Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. apriliacluj

    X-MAX 300

    @initiator: dpmdv merita @Kollar: degeaba te strofoci, ca nu "se" merita
  3. Ziua buna, Incepe sa reapara greatza!
  4. ahamay

    X-MAX 300

    asta asa este, saua default este cam tare, mai ales pentru pasager. Am facut un test drive cu un xmax care avea o sa foarte comfortabila si moale. Partea mai putin placuta e ca e si foarte lata, ceea ce face sa nu pot pune toata talpa jos. Dar pana la urma nu-i asa mare problema. Oricum, e mai bine asa decat sa-mi amorteasca fundul si altele in 30 minute.
  5. DonFlamingo

    X-MAX 300

    Vezi ca manșoane încălzite ai doua optiuni: Cele OEM care sunt vreo 200 de euro dar au avantaj se pot porni/opri de la un buton integrat. Aftermarket: greu de montat, trebuie sa găsești loc pentru controler, dar mult mai ieftine. Eu îmi pusesem aftermarket dar regret ca nu mi-am pus unele OEM chiar dacă foarte scumpe. +șaua la un scuter oricum ai da-o este foarte limitata și nu prea confortabila.
  6. ahamay

    X-MAX 300

    Multumesc de raspunsuri. Eu incerc sa pun in calcul si eventuale reparatii pe parcurs, stiu de la nmax-ul meu care dupa 3 ani jumate a trebuit sa schimb incalzirea in ghidon. La TechMax+, cel mai mult ma intereseaza parbrizul ala actionat electric, si nu exista ca extra optiune pentru modelul de baza din nefericire. Restul ce dau ei in pachet se poate achizitiona after market. Am inteles ca si saua ar fi mai confortabila la TM+, dar o sa merg iar la ei sa mai verific.
  7. Azi
  8. 59c95fa0-a391-4798-8641-08197eba640a.mp4 Imi place sa-l vad pe Bezzecchi pe Podium, ar fi fost si mai frumos sa aiba si Marc soft sa fi fost o lupta cat de cat mai egala.
  9. Ma frend eu mi-am expus punctul de vedere destul de logic plecând de la ce zice (dar nu face) Marc : - dacă numai căzând găsești limita atunci ar trebui (logic !!!) sa cadă pe fiecare viraj în parte pt a găsi limita acolo - toți campionii mondiali care care nu cădeau dar făceau poftim pole (ia Stoner ia Lorenzo) care au rupt pe poles și viteza vrei sa zici ca nu mergeau la limită? Răspunde la astea 2 nedumeriri ale mele și te cred atunci. Voi nu îmi răspundeți la ce va întreb eu pt ca vedeți clar ca nu se leagă teoria asta ci preferați sa va lansați în niște considerații despre biciclete și ironii. Și repet - dacă e asa precum spui tu ii doresc lui Marquez sa găsească limita pe fiecare viraj în parte. Practice what you preach my friend no? În alta ordine de idei,Diggia vorbește și el despre particularitățile GP25 - se pare ca e o schimbare (urata) de comportament mai ales pe gume uzate.
  10. Bag pla, mi-a stat inima la căzătura lui Bastianini...
  11. Damn am ratat moto2. Când are cineva un link va rog sa puneți aici. Mulțumesc.
  12. Plăcut surprins de cursele moto3 și moto2, mă așteptam să fie de alea cu somnolență ...
  13. Frumoasă cursa moto2, a2a cursa pe ziua de azi care isi decide castigatorul in ultimul tur/viraj. Hai sa vedem MotoGp u
  14. Cazatura Alonso Lopez, motorul se ducea iar spre foisorul cameramanului...dar a ramas la sol. Final mult mai animat la Moto2...si parca mai multe depasiri decat la cei mici, insa cu mai multe avertismente...
  15. Adevărat Parerea mea... Pune cizmele-n picioare, casca-n cap, sui pe mobra din dotare si mergi să-l bati pe Marc pe circuit... ai mai ari sanse să-l bati pe MM decat să-l convingi pe colegu ca n-are dreptate Totuși au fost depasiri destule
  16. Superb finish-ul la astia mici, insa per total spectacolul a fost mai putin, circuitul penalizeaza grav prin desen...
  17. @Method limitele alea obisnuite când simți ca iti rupe pneul aderența le găsești si cu bicicleta, dar limitele limitelor alea pe care doar cei care sunt campioni mondiali de multe ori se găsesc exact cand se rupe de tot acea aderență. De multe ori acele limite ale limitelor aduc ceva zecimi pe tur sau adauga incredere la folosirea limitelor alea de care vorbești tu. Daca nu înțelegi asta eu nu mai insist. Il contrazici direct pe Marc Marquez venind cu argumentul ca el vorbește la mișto. La limitele alea sunt așa de la limită încât chiar trebuie sa te duci dincolo de ele ca sa le afli.
  18. Într-adevăr. Bine, o scoteau că ar fi fost tot vina lui Marquez. Imaginează-ți că el ar fi făcut ceea ce a făcut Fabio. Acum aveam cel puțin cinci pagini de comentarii în plus, în care Marquez era crucificat.
  19. sprike

    X-MAX 300

    Este o diferenta cu privire la calitatea anumitor componente - diplay-ul este altul si mai mare Plus ce zicea DonFlamingo - mansoane si sea incalzite, parbriz electric (dotari faine) Acum este la alegerea ta
  20. Si sa nu mai avem vreun "fabio" in primul viraj A trecut la jumătate de metru de roata spate a lui Marc. Ce fericiti ii făcea pe unii dacă....
  21. Cel mai mult contează ca mm sa fie primul după curba 1.
  22. Marc a folosit Mediu-Mediu in wup si in interviul de dupa wup a zis ca a testat ceva si ca a funcționat. Asta nu poate fi decat..... ingrijorator e putin spus
  23. Unde mai pui ca mm a zis ca e de la psihic Cam diabolic. Adică omu nu simte fata, n ai crede ca e de la psihic. În același timp psihici te face dacă vrea.. Lumea s a sensibilizat considerabil de excesiv Ala de la Gigi zicea ca e mai rece afara. Poate de asta.
  24. Pai, daca stau sa ma gandesc, nu contrazici ceea ce spun eu. De asta spuneam eu ca e un circuit "dubios" (tricky), viraje ciudate, circuit ingust (chiar remarcasem ieri, la cursa de sprint, cat de ingust este circuitul asta), toate astea invita la greseli. Si, da, iti dau dreptate, din motivele enuntate, nu este un circuit care sa ofere spectacol, cel putin nu la clasa MotoGP. Nu ar fi exclus ca de la anul sa se mearga pe Hungaroring.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...