Toată activitatea
- Ora trecută
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Aldeguer a revenit de pe 7! 7!7! Da?! Vad aici 2-3 colegi ce spun 10,nu stiu la ce cursa v-ați uitat voi. Si chiar si asa a facut vreo 2 depasiri, in rest a trecut in față in timp ce cate 2 piloti din fața lui se harjoneau si ieșeau inafara circuitului. Evident ca a fost omul cursei, categoric, votez cu 2 maini pentru! Si apropo de depășiri, au cam fost la limita 80% din ele, majoritatea celor depășiți au fost scosi inafara circuitului, deci da, e un circuit unde se depaeste greu cu actualele mobre. Alex Marquez nu a avut ritm in cursa asta si nu, nu faptul ca a fist nevoit sa depășească l-a ținut in spate. Daca va uitati, cand a iesit de pe LL a fost pe 13 apoi a "depasit" tot asa cu ajutorul celor 2 din fata sa care se harjoneau, apoi i-a luat 5-6 lap-uri să-l ajunga pe Zarco (probabil sub 1sec),vreo 2-3 să-l depășească apoi a dormit toata cursa in "aer liber". Adica a avut de recuperat in 20lap-uri vreo 2-3 sec iar pe final l-a prins pe Raul pe care într-adevăr nu a reusit să-l depășească. A avut o cursa slabă, asta e adevărul. Motivele? Cine stie, pote le vom afla, poate nu. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Sunt convins ca are dreptate colegul damager - in pluton e nenorocire.AM nu sunt fan dar chiar asa macalau nu e.Pe partea cealalta,Aldeguer cu acelasi material de concurs a venit de pe 10 (cu riscuri intradevar) - mai e o treaba aici - presiunea in gume - inginerii se asteptau ca Aldeguer sa mearga in pluton,probabil ca se asteptau ca AM sa nu mearga si de aici cine stie poate au bagat o presiune mai crescuta la AM fapt ce l-a adus in situatia de a se supraincalzi pneul fata si la revedere performanta de orice fel.Zic si eu. Nu cred ca statul in pluton al lui AM a avut vreo legatura cu lipsa de performanta a lui Pecco. JM...mai are de adaptat.Acuma nici cu conditia fizica nu il putem blama,cand te recuperezi dupa 17? coaste rupte...ai o scuza. E clar ceea ce sustineam (in ciuda faptului ca eram contrazis din mai multe parti) - revirimentul Yamaha...vorba lui Caragiale "e admirabil,e sublim....dar lipseste cu desavarsire" Yamaha functioneaza pe circuite mici tehnice inghesuite si mai ales !! in conditii de temperatura de aprilie-mai (+25 gr) si DOAR in mainile unui pilot speshial si extrem de rapid cum e Q.Ok - sunt 3 pole'uri si un loc 2?3? nu imi mai aduc aminte (la Jerez) + un era sa fie da n-a fost tot din vina motoretei la Silverstone,dar...progresul Yamaha e mult prea pipernicit.In ritmul asta ajunge sa se bata la podiumuri peste 15 ani,Q vad ca a sesizat finally faptul ca nu i se va oferi in urmatorii 2-3 ani o moto cu care se poate bate la titlu. ...si mai spun ceva ce am spus la inceput de an si am fost desigur admonestat din toate partile : V4 care vine la jumatatea sezonului?Iata ca jumatatea sezonului s-a transformat in anul viitor dar "trebuie sa mai testam sa nu avem aceleasi probleme cu V4 pe care le avem cu motoreta actuala" samd samd welcome to 2027 Eh,vorba aia "prima data se numeste noroc,a2a oara deja e stiinta" Si eu m-am temut ca o sa il vad pe Bez tras pe dreapta pana la sfarsitul cursei. Foarte multe pole'uri sunt circumstantiale,nu e un exercitiu unde iese la suprafata performanta solida si continua. Depind de feeling'ul acelui pilot in acel moment,cum se simte,cum a fost pregatita/setata motoreta,daca are drumul gol,daca e remorcat mai nou,daca nu cade cineva in fata lui si astfel sa i se dea yellow flag pe sector sa ii zadarniceasca tot....sunt enorm de multe variabile in joc. Dar un pole e un pole,nu poti spune ca "nu inseamna nimic" - inseamna faptul ca Aprilia+Bez este fastest pe RBR in 2025 pe un tur de circuit. Cursa e cursa,e cu totul alt ritm alta motoreta ca sa zic asa,alte gume,se schimba si stilul de pilotaj se merge 70% la management - s-a vazut cu MM vs Aldeguer de fapt nu mai reiau. Gandesti foarte simplist - sunt 3 exercitii diferite : quali,sprint si pole.Fiecare cu smecheriile ei. Cea mai complicata de durata si prin urmare bine punctata e cursa,apoi sprint apoi quali care de fapt paveaza calea pt un rezultat bun in cele 2. Bez a fost intradevar cel mai rapid in acest weekend pe un tur de cursa.Am mai zis - discipline diferite. A fost in stare Marcel sa ii bata timpul de pole?NU.Prin urmare Bez e fastest.Timp,rezultate contra cronometru nu povesti.Simplu. E bine cum e formatul pt ca daca era format de jumatate de ora sau o ora o lalaiau pana in ultimele 15min,tot asteptand sa se mai adune cauciuc pe circuit fix cum faceau la F1 demult.E si loterie,e si pregatire si calcul si putin noroc...toate astea sunt si in cursa.Asta e.Cert e ca Bez a fost peste Marcel in quali. Marquez mi se pare cel mai bun pilot la ora actuala overall...nu fastest dar cel mai bun overall. La acelasi material de concurs pt toti...cred ca tot el ar castiga campionatul anul asta.Insa Q si Acosta cred ca i-ar pune mari probleme si eventual i-ar lua campionatul in urmatorii 2-3 ani.Tocmai pt ca sunt mai rapizi nitel pe un tur.Bez nu ca e inconstant. Dar de ce sa nu ne entuziasmam?Un pole este si ramane un pole,o dovada a vitezei si un progres (la fel cum a inregistrat si Yamaha pe vreo 3 circuite) in fata atotputernicului Ducati si mai ales !! - pe un circuit Ducati !!! Una e sa faci pole pe Jerez sau LeMans unde tine mai mult de skill pilot si Ducati e impiedicat sa isi dezvolte demarajul sau pe Silverstone unde Aprilia si Yamaha au un avantaj pe curbele de viteza mare,si alta e aici pe RBR care mama si tata stop'n'go'ului unde Ducati e avantajat si pe frane si pe accel si pe liniile drepte. Sa ii bata Aprilia aici e o realizare zic eu. - Azi
-
Eu inteleg ce zici tu, normal ca inteleg. Pole a fost luat de Bez, clar asta, negru pe alb. Ce nu vrei tu sa intelegi sau te prefaci ca nu intelegi este ca acel pole a fost unul circumstanțial si asta nu il face cel mai bun pilot de pe pista. Acel pole nu înseamnă nimic. Chiar si cu acel pole Bez nu a reușit sa câștige cursa. Daca el ar fi fost cel mai rapid din acest weekend ar fi fost banal pt el sa castige cele doua curse. Dar nu le-a câștigat. De aici logic rezulta ca sunt altii mai buni si mai rapizi decat el. De aia avem curse si nu se joacă campionatul pe poluri... Actualele calificări de 15 min oricum sunt un pic de loterie.. daca ai bulit ceva im cele doua ieșiri esti pa. Dar na, spectacol, plm.. stim cum s-a ajuns aici. Poti tu sa crezi 1000 de ani ca la material egal Bez sau altii sunt mai buni decat Marc.. pt ca nu sunt. Eu doar subliniam ca nu e cazul ca cineva sa se entuziasmeze de pole-ul lui Bez..
-
Probleme aprindere ZIM350 (IJ350)
topic a răspuns lui Nguyen în RaduVoinestiul Service si intretinere curenta
Aprindere electronica cu senzor optic, din ce am auzit se pare ca sunt foarte bune iar senzorul optic nu ar avea moarte. Avantajul aprinderii clasice este ca poate fi servisata foarte usor dar mai bine fata de o aprindere electronica nu va merge. Este adevarat totusi ca tandemul platina cu Gotronic este cel mai fiabil. Nu e nevoie, pentru acest lucru sunt forumurile, schimburi de informatii si ajutor. -
neatzaaaa! luni! cucu cucu, bagam mare la lucru!
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
Aldeguer a mers brici aici. il cam eclipseaza in a doua jumatate a campionatului pe Ogura. Legat de Balaton inseamna ca nu o sa fie mai multi producatori cu sanse egale si o sa conteze mana pilotului mai mult. Iar castiga Satana mor de ras: d-asta am si zis ca ramane in statistici, atat! -
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Aici "și circuitul făcea treaba mai dificila". Aldeguer a venit de pe 10,impresionant rău. De Balaton cică se întreabă lumea dacă o sa apuce sa dea a 5a, fiind un fel de circuit de karting pt o moto de GP. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Una e sa depasesti in fata o motoreta, alta e in pluton, unde sunt 7-8 motorete care produc turbulente. adica, pana la urma poti sa depasesti dar riscand foarte mult. - Ieri
-
l.u.v îl urmărește pe Diagnoza GS 911
-
Nu știu de Aliexpress, eu am avut-o pe cea originală, care făcea exact ce spunea.
-
ciupyy025 îl urmărește pe Suzuki GSR 600 s-a oprit la semafor
-
Salutare întâmpin o problema cu al meu Suzuki gsr 600 ...s-a oprit la semafor,pompa se aude,motorul învârte,dar nu pornește la automat. Am incercat sa o împing sa vad daca pornește și a pornit foarte ușor împinsă dar cand se încălzește se oprește din nou dacă nu o accelerez. Am avut altă motocicleta de pe care sa iau piese și am verificat,releu încărcare, releu de pornire,senzor ambreiaj,senzor cric,nu apare nici o eroare și nu știu ce ar fi. Orice sfat sau părere e binevenita,va mulțumesc.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
care ma ajuta si pe mine? recunosc - am exagerat putin cu febra MM93. de pe mobil nu ma lasa sa intru pe site, zice ca-s banat. de pe browser merge. sper sa nu aflu ca trebuia sa merg pe burta. dintre toate depasirile parca MM a fost cam cel mai curat. nu vreau sa insinuez ceva da Balaton e antiorar aici au fost decat 2 curbe pe stanga. azi nu, ieri pe acceleratie moto vobla aiurea de tot, nu poa sa zica nimeni nimic. omu de la Digi n-a inteles nimic, a vazut doar ca Peco da din cap. pacat ca nu se dau puncte si pt pole da ce-i al lui e al lui: a mers bine, era mai puternic la inceput. si englezii spun ca e "greu" sa depasesti, doar ca s-au depasit baietii in fata. plm. nebunie aldeguer. si el cica e super bun pe gume uzate. si inca ceva ref Peco: aici a adus michelin un cauciuc spate mai altfel, sa reziste la temperaturi mai inalte gen si cu mai putin grip si asta il ajuta prob pe Peco sa simta fata mai ok. (ca nu mai implinge spatele fata probabil?) poate si de-asta a mers inca de vineri atat de bine.. ciudat ca a mers rau in GP. -
ciupyy025 s-a înregistrat pe forum
-
https://bikesportnews.com/motogp/aron-canet-signs-a-multi-year-deal-with-the-elf-marc-vds-racing-team/ Nu scăpăm așa curând de cocalar.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu uita de Bastianini și Binder. Și Acosta. -
Care guri rele? Cineva dintre cei care duc o cursa pana la capat trebuie sa castige, nu? Ca le crapa motoarele/radiatoarele/gumele/ficatu', nu conteaza, conteaza doar care trece primul linia de sosire, nu?Asa nu se mai termina ever, unul a castigat ca nu era alalalt, serios???
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
gurile rele spuneau ca MM n-ar fi castigat niciodata aici, nu stiu ce sa zic -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
prostesc este ce formulezi tu aici cumetre, vezi mai usor cu trasu de sireturi. tot ce conteaza cand vorbim de Pole e ca Bez a fost cel mai rapid de pe pista. ca MM e prost si cade nici macar cand forta nu e vina nimani ca ala nu si-a putut tine emotiile si a ejaculat precoce. Statistici asta e tot, in loc sa fie pole in dreptul Satanei e in dreptul lui Bez. Statistici. Atat. Esti capabil sa intelegi asta? si apropo, si Q20 si Mir si Peco sunt piloti cu titluri mondiale, ce inseamna asta, ca la momentul castigarii titlului au fost cei mai buni, au adunat cel mai are punctaj si la final au fost top dog -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Yamaha aici nu prea a performat niciodata. Aderenta scazuta, viraje stop&go. Exact ce ii place pianului. as zice binisor honda, dar si Mir a avut noroc in ambele depasiri care le-a facut. Doi se bat, al 3-lea castiga. Exact asa a depasir si el si AM.... singurii care a facut o depasire atacand au fost cei 3 din fata.... Martin inca are apucaturi de ducati, e normal....ca nu prea a mers pe aprilia, dar usor usor eu sper sa se adapteze. surprinzator ca nu s-a stricat aprilia -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
M-am întrebat și l-am urmărit toată cursa,după ce a ieșit de pe breteaua de penalizare. O depășire la tâmplar și apoi discreție totală, nici măcar nu s-a apropiat suficient de cei din față. Posibil să fie explicația oferită de @damager . Posibil să nu fi vrut să riște prea mult când a văzut că Pecco merge și mai penibil decât el. Care Pecco a fost a doua surpriză neplăcută. Și-a încordat puțin mușchii până a fost depășit de Marc, a rezistat puțin în fața lui Acosta, apoi s-a afundat în pluton cu fiecare tur care trecea. Tot aici s-a văzut nivelul fizic și tehnic la care se află Martinatorul. Rezultate slabe in antrenamente și calificări, cursă la fel de slabă. A început weekendul cu o căzătură și l-a terminat în mod identic. Și încă una, s-a observat și nivelul la care este Yamaha. Chiar dacă uneori Quartararo obține pe un tur de circuit mai multe decât poate cotețul, cum se ajunge în condiții de circuit și temperatură improprii motocicletei, rezultatele sunt jenante. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Si el si aldwguer ai zis parca ca au dedicat podiumul si respectiv victoria celor 2 piloti care au murit de curand : borja gomez si Pau Alsina parca. +1 Cu precizarea ca, Q a luat pole cu MM in pista -
Era pt cineva care a murit recent, a zis in interviu dupa sprint parcă. Nu interesa pe nimeni acel pole.. insa să susții ca un pilot e mare si tare cand ia un pole fara MM prezent in ultima parte din Q2 e de-a dreptul fascinant (de prostesc). Exact cum ai sustine ca Bagnania, Quartararo si Mir sunt mari piloti. De Mir am îndoieli ca e asa bou ca cei doi dinainte dar il includ pt ca si el a fost campion mondial in era cu MM lipsă. La fel nici pe Martin nu-l includ, macar el a luat un titlu cu echipa client. ---- 418 puncte MM cu inca 10 etape de disputat..
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
În alta ordine de idei,am o curiozitate - de ce purta Marquez peste nr lui pe casca un sticker cu #26? Asa de simpatie pt Pedrosa sau?... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
nu imi este deloc simpatic AM, pentru mine cred ca e la batatie pt primul loc la antipatie cu RF. dar, cursa asta ne-a aratat ce a devenit motogp. Cum esti in pluton, extrem de dificil sa depasesti. si azi nu am vazut-o la un pian, ci la cel mai bun model de ducati facut vreodata, si la un pilot care e locul 2 in campionat si care, cand e in fata e cam singurul care reuseste sa tina ritmul lui MM. turbulentele aerodinamice create fac extrem de dificila depasirea, pentru ca este f greu sa stai apropape sa ito pregatesti o depasire in pluton. Sper sa isi mai revina din 2027, ca daca o ia pe urma F1, o sa se mai uite lumea la curse doar ca au aparut filme cu pilotii . din punctul meu de vedere o cursa boring. bez care si-a terminat guma prea repede, eta de asteptat atacul luo MM. nu ma astepta la replica de la Bez... dar a avut-o. in afara de asta, a mai fost depasirea lui Aldwguer la Acosta, la mare arta si cam atat.