Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Inca nu a fost inchis acest topic? Cel care l-a deschis a aruncat piatra in lac si de atunci mananca bomboane agricole si se amuza. Hai, ca pierdem vremea.
  3. Azi
  4. Cu scuzele de rigoare ca mi-am uitat parola și nu mai reușeam sa ma conectez la acest cont …mi-am făcut contul de pe care am postat mai sus.Intr-un final am reusit sa îl rezolv și pe asta așa ca ,dacă se poate,te rog sa îl ștergi/suspenzi pe cel de mai sus.Multumesc Eu zic sa nu îți mai dai cu părerea despre o persoană pe care nu o cunoști.Bafta
  5. Ai dreptate, nu e o motocicleta sportiva. De asta am si scris ca rog un moderator sa mute mesajul meu acolo unde considera ca s-ar incadra mai bine. Poate n-am cautat bine, dar nu am gasit categoria motociclete touring. Merci! Cand imi fac drum prin Pantelimon, te contactez. S-o stapanesti sanatos. A doua varianta iese din discutie, iar cu prima ce sa zic? Sunt o gramada de forumisti care si-au cumparat motociclete din afara prin intermediul unor oameni ca Marcel (Motologistic). Imi vine greu sa cred ca au si probat motocicletele respective inainte de a le cumpara.
  6. Din fericire nu suntem toți la fel.
  7. Sa-ti iei o motocicleta pe care n-ai mers absolut deloc in ziua de azi mi se pare ori chef de jocuri de noroc, ori prea multi bani in cont.
  8. Va salut! Am inlocuit bateria la al meu Suzuki GS500F din 2007. Toate bune si frumoase, torn acid in fiecare celula pana la nivelul maxim, astept sa iasa bulele de aer, curat dupa ce pun dopurile. Las bateria sa stea cateva ore, iar apoi vreau sa o incarc. O pun pe incarcatoru de baterii de moto (luat de la Lidl) si imi apare mesajul error, iar mai apoi 0.0V. Zic nu se poate, verific cu multimetru. Asez acele de la multimetru pe borne, in partea de sus unde ar face contact suruburile cu care se prind cablurile la moto. 0.0V. Am zis poate trebuie sa mai astept sa isi faca acidu treaba. Dar ma gandesc sa masor in alt loc, si anume am bagat acele in gaurile de la borne, atingand partea de jos a acestora. 12.6V. Pfew ce usurare! Totusi inapoi pe incarcator aparea tot 0V. Pun bateria pe moto, fac o tura de vreo ora si ceva, cu opriri, porniri, totu bine. Ajung inapoi in oras o opresc in fata casei si dupa 5 minute vreau sa pornesc. Pun contactu totul normal se aprinde bordu, faru, apas butonu de pornit motoru se aude un click si se stinge tot. Invart cheia on-off. Nimic. Ridic scaunu, scot suruburile de la borne, ridic si bornele sa nu mai fie in contact cu bateria, pun la loc. Aceeasi problema, invart la on se aprinde bordu, dau de buton sa pornesc se aude un click si se stinge tot. Am impins moto pana la un prieten in apropiere si acum caut pe cineva care a avut problema asta sau ceva asemanator. Tin sa mentionez ca in timpul cand mergea moto la ralanti am masurat bateria si era catre 13V si turata in jur de 4000-5000rpm avea catre 13,5V. Ce sa fie?
  9. Salut! Posesor din Mai, deci nu de mult timp. Este destul de manevrabila pt cele 280kg ale ei. Pusa in miscare nu le mai simti. Daca ai drum prin sector 2 (Carrefour Pantelimon) poti trece sa o incaleci. Cele mai bune surse de informatii pt mine au fost: https://groups.io/g/ipcrc si https://www.douglasvanbossuyt.com/personal/hobbies/motorcycle/honda-pacific-coast-pc800-links-and-information/
  10. PC800 este o legenda, singurul lucru care i s-a reprosat a fost puterea motorului care nu e foarte mare dar totusi PC800 nu este o mobra sportiva. Greutatea ei este de luat in seama, cam 250kg daca imi aduc bine aminte.
  11. apa sub pod frate, deja weekendu asta iar e etapa sa-i dea cineva PM colegului ENEOS poate face el topic?
  12. Salut, Din experiența personală, eu am inceput tot pe un scuter chinezesc și........ mare greșeală am făcut. Sunt atractive dpdv preț inițial de achiziție dar sunt niste Frankenstein - făcute din piese de la mai multe alte scutere, nu ai manual la ele, se strica tot timpul ceva, nu găsești piese. De aceea cel mai bine ramai la scutere consacrate unde chiar dacă prețul de achiziție inițial este mai mare, găsești piese, accesorii și mai ales oameni să le repare.
  13. Salutare tuturor! Doresc sa-mi achizitionez o Honda Pacific Coast din strainatate. Exista vreun forumist din Bucuresti sau din imprejurimi posesor al acestui model de motocicleta? Daca da, ar fi dispus sa ma lase sa vad (nu vreau sa ma dau cu ea, vreau doar sa ma urc pe ea sa vad cum este pozitia de condus) in carne si oase modelul inainte de a-l achizitiona. Din cate am inteles, citind review-uri, e o motocicleta practica, confortabila si surprinzator de manevrabila pentru greutatea ei. Intuitia imi spune ca nu am postat unde trebuie, dar functia de cautare nu m-a ajutat foarte mult. Prin urmare rog un moderator sa mute postarea la locul potrivit, daca este cazul. Multumesc anticipat!
  14. Nici una.Nu sunt fan scutere,doar motociclete caci imi plac autovehiculele cu transmisie manuala,nu automata.
  15. E cam periculos sa dai cu substante inflamabile pe un motor care functioneaza, se poate folosi apa.
  16. Salutare, mă cheamă daniel exact ca pe site. Am complectat și profilul. Ce parere ai de acest scuter ?
  17. Cica exista un nou pachet aero omologat de Ducati,dar Pecco nu l-a folosit,AM nu poate ca e GP24,singurul care l-a folosit a fost Diggia,MM a zis ca nu mai introduce o noua variabila pana nu se dovedeste ca are un avantaj clar acel pachet.Smart. In alta ordine de idei,l-a urmarit cineva pe protejatul lui Marquez si noua senzatie de la moto3 - Maximo Quiles ? Pt ca toata crema de la moto3 a facut anul asta pasul la clasa moto2,nu prea am mai urmarit pe cei mici unde au ramas the usual suspects : Rueda,Kelso,Lunetta,Furusato,l-au readus si pe Foggia (omg asta cred ca mai are putin si trece de limita de varsta),Piqueras mai misca ceva,dar a venit copilul asta nou si daca ma uit pe foaie,ca si palmares,baiatul asta e golden : are 5 premii la activ - are 5 curse la activ,dintre care 2 locuri 2 la Aragon si Silverstone,si aici a si impuscat o victorie.De urmarit as zice.
  18. Talentul contează primar, dar pe material egal și detaliile mici fac diferența. O zecime de aici, alte câteva sutimi de acolo și uite așa se adună. Am auzit-o și la Hodgson și Emmett. Afirmau că e unul dintre circuitele favorite ale lui Alex.
  19. Poate-ti trage aer fals pe undeva, vreun racord de admisie fisurat, poate un furtun de vacuum lipsa, fisurat sau conectat aiurea, poate vreun port de sincronizare a pierdut surubul etc. Daca dai cu un spay de pornire prin zona carburatoarelor (nu pe admisia filtrului de aer) iti vei da seama daca trage aer fals pe undeva. Mai e de verificat si circuitul socului, poate ramane blocat ceva, tija/cablu etc Abia dupa verificarile astea m-as apuca de sincroinizare iar ideal ar fi ca inainte de sincronizare sa se verifice jocul la supape si sa se remedieze daca e cazul.
  20. De prost a slabit Marquez 3kg sau cat a slabit la inceput de sezon din masa musculara? (pt ca a vazut ca Ducati nu e asa fizic ca si Honda si nu necesita atata masa musculara) 3kg conteaza. Meh,dar diferenta de performanta intre cei 2 nu e de acolo zic eu... Si ce e cel mai enervant - Marquez spune ca (si aici),frati-su avea cel mai bun pace dintre ei 3 si da de inteles ca,intr-un fel,i-a cam manevrat pe gugustiuci ca sa iasa pe 1 din management gume etc.
  21. Nu zici rău. La o motocicletă de 160kg, un astfel de detaliu e foarte important.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...