Toată activitatea
- Ora trecută
-
Darco in cauza se numea aici doar @Darco, iar pe facebook era Darco Dtg. https://www.facebook.com/darco.dtg
-
Proces la RAR control
topic a răspuns lui Microbec în kriszoul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
Si evacuarea. Daca nu este stock, e nevoie de documente care sa ateste omologarea pentru a circula pe drumurile publice. -
Indeed! Dar la mine e doar bere in dimineata asta. Buna dimineata!
- Azi
-
Da, Darco_cbr, apoi S1000rr, clar, e doar o coincidenta de nume intre cei doi
-
Neatzaaaa! Prosecco taie greatzaaaa!!
-
Flower-Power îl urmărește pe Proces la RAR control
-
Proces la RAR control
topic a răspuns lui Flower-Power în kriszoul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
Whaaaat? Nu exista asa ceva nici la mașini, nici la motociclete..cum ar putea sa facă asta, care e principiul dptdv care ar permite lucrul asta..? -
Proces la RAR control
topic a răspuns lui MirceaB în kriszoul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
Salutări, Emisiile de noxe nu se măsoară la motociclete. Nu se poate deduce puterea motorului din cantitatea de noxe pe care o scoate. In ceea ce privește restul operațiunilor de verificare a motocicletei, tine mult și de angajatul RAR care face treaba asta. Una este ceea ce prevede planul de verificare și alta ce face el în realitate. In mod sigur se identifica motocicleta prin verificarea seriei de cadru și motor. Se poate verifica sistemul de lumini, dimensiunile și gradul de uzura al anvelopelor, eventualele jocuri ale rulmenților, pierderile de lichide (ulei motor, furca, lichid de frana), funcționarea claxonului. In principiu sunt aceleași verificări care se fac și la ITP. -
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Aici luase în trecut Peco o mana de pietriș? De nu înțelegea lumea ce face cu ea? - Ieri
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Acuma ma uitam pe motogp - 18 gr cloudy vremea clasica olandeză,26 la asfalt...recișor recișor față de cele 50-55 "normale" pe majoritatea circuitelor. Memelu și zice în interviu- "super slippery out there" Probabil și de aia a ieșit Q în față (singurul de la Yamaha as usual) dar și Bez.Cine știe,dacă vremea se menține așa gen sub 35 la asfalt,Yamaha nu va avea probleme cu degradarea și low grip cum au la peste 50,poate împușcă el sau Bez una. Circuitul ii ajută e tehnic și de viteza nu e stop and GO. Va fi greu vs MM AM and Pecco dar.. Doamne ajută ! Dacă se fac 30-35 grade in aer cu 50+ la asfalt însă...se taie Q cu Yamaha lui ca maioneza și revenim la scenariul obișnuit din 2025 în care singurul suspans e sa vedem dacă mai ataca Pecco sau nu 3 ture ca oricum MM castigă tot. ...bă da acuma am observat ce bărbie chizzeld și-a tras Memelu după căzături,zici ca are operație estetica Cică pietrișul e super mare pe circuitul ăsta (zgârcitii de olandezi au pus refuz de ciur din ala ieftin de carieră nu din ala fin) și o iei destul de rău în freză dacă te duci în pietriș. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
In orice caz, combinezonul era julit la baza fermoarului... min 1.14 in -
kriszo îl urmărește pe Proces la RAR control
-
Proces la RAR control
un topic a postat kriszo în Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
Bună seara tuturor! Sunt curios despre cum decurge un control RAR în trafic, de la cineva cu experiență care a fost oprit în astfel de situații. Cel mai mult mă interesează dacă în timpul verificărilor măsoară emisiile de fum ale motocicletei și dacă astfel pot deduce puterea motorului. De asemenea, ce alte controale mai trece motocicleta în această verificare? -
Eu am remorca proprie. Normal ca nu trebuie sa dovedesti tu nimic. Oricum nu te intreaba.
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
slabani -
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Patrick_M în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
In jur de 30gr erau la asfalt insa, sincer, nu tin minte sa mai fi vazut asa ceva. In primele 5-6-7 minute au cazut vreo 6-7 piloti. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Sunt fan declarat al lui dar tot mi se pare de mare porc ce face....sa facem o comparație cu MM pe Honda când efectiv încerca orice dar nu spunea ca moto e de călcat și nici ca vrea sa plece...ok pana la urma s-a saturat vorba lui de PowerPoint uri dar na...diferența de clasa între cei 2. Cat e temperatura? De dimineață erau ff mici,poate de aia. -
ok, multumesc.
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Decât iar Peco in absenta numărului 1? Prefer AM. *prin nr 1 știm cu toții ca ne referim la MM, nu JM -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui tourist1 în Cavaleruul Competitii Internationale
Idem. Ma gandeam ca ne trezim cu fraxu campion. O adevarata drama. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
dep. cand l-au dat asa la tv in pozitie semi-fetala am zis ca a murit iar, dar nu a parut asa rau cazatura. fata de aia de mai devreme. asa mi trebuie daca am adus vorba de colegu Eneos. o sa ma opresc acum. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui tourist1 în Cavaleruul Competitii Internationale
MB72 se simte bine pe acest circuit. Ciudata pozitia lui MM la cadere si situatia de dupa. A dat cu ciocanul de asfalt? -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Jumate de grilă au cazut . Ceva nu-i ok cu asfaltul in sesiunea asta -
Pentru orice autovehicul ce poate circula legal pe drumul public dpdv constructiv,se pot scoate numar/numere rosii.Mai ales ca acum se da direct pe 90 de zile,nu de 3 ori pe 30 de zile. Nenumarate scutere am vazut in decursul vietii cu numere rosii.
-
Nu stiam ca se pot scoate pentru 50cc, o sa studiez. Multumesc.