Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Asta e o prostie fara ITP. Trei aspecte importante sunt aici: 1)Siguranta, anvelope, frane, scurgeri. Sa zicem ca motociclistul in cauza e prost/ignorant si se face selectie naturala, dar totusi, o pierdere a controlului motocicletei poate antrena si alti oameni nevinovati, participanti la trafic sau pietoni, Doamne fereste, care nu trebuie sa plateasca pt ignoranta motociclistului respectiv, pt ceva ce putea fi evitat foarte foarte usor. 2)Poluarea fonica. Ai toba sport care scoate mai multi DB decat a declarat producatorul,, se confisca motocicleta, pt a fi vanduta la licitatie. Punct. Daca babuinul comenteaza adaugam si o amenda serioasa, nu 100e. + suspendarea permisului pe 3luni minim. Eu asa as modifica legea pt speta poluarii fonice, ca e vb de motociclete sau automobile. Asa educam gradina zoologica si aducem bani la buget. Win win situation. Sunt tobe sport (Remus,Akrapovic) care respecta nr de DB declarat de producator, doar ca se aude mai gros au mai mult bass, insa volumul zgomotului este acelasi iar nota de bass adusa nu este deloc deranjanta. Aaaaaaaaa stai asa, vrei tu toba burlan, sa te auda stramosii cand mergi pe strada cu chopperul tau sau cu "vitezana", sigur ca da, omologare RAR cu o taxa ilogic de mare. Va dau un exemplu. Lamborghini cand vinde o masina noua plateste penalitati, amenda pe romaneste, pana la 60.000e / masina, in functie de cat de mult autovehiculul respectiv sare din baremul de DB impus si in functie de cat de mult polueaza ca CO2 fata de media impusa de UE. Banii respectivi se adauga la pretul produsului vandut, catre clientul final. De aceea un Aventador stock in modul "Corsa"se aude mai tare ca un Renault Megane RS si la controlul RAR, cel cu Aventador pleaca linistit fara amenda din partea "organelor". Producatorul patentand vehiculul mai zgomotos. 3) Detaliile tehnice. Fara ITP inseamna ca orice babuin, poate sa isi puna anvelope mai late, decat declara producatorul, poate sa schimbe motorul, gen 125cc dar avem kit de 180cc, asa performantele dinamice in ceea ce priveste geometria si franarea vehiculului se schimba, se altereaza mai exact. Ce facem daca un junghi de motocicleta modificata, scuter modificat, provoqca din cauza modificarilor aduse un accident cu o masina de 50.000e? Asigurarea, prin examinator se va autoexonora, pe buna dreptate, cand va fi analizata motocicleta babuinului si de acolo incepe circul, prin care pagubitul pierde timp, iar babuinul la sfarsit oricum va pierde bani. Orice modificare adusa unui autovehicul trebuie omologata la RAR si nu trebuie facuta dupa ureche.
  3. in ultimii 12 ani nu a fost sezon la Ducati fara un italian pilot. Acelasi Peco e singurul italian cu 2 titluri mondiale cu Ducati. Ducati nu va renunta la el usor, in favoarea lu neica nimeni Alex Marquez
  4. Multumesc tuturor. Un update: pretul a fost 4600 E + tichetul Rabla.
  5. Azi
  6. Cucu! Cucu! Hai la lucru! Buna dimineata cu intunericul in fata!
  7. Ieri
  8. Salut, arata bine, Trebuie forja calumea fara mila, cu schimbul aferent de consumabile, care ce este detaliat in cartea tehnica Va arata mai calumea dupa o patina in timp, de la noroi, tot felul de proiectile in mers, sgarieturi..... etc.
  9. A ajuns pepco patron la ducati, sau? Daca la jumatatea sezonului viitor nu e acolo pe 1-2, "isi va dori" sa plece chiar daca nu-și doreste. A plecat el doctorul de la yamaka factory la client si nu va pleca peco Bine, asta nu înseamnă ca-l vad pe alex la uzina. Nici poveste! Sau hai sa-i dau i șansă, daca pana la pauza de vara castiga tot, dar tot tot tot, sprint, cursa.... Atunci da
  10. nu cred ca vede AM contract la uzina cat timp Peco nu-si doreste sa plece...
  11. Daca AM are si in 2026 rezultate similare, cu cele de anul asta, ajunge langa frate-su la uzina. Cum majoritatea contractelor sunt pe doi ani, 2027-2028, cel mai devreme ai putea sa il vezi in rosu din 2029. Dar ar trebui sa aibe niste rezultate in genul celor ale lui MM la Gresini. Greu... Tot la Aprilia are avea sanse mai mari. Sa nu ajunga la KTM, in locul Tiburonului...
  12. La client numai la VR46 ar fi posibil ma gandesc La grisine la Nadia sunt cam ocupate locurile Dar la VR46 si Tirbusonu s-ar baga, din cate am vazut
  13. Au explicat de ce au tras pe v4. Cand au vazut spec-urile din 2027 au stiut clar ca L4 nu mai este viabil. A fost o declaratie saptamaniile trecute. De aia s-au grabit cu V4. cat despre Q, eu il inteleg, a semnat 2 ani, si-a facut bugetul, acuma vrea o mobra cu care sa castige. Cel mai probabil in 2027 va pleca, eu sper sa fie 1 an la client si apoi la factory in rosu.
  14. Ok poti sa ma suni pentru a stabili detaliile Vandut.
  15. Salutare, le-as vrea eu... Ti-am lasat mesaj si pe whatsapp.
  16. Manusi moto Highway 1 Classic 3 Material: piele Marime: L Culoare: negru Stare foarte buna,fara defecte. Se pot vedea/proba in Alba Iulia inf. la tel.0740128824 Pret: 90 ron
  17. AM si Diggia vor avea si ei gp26 deci 4 factory si 2 gp25
  18. DAGIO

    Geanta cilindrica Louis

    Geanta cilindrica pentru bagaje Louis Dimensiuni aprox.65 cm/35 cm 50 L Material pvc rezistent Stare foarte buna,fara defecte Se poate vedea in Alba Iulia inf.la tel.0740128824 Pret:100 ron
  19. Pai anul asta au avut GP25 baietii in rosu si Diggia iar Morbi, AM73 si Fermin au avut GP24 in 2026 probabil AM va primi si el gp26 in timp ce restu o sa ruleze pe gp25 asta daca nu aduce Ducati inca un GP26 sa fie 4 pe pista
  20. Funny Eu abia astept sa ii vad pe toti cei care merg cu Ducati vechi de 1 an pe GP25 - atunci ne vom elucida daca Bagnaia vorbea prostii sau nu. Si mai ales pe AM sa il vad pe GP25...sau ii dau moto actuala pt la anul?
  21. ziua buna si pofta mare! all you can eat!
  22. Mneata de la Nu trebuie sa ajungi la pensie sa realizezi asta,e evident.
  23. "Munca dăunează grav sănătății!" Pensionar anonim Hai că uitasem, în calitate de pensionar este datoria mea să ies cu mașina în trafic și să merg încet pe banda 2 că e Ora de vârf.
  24. Buna dimineata! Hai la munca!
  25. Ultima săptămână
  26. Bun Am inteles
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...