Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Inanonica a tinut mereu prima pagina cu articole legate de viata lui extra sportiva. q20 o fii mai low profile daca o fii cazu. nu vreau sa discut preferintele sexuale...
  3. Azi
  4. Vorbim de Ianone de acum 10 ani cand era in varful performanței. L-am dat ca exemplu, nu am spus car ar fi exact asa si la Q, doar ca exista si astfel de cazuri. Dar de Q stii tu ca merge doar la biserică si la circuit, o fi vreun sfant? De unde stii cat de conștincios e. Nu-l acuz de nimic doar zic ca ar putea fi cazul. Nu vreau sa intru in subiecte sensibile dar sa ți-o tragi cu un barbat, tre sa ai o proboema pe la ecu pe undeva. Ceva scurt circuit pe undeva
  5. Iannone ala care se dopa si petrecea noptile in cluburi.. excelent exemplu de pilot etalon sa pui egal intre o speranta si un pilot confirmat precum Q20 iti trebuie o viziune anume..
  6. Au mai fost piloti acuzati chiar de propriile echipe ca nu dau totul pe circuit. Unul foarte cunoscut e Ianone, parca cei de la Suzuki l-au acuzat de asa ceva.
  7. imi vine greu sa cred ca Q20 nu da maximum cand urca pe cotetul cu diapazoane.
  8. Ok, eu m-am referit la acest circuit. Insa chiar si asa cu o mobra mai rea care pe unele circuite se bate la victorie/podium, un pilot foarte bun ar termina in top 10 chiar si pe circuite mai potrivnice mobrei. Nu-i neg valoarea lui Q ca pilot insa cred eu ca nu da tot timpul maximul din ce poate el, el nu mobra. Repet, nu e mobra de titlu mondial dar nici nu ar trebui sa termine curse inafara top 10, calarita de un pilot de top.
  9. vezi pe cate circuite a performat bine Q sau oricare din ceilalti piloti, ca le numeri pe degetele de la o mana... ca si aprilia are nevoie de niste conditii mai speciale, anumita tipologie a circuitului... vorba aia alnierea planetelor ca la victoriile nu MVin
  10. De ce tre sa o dam in extreme? Nune de vis insa aici pe acest circuit s-a prezentat bine de tot. A terminat la 1sec de invingator, care invingator are cea mai buna mobra, nu? Ok, fie, yamaka e cu 0.5sec/tur mai lentă decat duc(sau mai mult?), deci daca Q ar fi avut o mobra egala cu Marcel, i-ar fi dat 6-7-10sec lui Marcel in cursa asta? Intreb, nu dau cu parul
  11. totusi azi se indeparta de Digia parca. maine la fel tre sa faca, agresiv la inceput, sa puna niste spatiu ca sa nu poata fi depasit pe linia dreapta.
  12. Dar in turu3 ai vazut ca n-a mai trecut Acosta de el chiar si cu aspiratie? In turul 2 Marc a avut dubla aspiratie plus a franat extrem de târziu deci era normal sa treacă de el.
  13. @xt600 n-are treaba Q20, problema Yamaha e cotetu. au 4 piloti, ala mai rasarit dintre ei e ala care un campionat mondial. a facut o cursa buna,, dupa o calificare excelenta. In turu 2 pe linia dreapta ai vazut cu a trecut Acosta si MM pe langa el? 10 ZECE km/h mai putin pe linia dreapta. Maine in GP cred ca va fii mai rau
  14. da... asa e, eu zic sa mai vezi niste declaratii de la oameni care chiar sa pricep, si poate mai iesi din retorica ta.
  15. Motoreta aia este pregatita pentru primadona. Daca vrei, este pianistul concertist si toata orchestra lucreaza pentru el. Ceilalti piloti muncesc pentru "succesul echipei", adica al lui Q.. testeaza in cursa, testeaza in antrenamente, iar la sfarsitul zilei se adapteaza si ei cum pot la o motoreta care nu este croita pentru ei. Grav ar fi ca ceilalti sa mearga mai bine ca el, vezi situatia lui Bagnaia (sau chiar al lui Q, in primele etape, cand Miller era in fata lui), care la debutul actualului campionat a fost vioara I-a, cu o motoreta construita in primul rand pentru el, iar acum este pe niciunde, in timp ce satana zburda pe o motocicleta care nu era pentru el. Sunt sigur ca intelegi foarte bine, lucrurile astea. Testosteron. Cu polonicul. D'aia e asa agresiv..
  16. Practic este topicul omului, pune aici informatiile si detaliile care sunt pentru el importante, nu pentru asteptarile tale.
  17. ref AM73, MM renuntase deja: "snatching defeat from the jaws of victory" :))) vad ca n-a zis nimeni, nu s-a dat live: MM era sa o puna jos in plm in 10 cred, dupa ce cazuse AM, fix cum era sa o faca in quali, pierduse fata. nebunie totala. maine in GP cred ca MM are o sansa mai mare decat azi, merge mai cox pe gume uzate decat AM. Q a luat in plm steroizi ceva. cat despre Peco: cine e Peco? Bez se tinea de mana fix cum s-a oprit, Aldeguer l-a lovit direct. o mini accidentare si gata, se duce faza buna prin care treci. (fix asa a fost cu AM) 1597950272_ScreenRecording2025-09-06at19_02_53.mov "Rubbing is racing" mm stie chestia asta, altii nu. asa e mereu el, ca stie ca paleste dupa. in cursa mare nu cred ca o sa il mai tina asa bine. KTM e noua ducati, (aproape) toti merg bine pe ea
  18. Ce le reproșa Quartararo celor din echipă vineri : We went out too early !
  19. Da. Este cel mai bun rezultat al lui, de cand concureaza la categoria asta. Poate il ajuta in demersurile pentru obtinerea finantarii. Eu inteleg prea bine. Tocmai de asta sustin ca daca mobra nu ar avea ceva performante, nu ar scoate el pole sau prima linie a grilei. De asta spun ca motoreta poate mai mult si in cursa. Acolo depinde de el sa puna acei 20-30% - eu cred ca procentele la dispozitia pilotului sunt chiar mai mici, dar sa zicem, de dragul discutiei, ca le luam de bune pe ale tale - ori acolo, in cursa, are el probleme. Azi a mers cum mi-ar fi placut sa il vad ca merge tot sezonul. Atunci ar fi avut tot dreptul sa se planga, sa ameninte, sa santajeze, dar el face acum o cursa buna si apoi 10 mediocre sau slabe. Mai stim noi o alta legenda a vitezei, cam pe acelasi calapod..
  20. N-a compresat furca și a plecat praf în cursă trecută,și a zis "ii facem pe franare" Meh,tu nu vrei sa intelegi ca de pilot depinde 20-30% nu 80%,daca motoreta nu merge el degeaba se chinuie,si aici i-a ieșit cu riscuri mari în primele tururi și pt ca circuitul nu e stop'n'go. Sincer eu ma mir sa știi,ma așteptam să cada masiv în pluton pt ca e low grip și ei prin tradiție aveau mari probleme pe low grip în timp ce ktm zburda. S-a vazut în turul 2 cum l-au linșat și ktm și ducati pe linia dreapta...noroc ca ieșirea din ultimul viraj e de vit3za medie ca altfel si-o lua ca la Doha - o depasir3 pe fiecare tur de la toate Ducati și ktm. Ma întreb câte grade or fi fost? Și în alta ordine de idei,vad am văzut pe pov cam de pe motoreta lui Bezzechi ca Honda ii cam dădea mucu pe top speed...not ok Aprilia, not ok. P.S. 28 grade in aer și 40 la asfalt...ok'ish Dacă erau 35/50 salut Yamaha.Noroc ca e septembrie
  21. Kkteemurile iar au arătat ca sunt in faliment si nu se mai baga bani deloc chiar si un cent e mult. Pe de alta parte Pecco preia stilul lui Rosdi, se califica rau(putin prea rau) si recupereaza spectaculos 7 locuri? E clar ca buna ziua(inca o data) ca Alex "lucreaza" pentru fratioru mai mare. Doar s-a facut ca vrea sa câștige sa nu bată asa tare la ochi
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...