe noi cum se prinde viteza mai mare cu aceeasi treapta si aceeasi turatie! Nu fi rau! Poate patentam ceva! E simplu..... Pui roti mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Am pus si eu Efix95 la a mea (rompetrol) si mi s-a parut ca urca mai usor la turatii mari (poate placebo sau faptul ca am mers afara). Intrebarea mea e daca aditivii aia ce iti "protejeaza motoru'" is de auto si nu tocmai buni pe moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 (editat) Sensul intrebarii era ca la auto uleiul din motor e diferit fata de uleiul cutiei si ca aia de la rompetrol ar putea pune aditivi care sa unga f bine motorul dar sa faca ceva ambreiajului de moto dupa folosire indelungata dom' Einstein. Am incercat ca caut pe internet pe site-ul rompetrol ce anume baga ei in efix dar lipsesc informatiile astea. Editat Octombrie 31, 2007 de arte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Sensul intrebarii era ca la auto uleiul din motor e diferit fata de uleiul cutiei si ca aia de la rompetrol ar putea pune aditivi care sa unga f bine motorul dar sa faca ceva ambreiajului de moto dupa folosire indelungata dom' Einstein. Am incercat ca caut pe internet pe site-ul rompetrol ce anume baga ei in efix dar lipsesc informatiile astea. Dom' Arte...da' explica-mi si mie prin ce inginerie suspecta a mintzii ai ajuns la o discutzie despre ulei? Explica-ne si noua, te rog, cum se face ungerea cu benzina de ajunge pana la ambreiaj. Ai vreun exemplu de motor care se unge cu benzina si functioneaza cu ulei? Daca da, sper sa nu intre in productie de serie ca am belit carasu', la cat costa uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Dom' Arte...da' explica-mi si mie prin ce inginerie suspecta a mintzii ai ajuns la o discutzie despre ulei? Explica-ne si noua, te rog, cum se face ungerea cu benzina de ajunge pana la ambreiaj. Ai vreun exemplu de motor care se unge cu benzina si functioneaza cu ulei? Daca da, sper sa nu intre in productie de serie ca am belit carasu', la cat costa uleiul Daca aditivii aia din benzina nu ard de tot se amesteca cu uleiul. Sau ma insel amarnic, imi cer scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.